Bol.com Plaza - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bol.com Plaza.

Bol.com Plaza stelt zich voor

Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Twintig jaar later heeft de winkel meer dan 9 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 16 miljoen artikelen. Bol.com behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol.com vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.

Deze score is berekend op basis van 54 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

2,3

Suzanne 07-11-2015 Via de website gekocht

De website en app werken goed. Alleen de zoekfunctie is waardeloos. Achteraf kunnen betalen is ook erg handig, omdat ik niet altijd mijn pasje en reader bij de hand heb voor iDeal.

Prima service, zowel via e-mail als over de telefoon

Assortiment
Assortiment zeer uitgebreid. Maar wel vaak (fors) duurder dan andere winkels. Toch kies is vaak voor Bol Plaza vanwege de lager verzendkosten.

Extra toelichting
De slechte zoekfunctie is echt een verbeterpunt.

Astrid5901 20-08-2019

Beste Charissa,

Het bestelnummer is 2484180330. We zijn nog nooit zo slecht geholpen in deze zaak. We hebben uiteindelijk de tv kunnen terugsturen, maar nu accepteert tvplaza de tv niet schandalig gewoon. Met als gevolg dat de tv weer terug naar ons is gestuurd. Ik kan je zeggen dat wij deze retourzending niet gaan accepteren. Als consument heb je namelijk rechten die wettelijk zijn opgenomen namelijk de zichttermijn van 14 dagen. Binnen deze periode kunnen we de online aankoop namelijk terugsturen en de koop ongedaan maken. Jullie adverteren zelfs met een termijn van 30 dagen. Je begrijpt natuurlijk wel dat we tot nu zeer teleurgesteld zijn in deze hele afhandeling. We denken er zelfs aan ons recht te gaan halen middels juridische wegen

Gerwin 06-11-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke, klantvriendelijke website, die eenvoudig is, ondanks het gigantische aanbod. Erg makkelijk dat je het bij de Albert Heijn op kan halen, dan hoef je dus niet thuis te zijn, als de bezorger komt.

Als je iets bij Bol.com zelf besteld, heb je het niet altijd de volgende dag is huis, ondanks dat dat wel op de website staan. Als je iets besteld bij een andere partij, via de website van bol.com dan hebt je het product wel vaak de volgende dag is huis.

Assortiment
Gigantisch, er is inmiddels bijna niets meer te bedenken wat je niet meer op hun website kan vinden. Kleding is zo ongeveer het enige wat ze niet hebben, maar daarvoor zou ik ook niet naar bol.com gaan.

Aanbeveling
Gemak en voor elke wat wils.

Lisewies 26-04-2015 Via de website gekocht

Bij bol.com plaza shop je op precies dezelfde manier als je shopt voor bol.com producten. Je ziet het verschil in principe niet, er staat alleen aangegeven dat het product wordt aangeboden door een andere verkoper dan bol.com zelf.

De super service die ik gewend ben van bol.com gaat niet helemaal op voor bol.com plaza. Je bent toch afhankelijk van een andere partij. Bij mij ging het fout bij de aanschaf van een hoeslaken die niet aan de verwachtingen voldeed. Je wordt dan in contact gebracht met de andere verkoper en die heeft dan toch een ietwat andere service dan bol.com waardoor het allemaal een stuk minder snel afgehandeld is dan je gewend bent van bol.com zelf.

Assortiment
Hartstikke breed aanbod tegen diverse prijzen.

Aanbeveling
Mocht je op zoek zijn naar een specifiek product dat je niet kan kopen via bol.com zelf, maar dat wel wordt aangeboden door een plaza verkoper, dan zou ik dat wel aanbevelen bij anderen. Bol.com zelf is er altijd nog als back up!!

Esther1990 30-03-2015 Via de website gekocht

Achteraf betaling en goede klantenservice

Zou fijn zijn als ik ook kon whatsappen

>9 miljoen producten

edwin_1984 30-03-2015 Via de website gekocht

staat precies wat je kan verwachten

snel in huis

veel keuze

Extra toelichting
staat precies wat je kan verwachten en ze hebben een erg groot assortiment

Manchetkoper 29-03-2015 Via de website gekocht

Ik heb via bol manchetknopen besteld, uit het jaar van mijn geboorte. Werd geleverd via plaza partij. Uitkomst want ik koop liever alleen bij bekende webshops.

op tijd geleverd en netjes verpakt

Assortiment
uitgebreide keuze, ik kon zowel manchetknopen op dubbeltjes, centen en kwartjes uit mijn geboortejaar kiezen.

