Blokker.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Blokker.nl.

Blokker.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 218 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Carla 07-11-2019

Overzichtelijk en gemakkelijk in het gebruik, ook voor ons als senioren gemakkelijk via internet te doen.

Aukje 07-11-2019

De site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Optie om te kiezen voor verzenden of af te halen in de winkel is fijn.

Gonny 07-11-2019

Winkelen is makkelijk, bestelling doen is eenvoudig, goederen in prima staat gearriveerd. Enige dat ik jammer vond is dat toen we niet thuis waren bij levering, het niet aangeboden is bij de buren maar naar een postnl agentschap is gebracht dat geen avond opening heeft. Daardoor duurde het even voor ik het pakket daar kon ophalen.

MARCEL 07-11-2019

Duidelijke website. Goede informatie en terugkoppeling van je bestelling. Ook voor wat betreft de verwachte leveringsdatum.

Arina 07-11-2019

Ik heb voor de shop gekozen om dat het in de winkel niet bij de apparaten stond.
Ik wilde een melkopschuimer.

Hans 07-11-2019

Heel toegankelijk en klantvriendelijk. Eenvoudig zoeken en selecteren van artikelen en vlotte geleiding door de pagina's van de site. Prima, hoor...!!!

Marion 07-11-2019

Deze Blokker is zogenaamd op “spuug”afstand, gelukkig was er een medewerkster die mij er op wees ( vroeger werkte zij in de Bergsedorpstraat ) dat de glazen nog wel online te bestellen waren hetgeen ik gedaan heb.

Odette Maas-Steijger 07-11-2019

prima producten en snel geregeld, wanneer de nood hoog is in verband met stofzuigen!!

Cor Egberts 07-11-2019

Lang niet bij Blokker gewinkeld. De laatste maand weer enige zaken gekocht via het internet. O.A een blender. Ze doen wat ze beloven en de producten zitten goed ingepakt. De kwaliteit is beter dan bijvoorbeeld Action en dat vind ik belangrijk. een helen snelle levering viel mij op.

Gerrit 07-11-2019

Duidelijke website,alles is gemakkelijk te vinden. snelle levering s avonds en de volgende dag
om13 uur geleverd.U hoeft niet met grote dozen te lopen,maar de post brengt het bij u thuis.
Dat is het gemak van Blokkers webwinkel.i

ineke van heusden. 07-11-2019

In de online-shop is er altijd een antwoord op je wens. De artikelen zijn voorradig in alle merken, en
dat maakt dat er altijd een juiste keus is. De volgende dag al in huis en kun je aan de slag.

JanD 07-11-2019

Overzichtelijke site, gemakkelijk bestelling proces en alles liep vlotjes tot en met de aflevering. Gewoon goed!

Diane Heemstra 07-11-2019

Prima. Snelle levering. Goed verpakt. Product is uitstekend (met cinderella verwachtte ik ook niet anders)

Greet 07-11-2019

Aardig personeel, overzichtelijk maar helaas minder assortiment. Niet dezelfde sfeer als voor de veranderingen.

Joh. Th. Cramer 07-11-2019

Goede website. Toegankelijk. Artikel was goed te beoordelen en werd ook volgens afspraak (binnen een dag) afgeleverd. Tevreden.

Stephanie 07-11-2019

Fijne website, makkelijk zoeken. Fijn dat er recensies zijn en goede aanbiedingen.
Extra + : Bezorgen is echt mega snel!

Karin 07-11-2019

Vond het een mooie site.Overzichtelijk in wat je wilt bestellen. En het mooie is dat het je thuis gebracht wordt.
Is echt een aanrader voor iedereen.

i.roelofs 07-11-2019

het artikel werkt exact zoals in de beschrijving was weergegeven!
de volgende dag al in huis!

Kees van Leeuwen 07-11-2019

Zeer klantvriendelijke en gebruiksvriendelijke site. Prima assortiment en snel geleverd

Yvonne 07-11-2019

Prima webshop om product op te zoeken, s'middags besteld en de volgende dag in huis.

monique kickert 07-11-2019

simpel en makkelijk besteld via de site en de volgende dag netjes geleverd!! Bestelling was compleet en in orde, super geregeld!!

Henk 07-11-2019

Uitgebreide website en eenvoudig zoeken. Goede prijsstelling en zeer snelle levering: TOP

Timo 07-11-2019

Goede website en overzichtelijk. Na een foutje van mezelf even contact gehad met de service afdeling waar ik nettjes te woord ben gestaan en zei meteen een oplossing hebben aangedragen. Al met al een heel tevreden klant die zeker terug komt

K Baruel 07-11-2019

het is zeer overzichterlijk + betaalbaar ook voor mensen met een kleine beurs.

Klein MJ 07-11-2019

alles makkelijk te volgen, prima gelukt.Ik zou zeker nog eens bij deze winkel bestellen.