Camera Warehouse - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Camera Warehouse.

Camera Warehouse stelt zich voor

Camera Warehouse, op het internet actief sinds 2005 is onderdeel van een grote, gedifferentieerde fotoretailonderneming die reeds meer dan 75 jaar actief is Camera Warehouse XL te Amsterdam levert aan consumenten en professionals en is Canon Pro Dealer, Wacom Plus Partner, Sigma EX Dealer, LaCie Plus Partner, Olympus E-Systems Dealer en Leica M-dealer. Camera Warehouse is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Dit is het Thuiswinkel Keurmerk van thuiswinkels die producten en diensten via internet aanbieden. Alle internetorders worden geleverd volgens de regels van het Webshop Keurmerk! Alle winkelverkopen worden geleverd volgens de officiele SNF voorwaarden.

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

flyer007 11-06-2017 In de winkel gekocht

Gewoon prima vakzaak

Goed advies, prettig geholpen zonder flauwe kul. En prijs is net zo scherp als de grote winkelketens, maar hie ben je nog echt klant. Perfecte website.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Reinier Speets 15-04-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam, admiraliteitskade

Goede service

Foka Rotterdam geeft goede voorlichting, neemt alle tijd voor je, legt de camera uit en is prijstechnisch scherp.

Selvetta 09-06-2015 Via de website gekocht

6,5

Bij het terugsturen van mijn camera werd gezegd dat het berustte op valschade, wat niet het geval waas. Het heeft me echt heel veel moeite gekost voordat er een passende oplossing gevonden kon worden. Uiteindelijk wel redelijk tevreden met de oplossing. Ik had niet meer verwacht dat die nog zou komen. Zie ook onderstaande samenvatting van de omstandigheden.

Aanbeveling
Fuji XF1,langer een jaar geleden online aangekocht.

Met bestelling, betaling en levering ging het altijd goed bij camerawarehouse.

Met deze camera heb ik tweemaal een lens control error en het vastzitten van de diafragmabladen gehad. Daardoor krijg ik volledig witte of zwarte foto's. Dit is een probleem dat kennelijk vaker voorkomt bij deze camera. De eerste keer konden ze geen afwijkingen vinden en toen ik de camera weer ontving, werkte hij weer. De tweede keer zou ik een rekening van meer dan 300 euro moeten betalen voor reparatie. De fabrikant beweerde namelijk dat het ging om valschade (de camera was echter niet gevallen). Voor het opsturen heb ik foto's van de camera genomen, maar helaas niet van de kant waarop zij de 'valschade' hadden gezien. De fabrikant stuurt inderdaad een foto met een afgesleten geleken hoekje. Uiteindelijk heeft Camera Warehouse voor een zacht prijsje een nieuwe camera met nieuwe garantie voor me geregeld. Ik ben erg blij dat er uiteindelijk een oplossing gekomen is, maar het heeft wel heel veel moeite gekost. Vandaar dat ik geen acht kan geven. Daarnaast zag ik bij de nieuwe camera dat dit 'slijtplekje' gewoon in het design van de camera, als je het vanuit de goede hoek fotograveerde;)
De communicatie van camera warehouse overigens altijd netjes geweest. Ik heb waarschijnlijk gewoon heel veel pech gehad.

blackboard 19-02-2015 Via de website gekocht

allemaal prima geregeld

deboltie 10-07-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Bij C-W op internet een printer gezien. Hele scherpe prijs. Besteld. Afhalen in Amsterdam. Printer bleek uit de verpakking te zijn geweest. Kreeg leuke aanbieding voor een andere printer, op te halen in Heemstede. Iedereen blij! Maar helaas, die printer bleek DOA, hoeveel pech kan iemand hebben. Printer weer ingeleverd en mijn geld terug. Dus uiteindelijk niets gekocht bij C-W, maar wel een heel goed gevoel over de vriendelijke bediening en de service.

bloemkolie 13-06-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Bij deze webshop heb ik een lomography camera besteld en hij was echt super snel in huis. De webshop zijn prijzen zijn echt heel erg goed! Wel mag het assortiment van de lomo's wat uitgebreider, voor de rest prima service echt top!

Dhr. ter Mull 09-06-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website met uitgebreide informatie over de producten.

Je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling en deze wordt snel geleverd.

