Bol.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bol.com.

Bol.com stelt zich voor

Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Twintig jaar later heeft de winkel meer dan 9 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 16 miljoen artikelen. Bol.com behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol.com vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.

Deze score is berekend op basis van 1929 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peer 23-09-2021

Bol.com heeft bijna alles wat je zou willen bestellen. Vooral omdat zij samenwerkt met externe verkopende bedrijven. Deze moeten wel voldoen aan de hoge eisen die Bol.com stelt aan zichzelf. Bestellen is zeer eenvoudig, zeker met de app en je krijgt na bestelling snel een bevestiging. Verder wordt je netjes op de hoogte gehouden van de verzendprocedure. Bestellingen zijn altijd netjes en degelijk verpakt. De retourmogelijkheden zijn prima alsmede de garantievoorwaarden. Ik vind Bol.com een fijne en betrouwbare webwinkel met een enorm assortiment.

Marinus 23-09-2021

Ik ben erg tevreden over Bol. Com. Klantenservice is 24 uur per dag, ook telefonisch, bereikbaar. De website is heerlijk overzichtelijk en goed georganiseerd en ook makkelijk in gebruik.
Problemen met bestellingen worden altijd eerlijk, snel en goed opgelost. Prijzen zijn vaak voordelig en ook concurerend. De hoeveelheid aan aanbod van artikelen is gigantisch.
Levering is supersnel en de artikelen zijn perfect ingepakt. Als er iets misgaat is het probleem doorgaans bij de dienst van de pakketbezorging. Bij twijfel probeer het gewoon een keer en bestel wat. Groetjes Rinus van den Bosch, Amsterdam
Officiele reactie van Bol.com 23-09-2021

Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Marinus!

Wim 23-09-2021

Altijd tevreden over Bol.com geweest, maar niet over alle partners. Kocht een stoomreiniger C4 en kreeg de veel goedkopere C2 geleverd bedrijf was niet te bereiken maar via de vriendelijk mevr van Bol toch maar even gereageerd, dit resulteerde in een bericht van de partner. Deze melde dat er een fout gemaakt zou zijn en dat het door mij geleverde apparaat niet meer beschikbaar was, kon het apparaat retourneren via Bol. Mijn gevoel zegt mij dat het niet klopte en dat leverancier bewust een goedkoper apparaat heeft geleverd. Apparaat was 20 euro goedkoper als bij Bol maar deze nemen geen verantwoordelijkheid voor fouten van partners.
Zal zeker 2x nadenken om iets te kopen via een partner van Bol tevens is mijn vertrouwen ondanks de vriendelijke service medewerkers ernstig geschaad.

Beste Wim,

Bedankt voor je review. Ik wil je vragen om een e-mail te sturen naar klantenservice@bol.com met daarin de omschrijving van de klacht en een bestelnummer/klantnummer. Ook kan je ons telefonisch bereiken op: 030 310 4999. Zodra wij de mail van je hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

Chantal van bol.com

Dick 23-09-2021

Bol.com is al jaren een belangrijke leverancier voor mij. Ze hebben een zeer uitgebreid assortiment met bij de artikelen vaak een uitgebreide beschrijving. De prijzen zijn over het algemeen goed en zeker niet te hoog. Verder is de levering meestal snel.
De service kan ik alleen maar heel goed noemen. Een probleem wordt altijd netjes en naar tevredenheid opgelost.
Officiele reactie van Bol.com 23-09-2021

Bedankt dat je al zo lang klant bij ons bent. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat er nog meer jaren bij komen, Dick! 😃

Yvonne 23-09-2021

Prettige webwinkel, levering altijd keurig verpakt en op tijd bezorgd. Met Select abonnement nog meer voordeel. Zelfs nog snellere levertijden.

Bedankt! 😃

Martyn 4444 22-09-2021

Het voordeel van Bol.com is, dat je er van alles kunt bestellen, je hoeft zelf niet het internet af te zoeken naar een product dat je zoekt. Je zoekt je product, Bol.com geeft je de keuze bij welke leverancier het vandaan komt en Bol.com verzorgt het product binnen een zeer snelle levertijd. Het is een soort Google, ik ben zeer tevreden over de manier van bestellen en leveren en het geeft een vertrouwelijk gevoel dat je besteld via Bol.com, ook al komt het bij een andere leverancier vandaan. De producten zijn ook van een goede kwaliteit.
Officiele reactie van Bol.com 23-09-2021

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service!

Dion 22-09-2021

Bestel hier al jaren, tientallen pakketjes verder en geen problemen gehad. Nagenoeg altijd levering volgens plan. Uitgebreid aanbod en vaak de goedkoopste.

Bedankt voor de complimenten, Dion!😃

Marcel Lion 22-09-2021

Bol.com is prima, wij bestellen hier al jaren en worden steeds op onze wenken bediend. Zij zijn de beste in prijs/ kwaliteit verhouding. En hebben we toch eens een probleem dan situeerde zich dat vooral in de bezorgers. Maar zij volgen dit op en nemen maatregelen. Zo zijn zij van bezorger veranderd omdat deze ons meer service geeft en sneller is en dit zonder dat we het gevraagd hebben. Een prima bedrijf met een klantgerichte visie en zeer sterk in opvolging en service.
Officiele reactie van Bol.com 23-09-2021

Wij doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat er nog meer jaren bij komen, Marcel!

Esther 22-09-2021

Ik bestel regelmatig bij bol.com en ben erg tevreden. Ik woon in het buitenland en heb altijd een flinke wensenlijst als ik weer naar Nederland ga en ik voor zes maanden tegelijk bestel. Je krijgt wat er op de foto staat en het wordt snel bezorgd (soms rond Kerst komt het een dag later dan aangekondigd, maar ach). Ik heb wel voorkeur voor producten die door bol.com zelf worden verkocht, mijn ervaringen met andere verkopers op het bol.com platform zijn wisselend.
Laatst kwam een product maar nooit (andere verkoper, heeft het nooit verstuurd) en moest ik de klantenservice zien te bereiken. Dat gaat niet vanuit het buitenland: je kunt een hele email in het formulier invullen en vervolgens zegt het dat de captcha niet correct is en ik ben toch echt geen robot, ook de chatfunctie zet je permanent in de wacht (het zou dus handig zijn als bol.com dit expliciet ergens zou zeggen, want ik dacht lang dat het aan mij lag of dat het echt zo druk was). Uiteindelijk heb ik met VPN gedaan of ik in Nederland was en toen kreeg ik direct Manon van de klantenservice in de chat; meteen mijn geld terug. Prima service, ik blijf klant.

Enorm bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Esther! 😃

Riet 22-09-2021

Snel, gemakkelijk en als er problemen zijn met een artikel wordt dat vlug opgelost. Uitgebreide keuze. Soms is iets niet gemakkelijk te vinden en filters werken niet altijd optimaal. Voorbeeld bij dvd filter je op serie en daar staan dan toch nog films bij of ander voorbeeld je filtert op 4 sterren of meer en dan vind je producten terug zonder review daarom een 9.
Officiele reactie van Bol.com 23-09-2021

Bedankt voor je feedback, Riet! Dat waarderen wij enorm.

Leen 22-09-2021

Ik vind bol een een hele mooie shop maar wel duur en niet echt concurrerent en select heeft wel voordelen maar alleen als bol het verzend. Bij amazon geld het op alle producten. Bol kan verder groeien als zij wat minder winst maken scherpere prijzen hanteren. En bol zou het goed doen om tweedehands spullen zelf aan te bieden ipv te verkopen aan anderen bol heeft een hele goede klanten service en goede garantie voorwaarden dit is de reden dat iedereen hier niet om heen kan. Ik raad deze winkel aan.
Ik heb nog meer iedeeen maar dan moet een gerelateerd persoon mij even bellen.
Gr leen
Officiele reactie van Bol.com 23-09-2021

Heel erg bedankt voor je review en je feedback, Leen!