Aanbeveling
prima service, goede keuze.

Extra toelichting
Fijn dat ik via bol plaza dit product heb kunnen kopen. Ik koop alleen bij bekende webshops, en zou nooit bij oorspronkelijke leverancier kopen. Prima service en levering. Ik ben heel blij met de manchetknopen.

mouden 23-03-2015 Via de website gekocht

Je maakt gebruik van de bestelmodule van Bol. Werkt prima en gemakkelijk.

Bestelling werd netjes op tijd, goed verpakt geleverd. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de verzending.

Assortiment
Ik geloof dat ze nu 8 miljoen artikelen hebben in de winkel. Daar grijp je niet vaak mis. Ik vind het handig dat je ook via andere winkels bij bol kunt kopen.

Extra toelichting
Mijn zak kattenvoer werd binnen een dag thuisbezorgd, goed verpakt en 20 euro goedkoper dan in het tuincentrum. Ik ben een tevreden klant :-)

Consument 626 04-02-2015 Via de website gekocht

4,5

Heb gekocht via Bol.com bij een derde. Afspraak (zwart op wit): betaling na aflevering. De derde zegt kennelijk tegen Bol.com dat er is geleverd (NB dat is niet waar) waarop Bol.com dreigt met incasso. Later wordt ook Bol.com duidelijk dat er niet is geleverd (een bezorgkluns kon ons huis niet vinden..) maar excuses ho maar... Waardeloos dat men zich zo achter een ander verschuilt. De opstelling van de klantenservice is heel slecht.

Aanbeveling
Ik kocht regelmatig bij Bol.com maar vind ze - zeker nu zij zich als tussenpersoon voor anderen uitgeven - zeer onbetrouwbaar. Ik zou ze dan ook zeker niet meer aanbevelen.

Extra toelichting
Zie service. Men verschuilt zich achter een derde partij en houdt zich niet aan de afspraken. Men 'eist' betaling, terwijl zwart op wit is afgesproken dat er pas betaald zou worden na aflevering. Ik ben blij dat ik het bestelde uiteindelijk heb gekregen, maar heb een hele slechte kant van Bol.com gezien. Erg jammer. Ik kocht er regelmatig, maar denk niet dat ik er nog snel iets koop.

apjmasa 10-11-2014 Via de website gekocht

2,5

Geleverde koelkast bleek direct kapot te zijn. Door de klantenservice werd ik verwezen naar de producent (Samsung) omdat het product al 1 week bij mij thuis had gestaan.
Na 2,5 maand ellende, krijg ik een laf mailtje van de klantenservice waarin ze vragen waarom de koelkast geretourneerd is! Had dan direct het probleem opgepakt!!

Assortiment
Ik heb het product via de website van Bol.com besteld.

Aanbeveling
Gezien de waardeloze service, raad ik niemand deze winkel aan.

erica67 05-11-2014 Via de website gekocht

4,2

Makkelijk bestellen en snel geleverd,.

Waterkoker defect teruggestuurd, zou geld terug krijgen. Echter nooit een cent gezien. Bol.com is van mening dat het gestort is, ik heb printscreens opgestuurd van mij rekening waarop duidelijk staat dat het niet gestort is. Althans, niet op mijn rekening. Slechte service, geen waterkoker en geen geld. Je krijgt eerst een mail waarin staat dat de waterkoker ontvangen is en je geld terug gestort wordt, daarna krijg je iedere keer een mail waar de aangemelde waterkoker blijft. Slecht bedrijf met een slechte service

goed assortiment

Aanbeveling
Omdat ze niet reageren op klachten over storneren, omdat Bol.com van mening is dat zij gelijk hebben en de consument niet. Dus sta je met je rug tegen de muur.

Extra toelichting
Omdat ze een hele slechte klantenservice hebben. Zijn overtuigd van hun gelijk, waardoor de consument met lege handen staat.