Gemiddelde beoordeling
Deze score is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bol.com Plaza.
Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Twintig jaar later heeft de winkel meer dan 9 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 16 miljoen artikelen. Bol.com behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol.com vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.
Gemiddelde beoordeling
Deze score is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review
Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.
Hi Wayne,
Thank you for your review. I would like to ask you to send an e-mail to klantenservice@bol.com with a description of the complaint and an order number/customer number. You can also reach us by phone at NL: 030-3104999 / BE: 027-885999. As soon as we have received your email, we will contact you as soon as possible.
Kind regards,
Chantal from bol.com
Beste klant,
Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Natalya van bol.com
Beste Eric,
Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op NL: 030-3104999 / BE: 027- 885999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Natalya van bol.com
Beste Marleen,
Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com
Beste Mar,
Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com
Beste Wesley,
Bedankt voor jouw review.
Er wordt zo snel mogelijk contact met jou opgenomen.
Met vriendelijke groet,
Natalya van bol.com
Beste Ruudtreep,
Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com
Het versturen van mijn klacht(en) via e-mail heeft niet veel zin
aangezien er, na mijn vele telefoontjes, een aardig grote file is ontstaan in mijn "case" waar alles in staat.
Case: 83975175.
Daarom heb ik maar opnieuw gebeld met tot nu toe weer hetzelfde resultaat. "De case is opnieuw doorgezet" en ik hoor snel het resultaat. Inmiddels zijn we de 5 weken gepasseerd.
Waar blijft de service die ik van Bol.com altijd heb gehad?
Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Marlon!
Bedankt!😃
Ontzettend fijn om te lezen dat je zo te spreken bent over de blender. Heel veel plezier ermee, Heleen! 😃
Ik begrijp nog steeds het verschil niet tussen bol.com en bol.complaza. Dit had bol.com(plaza) door moeten spelen aan Petsplace. Over het algemeen heb ik nooit problemen met bol.com en koop ik daar liever dan waar dan ook. Geen moeilijk gedoe. Nogmaals, is bol.complaza een clubje of zo, want ik kan mij totaal niet vinden in het lage cijfer naar bol.com.
Als het goed is kan je Petsplace benaderen via je bol.com account en kom je er met hun niet, dan kan je dit doorspelen aan bol.com, vertrouw mij dat Petsplace er alles aan doet om je terwille te zijn, want een standje en ingrijpen van bol.com zitten ze totaal niet op te wachten.
Beste Ontevreden MKB-er,
Bedankt voor je review. Erg spijtig om te vernemen dat de printer tot op heden nog niet is geleverd. De partner waarbij je de bestelling hebt geplaatst, neemt zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com
Fijn dat de bestelling bevalt! :)
Beste Kees,
Bedankt voor je bericht. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com
Goed om te lezen dat je zo tevreden bent!
Beste Johan,
Heb je een bestelnummer voor mij? Ik kijk graag even met je mee naar een oplossing.
Met vriendelijke groet,
Tim van bol.com
Bedankt voor je review en je feedback, Hans!
Bedankt voor bericht. Ik geef wel 70euro meer uit en koop bij officiele dealer. Slaap ik beter.
Schijnt dat Amazon bewijslast bij leverancier leg. en eist dat er vergoed wordt. IS HUN SLOGUN. BOL.COM moet oppassen
Beste Eddy,
Bedankt voor je bericht. Graag ontvangen wij het bestelnummer of je klantnummer. Zodra wij deze van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Chantal van Bol.com
Beste Eddy,
Beste Eddy,
Bedankt voor je bericht. Graag ontvangen wij het bestelnummer of je klantnummer. Zodra wij deze van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Chantal van Bol.com
Er is geen optie om in een direct bericht deze informatie te delen. Daarbij heb ik gisteren van uw medewerker begrepen dat het mijn eigen schuld is dat het zo lang duurt voor het is opgelost omdat ik niet rustig afwacht. Ik moet wachten op een oplossing want het doorbellen van elke nieuwe ontwikkeling maakt dat de call weer achteraan komt in de wachtlijst omdat jullie systeem geen updates in calls kan maken.
Net ontdekt dat de eigenaar van de partner bij bol werkt als sourcing specialist die oa input moet geven aan het score team dat de producten moet beoordelen van de productgroep waar hij zelf ook voor levert.
Een maand later is er nog steeds niet opgelost. Wel op mijn kop gehad van bol medewerkers want het is mijn eigen schuld dat het nog niet is opgelost.
Beste Hittegolf,
Beste Eddy,
Bedankt voor je bericht. Graag ontvangen wij het bestelnummer of je klantnummer. Zodra wij deze van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Chantal van Bol.com
Beste Renate,
Beste Eddy,
Bedankt voor je bericht. Graag ontvangen wij het bestelnummer of je klantnummer. Zodra wij deze van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Chantal van Bol.com
Beste Dirk,
Bedankt voor je bericht. Graag ontvangen wij het bestelnummer of je klantnummer. Zodra wij deze van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Chantal van Bol.com
Beste Anita,
Bedankt voor je bericht. Erg spijtig om te lezen dat je een verkeerde televisie hebt ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor.
De partner waarbij de televisie is besteld, neemt zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Chantal van Bol.com
Beste Dim,
Dank voor je bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Chantal van Bol.com
dim, ik heb zoveel gezeur gehad met een TV en een externe partij. Ik heb het zelfde gevoel aan BOL.com overgehouden. Ik ben overgestapt naar Amazon. Duurt een paar dagen langer, maar veel betere klantenservice en vaak ook nog goedkoper!
Beste Kliphuis,
Bedankt voor je bericht. Op 7 mei heeft mijn collega je een e-mail gestuurd met meer informatie. Wij blijven bij dit gegeven antwoord.
Met vriendelijke groet,
Chantal van bol.com
Overstappen op Amazon! Als iedereen dat doet, zal Bol dit voelen en zijn klantenservice, en zijn externe klanten beter moeten gaan selecteren!
Beste Monique,
Dank voor je bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Sheriva van Bol.com
jammer dat het alleen bij jou is mij laten ze al een jaar zitten en doen het niet retour dus staat het al een jaar in de garage en ben mijn geld kwijt maar ik heb recht op 30 dagen retoer
Stuur even je gegevens naar en je verhaal berryberry1887@gmail.com
Beste Credoe,
Bedank voor het bericht. De partner waarbij de jacuzzi is gekocht, zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Met vriendelijke groet,
Sheriva van Bol.com
dag sheriva van bol.com
ik denk dat je dit schrijft om goed uit de bus te komen maar je colega tesa die heeft dit al 30 keer gezegd alleen komt het elke keer op het zelfde uit dat jullie mij laten zitten en dat jullie niets kunnen doen dus je snapt wel dat ik er klaar mee bent
Ik kan niet spreken voor bol.com, maar wel voor de wederverkoper. Bij deze wil ik graag kieskeurig.nl en de lezers van deze review nader toelichten.
Het klopt inderdaad dat dhr. Credoe vrij snel na aankoop van de jacuzzi contact heeft gezocht; de jacuzzi zou volgens hem niet werken. Wij hebben een inspectie-afspraak gemaakt en een monteur gestuurd. Deze had alle benodigde apparatuur en reserve-onderdelen bij zich, speciaal opgehaald bij de leverancier in België. Maar van dhr. Credoe mocht hij niet aan de jacuzzi komen; dit werd hem zelfs uitdrukkelijk verboden. De monteur kon daardoor niet doen waar hij voor kwam: probleem dus niet opgelost.
Wij hebben dit gecommuniceerd naar bol.com. Ook hebben we geprobeerd tot een oplossing te komen met dhr. Credoe. Uiteindelijk is besloten een nieuwe jacuzzi te bezorgen. Er is een afspraak gepland om de 'oude' jacuzzi te ruilen voor de nieuwe. Opnieuw is één van onze monteurs richting het adres van dhr. Credoe gegaan, deze keer met een nieuwe jacuzzi in de bus geladen.
Hem wachtte echter een zeer onaangename verrassing: toen de nieuwe jacuzzi was uitgeladen, werd het hem verhinderd de 'oude' retour te nemen. Dhr. Credoe had een knokploeg van 5 man klaar staan, en voor onze monteur werd de situatie zeer bedreigend. Hij werd omsingeld, kon geen kant meer op en is gedwongen het terrein te verlaten. Hij heeft enigszins in shock ons gebeld, waarop wij de lokale politie hebben ingelicht. Deze zijn direct ter plaatse gekomen. Kennelijk is dit een civiele zaak en zal het via de rechtbank moeten worden afgehandeld.
Als wederverkoper zijn wij zeer content met bol.com. De communicatie is goed en ook op de service is niets aan te merken. Wij vinden dat klanten altijd geholpen moeten worden als zij een klacht hebben en wij begrijpen ook het nut van reviews. Maar wij zijn ook van mening dan een klant dan wel het hele verhaal moet vertellen. Dat bol.com niet wil helpen omdat wij dat niet willen, is een grove leugen!
Dhr. Credoe heeft maar liefst 2 nieuwe jacuzzi's "in zijn garage staan", waarvan hij er slechts 1 heeft betaald!
Meneer speelt dus voor eigen rechter en alle hypocrisie ten top kruipt hij met deze review geheel ten onrechte in de slachtofferrol.
de jacuzzi is geleverd en de jacuzzi doet niet wat hij zou moeten doen wij hebben dit gemeld maar u gaf geen reactie naar een paar dagen pas dus hebben wij besloten om de jacuzzi terug te doen hier hebben wij recht op binnen 30 dagen wij hebben dit op dag 1 gemeld jullie wilde er niets van weten en hebben mij maanden late zitten in middels weten wij wat het probleem is er zit maar 1 pomp in de jacuzzi maar bij verkoop zouden er 2 in zitten dus zijn we ook nog mislijt wij wilden nog alleen de jacuzzi terug doen maar jullie zijn een steletje oplichters die sig niet aan de welelijke bedenk tijd houden naar een half jaar zuren konden jullie alleen een andere brengen wij hadden daar wijnig trek in maar tog gedaan bij testen hier van doet de jacuzzi het zelfde maar wij weten nu dat dit komt omdat er maar 1 pomp in zit er was geen knok ploeg dat zijn me kinderen de politie is er bij geweest omdat ik mijn geld terug eist waar ik recht op heb de politie heeft hier in bemiddeld en heeft met u afgesproken dat u ze zou op halen en 1 terug te betalen maar ook dit wijgerd u
zo als u het hele jaar al doet dus deze agent heeft mij gelijk gegeven en u wijgerd weer komt zeker omdat ze in belgie ander opvatingen hebben offer 30 dagen retoer
maar zo als ik al 100 keer heb gezecht je kan ze ophalen bij terug betaling van mijn 3000 euro want ik hou mij wel aan de afspraak
ook bol .com heeft bemiddeld ze wilden u het grootste deel van de jacuzzi terug betalen en de rest ook regelen maar dit wilde je ook niet ik heb dit op papier met andere woorden ben je gewoon en odinere oplichter zelf de korier die u stuurt die zegt hier doet ie altijd maar aanrommelen
nog een keer ik heb recht op retoer binnen 30 dagen en mij geld terug ik vind ook dat bol.com hier in te kort schiet want tenslotten heb ik hem bij hun gekocht en betaald maar nemen geen vrantwoording wat ze wel moeten doen als de weder verkoper zig niet aan de afspraken houd dus koop niets bij bol .com want als het fout gaat zeggen ze je moet zelf een recht zaak beginnen om je gelijk te krijgen maar dit kost net zo veel als de jacuzzi dus ben je de lul dus koop niet bij bol.com
nog vergeten gekocht via bol.com bij Mondena Pelletkachels
die mij al een jaar laten zitten dus koop niet bij ze want ze laten je zitten met hun rotzooi en nog even over bol.com voor zoon groot bedrijf is het helemaal belachelijk dat je de klant zo laat zitten
neem je verantwoording want ik blijf dit overal plaatsen tot ik mijn geld terug heb
dag Sheriva van Bol.com zo als ik al zij jullie laan de klant gewoon zitten zo als ik al voorspelde
hoe kan het nu toch dat jullie als bol.com jullie eigen regels van 30 dagen retoer negeren en de klant laten zitten
ik vind dat iedereen dit moet wetten
als het geld kost zijn jullie niet thuis
we zijn weer een maand verder en bol .com doet niets
ze laten je gewoon zitten ze lachen en gaan gewoon door
omdat het hem niet zeer doet mij wel
Robert kan je mij mailen op berryberry1887@gmail.com, dan kunnen we alle klachten bundelen. Raad je aan om je klacht ook te melden bij webwinkelkeur.
Beste Robert,
Bedankt voor je bericht. Graag ontvang ik het bestelnummer of je klantnummer. Zodra wij deze van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Sheriva van Bol.com
2603265270
Weer een week verder en geen reactie. A.s. woensdag dien ik de aangifte in tegen beide partijen die van alles beloven maar niets waar maken. Ben tevens geschrokken van alle reacties...
Beste Robert,
Vandaag heb je contact gehad met de partner en zijn jullie tot een gewenste oplossing gekomen.
