Bol.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bol.com.

Bol.com stelt zich voor

Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Twintig jaar later heeft de winkel meer dan 9 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 16 miljoen artikelen. Bol.com behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol.com vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.

Deze score is gebaseerd op 4137 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

JaHe uit Goirle 01-10-2022

Hij heeft alles en heeft ook goeie klantenservice.
Mijn bestelling worden vaak op volgende dag thuis bezorgen.

Martijn 01-10-2022

Gister via bol.com een ipad besteld met select service. Deze zou vandaag zaterdag 1-10-22 geleverd worden. Als ik op de site kijk staat er word vandaag geleverd. Kijk ik op de track en trace staat er word maandag geleverd. Dit is nu al de zoveelste keer dat dat gebeurd bij bol.com. en als je de klantenservice belt zeggen die dood leuk ja kunnen we ook niks aan doen, dat ligt aan de bezorgdienst. Het word echt hoogtijd dat bol eens gaat stoppen met al die vage bezorgdiensten. Ik ben helemaal klaar met bol.com en als je dan aangeeft het direct te annuleren en je geld terug wil omdat hun hun select service niet na komen en de nieuwe aflever datum te laat is, zeggen ze ja sorry kunnen we niet doen. Nou dikke doei bol.com voor mij nooit meer iets van jullie

A.H.Konig 01-10-2022

Gebruiksvriendelijke site, makkelijk op specifiek product kunnen zoeken. Snelle levering, goede communicatie hierover. Zo goed als op de minuut nauwkeurig geleverd. Vriendelijke mensen. Product is als omschreven, op de site zijn uitgebreide specificaties makkelijk te vinden, cashback al binnen paar dagen geregeld. Klantenservice is heel goed, met vriendelijke competente medewerkers. Heel uitgebreid assortiment. Een aanrader, waar ik in de toekomst vaker zal bestellen.

Harrysi 30-09-2022

Een braunmixer de 29e besteld en vandaag de 30e geleverd. Zekerheid van tijdig verzenden is heel groot.

Guda 30-09-2022

hele goede klantenservice als er iets niet klopt of het beschadigt word het zo snel mogelijk terug in orde gemaakt ik koop al een tijdje bij bol.com en meestal word het de dag erna al bezorgd gewoon klasse

Nico 30-09-2022

Ik koop al heel lang online bij Bol.com en ik ben heel tevreden over het contact en de service

Johanna45 30-09-2022

Ik heb altijd goede ervaringen gehad met bol.com . Ben nog nooit teleurgesteld en dat is zeker in mijn geval (77 jaar en slecht ter been) een genot.

Sprunkje@50 30-09-2022

Super winkel alles in huis kwaliteit snel geleverd goede service en iets kapot zo retour en gelijk nieuw of je geld terug. Heb ook de service voor 10 euro per jaar dus gratis verzenden een extra service ben altijd zeer tevreden als het kan bestel ik het via bol weet ik zeker dat het goed komt en dat je makkelijk kunt ruilen zover een hoop gezeur

cathy 29-09-2022

Koop reeds jaren van bol.Com is al soms eens met zorgen geweest maar word steeds mooi opgelost je kan steeds terecht met vragen
Fijne levering ... en communicatie ok

Richard 29-09-2022

Ik gebruik bol.com nu al jaren en het is mijn favoriete webwinkel geworden voor elektronica, elektrische apparaten, sommige meubels en accessoires etc.
Bol.com is niet altijd de goedkoopste, maar ze hebben een groot assortiment, goede lever tijden en een prima retour beleid.
Contact met de klant service is niet vaak nodig, maar verloopt dan altijd vrij soepel.
Het helpt ook dat veel partijen bol.com cadeaubonnen als beloning kennen, zodat je vrij snel kunt sparen voor een mooie tegemoetkoming in de kosten van een aanschaf.

Rob 28-09-2022

Bol heeft een prima webshop met een zeer ruim assortiment. Producten worden tegen een redelijke prijs aangeboden door verschillende leveranciers. levering is altijd binnen een redelijk tijdbestek afgeleverd en goed verpakt.
Prima dus!!! Bestel graag via Bol.

Supernanny 28-09-2022

Tevreden over Bol.com. Levering is snel. Prijs is meestal redelijk. Weinig geretourneerd maar indien het nodig was altijd snel geregeld. Fijn dat je na levering kunt betalen.

Ronald 28-09-2022

Fijn om tegen redelijke prijzen te kunnen vinden wat ik zoek. Snel in huis en goede afspraken.

