Bikester.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bikester.nl.

Deze score is berekend op basis van 108 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,8

Niklas 22-09-2020

Good sorting function in the shop, search function works, prices are very good, shipping was fast and packaging good and functional. Very happy with the whole process, surely will order again here.

Tonio 22-09-2020

Goede snelle levering, mooi producten en Zeer schappelijke prijzen. Een echte aanrader dus.

Peter 17-09-2020

Op 31 mei 2020 een fietszadel besteld, betaling overgemaakt via IDEAL. Niets ontvangen, geen bevestiging, geen zadel, geen opheldering. Er wordt steeds om betalingsgegevens gevraagd, die heb ik meerdere malen gestuurd. Dan blijft het weer stil. Ik wil iedereen waarschuwen voor deze winkel, koop er niet!

Chris 16-09-2020

Bestelling is correct en vlot geleverd. Duurt een dag langer; komt uit Duitsland.

Aes 16-09-2020

Besteld betaald maar niks ontvangen, geen bevestiging mail, geen producten, geen reactie

Tjeerd de Bruijn 15-09-2020

Ruim assortiment, veel verschillende merken beschikbaar. Van mij zou de levering iets sneller kunnen, duurt standaard een paar dagen tot een week en das vandaag de dag beetje langzaam.

Frank 15-09-2020

Samen met nieuwe fietsschoenen ook stuurfoam besteld. Bij levering bleek het stuurfoam uit de verpakking te zijn gehaald. Een mailtje en een foto van de geopende verpakking en een week later kwam een nieuwe zending stuurfoam. Heel netjes afgehandeld door Bikester!
Enne, prijstechnisch is Bikester zeker de moeite waard :-)

Willy van den Heuvel 15-09-2020

Snel geleverd, en ook snel terugbetaald toen bleek dat ik het verkeerde had besteld. Alleen jammer dat ze niet telefonisch te bereiken zijn.

Stef 15-09-2020

Duidelijke website met groot assortiment. De bezorging was tevens snel en keurig.

Gerard Boomsma 15-09-2020

Ruime keuze, overzichtelijke site, vlotte levering.
Brieven bus post in een schoenen doos?????.(zo groot ).

Uwe Hager 08-09-2020

heel correcte afhandeling van alles
en prima service
snel en mooi verstuurd.
door mijn eigen fout iets verkeerd besteld,
is keurig op tijd terugbetaald

F. Iets 08-09-2020

Snelle levering. Artikel voldoet aan de verwachtingen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ondanks zorgvuldige afstelling in de fabriek is het wel nodig om remmen en versnellingen e.d. nog even bij te stellen, maar dat is te verwachten bij deze wijze van verzenden.

Fiets rijdt soepel en ligt lekker op de weg. Een aanrader.

Roger 02-09-2020

Fijne webshop met voldoende keuze in fietsonderdelen tegen marktconforme prijzen. Ondanks dat de keuzemenu's niet altijd perfect werken (als je bijvoorbeeld zoekt naar specifieke onderdelen), met 1 of 2 klikken extra vind je wat je zoekt.
De levertijd was goed, levering binnen enkele dagen.
Ik geef geen topscore op basis van slechts 1 bestelling. Welllicht in de nabije toekomst. Ik heb in ieder geval een extra mogelijkheid gevonden voor nieuwe, kwalitatief goede parts voor mijn MTB

Kim 02-09-2020

fiets voor 6 jarige zoon is geleverd met een verbogen voorvork. Ik wil de fiets retour zenden, maar ik kan geen retourlabel aanvragen, omdat het bestelnummer en mijn postcode niet herkend worden. De klantenservice is telefonisch niet bereikbaar. Hoe gaat dit aflopen...?

Aart 02-09-2020

Snelle levering tegen een zeer goede prijs. Site duidelijk waardoor je goed ziet welk onderdeel je besteld

Bart 29-08-2020

Al sinds Mei 2020 (het is nu 29 Augustus) probeer ik een oplossing te krijgen om mijn Wahoo met defect te repareren of te vervangen. Is nog geen jaar oud en valt dus nog onder garantie.

Weinig tot geen reactie en/of status updates. Steeds andere mensen die mijn email (zeer laat) pas beantwoorden.

Ik wil nu onderhand weer gebruik kunnen maken van mijn fietscomputer. Dus qua klantenservice dikke onvoldoende tot nu toe. Zou deze website momenteel niet aanraden bij andere mensen.

karel 26-08-2020

Alles is perfect verlopen. De bestelde e-bikes waren top afgesteld en netjes verpakt. Product informatie was correct en de levering binnen 4 werkdagen. Netjes gebeld door de transporteur voor de afleverafspraak.

Paul 25-08-2020

Webshop is duidelijk en overzichtelijk.
Prijs van artikelen zijn duidelijk en goed.

Arjan D 22-08-2020

Buiten/binnen band besteld voor mijn Fatbike. Verder nog een tas voor op de bagagedrager omdat we een toer door Nederland zouden maken.
Alles natuurlijk veel te laat besteld maar door de snelle levering konden we toch nog optijd weg! Dank daar voor!
wbt band (binnen + buiten) goede kwaliteit en een zeer goede prijs kan geen ander tegen op.
Tas is universeel en zeer handig.

Ingrid 19-08-2020

Ik bestel altijd graag bij Bikester. Producten zijn goed geprijsd en service is goed.

Ronald 18-08-2020

Snel en eenvoudig bestellen, breed aanbod en duidelijke recenties die helpen om een goede keus te maken, prijs is goed, snelle en betrouwbare levering.

Wilfred 18-08-2020

Ik kende deze webwinkel nog niet echter de
Prijs voor het gekochte artikel wekte mijn belangstelling. De prijs was zeer aantrekkelijk
En het artikel was nog in de juiste maat leverbaar.
Snel besteld, snel de bevestiging en de levering is ook zeer vlot verlopen , top

D vd Heide 17-08-2020

Veel keuze, goede prijs/kwaliteit verhouding. Maar daar is alles mee gezegd.
Ik heb een mountainbike gekocht via de site van Bikester. Alles bevestigd gekregen vis de mail en kort daarop een mail van bikester met daarin een T&T van DPD. Deze heb ik dagelijks gecheckt. Zo'n 2 weken stond er bij de T&T dezelfde melding 'onderweg'. De dag daarop was de mtb volgens de T&T geleverd in Duitsland!
Ik heb geprobeerd Bikester te contacten, maar ze hebben i.v.m. corona de telefonische mogelijkheid tot contact met hen afgesloten. Alles gaat nu via contactformulieren. Dit heb ik nu een paar keer ingevuld; geen reactie van Bikester.
Vandaag krijg ik opeens de melding dat retourzending van mijn mountainbike goed binnen is gekomen bij Bikester... Hierop weer een contactformulier ingevuld.
Slechte service! Erg jammer! Ik bestel hier niet opnieuw en beveel Bikester ook niet aan.

Michiel van Doornik 13-08-2020

Wij hadden niet zo'n goede ervaring met Bikester. De eerste zending werd vanuit het depot Veenendaal retour gestuurd naar Duitsland zonder opgave van reden. De tweede zending is aangekomen met een forse deuk in het frame.
We kregen 30 euro korting of mochten de fiets terug sturen.
Al met al niet zo'n fraaie ervaring.

Mick 12-08-2020

Breed en uitgebreid assortiment. Verder een goede service en snelle levering. Prima!

Frederik 12-08-2020

Bestelling geretourneerd want veel te groot. Beide items teruggestuurd. maar van 1 item geld terug gekregen. Vervolgens wordt er niet gereageerd op mails om dit recht te zetten. Slechte service. Ben niet van plan om nogmaals gebruik te maken van bikester

Erik 11-08-2020

Duidelijke website, prima service. Geen verrassingen. Alles volgens afspraak!

R.van Winsen 06-08-2020

Veel keus in verschillende prijsklassen.
Meerdere bestellingen gedaan(fiets, helm en cassette), altijd gekregen wat ik besteld heb.
Geen 10 omdat de bestellingen waarschijnlijk nog de grens over moeten komen waardoor je vaak net even een dagje of 2 langer moet wachten.
Ooit verkeerd adres opgegeven en geld netjes terug gehad nadat het weer teruggestuurd is.

José 05-08-2020

Mooi product tegen een goede prijs. Levertermijn conform opgave op de site. Een voorspelling van de verwachte bezorgtijden door leverancier DPD ontbrak helaas. Verder alles prima.

Michiel van Doornik 03-08-2020

24 juli jongstleden bestelden wij - voor onze kleindochters verjaardag (7 augustus aanstaande) - een fiets. Deze fiets wordt tijdig - vanuit Duitsland - verzonden en komt aan in een depot in Veenendaal. Om welke reden dan ook, wordt de fiets vanuit het depot te Veenendaal, geretourneerd aan het magazijn in Duitsland (blijkt uit track- and trace- informatie). Wij proberen nu al dagen met Bikester in contact te komen, teneinde na te gaan, wat precies speelt en wat wij mogen verwachten. Onze kleindochter wordt vrijdag aanstaande, zeven jaar en wij dreigen geen cadeau te hebben...Bikester laat niets van zich horen, evenmin na drie contactformulieren te hebben ingevuld (erop gewezen dat wij haast hebben). Bovendien heb ik met Duitsland gebeld en een bandje te horen gekregen, dat door Corona, alles uitsluitend via e-mail wordt behandeld(!). Bovenstaande is niet als klantvriendelijk aan te merken, integendeel. ik zou - gezien deze ervaring - Bikester niet aanbevelen!

Robbert-Jan Kers 01-08-2020

Bikester.nl heeft een ruime assortiment en is vaak (niet altijd) scherp geprijsd. Het assortiment is zeer overzichtelijk gecategoriseerd en sub gecategoriseerd ook de filters in de zoekfunctie zijn goed uitgedacht Verzenden boven de €69 is gratis de verzending is vrij snel alleen duurt het een paar dagen tot je het hebt aan gezien het uit Duitsland moet komen. De retour duurt om die reden ook iets langer. En je kan niet Ruilen als je een bijvoorbeeld een kortingcode hebt gebruikt op een kledingstuk en de maat is niet goed dan krijg je gewoon je geld terug en kan je het kledingstuk opnieuw bestellen alleen dan zonder de kortingscode. Dit laatste is ook het enige nadeel wat ik kan bedenken over Bikster.nl

Dirk 29-07-2020

Materialen zijn goed en worden vaak snel geleverd. Deze zending duurde voor het eerst iets langer dan gepland.

Aike 29-07-2020

website is duidelijk. Verzending was precies zoals ze hadden aangegeven. Gewoon een goeie webshop.

Sebas 26-07-2020

Fijne en informatieve website met goede prijzen. Levering was netjes verzorgd, duur van leveren duurde aantal dagen. Producten waren zoals verwacht, al viel 1 shirt wel heel erg klein. Deze geretourneerd en al ging daar wat tijd overheen, communicatie oke en bedrag netjes teruggestort.

Patrick 16-07-2020

Uitgebreid assortiment, onderdelen goed verpakt verzonden. Vlotte verzending.

Fred 15-07-2020

Prima product en werd supersnel geleverd. Door het grote assortiment is er keus genoeg.

Bas 14-07-2020

Reeds vaker een bestelling bij bikester gedaan, altijd naar tevredenheid. Ook retourprocess verloopt goed (1 keer nodig gehad toen ik een verkeerd product bestelde)

Danielle 14-07-2020

Na 5 weken, diverse mails naar de klantenservice waarin beloofd word dat er bij dpd nagevraagd word waar mijn pakket is...nog steeds niets ontvangen!!!! Ook op de vraag om geld terug te storten geen reactie ontvangen.
Telefonische niet bereikbaar, reageren slecht op mail, En wat nu, geld kwijt best een behoorlijk bedrag en geen pakket!!
Krijg wel de vraag deze beoordeling in te vullen maar waar mijn pakket is geen idee?

RJ Eggens 14-07-2020

Gel besteld met een flacon, Gel bleek lek, flacon kapot, mail wordt niet op gereageerd. Ze zijn ivm Corona slecht bereikbaar, maar als je na 4 maanden de boel nog niet zo op orde hebt dat je binnen een week kan reageren, moet je je afvragen of je wel goed bezig bent

Wouter 07-07-2020

Goed product, fijne prijs en een prima website om op te bestellen. Aanrader!

Harco 07-07-2020

Ik vind ze prijstechnisch zeer goed. En hun prijzen schommelen nog binnen het seizoen dus dat houd je alert. Groot assortiment.

Maarten 04-07-2020

Besteld en na 2 weken nog geen levering. Klantenservice niet bereikbaar en reageert niet. Nog nooit mee gemaakt. Slechtste online shop die ik ken en bestel er nooit meer.

Derksen 04-07-2020

Na 2 weken ontving ik eindelijk mijn pakket, maar toen bleek dat een deel van mijn bestelling niet in het pakket zat. Het pakket was duidelijk opengemaakt geweest en weer dichtgeplakt. Ik heb dit gemeld aan Bikester, en daar vroegen ze om een foto van het pakket en de pakbon, zodat ze hier wat mee konden met de verzekering of DPD.
Dit heb ik gedaan, maar daarna nooit meer iets van ze gehoord. Aangezien je ze niet kan bellen, stuur ik nu elke week een mail met het verzoek te reageren, maar helaas.
Als er iets mis gaat met je bestelling sta je bij Bikester machteloos.

Wil 02-07-2020

Ik heb nu ruim 1,5 week geleden een bestelling geplaatst. Helaas geen enkele bevestiging ontvangen. Ik heb daarom ook geen bestelnummer of iets dergelijks. Het bedrag is wel afgeschreven. Ik heb daarna een mail gestuurd met de vraag wat er is gebeurd met mijn bestelling, ik heb nog niks vernomen. Ik heb inmiddels diverse mailtjes gestuurd, ze benaderd via Facebook maar nog steeds geen reactie. Ik snap dat het drukker kan zijn door Corona, maar na 1,5 week nog geen reactie en ook geen ontvangstbevestiging of iets dergelijks en wel een afschrijving van mijn bankrekening, maakt dat ik nu erg twijfel aan Bikester. Ik hoop dat ik ze ooit spreek en dat ik de producten geleverd krijg of dat ik mijn geld terug krijg.

Jeroen 01-07-2020

Nog nooit zon vreselijke online bestelling gehad. Fiets besteld deze werd verzonden is nooit bij mijn thuis geweest en is daarna als retour verzending terug gegaan naar bikester. Bikester gemailed voor antwoord (bellen doen ze blijkbaar niet aan tijdens de Corona pandemie, wat echt een onzin excuus is) waar ik 5 dagen op kon wachten tijdens dit wachten was mijn fiets alweer terug in Duitsland aangekomen. Heb wel mijn geld ontvangen maar wat een vreselijke klanten service.
Uiteindelijk reactie gehad met het antwoord dat er iets fout was gegaan bij DPD. Hierna heb ik gevraagd of de fiets alsnog opnieuw verstuurd kon worden. Echter, dit kon niet omdat de fiets was uitverkocht???

Ik beveel deze winkel absoluut niet aan.

Fietsmeneer 01-07-2020

Groot assortiment, vaak hebben ze net een aantal interessante dingen meer die andere sites niet bieden. Vrij duidelijke website. Eigenlijk altijd de scherpste prijzen. Gratis terugsturen. Nadeeltje is de iets langere levertijd, want het is Duits.

Sunrf 29-06-2020

Bikester is goed! Service top! Eerste bestelling miste 3 van de 5 fiets stekkertjes (vandaar een 9 en geen 10). Na een mail kreeg ik een pakketje met 4 stekkertjes nagestuurd! Bikester is zeer ruim gesorteerd. Zit wel in Duitsland, dus de versturing duurt langer (enkele dagen) dan vanuit Nederland.

Leo de Haas 24-06-2020

Producten zijn makkelijk te vinden en te vergelijken, levering is goed, zij het dat DHL erg lang doet over een pakketje. Voor wat betreft het product had de omschrijving (technisch) wel iets beter mogen zijn. Fietsdrager staat in de gebruiksaanwijzing als niet geschikt voor E-bike. Op de site is daar niets van te vinden. gelukkig blijven wij met onze fietsen nog net onder het maximum gewicht en is het voor ons perfect.

Tvro 24-06-2020

Good stock, prices are okay but not the cheapest around. Quick shipping and delivery

Mike 23-06-2020

Product besteld en betaald, nu geeft de track and trace aan dat er geleverd is bij mij maar ik heb niets ontvangen, niemand gezien geen briefje in de bus oid.
Nu al 4x gemaild met klantenservice maar geen reactie totaal niets na bijna een week.
Het lijkt erop dat er geen klantenservice is, Ik wil of mijn bestelling zsm ontvangen of mijn geld terug maar als er geen reactie komt van klantenservice kan ik weinig.
Ik overweeg aangifte te gaan doen, want geld ontvangen lukt wel maar de bestelling bezorgen kennelijk niet, ik lees op diverse sites dat ik echt niet de enige ben. Je kan niet alles onder Covid plaatsen vind ik.

Prijzen zijn wel ok maar de volgende keer ga ik nog eens nadenken hier te bestellen. Ik hoop op een spoedige oplossing. Ik wil lekker fietsen namelijk.