Bol.com Plaza - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bol.com Plaza.

Bol.com Plaza stelt zich voor

Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Vijftien jaar later heeft de winkel meer dan 6,1 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 10 miljoen artikelen. Bol.com behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol.com vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.

Deze score is berekend op basis van 13 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

4.5

Daan 01-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Grandioos groot assortiment door de vele verkopers die bij Bol zijn aangesloten. Ik krijg altijd alles netjes op tijd geleverd en mijn ervaring is dat de verkopers op Bol goed op de hoogte zijn van hun producten (anders dan de "grote" jongens). Erg tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tevreden klant 24-09-2017 Via de website gekocht

Al tien jaar supertevreden

In 2006 kocht ik voor het eerst iets online en wel bij bol.com.
Sindsdien heb ik al tientallen keren bij bol.com besteld. En zeker niet alleen boeken. Van geheugenkaartjes tot toiletartikelen, een smart TV, een stofzuiger en nog veel meer. Nog nooit een vervelende ervaring gehad. Ook wel dingen geretourneerd, geen enkel probleem. Ik begrijp dus niets van alle negatieve reacties op deze site. Bol.com trek het je niet aan en ga zo door!
Jullie zijn niet voor niets zo'n grote webwinkel geworden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jos 12-08-2017 Via de website gekocht

Aanbieding en dan niet te koop

Ze hadden bij bol.com een sony 65 inch in de aanbieding voor 999.00 . Wilde meteen bestellen komt er artikelen niet aanwezig. Dit al meedere keren gehad. Koop erg veel bij bol.com maar niet bij de.plaza WAARDELOOS.

Officiele reactie van Bol.com 14-08-2017

Beste Jos,
Dit klinkt niet zo best!
Omdat ik geen klantgegevens in het bericht kan vinden, kan ik op dit moment geen contact met je opnemen.
Als je dit wel wenst, vraag ik je vriendelijk een e-mail te sturen met meer informatie naar klantenservice@bol.com en te refereren naar dit bericht.

Groeten, Manon van bol.com

Dave W 22-07-2017 Via de website gekocht

Dramatisch service

Ik heb geprobeerd tot 3 keer een Samsonite XBR Briefcase 3 Gussets 15.6 black te bestellen. alle drie de keren ontving ik bij verschillende firma's een Samsonite XBR Briefcase 2 Gussets 15.6 black. De klantenservice laat je lekker zwemmen en bieden wel hun excuses aan maar verder laten ze je lekker alles zelf uitzoeken. Mijn advies schoenmaker blijf bij je lees en verkoop boeken en cd!

Officiele reactie van Bol.com 24-07-2017

Hi Dave,

Dit is balen, dat snap ik. Aan de hand van de gegevens bij deze review, kan ik jouw gegevens er niet bij zoeken. Toch wil ik graag kijken waar dit mis is gegaan. Stel je dit op prijs, stuur dan een e-mail naar klantenservice@bol.com en r wordt contact met je opgenomen.

Met vriendelijk egroet,
Jolanda van bol.com

Vince 04-07-2017 Via de website gekocht

Slechtste online winkel ever

Een aantal dingen via bol.com gekocht tot dat je er achter komt dat als je even zoekt het beter bij een ander kunt kopen.
Stukken goedkoper.
Dus rechtstreeks via leverancier bestellen en niet via tussenpersoon Bol, scheelt heel wat euro's
Bol rekent toeleveranciers 15% commissie, zo wil ik ook wel slapend rijk worden.

Officiele reactie van Bol.com 06-07-2017

Beste Vince,

Goed dat je dit aangeeft, alleen klopt dit absoluut niet. Ik zou hier graag met je over willen praten. Het is mij onduidelijk of je het hier hebt over onze externe verkopers.

Zou je een bericht willen sturen naar klantenservice@bol.com en verwijzen naar deze review? Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Groet,
Imro

Ricardo 03-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik begrijp de slechte reviews van bol.com niet. Super assortiment & razendsnelle service!
Ik heb tot nu toe nog nooit een slechte ervaring gehad met bol.com. 1x een gedeukt artikel(prullenbak) gehad, hier zijn we met een tegemoetkoming akkoord gegaan. Echter 4 maanden later, met het warme weer, merkte we dag de deksel ook krom was wat geuroverlast gaf. Mailtje naar de klantenservice & binnen 1! Uur al tegenbericht dat een nieuwe prullenbak onderweg was. Superservice!

Karin 26-06-2017 Via de website gekocht

Slecht verpakt

Ik heb via bol.com een stenen plaat besteld voor een Patton bbq maar die kwam in stukjes aan gelijk met DHL terug gestuurd. De dhl bezorger wilde hem zelf niet afgeven omdat ze hoorde dat hij kapot was, ze kreeg hem al kapot aangeleverd.
Tip. Misschien beter verpakken en breekbaar sticker erop

Officiele reactie van Bol.com 27-06-2017

Beste Karin,

Wat vervelend dat de stenenplaat voor de barbeque kapot is geleverd. Mocht je het op prijs stellen dat ik nog even met je mee kijk, zou je dan een e-mail willen sturen naar klantenservice@bol.com? Als je refereert aan dit bericht en het bestelnummer noemt, wordt er zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Roald 26-05-2017 Via de website gekocht

Probleem Communicatie bol.com

Ik had bij double point via bol.com een speaker besteld. Nadat ik een verkeerd product binnenkreeg waarbij uit eindelijk het probleem bij bol.com lag heeft double point contact met mij opgenomen. Deze hebben hun deel goed uitgelegd en me een korting gegeven op een ander product. Double point kon niet veel doen aan deze miscommunicatie en heeft het op de beste manier opgelost. uiteindelijk een goed pluspunt voor de klantenservice. Een nadeel is wel dat dit pas gebeurde toen ik hier een review had geschreven.

zakelijke klant 23-05-2017 Via de website gekocht

Onduidelijkheid bij Bol.com leidt tot incasso

Product ontvangen met een BTW factuur in de verpakking. Factuur betaald.
Wat blijkt wij hadden deze factuur niet moeten betalen maar een betaling aan bol.com moeten doen. Bij deze levering geen enkele instructies hierover, enkel de meegeleverde BTW factuur van de externe verkoper. Getracht dit fatsoenlijk op te lossen met BOL.COM maar al vanaf het eerste telefoontje schofterig te woord gestaan. Ook per email schofterig behandeld.
Ongelooflijk dat jarenlange vaste klanten zo behandeld worden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Bol.com 24-05-2017

Beste klant,

Wat jammer om te lezen dat het niet helemaal goed is gegaan met een factuur en dat u vervolgens niet netjes te woord bent gestaan. Dat kan niet de bedoeling zijn. Zou u, indien gewenst, een e-mail willen sturen naar klantenservice@bol.com? Als u refereert aan dit bericht, wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Astrid 23-04-2017 Via de website gekocht

Bk leder ronduit slecht, vida xl goedkoop spul

Ik dacht ooooooh bol.com, als zij een bedrijf laten adverteren op hun site dan zal het wel goed zijn. Klaarblijkelijk niet. Bijvoorbeeld van Bk leder in en in slechte service. Immitatatie leren jasje was niet op voorraad 3,5 week wachten, veel te klein, onmogelijk om retour te sturen zijn ineens onbereikbaar ( mij geblokkeerd?). Ook een bedbank gekocht, bedrijf adverteerd met korting zodat je denkt WoW wat een deal. Ik zet samen met mijn vader de bank in elkaar, hout is krom...ziet er heel goedkoop uit. Echt zonde van mijn 200,--
Dacht een leuk uilenbedeltje te kopen via bol.com house of jewels, ook bij derdenpartij. Plaatje staat nog op site maar niet leverbaar, zoals zovele producten.
Ik denk dat bol.com een slechte keuze heeft gemaakt met partijen in zee te gaan. Bol.com krijgt in mijn ogen een onbetrouwbaar en negatief karakter. Lijkt nu op een soort Alibaba

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Bol.com 24-04-2017

Beste Astrid,

Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met je bestellingen. Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt als het niet naar verwachting is. Graag kijk ik even met je mee. Zou je, indien gewenst, een e-mail willen sturen naar klantenservice@bol.com? Als je refereert naar dit bericht en je bestelnummer noemt, wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