H.ve 28-09-2022

Super dat je vanuit je luie stoel artikelen kan uitzoeken,zonder winkel in en uit hoeft te lopen. Met het probleem dat je na lang zoeken toch nog thuis komt met een artikel wat niet naar je zin is.

altijd correct 28-09-2022

Altijd correct in afspraken, levering altijd op tijd en goede prijzen. Ik bestel vaak en graag bij Bol.com

Ivar de Man 28-09-2022

Snelle correcte leveringen in goede verpakkings materialen. Het achteraf betalen werkt perfect zonder problemen L

Ray Brouwer 28-09-2022

Wij kopen veel bij bol.com.
zelden problemen en de klantenservice is vriendelijk ,ook als er iets verloren gaat in de post komt er altijd een oplossing .
bol is meestal niet de goedkoopste maar misschien wel de beste van vele webshops.
verzending is vaak gratis dat is ook een pluspunt.
Wij zijn heel tevreden met BOL.

Rene 27-09-2022

Doen waar ze voor staan, goede producten. Goede klantenservice. eenvoudige website met alles bij elkaar in je eigen profiel

Eddy 27-09-2022

Ruim aanbod, schappelijke prijzen, goede service en absoluut betrouwbaar. Niet altijd de goedkoopste wel.

Rianne 27-09-2022

Super fijne winkel. Veel keus waardoor je alles kan vinden wat je nodig hebt. Snel bezorgd en goed verpakt

Papa G 27-09-2022

Vaak verzend je kosteloos, bij problemen komt het geld altijd snel terug, zelfs als het niet de schuld van bol.com is. Wij bestellen er graag, veilig en vertrouwd.

Primal 27-09-2022

Tot op de dag van vandaag, heb ik niets te klagen. Soms kan een product een dag later geleverd worden, maar dan heb je bijtijds bericht gehad dat de levering verplaatst is. Maar tot nu toe zeker de winkel om te winkelen.

Knollebol 27-09-2022

Leveren snel , in het algemeen, spullen die je besteld zijn goed. Verpakking uitstekend.

OK52 27-09-2022

Gewoon alles bij elkaar , makkelijk uitzoeken en snel in huis. De informatie is duidelijk.

Ikzelf 27-09-2022

Bestel regelmatig bij Bol.com zoek alles wat ik nodig heb of als kado wil geven op op internet shopping maar kom bij alles uiteindelijk uit bij Bol.com door de reviews over artikelen maar hoofdzakelijk om de prijzen. Ideaal en vaak de volgende dag in huis. Makkelijk met betalen,vertrouwd en nooit een probleem gehad met retourneren etcetera. Voor mij een top onlinestore. Heb ook wel bij concurrentie besteld maar hier is altijd wat mis. Dus blij met Bol.com

Agne 27-09-2022

Vroeger was Bol.com alleen voor boeken, nu vind ik alles wat ik nodig daar en heel vak met goede prijzen en goede kwaliteit. Ik ben er dik tevreden mee. De enige minpuntje dat er vaak met prijzen gestunt wordt, een dag een prijs, de andere andere, maar ik zet wat ik wil op mijn wensenlijst en kijk elke dag wanneer welke dag is het meest aantrekkelijk te kopen. Wordt heel snel en goed bezorgd, ook kan je heel gemakkelijk de verzending volgen.

Piet 27-09-2022

Gemak en vergelijking eenvoudig + goede prijs en meestal vlot bezorgd aan huis
Wel jammer dat vaak verpakking onnodig groot is

Blijf zo doorgaan een aai over je Bol verdiendt

SR 27-09-2022

Na een zoveelste probleem met Post Nl ben ik verleden week een paar keer telefonisch in contact geweest met de klantenservice. De medewerkers waren empatisch, begripvol en supervriendelijk. Vanwege deze uitstekende service blijft men voor altijd klant van Bol.com

Lflp 27-09-2022

BOL.com is een van de goede onlineshop. De goederen worden meestal op de beloofde tijd geleverd. Het retourneren van de goederen is makkelijk en zonder probleem. De enige probleem dat ik onder vond was het probleemoplossing met een cadeaukaart van BOL gekocht bij AH. BOL biedt geen oplossing en uiteindelijk heeft AH het opgelost.

Patrice 27-09-2022

Nagenoeg alles is te bestellen en wordt snel bezorgd. Prima service, alles goed verpakt.

Mark 27-09-2022

goede winkel die altijd zijn afspraken nakomt. op tijd levert, goed verpakt.

Willem 27-09-2022

Ik was niet bekend met online shoppen. NA een keer proberen koop ik nu vaak bij Bol.com. Vooral ook de uitstekende sevrice en aftersales. Geen probleem zo groot of men lost het tot volle tevredenheid op. Maar ook meedenken als je ergens tegen aanloopt: geen probleem ze lossen het snel en adquaat op, vaak nog beter dan je zelf had gedacht. Een topper in de webwinkel wereld.

Henk 27-09-2022

Uitgebreid assortiment , snelle en accurate levering. Retourzendingen worden snel en correct afgehandeld.

Dick 27-09-2022

Makkelijk winkelen veel en goede keus op de afgesproken tijd thuis bezorgd en goede terug lever service

ann van dijk 27-09-2022

Bijna altijd op voorraad !Prijs kwaliteit is super! JE word goed op de hoogte gehouden als het product onderweg is! Leve BOL.COM

Monique 27-09-2022

Bestelling snel binnen, zeker met select. De volgende dag. Oude staafmixer was kapot en de juiste was niet snel in de winkels in de omgeving te verkrijgen. Dat duurde minstens een week, helaas niet op tijd voor het geplande etentje. Via deze bestelling wel gelukt! Heel fijn dus en alles (factuur) direct digitaal onder handbereik voor de cash back actie.

T. van der Velden 27-09-2022

Snelle levering. Gemakkelijk betalen. Vragen achteraf bij geen track en trace, of de artikelen geleverd zijn. Ben zeer tevreden met Bol

Ux 27-09-2022

Een overzichtelijke webshop met allerhande producten. Snelle bezorging en prima retourservice.
De SELECT service vrijwaart je van bezorg- en retourkosten. Een toppertje onder de websites

Maikel 27-09-2022

Hele fijne webshop. Altijd goede omschrijving, komt heel soms voor dat product informatie niet helemaal klopt maar dat zou dan ook het enige verbeterpuntje zijn, verder snelle perfecte bezorging. Geen gedoe, ook niet bij retourzending. Product kan soms wat duurder uitvallen maar de service maakt het ruimschoots weer goed 👍

hans 27-09-2022

Bol.com heeft een zeer ruim assortiment, met een ontzettend snelle levering, soms zelfs dezelfde dag en met select nog gratis ook, er kan in sommige gevallen ook op zondag geleverd worden. Het pakketje is goed verpakt en wordt tot aan de deur geleverd. Bol.com is gewoon top!!!

Jeltje 27-09-2022

Hele fijne webshop. Altijd goede omschrijving en snelle perfecte bezorging. Geen gedoe, ook niet bij retourzending, dit gebeurt bijna nooit, maar ook dan geen gedoe. Als ik iets wil of moet bestellen kijk ik altijd eerst bij Bol.com! Echt super!!!

Monique 27-09-2022

Eigenlijk verkoopt Bol alles, niet altijd de voordeligste maar dat maakt de service weer helemaal goed !
Ook het op de hoogte houden vindt ik super !

Nynke Yetsenga 27-09-2022

Goeie service, vaak geen verzendkosten. Bijna alles kun je bij Bol.com kopen. Goeie zoekfunctie. De reviews over de producten zijn duidelijk.

Ron 27-09-2022

Alles duidelijk omschreven. Levering via post nl, op tijd zoals afgesproken. Prima site waar je op kan bouwen.

JvH Haaften 27-09-2022

Prima winkel, vlotte levering, geen gedoe. Dit is wat het moet zijn, ga zo door

Wendy 27-09-2022

Ik kan niks anders zeggen dan dat ik hou van bol.com. Snelle levering en als er iets is ( zowel jaren als weken) dan komen ze altijd met een oplossing.
Mega goede service dus…… ik koop alles op bol.com

Sanda 27-09-2022

Veel keus, snel en goed bezorgd.
Jammer dat sommige derden partijen er met de pet naar gooien. Halen goede naam Bol.com omlaag

Susan 27-09-2022

Bij Bol.com vind ik meestal wat ik zoek. Het is gemakkelijk om gewoon vanaf je stoel iets te bestellen en het daarna vlot en netjes thuis geleverd te krijgen. Ik kies altijd voor achteraf betalen. Bevalt een aankoop niet dan stuur ik het netjes terug. Hier heb ik nog nooit problemen mee gehad. Is iets niet op voorraad dan kun je ervoor kiezen om een berichtje te krijgen als het product er weer is. Dit is ook handig. Van mij alleen maar lof voor Bol.com

Esther 27-09-2022

prima shop, snelle levering
niet altijd de beste prijs, even goed kijken loont!

Patrick 27-09-2022

Naaimachine gekocht.
In het begin hebben we hem nauwelijks tot niet gebruikt. Afgelopen weken zijn we de naaimachine echt gaan gebruiken en kwamen erachter dat die wat kuren had.
We hebben de naaimachine via bol gekocht maar wel bij een derde partij van hun. Eerst geprobeerd via de derde partij maar dat lukte niet echt.
Nadat we het probleem teruggezet hadden bij Bol , hebben we zonder verdere vragen onze complete aanschafwaarde terug gehad.

Goeie service dus