Bol.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bol.com.

Bol.com stelt zich voor

Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Vijftien jaar later heeft de winkel meer dan 6,1 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 10 miljoen artikelen. Bol.com behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol.com vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.

Deze score is berekend op basis van 1264 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.9

Gemak dient de mens! 25-09-2017 Via de website gekocht

Top service!

Bestel- en retourprocedure wordt geduldig uitgelegd en daardoor dus makkelijker voor de klant. Telefonische Servicemedewerker "keek mee" en nam de tijd om mij uit te leggen wat er moest gebeuren, nadat ik ten onrechte een reminder had ontvangen om te betalen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jeane 25-09-2017 Via de website gekocht

In alles heel erg goed.

Ik bestel al jaren via bol.com en heb er nog nooit spijt van gehad. Snelle levering. Goed verpakte artikelen. Als ik iets retour moet doen is dat geen probleem hoewel dit alleen aan de orde kwam toen ik een veel te grote coolbox had besteld.

Didi 25-09-2017 Via de website gekocht

Klasse webwinkel

Bol.com een heerlijk shop, je kunt er bijna alles kopen. En wat veel belangrijker is een geweldige levering en service.

Bol.com 25-09-2017 Via de website gekocht

Super service

Goede en snelle service.
Ze hebben echt bijna alles.
Ook al ik de geen geld heb.of is zo vergeten ben.ze staan altijd klaar om tehelpen.
Top

Mir 25-09-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Bestellingen zijn meestal al de volgende dag in huis.
Bij problemen word dit kosteloos opgelost, ook als het via een externe leverancier gaat. Is het snel.opgelost.
Gelukkig maar 2x gebeurt maar super!

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Joey 25-09-2017 Via de website gekocht

Top service!

Laatst een bluetooth speaker gekocht die na 30 dagen toch niet helemaal lekker functioneerde. Dit gemeld bij Bol.com en dezelfde dag werd mij een vervangend exemplaar toegestuurd. Er gaat eigenlijk nooit wat verkeerd met Bol.com maar als er heel soms iets verkeerd gaat wordt het altijd keurig opgelost.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Knightofthepen 25-09-2017 Via de website gekocht

Mijn voorraadmagazijn

Sinds drie jaar is dit de online winkel die mij in alles wat ik in huis wil vervangen mij kan voorzien.
Perfecte garantie en bezorging.
Zelfs artikelen van anderen die door hen worden aangeboden.

Arjan 24-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ruim assortiment, website is goed overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Levertijden die zijn aangegeven kloppen vrijwel altijd.

Linda 22-09-2017 Via de website gekocht

Erg jammer

Over het algemeen wel goede ervaringen met bol.com, hoewel de beloofde levertijd wel vaker niet wordt nagekomen. Nu heb ik vorige week een nieuwe iPhone besteld waarbij als levertijd "verschijningsdatum" werd beloofd. De verschijningsdatum is vandaag, maar toen ik vol goede moed informeerde of de telefoon echt vandaag geleverd zou gaan worden (want dan blijf ik daar natuurlijk voor thuis!), probeerde de meneer van het callcenter me wijs te maken dat bol.com met verschijningsdatum de datum bedoelt waarop zij de telefoon binnenkrijgen...
Sorry, ik ben geen kleuter en weet heel goed wat het woord verschijningsdatum betekent. Ik heb in de afgelopen dagen meerdere keren gekeken wat de levertijd zou zijn als ik de telefoon dan (dus een week nadat ik hem besteld heb) zou bestellen en dat was 2 a 3 weken. Dus echt helemaal anders!
Dan, naast bovengenoemde belachelijke reactie van het callcenter, wordt er op mijn mails helemaal niet gereageerd op deze gang van zaken en blijft men antwoorden dat de levertijd 2 a 3 weken is. Had ik dit eerder geweten dan was ik natuurlijk vorige week al op zoek gegaan naar een bedrijf wat mijn telefoon WEL vandaag ging leveren. Daar is nu alles uitverkocht...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Officiele reactie van Bol.com 22-09-2017

Beste Linda,

Dit klinkt niet ok, graag kijk ik even met je mee. Helaas kan ik je gegevens zo niet vinden. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar klantenservice@bol.com en refereren naar deze review? Dan wordt er contact met je opgenomen.

