Bol.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bol.com.

Bol.com stelt zich voor

Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Vijftien jaar later heeft de winkel meer dan 6,1 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 10 miljoen artikelen. Bol.com behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol.com vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.

Deze score is berekend op basis van 1285 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.3

Ruud 27-05-2018 Via de website gekocht

Product niet compleet.

Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Kocht een product van 398€ en was niet compleet.
Ik vind als men zoeen duur product compleet moet zijn.
Kon een Kortings bon krijgen deze heb ik geweigerd ,wilde waar voor mijn geld.
Heb ik dus niet gekregen.
Never nooit meer iets van BoL.com kunnen niet waar maken wat ze verkopen spijtig.

Jacqueline 27-05-2018 Via de website gekocht

altijd tevreden

De artikelen die ik besteld heb, voldeden steeds aan mijn verwachting. Als opmerking : je kan niet altijd je pakketje laten afleveren op een postpunt, wat wel gemakkelijk is als je hele dagen werkt en dus niet thuis bent als ze dat op je thuisadres leveren.

van Dijk 26-05-2018 Via de website gekocht

Al vele jaren trouwe klant

Ik ben al 10 jaar klant bij bol.com en ik bestel regelmatig wat van de site. Wanneer ik iets nodig heb is bol.com de eerste winkel waar ik kijk of ze het hebben of niet. De producten zijn vaak scherp geprijsd en ik heb in de 10 jaar dat ik klant ben nog geen problemen gehad met de producten. Ook op de service van de winkel heb ik niks aan te merken. Als ze aangeven dat het product de volgende dag geleverd wordt, dan gebeurd dit ook. Verder toont bol.com regelmatig haar dankbaarheid aan de trouwe klanten in de vorm van kortingscoupons.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Simone 26-05-2018 Via de website gekocht

Boos!!!!!!

Aardige mensen aan de tel daar ligt t niet aan alleen 1 van de meubel leveranciers is Meubella en daar hebben wij vier x in 1 week n afspraak mee gemaakt en tot vier x toe voor niks zitten wachten ivm orderformulier andere x adres niet kunnen vinden x erna ophalen i.p.v. leveren en de dag erna gewoon weer de verkeerde fout maken
Kosten van het bellen zijn niet gering die gaan we zoiezo op meubella verhalen en alsnog zitten we nog steeds zonder ons betaalde dressoir

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Lodewijk 25-05-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar, goede prijs en snel

Bol.com levert altijd snel. Ook via haar partners. De website is duidelijk, ik kan goed vinden wat ik zoek. Het assortiment is zeer uitgebreid. Van boeken tot OTG male-to-male kabeltjes.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Linda 25-05-2018 Via de website gekocht

Voor 23:59u besteld, niet geleverd volgende dag

Gisteravond een bestelling geplaatst, krijg zojuist bericht dat het morgen in de middag geleverd wordt. Dat is niet conform wat er op de website staat. Chatten met een robot geeft geen antwoord en alleen maar irritatie.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Officiele reactie van Bol.com 25-05-2018

Beste Linda,

Wat onhandig dat je bestelling niet op tijd geleverd kon worden, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kan helaas uw gegevens niet vinden. Daarom zou ik u willen vragen een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com, en daarin te verwijzen naar dit review. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Ik wens u verder een heel fijne dag!

Ontevreden klant 24-05-2018 Via de website gekocht

Update: nette afhandeling

Update: n.a.v. deze recensie is er contact opgenomen en is het netjes afgehandeld. Heb het product wel ergens anders besteld omdat ze nog steeds geen duidelijkheid konden geven.

—————————-

Ik bestel en betaal een artikel via Bol.com bij een externe verkoper. Dit zelfde artikel blijkt Bol.com zelf ook te verkopen, wel iets duurder. Omdat Bol.com het in tegenstelling tot de externe verkoper het wel de volgende dag kan bezorgen (en ik dan het pakket in ontvangst kan nemen), annuleer ik direct de eerder geplaatste bestelling, om vervolgens rechtstreeks bij Bol.com het te bestellen (ook op aanraden van de klantenservice van Bol.com). Volgens de status zou het pakket vandaag bezorgd gaan worden. Dit blijkt uiteindelijk niet het geval. Onduidelijkheid over de status van de bestelling en wanneer het geleverd kan gaan worden. Er wordt niets vanuit Bol.com zelf gecommuniceerd (over de vertraging/status etc) en er wordt geen compensatie o.i.d. aangeboden. Enkel dat het uitgezocht gaat worden en ik binnen 2 werkdagen een reactie kan verwachten. En ohja, wanneer ik in de tussentijd wel weer contact opneem, wordt deze case weer onder op de stapel gelegd.

