Bikester.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bikester.nl.

Deze score is berekend op basis van 120 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Noël 17-01-2020

Veel keuzes en goede prijzen. Alleen de levertijd was in mijn geval wat lang voor 2 buitenbanden. Vandaar net geen 10

Eric 14-01-2020

Website is duidelijk en de levering goed en keurig aangekomen. Ook prima prijzen

Vincent 13-01-2020

De website is uitstekend. het gekozen product is uiteindelijk (1 week te laat) wel aan gekomen en voldoet aan de verwachtingen. De prijzen zijn aan de hoge kant op ee website.

Nu wil ik het product graag terug sturen maar de klantenservice is zeer moeilijk te bereiken. Geen telefoonnummer en op de mailtjes word niet gereageerd. Ook via Facebook geprobeerd om contact te krijgen, dat slaagde in eerste instantie. Maar verder dan "goedenavond, waar kan ik mee helpen" zijn ze niet gekomen.

Goeie website. Dergelijke producten die voldoen aan de kwaliteit. Maar de klantenservice laat te wensen over.

Fysiofietser 13-01-2020

Goed assortiment passend bij mijn sporten. Gemakkelijk bestelproces en snelle levering. Bij problemen met een kras op de door mij bestelde bril snelle en goede afhandeling van de klacht.

Margriet 07-01-2020

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de grote keus in stuurnok/bovenbuis tasjes, waarbij er 1 was die wel heel mooi op m’n fiets past! De koop ging heel vlot eveneens als de levering! En zeer tevreden over de service en ook met het tasje!

Dirk 25-12-2019

Gekregen wat ik wilde hebben voor een goeie prijs en binnen de levertijd geleverd. Wel jammer dat het vanuit Duitsland moet komen waardoor je vaak al meteen 2-3 dagen levertijd hebt

ivan 18-12-2019

shop doet wat het moet doen, betrouwbare site , levering ok en retourneren gebeurt volgens site en zonder problemen , gewoon top

Uitslag 18-12-2019

Eerder hier een bestelling geplaatst, toen ook goed bevallen. Fijne kundige klantenservice en service met betrekking tot defecte levering.

Schoonmoeder 13-12-2019

Volgens mij is de shop oké ben bij jullie terecht gekomen omdat mijn schoondochter een fietsbroek als kerst kado op haar lijstje stond vandaar mijn bestelling !
Vond de levering wel wat langer duren , maar verdere oké hoop dat ze met de kerst er blij mee is !
Gr.xxxx

Hans 11-12-2019

Bestelling was sneller geleverd dan ik had gedacht en de kwaliteit van de materialen is prima in orde.

TheovR 06-12-2019

Bikester heeft 'n groot assortiment en schappelijke prijzen. Artikelen zijn makkelijk en snel te bestellen via de duidelijke site.

Cinderella 19-11-2019

Ik bestel hier wel eens fietsspullen (kleding en/of accessoires). Bikester heeft de dingen die ik nodig heb tegen oké prijzen en ze zijn betrouwbaar.

Ronald 13-11-2019

Als je onderdelen wilt kopen is de prijs en kwaliteit top. Ik heb wel minder ervaringen met een fiets kopen.

Hennie Driessen 07-11-2019

Op zoek naar passende voor- en achterspatborden van mijn MTB heb ik deze bij Bikester gevonden. De bestelling verliep vlot en de levering ook.

Kitty 06-11-2019

Een mooie duidelijke site, mwt een mooi assortiment van kinder mountainbikes, de bestelling was snel in huis, na 3 werkdagen, en netjes afgeleverd

Christophe 05-11-2019

Duidelijke site met heldere uitleg over de produkten, correcte en snelle levering.

Leander 05-11-2019

Goede betrouwbare webshop met nette prijzen.
Is een van de goedkoopste van het internet.

Stef 29-10-2019

Goede orijs-kwaliteit verhouding, goede omschrijving van het product en een snelle levering!

Szw 23-10-2019

Prima shop. De levering ging vlot en de producten zijn precies als omschreven. ik kan deze shop aanbevelen.

bike789 22-10-2019

Goede MTB band/
Super snelle levering.
Andere onderdelen die ik nodig heb in de toekomst zal ik hier ook bestellen indien aanwezig .

Joris 16-10-2019

Goede shop met duidelijke info en ruime selectie. Bezorgingsdienst kan wel beter.

Ben 15-10-2019

Mooie aanbieding, goed produkt en zeer snelle en goede levering !! Was netjes verpakt.

Fred Van Gent 15-10-2019

Goeie, complete en heldere web shop, prima toelichting op de maat en een perfecte prijs voor een paar prachtige Giro racefiets schoenen. Had deze anders nooit kunnen kopen en zitten als gegoten door de halve maten optie. Dank “Bikester”

Gerard 15-10-2019

Snelle levering en de voordeligste. Goede keuze op de site. Ook je vragen kunnen ze goed beantwoorden. Als je iets wil retourneren is dit geen probleem. En altijd een kortingsbon na dat je iets besteld hebt, dus de volgende bestelling met extra korting..

Bert 12-10-2019

Overzichtelijke site veel aanbod. Mooie aanbiedingen en na de bestelling een snelle bezorging

fam Derks 10-10-2019

voor deze winkel gekozen omdat de fiets die mijn zoontje zo graag wilde hier betaalbaar was en ook compleet met pedalen en gratis bezorging. fiets was er snel, duidelijk te volgen met track en trace en voldoet aan al zijn verwachtingen.

Stef Höppener 10-10-2019

Prijs kwaliteit verhouding is goed, er wordt op tijd geleverd en eventueel retourneren van items gaat gemakkelijk!

Mariska 09-10-2019

Makkelijk bestellen via de website, bij contactformulier snelle reactie en een super snelle levering!

Pieter Barten 08-10-2019

Verrassend veel technische spulletjes, ook in kleine hoeveelheden. Daarbij zijn de prijzen realistisch en wordt alles vlot naar je adres verzonden. Daar zal ik vaker winkelen!

Marius 08-10-2019

Hele mooie aanbieding en super snel geleverd!
Monteren was zo gedaan en er was bijna geen fine-tuning van de versnelling en renmen nodig

marijke 08-10-2019

supersnelle levering. ga jullie zeker aanbevelen bij andere mensen. ga zo door

Edwin 24-09-2019

Als er iets aan je fiets kapot is loopt de communicatie heel stroef en het duurt lang. Vervolgens ontvang je onderdelen die niet passen, niet origineel zijn. Ik ben benieuwd of ze nog met een alternatieve oplossing komen. De communicatie gaat traag want de service afdeling overlegd met een andere afdeling. Deze doen een voorstel voor een nieuw onderdeel en communiceren dat weer aan de service afdeling. Deze neemt vervolgens weer contact op. Het betekend dat jouw e-mail drie keer in de wacht staat, bureaucratie.

Amber 19-09-2019

Na het vergelijken van heel wat websites en aanbiedingen kwam ik uit bij deze winkel. Fijne website, handige tool om de juiste framemaat te bepalen en een makkelijk bestel- en betaalproces.

Ik heb ongeveer 3 werkdagen op m’n bestelling moeten wachten, maar kreeg van tevoren al de instructies en montagehandleiding toegestuurd. Het enige nadeel was dat de verzendservice geen informatie toonde over het tijdstip waarop de bestelling bezorgd zou worden.

Comsubin 16-09-2019

Had onderdelen besteld want ze waren de goedkoopste met wat ik wou hebben.,ik had betaald maar ik kreeg geen link of enige reactie via email dat ik wat had besteld.na 4 dagen maar een email gestuurd waar mijn bestelde spullen bleven.kreeg wel direct een reactie dat de bestelde spullen per direct waren verzonden..de bestelling tot levering duurde 6 dagen ipv de volgende dag...de papieren die erbij zaten waren allemaal in het Duits dus ik denk dat het via Duitsland gaat..maak voor de rest niets uit natuurlijk..wel jammer dat ik zelf achter mijn bestelling aan moest gaan.

Gboekema 11-09-2019

Snel bestelproces, duidelijke communicatie en levering zoals gecommuniceerd.

Mark 08-09-2019

Afgelopen week een bestelling gedaan bij bikester. Bestelling werd keurig snel verzonden. Via de bezorg link stond er dat hij was geleverd maar niks. Dpd gebeld, maar die deden niks, bikester gemailt en gebeld, geen antwoord. Pakketje weg dus. Bikester ziet mij niet meer terug.

Mark 04-09-2019

Ik vind dat Bkester een goed en uitgebreid aanbod heeft, met mooie spullen tegen een relatief goede prijs.

Schobbeke 28-08-2019

Mooie website, makkelijk bestellingen te plaatsen, maar communicatie is er eigenlijk niet.
Het duurt 4-8 werkdagen voordat je een antwoord per e-mail krijgt, telefonisch meer dan 15 maal geprobeerd over een periode van een week zonder resultaat. Het NL nummer lijkt niet te bestaan en wanneer je via DE probeert te bellen dan krijg je nooit iemand aan de lijn.
Spullen zijn mooi en goed, echter omdat de communicatie zo slecht is geeft het geen vertrouwen naar de toekomst en bestel ik voortaan mijn spullen elders.

Hans 27-08-2019

Was op zoek naar bepaald type fietsband en kwam zo bij Bikester terecht. banden besteld en zending netjes afgeleverd. Echter per abuis verkeerde banden besteld (wel goede maat, maar geen zijreflectie). Banden netjes kosteloos terug kunnen sturen via pickuppoint en binnen enkele dagen ook netjes geld teruggestort gekregen. Daarna juiste banden besteld en ook deze weer netjes en snel geleverd gekregen.
2 puntjes: dat ik de verkeerde banden besteld had kwam doordat ik niet goed opgelet heb, maar ook doordat de band met en de band zonder zijreflectie allebei hetzelfde plaatje hadden bij het artikel. Een duidelijke aanduiding op het plaatje voor de reflectie (wel eens gezien bij andere webshops) had ons allebei werk en dus geld gescheeld.
Verder kwam ik niet bij de gewenste banden uit als ik de juiste filters gebruikte. het was een 24" buitenband maar net dit type band stond onder het kopje "banden kinderfietsen en aanhangers" en kon ik dus alleen vinden als ik specifiek op precies die band zocht.
Maar onder de streek toch een positief oordeel.

Alexander 21-08-2019

Had een bestelling geplaats waarvan 2 artikelen niet geleverd konden worden. Hierover netjes een mail ontvangen of ze deze artikelen mochten annuleren en dat ik het geld hiervoor binnen een 3 werkdagen terug gestort zou krijgen. Ben nu 3 weken verder (en meerdere mailtjes) maar zit nog steeds te wachten op teruggaaf. Op de diverse mailtjes wordt niet gereageerd. Heb de andere artikelen wel geleverd gekregen (na 2 weken). Ik zou hier geen zaken meer mee doen. Heb bij Wiggle (een Engelse fietsonderdelen shop) artikelen besteld tegen een zeer gunstige prijs en binnen 4 dagen gratis geleverd! Zo kan het dus ook. Gemiste kans voor Bikster!

Wim Smits 21-08-2019

Bestelling is niet geleverd, althans niet aan mij. Hij zou in een andere stad bezorgd zijn en opgehaald aldus dpd. Bikester kun je niet bellen en reageert niet op de berichtenservice...waardeloos!!

Hiske 20-08-2019

Voldoet aan de wensen en was snel binnen. Duidelijke omschrijving op de website.

Rene Lassche 20-08-2019

uitstekende shop , goede artikelen alleen communicatie mag wat sneller (dat zal misschien wel door de drukte komen ) maar toch is dat wenselijk denk ik voor klanten

Rob 09-08-2019

Goeie aanbiedingen bestelling goed alleen als er iets niet goed is aan de fiets gaat t zeer slecht,,,alleen per emails die ze n enkele keer beantwoorden, ,n terugbetaling ,,moet na weken nog gestort wordenhoop dat ik t nog krijg..

Wim 06-08-2019

Wacht al ruim een week op mijn bestelling.
Volgens Dpd de bezorgdienst die na 20 minuten pas opnam,ligt het nog in een verzend magazijn ih buitenland.
Bikester is niet te bereiken.
De hotlijn is door technische redenen niet bereikbaar krijg je te horen en op mails wordt niet gereageerd.

Floris 03-08-2019

Op zondag bestelt ik zou het vrijdag krijgen maar de bezorger is geeneens langs geweest en zegt dat wij niet thuis waren. Ook lag er geen briefje op de mat dus is hij echt niet geweest. Ik was dus de hele dag thuis aan het wachten omdat er geen tijd staat wanneer de bestelling werd geleverd. Zaterdag zou ik op vakantie gaan en daarvoor had ik de onderdelen nodig. Ik zou het niet aanbevelen omdat je niet weet hoelaat het pakket komt en dat hij ook niet langs kan komen.

Lisa 01-08-2019

Ondanks dat mijn bestelling later verzonden werd dan in eerste instantie aangegeven, is het helemaal goed gekomen. Heb de producten netjes ontvangen en zijn super. Na het lezen van de reviews werd ik wat zenuwachtig. De klantenservice telefonisch te pakken gekregen en een tegoedcode gekregen voor een eventuele volgende bestelling.
Kortom: website met leuke items tegen een goede prijs. Kanttekening is de verwerking van je bestelling.

Jordi Peeters 31-07-2019

Zeer goed tot uitmuntend.
25% korting op een Kalkhoff image 5b move. Leverantie duurde 5 dagen. Dag van te voren gebeld door transporteur. Telefonisch inderdaad minder goed bereikbaar. Tip in de ochtend bellen.
Lokale fietsenmakers zijn veel te duur en zero extra’s.
Ik koop zeker in de toekomst bij Bikester.
*****

Taco Visser 31-07-2019

Na mijn vorige beoordeling, met mail naar bikester, heb ik nog 15 euro terug gehad van Bikester. Dit voor de gemaakte kosten van bellen met DPD.

Taco Visser 30-07-2019

Goede fiets voor weinig. Dit is al de zoveelste serious MTB en wij zijn nog niet teleurgesteld. Bestelling verder ook prima. Alleen afleveren een drama deze keer. Eerste keer niet thuis (DPD kwam onaangekondigd) daarna vier keer moeten bellen tot de fiets er was. Tot half uur in de wacht een dus drie keer met een kluitje in het riet gestuurd. Ik heb bikester ook geïnformeerd en vond hun houding behoorlijk traag en laks. Bel maar even met DPD was de boodschap. Wat dus een drama was.