AlexxxP 12-03-2017 In de winkel gekocht

Veel onjuistheden beschrijvingen producten

Bol.com verkoopt de laatste jaren veel artikelen van externe leveranciers. In principe gaat de aankoop afhandeling snel en soepel maar in de meeste gevalen zijn de product specificaties heel ver weg van de juiste waarden en daardoor werd de klant onvoldoende geïnformeerd/misleid over gezochte product. In mijn geval zocht ik een Dashcam.
Op de website van bol.com staan een aantal onjuiste en/of onvoldoende specificaties van dit product:
# Guardo Dashcan Pro
1) 1 jaar garantie terwijl de producent 2 jaar garantie geeft
2) De Dashcam werkt met SD/SDHC kaart max. 128 GB/min.15 MB/s schrijfsnelheid wat niet vermeld is door bol.com
#DOD LS460W HD dashcam:
Beeldstabilisatie - Ja ; Aantal megapixels - 3 MPx ; Batterij 3,7 V, 500 mAh
Maar volgens de producent: Beeldstabilisatie - Nee ; Aantal megapixels - 12 MPx ;
Accu - 3,7 V , 200 mAh !
#Lipa G90H dashcam Full HD HDR met SD-kaart 16 GB
Bij bol.com kost €99,99 maar rechtstreeks bij de externe leverancier kost slechts €79 99 !
In geval van problemen met een product afkomstig van externe verkoper stuurt bol.com altijd een standaard antwoord: neem aub contact op met de leverancier!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Officiele reactie van Bol.com 13-03-2017

Beste AlexxxP,

Bedankt voor je review. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er verkeerde productspecificaties op onze website staan. Ik geef dit door aan de productspecialist. Mocht je hier nog verder op in willen gaan, zou je dan een e-mail willen sturen naar klantenservice@bol.com? Als je refereert naar deze review wordt er zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Chris Johnson 06-01-2017 Via de website gekocht

Geen vooraad

Doublepoint adverteerde met lage prijzen en voorraad terwijl er geen voorraad was. Na dat de beloofd levering is niet aangekomen heb ik gebeld. Nee, de levering is nooit gestuurd omdat het artikel niet op voorraad was, krijg ik te horen. Doublepoint beloofd terug te bellen met een oplossing en de website te corrigeren, maar belt niet terug en laat de misleidend voorraad data staan. Zeer teleurstellend ervaring en nog geen "sorry" - sterker nog probeerd de vertegenwoordiger van Doublepoint hun tekortkoming af te schuiven op leverancier Klipsch. Pas op met Doublepoint!

Minpunten

• Misleidend
  • Tijd verspillen

Officiele reactie van Bol.com 16-01-2017

Beste Chris,

Vervelend om te lezen dat je een slechte ervaring hebt gehad met Doublepoint. Helaas kan ik aan de hand van deze review je gegevens niet vinden. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar klantenservice@bol.com en dan te refereren naar deze review? Dan wordt er spoedig contact met je opgenomen.

Herman 11-12-2016 Via de website gekocht

Niet goed? Geld weg!

Onlangs bestelde ik bij Bol.com een GoPro-camera met een door hen aanbevolen SD-kaart. Deze SD-kaart werd geleverd door de externe leverancier Data IO. Doch toen ik de kaart in de camera deed kreeg ik een foutmelding. Ik testte de kaart nog in een andere camera en in de smartphone, doch telkens kreeg ik een foutmelding. Ook testte ik de SD-kaart uit de smartphone in de GoPro en voila, deze deed het perfect.

Na contact met Bol.com stuurde ik de kaart terug naar Data IO, doch zij stuurden hem weer terug. volgens hen was hij niet kapot. Ook beweerden ze dat deze kaart uitermate geschikt was voor een GoPro en het daar niet aan kon liggen. Tevens kreeg ik het advies de kaart eerst met een PC te formatteren. Dit deed ik doch nog steeds kreeg ik in beide camera's een foutmelding.

Opnieuw contact gezocht met Bol.com die weer contact zocht met Data IO. Ik moest de kaart maar weer terug sturen... Weer kreeg ik de kaart terug, er zou niets aan mankeren volgens hen. Na een boos telefoontje met Bol.com was Bol.com zo netjes mij een cadeaubon van het bedrag te geven. Data IO heeft gewoon het geld gehouden van het waardeloze product dat zij hebben geleverd!