Ontevreden klant 23-05-2018 Via de website gekocht

Slechte communicatie en service

Officiele reactie van Bol.com 24-05-2018

Beste Ontevreden klant,

Wat onhandig dat je bestelling niet op tijd geleverd is en de communicatie met ons niet naar wens was. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb je gegevens gevonden en we zullen zo snel mogelijk contact opnemen. Nog een fijne dag!

Heshw 23-05-2018 Via de website gekocht

Screen protector

Snel geleverd en het ziet goed uit. Er zaten twee stuks in de verpakking. Ik zou het opnieuw bestellen.

Nele 23-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Snelle levering, zeer klantvriendelijk, duidelijke website. Ruime keuze van artikelen en vaak leuke promoties

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marten 23-05-2018 Via de website gekocht

Koop er bijna alles online.

Ik vindt het een geweldige winkel die goede support heeft en een groot assortiment, ik heb er zelf al meerdere producten gekocht.

F Westerburgen 22-05-2018 Via de website gekocht

Super klantvriendelijke service

Bol.com is het meest klantvriendelijke bedrijf dat ik ken. Ze staan je netjes te woord en alle vragen worden beantwoord. Als er iets misgaat, zorgen ze ervoor dat het super netjes wordt opgelost. Aanbod is divers. De app is zeer eenvoudig in gebruik!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Puntert 22-05-2018 Via de website gekocht

Winkel zonder poespas en goede service.

Ik heb een platenspeler gekocht bij bol.com, welke bij aankomst al stuk was helaas. Vrijwel gelijk werd er een nieuwe verstuurd om de oude te vervangen, zodat ik de volgende dag al van mijn aankoop kon genieten. Afhandeling van het defecte product verliep vlekkeloos. 10/10

Marjolein 22-05-2018 Via de website gekocht

Altijd goede service!

Bol.com heeft heel veel keuze in allerlei verschillende soorten artikelen. Ik koop regelmatig bij deze webshop voor boeken, dvd's, spelletjes, een smartphone en andere zaken. Altijd snelle bezorging, handig dat je je bestelling bij AH kunt afhalen en goede service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johnny 22-05-2018 Via de website gekocht

Gewoon doen!!

Alles lekker vlot en snel geregeld.Oeps verkeerd besteld....geen probleem gewoon terugsturen, en het geld is in no-time weer op je rekening gezet. Top!!

B.A. de Lange 22-05-2018 Via de website gekocht

snel en eenvoudig

Er is veel keus en duidelijke uitleg. Ik kijk altijd eerst bij BOL voor ik verder kijk. Wilde vlak voor mijn vakantie nog batterijen voor mijn foto camera en had ze de volgende dag op de mat.

Johan 22-05-2018 Via de website gekocht

Een super groot aanbod voor alles.

Een betrouwbare webshop met wat je ook zoek of ze hebben het wel. Bij retour product geen problemen ondervonden.

faber 22-05-2018 Via de website gekocht

best oke

bol.com is mijn go-to webshop.
ze hebben bijna alles wat ik nodig heb en ben vooral blij met de bezorgtijd en de verpakkingskwaliteit.

Jelle 22-05-2018 Via de website gekocht

Na 5 maanden nog geen werkende laptop, wel betaald

Via bol.com in Januari een HP laptop besteld. Deze viel dagelijks om onverklaarbare redenen uit. Geretourneerd en een nieuwe ontvangen. Hetzelfde probleem bleef bestaan. Daarom ter reparatie toegestuurd. Eindstand; 5 maanden later, nog steeds geen werkende laptop en de volgende oplossing:
A) Ik draai op voor de 'reparatiekosten', omdat dit defect 'buiten de garantie valt omdat het om een softwarematig probleem' zou gaan.
B) Ik draai op voor de onderzoekskosten, en krijg mijn (defecte) laptop terug
C) De laptop word 'kostenloos' vernietigd.