Evy 22-09-2017 Via de website gekocht

Super!

Altijd vlotte service en levering. Leuk aanbiedingen, vaak ook met een leuke prijs! Superhandig als je nog een kadootje nodig hebt in het kort!

A E van Eck 20-09-2017 Via de website gekocht

goede service

Prijs/kwaliteit is uitstekend. De bezorging is zoals beloofd. Reeds eerder ervaren dat indien nodig de retourservice heel goed is .

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

N 20-09-2017 Via de website gekocht

vreselijk

vreselijke winkel. annuleert zomaar bestellingen. dit is al de zoveelste keer. je kan zwaaien naar je geldt daar gaat weer een paar dagen overheen. doet moeilijk om even iets te veranderen

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van Bol.com 21-09-2017

Beste N,

Wat vervelend dat je bestelling is geannuleerd. Aan de hand van dit bericht heb ik je gegevens gevonden. We nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Ik wens je een fijne dag.

Roos van bol.com

Susan Manders 20-09-2017 Via de website gekocht

Goeie service

Shop graag bij Bol.com. Zijn correct en snel. Geven goede informatie over de producten betreffende omschrijving en levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lonneke 20-09-2017 Via de website gekocht

Teleurstellende klantenservice

De laatste jaren ben ik altijd al een groot fan geweest van Bol.com, ondanks dat mijn pakketjes af en toe een paar dagen te laat binnen kwamen, kon ik altijd alle spullen vinden die ik wou gaan bestellen.
De laatste keer dat ik wat bestelde, had ik deze op het verkeerde adres gezet en heb deze binnen 10 seconden geannuleerd om zo deze naar het goede adres te laten sturen. 3 maanden later kreeg ik een mail van Bol.com met een laatste herinneringsverzoek om te betalen voor het pakketje naar het verkeerde adres, ondanks dat ik daarvoor geen enkele mail hierover heb gehad. Bol.com was beweerde dat de annulering niet was gelukt omdat zij blijkbaar binnen 10 seconden dit pakketje al hadden verzonden. Hierover heb ik echter nooit een mail gehad en kwam er dus 3 maand later achter dat er bij mijn oude adres ook een pakketje was afgeleverd waar ik blijkbaar voor moest betalen. Op de mailtjes die ik stuurde kwam echter van Bol hun kan niet meer dan een 'excuses voor het ongemak'. Ik ben zelf naar mijn oude adres toegegaan om het pakketje op te halen en weer terug te sturen naar Bol, om verdere problemen te voorkomen. Toen ik Bol een mail stuurde of dan nu alles opgelost was, werd mij verteld dat de zaak al bij het incasso bureau lag en zij niks meer voor mij konden betekenen (terwijl je als opdrachtgever altijd een incasso kan intrekken). Op de mailtjes die ik terug kreeg kon ik goed merken dat er bij de klantenservice van Bol geen mensen werken die verstand hebben van het consumentenrecht of andere belangrijke zaken die werknemers van de klantenservice wel horen te weten. De mailtjes die ik terugkreeg bestonden voornamelijk uit een excuus maar er werd geen actie ondernomen om mij in deze situatie te helpen, erg teleurstellend.
Ik ben nu dus zelf met het incassobureau bezig omdat Bol te lui en te laks is om te helpen, ondanks dat ik het pakketje na een misverstand en weinig begrip van Bol zijn kant weer terug heb gestuurd.
Ik ben zo teleurgesteld door Bol.com dat ik en mijn familie helaas geen positieve verhalen meer over Bol kunnen vertellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Bol.com 20-09-2017

Beste Lonneke,

Sylvia 20-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Mooi site erg overzichtelijk, makkelijk betalen en snel geleverd.
Ik kom hier graag weer terug om andere artikelen te bestelen.
Groot assortiment.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Max 19-09-2017 Via de website gekocht

Super simpel!

Alles valt makkelijk te bestellen en de reviews geven een realistisch beeld van de producten die aangeboden worden. Het was niet de eerste keer dat ik hier besteld heb en zeker niet de laatste keer.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Floortje 19-09-2017 Via de website gekocht

Altijd even snel en prima service

De keuze is reuze en veel op voorraad! Als ik wat zoek, dan zoek ik het eerst op via bol.com. Met heel veel producten zijn ze ook zeer scherp geprijsd, dus hoef niet verder te zoeken. En niet onbelangrijk: vaak de volgende dag in huis! Dus echt blij met Bol.com!

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joyce Ruitenbeek 19-09-2017 Via de website gekocht

Goede snelle levering door de brievenbus

Ik had een smartphone hoesje besteld. Deze werd snel geleverd door de brievenbus. Erg handig dat ik niet thuis hoefde te blijven.

Wendy 19-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Gemiddeld genomen prima service- altijd duidelijk hoe lang de levering gaat duren en een zeer uitgebreid aanbod!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Jurgen 19-09-2017 Via de website gekocht

Great service!

Heldere overzichtelijke site met een goede zoekmachine. Zeer ruim assortiment met voldoende keuzemogelijkheden in vele categorieën. Snelle, goede service en adequate opvolging bij vragen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Thijd 19-09-2017 Via de website gekocht

Ze maken hun belofte waar

Bol.com een vertrouwd merk waar ik regelmatig mijn bestelling doe. Ik weet zeker dat het geleverd wordt. Ze maken wat mij betreft hun belofte waar vandaag besteld morgen in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Boekenmadelief 19-09-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Als ik bij Bol.com winkel, weet ik zeker dat het goed komt. Ze doen wat ze zeggen en anders krijg je bericht. De pakketjes zijn keurig verzorgd. Mocht je klachten hebben, de klantenservice helpt je op een keurige manier verder. Ik ben nog nooit teleurgesteld en als het enigszins kan, bestel ik bij Bol.com!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Lilian 19-09-2017 Via de website gekocht

Super service !!!

Ik ben heel erg tevreden met Bol.com mocht er al iets zijn dan wordt het altijd netjes opgelost ! De bench die ik besteld had was niet wat ik ervan gedacht had, kon ik hem terugsturen voor 25 euro.... 1 telefoontje naar bol.com kon ik hem per post opsturen voor 6,95 euro en ik kreeg 10 euro shoptegoed binnen 5 minuten ! Helemaal top

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Melissa 19-09-2017 Via de website gekocht

Goede service

Makkelijke en duidelijke site! Je kan er heel snel op bestellen, indien je retour moet sturen via de site aanmelden gaat ook heel snel en makkelijk. Ik shop heel veel op bol.com, het is makkelijk en snel en ik hoef niet naar het winkelcentrum. Scheelt gebruik van mijn auto (beter voor het milieu) ik kan andere dingen doen dan slenteren door het winkelcentrum.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bianca Attevelt 19-09-2017 Via de website gekocht

Betere service kan bijna niet

Omdat. Als ik iets bestel het de volgende dag al is. Zelfs op zondag of in de avonduren. Super service

Irene55 19-09-2017 Via de website gekocht

Blij met bol.com

Assortiment geweldig. Of je nu een boek nodig hebt of een DVD of tandenstoker, bol.com heeft het en supersnelle levering.

Aafke 19-09-2017 Via de website gekocht

Bijna alles te koop

Bij a alles Kun je kopen bij bol. En hele snelle levering. Ik ben erg blij met Bol. En kijk ook altijd eerst of Bol het heeft.

Telefoonhoesjestore.nl 19-09-2017 Via de website gekocht

super slechte service

de service is erg slecht.
als je met een klacht zit en je belt de helpdesk dan mag je niet zeggen waar het probleem zit.
doe je dit wel dan verbreken ze gewoon de verbinding.
zit nog steeds met het probleem en is dan ook niet opgelost.
heb ergens anders het product moeten kopen want dit werd door de medewerker vertel , terwijl het al binnen 3 werk dagen kapot was.
erg slechte service.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Bol.com 20-09-2017

Beste klant,

Marloes 19-09-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijk, snel geleverd en goede klantenservice

Het makkelijke aan bol.com is dat het vaak de volgende dag al in huis is. Wanneer er een keer iets niet klopt of mis gaat, is dit snel opgelost door contact met de klantenservice. Groot assortiment, duidelijke foto's en verschillende aanbieders. Dat er ook tweedehands gekocht en verkocht kan worden maakt het extra leuk.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Carmen 19-09-2017 Via de website gekocht

Super aankoop en snelle service!