Ook had Data IO nog een laatste smoes. Mijn camera zou een kaart van 64 GB niet aankunnen. Het grappige was dat ik juist die dag een andere kaart van 64 GB had gekocht en deze deed het perfect in de GoPro!

Conclusie: Data IO heeft mij een product geleverd dat het niet doet maar blijft volhouden dat er niets aan mankeert. Dat terwijl hun kaart overal foutmeldingen gaf terwijl andere kaarten het in dezelfde apparaten perfect deden.

Gelukkig was Bol.com zo netjes mijn schade te vergoeden, anders was ik mijn geld kwijt geweest. Niet goed? Geld weg! lijkt hun devies.

Eén ding staat voor mij vast, nooit meer iets van Data IO.

Minpunten

• Klantenservice
  • Kwaliteit producten

Officiele reactie van Bol.com 15-12-2016

Beste Herman,

Wat een vervelende situatie. Ik ben blij om te lezen dat we dit probleem voor jou naar wens hebben kunnen oplossen. Fijne dag gewenst.

Proper 14-10-2016 Via de website gekocht

extreem slechte service en communicatie

Ik zocht een specifiek product, namelijk een sony geheugenkaart voor een spiegelreflex camera, en kwam bij bol.com uit. Ik bestelde het product en de volgende dag werd het bezorgd. Dit was een erg snelle service die ik ook gewend ben van Bol. Echter merkte ik later na het maken van een aantal fotos dat er iets mis was. De fotos hadden allen grote gele strepen door de foto heen. Om meer informatie hierover te weten te komen heb ik contact op genomen met Sony die mij vertelde dat dit de oorzaak is van een defecte geheugenkaart. Na dit telefoongesprek heb ik contact opgenomen met Bol. In eerste instantie werd mij al direct vermeld dat ik het product via Bol bij één van hun externe verkopers gekocht had. Ik bleef even in de wacht en de telefoniste zou even in de tussentijd contact opnemen met de externe verkoper. De externe verkoper gaf geen gehoor en mij werd verteld dat deze verkoper 48 uur had om alsnog contact op te nemen. Na 3 dagen had ik nog niks vernomen van de externe verkoper of Bol zelf. Toen kreeg ik een mail van Bol of er al contact met me was opgenomen. Dit was niet het geval en dus besloot een medewerker van klantenservice Bol deze situatie door te sturen naar het hoofdkantoor. Ik meldde dat ik het al een slechte zaak vond dat ze überhaupt geen contact konden krijgen met hun eigen externe verkoper. Weer 2 dagen gingen voorbij toen ik nogmaals de telefoon op pakte en besloot verhaal te halen. Zoals verwacht bleek er nog steeds geen vooruitgang geboekt te zijn. Veel belovend besloot de telefoniste José het over een andere boeg te gooien, zoals hij het verwoordde. Ik zou het product zelfstandig online retour kunnen melden. Toen ik dit probeerde kon ik maar niet de juiste opties vinden. Na enige tijd kwam ik erachter dat xxxx niet had nagedacht dat het product al langer dan 2 weken geleden besteld was en dat het dan niet meer mogelijk is om het product retour te melden. En dus kon ik weer telefonisch contact op nemen met bol. Dit keer kreeg ik een ene xxxx aan de lijn. xxxx bood zijn excuses aan voor de domme fout van zijn collega en zou persoonlijk het product even retour melden voor mij. Ik kreeg een mail met daarin instructies en dat ik het product zelf moest opsturen met een track en trace verzending via PostNL. Op deze manier zou er op een makkelijke manier gekeken kunnen worden of het product bij de externe verkoper is binnen gekomen. Ik heb nog een mail naar Bol gestuurd met toegevoegd in de bijlagen fotos van de track en trace bonnetjes en het pakketje zelf. Dit werd bevestigd door Johan van klantenservice. Wanneer het pakketje geleverd zou zijn, zou Bol het geld dat ik betaald had voor het product direct overmaken naar mijn rekening. Inmiddels is het product al 3 dagen bij de externe verkoper maar heb ik niks ontvangen. Laat staan een mail van Bol waar ze aangeven wanneer het geld overgemaakt zal worden, bijv binnen 3 werkdagen. Dus ik heb nogmaals telefonisch contact opgenomen. de klantenservice wist mij te vertellen dat de externe verkoper het retour pakketje nog niet had bevestigd. Met enig aandringen, aangezien ik al ruim 10 dagen in de weer ben met deze retour melding, heeft xxxx besloten om het intern af af te boeken en het geld binnen 3 werkdagen terug te storten.

Erg chaotische en slechte service voor een bedrijf als Bol. Ik ben straks ruim 2 weken verder dat ik hopelijk mij geld weer terug heb en dan moet ik alsnog op zoek naar een vervangende geheugenkaart... Hetgeen dat ik Bol vooral kwalijk neem is dat ze geen veranderlijkheid opeisen voor hun externe verkopers en het makkelijk afschuiven. En dit gaat ten koste van de klant.

Pluspunten

• snel geleverd

Minpunten

• klantenservice
  • externe verkopers

Officiele reactie van Bol.com 17-10-2016

Beste Proper,

Dit is een heel vervelend verhaal. Als je de betaling nog niet terug hebt, stuur dan even een e-mail naar onze klantenservice, waarin je refereert naar jouw bericht op kieskeurig. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Jolanda van bol.com

Bert 12-10-2016 Via de website gekocht

Goede service, zoals het hoort te zijn !!!!

Via Bol.com, tv gekocht. Scherpe prijzen en keurig op tijd thuis geleverd zoals beloofd !! Aanrader !!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Scherpe prijzen
  • Zeer klantvriendelijk

mail 16-09-2016 Via de website gekocht

Niet eerlijk over de prijs

Als Bol andere shops integreert met hun Eigen winkel dan zijn ze ook verantwoordelijk voor het checken van de prijzen

Minpunten

• oneerlijk over de prijs
Officiele reactie van Bol.com 19-09-2016

Beste klant,

Wat vervelend dat je het gevoel hebt dat we niet eerlijk zijn over de prijs, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We kunnen je gegevens zo niet vinden, maar als je een e-mail stuurt naar klantenservice@bol.com met een verwijzing naar deze review komen we zo spoedig mogelijk bij je terug.

v 09-09-2016 Via de website gekocht

Slechte service

Veel positieve ervaringen gehad bij Bol.com, maar recent een dramatisch slechte.
- Op Bol.com een oplader besteld die het helaas niet bleek te doen. Vervelend, kan gebeuren, en dus per mail gereageerd.
- Netjes de belofte dat er binnen 48 uur gereageerd ging worden, maar helaas na drie dagen zelf moeten bellen.
- In plaats dat de Bol.com-medewerker ervoor zorgde dat ik alsnog, vier dagen te laat, een werkende oplader ontving, kon hij niets anders doen dan een mail sturen naar de 'externe leverancier'. Vervolgens de opmerking dat ik weer 48 uur moest wachten.
- Weer drie dagen later nogmaals gebeld. Andere Bol.com medewerkster. Of ik de retourzending wilde activeren on-line en dan naar het postkantoor wilde gaan. Dan zou ik mijn geld terugkrijgen als de leverancier het ontvangen had.

Waardeloze service. Ik wil als klant of mijn geld terug voor een niet geleverde dienst of ik wil alsnog een werkend product. Ik wil niet twee keer uit eigen initiatief moeten bellen en dan bij een postkantoor belanden.

Officiele reactie van Bol.com 12-09-2016

Beste V,

Dat klinkt allemaal niet zo netjes, graag kijk ik even met je mee. Helaas kan ik je gegevens zo niet vinden, zou je daarom een email willen sturen naar klantenservice@bol.com en te refereren aan je review hier? Dan wordt er spoedig contact met je opgenomen.

Alvast dank en fijne dag gewenst,
Tony

Raymon 10-05-2016 Via de website gekocht

overzichtelijke site

goed service en klantenservice makkelijk bereikbaar

ruim assortiment

goed en goedkoop

Carolina 21-04-2016 Via de website gekocht

Van achter je scherm en op je stoel thuis, of waar je ook bent. Je kunt het direct bestellen. Dag van bezorging bepalen. Vooruit of achteraf betalen. Als cadeau laten in pakken. Noem maar op, alles is mogelijk.

De service is geweldig, is er iets mis met je product ze nemen het terug en kijken het na. Is het niet te repareren en zit het nog in de garantie, krijg je een nieuwe. Mocht dat product dan bijvoorbeeld niet meer bestaan ( eigen ondervinding) krijg je het aankoop bedrag terug.

Assortiment
Het assortiment is groot, ik kan er altijd goed slagen. Soms zoek ik naar een product wat ik ergens anders heb gezien en blijkt Bol er zelfs nog meer diverse modulen van in huis te hebben.

Aanbeveling
De ervaringen met Bol zijn altijd goed. Of het nu om boeken, koelkast, koptelefoon of espresso machine gaat. Je voelt je als klant gerespecteerd . Alles is keurig en correct geregeld. Als je een account hebt krijg je op basis van je zoek acties leuke voorstellen. Bestel je regelmatig, dan waarderen zij jou met een leuke persoonlijke aanbieding of een eenmalige korting op je volgende aankoop of een gratis verzending. En integenstelling tot sommige van je vrienden, ze vergeten je verjaardag NOOIT.

MintVeld 07-01-2016 Via de website gekocht

Snelle verzending en altijd keurig verpakt.

Zeer uitgebreid assortiment!

Ik ben een zonnetje 30-12-2015 Via de website gekocht

vanuit je luie stoel

bij problemen of retour zendingen wordt alles keurig opgelost

ruime keuze

top winkel

Suzanne 07-11-2015 Via de website gekocht

De website en app werken goed. Alleen de zoekfunctie is waardeloos. Achteraf kunnen betalen is ook erg handig, omdat ik niet altijd mijn pasje en reader bij de hand heb voor iDeal.

Prima service, zowel via e-mail als over de telefoon

Assortiment
Assortiment zeer uitgebreid. Maar wel vaak (fors) duurder dan andere winkels. Toch kies is vaak voor Bol Plaza vanwege de lager verzendkosten.

Extra toelichting
De slechte zoekfunctie is echt een verbeterpunt.

Gerwin 06-11-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijke, klantvriendelijke website, die eenvoudig is, ondanks het gigantische aanbod. Erg makkelijk dat je het bij de Albert Heijn op kan halen, dan hoef je dus niet thuis te zijn, als de bezorger komt.

Als je iets bij Bol.com zelf besteld, heb je het niet altijd de volgende dag is huis, ondanks dat dat wel op de website staan. Als je iets besteld bij een andere partij, via de website van bol.com dan hebt je het product wel vaak de volgende dag is huis.

Assortiment
Gigantisch, er is inmiddels bijna niets meer te bedenken wat je niet meer op hun website kan vinden. Kleding is zo ongeveer het enige wat ze niet hebben, maar daarvoor zou ik ook niet naar bol.com gaan.

Aanbeveling
Gemak en voor elke wat wils.

Lisewies 26-04-2015 Via de website gekocht

Bij bol.com plaza shop je op precies dezelfde manier als je shopt voor bol.com producten. Je ziet het verschil in principe niet, er staat alleen aangegeven dat het product wordt aangeboden door een andere verkoper dan bol.com zelf.

De super service die ik gewend ben van bol.com gaat niet helemaal op voor bol.com plaza. Je bent toch afhankelijk van een andere partij. Bij mij ging het fout bij de aanschaf van een hoeslaken die niet aan de verwachtingen voldeed. Je wordt dan in contact gebracht met de andere verkoper en die heeft dan toch een ietwat andere service dan bol.com waardoor het allemaal een stuk minder snel afgehandeld is dan je gewend bent van bol.com zelf.

Assortiment
Hartstikke breed aanbod tegen diverse prijzen.

Aanbeveling
Mocht je op zoek zijn naar een specifiek product dat je niet kan kopen via bol.com zelf, maar dat wel wordt aangeboden door een plaza verkoper, dan zou ik dat wel aanbevelen bij anderen. Bol.com zelf is er altijd nog als back up!!

Esther1990 30-03-2015 Via de website gekocht

Achteraf betaling en goede klantenservice

Zou fijn zijn als ik ook kon whatsappen

>9 miljoen producten

edwin_1984 30-03-2015 Via de website gekocht

staat precies wat je kan verwachten

snel in huis

veel keuze

Extra toelichting
staat precies wat je kan verwachten en ze hebben een erg groot assortiment

Manchetkoper 29-03-2015 Via de website gekocht

Ik heb via bol manchetknopen besteld, uit het jaar van mijn geboorte. Werd geleverd via plaza partij. Uitkomst want ik koop liever alleen bij bekende webshops.

op tijd geleverd en netjes verpakt

Assortiment
uitgebreide keuze, ik kon zowel manchetknopen op dubbeltjes, centen en kwartjes uit mijn geboortejaar kiezen.

Aanbeveling
prima service, goede keuze.

Extra toelichting
Fijn dat ik via bol plaza dit product heb kunnen kopen. Ik koop alleen bij bekende webshops, en zou nooit bij oorspronkelijke leverancier kopen. Prima service en levering. Ik ben heel blij met de manchetknopen.

mouden 23-03-2015 Via de website gekocht

Je maakt gebruik van de bestelmodule van Bol. Werkt prima en gemakkelijk.

Bestelling werd netjes op tijd, goed verpakt geleverd. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de verzending.

Assortiment
Ik geloof dat ze nu 8 miljoen artikelen hebben in de winkel. Daar grijp je niet vaak mis. Ik vind het handig dat je ook via andere winkels bij bol kunt kopen.

Extra toelichting
Mijn zak kattenvoer werd binnen een dag thuisbezorgd, goed verpakt en 20 euro goedkoper dan in het tuincentrum. Ik ben een tevreden klant :-)

Consument 626 04-02-2015 Via de website gekocht

4,5

Heb gekocht via Bol.com bij een derde. Afspraak (zwart op wit): betaling na aflevering. De derde zegt kennelijk tegen Bol.com dat er is geleverd (NB dat is niet waar) waarop Bol.com dreigt met incasso. Later wordt ook Bol.com duidelijk dat er niet is geleverd (een bezorgkluns kon ons huis niet vinden..) maar excuses ho maar... Waardeloos dat men zich zo achter een ander verschuilt. De opstelling van de klantenservice is heel slecht.

Aanbeveling
Ik kocht regelmatig bij Bol.com maar vind ze - zeker nu zij zich als tussenpersoon voor anderen uitgeven - zeer onbetrouwbaar. Ik zou ze dan ook zeker niet meer aanbevelen.

Extra toelichting
Zie service. Men verschuilt zich achter een derde partij en houdt zich niet aan de afspraken. Men 'eist' betaling, terwijl zwart op wit is afgesproken dat er pas betaald zou worden na aflevering. Ik ben blij dat ik het bestelde uiteindelijk heb gekregen, maar heb een hele slechte kant van Bol.com gezien. Erg jammer. Ik kocht er regelmatig, maar denk niet dat ik er nog snel iets koop.

apjmasa 10-11-2014 Via de website gekocht

2,5

Geleverde koelkast bleek direct kapot te zijn. Door de klantenservice werd ik verwezen naar de producent (Samsung) omdat het product al 1 week bij mij thuis had gestaan.
Na 2,5 maand ellende, krijg ik een laf mailtje van de klantenservice waarin ze vragen waarom de koelkast geretourneerd is! Had dan direct het probleem opgepakt!!

Assortiment
Ik heb het product via de website van Bol.com besteld.

Aanbeveling
Gezien de waardeloze service, raad ik niemand deze winkel aan.

erica67 05-11-2014 Via de website gekocht

4,2

Makkelijk bestellen en snel geleverd,.

Waterkoker defect teruggestuurd, zou geld terug krijgen. Echter nooit een cent gezien. Bol.com is van mening dat het gestort is, ik heb printscreens opgestuurd van mij rekening waarop duidelijk staat dat het niet gestort is. Althans, niet op mijn rekening. Slechte service, geen waterkoker en geen geld. Je krijgt eerst een mail waarin staat dat de waterkoker ontvangen is en je geld terug gestort wordt, daarna krijg je iedere keer een mail waar de aangemelde waterkoker blijft. Slecht bedrijf met een slechte service

goed assortiment

Aanbeveling
Omdat ze niet reageren op klachten over storneren, omdat Bol.com van mening is dat zij gelijk hebben en de consument niet. Dus sta je met je rug tegen de muur.

Extra toelichting
Omdat ze een hele slechte klantenservice hebben. Zijn overtuigd van hun gelijk, waardoor de consument met lege handen staat.