Bol.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bol.com.

Bol.com stelt zich voor

Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Twintig jaar later heeft de winkel meer dan 9 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 16 miljoen artikelen. Bol.com behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol.com vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.

Deze score is berekend op basis van 2022 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Boris 25-04-2019

Betrouwbare en snelle levering van wat je ook besteld bij welke sub-retailer die onder bol.com aanbied. !

AykoG 25-04-2019

Zeer goede site met een geweldig vriendelijke klantenservice en beloftes dat ze waarmaken! Ik bestel hier al jarenlang alles wat ik nodig heb, en nog niet vaak ontevreden geweest!

jan 25-04-2019

correcte informatie.
afspraken voor levering worden nagekomen.
afdoende beveiligde/stootvasre verpakking voor transport.

Jacky 24-04-2019

Vorige week een bestelling geplaatst, na al die tijd nog geen levering..................................

Mirnat 24-04-2019

Ik was op zoek naar een iPad. Verschillende sites bekeken. Op bol. Com gezocht En daar vond ik verschillende iPads van verschillende leveranciers. Dit vind ik zo fijn aan bl. Com. Als zij de artikelen niet zelf kunnen keveren , ontvang je ze rechtstreeks van een andere leverancier. Maar je hebt wel het vertrouwde gevoel dat de artikelen goed en veilig geleverd worden. Bij al mijn aankopen zijn de artikelen op tijd geleverd in een deugdelijke verpakking. Top!

Angelo 24-04-2019

Goede prijzen, snelle levering, goede service, uitgebreid aanbod. Regelmatig wat gekocht zonder problemen.

Jolanda 24-04-2019

Bol is een geweldige shop, snelle verzending, leuke artikelen, leuke voordeeltjes, altijd goed verpakt, al met al dus helemaal top, ga zo door zou ik zeggen.

grietje 24-04-2019

Ik heb voor bol.com gekozen omdat ik een nieuwe telfoon wou.Heb een samsung galai A6 gekocht en bevalt me prima vlotte levering goed verpakt .Ik zou bol.com zeer zeker aanbevelen.

Galid Bilal 24-04-2019

Producten voldoen aan de beschrijving en snelle levering. Klantenservice is zeer klantvriendelijk en behulpzaam bij problemen.

HM. de Haan 24-04-2019

Alles op de site is goed/makkelijk te vinden. Vaak hele relevante aanbiedingen. Goede service. Duidelijk over de levertijd. Kortom een ontzettend fijne online winkel om spullen te bestellen.

Tibo 24-04-2019

Bol.com is een overzichtelijke shop met een gigantisch aanbod. Soms zelfs teveel van eenzelfde artikel, zodat je na veel lees- en speurwerk pas een keuze kan maken. De geleverde service is bijzonder goed en wat zeker een meerwaarde heeft zijn de reviews. Daarnaast is het erg prettig als men gebruikt maakt van Select vracht, je de bestelling kan laten bezorgen wanneer het jou schikt. Dus ook 's avonds of in het weekend. Dit geldt ook voor artikelen welke retour gestuurd worden als men per ongeluk iets verkeerd heeft besteld of iets dergelijks. Betreft deze retouren was de service ook uitermate prima. Persoonlijk kan ik een ieder deze winkel aanbevelen.

Etienne 23-04-2019

Mijn eerste bestelling werkte niet naar behoren, ik heb toen een ander besteld en het eerste terug gestuurd, geen probleem met de terugbetaling die vlug verliep. Ik heb tot mijn tevredenheid al meermaals bij Bol zaken besteld en was hier steeds tevreden over.

Thijs Ottens 23-04-2019

Snelle service en de webwinkel doet wat het moet doen!
Goed overzichtelijk.

Kees 23-04-2019

Overzichtelijke website met steeds meer producten. Deel wordt via andere partners geleverd maar wel met de bekende BOL werkwijze. Doorgaans uitermate snelle levering. In het algemeen een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

sjaak 23-04-2019

vlotte levering, product was goed verpakt. niks op aan te merken. alles werkte zoals het hoort.

Rosbergen 23-04-2019

Ik heb bol.com gekozen om dat ze het product snel konden leveren .maar niet dus zou eest op zaterdag geleverd worden toen op dinsdag er na maar ook op dinsdag niet contact gezocht met bol .com maar was toen niet meer leverbaar

Mr.Volt 23-04-2019

Duidelijk en overzichtelijk op de site en de prijs is goed. Na veel kijken toch weer terug gekomen op deze site.