Assortiment
Uitgebreid assortiment. Ik was voor mijn iets oudere digitale spiegelreflexcamera op zoek naar een geschikte flitser. Hier kon ik deze wel vinden evenals de accessoires.

Aanbeveling
Zeer geschikte winkel voor al je fotoapparatuur. Ruim assortiment, kennis is aanwezig (eerder bezoek aan de winkel), duidelijke informatie over de producten en snelle levering.

Danago 07-06-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website.

Extra toelichting
Overzichtelijke website met goede prijsverhoudingen. Duidelijke informatie nadat mijn bestelling geplaatst was en vervolgens snel geleverd in goede staat. Zal voor een volgende aanschaf zeker een blik werpen bij deze webshop.

Strik1 06-06-2014 In de winkel gekocht
Haarlem

Mijn batterij van mijn Nikon toestel laadde niet meer op, hiervoor was een update nodig maar dit was alleen mogelijk met een volle batterij. De medewerkster wilde de batterij voor mij opladen wat nu wel lukte, koste niets, service van het huis, erg netjes!

Aanbeveling
Vriendelijk geholpen en welwillend om een oplossing te vinden om mijn fotocamera aan de praat te krijgen.

Mautarius 03-06-2014 Via de website gekocht

Vraag gesteld omtrent erg oude modellen Polaroid; erg snel antwoord, maar niet helemaal juist.

Extra toelichting
Alles in orde, erg snel hier. Enkel niet geheel juiste info omtrent erg oude camera's.

Nikon-D300s 01-06-2014 In de winkel gekocht
Antwerpen

Enkel ervaring in de winkel te antwerpen.
Zeer klantvriendelijk en gemotiveerde verkopers.

Wybo Smids 31-05-2014 In de winkel gekocht
Amsterdam zuid

Extra toelichting
Zeer snelle service en professioneel advies. Een echte aanrader!

Oxize 31-05-2014 Via de website gekocht

Site is overzichtelijk en duidelijk

Voorraad en levertijd kloppen. Mijn artikel was snel geleverdt.

Uitgebreid assortiment

Extra toelichting
Had een Wireless Remote gekocht. Deze netjes binnen 2 dagen gekregen. Levering is netjes gegaan

MiroTheCat 28-05-2014 Via de website gekocht

Klantendienst is snel, duidelijk en vriendelijk: ik had 's avonds een e-mail gestuurd en had de volgende ochtend al een antwoord terug. Ook over de levering ben ik zeer tevreden. Ik heb mijn bestelling onbeschadigd en mooi op tijd ontvangen.

Assortiment
Camera Warehouse is de énige winkel in België waar je de Polaroid Z2300 (en bijbehorend materiaal) kan kopen aan een degelijke prijs.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over de service van Camera Warehouse! Mijn vragen aan de klantendienst zijn snel en duidelijk beantwoord, mijn bestelling is onbeschadigd en op tijd geleverd en de betaling is correct doorgevoerd. Een aanrader!

petermznl 24-05-2014 In de winkel gekocht
Amsterdam Osdorp

Assortiment
hebben altijd op voorraad wat ik zoek

Extra toelichting
Rustig, goed luisterend personeel, met vakkennis, daar heb je ten minste wat aan als je advies nodig hebt en de prijzen zijn ook prima in orde. De gun factor speelt dan zeker een rol mee. Onafhankelijk van de dag waarop je in de winkel bent, ik heb inmiddels wel 3 verschillende verkopers leren kennen, allen zeer positief. Ik heb er in de laatste 2 jaar 2 camera's en 1 lens gekocht.

dolenko 24-05-2014 Via de website gekocht

Simpel zoeken en vinden op de website bestellen en betalen eenvoudig

Snelle levering en leveren eigenlijk meer dab wordt omschreven, prachtig verpakt en inhoud boven verwachting voor een concureerende prijs

Lees boven

supermuis10 23-05-2014 In de winkel gekocht
Pieter Calandlaan

Je kan er eerst op je gemak rond kijken

Geven goede tekst en uitleg
En de koffie staat klaar

Assortiment
Te kust en te keur voor ieders wat wils

Aanbeveling
Ze nemen echt de tijd voor hun klanten

Extra toelichting
Zou niet weten wat er aan verandert zou moeten worden Zou zeggen ga zo door

Bariwo 18-05-2014 Via de website gekocht

bropo 16-05-2014 Via de website gekocht

5,5

Aanbeveling
De info op de website klopt niet! want:camera-accessoire zou volgens website op voorraad zijn in één van de winkels.
kreeg op vrijdag E-mail dat ik het op maandag kon ophalen in filiaal te Heemstede. Een week later was er echter nog steeds niet geleverd en het kon volgens de verkoper nog wel een week duren.als ik dit van te voren had geweten had ik er nooit besteld, dit was dan ook de enige en laatste keer.

Johnny be goode 09-05-2014 In de winkel gekocht
Amsterdam west

Netjes en overzichtelijk erg goede website
Het zou prettig zijn als je bij een dure investering er even bij kunt gaan zitten als er van alles wordt uitgelegd.Een paar zitjes met een tafeltje zou service verhogend zijn,vooral bij oudere mensen.

Er werden kosten berekend voor het betalen met creditkaart,in de winkel.Ik vindt voor een webwinkel dat niet leuk.Je neemt de moeite om naar de zaak te rijden(kost benzine)Het scheelt ook tijd en geld voor de winkel,inpakken versturen administratie,etc.

Assortiment
Nikon camera,s zouden er iets meer mogen zijn.

Extra toelichting
Vriendelijke en deskundige bediening makkelijk bereikbaar auto voor de deur.

Mischa Mannot 07-05-2014

Geen problemen. Prima website de bestellingen zoals beloofd de volgende dag in huis.

Alles is soepel verlopen. Aangezien het mijn eerste bestelling was heb ik even contact opgenomen. Netjes te woord gestaan en positief gevoel aan over gehouden.

Assortiment
Op zoek naar LED lampen van F&V. Behoorlijk wat op voorraad dat is positief, helaas moeten de ultracolors besteld worden en zijn die niet op voorraad.

Aanbeveling
Prettige eerste ervaring dus zou deze winkel zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Fijne website, komen hun belofte na en zelfs telefonisch goed geholpen. Snelle levering is ook altijd prettig! Mijn eerste bestelling, maar ga hier zeker vaker wat bestellen.

Saar14 03-05-2014

Bestellen ging heel eenvoudig

Artikel is vanuit een andere winkel verstuurd waar dit op voorraad was

Assortiment
Alleen op deze site was het artikel te bestellen.

Prima service

Engelsevrouw 02-05-2014 In de winkel gekocht

Great store

Super helpful staff, fixed a problem on the camera mirror with cheerful skill. Thank you.

Assortiment
Good selection, have bought a camera bag and filters here

Aanbeveling
Friendly staff with in depth knowledge and excellent skills.

Kurt_M5 01-05-2014

Extra toelichting
Uitgebreid gamma in de webshop beschikbaar aan scherpe prijzen. Vrijdagavond mijn bestelling geplaatst en dinsdagochtend op mijn werk ontvangen.

Arjan Bax 24-04-2014 In de winkel gekocht
Amsterdam West

Op de website was goed te vinden waarnaar ik zocht. In de winkel heb ik het product kunnen testen of het mij beviel.

Ik kwam alleen voor de Sigma lens, na mate ik met een medewerker sprak viel het mij op dat ik een UV Lens nodig had voor extra bescherming. Ook een verzekering afsluiten was een vereiste, en werd sterk aangeraden door de medewerkers. Tevens was het komende nieuws brief nog niet verspreid waarin stond dat je bij een lens een Monopod van het merk Sirui gratis er bij kreeg. Gelukkig kreeg ik bij aankoop van de lens deze monopod er bij! top service !!!

Assortiment
Camera Warehouse XL heeft een heel groot assortiment! Ik ben zelf een aantal keren in het filiaal Amsterdam West geweest en daar staan zat spullen. op de website is ook alles te vinden wat je maar nodig hebt.

Aanbeveling
Zodra fotografie en filmen je hobby is beveel ik je deze winkel echt aan! service gericht helemaal top, ze hebben op bijna alles een antwoord. Hebben ze dat niet? Dan zoeken ze het voor je uit!

Extra toelichting
De medewerkers van de winkel zijn erg vriendelijk en vooral service gericht. Dat vind ik wel het meest belangrijkste van deze winkel! Ze staan altijd open voor vragen, en helpen als er wat mis is met je camera o.i.d.

Ooghe P 23-04-2014 Via de website gekocht

Vlotte webwinkel met een vlotte afhandeling top!

Perfecte info in verband met de service
Snelle en correcte verzending en gratis ook nog wat wil je nog meer!

Assortiment
Voor elk wat wils een aanrader!

Aanbeveling
Snel correct en een prima service met andere woorden een top webshop met ophaling mogelijk

Extra toelichting
Prima product de Mediaspeler Eminent 7380 een alles kunner aan de laagste prijs!

erwinastrid 20-04-2014 Via de website gekocht

Het zoeken op de site gaat zeer gemakkelijk. Bij de tas die ik zocht stond meteen al dat der geen verzendkosten waren. Toch was de tas geen honderd euro. Bij www.cameranu.nl was de tas 1 euro goedkoper. Tijdens het bestelproces kijk ik in mijn winkelmandje en zie als indicatie voor de verzendkosten 0 euro staan. Pas aan het eind van de bestelling, als je alles hebt ingevuld komt daar dan de onaangename verrassing dat je toch verzendkosten hebt. Dan toch maar naar Camerawarehouse. Die heeft niet van dit soort grapjes.

Bestelling de volgende dag in huis. Super.

Ze hebben alles.

Aanbeveling
De prijzen zijn zeer scherp en de service is erg goed.

Extra toelichting
Al met al een zeer goede webwinkel met een uitstekende service. Duidelijke site. Geen onaangename verrassingen achteraf.

Marc v D 14-04-2014 In de winkel gekocht
Amsterdam - Spui

Winkel in de buurt, gelegenheid om af te halen in plaats van thuis te moeten blijven om bezorger af te wachten

Aardig personeel, servicegericht en meedenkend

Assortiment
wat niet aanwezig is, kun je op de website inzien - zodoende breed assortiment

Goede service, goed assortiment

Houtje24 11-04-2014 In de winkel gekocht
Filiaal Spui

Lekker dichtbij in de buurt.
Ik koop elektronische materialen
liever in een winkel.

Kundig en behulpzaam personeel.

Zeer aanbevelingswaardig.

Extra toelichting
Relatief wat kleine voorraad. Voor iemand die ongeduldig is zoals ik is het niet gelijk kunnen kopen vervelend.

Dexter Pierpont 08-04-2014 Via de website gekocht

Alles via de site was duidelijk genoeg

Alles was makkelijk te doen en ook te volgen

Assortiment
Een paar zoekertjes waren niet te vinden maar er is wel veel in stock

Extra toelichting
Alles via de site was duidelijk genoeg en het bestellen van mijn product ging makkelijk en snel.

corijnberg 29-03-2014 Via de website gekocht

snelle en korekte aflevering

Extra toelichting
goed asortiment gemakkelijk te bestellen en vlotte aflevering

Wouter A. Meijer 27-03-2014 In de winkel gekocht
Forovak Engel

Kan niet beter

Aanbeveling
Al 59 jaar ervaar ik Fotovak Engel als een voortreffelijke fotozaak met grot6e deskundigheid,ruim aanbod en zeer professionele en vriendelijke medewerkers

Zie boven

Gerphil 24-03-2014 Via de website gekocht

De website liet je makkelijk zoeken, het bestel- en betaalproces was duidelijk.

Een eerste bestelling kon ik zonder veel moeite na wat heen en weer mailen alsnog wijzigen, de bijbetalng was simpel en nog dezelfde dag werden de producten verstuurd.

Assortiment
Ik kan er eigenlijk alles vinden wat ik als fotograaf nodig heb, tegen concurrerende prijzen.

Aanbeveling
Ik heb alleen maar goede ervaringen met Camera Warehouse.

Extra toelichting
Behalve de website bezoek ik ook de winkel in Osdorp, met prima advies. De combi website/winkel(s) bevalt mij.

Henk 46 23-03-2014

Snel besteld en snel geleverd.

Goede voorlichting en service bij vragen! Als iets niet duidelijk is word bij de importeur navraag gedaan.

Van alles te koop.

Aanbeveling
Een zeer goed informatie.

Extra toelichting
Gekocht bij de web shop omdat ik in het buitenland een pinlimiet heb.Maar daar deden ze niet moeilijk over.

Ilse58 20-03-2014

De website is duidelijk en alles is makkelijk te vinden. Het zoeken naar de producten ging erg makkelijk via de zoekfunctie

Hele snelle levering, erg netjes en goed verpakt. Geen enkele beschadiging doordat het niet goed verpakt was. Helemaal in orde. Ook tijdens het bellen naar de klantenservice i.v.m. een vraag over het product werd ik netjes en eerlijk geïnformeerd.

Assortiment
Ik heb een polaroid camera besteld. Daar hebben ze genoeg keuze in. Helaas wat betreft films erg weinig opties maar dat is overal in Nederland. Het zou fijn zijn als ze meer soorten films verkopen zoals verschillende kleuren, hello kitty print, polkadot print, Disney print e.d.

Zie bovenstaande

Extra toelichting
Erg goede service, zeer snelle levering. De camera was in perfecte staat en ik werd goed op de hoogte gehouden over de status van mijn levering. Het enige nadeel was dat de films nog geen 2 maanden houdbaar waren. Ik denk dat de films al langere tijd in het magazijn lagen want de films die ik van andere winkels heb zijn nu nog een jaar goed. Dus het was fijner geweest als ik films had gekregen die nog een langere houdbaarheidsdatum hadden.

pierke54 18-03-2014 Via de website gekocht

De verrekijker was erg gemakkelijk te bestellen. Trouwens jullie waren ook de goedkoopste; scheelde heel wat erin met de concurrentie.

Fantastisch ' s avonds bestelt en de volgende dag thuis. Cool!!!

Assortiment
Uitgebreid assortiment, maar het ging me om prijs kwaliteit verhouding en die was prima!

Aanbeveling
Erg snelle levering en uitgebreide uitleg over het product!

Extra toelichting
Ben zeer tevreden over mijn gekochte Bussnell HD 10 × 42. Er zat zelfs een draagharnas bij wat bij de andere kijkers een vrij dure optie is. Prima!!!

florencebloemkolk 12-03-2014 In de winkel gekocht
Spui Amsterdam

Goede begeleiding in keuzeproces; er werd goed naar onze vragen geluisterd en ze konden op ons kennisniveau de juiste informatie geven. Ze hadden altijd genoeg tijd voor ons we voelden geen verkoopdruk. Fijne mensen!

Assortiment
Breed assortiment van alle types (compact t/m spiegelreflex) en merken. Ze konden echt verschillende merken en typen voor ons vergelijken en laten zien. Ook accesoires voldoende aanwezig.

Aanbeveling
Uitstekende service en advies; zeker naar toe gaan.

Extra toelichting
Ze leveren maatwerk en weten waar ze het over hebben.

Maria van Gellekom 06-03-2014 Via de website gekocht

Een hele prettige site, duidelijk en overzichtelijk

2 Weken na aankoop was de lader al kwijt van een tamelijk dure camera, omdat de uitvoering van deze camera vrij nieuw is zijn er nog geen losse onderdelen te bestellen, maar de klantenservice heeft de leverancier benadert en een camera opgestuurd gekregen zodat wij alleen tegen verzendkosten kosteloos een nieuwe oplader krijgen, geweldig!

Extra toelichting
Zie mijn opmerking bij de service, ze hebben een geweldige klantenservice, je bent gelukkig geen nummer, klant is koning bij hun

poni 03-03-2014 Via de website gekocht

Goede site met snelle en correcte procedures van bestelling

Bestelling is snel afgehandeld

Assortiment
Breed assortiment. Kan hier nagenoeg alles vinden

Alleen maar positieve ervaringen

robvanempel 02-03-2014

Duidelijke en overzichtelijke site.

Bij telefonisch contact goed doorverwezen en bij contact met filiaal goed geholpen en service gericht gehandeld.

Assortiment
Ja wat zal ik zeggen. Er is van alles op fotogebied te vinden dus voor elk wat wils.

Extra toelichting
Ik ben tevreden met mijn aankoop en de afhandeling. Als ik het bedrijf nog één tip mag geven zeg ik, "ga iets aan je vindbaarheid op internet doen". Ik heb 2 maanden lang op internet rond gesurft om mij te oriënteren voor de aanschaf van een camera en objectieven. Pas toen ik voor het, nu aangeschafte, objectief heel diep ging zoeken kwam deze winkel boven. Was waarschijnlijk om die reden ook de enige in Nederland die nog voorraad had van dit objectief, dus ik was er blij mee, maar zakelijk gezien niet handig. Groet Rob

Bart-1975 02-03-2014

Goede site, bestelling was snel geplaatst.