Met vriendelijke groet,
Sheriva van Bol.com
Er is een goede oplossing gekomen, alleen jammer dat het op zo'n manier moet.
Ik ben geholpen door el-vidas.
Hier ben ik erg blij mee , bleek dat bol.com de verkeerde foto,s heeft doorgestuurd.
Ik vind de service van bol.com hierin erg slecht , hoop dat consumentenbonden hier iets mee kunnen. Ze laten hun klanten echt zwaar in de kou staan. Ik ga hier nog een verslag van op social media delen om zo veel mogelijk mensen te beschermen tegen dit bedrijf
Dan ben je een van de weinige die geholpen is door hem, het is gewoon een grote oplichter. Heel veel trieste verhalen van mensen die gedupeerd zijn door hem. Gelukkig heb ik mijn geld terug nadat Radar contact met hem opnam, zo’n lafaard is het dan weer wel. Maar er zijn heel veel mensen die geen goede rechtsbijstand hebben en hun geld kwijt zijn.
Beste Bart,
Bedankt voor je bericht. Zou je het bestelnummer of je klantnummer kunnen doorgeven? Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Sheriva van Bol.com
Beste Sheriva,
2798629440 is het bestelnummer.
Deze zaak is ook bij jullie al bekend. Zou graag van jullie horen wat jullie doen tegen dit soort zaken. Zeker gezien mijn zaak niet opzichzelf staat, zie o.a. de aandacht die het RTL nieuws en Kassa aan deze firma besteed hebben. Helaas heb ik de recencies niet van te voren gelezen, normaal gesproken doe ik dit wel echter bij ondernemingen als bijv. Bol.com doe ik dit niet aangezien ik verwachtte dat er niks mis kon gaan.
Ik heb sinds gisteren contact met de algemeen directeur, echter ben ik nog steeds 740,- kwijt waar hij of een van zijn werknemers verantwoordelijk voor is. Van echt snel handelen is nog geen spraken.
Ik heb voor de juridische kant mijn rechtsbijstand ingeschakeld om dit af te handelen. Daarbij ga ik mocht dit niet binnen enkele dagen opgelost zijn aangifte doen van diefstal.
En gezien ik niet de enigste verbaasd het mij behoorlijk, dat deze firma nog gebruik kan maken van jullie platform. Ik zie graag jou reactie tegemoet.
Beste Marije,
jammer dat je deze ervaring hebt, ik wil je graag helpen als wij een fout gemaakt hebben om dit op te lossen. Ons bedrijf is in korte tijd snel gegroeid. Dit is geen excuus maar wel een eerlijk antwoord.
Ik kan op deze weg niet zien welke bestelling hierbij hoort, ik verzoek u dan ook mij een mail te sturen naar edwin@el-vidas.nl dan neem ik contact met u op en dan lossen we het samen netjes op.
Beste Marije,
Bedankt voor je bericht. Graag ontvangen wij het bestelnummer of je klantnummer. Zodra ik wij deze van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Sheriva van Bol.com
TV-online, TV-store, El vidas, TV-Edwin, ik wacht ook op mijn geld van mijn in originele verpakking geretourneerde tv binnen termijn. Net voor ontvangst kwam ik er achter dat het serienummer niet voldeed aan de eisen voor TV's in Nederland. Bol.Com laat je gewoon zitten als je zaken doet met de bovengenoemde bedrijven en promoot een tv te kopen van hen!
Beste Marije,
Zoals aangegeven in de reactie van 17 januari, ontvangen wij graag het bestelnummer of je klantnummer. Zodra wij deze van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Sheriva van Bol.com
Inmiddels hebben wij, na het schrijven van deze review, contact gehad met Edwin van El Vidas. Er werd toen wèl geluisterd naar ons verhaal. Ook BOL.com hebben wij na deze review wederom benaderd. Weer werd er beloofd dat ze ons zouden bellen. Tot op heden is dit nog steeds niet gebeurd. Belachelijk dat zo’n groot bedrijf een klant zo in de steek laat. Maar nogmaals ná het contact met Edwin van El Vidas/TV-store is het opgelost. De tv is opgehaald en wij hebben ons geld terug.
Beste Sheriva. Inmiddels hebben wij zo vaak aan de lijn gehangen bij de klantenservice van Bol.com dus onze gegevens moeten inmiddels wel bekend zijn.... Jullie komen de afspraken niet na. Casenr 2784622660