Bikester.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bikester.nl.

Deze score is berekend op basis van 168 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

5,6

johan 13-05-2021

alles is goed verlopen , snelle levering , kan niets bedenken wat er niet goed is gegaan .

Jeroen van de Bilt 12-05-2021

Nu al twee keer gevraagd waar mijn bestelling blijft. Wacht nu minimaal 6 weken. Zou dus al twee keer geleverd zijn maar ik hoor maar niets terwijl mij al twee gevraagd is om een review te schrijven bij deze!
Slechte communicatie en tot op heden slechte service. Ik zou Bikester niet aanraden bij mijn vrienden

John van Hemert 12-05-2021

Gevonden onderdelen snel geleverd en een scherpe prijs, onderdelen op de website goed te vinden. vanaf Bikester was de levering snel uitgevoerd, daarna via een mail contact gehad met Bikester en DPD over de aflevering, via DPD was alleen de dag van aflevering doorgegeven maar geen tijd. Ondanks dat wij thuis waren werd het pakket zonder info voor de voordeur gezet, een bezorger van de post belde aan om te zeggen dat er een pakketje lag. dit is geen fout van Bikester maar van DPD.

Joel 11-05-2021

Zeer grote shop met veelzijdig producten voor de fiets/mbt in dit geval. Als ik onderdelen of smeermiddelen nodig heb zal ik zeker weer hier terug komen.
De site is ook heel fijn om te zoeken naar producten, zeer overzichtelijk en klantvriendelijk.
Enige waar je als consument rekening mee moet houden is dat de producten vanuit Duitsland komen, dus niet ‘vandaag besteld, morgen in huis’ wat dan ook inhoudt dat de verzendkosten bij een lage aankoops niet “gratis” vergoedt worden. In dit geval bij €65,- zijn de verzendkosten gedekt.

Vico 11-05-2021

Een ruim assortiment qua onderdelen, en zowaar was hetgeen ik zocht bij Bikester WEL op voorraad, in tegenstelling tot elders.
Toch koop ik doorgaans liever lokaal...

Ferdy 28-04-2021

Snelle en correcte levering. Na val met fiets was deze totaal uit elkaar gebroken, komt overeen, is alleen iets andere kleurstelling.

erik weehuizen 28-04-2021

Bereikbaarheid is waardeloos. Eindelijk het tel nummer via kieskeurig. nl achterhaald. Op hun eigen site staat geen telefoon nummer. Krijg ook geen antwoord op mijn mail.
Vanmiddag gebeld en krijg antwoordapparaat met boodschap dat ze tot 17.00 bereikbaar . Niet dus ik belde om 15.38

Cees 24-04-2021

Bestelling stond vast bij de postverdeler, in dit geval Dpd. Na bijna twee weken een mail gestuurd naar Bikester waar mijn bestelling bleef. Vervolgens een autoreply ontvangen waarin alleen maar om nog eens 5 dagen geduld wordt gevraagd. Uiteindelijk pas na weer bijna 14 dagen antwoord ontvangen.
Hierbij werd aangegeven dat de bestelling eenzijdig was geannuleerd. Geen enkele vorm van contact met mij opgenomen hierover. Ontzettend slechte service. Helaas ook via Dpd geen enkele medewerking. Slecht bereikbaar en waardeloze service.

Leo 21-04-2021

Een fietsbel, slot en frametasje voor op de fiets. gekocht. De bel en slot erg goed. Jammer dat bij het slot niet stond aangegeven dat er een passende beugel bij past om hem vast te maken aan de fiets. Anders had ik deze zeker bij besteld. Het frametasje terug gestuurd. Deze hing scheef onder de fiets. Maar gemakkelijk en kosteloos terug kunnen sturen.

Robert Beskers 21-04-2021

Zeer trage gang van zaken betreft klacht/retour/omruilen. Wacht inmiddels twee weken op het ruilen van een lek geleverde tubeless band!! Heb al tweemaal een mail met betreffende foto’s opgestuurd... Geen reactie 👍🏻

Marco 19-04-2021

Fiets is prima en was goed verpakt. Alleen klopt de belofte dat er een complete montageset bijgeleverd wordt totaal niet. De juiste steeksleutel ontbrak, maar ook de carbon pasta die nodig is om het zadel te monteren. Op mijn berichten hierover is door Bikeservice totaal niet gereageerd. Heb dus zelf de benodigde spullen moeten kopen. Niet voor herhaling vatbaar!

Vijfje 16-04-2021

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Groot assortiment en nette prijzen. Voor alles merken zijn onderdelen beschikbaar.

Rutger 14-04-2021

Fiets gekocht met kleine beschadiging, contact gezocht maar al weken geen reactie ondanks meerdere herinneringen. Service is waardeloos.

Erik 13-04-2021

Bij Bikester is op voorraad ook daadwerkelijk op voorraad. Je wordt erg goed geinformeerd over je bestelling. De communicatie omtrent de bestelling verloopt adequaat en mijn bestelling is keurig netjes op tijd bezorgd. Ik had eerder al een goede ervaring met bikester maar met de aanschaf van mijn fiets weet ik zeker dat ik weer terug kom.

Mark Deelen 11-04-2021

Mountainbike kapot geleverd: derailleurpad is verbogen (dusdanig dat de derailleur tegen de spaken aan komt!) en in achterwiel zit een flinke slag. Dezelfde dag gemeld aan klantenservice, dit kan helaas alleen via e-mail waardoor je per definitie te lang wacht op antwoord. Uiteindelijk een herinnering gestuurd, waarna bericht terug dat het oorspronkelijke bericht doorgestuurd wordt naar garantieafdeling. Dat bericht, dat mijn verhaal doorgestuurd wordt, duurde ook 1 week.

Fiets staat nu krappe 2 weken in de woonkamer, nog steeds geen oplossing. Fiets is ook uitverkocht op website, waardoor de situatie nog hopelozer wordt. Ontzettend ondermaatse service dus, want voor zo'n uitgave verwacht je toch dat alles netjes opgelost wordt... Ik hoop op een nieuwe derailleurpad en wiel en/of een redelijke vergoeding van de onkosten om de fiets te repareren. Fiets is nu niet te gebruiken. Mocht de situatie veranderen, zal ik de review updaten.

Daphne 07-04-2021

Meer dan een maand geleden fietskleding besteld, wat helaas te klein uitviel. Retourgestuurd naar Bikester, op 16 maart een bevestiging ontvangen van de retourzending. Deze moest nog door een kwaliteitscontrole heen, welke max 10 dagen zou duren volgens de website. Inmiddels meer dan 15 werkdagen verder, contact gehad via de mail waarbij verteld werd dat het max 15 werkdagen zou duren, en nog steeds geen bevestiging, excuus en laat staan mijn geld gezien. Erg teleurgesteld in dit bedrijf, ze hebben klaarblijkelijk hun zaakjes niet op orde.

Roland 06-04-2021

Slecht bedrijf, slechte Service.
Zit al een maand te wachten op mijn geld na goedkeuring van een garantieclaim. Op mijn mail wordt niet gereageerd. Een telefoonnummer is niet beschikbaar. Ook niet via het hoofdkantoor in Duitsland. Hier doen ze alsof ze gek zijn en hangen op zodra het moeilijk wordt.
Belachelijk!!!
Ik koop hier nooit meer iets. That's for sure.
Jas weg.....geld weg. Mooi business plan.
Het enige wat je hier krijgt is irritatie en frustratie.

Daan 06-04-2021

Fiets werd geleverd met dikke slag in voor en achterband. Spaken zijn dus nooit goed gespannen.. remmen en versnellingen moest ik ook zelf afstellen, totaal absurd. Probeer de klantenservice te bereiken maar krijg geen reactie via de mail en het telefoonnummer is niet meer in gebruik...

Garantie is onmogelijk 29-03-2021

Product besteld in november en dat ging allemaal prima, maar als je iets vervangen wil hebben onder de garantie begint de ellende.

Ik heb twee maanden plezier gehad van het product (indoor trainer), maar helaas ging het product defect. Contact opgenomen met de helpdesk van de fabrikant en die waren er binnen 1 email uit: product is defect en moet onder garantie worden ontvangen. Hiervoor moest ik contact opnemen met de leverancier, Bikester. We zijn inmiddels 6 weken verder en ik durf wel te stellen dat Bikester de slechtste aftersales service ooit heeft. Het heeft me allereerst een week gekost om uberhaupt iemand te spreken van de klantenservice. Daarna nog een keer twee weken voordat ze een retourlabel toestuurden. Vervolgens duurt het weer enkele weken zonder dat je ook maar iets van ze hoort, waarna je via de fabrikant (die hebben dus wel een goede customer care) moet horen dat een vervangend product al naar Bikester is toegestuurd. Bikester is echter wederom te beroerd om contact op te nemen, terwijl ze dus al een nieuw product klaar hebben staan voor me. Emails worden genegeerd, telefonisch contact is onmogelijk en via facebook geven ze aan dat ik het via email moet proberen.

Nooit meer.

pochi 23-03-2021

Ondanks de drukte van deze corona tijd, kwam de bestelling binnen een week. De informatie op de site is duidelijk in details.

Rob Groos 19-03-2021

ik heb al aardig wat spullen gekocht bij Bikester. en de levering is altijd prima gegaan. ruim assortiment en goede prijs. Tot je wat aan de hand krijgt met de geleverde spullen. Ze reageren nergens op meerde mails met uitleg foto's etc. geen enkele reactie gaan niet in op verzoeken even te bellen. je blijft zitten met een defect product. service is echt zwaar onder de maat.

Dhr Jo van Mulken 17-03-2021

Omdat al eerder iets bestel heb en dat pakte zeer goed uit.en ik moet zeggen dat de prijzen meevallen.

Eva 17-03-2021

Groot assortiment en toffe mtb kleding voor dames. Ook prima communicatie over levering en verzenden

Arno 16-03-2021

Was op zoek naar spoiler voor onze eclectische fiets. Nergens te vinden nu bij deze site gevonden. Snelle en correcte afhandeling en snel bezorgd. Erg tevreden

Bram 16-03-2021

Altijd goede ervaringen gehad bij Bikester tot ik een fiets besteld had. Er zit een fout in de trapas. Direct na levering en montage gemeld. Factuur, aankoopbevestiging toegestuurd etc. vervolgens allemaal vragen over de fiets. Terwijl deze nog geen 36u daarvoor door Bikester verstuurd was en nog geen 2u in mijn bezit. Alle gevraagde info nog een x aangeleverd en inmiddels zijn we bijna 4 weken verder en nog steeds geen reactie gehad hoe het opgelost wordt. Laatste x dat ik hier wat bestel, jammer

Paul 11-03-2021

Vind jullie wel goed maar mijn laatste bestelling is van 4 maart en is vandaag 11 maart nog niet in de buurt. Dat is het enige wat ik niet oké vind bij jullie.
Gr Paul de Jong.

R.K. 10-03-2021

De zadelpen werkt goed. Hij vangt net de ergste klappen op. Alleen de verpakkingsdoos was ernstig beschadigd maar hij zat er gelukkig nog in.

Verschuren 10-03-2021

Een Ghost Kato Universal gekocht. Eenmaal aangekomen bleek het zadel beschadigd te zijn. Normaal gezien ga ik er vanuit wanneer er wat kapot is dit omgeruild wordt maar krijg hier 15 euro voor... Een Fatsoenlijk zadel ga ik niet kunnen kopen voor 15 euro.

René 10-03-2021

Snelle levering, produkt zoals beschreven.. maar had zelf de fout gemaakt door 1 maat te klein te bestellen..
Dit was geen probleem, terug gestuurd.. binnen een paar dagen stond het geld terug op de rekening en heb ik opnieuw besteld.. ook dit keer was mijn bestelling snel binnen !

Remko 09-03-2021

MTB bestelt op Bikester.nl, alles prima verlopen, keurige track&trace. Fiets geleverd, en nu blijkt er iets mis te zijn met de voorvork waardoor het wiel met geen mogelijkheid te plaatsen is.
Telefonisch is deze winkel niet te bereiken, alleen via contact formulier. Via de website wordt aangeboden een retourlabel aan te maken echter geeft deze functionaliteit constant de volgende melding:
"Helaas kan er geen retourlabel voor je bestelling worden gegenereerd. Neem hierover s.v.p. direct contact op met onze klantenservice."

Wvw 07-03-2021

Het bestelling was duidelijk en verliep erg makkelijk. De site is erg duidelijk. Er was een goede terugkoppeling van de status van mijn bestelling.

Kevin 05-03-2021

Qua levering etc prima winkel om je spullen te halen. Om garantie dingen te regelen, drama.

Een MTB aangeschaft waarna een garantie onderdeel defect was. Ik moest contact opnemen met een lokale fietsenzaak voor reparatie voor een ‘x’ bedrag om te laten repareren. Volgens schatting van bikester kon het niet meer zijn dan bedrag ‘x’. Het onderdeel zelf is helaas al duurder dan dit bedrag waardoor je in een impasse zit omdat het dan niet gerepareerd mag worden.

Drama dit! Denk je iets aan te schaffen wat goed is, helaas. En daarna zo reageren als bedrijf. Jammer, hiervoor zal ik dit bedrijf ook niet aan raden.

Henk 04-03-2021

Goede prijs voor SRAM drivetrain en bijbehorende onderdelen. Website levert je alle info. Wel wat trage levering.