Guido 22-09-2021

Prima Webshop. Snelle levering en hele goede service. 100 % te vertrouwen en goede foto's op de site voor een juiste koop

Bedankt!😃

Rademakers 22-09-2021

Betrouwbare webshop mag altijd je product omruilen indien gewenst. Fijne klantenservice.
Officiele reactie van Bol.com 22-09-2021

Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Rademakers! :)

JJGR 21-09-2021

Bol.com is voor mij het breedst gesorteerde internet-warenhuis dat ik ken. Eenvoudig producten kiezen en vergelijken. Veel betaalopties, ik kies zelf graag ouderwets voor achteraf betalen; geen probleem. Met Select (voor 9,99 per jaar) extra bezorgopties, soms dezelfde dag, of liever 's avonds of zelfs op zondag; dat tientje haal je er makkelijk uit.
Let wel op: Bol.com is niet altijd de goedkoopste aanbieder, wakker blijven en eerst rondkijken is het devies, maar dat doen ze zelf ook: je hebt vaak keuze uit verschillende aanbieders en daarbij ook verschillende prijzen.
Makkelijk kiezen voor thuisbezorgen of ophalen bij een betrouwbare partner in de buurt. Het proces van bestellen tot bezorgen, en zo nodig retourneren hebben ze goed in de hand. Nadeel is wel: je wordt er lui van en gaat vergelijkbare eisen stellen aan andere aanbieders die niet zo ver gaan...
Officiele reactie van Bol.com 22-09-2021

Dank voor je review en je feedback! :)

Aviva 21-09-2021

Ik koop regelmatig spullen van Bol.com. Van Blu-Rays tot keukenapparatuur en badmuts tot Chromecast. Altijd snel geleverd zoals wordt aangegeven, al helemaal als je gebruik maakt van Select. Heel erg tevreden met Bol!
Officiele reactie van Bol.com 22-09-2021

Bedankt voor al je aankopen en vertrouwen, Aviva!

Ellen 21-09-2021

Bij bol.com áltijd een royale keuze op élk gebied !
Snelle levering en goede service !
Bovendien een zéér gebruiksvriendelijke site !!!
Officiele reactie van Bol.com 22-09-2021

Je kan altijd op ons rekenen, Ellen! :)

Karin 21-09-2021

Ik ben een fan van online bestellen. Lekker op de bank op zoek naar de dingen die je nodig hebt.
Bol.com is één van mijn favoriete online shops! Groot assortiment, snelle en nette levering.
Voor wie nog twijfelt om bij Bol.com te bestellen…..dat is niet nodig. Gewoon doen 😉!

Heel erg bedankt voor je compliment, Karin! 😃

Grietje 21-09-2021

Top online winkel! Alles te verkrijgen wat je zoekt.
Service is ook goed! Heb nooit geen problemen ervaren.
Kortom dikke prima!
Officiele reactie van Bol.com 22-09-2021

Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Grietje! :)

Hilde 21-09-2021

Een zeer goed assortiment, een zeer duidelijke website, een zeer goede service, zeer goede en snelle leveringen conform afspraak en mocht er iets mis gaan wordt dit uitstekend opgelost... Voor mij een voor de hand liggende keuze.

Suzanne 21-09-2021

Problemen worden netjes opgelost snelle levering anders is er duidelijk contact aanrader
Officiele reactie van Bol.com 22-09-2021

Je kan altijd rekenen op onze klantenservice, Suzanne! :)

JF 21-09-2021

Tsja, wat moet ik zeggen: vertrouwen komt te voet en gaat te paard.

Ik bestel regelmatig wat bij Bol.com en doorgaans wordt redelijk op tijd geleverd, al gaat het de laatste tijd ook wel eens mis. Helaas is mijn meest recente ervaring een behoorlijk slechte.

Metallica viert dit jaar een feestje. Hun "black album" kwam 30 jaar geleden uit. Voor de gelegenheid hebben ze dit album opnieuw uitgebracht, onder meer als limited edition boxset met daarin heel veel extra's.

Bol.com bood deze in de voorverkoop aan sinds de zomer en na medio augustus heb ik de knoop doorgehakt en op de koop knopt gedrukt, wetende dat ik nog even geduld moest hebben tot de releasedatum van 10 september. Ik heb daarbij overigens goed opgelet of ik daadwerkelijk bij bol.com kocht (dat was het geval), en niet bij een andere verkoper via bol.com.