Ik wou graag een jbl Flip box en daarom ging ik kijken bij bol.com. Bol.vom levert een hele snelle service en een goede prijs kwaliteit verhouding. Ik krijg een mail zodra de pakketbezorgers onderweg is zodat ik weet wanneer mijn pakket wordt bezorgd. Omdat ik jarig ben geweest kreeg ik ook nog eens korting op mijn product dat ik heb besteld!
Het is voor mij een betrouwbare en super service site!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michelle 19-09-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant

Altijd komt mijn bestelling op tijd aan, mocht er wat tussen komen word ik altijd keurig tijdig op de hoogte gebracht. Het retouren wat wij overigens nihil doen maar slangetje moet verloopt dit ook keurig!

Geen slecht woord voor dit bedrijf over!! Helaas kan ik mijn boodschappen nog niet hier bestellen maar de rest word hier besteld..

Top service!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

aart 18-09-2017 Via de website gekocht

Slecht bemiddelingsbedrijf

Via BOL koop ik een apparaat dat feitelijk uit België komt. Op het moment dat het niet goed gaat (apparaat vertoont ernstige gebreken, ook na retourzendingen) trekt BOL zijn handen er vanaf. De leverancier wordt uit de wind gehouden, de klant (ik dus) moet maar zien.
Geld terug is niet mogelijk en "breng maar naar de stort". En dus heb ik 300 euro uitgegeven (via BOL) voor een chinees namaakding.
Dit schrijft BOL letterlijk
"
Omdat u reeds buiten zichttermijn bent en de Verkoper aangeeft dat het artikel in orde is, ontvangt u het aankoopbedrag niet terug.

Ook het retourneren van het artikel naar de Verkoper is in dit geval niet nodig. U kunt de bosmaaier eventueel afvoeren naar de milieustraat.
"

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Bol.com 18-09-2017

Beste Aart,

Graag kijk ik even met je mee. Helaas kan ik je gegevens zo niet vinden. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar klantenservice@bol.com en refereren naar deze review? Dan wordt er contact met je opgenomen!

Hartelijke groet,
Kiki van bol.com

Officiele reactie van Bol.com 18-09-2017

Beste Aart,

Wat ontzettend vervelend om te horen! Graag kijk ik even met je mee. Helaas kan ik je gegevens zo niet vinden. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar klantenservice@bol.com en refereren naar deze review? Dan wordt er contact met je opgenomen.

Fijne dag en groet,
Kiki van bol.com

Rene 17-09-2017 Via de website gekocht

Snel, goed en evt ruilen prima geregeld

Er is ruime keus, prijs is goed. De levering is snel. Eventueel omruilen gaat ook snel en zonder problemen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jolanda 13-09-2017 Via de website gekocht

Altijd betrouwbaar!

Ik vind Bol.com een goede shop omdat het assortiment heel uitgebreid is, de prijzen en aanbiedingen zeer aantrekkelijk zijn en de levering snel. Wat ik ook een pluspunt vind is dat retouren ook zeer snel en correct verwerkt worden.

Pluspunten

• Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

MC Weeland 13-09-2017 Via de website gekocht

Goede service

Nooit gaat altijd alles perfect. Met het bestellen van een stofzuiger is ooit iets mis gegaan omdat de omschrijving niet klopte en ik daarna nogmaals het artikel toegestuurd gekregen heb. Ook met de bestelling van een laptop ging iets mis, mijn bestelling was niet zichtbaar volgens de medewerkster van Bol.com en daarom nogmaals besteld. Een dag later natuurlijk 2 laptops gekregen. Alles is daarna wel goed terug geregeld, maarja, met een laptop moet je vooruit betalen dus ik was 2 keer 500 Euro kwijt, welke ik pas na 5 dagen terug kreeg (1 keer 500 Euro dan natuurlijk), de laptop doet het overigens nog steeds, daar wordt deze recesie mee geschreven.
Wat de service wel zou verbeteren is als Bol.com kosteloos hun fouten, dus de dubbel verstuurde stofzuiger of de dubbel verstuurde laptop kosteloos bij mij aan de deur zou ophalen. In beide gevallen waren het fouten van de klantenservice en niet mijn fout (als ik vraag of de bestelling van bijvoorbeeld de laptop in het systeem staat en men geeft aan van niet, ik bestel de laptop voor een tweede keer, betaal hem ook voor een tweede keer en 2 minuten later krijg je twee e-mails voor beide bestellingen, dan heeft naar mijn idee de medewerker van de klantenservice niet goed in het systeem gekeken).

Darren 12-09-2017 Via de website gekocht

Slechte winkel

De producten worden kapot geleverd. Ik heb tot 2 keer toe een bestelling gedaan en beide keren is het product kapot geleverd.

Officiele reactie van Bol.com 13-09-2017

Beste Darren,

Leon van Delft 12-09-2017 Via de website gekocht

Snel en makkelijk!

Al Jaren shop ik bij Bol.com
Handig dat betalen achteraf mogelijk is.
Ruilen altijd mogelijk zonder enige opgaaf van redden o.i.d.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rubke 12-09-2017 Via de website gekocht

Super service en klant vriendelijk

Bij problemen word er altijd een oplossing gezocht en snel ook. Altijd heel vriendelijk.
En vaak een hele snelle levering. Gewoon top

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jouke Dukel 12-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en betrouwbaar.

Handig dat de bestelling zo snel bezorgd wordt. Verder fijne klantenservice als er onverhoopt iets niet is goedgegaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Pietmr 12-09-2017 Via de website gekocht

Een echte BOLleboos!

Deskundig, en snel in een zeer breed assortiment, waarin iedereen iets naar zijn smaakt en behoefte vindt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

mariska 12-09-2017 Via de website gekocht

Super snel geregeld

Het voordeel van deze shop vind ik dat je cadeaubonnen kan inwisselen, online kan bestellen en dat het thuis bezorgd wordt binnen super snelle tijd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lana 12-09-2017 Via de website gekocht

Goed service, producten snel in huis!

bol.com heeft een groot aanbod, van parfum tot televisie.
Alles is makkelijk te vinden.
bij de meeste productie al de volgende dag in huis!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

bol.com 12-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Prettige website, kan makkelijk iets vinden en na bestelling altijd zeer snel geleverd, verpakking erg goed zodat het artikel geen beschadigingen oploopt

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ivar Vreeswijk 12-09-2017 Via de website gekocht

Super service

Ik bestel vaak bij bol.com omdat de service heel goed is en alles altijd heel snel aankomt.
Ook is alles nog in prima staat als het arriveert.
Ook vind ik het leuk om door het assortiment te scrollen

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pawel 11-09-2017 Via de website gekocht

erg slecht

Na het bestellen van Xbox limited edition 22.08.2017 en betalen. bijna een maand later blijkt dat ik de bestelling niet zal krijgen omdat alles uitverkocht is. Maar geld verzameld en het antwoord van de sorry service kunnen we u geld terug geven.Dit is een verantwoordelijke service?. Ik denk niet

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

gwa kouwer 10-09-2017 Via de website gekocht

snelle verwerking van de bestelling en een correcte levering

goed toegankelijke site, ruime keus, snel en prettig winkelen, en een snelle en correcte verwerking van de bestelling en dito levering

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

W.T.v.d.Logt 08-09-2017 Via de website gekocht

Bijna alles te verkrijgen

Goede service, snelle levering, goede klantenservice en makkelijk betalen, mooie website en lekker snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Denise machiels 08-09-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Pakketten worden niet geleverd en bij het afhaalpunt wordt het verkeerde pakket meegegeven. Personeel van bol.com erg onredelijk en onprofessioneel!

Jacco 08-09-2017 Via de website gekocht

Top service

Ik had een bluetooth speaker gekocht. De eerste maal was hij deels defect. Ondanks het onvolledige van het product kon ik het zonder de originele doos terugsturen. De dag hieropvolgend ging er al een nieuwe zending in mijn richting met een beter en nieuw product.

Willemieke 06-09-2017 Via de website gekocht

Prima Service, nadat post NL het af liet weten

Post NL had het artikel retour gestuurd doordat het adres (wat echt klopte) volgens hun niet klopte.
Na contact opgenomen te hebben met BOL.COM werd het aankoopbedrag teruggestort waardoor ik het meteen nog een keer kon bestellen. Helemaal super!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -