Bikester.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bikester.nl.

Deze score is berekend op basis van 401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.1

Erik 15-01-2019

Ruim assortiment, scherpe prijzen en een snelle levering. Bestelling komt uit Duitsland en wordt direct aan UPS aangeboden. Via track&trace goed te volgen. Telefonisch niet altijd goed bereikbaar, maar toen ik een retourzending deed, stond men mij professioneel en vriendelijk te woord. Vlot afgehandeld dmv retourformulieren, die voor zich spreken. Inmiddels is de tweede bestelling binnen.

Gerrie 08-01-2019

Bestelling was goed echter staat op de website vandaag voor 16uur besteld

Dit klopt helaas niet de bezorgdienst ups neemt zich de tijd pm het pas na 4 nadat ik het besteld te leveren

j echternach 19-12-2018

een overzichtelijk aan bod en een correcte afhandeling fijne feestdagen nog en een gelukkig nieuw jaar aan jullie team

Johan 19-12-2018

Bikester levert snel en de artikelen zijn goed verpakt. Het enige nadeel vind ik dat ze vrij veel reclame mails sturen.

S 18-12-2018

Goede prijs , deze schoenen waren elders minstens 40 euro duurder en binnen de beloofde 4 werkdagen geleverd.

Peter 18-12-2018

Overzichtlijke website, ruime keus, scherpe prijzen, leuke acties....prima!

Hans 18-12-2018

Overzichtelijke website, nette afhandeling (ook met eerdere bestellingen), prijs is goed.
Je moet wel een paar dagen geduld hebben, maar dat zal voor de meeste mensen geen probleem zijn, (leveren uit Duitsland).

JSP 04-12-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Gebruikersvriendelijke site, opvallend laag geprijsd, keurig verzorgde levering en binnen 2 dagen bezorgd.

Cornelis 28-11-2018 Via de website gekocht

Goede prijzen; deze shop doet wat ze beloofd.

Bikester heeft een grote hoeveelheid producten die over het algemeen concurrerend geprijsd zijn.
Enige (kleine) nadeel: over het algemeen duurt het iets langer voordat de bestelling binnen is (3 tot 4 werkdagen).

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ricardo 27-11-2018 Via de website gekocht

Spatborden online gekocht

Spatborden gekocht online, maar geleverd zonder bevestigingsmateriaal. Bellen kon niet, want telefooncentrale is buiten werking. Een belletje naar Duitsland verbind mij door naar de UK, maar neemt niet op en verbinding wordt verbroken. Via mail redelijk snel duidelijk gekregen dat het alleen de spatborden betrof en geen bevestigingsmateriaal. De website is op basis van mijn contact met Bikester verduidelijkt. Top!

Aanvullende bijpassende bevestigingsmateriaal gekocht, maar ja... met verzendkosten. Uurtje daarna een mail gekregen van de klantenservice dat ze de verzendkosten kwijt schelden. Heb nergens om hoeven vragen. Pro-actieve klant beleving heet dat! Volgende aankoop lijkt me geen probleem.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 21-11-2018 Via de website gekocht

Goede webwinkel, prijs kwaliteit is goed.

Goede kwaliteit van de producten. Ik heb er buitenbanden gekocht van het merk Schwalbe. Voor een goede prijs. Bezorgingstijd duurt iets langer dan gemiddeld. Dat komt omdat eea uit Duitsland komt.

J-P 20-11-2018 Via de website gekocht

Goede service en duidelijke communicatie

duidelijke webshop, scherpe prijzen, uitgebreid assortiment ,en een zeer strakke duidelijke communicatie . Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

David 16-11-2018 Via de website gekocht

Verzending en retour procedure veel te traag!

Heb mijn product op een maandag besteld, stond op de website dat dezelfde dag werd verzonden maar dat was niet zo. Volgende dag heb ik een email naar klantenservice gestuurd, product was die dag verzonden maar pas donderdag bij mij aangekomen. Product was defect – niet hun schuld (een Garmin product) maar toch frustrerend om drie dagen te moeten wachten op een product die het niet doet. Vrijdag heb ik het product teruggestuurd, was de volgende week dinsdag (vroeg in de middag) bij ze ergens in Duitsland afgeleverd. Geen email gekregen van ontvangst of zo. Heb ze weer op woensdag een email gestuurd en heb antwoord gekregen dat het een paar dagen zou duren. Vrijdagavond (dus meer dan drie dagen later) kreeg ik een email dat product ontvangen was en moest gecontroleerd worden…. uiteindelijk heb ik mijn geld (ging om EUR 450) de volgende week vrijdag teruggekregen, dus twee weken na ik hem teruggestuurd heb! Moet gewoon veel sneller in deze tijden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Bosz 16-11-2018 Via de website gekocht

Goede levering

Goedkoop en snelle levering volgens afspraak
Juiste produkt geleverd perfecte staat ontvangen
Mij dank

Dani 14-11-2018 Via de website gekocht

mwah

Ik vind de service die ze leveren prima, alleen mijn "Magura Bleed Kit KMC" kwam kapot aan, de griphendels waren afgebroken! slechte verzending!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

Ley 09-11-2018 Via de website gekocht

Aanrader!

Breed en mooi assortiment. Goed aanbod tegen vriendelijke prijzen. Goede informatie over verzending. Verrassend goed.

Gerard 06-11-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Ondanks dat ze tijdens de bestelling zeggen dat de dure fiets op voorraad is en dat het binnen 2 - 3 dagen bezorgd wordt is het inmiddels na 7 dagen nog niets bekend. Je wordt niet geinformeerd. Heb meerdere keren contact opgenomen maar daar maakt het servicedesk zich met nietszeggende antwoorden vanaf. Waardeloos dit bedrijf. Eens maar nooit meer

peter 01-11-2018 Via de website gekocht

prachtige service, zeer snelle levering

zeer snelle levering , goede prijs/kwaliteits verhouding.
overzichtelijk site, ruim aanbod. Voor iedereen wat wils zowel profs, recreant, race, mtb, c-cross, trekking of stadsfiets.

Gonnie 30-10-2018 Via de website gekocht

Top collectie (Ale) en goede service

Ik vind het aanbod top. De levering zou iets sneller kunnen. Deze keer was het al wel beter dan de vorige keer, maar binnen 1 a 2 dagen leveren zou heel fijn zijn.

Guus 30-10-2018 Via de website gekocht

Schoenen

Heb een flinke maat (48 3/4) en advies was 1 maat ruimer(shimano) mt 50 besteld, binnen 3 dagen binnen.
Top! Ga zeker vaker bestellen, makkelijker als naar bekende Franse gigant te gaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 30-10-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden !!

Van collega's het advies gekregen om bij Bikster te bestellen. Gedaan en geen woord gelogen. Snelle levering, mooi product en goed geïnformeerd. Volgende bestelling wordt via Bikster.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Nico 28-10-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte bezorgservice

Bezorger van ups is 1 keer langsgeweest, briefje in de bus dat ik de pakketjes 10 km verderop kan afhalen. Gebeld met bikester dat ik dit niet acceptabel vind aangezien ik voor de bezorgkosten betaal. Er werd mij verteld dat de zending (als uitzondering) opnieuw word bezorgd. Opzich prima. Maar nu bel ik een week later het bezorgpunt en mijn bestelling ligt nog steeds daar. Sorry maar dit is de eerste en de laatste keer dat ik hier bestel. Online bestellen moet dingen gemakkelijker maken, als ik er achteraan moet om de bestelling thuis krijgen en vervolgens zelf moet ophalen 10 km verderop terwijl ik er voor bezorging betaal kan ik beter naar een winkel die zit dichterbij en zonder gezeur! Bikester ook niet telefonisch te bereiken vandaag.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Heinrich 24-10-2018 Via de website gekocht

Matig

De site ziet er goed uit. Wat ik wilde hebben was geen probleem. Alleen de levertijd is te lang. Duurder een week voordat ik mijn bestelling binnen kreeg. In deze tijd is dat veel te lang. Ook de track en tracé werkte niet.

John van domburg 24-10-2018 Via de website gekocht

Goeie Service en kwaliteit

Leuke aanbiedingen en je kan de leverering met tracking volgen dus je weet wanneer het pakket aankomt.

Remon 24-10-2018 Via de website gekocht

Prima communicatie over de pakketservice

Werd door een fietsmaatje gewezen op deze webwinkel. Mooie aanbiedingen en hij heeft al een goede service ervaren. Voor mij is dit de eerste bestelling.

lars-akk 23-10-2018 Via de website gekocht

Matig verpakt

Derailleur wieltjes verpakt in een doos van 10x15x25cm vind ik wel wat aan de grote kant.. Had eenvoudig door de brievenbus gepast wanneer anders verpakt. Daarnaast is UPS met hun 1 malig aanbieden van het pakket het geld niet waard wanneer je bestelling niet aan het minimum bedrag voor gratis verzending voldoet.

André 19-10-2018 Via de website gekocht

Goede service. Prima levering.

Al vaker bij jullie besteld en naar bevrediging bediend. Deze artikelen heeft bijna geen shop meer in het assortiment, dus blij met jullie. Prima afwikkeling en afspraken kloppen.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Verzendkosten

Petra Ploeg 16-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Snel geleverd. Heel veel keus op de site . Zocht naar winter fietswanten er was veel keus. Kon ook een keus maken in verschillende prijs klassen.

D. Stolk 12-10-2018 Via de website gekocht

Groot assortiment, scherpe prijzen en snelle levering TOP

Helaas pasten de bandjes niet, omdat ik niet goed had gekeken. Retourzending was gratis, en het bedrag werd snel en zonder problemen weer teruggestort.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pascal 10-10-2018 Via de website gekocht

Fietsonderdelen

Overzichtelijk en makkelijk te bestellen. Veel keus. Snel en netjes geleverd. Een zaak om vaker zaken mee te gaan doen

Robert 10-10-2018 Via de website gekocht

Prima service van Bikester

Ik heb al meer dan 10 orders geplaatst bij Bikester en het was altijd naar tevredenheid. Prijzen zijn okay en meestal is de artikelbeschrijving compleet genoeg. Tot de volgende keer...

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ruben Verberne 08-10-2018 Via de website gekocht

Super prijs en snelle levering

Tifosi fietsbril van €90 (ook echt in de winkel betaald voor mijn vorige) voor €40 en nog snel geleverd ook. 10 gelletjes erbij voor €14 en de verzending is gratis!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Gbo 02-10-2018 Via de website gekocht

Goed levertijd

Binnen 2-3 dagen na bestellen is het pakje binnen. Product is precies zo als beschreven op de website.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rinus 02-10-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

De site is overzichtelijk waardoor het gezochte snel kan worden gevonden. Daarnaast kunnen producten goed worden vergeleken en zijn er redelijk wat reviews.

Snelle Henk 01-10-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd en een scherpe deal

Mooie Cube race fiets gekocht die echt goedkoper was dan andere sites. Helaas ontbrak er een klein beschermdopje maar dat was snel en vakkundig opgelost via de service desk.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Mark 30-09-2018 Via de website gekocht

Prima afhandeling

Enorm aanbod, veel koopjes te vinden op de site.
Op de mobiele site kom ik nog wel eens een probleem met de filters tegen, maar op de 'vaste' versie heb ik daar geen last van en kan ik doelgericht naar spulletjes zoeken.
En dan ook nog een kortingscode gebruikt, top!

Cor 26-09-2018 Via de website gekocht

Zeer complete collectie!

Bikester had de fietshelm op voorraad die ik zocht die ik nergens kon vinden. Daarbij zijn de prijzen zeer scherp. Levertijd is iets langer omdat het uit Duitsland komt, maar is acceptabel.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

paul 19-09-2018 Via de website gekocht

fiets besteld en aangekomen

geen melding dat er geen slot op de fiets zit.
er blijkt geen ketting beschermer op te zitten
op de vraag waar het serienummer staat kon men geen antwoord geven

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Eelco 18-09-2018 Via de website gekocht

Snelle correcte levering, goede prijs

Een snelle correcte levering van verschillende producten. Een goede prijs. Je kan je levering volgen van af de shop tot de deur. Ik heb er een Shimano XT shifter en in het verleden een trail MTB helm gekocht prima producten voor een meer dan prima prijs.

Hilda 18-09-2018 Via de website gekocht

snelle levering

snelle levering van de bestelling, goede communicatie over de levering door middel van mail, prima service

Jan 18-09-2018 Via de website gekocht

Levering ok

Prijs kwaliteit is goed en bikester heeft meer keuze als je naar SPD pedalen zoekt in kleur als andere web sites.

Jan 15-09-2018 Via de website gekocht

Levertijd van een week??

Het duurde een week voordat mijn bestelling binnen was. Dat is niet meer van deze tijd. Meer heb ik er niet over te zeggen maar omdat de Kieskeurig regels voorschrijven dat je mijimaal 100 karakters moet gebruiken, typ ik dit er nog even bij

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Cees B. 12-09-2018 Via de website gekocht

Prima shop

Ruime keuze aan merken en duidelijke omschrijvingen. Order was keurig verpakt en was zoals omschreven. Al met al erg tevreden.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Remko 12-09-2018 Via de website gekocht

Jammer dat ze UPS gebruiken

Goede prijs kwaliteit verhouding, echter een slechte ervaring met UPS, bijna een week moeten wachten na de verzending om vervolgens een briefje in de brievenbus te vinden dat ik de zending overdag tijdens kantoortijd kan ophalen bij een ophaalpunt in een andere wijk. Daarom geen hoge beoordeling.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Marco1968 11-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering! Ruime keuze

Door de ruime keus en aantrekkelijke prijzen koop ik regelmatig bij Bikester.nl.
Door de snelle levering zit ik in "NoTime" weer op mijn fiets.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marc Vet 11-09-2018 Via de website gekocht

Top service en snelle levering

Bikester heeft een breed assortiment met scherpe prijzen. Tevens hebben zij veel producten op voorraad waardoor zij snel kunnen leveren.

Swiep 04-09-2018 Via de website gekocht

Door goede beschrijving overgegaan op bestellen.

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik nieuw ben met fietsen en nog niet goed weet wat ik nodig heb of hebben wil. Hier vond ik een goede beschrijving van het product waardoor ik over ben gegaan op bestellen.

M.Mougou 04-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige prijs/kwaliteit

Ik was op zoek naar Five Ten schoenen en kwam al snel bij bikester uit. Bikester heeft een groot assortiment aan mtb schoenen en gelukkig vond ik mijn schoenen voor de helft van de prijs. Ik ben er super blij mee!!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jaap Maaskant 29-08-2018 Via de website gekocht

service gecompliceerd

retour service kan beter en klant vriendelijker, ik deze zending terug moeten sturen wegens schoenmaat te klein. je moet dan opnieuw een volgende maat bestellen en weer betalen terwijl de andere te kleine schoenen ter gestuurd moeten worden. nu heb ik twee keer best veel geld uitstaan en moet je afwachten wanneer je terug gestort krijgt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces

marielle 26-08-2018 Via de website gekocht

service is redelijk tot goed

levering duurt iets langer dan aangegeven, maar dit vind ik niet zo'n probleem. De beschrijving van de producten kan beter; deze is verschillend; de ene keer prima, de ander summier en ook wel eens in het engels. Daar zou meer aandacht aan besteed mogen worden. Verder zijn de banden in een 8vorm gebogen in de verpakking. Dit geeft een lichte knik in de band; ik hoop dat die er nog uitgaat.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site