Boxxer - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Boxxer.

Boxxer stelt zich voor

Boxxer is dé elektronica discounter in Oost-Gelderland. U kunt bij ons terecht voor alle elektronische apparaten zoals: keukenapparatuur, inbouwapparatuur, tv’s, audio, streaming audio, wassen/ drogen, persoonlijke verzorging en kleinhuishoudelijke apparaten. Tevens bieden wij een zeer uitgebreid assortiment fotoapparatuur en computers tegen zeer scherpe prijzen.

Deze score is berekend op basis van 190 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Oera 12-11-2017 In de winkel gekocht
Winterswijk

Verkeerde koop? Zonder problemen terug brengen

Koop een draagbare tv. Blijkt thuis toch niet aan de verwachtingen te voldoen. Zonder problemen teruggenomen en direct geeld terug
Boxxer: klasse!!!

Tim S. 25-08-2017 In de winkel gekocht
Winterswijk

Onder de indruk van de service.

Ik kom al een lange tijd bij Boxxer en heb er bijna al mijn apparaten gekocht. nu heb ik laatst een Tomtom gekocht en had er een paar problemen me, tijdens de software update ging er bij mij iets mis. toen ik hem naar de winkel bracht was ik echt verrast hoe profesioneel en klantvriendelijk het personeel was. die zelfde middag was het geregeld en waren alle problemen opgelost. echt een top service zonder hun hulp had ik een groot probleem gehad. 10/10 voor de kwalitijd. als je van plan bent hier iets te kopen zit het zeker goed.

Nogmaals bedankt!
- Xxxx

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Aaldering 24-08-2017 In de winkel gekocht
Filiaal Boxxer-Doetinchem

Hele fijne, goed uitgelegde info!!

Wij zijn al ouder en heel blij dat je een zaak kunt binnenstappen, alwaar je goede uitleg krijgt over het te kopen product

Fam. Reijerink 18-08-2017 In de winkel gekocht
Boxxer Winterswijk

Blij met nieuwe aankoop !

Nadat onze oude televisie kapot was gegaan en bleek dat hij niet meer gemaakt kon worden, moesten wij op zoek naar een andere. Na goede ervaringen van vorige aankopen, was het voor ons haast vanzelfsprekend dat wij weer naar Boxxer gingen. Ook deze keer werden we weer super geholpen en werden de verschillen tussen de vele tv's aan ons verteld en laten zien. Zo kregen wij een goed beeld wat voor ons het meest geschikt was. We waren er al snel uit welke het moest gaan worden en zijn er nou ook heel erg blij met onze nieuwe televisie.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gewoonjansen 18-08-2017 In de winkel gekocht

Aankoop door gedegen voorlichting

Op zoek naar een nieuwe wasdroger kwamen we bij Boxxer terecht. We hadden ons al via internet georiënteerd maar twijfelden tussen twee typen warmtepompdrogers van het merk Bosch. (vorig jaar hadden we immers ook al een Bosch wasmachine gekocht). De verkoper wist ons snel en duidelijk de voor- en/of nadelen van beide typen uit te leggen waardoor we snel een keuze konden maken. De machine is net geleverd. Hopen op een lange levensduur!
Daar de wasmachine ook bij een vakwinkel was aangeschaft staan er nu twee Bosch Exclusive apparaten in huis.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Elly 13-08-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Mooie winkel, veel keuze, goede service! In deze drukke vakantietijd heeft hebben ze mijn diepvriezer na werktijd, op weg naar huis bezorgd. Gewldig toch?

Harmelink 12-08-2017 In de winkel gekocht
Winterswijk

Prima geholpen,goed advies en klantvriendelijk

Mooie zaak overzichtelijk en ruim. Geen opdringerige verkopers, maar wel mensen met verstand
van zaken.

sean bloemendaal 12-08-2017 In de winkel gekocht
doetinchem

top en een winkel met profesionaliteit

Medewerkers beschikken over goede kennis , wanneer een product niet aanwezig is word het besteld. Medewerkers zijn meedenkend

C bulten 11-08-2017 In de winkel gekocht

Dvd speler

Goed geholpen bij de keus voor een simpele dvd speler. Wilde er niet al te veel geld aan uitgeven en dat is gelukt.
Prima verkoper. Niet te veel keus, maar dat maakte niet zoveel uit.
Leuke bal cadeau gekregen
Dvd speler werkt goed

Otto 11-08-2017 In de winkel gekocht
Doetichem

Goed advies

Overzichtelijke mooie winkel, goed technisch advies, en aanbiedingen lager geprijsd dan internet. Super

Dhr Jacobs 11-08-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Snelle afhandeling van Klacht.

Medewerker denkt met je mee voor een snelle en goede oplossing.
Zuigmond van stofzuiger was stuk.
Vriendelijk en correcte behandeling.

Willeke 10-08-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Stofzuiger gekocht en een wasmachine met de stofzuiger fijnstof mee opgezogen van nieuwbouw maar weer een les van geleerd dat de motor van de stofzuiger dat niet prettig vind gelukkig een goede service daar die de stofzuiger uit hebben geblazen zodat de stofzuiger weer werkt super blij mee :) ik kan weer zuiden in me nieuwe huisje :D top winkel

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Silvia 09-08-2017 In de winkel gekocht

Goede services

Even een frituurpan kopen, dus niet heel intressant. Toch werd ik geholpen zoals ieder andere klant geholpen en namen ze de tijd. Gezellig personeel en denken mee met je situatie.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frans Kreileman 08-08-2017 In de winkel gekocht

zeer leuke ervaring

Onderweg met de Lichtenvoordse fietsvierdaagse worden wij 6 personen [ bijna allemaal 70 plussers] plotseling verrast door een flinke regenbui. Vlug de rondweg overgestoken en een schuilplaats gezocht in het portiek van Boxer.
Nieuwsgierig geworden gaan wij ook een kijkje binnen nemen en worden wij verrast door een vlotte verkoper die ons allen een heerlijke kop koffie aanbood, die wij graag hebben aanvaard. Wij kunnen helaas geen douche uitdelen, anders willen wij Boxer graag een warme douche geven voor deze geweldige geste.
Frans

Heinen 05-08-2017 In de winkel gekocht
Winterswijk

De juiste tekst en uitleg

Wij zijn naar deze winkel gegaan omdat je er altijd prima word geholpen. In dit geval kwamen we voor 1 ding waarvoor we snel geslaagd waren. Maar we hebben veel info gekregen over andere dingen. Dus ons verlanglijstje is weer langer geworden. Dhr van der Meer geeft t prima weer!!!!!!

Marieke Warnshuis 05-08-2017 In de winkel gekocht

Deskundig personeel.

Fijne winkel met deskundig en vriendelijk personeel, goed advies voor alle producten. Geweldige service.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marieke 04-08-2017 In de winkel gekocht

Super service

Ik vind de Boxer een prettige winkel. De service is fijn, wordt bezorgd ideaal!

De winkel is overzichtelijk

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

willi 04-08-2017 In de winkel gekocht

goede service / vriendelijk

product telefonisch besteld, melding ontvangen dat product binnen is. Klantvriendelijk en behulpzaam

robert grave 04-08-2017 In de winkel gekocht

tevreden over de hulp

Overzichtelijke winkel met meerdere keuzes in verschillende artikelen,zeer tevreden over de hulp bij het aanschaffen van mijn artikel

Roy 03-08-2017 In de winkel gekocht
Winterswijk

Super service, en goede uitleg over de machine.

Ik koop altijd mijn witgoed bij de boxxer, omdat de service goed is, het personeel is super behulpzaam, vaardig, en op de hoogte van nieuwe technologie.
Uiterraard is de prijs ook altijd prima!!!

Marc 02-08-2017 In de winkel gekocht

Goede informatie gekregen

Fijne overzichtste winkel met gemotiveerd personeel deze naar mijn ervaring ruim de tijd nemen om de klant goed te informeren

Pennings 02-08-2017 In de winkel gekocht

Super geadviseerd! Top winkel

Super service ...... De winkel is zeker het bezoeken waard. Ik zou voor een volgende aankoop zeker weer naar Boxxer gaan. Mooie televisie gekocht.... een pareltje in de kamer.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Michaela 02-08-2017 In de winkel gekocht
Winterswij

Te gekke service

Computer stuk nieuwe laptop gekocht en ja hoor die was ook al heel snel stuk. Kreeg een ipad in bruikleen, geweldig toch. En als ik iets heb met de laptop kan ik er altijd terecht GEWELDIGE SERVICE.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Maria 02-08-2017 In de winkel gekocht
Winterswijk

Goede service en zeer belangrijk een goede prijs!

Vorige tv gekocht bij Boxxer en altijd zeer tevreden geweest over de service en het product. Nu weer een nieuwe Samsung tv gekocht. Wederom zeer tevreden met de service en het grote aanbod in de verschillende soorten tv's. En natuurlijk niet te vergeten de aantrekkelijke prijzen. Daarom dus weer gekozen voor BOXXER.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

H. Weener 02-08-2017 In de winkel gekocht
Winterswijk

Goede service, goede productkennis en vriendelijk

De verkoper heeft mij de juiste tv verkocht, met de mogelijkheden die ik wenste.
Via internet veel uitgezocht maar de verkoper gaf extra tips en een helder kloppend verhaal.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Arnold en franciska lievers 01-08-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service en assortiment

Goeie service en fijne winkel met een mooi assortiment artikelen met een goede prijs.
Uitstekend geholpen bij het kopen van een nieuwe wasmachine.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Willem 31-07-2017 In de winkel gekocht
Winterswijk

Na 3,5 jaar nieuwe Dyson ventilator ontvangen, na defect.

Ik heb bij Boxxer Winterswijk een luxe Dyson ventilator gekocht, de AM 06.
Na 3,5 jaar kreeg deze echter kuren, dus heb ik het probleem aan hen voorgelegd.
Na een aantal testen kreeg ik tot mijn verbazing en blijdschap de mededeling, dat ik een nieuwe ventilator zou krijgen. En dit, terwijl de garantietermijn al 1,5 jaar was verstreken!

Al met al dus een prima service van Boxxer!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

AtW 31-07-2017 In de winkel gekocht
Winterswijk

Altijd goed advies en ruim de tijd, uitgebreid assortiment

Was opzoek naar een kruimelzuiger en koffiemachine, hier advies ingewonnen en uitgebreid voorgelicht over de mogelijkheden voor beide inclusief het proeven van de koffie uit de betreffende machine. Zeer scherpe prijzen, ook vergeleken met andere online-aanbieders. Eerst alleen een kruimelzuiger meegenomen, binnenkort terug voor de koffiemachine.

Marijn te Nijenhuis 31-07-2017 In de winkel gekocht
Winterswijk

Gewoon een top winkel met top personeel!

Eigenlijk altijd al mijn spul bij de Boxxer gekocht. Van vaatwasser tot koelkast en van televisie tot beschermhoesje voor de tablet. Dit omdat de service altijd goed is en de spullen qua prijs niet duurder zijn dan die op het internet.

Dit keer was ik al een tijdje opzoek naar een goede en betaalbare televisie voor onder mijn veranda en was een kameraad opzoek naar een nieuwe televisie voor in zijn woonkamer. Omdat hij veel research deed op het internet attendeerde hij mij op zaterdagochtend op een weekendknaller. Een 49inch Samsung met geweldige prestaties voor een spotgoedkope prijs. Omdat deze actie op maandagochtend af zou lopen en er nog maar een paar van waren zoals het internet zei, hebben wij beide deze televisie gekocht.

Dinsdag werden beide televisies bij ons thuis bezorgd en hebben we hem gelijk geïnstalleerd. Eerst die van mijn kameraad dan die van mij. Toen we beeld hadden op de televisie van mijn kameraad waren wij beide heel verbaasd. Het beeld was niet zo scherp als we gehoopt hadden. En bij snel beeld verandering begon het beeld zelfs wat te haperen. We hebben daarna meerdere keren gebeld met zowel het internet bedrijf als Samsung maar werden van het kastje naar de muur getuurd. Na ongeveer twee uur verder was ik het helemaal zat en ben ik samen met mijn kameraad naar de Boxxer gereden.

Daar aangekomen heb ik het hele verhaal verteld aan Jaap die wat cynisch begon te lachen. Waarom kom je dan ook niet gewoon bij mij waren zijn woorden. Ja, had ik dat maar gedaan zei ik gelijk.

Jaap heeft ons daarna echt top geholpen. Hij stelde ons meerdere vragen en liet vervolgens van verschillende merken een aantal modellen zien. Zo kregen we de juiste informatie en zagen we dat je het beste gewoon in de winkel dit soort dure aankopen kunt doen. We zijn nu super blij met onze televisie die we bij de Boxxer hebben gekocht.

Voor ons de volgende keer geen internet meer maar gewoon gelijk naar de BOXXER!!!

En nee, we werken niet bij de Boxxer, zijn geen familie of vrienden, we zijn gewoon tevreden klanten die andere klanten willen waarschuwen voor een zelfde fout!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Barry 31-07-2017 In de winkel gekocht
Winterswijk

Service met humor! Prachtig!

Bijna al mijn huishoud- en entertainment spullen komen uit deze winkel.
Enorme keuze en goed advies! Klinkt afgezaagd maar het is gewoon zo...

De reden? Weet ik niet... Het is allemaal prima spul en als ik ergens een adres heb waar het goed is, ben ik niet snel ergens anders te vinden...

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Annemarie 29-07-2017 In de winkel gekocht

Goed geadviseerd

Een aantal maanden geleden zijn mijn vriend en ik gaan samenwonen. Het leek ons fijn en makkelijk alle elektronica bij één winkel te halen. Van familie en vrienden hadden wij goede verhalen gehoord over de service van de Boxxer, zo kwamen wij terecht bij de Boxxer in Doetinchem.

De medewerkers zijn n.a.v. onze wensen samen met ons op zoek gegaan naar de meest geschikte producten. Ze gaven bij de producten aan wat we er van konden verwachten en waarom het wel/niet een geschikt product zou zijn voor ons. Door de informatie en het advies konden wij een goede keus maken.
Ook de levering en installatie van de producten was prima.

Wij zijn nog steeds erg blij met onze producten van de Boxxer en zullen een volgende keer weer naar de Boxxer gaan.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Ben 29-07-2017 In de winkel gekocht

Weer prima service!

Zoals ook de vorige keer bij een aankoop weer zeer goede uitleg over ditmaal een vriezer.
Was er op een zaterdagmorgen. Tot mijn verbazing werd er aangeboden de vriezer vandaag nog te bezorgen.
Waar maak je dit nog mee.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bastiaan 27-07-2017 In de winkel gekocht

Prettige uitgebreide uitleg!

We zijn erg goed en uitgebreid geholpen in uitleg voor een TV en later nog voor een geluidssysteem! Uiteindelijk een TV gekozen waar we in eerste instantie niet voor gekozen zouden hebben echter door de duidelijke uitleg en goede vergelijking met andere toestellen hier uiteindelijk voor gekozen. Erg blij mee!!

afshar 27-07-2017 In de winkel gekocht
doetinchem

Beste service

Altijd vriendelijk personeel die mij graag helpen. Ik heb een phillips stofzuiger gekocht en erg tevreden. Beste service.

Marco 27-07-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Makkelijk binnenkomen door de goede productkennis, service en hulp.
Ruime voorraad van producten en snelle levering indien niet op voorraad.

Eline 27-07-2017 In de winkel gekocht

Goede en eerlijke service

Gister mijn eerste tv gekocht bij boxxer. Ik vroeg om een goede tv maar niet voor al te veel geld.. verschillende tv's vergeleken. Ik heb wel een tv gekocht die duurder was dan ik had gedacht maar het is een veel betere koop dan die ik in gedachten had. Duidelijk en zeer fijne uitleg gehad.