Jonas 23-04-2019

Goede service komt afspraken na en het mooiste is ze zijn telefonisch bereikbaar en dat ook nog voor de lokale tarief
En behulpzaam bij problemen bij bestellingen

Gitje 23-04-2019

Ik heb alleen maar goede ervaringen met bol.com. Graag wil ik mijn mening delen met andere mensen. Ze hebben een enorm assortiment aan artikelen en dus heb je nagenoeg altijd een artikel dat je goed vindt en dat betaalbaar is.

AlieN1987 23-04-2019

Bol. Com

Wie kent ze niet?!

Al vele jaren ben ik een tevreden trouwe vaste klant, het fijne is je besteld.. En het wordt fijn aan huis afgeleverd..
Vaak nog de volgende dag!

Er is geen probleem dat ze niet fatsoenlijk oplossen..
Altijd fijne mensen bij klantenservice..
Proberen je altijd te begrijpen.. En te zoeken naar een oplossing..

Soms was er iets mis met externe leverancier..
En konden hun niks voor ons doen..
Was bol. Com bereid om ons toch te compenseren..

Dat voelt wel fijn... En dat er begrip wordt getoont naar de klant is voor mij al 1000% Pluspunt!!
Zeker in deze tijden....
Waar begrip voor klanten vaak ver te zoeken is!!

Dus voor iedereen die een goeie betrouwbare winkel zoekt..

Bol. Com!!!

Angela 23-04-2019

Is een hele goede online shop meestal bestellen en andere dag in huis . En als er iets mis is met de bestelling of kapot wordt het netjes opgelost

Elke Boumans 23-04-2019

Altijd snelle levering en goede aanbiedingen. Ook van recent uitgekomen materiaal en apparatuur.
Top!

Klompsma 23-04-2019

Het handelde om een garantie geval. De medewerkster geeft zeer adequaat aan dat er geen twijfel bestaat. Het artikel wordt per direct vervangen. Tot mijn verbazing hoefde het defecte artikel niet terug. Wel het advies om deze bij het chemisch afval te deponeren. Top opgelost.

Marleen 23-04-2019

Wat je ook zoekt, je vindt het voor 95 % terug bij Bol.com.
Snelle levering en zeer goede service. Online winkelen was nog nooit zo gemakkelijk, je krijgt er de uitleg, specificaties en de verschillende producten van het item dat je zoekt bij, die beschikbaar zijn. Bij het uitzoeken, kan je vergelijken en er voor jezelf naar jou normen de beste kwaliteit / prijs er uit kiezen! Ik ben super tevreden over alle artikelen die ik heb mogen ontvangen en zal zeker in de toekomst nog veel gebruik maken van jullie top service. Hartelijk dank Bol.com

SvD 23-04-2019

Goede shop met veel artikelen. Ook het feit dat Bol al reseller fungeert werkt prima. Prijzen liggen over het algemeen wel iets hoger als bij andere webshop. Is overigens wel afhankelijk van het product.

Marjan 23-04-2019

Gemakkelijk, ik koop al jaren bij Bol.com. Nooit klachten alles wordt op tijd geleverd.

Gea 23-04-2019

Als ik bij bol bestel,weet ik dat het snel geleverd word. Alles is zeer gemakkelijk te vinden op de website. Als je het bij bol niet vind,vind je het nergens.

jurjen van der geize 23-04-2019

Het is steeds weer een 'feest' om bij Bol.com te winkelen.
Vanzelfsprekend vanwege het assortiment: je kunt het niet bedenken of je kunt er voor terecht maar ook daarna, nadat je je keus hebt gemaakt: een eenvoudige bestelprocedure sluit je 'winkelactie' af. Vervolgens de attente bevestiging van je bestelling, met levermoment.Daarna keurig aangegeven dat het artikel "op weg" gaat en een keurige aflevering op het moment zoals werd aangegeven.
Ook de vervolgservice is uitstekend: je betaalwijze, je eventueel retourrecht en de procedure daarvoor, kortom, winkelen bij Bol.com is en blijft een 'bolle makkie' die vreugde schept.

Jos 23-04-2019

Eerlijke prijzen en snelle leveringen garanties wanneer benodigd zijn perfect en de helpdesk heeft een zeer grote pro active attitude

Albertine 23-04-2019

Ben zeer tevreden over Bol.com. Alles snel geleverd en ook aan de telefoon heel correct te woord gestaan.

Laurent 23-04-2019

Keurige prijzen, kwaliteitsartiekelen, makkelijke bestellingsprocedure, goede en snelle levering

teun 23-04-2019

zeer goed en snel. het is altijd op tijd en producten komen heel aan. nooit iets te klagen gehad

Timo van der Hart 23-04-2019

Fijne werkende site met veel aanbod. Ook altijd snelle levering met fijne tracking. Goede prijzen ook vergeleken met de rest van het internet.

Leena Bosaan 23-04-2019

Tot nu toe, en dat is al enige jaren, hebben wij de service van Bol.com als heel goed ervaren. Alles werd altijd op de afgesproken tijd geleverd en in goede staat ontvangen.

SorMuis 23-04-2019

Bol.com is de ideale webshop, ontzettend veel keuze in het assortiment. Ook qua betalen en bezorgen veel keuzes; ideal, afterpay, keuze in bezorgdag (soms zelfs tijdstip) of afhaalpunt. Vaak heb je je bestelling de volgende dag al in huis!

Jos R. 23-04-2019

Ik vind het erg gemakkelijk om via bol.com kadootjes te laten bezorgen voor mijn kinderen en kleinkinderen inclusief kadopapier, wanneer ik in het buitenland ben.

Marijke 23-04-2019

Ze hebben een zeer ruime keuze. Vlotte levering en zeer goede service.
Wat je ook zoekt je vindt het bij bol.com!!

Theo 23-04-2019

Ruime keus, goede prijzen, snelle levering, duidelijke website, ruime mogelijkheden wat betreft levering.

Frans 23-04-2019

Ben al lang klant van Bol.com en als er problemen waren met bestelling werd dit altijd na tevredenheid opgelost.

Ronald 23-04-2019

Bol.com is de site als je wat wilt bestellen ze hebben alles. Ze geven duidelijk aan over de voorraad en of de levertermijn.
Pakketjes zijn altijd goed en stevig verpakt nooit schade gehad aan het product. Terug lever garantie komen ze netjes na nooit gedoe.

Irene Jesse 23-04-2019

Ik ben al jaren klant bij bol.com en ik heb nog nooit een echt negatieve ervaring gehad.
En als er al iets is en je wendt je tot de klantenservice, dan word je vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Ik ben fan!

Eddy 23-04-2019

Klantvriendelijk, goede service en goede prijzen. Retour afhandeling heel goed en gelijk je geld terug.

Joel 23-04-2019

Goede ervaring. Makkelijk vergelijken en zonder gedoe de bestelling geplaatst.
Binnen no time het product in huis dus helemaal tevreden.

Vincent 23-04-2019

Altijd een snelle en adequate levering. Ook als het via tussenpersonen gaat heb ik nimmer problemen. Bij klachten wordt er snel en oplossings gericht gewerkt. De klant staat altijd centraal.

Noa 23-04-2019

Altijd netjes op tijd en goede klantenservice! Track&trace werkt ook fijn. Enige min puntje is, is dat je heel veel mailtjes krijgt.

Irene 23-04-2019

Snelle levering ,niet te duur en bovenal goede service ,vriendelijke klantenservice ik koop graag bij bol

Ton 23-04-2019

Ik zocht een eenvoudige afstandbediening voor de TV voor mijn bejaarde vader, meteen gevonden bij BOL.COM

Koentje 23-04-2019

Ik heb verschillende keren iets bestelt bij bol.com, maar soms beviel het me niet (dat lag niet aan bol.com) maar goed toen het me niet beviel kon ik het heel makkelijker retourneren

Roelof 23-04-2019

De keuze is reuze... Alles is makkelijk te vinden en de levering is altijd heel vlot. En op je verjaardag krijg je ook nog eens een cadeautje, super.

Ron 23-04-2019

Ik heb in de loop der tijd al heel wat bestellingen bij Bol.com gedaan.
Nog nooit heb ik enige reden tot klagen gehad.
Zelfs bij kosteloos terugzenden is altijd alles perfect afgehandeld.
Ga zo door Bol.com !!