Bol.Com, ik begrijp dat jullie bepaalde afspraken hebben gemaakt met jullie leveranciers. En dat er protocollen gelden om defecten en retour artikelen te verwerken. Echter lijkt het mij gek dat de klant er voor op moet draaien wanneer een product niet naar behoren functioneert. Volgens mij bestel ik juist bij een platform als bol.com om beschermd te worden tegen dit soort zaken. Mij is het in ieder geval duidelijk, volgende keer bestel ik bij Coolblue...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Bol.com 24-05-2018

Beste Jelle,

Wat vervelend dat je zoveel moeite hebt moeten doen om je laptop te laten repareren. Ik heb je gegevens gevonden en we zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. Nog een fijne dag gewenst!

Henny 22-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en levering altijd op tijd

Makkelijk alles te vinden en snelle levering. En het is kwaliteit en als iets niet klopt makkelijk te retourneren.

Reina 22-05-2018 Via de website gekocht

Snelle en keurige levering

Ik vind het heerlijk om gewoon thuis te shoppen en even te kijken naar aanbiedingen en het wordt altijd op tijd geleverd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gert 22-05-2018 Via de website gekocht

Topservice

Bol.com maakt winkelen zo eenvoudig. Bestellen, betalen en retourneren zonder oponthoud. Als het product de verwachting niet haalt kan je hem naar PostNL brengen. Daar wordt de barcode uit je mail gescand.
Gewoon van je smartphone. Een adres sticker plakken is niet nodig. Een dag later ontvang je een mail dat de het retourproduct is ontvangen. Je geld wordt direct teruggestort zonder vragen. Dat is pas service!!

Samantha 22-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige winkel met goede service

Erg goede service, leuke aanbiedingen en veel producten in allerlei categorieën.
Ook retourneren gaat eenvoudig en snel je geld terug ervan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patricia 22-05-2018 Via de website gekocht

Snelle services

Bij het zoeken van artikel ,snelle verder behandeling naar betaling en levering toe. Ben heel content ervan.

Nicole 22-05-2018 Via de website gekocht

Geen begrip bij valse bestellingen

Ik begeleid jongeren met een licht verstandelijke beperking. Door onderlinge pesterijen zijn er nep bestellingen geplaatst op naam van een jongere die ik begeleid. We hebben meerdere keren met Bol.com contact gezocht om de situatie uit te leggen en te voorkomen dat de jongere financieel opdraait door andermans pesterij. Zowel door de begeleiding als de moeder. We lopen echter tegen een muur van onwil aan. Jammer dat een groot bedrijf als dit zijn sociale en maatschappelijke verantwoordelijkheid niet pakt richting de kwetsbare mens in de samenleving en niet bereid is om te kijken naar oplossingen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Bol.com 22-05-2018

Beste Nicole,

Wat een vervelende situatie, ik kan me voorstellen dat u hier graag een oplossing voor krijgt. Helaas kan ik aan de hand van dit review uw gegevens niet vinden. Graag zou ik u willen verzoeken een e-mail naar klantenservice@bol.com te sturen en te verwijzen naar dit review. Dan nemen wij contact met u op. Nog een fijne dag!

Dajoowie 19-05-2018 Via de website gekocht

Eerlijke en waardevolle service.

Het grote voordeel aan bol.com (in mijn optiek) is dat ze altijd eerlijk en open zijn over de levertijd (ook wanneer deze mogelijk langer duurt). Ze zijn hier zelf proactief in om het je te laten weten. Verder doet men er ook nooit moeilijk over als je iets wilt retourneren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A de G 18-05-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld

Gewoon wat je mag verwachten; alles klopte. Wel altijd een verrassing als het pakket al in de hal staat onderaan de trap, terwijl je zelf niet hebt opengedaan. Gelukkig is het goed afgelopen en vertrouw ik mijn buren :)

Nicole 18-05-2018 Via de website gekocht

Minivriezer via BuyBay en Bol.com

Via Buybay (tweedehands) en bol.com een minivriezer gekocht. Het product kon NIET op een door mij gewenste dag thuis worden afgeleverd, maar moest ik ZELF gaan ophalen (een minivriezer is erg zwaar ). Het product was erg beschadigd. Toen ik foto's stuurde van de beschadigingen en om korting vroeg (om niet weer een met een tweede bestelling te moeten gaan slepen) kreeg ik geen antwoord, maar slechts een reactie met een datum wanneer ze het product zouden komen ophalen. Vervolgens kwam later de mail met het voorstel voor €10,- euro korting. De minivriezer had ingedeukte hoeken, dus dat was een belachelijk voorstel.
Ik heb een nieuwe vriezer gekocht (rechtstreeks via bol.com). Toen ze die afleverde, zette de bezorger het apparaat letterlijk amper over de drempel van mijn voordeur, en zonder een woord te zeggen sneekte hij weg, de deur open latend...
Bij deze minivriezer was geen gebruiksaanwijzing of garantiebewijs meegeleverd. Toen ik daar maar weer over ging bellen, kreeg ik geen antwoord. Achteraf is me een pdf gemaild, maar dat was de verkeerde gebruiksaanwijzing.
Bol.com is ongelooflijk slordig, onprofessioneel, uitgesproken klant-onvriendelijk en ronduit frauduleus.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Bol.com 18-05-2018

Beste Nicole,

Dit klinkt niet als een fijne ervaring Nicole! Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Graag wil ik voor je uitzoeken wat er hier precies aan de hand is.

Helaas kan ik geen klantgegevens van je vinden. Zou je een e-mail willen sturen naar klantenservice@bol.com en verwijzen naar deze review? Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Groeten,
Manon van bol.com

Arno 18-05-2018 Via de website gekocht

Prima winkel

Erg fijne webshop met zeer groot assortiment!
99% van de tijd zeer vlotte levering!
Garantie word ook erg snel en goed afgehandeld!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

N. Knoefmann 18-05-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Ben altijd ontzettend blij met de snelle levering van bol.com. Laatst een product rond 22.30 uur besteld en de volgende ochtend al binnen, ongelofelijk! Producten worden altijd netjes aangeleverd, betalen kan snel en makkelijk en de site is overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Als ik iets nodig heb, ga ik als eerst naar bol.com!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ingrid 17-05-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare shop!

Handig,snel en betrouwbaar. Er een heel groot aanbod op een erg duidelijke website. Aankopen uit t verleden zijn gemakkelijk terug te vinden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ajarinur 17-05-2018 Via de website gekocht

Netjes opgelost

Product besteld en €2,50 extra betaald voor zondaglevering. Door een vertraging bij PostNL (kan Bol.com ook niets aan doen) werd het product echter pas op maandag bezorgd. Via Facebook contact gezocht met Bol.com. Ik werd netjes te woord gestaan en nadat ik zelf nogmaals aangaf wel extra te hebben betaald, werd mij €2,50 korting op een volgende bestelling aangeboden. Op zich netjes, al had ik €2,50 restitutie netter gevonden.

guidol 17-05-2018 Via de website gekocht

een zoals verwachte een goed geregelde nieuwe levering

Kan niet anders zeggen dat het altijd vlot verloopt.
Zelfs wanneer er iets niet volledig klopt van hun toeleverancier(s) lossen de mensen van BOL dit zeer professioneel op. Prima gedaan.
Tot de volgende bestelling!!
Ha ha ha ha

Gerard Heijnen 16-05-2018 Via de website gekocht

snelle service

snelle levering, als dat niet zo is houden ze je exact op de hoogte. producten zijn goed en nooit beschadigd of defect

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Atici 16-05-2018 Via de website gekocht

Nooit meer bestellen bij bol.com

Ik wordt zeer slecht geholpen door bol.com. Dit is geen service dat ze leveren.. ik heb vorig jaar een buggy besteld en voor dat we 1 jaar verder waren ging de buggy kapot en klapde in elkaar toen mijn zoontje van 2 erin zat. Dit is echt abnormaal. Ik had dus nog garantie en heb een aantal keren contact opgenomen met bol.com en hun met de externe bedrijf maar elke keer is het dezelfde onzin verhaal nu zijn we ondertussen 4 maanden verder en ik heb nogsteeds mijn buggy niet terug of ook geen geld terug. Dit is echt de laatste keer dat ik bestel bij bol.com

Officiele reactie van Bol.com 17-05-2018

Beste Atici,

Goed dat je hier een melding van maakt. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Graag wil ik voor je uitzoeken wat er hier precies aan de hand is.

Groeten,
Manon van bol.com

M 16-05-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Duidelijke omschrijving, Goede service en communicatie, Snelle verzending, Goede kwaliteit.
Zeer tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

wim 15-05-2018 Via de website gekocht

bol .com

ik vind bol .com een fijne winkel heel groot assortiment op heel veel verschilende vak gebieden.
het bestellen gaat makkelijk en het retour sturen of garantie afwerking geeft geen problemen

Joop 15-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en aantrekkelijke prijs

Overzichtelijk aanbod op de site, veel keuze, goede omschrijving van de producten en reviews.snelle levering volgens vooraf aangegeven tijdstip

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

miepmiep 15-05-2018 Via de website gekocht

Altijd perfect

Bestel heel vaak bij Bol.com vanwege het uitgebreide assortiment en vanwege het feit dat het altijd op voorraad is. Ook de aankoop en levering via een andere verkoper loopt tot nu toe perfect! En snelle levering!
Kortom ...... erg tevreden, en kan het zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patries1991 15-05-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel!

Bol.com is een fijne webshop, met een antwoord op bijna al onze zoekvragen. Tot dusver hebben wij de service al klantvriendelijk en snel ervaren!

anneke freijsen 15-05-2018 Via de website gekocht

Inderdaad geweldige service!!!

Ik belde op ZONDAG om een defect te melden aan mijn in november aangekocht manicure- pedicureset en maandag had ik al direct een vervangtoestel, zonder het oude eerst te hebben nagekeken. Dit heb ik nog nooit ergens meegemaakt. Bedankt Bol.com :D

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

BVH 15-05-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijk zoals het hoort

Mijn ervaring met de klantenservice is prima/zeer tevreden.
Als je een vraag hebt wordt er goed naar je geluisterd en ook wanneer ze je niet meteen kunnen bereiken gaan ze ook op andere manieren proberen je te bereiken.
Erg positief en een heel goed gevoel.
Ze waarderen je als klant.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Danny 15-05-2018 Via de website gekocht

Top WebShop

Ik bestel heel regelmatig bij Bol. Eerst voornamelijk dvd' s en later bluray maar het assortiment blijft maar groeien en je kan er nu voor alles wel terecht.
Bij Bol staat klanttevredenheid echt hoog in het vaandel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Charlaine Postma 15-05-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service & ruim assortiment

Ik kies vaak voor deze shop, omdat ze een erg ruim Assortiment hebben en wordt vaak de volgende dag al geleverd.

Cally 15-05-2018 Via de website gekocht

Fantastisch bedrijf

Je bestelt voor 23:59 volgende dag in huis.. net een supermarkt.. retourneren is ook geen probleem en wordt altijd keurig afgehandeld.. wat moet een mens zonder bol.com en het assortiment is ook immens.. top

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

eric cypers 15-05-2018 Via de website gekocht

BOL IS TOP !!!!

Bol webwinkel is snel in levering , correct en snelle na service . Bij herstelling kan je er even vlot op rekenen. Kortom bol 10 sterren punt com !!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Esther 15-05-2018 Via de website gekocht

Fijne winkelervaring

Goede service, snelle levering, groot aanbod en erg gebuiksvriendelijk. Een hele fijne webwinkel voor iedereen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

AllesNouwen 15-05-2018 Via de website gekocht

Super service

Snelle levering goedeservice juiste product geleverd makkelijk bestellen en betalen alles super goed

Moonie 15-05-2018 Via de website gekocht

Nog nooit teleurgesteld geweest!

Heel duidelijke beschrijving en super snelle levering! De duidelijke foto’s zorgen ervoor dat je weet wat je koopt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nannie 15-05-2018 Via de website gekocht

Bolcom mijn winkel!!

Mijn ervaring met Bolcom is hierom zo positief: Goede service snelle bezorging en een heel groot assortiment. Bovendien qua prijs het voordeligste. Ik kijk altijd eerst op de site en Bolcom zit altijd onder de prijs ten opzichte van andere winkels.