Bol.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bol.com.

Bol.com stelt zich voor

Bol.com opende op 30 maart 1999 zijn winkeldeuren. Vijftien jaar later heeft de winkel meer dan 6,1 miljoen actieve klanten in Nederland en België en een assortiment van ruim 10 miljoen artikelen. Bol.com behoort tot de meest populaire (web)winkel van Nederland en België en is tevens marktleider op het gebied van de online verkoop van boeken, entertainment, elektrische apparaten en speelgoed. Bij bol.com vinden klanten het grootste assortiment in tientallen speciaalzaken met boeken & ebooks, muziek, film, games, elektronica, speelgoed, babyartikelen, tuin- en klusartikelen en alles voor wonen, dieren, sport, vrije tijd, persoonlijke verzorging, sieraden, horloges, tassen en lederwaren.

Deze score is berekend op basis van 1501 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.5

Mfjfm 25-09-2018 Via de website gekocht

Blij met Bol

Altijd mijn eerste keus als ik wat wil bestellen. Snelle levering, duidelijk over wanneer iets geleverd wordt en altijd is mijn pakket in goede staat omdat, het goed wordt ingepakt.

Super betrouwbare webshop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk Brouwer 24-09-2018 Via de website gekocht

Doen wat je belooft

Gewoon prima. Geleverd wat was besteld, met de kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid zoals belooft. Geleverd op het afgesproken adres, tijdstip en keurig verpakt. Prima dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joop Rosebom 24-09-2018 Via de website gekocht

Gewelidge webshop

Fantastische webshop met erg groot assortiment en zeer snelle levering. Afterservice is van een hoog niveau en de prijzen zijn erg goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robert 24-09-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar internernetbedrijf

Kan er altijd van op aan en heeft goede service.Binnen 24 uur zijn de problemen opgelost.En via de tel ook altijd vriendelijk,en kundig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martijn Devolder 24-09-2018 Via de website gekocht

bol.com

Alles wat je zoekt voor de beste prijs! Op bol.com kun je alles vinden wat je maar kan denken. Als je vergelijkt is dit vaak ook het goedkoopst.

Robbert 24-09-2018 Via de website gekocht

Levertijden zoals afgesproken

Goed vergelijk van producten en prijzen, ook staat duidelijk vermeld dat producten door een andere aanbieder wordt aangeboden.

Ed 24-09-2018 Via de website gekocht

Uitgebreid assortiment en snelle levering.

Duidelijke presentatie van de producten. Uitgebreid assortiment. Snelle levering. Goede afhandeling. Klantgericht. Goede verhouding prijs-kwaliteit.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank 24-09-2018 Via de website gekocht

Artikel snel geleverd goede prijs.

Website is uitstekend goede omschrijving artikelen eerlijke feedback ook de negatieve. Levering is snel en men wordt uitstekend op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anna 24-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

De website is zeer gebruikersvriendelijk. Ze hebben ontzettend veel keus.
De levering is altijd op tijd en je wordt op de hoogte gehouden waar je pakket is.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anita 24-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Makkelijk te bestellen , een ruime keuze ,zeer goede service ,snelle levering al met al super tevreden.

Frans van den Berg 24-09-2018 Via de website gekocht

Zonder problemen.

Ik vind het een rustige beleving om op de website een keuze te kunnen maken. Mocht je onverhoopt een verkeerde keus hebben gemaakt dan kun je deze snel annuleren en ontvang je het artikel helemaal niet en wordt het reeds betaalde snel weer teruggestort. Dat maakt BOL.COM als website betrouwbaar en klantvriendelijk.

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Jan 24-09-2018 Via de website gekocht

Goede service

Een vertrouwde shop met heel veel artikelen. En de bestelde artikelen worden op de beloofde dag bezorgd. Je kunt gemakkelijk retourneren en ze ze zijn er behulpzaam.

Shelly Van Camp 24-09-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Snelle levering. Ik bestel graag via bol.com, want bij deze webshop weet ik dat het altijd in orde is en als niet kan ik op een snelle en correcte manier retourneren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R.Elsinga 24-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Duidelijke omschrijving,daardoor was snel het goede artikel te vinden. Snelle levering,goed verpakt,en in prima staat! Zonder extra bestelkosten!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

PWest 24-09-2018 Via de website gekocht

Prima webshop

De webshop is erg duidelijk en goed geprijsd. Daarnaast worden bestellingen snel geleverd en is de service bij een defect of retour erg goed geregeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Billet fabian 24-09-2018 Via de website gekocht

Top services

Duidelijk en goede prijs vermelding
Min puntje leveringen komen niet altijd op tijd aan zoals beloofd.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John B. 24-09-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden over Bol.com

Ik ben erg tevreden over Bol.com, ik heb een abonnement op selectvracht en kan hierdoor ook s' avonds na werktijd mijn pakket laten bezorgen. De artikelen zijn van goede kwaliteit
, en je kunt bijna niets bedenken wat ze niet hebben! Ik vindt het een fantastische webshop/winkel met ook nog eens een snelle service. Hier spreekt een tevreden mens.

Roy11 24-09-2018 Via de website gekocht

Ik ben zeer tevreden met mijn aankopen bij Bol

Bol heeft een zeer overzichtelijke site en voldoende artikelen om een keus, de levering is snel en indien nodig word ik correct geholpen door haar servicedesk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Domtoren 24-09-2018 Via de website gekocht

Groot Gebruiksgemak van online kopen

Bol.com heeft een groot assortiment, een goed functionerend en gebruiksvriendelijk geautomatiseerd systeem en regelmatig voordelige aanbiedingen. Levering geschiedt probleemloos en snel. De klant wordt van elke volgende stap in het proces d.m.v. email op de hoogte gehouden. Gaat er toch iets fout (gebeurt zelden overigens) dan wordt e.e.a. snel en klantvriendelijk gecorrigeerd. Ik koop er regelmatig en graag.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Internetje 24-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige webwinkel

Veel keus in wat je ook maar wil. Bij vragen snelle reactie.snelle bezorging. Gewoon een prima webwinkel waar je in alle vertrouwen je spullen kunt kopen . voor mij de beste

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bart 24-09-2018 Via de website gekocht

Goede service en klantvriendelijk

De service bij Bol.com heb ik altijd als zeer goed ervaren. Klachten worden naar geluisterd, retourtjes worden goed afgehandeld en de keuze is compleet.
Ik ben meer dan tevreden over bol.com

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Happy 24-09-2018 Via de website gekocht

Tevreden klant

Ruime keus, goede prijs, makkelijk te bestellen, snelle levering en geen klachten over de geleverde produkten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

P.Wijler 24-09-2018 Via de website gekocht

Ouderwetse service met moderne attitude :)

Goede website, duidelijk in wat er is en zo, Goede service, snel bezorgd en goede afhandeling wanneer er eens iets mis gaat of er een artikel geruild moet worden.
Als ik iets nodig heb check ik bijna altijd eerst bol.com of ze het hebben. En ook naar de feedback over de artikelen. Al met al een super webshop!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nadhina f 24-09-2018 Via de website gekocht

alles onder 1 dak, snelle service en goed benaderbaar

ik bestel altijd via bol.com ben ook lid van select waardoor ik pakketjes na werktijd kan laten komen zonder er extra voor te hoeven betalen.

als ik via bol bestel gaat het altijd goed. Het is wel 1 keer fout gegaan maar dat lag aan BCC die via DHL iets lieten bezorgen. Ondanks dat bol.com niets aan de levering kon doen werd ik 1. heel aardig te woord gestaan en 2 boden ze een compensatie aan. Dit vind ik gewoon een top service. Sinds dien bestel ik alleen nog via bol.com

je kunt ook altijd zien waar je pakket blijft en meestal gaat het via post nl! met je track and tracé volg je dan het paket.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerda 24-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Uitgebreide artikelen en een Supersnelle levering, uitstekende service. Niet goed, direct nieuw artikel terug.

Imke 24-09-2018 Via de website gekocht

Huistelefoon

Gemakkelijk van uit je stoel. Niks geen gezeul winkel in en uit.goed product. Gemakkelijk toestel met veel mogelijkheden. En dat voor een redelijke prijs. Toestel ligt goed in de hand.

Bert 24-09-2018 Via de website gekocht

Nog nooit teleurgesteld!