Serfaus 03-03-2021

Enige tijd geleden 2tal mtb's besteld, waarvan de 1e supersnel geleverd werd, binnen 4 dagen, de 2e levering liet op zich wachten, helaas, maar was beslist niet de "fout" van Bikester. Levering ruim 2 weken later, maar het was de moeite waard. Beide fietsen keurig verpakt afgeleverd , voldoen uitstekend en zien er perfect uit. Klasse Bikester. Een tevreden client.

AvW 03-03-2021

Ruime keuze aan onderdelen ook voor de iets bejaarde fiets. Duidelijke website en goede afhandeling. Ik heb al 40 jaar ervaring met de shop, toen het nog Brügelman hete en ik in Duitsland woonde.

Mic 03-03-2021

Uitgebreid assortiment en aantrekkelijk geprijsd. Duurde wel wat lang voor ik mijn bestelling ontving, maar blij met mijn nieuwe hardloopoutfit.

EH 02-03-2021

Duidelijke website en snelle en correcte levering. Jammer dat er op een fiets niet standaard een slot is gemonteerd zodat je dat separaat moet bestellen. Maar stond dan ook niet op de specificaties. Prijs/kwaliteit is overigens wel prima.

StefS 02-03-2021

Bestelling, verzending en levering van producten verliepen naar behoren. Een voorbeeld van het nakomen beloftes. Eerder al positieve ervaring gehad. Dus er was al vertrouwen. Top!!!!

Sebastiaan 02-03-2021

Super goeie kwaliteits spullen met een hele snelle levering🤩
Wij hebben twee mountainbikes gekocht, ze fietsen echt mega goed, voelbaar kwaliteit en super mooie afgewerkte fietsen!!!!
Later ook de accessoires besteld, en ook deze zijn weer top!!!
Nu hebben we voor weinig geld echt twee top mountainbikes waar we ook al lekker door de duinen mee zijn geweest fantastisch 😃

Henny Gijsel 02-03-2021

De tacx neo t2 was nergens anders voorradig. Daarom bij bikester besteld. Levering binnen een week.

Henkess 02-03-2021

Alles ging heel erg goed tot aan levering toe. Heb 3x zelfde bestelling moeten plaatsen voordat hij eindelijk aan kwam. 2x retour gegaan voordat het mijn thuis adres bereikte. Verder wel goede service gehad door middel van een kortingscode. Als dit niet was gebeurt dan dikke 10 gegeven

Charlotte 02-03-2021

Ruime keuze in dames mtb kleding. Voor elke prijsklasse is er wat te vinden. Duidelijke omschrijving hoe het product valt. Levering was snel! Binnen een paar dagen was het al binnen.

PeterSP 02-03-2021

Na een week nog geen bestelling binnen, klantenservice is moeilijk bereikbaar en als je contact hebt dat roepen ze maar wat.

Ik heb nog steeds geen pakket, ik kan niet annuleren en kan denk naar mijn geld fluiten.

Ik zou er niet bestellen!

Stanga 25-02-2021

Prima winkel, alles aanwezig voor de biker
Goede en overzichtelijk webwinkel.
Levering was goed verzorgd, niks te klagen.
Zeker een aanrader.

Elisabeth 23-02-2021

prima en een vlotte levering, correcte levering en je kan vlot bestellen, fijne site

Sander 23-02-2021

In deze tijd nog voorraad hebben en ook nog snel kunnen leveren is super. Mooie mtb met goede uitleg over levering en montage. Al flink wat km gefietst op deze mooie fiets

Adrie 17-02-2021

groot assortiment en complete levering. Netjes verpakt en informatie over de levering keurig verzorgt

Theodoris 16-02-2021

Bikester.nl is een fijne online winkel
Alles is netjes verpakt en van goede kwaliteit.
Je bestelling is niet altijd op tijd binnen maar dat komt omdat het erg druk is bij alle online winkels.
Succes met je aankopen op Bikester.nl voor wie de reviews leest.

Marina Slegers 16-02-2021

Bestelling is zeer correct en vlot verlopen. De levering was eerder dan ingeschat. Kon alleen mijn kortingscode niet toevoegen terwijl deze nog geldig was en ik ruim boven het aangegeven bedrag zat

Yannick 16-02-2021

Ik kreeg een snelle reactie op mijn vraag. Na het product in mijn bestelmandje te hebben geplaatst volgde een eenvoudig en simpel bestelproces. Enkele dagen later ontving ik mijn product. Hierover was ik van te voren duidelijk geïnformeerd.