Marcel Surrus 27-07-2017 In de winkel gekocht

Goede service in winkel

Wij kopen altijd in de winkel van Boxxer Doetinchem, omdat je daar goed geholpen word als je iets zoekt.
Winkelpersoneel is kundig en kan je een toestel of groter apparaat aan bevelen op je eigen wensen en eigen budget.
De service is ook zeer goed. Als er iets niet goed is of je komt er zelf niet uit ,is het personeel altijd bereid te helpen. Dat kan in de winkel , maar ook thuis. Thuisbezorgen is ook geen probleem , als je iets koopt in de winkel. Alles word netjes thuis afgeleverd en aangesloten , zodat je meteen met het gekochte kan werken.
Het laatste dat wij hebben gekocht is een stofzuiger. Er was een ruime keuze in de winkel en de voor en na-delen werden goed uitgelegd , zodat wij een juiste keuze hebben genomen die onze betrof.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Yveth 26-07-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Vriendelijke medewerkers die moeite doen om je met het juiste product de winkel uit te laten gaan. Ik had een specifieke vraag en ben daar prima mee geholpen.

Jan 26-07-2017 In de winkel gekocht
Winterswijk

Goed geholpen, alles was mogelijk.....

Omdat een 10 geen verbetering toelaat, maar de manier van helpen door de verkoper gaf een goed en betrouwbaar gevoel. Realistisch advies en verschillende mogelijkheden over de aanschaf van mijn diepvrieskast. In zeer prettige sfeer geregeld, en een goede prijs.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Afshar 25-07-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Ik heb een stofzuiger gekocht. Het personeel was heel vriendelijk en hielpen mij goed met het uitzoeken. Ik vind boxxer een heel goede winkel omdat ze je graag helpen en de service heel goed is.

Jerooen 24-07-2017 In de winkel gekocht

Super service

Zaterdag een koel vrieskast gekocht in Doetinchem. De verkoper zette de deuren om, zodat de kast de deuren voor mij perfect heeft staan.

J.L99 24-07-2017 In de winkel gekocht
Boxxer Winterswijk

goede service

het is een leuke fijne winkel en het is er overzichtelijk verder was de service prima en ben zelf goed geholpen.

Carine 24-07-2017 In de winkel gekocht

Prima service!

Snel bereikbaar, jongens hebben verstand van zaken. Ze luisteren goed naar wat je zoekt en adviseren zodat je de goede keuze kunt maken.

Wevers 24-07-2017 In de winkel gekocht

Prima geholpen

Netjes geholpen met goede uitleg iets gekocht.
Vroeg nog iets over de afstandsbediening van ziggo en er werd meteen aktie ondernomen en hebben het voor mij geregeld. Top!!

Dieke 23-07-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Overzichtelijke winkel, we werden snel geholpen en goed advies. Duidelijke demonstratie van het product.

Willy 23-07-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Bij Boxxer betaal je niet teveel voor je product. Kundig personeel. Daarnaast bieden ze een prima service mocht er iets kapot zijn.

Wim Oonk 22-07-2017 In de winkel gekocht

Deskundig personeel

Veel keus en uitgebreid assortiment en scherpe prijzen. personeel vriendelijk en geven goed advies en zijn deskundig

J.A. Klanderman 22-07-2017 In de winkel gekocht
Boxxer in Winterswijk

professionele service

De shop heeft zeer deskundig personeel, zijn klant gericht, en heeft een zeer goede prijs/kwaliteits- verhouding. Wij kregen een goed uitleg over het artikel wat we wilden kopen en hebben gekocht.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Paul 22-07-2017 In de winkel gekocht

Nette service

Bij binnen komen werd je al snel gevraagd om geholpen te worden bij het product werd je netjes geholpen en de vragen werden netje beantwoord

Meryem 22-07-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Fijne verkoper, veel keus en goede advies!

Hebben op 19 juli en Sony ultra HD 55 inch gekocht! De verkoper is een prettige jonge man die voor ons de tijd heeft genomen om ons te adviseren en over de tv uitleg te geven. Al met al zeer tevreden met m'n aankoop en dat ik bij Boxxer in Doetinchem heb gekocht.