Ben netjes op de hoogte gehouden van de voortgang. Goederen waren snel geleverd.

Assortiment
De enige winkel in Nederland die mijn product op voorraad had.

Aanbeveling
Prima prijs, prima service.

Extra toelichting
Prima prijs, prima service, snelle levering.

stephanick 26-02-2014 In de winkel gekocht
Studio Cronjé

Ik woon in noord-holland en ga vaak naar andere plekken, altijd een winkel in de buurt

Vriendelijk, vakkundig personeel!

Assortiment
Veel voorraad en als ik iets wil dat er niet is word het altijd voor me besteld.

Aanbeveling
Goede service! Waar vind je dat nog tegenwoordig?

peetoom 20-02-2014 Via de website gekocht

Snel en goede backup.

Zeer tevreden.

paltibor 19-02-2014 In de winkel gekocht
slotervaart

goede en duidelijke website

aanspraak moeten maken op garantie en werd direct naar volle tevredenheid opgelost

Assortiment
zeg het maar, ze hebben het

Aanbeveling
waarom zou je nu nog naar iets anders gaan. top via de website. uiteindelijk trok de winkel ook nog. Ben er langs geweest en de combinatie van alle spullen en prettig personeel maakt een mens gelukkig!

ChG 19-02-2014 In de winkel gekocht
Amsterdam

Online bestellen, snelle levering. Ik de winkel prima geholpen.

Ik heb een product aanspraak op de garantie moeten maken. Snel en naar tevredenheid geholpen.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment tegen prima prijs/kwaliteit.

Aanbeveling
Altijd naar tevredenheid geholpen.

Extra toelichting
Geen negatieve punten kunnen ontdekken.

H Vranken 15-02-2014 Via de website gekocht

snelle hulp bij aankoop

heel behulpzaam en zorgvuldig -klasse

groot aanbod

heel betrouwbaar

RS01 13-02-2014

duidelijk en vlot te bestellen.

snelle verwerking met na ontvangst betaling snelle verzending. Ook de verpakking was in orde.

Assortiment
groot assortiment met een kleine check naar andere producten ook een ruime stock.

Aanbeveling
correcte afhandeling van de bestelling met achteraf nog de vraag voor een beoordeling, maar ook (heel belangrijk) of er eventueel een probleem is.

Extra toelichting
veel motivering is niet meer nodig na de voorgaande vragen. kortweg; in orde.

Linda Weber 05-02-2014 Via de website gekocht

Keurig en snel en gemakkelijk bestellen

had zelf een foutje gemaakt in de bestelling, er kwam snel antwoord

Extra toelichting
Duidelijk, gemakkelijk en eerlijke prijzen

krystianvanrhijn 30-01-2014 In de winkel gekocht
Haarlem, Anegang

Er was een klein draadje van het hengsel aan de camera gebroken. Deze kon gerepareerd worden met een nieuw klein draadje. Samen met winkelier even staan "klussen" om het netjes te bevestigen.

Hoefde niets af te rekenen, het was service van de zaak.
Dit is waarom de speciaalzaak een bestaansrecht heeft, goede vriendelijke service die een website niet kan bieden.

Aanbeveling
Ik ben goed geholpen en zal een bekende zeker hier langs sturen

Extra toelichting
Vriendelijke geholpen, goede service.

Fotomedia Ale-Gro 29-01-2014 In de winkel gekocht
Antwerpen

Geholpen door klanvriendelijk en professioneel team

Assortiment
Zeer uitgebreide informatie over het assortiment en aanbevelingen om uw aankoop verder te kunnen uitbreiden tot een perfect geheel

Extra toelichting
Na een eerste telefonisch onderhoud aangaande informatie over een toestel was mijn keuze snel gemaakt om de winkel te bezoeken ondanks dat ik dichter bij huis hetzelfde toestel aan een betere prijs kon bekomen maar de klantvriendelijkheid minder goed was. Ik werd hier echt door een professioneel team geholpen en bijgestaan aangaande mijn aankoop en de service na verkoop.