10 september had ik een bericht verwacht dat de bestelling onderweg was - dat was immers als leverdatum beloofd - maar helaas. Ook de dagen erna bleef het stil. Na een kleine week heb ik via de chat maar eens gevraagd of het er nog van ging komen, nou, dat moest even nagevraagd worden. Na anderhalve week kwam dan het bericht: "sorry, te weinig binnen gekregen, komt ook niet meer, bestelling geannuleerd, geld krijg je terug".

En bedankt. Inmiddels is de boxset nergens meer voor een normale prijs (of zonder exorbitante verzendkosten) meer te krijgen en op de meeste plekken sowieso uitverkocht.

Zeker bij sets als dit moet je niet dingen te koop zetten die je niet kunt leveren. Dit is een behoorlijke zeperd van Bol, die riekt naar opportunisme met mij als klant als risicodrager.

Beste JF,

Chantal van bol.com

jfbat 22-09-2021

Tsja, daar heb ik inmiddels al ruimschoots contact mee gehad. De manier van afhandelen is er mede reden voor geweest deze review (waar toevallig dezelfde dag om gevraagd werd) te plaatsen. 4 x sorry, maar verder geen enkele tegemoetkoming vind ik bijzonder karig bij een kwestie als deze. Dat een formele klacht ingediend moet worden per post vind ik erg bijzonder voor een webshop.

boekhouder 21-09-2021

Heel veel producten, die vaak in de off line winkels niet meer te krijg zijn. Snelle levering. Soms even zoeken met de zoekmachine, maar andere zoektermen geven vaak de oplossing. Met een jaarabonnement heb je geen bezorgkosten meer. Ruilen makkelijk, maar liever niet i.v.m. milieu schade.
Officiele reactie van Bol.com 22-09-2021

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service! 😃

laurens M. 21-09-2021

het assortiment van bol is reusachtig van afwastabletten tot een boegschroef voor mijn boot ik kan het allemaal daar vinden en voor een redelijke prijs. de service is ronduit O.K. en als er al eens een probleem is dan wordt dat snel en prima opgelost. Er zijn maar genoeg webshops die er veel van kunnen leren.
Officiele reactie van Bol.com 22-09-2021

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Laurens! :)

Renske 21-09-2021

Bol.com is voor mij een van de fijnste online winkels. Snelle service, groot assortiment. Altijd vriendelijk en meedenkt.
Officiele reactie van Bol.com 22-09-2021

Bedankt voor de complimenten! :)

gerard uit weert 21-09-2021

wij bestellen al jaren wat we nodig hebben bij bol com steeds correcte leveringen prijsstelling meer dan goed we zijn al wat ouder en gemak dient de mens
Officiele reactie van Bol.com 22-09-2021

Bedankt dat jullie al jaren lang bij ons bestellen. Dat waarderen wij enorm, Gerard! 😃

Mandy 21-09-2021

Bestel regelmatig iets bij bol.com. Producten zitten goed verpakt en snelle levering.
Erg tevreden

Enorm bedankt voor je vertrouwen en je aankopen, Mandy! 😃

Cees P 21-09-2021

Uitgebreid assortiment.
Betrouwbare leveringen.
Meestal goed geprijsd. Ik probeer altijd een vergelijking te maken.
Goede niet goed geld terug regeling.
Eigenlijk erg tevreden!!
Officiele reactie van Bol.com 21-09-2021

Doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Cees!

Vera 21-09-2021

Over het algemeen erg tevreden over Bol. Er gaat zelden iets fout en wanneer dit wel gebeurt lossen ze dit altijd naar tevredenheid op. Het enige wat ik jammer vind is dat ik erg besluiteloos ben en soms laat ik producten op mijn verlanglijstje staan om er nog even over na te denken. Het is hiermee wel eens gebeurt dat wanneer ik dan toch besloot het te bestellen het product uitverkocht was. Hierin had ik het fijn gevonden als ik een berichtje had gekregen met bijvoorbeeld: let op dit product is bijna uitverkocht. Als je niet zo besluiteloos bent zal je hier weinig last van hebben.
Officiele reactie van Bol.com 21-09-2021

Heel erg bedankt voor je review en je feedback, Vera!

Vera 21-09-2021

Al een behoorlijke poos klant bij bol.com en dat is niet voor niets. Ik ben heel tevreden over het aanbod en de verzendtijd van de producten. Een enkele keer is de prijs iets hoger dan bij een andere webshop, maar door bijvoorbeeld bestellingen te combineren voorkom je verzendkosten en dat compenseert dan weer. Verder heldere communicatie over de bestelling, voortgang en status. Zelfs wanneer je -oeps- een rekening even vergeet is de toonzetting vriendelijk.
Kortom: zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 21-09-2021

Dank dat je al zo lang klant bij ons bent, Vera! Dat waarderen wij enorm.

Maaike 21-09-2021

Ik ben al jaren vaste klant bij Bol, ze komen hun beloftes eigenijk altijd goed na en als er een keer iets mis gaat lossen ze dat super op of sturen zelfs een kadootje als verrassing. Snelle betrouwbare levering in combinatie met goede klantenservice zorgen dat ik fan ben!
Officiele reactie van Bol.com 21-09-2021

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat er nog meer jaren bij komen, Maaike! 😃

Boyke 21-09-2021

Bol.com is een bedrijf waar de klant centraal staat. De service is over het algemeen snel en vriendelijk en de meeste producten zijn van goede kwaliteit. Als er een probleem is helpen de medewerkers op de social media afdeling je maar al te graag en ze zoeken het tot op de bodem voor je uit. Bestellingen worden altijd netjes verwerkt en snel geleverd.
Officiele reactie van Bol.com 21-09-2021

Je kan altijd op ons rekenen, Boyke!

Serge 21-09-2021

Over het algemeen ben ik best tevreden over de webshop alleen de select functie laat veel te wensen over. Onlangs had ik een harde schijf Wd external besteld na een crash van een andere schijf. De bestelling gebeurde op zaterdag en volgens bol met mijn select abonnement zondag levering . Nu in België met B post wordt er niet geleverd op zondag en op de maat toe werd er slecht geleverd op dinsdag. Waarom zou ik nog een Select abonnement nemen als de basis voorwaarden van je contract niet kan waarmaken. Zwarte pieten doorschuiven naar elkaar helpt ook niet echt .
Officiele reactie van Bol.com 21-09-2021

Dank voor je review en je feedback, Serge!

Renzo 21-09-2021

Top webshop! Groot assortiment en snelle levertijd! Ben altijd tevreden met de service van Bol.com
Officiele reactie van Bol.com 21-09-2021

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met onze service!

Ripado 21-09-2021

Een goed betrouwbaar bedrijf.
Snelle levering en een goede klantenservice !
Ik ben erg blij met BOL.COM !!

Dikke Duim
Officiele reactie van Bol.com 21-09-2021

En wij zijn blij met jou, Ripado!😃

Nina 21-09-2021

Ik koop vaak bij of via bol.com. Altijd snel en goed geleverd. Achteraf betalen vind ik heel fijn. Ik heb Select dus gratis bezorgd. Ik heb een laptop bij bol.com gekocht. Die werkte niet naar behoren. Ter reparatie aangeboden, ook dat is goed geregeld. Maar de laptop werkte nog steeds niet goed. Geen probleem. Na een half jaar gebruik ingeleverd en in no-time was het aankoopbedrag terug gestort. Fantastisch bol.com 👍
Officiele reactie van Bol.com 21-09-2021

Heel erg bedankt voor de complimenten, Nina! :)

Ilse 21-09-2021

Ruim aanbod, veel variatie. In eerste instantie kijk ik altijd eerst op bol. Snelle en correcte levering, dus ideaal!

pietpont 21-09-2021

Goed aanbod tegen goede scherpe prijzen, met perfecte regeling van de verzendkosten (namelijk gratis, onafhankelijk van de bestel-waarde) als je lid wordt van bol.com tegen minimale jaarlijkse kosten. Dan blijkt de schijnbare iets hogere prijs steeds lager uit te vallen dan bij alternatieve leveranciers (waar je wel bestelkosten betaald) en valt alles volledig onder de bol.com geen-gezeur garantie.
Officiele reactie van Bol.com 21-09-2021

Heel erg bedankt voor je review! :)

Helen 21-09-2021

Altijd alles op voorraad, snel bezorgd,
Ik heb gekozen voor select en kan daardoor zelf de dag en tijd bepalen voor bezorging en krijg vaak extra korting.
Ook de klantenservice is fijn, problemen met pakketjes en retour en worden snel opgelost
Officiele reactie van Bol.com 21-09-2021

Onze klantenservice staat 24/7 voor je klaar, Helen!

Cornelia 21-09-2021

Goede webshop met veel keuzes,snelle levering , doen wat ze beloven.
Voor mij webshop van het jaar

Heel erg bedankt!😃

Cees 21-09-2021

Ik koop al jaren regelmatig bij Bol.com. Prima aanbod, goede informatie en duidelijke prijzen. Goede service, snel bezorgd en geen gedoe met betaling of ruilen. Voor mij de standaardkeuze om iets online te kopen; pas als ik het hier niet vind bestel ik bij andere webshops.
Officiele reactie van Bol.com 21-09-2021

Wij doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat er nog meer jaren bij komen, Cees! 😃

Thessa 21-09-2021

Wij vinden de service echt super, als er iets is en het is nog niet opgelost dan worden we gebeld of gemaild of het al opgelost is.
Reparatie service, leveren ze ook goed werk af, heb benoemd wat het probleem was( reparatie switch) en alle genoemde problemen waren opgelost.
De leveringen met select service, komen ook altijd optijd.
Officiele reactie van Bol.com 21-09-2021

Enorm fijn om te lezen dat jullie zo blij zijn met onze service, Thessa!

Carla T 21-09-2021

Wat een mooi online winkelcentrum
Een grote variatie aan verkopers en artikelen onder de vlag van bol. Com.
Koop er veel en graag, goede service, snelle oplossingen voor waar het soms minder handig verloopt.

Enorm bedankt! :)

M 21-09-2021

Vanmorgen besteld en inderdaad met de select vanavond al bezorgd!
Ik bestel vaak bij bol.com. 1x artikel zoek bij de post. Direct geld terug. Geen gezeur.
Officiele reactie van Bol.com 21-09-2021

Heel veel plezier met je bestelling! :)

Lia 21-09-2021

Altijd goede berichtgeving wanneer verstuurd, aankomst en evt door welk ander bedrijf. Top, erg tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 21-09-2021

Doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met ons, Lia!

Werner de Ruijter 21-09-2021

Al jaren maak ik gebruik van Bol. Prima shop en zeker met Select erg praktisch. Goede service en prompte levering van producten. Het is eigenlijk de winkel waar ik als eerste ga kijken wanneer ik iets nodig heb.
Ik zou zeggen, ga zo door!
Officiele reactie van Bol.com 21-09-2021

Heel erg bedankt voor de complimenten! :)

Peter 21-09-2021

ze doen wat ze beloven en leveren ook op tijd ze doen nergens moeilijk over

Bedankt!😃

polleke 21-09-2021

het is gemakkelijk, alles is goed geordend, spijtig dat sommige producten niet verkrijgbaar zijn /in België ???/
Officiele reactie van Bol.com 21-09-2021

Bedankt voor je review en je feedback!

Chrisje 21-09-2021

Je kunt vrijwel alles krijgen en levering is over het algemeen altijd op de dag die wordt aangegeven. Fijne webshop, ook in het gebruik. Ook de app is erg handig

jtj papenburg 21-09-2021

de service van BOL.COM is prima.
Ook de verkopers doen goed hun best om het bestelde product goed en vlot af te leveren.
Ik ben zeer tevreden.
Officiele reactie van Bol.com 21-09-2021

Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! 😃

Rachelle 21-09-2021

Wij bestellen regelmatig hier, ze leveren snel en goed.
De service is ook erg goed, we hadden laatst iets kapot en dit werd snel en deskundig opgepakt, ook zijn we goed geholpen door het callcenter.
Officiele reactie van Bol.com 21-09-2021

Dank voor je vertrouwen en je aankopen, Rachelle!