Ik zou niet eens weten wat voor aanbevelingen ik nog kan doen. De producten die ik zoek zijn snel gevonden, de prijs is over het algemeen goed en het is helder hoe snel ik mijn product in huis heb. Verder tot nu toe ook alleen maar uitstekende ervaringen met garantie afhandeling en retourneren.

Sofia 24-09-2018 Via de website gekocht

Top

Zeer goede service, duidelijke site. Snelle levering en accurate leveringstijden. Handige procedure bij het terug sturen van een pakket.

Wilma F. 24-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en waar ik het wil!

Ik had op zondag een cadeau voor mijn zoon besteld. Zou op woensdag geleverd worden. Net te laat! Gelukkig kreeg ik maandag bericht dat hij dinsdag geleverd ging worden. Gelukkig kun je op een ander adres dan je huisadres laten leveren. Dinsdag werd het keurig op mijn werkadres geleverd. Mijn zoon had een prachtig verjaardagscadeau!

Smollie123 24-09-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service. Zeer tevreden.

Levering op tijd en goed verpakt. Product in prima staat. Kan deze alleen maar aanbevelen. Super!!!!

Noekie89 22-09-2018 Via de website gekocht

Altijd snel

Ik ga voor alles bij bol.com kijken. Je moet wel de prijzen vergelijken het is niet altijd goedkoper. Maar de verzending is gratis vanaf een bepaaald bedrag, je kan reviews lezen en het is de volgende dag bij je in huis. Bovendien krijg je er een super klantendienst bij. Daarom kies ik heel vaak voor bol.com

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ida 21-09-2018 Via de website gekocht

vertrouwd en makkelijk

Wanneer ik een bestelling plaats, dan heb ik er het volste vertrouwen in dat er ook daadwerkelijk wordt geleverd. Dat is meestal ook vlot. Het is een makkelijke manier om de spullen in huis te halen.

Tanya 21-09-2018 Via de website gekocht

Hele goede service.

Bol.com heeft een hele goede service. Je kan makkelijk vanuit je eigen thuis spullen bestellen en het komt vrijwel altijd goed aan. Is dit niet het geval, dan wordt je goed geholpen door bol en bij vragen reageren ze altijd goed en snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marga 19-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service zoals altijd

Betrouwbaar, goede prijs en kwaliteit heel tevreden daarom kom ik iedere keer weer bij Bol.com terug

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Cait. 19-09-2018 Via de website gekocht

Altijd betrouwbaar

Bol is fantastisch. Ze hebben een zeer ruim aanbod en tot op heden heb ik met al hun partners positieve ervaringen.
Wij bestellen hier vanalles, van boeken tot huishoudspullen tot kampeerartikelen tot .... En alles snel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robby 19-09-2018 Via de website gekocht

Wijziging ivm leverdatum

Ik ben altijd vrij tevreden geweest over Bol.com, de geleverde artikelen en de levertijd, maar over de laatste levering was ik helemaal niet tevreden.
Ik had 3 artikelen besteld, 2st met next-day delivery, en 1 artikel met een wachttijd van 2 weken. So far, so good...
Op mijn bevestigingsmail stond echter dat alle artikelen pas na 2 weken zouden geleverd worden. Blijkbaar werd bij Bol.com ineens beslist dat men wél moest aanvinken om de artikelen NIET op dezelfde dag aan te krijgen.
Via de klantenservice heb ik vernomen dat hierover meerdere klachten/meldingen waren binnengekomen!
De 2 artikelen die ik besteld had voor next-day delivery had ik effectief ook snel nodig, dus op aanraden van de klantendienst kon ik best de hele bestelling annuleren. Dit lukte echter niet meer voor deze 2 artikelen, enkel voor het artikel dat pas binnenkwam na 2 weken.
Uiteindelijk ontving ik de 2 artikelen ná de datum dat ik ze nodig had (levertermijn 3 dagen)
Heel jammer

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Ramon 19-09-2018 Via de website gekocht

Blijvend uitstekend.

Perfekte aanpak en afhandeling. Ik blijf bij hen bestellen oa omwille van de snelheid van service en afhandeling. Retorneren en terugbetaling verlopen soepel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J. Arts 18-09-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en zeker van vlotte levering!

Webshop met zeer divers aanbod. Ik zocht nu naar 'n duplicaat van mijn (al wat oudere) telefoon en vond deze o.a. op bol.com. Aangezien deze webshop bij mij hoog in het vaandel staat w.b. vertrouwen, durfde ik een online aankoop van dit product wel aan. Het was duidelijk wanneer deze geleverd zou worden en ik kon er aanvullende accessoires bij kopen. Alles in 1 keer! Netjes verpakt en vlot geleverd ook.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter Schilder 18-09-2018 Via de website gekocht

onjuiste prijs

Wilde een Samsung televisie UE55NU8000 kopen voor de prijs van € 899,--.
Bij het in mijn winkelwagentje plaatsen en inloggen bleek de prijs ineens € 974,-- te zijn.
Hoe kan dit in een halve minuut verhoogd zijn.
Dit is een misleidende voorlichting van de prijs.

Officiele reactie van Bol.com 19-09-2018

Beste Peter,

Ik wil graag even kijken wat er hier precies mis is gegaan. Zou je een e-mail willen sturen naar klantenservice@bol.com en verwijzen naar deze review? Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen.

Vriendelijke groet,
Imro
bol.com

De Vrolijke meneer 18-09-2018 Via de website gekocht

Goede prijs/kwaliteit verhouding en mooie service

Goeie prijs / kwaliteit verhouding. Ik vergelijk producten veel op andere websites en bol.com is bijna altijd het voordeligst. Vooral dat er geen extra verzendingskosten worden aangerekend boven de 20 euro is een groot voordeel. Levering gebeurd ook altijd vlekkeloos en op de afgesproken dag.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ann 18-09-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden over bol.com

Een heel groot aanbod aan producten. Ook genoeg keuze in 1 bepaald assortiment. De levertijd wordt altijd gerespecteerd, zo weet je perfect welke dag je pakje wordt geleverd. Als je meer dan 1 product besteld met een verschillende leverdatum kun je ze ook samen laten toekomen, superhandig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

K.Eggens 18-09-2018 Via de website gekocht

Divers aanbod en goede service

Overzichtelijke webshop met een groot aanbod aan spullen. Ontvangt niet teveel nieuwsbrieven en ze hebben leuke/voordelige aanbiedingen. Ik kan er goed scoren voor cadeautjes voor mezelf en mijn omgeving.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces

Minpunten

• -

Oleander 18-09-2018 Via de website gekocht

Bijna alles!

Bol levert veel. Zoek ik iets en type ik het in de zoekbalk bijna altijd is het raak. Snel geleverd. Niet meer naar de stad. Parkeren en zoeken. Door de aangesloten "winkels" kan Bol.com voor mij niet meer stuk.

Ehsan 18-09-2018 Via de website gekocht

Super tof

Snelle levering , eerlijke beschrijving van product , meer mogelijkheid vr producten vr levering , in totaal heeel tevreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Elly 18-09-2018 Via de website gekocht

Service is prima

Het is fijn dat je bestelling ook afgeleverd kan worden in een AH winkel. Dat was tijdens onze vakantie op de Veluwe een goede oplossing. Wij waren nl. onze bluetooth speaker vergeten. Even besteld en de volgende dag opgehaald. Perfect!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Julia Berends 18-09-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goede service en proberen echt je problemen op te lossen. Ik had 1x een probleem met mijn bestelling en ze gaan echt proberen je te helpen, de regeling is wel ooit raar geregeld. Daarom is de service niet uitstekend. De levering is heel snel en het achteraf betalen is erg klantvriendelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jason 18-09-2018 Via de website gekocht

Geweldig service!

Goeie producten en volgendedag in huis als je besteld! Ik bestel altijd bij bol.com mijn favorite site

Ienieminie 18-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Ik ben zeer tevreden met de service van bol.com. Word op tijd bezorgd als je wat besteld hebt. Genoeg keuze met de producten die aangeboden worden. Betaling ken je op verschillende manieren. Is altijd even fijn en handig.

Barry 18-09-2018 Via de website gekocht

snel geleverd

Ik bestel regelmatig artikelen bij Bol.com, ze hebben de beste prijzen en snelle levering. Indien het niet voldoet dan is het makkelijk te retourneren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rik 18-09-2018 Via de website gekocht

Goede service

Bijna alle producten die je kan bedenken zijn op bol.com te verkrijgen. Als je het product besteld is het altijd snel geleverd en in orde.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -