Bol.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bol.com.

Bol.com stelt zich voor

Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Vijftien jaar later heeft de winkel meer dan 6,1 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 10 miljoen artikelen. Bol.com behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol.com vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.

Deze score is berekend op basis van 1102 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Saskia 20-11-2017 Via de website gekocht

Snel en handig!

Bol.com app zeer handig in gebruik! Bestellen en makkelijk op te halen bij een aflever punt wanneer jou het uit komt. Of bij jezelf thuis natuurlijk 😊

Peter 18-11-2017 Via de website gekocht

goede service

Na twee weken proberen mijn nieuwe tv goed ingesteld te krijgen, uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat de tv niet voldeed. Maar eens nakijken of ik 'm nog kon retourneren en jawel binnen 30 dagen kan dat bij Bol. goede service!

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Peters 17-11-2017 Via de website gekocht

Super goede webshop!! Zeer snelle bezorging!!

Ik vind deze webwinkel zo goed en fijn, omdat alle producten makkelijk te vinden zijn, dat het bijna alle mogelijke producten heeft en dat de bezorging super snel is!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

LB 17-11-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Snelle levering en goede berichtgeving over de zending. Deugdelijk verpakt. Goed produkt en goede prijs.

Gerard Nieling 16-11-2017 Via de website gekocht

Goede webwinkel

Ik koop al mijn producten bij bol.com. Ik vind het een fijne webwinkel. Ik vergelijk wel eerst de prijs, maar meestal kom ik bij Bol.com uit.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

inge Verbeke 15-11-2017 Via de website gekocht

persoonlijke service!

persoonlijk contact als er iets niet goed verloopt, ze doen echt hun best dit op te lossen, wat bij mij gelukt is. Zeer tevreden van de persoonlijke service, belangrijk bij e-commerce!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jessica 14-11-2017 Via de website gekocht

Veelzijdig aanbod

Makkelijk en snel te verkrijgen met een goede prijs/ kwaliteitsverhouding. Verder is alles wat je nodig hebt van verschillende merken te verkrijgen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kevin 14-11-2017 Via de website gekocht

snelle en goede service

alles wat hier in het gezin word besteld ,word snel en keurig afgeleverd ,gemakkelijk met betalen en vriendelijke mensen die je pakket afleveren

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard 14-11-2017 Via de website gekocht

Nadagen gebeld, ontbrekende artikel niet geleverd

Leverancier verzuimd om niet geleverde artikel na te leveren. Ook na heehaaldelijk bellen met Bol.com geen oplossing voor dot probleem
Officiele reactie van Bol.com 15-11-2017

Beste Gerard,

Dit klinkt niet ok, graag kijk ik even met je mee. Helaas kan ik je gegevens zo niet vinden. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar klantenservice@bol.com en refereren naar deze review? Dan wordt er contact met je opgenomen.

Joop v.D. 14-11-2017 Via de website gekocht

Service is super

Reeds diverse malen gebruik gemaakt van Bol.com. Mijn ervaring is steeds weer: super.!! Ook de laatste bestelling keurig op tijd besteld en geheel volgens wens. Bol.com Ga zo door !!!!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

RONNY JANSEN 14-11-2017 Via de website gekocht

zeer tevreden

groot assortiment en redelijke prijs het geleverde product voldeed aan mijn wensen de volgende keer zal ik beslist weer van uw webwinkel gebruik maken

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joeri Gorter 14-11-2017 Via de website gekocht

Dit had ik niet verwacht

Ik dacht bij bol .com bij een goed adres te zijn ik heb een adapter voor mijn i pad gekocht het is een nepper bij de eerste keer viel de stekker al uitelkaar rommel dus hier ben ik niet van gediend valt mij tegen van bol.com

Officiele reactie van Bol.com 14-11-2017

Beste Joeri,

Dit is absoluut niet de service die u van bol.com kunt verwachten. Graag kom ik met je in contact om tot een oplossing te komen. Helaas kan ik je klantgegevens zo niet vinden. Kun je een bericht sturen naar klantenservice@bol.com en refereren naar deze review. Dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.

k.n.bakker 14-11-2017 Via de website gekocht

super tevreden wat ze zeggen komen ze na,en betrouwbaar

werkelijk alle keus,helder,alle uitleg daarbij,je kan niet fout gaan .Prijs is altijd scherp ten opzichte van de concurrentie.

Stefano Feckler 14-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service!

Ik vind het heel betrouwbaar, had mijn product de volgende dag al in huis, ik zou hier zo weer een aankoop doen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Stephane Lombaerts 14-11-2017 Via de website gekocht

Blij met service , minder met de levering

De manier van shoppen, prijs en afwerking is top. Maar bij de levering is iets mis gelopen maar dit was de fout van het leveringsbedrijf. Hierdoor heb ik mijn bestelling moeten vernieuwen, gelukkig zonder bij te betalen. Waarvoor dank.

Duijf 12-11-2017 Via de website gekocht

Waardeloze klantenservice

Leveren een product niet en leggen vervolgens dat bij de klant neer. De klantenservice noemt het een miscommunicatie maar doet vervolgens niets om tot een oplossing te komen en neemt je gewoon niet serieus!

hans 12-11-2017

Ik sluit mij hierbij aan. Elke mail met de klantenservice van bol.com wordt door een ander persoon ondertekend. Het callcenter is enkel en alleen ingericht op het afwimpelen van klachten en doet geen enkele moeite om tot een oplossing te komen

Officiele reactie van Bol.com 13-11-2017

Beste Duijf & Hans,

Vervelend om te lezen dat u niet de service heeft mogen ervaren die u kunt verwachten van bol.com. Uiteraard willen wij met elke klant mee denken voor een passende oplossing. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar klantenservice@bol.com en refereren naar deze review? Dan wordt er contact met je opgenomen en kijken we samen naar een gepaste oplossing.

Bas 11-11-2017 Via de website gekocht

De allerbeste onlinewinkel

Bol.com is mijn favoriete onlinewinkel. Er zijn belachelijk veel verschillende producten en de bezorging is vaak erg snel.
De klantenservice is ook de beste die ik ooit heb meegemaakt, vriendelijk personeel dat erg resultaatgericht is. Je komt er altijd snel tot een goede oplossing.
Al om al, een topbedrijf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Corrie 11-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service altijd op tijd bezorgt

Ben heel goed tevreden over bol com alles wordt netjes en op tijd geleverd, ook is het prettige dat als ze het niet hebben om zelf te leveren ze al gelijk een alternatief hebben zodat je toch gelijk heel je bestelling kunt bestellen en kan betalen via bol c om en dan netjes thuis bezorgt krijg

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ingeborg 10-11-2017 Via de website gekocht

Favoriete webwinkel!

Bol komt altijd zijn afspraken na; snelle levering en goede service mocht er iets niet in orde zijn. Heel fijn dat ze inmiddels met meerdere partijen samenwerken zodat het aanbod groter is!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

irreflexivity 09-11-2017 Via de website gekocht

Slechte levering. Slechte service.

Bol.com werkt met PostNL als verzender, maar PostNL gooit er steeds meer met de pet naar. Of wellicht groeit een en ander ze boven het hoofd. In ieder geval krijg ik niet wat ik heb besteld. Als ik vervolgens bij bol.com klaag dat ik mijn bestelling nu al voor de tweede dag om onduidelijke redenen niet heb gehad, wordt ik vakkundig afgescheept.

Ik heb een laptop besteld en die zou gisteren komen. PostNL kon geen tijd geven, wat natuurlijk erg onhandig is, maar goed. Om 17:50 (!) kreeg ik de mededeling dat ze me gemist zouden hebben. Ik was op dat moment thuis, er is niet aangebeld, er lag geen briefje in de bus. Ik heb toen het verzendadres via track & trace naar een naburig postkantoor gezet, zodat ik de volgende dag niet thuis hoef te blijven. Vanmorgen was dat weer teruggezet naar mijn adres... Vanmiddag de mededeling op de t&t pagina dat ze me niet thuis getroffen zouden hebben en dat ze de laptop nu morgen gaan leveren. Dat schiet dus niet op, maar weer geen briefje in de bus, dus ik vind dat raar.

Geprobeerd over de slechte levering met bol.com te communiceren. Via de bol.com site naar facebook messenger. Eerst wordt ik vriendelijk geholpen en weet men ook mijn naam, maar niet mijn bestelnummer. Dat geef ik op, maar dan volgt plots het bericht dat ik anoniem zou zijn (raar dat ze m'n naam dan weten) en dat ik niet geholpen kan worden tenzij ik m'n facebook-instellingen verander of op andere manier contact maak. "We raden je aan om de privacy-instellingen op Facebook aan te passen of om contact met ons op te nemen via een ander kanaal. We zijn te bereiken per e-mail, chat of telefonisch." Facebook-instellingen veranderen? Ja, gekke Lotje. Dan maar email, maar op de bol.com site staat natuurlijk geen emailadres, dus ik vraag mij te mailen. Dat is teveel gevraagd. Maar waarom?

Beste irreflexivity,

Fijne dag & groet,

Beste irreflexivity,

Fijne dag & groet,

Kevin Schripsema 09-11-2017 Via de website gekocht

SUPER WEBSITE

Prima website. Erg duidelijk en overzichtelijk. Ik ga zeker vaker bij bol.com iets bestellen. Ben erg tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Kevin Schripsema 09-11-2017 Via de website gekocht

SNELLE LEVERING

Ik bestel wel eens vaker bij bol.com en steeds maar weer is de service en de levering perfect. Super (web)winkel

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jaap 08-11-2017 Via de website gekocht

Niet voor verrassingen.

Koop als verrassing een cadeautje voor een huisgenoot en ontvang dan een e-mail dat het er aan komt. Weg verrassing )&^%
Verder een prima overzichtelijke site en een snelle afhandeling en bezorging.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Beste Jaap,

Bedankt voor je feedback. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op.

ellie 08-11-2017 Via de website gekocht

goede services en snelle levering

goede overzichtelijke site en snelle levering en goede services fijne site van bol.com je kunt snel het product vinden een echte aanrader

TheoSr 07-11-2017 Via de website gekocht

Voorbeeldig

Goede, eerlijke informatie. Het blijkt steeds weer dat je op deze informatie kunt vertrouwen. Op vragen krijg je snel en goed antwoord. Wat kun je nog meer willen?

Bas 07-11-2017 Via de website gekocht

goede service

Een makkelijke site om te bestellen, het wordt snel geleverd en dit alles aan een scherpe prijs. Ik ben heel tevereden.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Jantje 07-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige winkel die Bol.com

De shop is prima zal het iedereen aanraden
De aankoop was de goedkoopste van allemaal
De levering was perfect en op tijd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 07-11-2017 Via de website gekocht

Snel en correct geleverd !

Conform de verwachting waargemaakt en geleverd. Bestelling bij anderen niet leverbaar maar wel voorradig bij Bol.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Benjamin 07-11-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare winkel

Snelle levering, goede producten voor een scherpe prijs. Ook een breed aanbod. Helaas zijn niet alle producten altijd op voorraad.

HenkvHooff 07-11-2017 Via de website gekocht

Super makkelijk en super snel

Handig en overzichtelijk gerubriceerd aanbod, eenvoudig te kiezen, gemakkelijk besteld en prompt geleverd.

Lucia 07-11-2017 Via de website gekocht

Hele goede service!

Ik bestel vaker bij bol.com omdat ik deze winkel erg fijn vind. Ze zijn heel overzichtelijk en duidelijk en daarom een van de plaatsen waar ik voor bijna alles eerst kijk!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Sabine 07-11-2017 Via de website gekocht

Super Winkel!

Bol.com is accuraat in leveringstijden en supersnel! Vragen worden altijd snel beantwoord. Ook met retourneren heb ik nog nooit problemen gehad.

Bram 07-11-2017 Via de website gekocht

Overzichtelijk, snelle levering, handig achteraf betalen!

Een heel uitgebreide shop bol.com!
Handig om bij externe partijen te kunnen kopen maar toch de vertrouwde garanties van bol.com achter de hand hebben.
Product erg snel binnen en goed geïnformeerd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Daphne 07-11-2017 Via de website gekocht

Prettig winkelen!

Uitgebreide assortiment, super snelle levering en perfect werkende website. Ik bestel regelmatig! De deur niet meer uit.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kir Meijs 07-11-2017 Via de website gekocht

Koelkast

Tijdigheid, manier van levering zijn perfect, d.w.z. vriendelijke deskundige mensen die de koelkast netjes afleveren en plaatsen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Sander 07-11-2017 Via de website gekocht

lekker veel keuze en snelle levering!

Bol.com is een prettige webshop, lekker veel keuze en vooral een snelle levering. Daarnaast is de klantenservice erg behulpzaam en vriendelijk!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Warnand 07-11-2017 Via de website gekocht

Geweldig

Ik ben super blij met bol.com ze hebben alles voor een goede prijs snelle levering en goede kwaliteit

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Statie 04-11-2017 Via de website gekocht

slechte service

Op 8-8-2017 een boek besteld, 3x een klacht ingediend en een paar telefonische gesprekken met allemaal mooie praatjes en beloftes die ze niet nakomen. Niemand kan uitleggen wat nou precies het probleem is. Op 3-11-2017 krijg ik een pakket thuis met een totaal andere boek erin die ik helemaal niet had besteld. Terwijl er op de meegeleverde bon, wel de Naam staat van de boek die ik toen wel besteld had. Super slechte Service dit!!!

Officiele reactie van Bol.com 06-11-2017

Beste Statie,

Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet goed is gegaan. Graag kijk ik even met je mee. Helaas kan ik je gegevens zo niet vinden. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar klantenservice@bol.com en refereren naar deze review? Dan wordt er contact met je opgenomen.

Kiki van bol.com

Roland Heuvel 03-11-2017 Via de website gekocht

Prima online shop !!

Ik bestel al heel wat jaren bij Bol.com, en tot dusverre nog nooit met onvrede, integendeel.
Altijd goede aflevering en bij problemen met een apparaat, wat tot nu toe slechts 1 keer is voorgekomen, een zeer goede
afhandeling en replace.
Van mij mag Bol.com blijven en dat meen ik serieus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eed Gouder de Beauregard 03-11-2017 Via de website gekocht

Top

zonder verzend kosten en altijd op de tijd die aan gegeven is
voor mijn bestelling eerst kijken bij BOL

Jopdrop 02-11-2017 Via de website gekocht

Slecht bedrijf verkoop nooit iets via hun!!!!!!!!!

Nog niet eens een 1 waard. Wat is het nut van een verkoopaccount als je zelf maar met de klant moet regelen dat je je geld krijgt? Terwijl die al drie weken te laat is boek 10-10 al verkocht. Dit is de laatste keer via Bol.com! Zomaar de telefoon ophangen met andere woorden zie maar hoe je aan je centen komt! Wat slecht.

Officiele reactie van Bol.com 03-11-2017

Beste Jop,

Wat vervelend om te lezen dat het verkopen via onze winkel niet is verlopen zoals je dat kunt verwachten. Graag kijk ik even met je mee. Helaas kan ik je gegevens zo niet vinden. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar klantenservice@bol.com en refereren naar deze review? Dan wordt er contact met je opgenomen.

E.Olivier 02-11-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering.

Nette betrouwbare shop met zeer snelle levering en veel bezorg mogelijkheden heel fijn shoppen met goede prijzen en top kwaliteit.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joey 02-11-2017 Via de website gekocht

Genoeg keuze in verschillende prijsklassen

Ik heb met 3 kinderen niet altijd de tijd om naar de winkel te gaan. Daarom vind ik in de webshop altijd wel iets naar mijn smaak en de goede prijsklasse.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

boll.com is top 02-11-2017 Via de website gekocht

goede service en snelle leverring

met boll.com is het heerlijk winkelen, lekker thuis shoppen en de leverring is snel.
de keuze is veel en overzichtelijk van boeken tot muziek van speelgoed voor mijn kleinzoon.

Stefan 01-11-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment, waardeloze klantenservice

Helaas gaat er altijd wel iets mis als ik bij bol.com bestel. En de klantenservice kan het nooit in 1x goed oplossen. Elke keer dat je belt of mailtje krijg je een ander persoon. En de ene maakt het nog erger dan de vorige.
De rookmelder die ik besteld had, moest in 2017 vervangen worden volgens de sticker die erop zat. Volgens de webwinkel kon ik hem best gebruiken. Ruilen was niet mogelijk, alleen geld terug. Dus maar ergens anders besteld. Ik heb Bol hierna moeten bellen en 3x moeten mailen (met steeds iemand anders) om het geld van het geretourneerde artikel terug te krijgen.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Bol.com 02-11-2017

Beste Stefan,

Vervelend om horen dat je onze service niet prettig ervaren hebt. Graag kijk ik met je mee. Helaas kan ik je gegevens zo niet vinden. Zou je, indien gewenst, een bericht willen sturen naar klantenservice@bol.com en refereren naar deze review? Dan wordt er contact met je opgenomen.

Thom 01-11-2017 Via de website gekocht

Fijn assortiment

Het assortiment van Bol.com is top! Met de cadeaubonnen die ik heb gekregen, kon kiezen tussen verschillende oplaad telefoonhoesjes (in mijn geval). Mijn volgende aankoop zal weer bij bol.com zijn vanwege de snelle service en betrouwbaarheid.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan Vdm 01-11-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Levering was correct, uitstekend opgevolgd en op tijd.
Prijssetting is goed. Aanbod is enorm uitgebreid.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Inge 01-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service!

Bij Bol.com heb je de keuze uit goede producten, die onder duidelijke voorwaarden en voor een goede prijs geleverd worden.

justin 31-10-2017 Via de website gekocht

top geregeld

een bedrijf dat vlot levert en snel zijn problemen oplost en recht zet. ze denken nietbin probleemen maar in oplossingen voor de klant dikke duim

Roswitha 31-10-2017 Via de website gekocht

altid tevreden

ik vind de service en verwerking van Bol.com geweldig. Je hebt een grote keus en de artikelen worden goed verpakt.
De volgende dag kan je de artikelen dan al in huis hebben.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -