Bikesplaza - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bikesplaza.

Bikesplaza stelt zich voor

Bikesplaza uit Zoetermeer is de scherpgeprijsde fietsenwinkel met een groot en overzichtelijk assortiment. Bikesplaza heeft een uitgebreide werkplaats met opgeleide monteurs om uw nieuwe fiets perfect uit te leveren of te onderhouden. Wij zijn uitstekend bereikbaar via de A12, slechts 2 minuten van de snelweg. Uiteraard heeft Bikesplaza ook een groot assortiment fietsaccessoires, tassen, kratten en manden. Kinderzitjes en sloten zijn allemaal uitvoorraad leverbaar. Voor uw nieuwe fiets moet u dus bij Bikesplaza zijn, de voordeligste fietsenwinkel uit Zoetermeer.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

Dessing 23-06-2019

Goede zaak deskundig en vriendelijk personeel, veel ellende met mijn Gazelle Grenoble van april 2017. Deze fiets gekregen nadat ik oer de kop was geslagen mar mijn gazelle Orange.
Bike plaza haalde de fiets bij het ziekenhui op en belde meten met Gazelle deze liet er geen gras over groeien en haalde de kop kapotte fiets meteen op. Alle lof voor de mensen van Bike plaza .
Na een aantal weken kon ik een nieuwe gazelle opkomen halen.
Maar na 2 jaar een diverse onder delen te zijn vervangen heb ik geen vertrouwen meer
in de gazelle fiets
Mede omdat ik er 2 keer mee gevallen ben doordat de fiets ineens harder ging.

A.Blom 12-03-2019

Bijna 2 jaar geleden 2 nieuwe Gazelle e-bikes gekocht, goede en volledige informatie van personeel met veel verstand van fietsen, geen onzinnige verkooppraatjes. Nu problemen met de e-motor, wat door Bikeplaza technisch perfect is opgelost en onder garantie uitgevoerd.
Onderdelen moesten besteld worden en kregen leenfiets mee, binnen een week weer klaar.
Grote waardering voor klantvriendelijk gedrag

J. Wolters 15-09-2017 In de winkel gekocht

Vakmanschap

Mijn racefiets kraakte, tikte en schakelde moeizaam. Diverse zaken in de omgeving geweest. Reparatie op reparatie. Niets opgelost. Totdat ik bij Bikeplaza terecht kwam. U raad het al. Wat een verademing. Weer een racefiets zonder kraak e.d. Mannen van Bikeplaza; bij jullie druipt de fietsen liefde er vanaf. Wat een vakmanschap. Bedankt.

Mi-Di 31-07-2014 Via de website gekocht

Voor het eerst een bestelling gedaan.
Een ruime fietstas. Dat ging makkelijk.
als nieuwe klant aangemeld. Zo krijg je ook een overzicht hoe het met de bestelling staat.

Na drie dagen een bericht ontvangen dat de levertijd van de tas 3 maanden zou zijn. Ik heb gebeld die tijd te lang was. Er werd meteen gevraagd of ik een andere tas wilde. Ja,ik had nog een andere tas gezien. De volgende dag werd ik gebeld dat die met drie weken geleverd kon worden. Een iets duurdere, maar die kreeg ik voor de zelfde prijs.
Netjes op tijd een email gekregen dat de tas binnen was bij hun en meteen zou worden doorgestuurd naar mij. Allemaal heel goed gegaan.
Mooie tas trouwens.

Assortiment
Deze winkel heeft veel. Maar zoals altij, kan een leverenciewr toch niet alles op voorraad hebben. Maar als dan de levertijd ook goed is, is dat geen probleem.

Aanbeveling
Je wordt er goed geholpen. Probleempje wordt makkelijk opgelost. Vriendelijk personeel.
Een echte aanrader.

MikeRemmerswaal 26-06-2014 In de winkel gekocht

Winkel goed bereikbaar. Eerst op het gemak een passende fiets via internet gezocht en na een korte testrit was ik meteen verkocht!

Fiets stond keurig binnen twee werkdagen klaar en heb een telefoontje ter bevestiging ontvangen.

Assortiment
Goede voorraad en veel keuze

Aanbeveling
Ik koop hier mijn volgende fiets, en zal deze winkel ook zeker aan iedereen aanraden!

Extra toelichting
Uitstekende Service, de Cortina U1 N3 maat 95 was niet op voorraad, maar was binnen 2 werkdagen af te halen, zoals vermeld. Ook keurig een belletje ontvangen dat de fiets klaar stond. Kwam de fiets net 10 minuten na sluitingstijd ophalen, door toedoen van een file, was geen probleem, de deur ging gewoon weer van het slot en ik werd ook nog geholpen met inladen van de fiets! Waar kom je deze klant gerichtheid nog tegen! Volgense fiets koop ik hier ook en heb mijn racefiets meteen in onderhoud bij deze winkel!

Marcomarcelle 08-06-2014 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Goed te bereiken winkel.

Prima geholpen, goed geluisterd naar wat wij wilde hebben. Gelijk een testrit kunnen maken. Fiets werd volgens afspraak thuis bezorgd. Daarnaast uitstekend advies gekregen voor het schoolgebruik waarvoor de fiets bestemd is.

Assortiment
Ruim assortiment op de website en in de winkel.

Aanbeveling
Onze volgende fiets komen we ook hier kopen.

Extra toelichting
Uitstekende service en goede kennis van de verkoper die ons vroeg waarvoor de fiets gebruikt ging worden. Met deze informatie wees hij ons op de risico's van het beschadigen van de remmen bij scholen.

Assepoester1 26-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site, overzichtelijke site

Bij vragen via e-mail of telefoon wordt je direct geholpen. Heel netjes

Assortiment
Ruim assortiment, goede prijzen in vergelijking tot andere websites.

Aanbeveling
Ik zou deze webwinkel als eerste aanbevelen, van bestelling, contact met de winkel en bezorging is alles keurig geregeld.

Extra toelichting
Super website en klasse medewerkers!!!

M Bruin 14-11-2013 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Extra toelichting
2 Fietsen aangeschaft en dat is allemaal prima verlopen. Helaas zijn ze niet iedere dag open. Maar ja als dat alles is. Dat komt door de gemeente en tegenwerking van andere fietsen winkels. Prijs is goed, keuze van merken en ze hebben er verstand van. Onaardig zijn ze ook nog niet geweest wij zijn dus erg tevreden. De locatie is ook prima bereikbaar. Komende zaterdag weer een fiets ophalen.

fietserz 27-08-2013 Via de website gekocht

3,5

levertijd werd bijna 3 weken. geen enkele communicatie hierover.

Aanbeveling
slechte service. niet nakomen levertijden die op website worden beloofd. geen communicatie.

Hollywood 23-07-2013 Via de website gekocht

Goede en overzichtelijke site. Werkt goed en laad snel. Ook het bestelproces is in ingewikkeld.

Je wordt erg goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Er wordt binnen een dag (meestal na een paar uur) gereageerd op je mail en telefonisch zijn ze goed bereikbaar.

Assortiment
Goed assortiment, eigenlijk alles wat je van een dergelijke webshop mag en zou verwachten.

Aanbeveling
Heb een erg fijne ervaring gehad met deze site. Goede communicatie, goede service en erg scherpe prijzen.

Extra toelichting
Bij Bikesplaza in mei een racefiets aangeschaft. Het bestelproces verliep goed en ik werd keurig op de hoogte gehouden van de levertijd. De volgende dag bleek dat ik eigenlijk een andere maat fiets en afmontering nodig had als ik oorspronkelijk had besteld. Ik heb direct bikesplaza gebeld en gevraagd of dit nog gewijzigd kon worden. Dit zou gelijk naar de leverancier gecommuniceerd worden en ik zou op de hoogte gebracht worden en een paar ur later had ik een bevestiging met de juiste bestelling. Top service en constant vriendelijk te woord gestaan. De aftersales van deze webshop is erg goed. Ik was lange tijd opzoek naar een bidon voor de fiets, maar kon deze nergens meer vinden. De webshop gemaild en gevraagd of ik deze kon bestellen via hun. Dit bleek niet mogelijk, maar ze hadden nog een reserve en deze zou kosteloos naar mij opgestuurd worden: een uur later had ik al een verzendbevestiging! Al met al heb ik een erg goede ervaring gehad met deze shop en ga raad deze bij iedereen aan. De prijzen zijn in veel gevallen veruit de goedkoopste op internet en de service net zo goed, zo niet beter, als de gemiddelde fietsen winkel.

Webshoppen 12-04-2013

Op de site staat duidelijk "levering gemiddeld in 3-10 werkdagen, als dit iets later wordt nemen wij contact op."
Dus om nou uit je vel te springen zoals hieronder als het 12 werkdagen wordt lijkt me wel een beetje overdreven.

In mijn bestelmail stond ook een leverdatum van 22 kalenderdagen na bestellen, dat vond ik ook wel erg veel maar uiteindelijk werd de fiets netjes in 10 werkdagen bezorgd.

We zijn allemaal erg verwend met sites waar je voor 21:00 besteld de volgende dag geleverd krijgt.

Maar deze winkel heeft zijn zaken goed op orde, ook het (gratis) transport is goed geregeld.

De fiets komt netjes zonder beschadigingen aan. Op e-mail wordt goed gereageerd.

Ik zou er dus zo weer een fiets kopen.

gr4ffiti 10-04-2013

5,5
De reviews op deze website waren lovend en daarom hebben wij besloten om tot de koop over te gaan bij Bikesplaza.
De prijzen van de fietsen zijn significant lager dan bij andere webwinkels.

Uiteindelijk heeft het door een leveringsprobleem van de fabriek 12 werkdagen geduurd voor de bestelde fiets binnen was. Van de vertraging werden wij veel te laat of op ons verzoek op de hoogte gesteld.

Het ordersysteem op de website werkte niet, waardoor wij geen huidige status konden volgen.

De medewerkers zijn vriendelijk en meedenkend en zijn ons als dank voor ons geduld tegemoet gekomen met een gratis product.
Bij elkaar een zeer krappe voldoende, maar de potentie tot grote verbetering.

Hedwig2 26-07-2012

Na een super snelle levering (de dag na bestelling), helaas een klein mankement aan de tas. Na mijn melding een snelle reactie terug. Tas teruggestuurd en na drie dagen een nieuwe in huis. Als verrassing zat er een regenhoes bij. Echt een super goede ervaring met Bikes Plaza!

Peter58 15-07-2012

Wij zochten een degelijke maar niet te dure mountainbike als schoolfiets voor onze 12 jarige zoon. We kenden BikesPlaza niet maar hun webshop viel op door de lage prijzen. Bij gelegenheid eens gaan kijken in Zoetermeer. Daar hebben ze een fraaie showroom met servicewerkplaats en de medewerkers geven deskundige voorlichting. Ook bleken ze accessoires te kunnen leveren die niet in de webshop staan. Volledige afmontage is mogelijk voor 15 euro. Eigenlijk is het gewoon een normale vakhandel, maar dan met internetprijzen. Hoe ze dat doen is onbegrijpelijk. De bezorgkosten naar Zuid-Limburg waren nog geen 20 euro! Verder hebben ze een heel uitgebreid assortiment, van toerfietsen, kinderfietsen en speciale fietsen, zoals mamabakfietsen en cruisers, tot racefietsen en mountainbikes, helmen, tassen, sloten, zitjes en bellen. Ook veel leuke dingen voor kleine kinderen en schoolgaande jeugd. Afhandeling van de bestelling is te volgen op je persoonlijke account op de website en ook houden ze je op de hoogte via email. Bezorging was stipt volgens afspraak en alles was prima in orde.

Marijke 2 15-05-2012

Eerst verkeerde tas bestelt geruild voor andere. Vlotte afwerking. Via mail goed op de hoogte gehouden. direct geld op de rekening[de tweede tas is goedkoper].Kortom een prima service!

Maddy73 09-05-2012

Ik had eerst gebeld en de fiets was op voorraad. Heb hem via de website besteld maar zelf in Zoetermeer afgehaald. Kreeg telkens een mailtje als er wat veranderde met de bestelling, netjes. Toen ik hem ging halen hebben ze geholpen om hem in te laden. Fiets is helemaal top en ben er heel blij mee. Mijn dochtertje moet deze zomer een nieuw fietsje hebben, ga er zeker weer kijken.

bogersd 25-04-2012

Ik ben zeer tevreden over deze internet fietsen winkel. Kinderfiets was niet meer op voorraad.Toch fiets besteld.Later bleek prijs verhoogd maar gewoon de fiets gekregen tegen oude prijs.Goed op de hoogte gehouden over de mogelijke levertijd van de fiets.

Rene Amiabel 15-03-2012

Had een mooie Gazelle bij een fietsenzaak gezien en vanwege de aanmerkelijk lagere prijs gekocht via de website bij Bikesplaza. Prima website en schappelijke verzendprijs. Snel geleverd, ook duidelijke terugkoppeling gehad aangaande levering.
Enig minpuntje was dat je niet kon betalen met creditkaart, maar dat heeft de lage prijs eigenlijk weer goed gemaakt, Bikesplaza is aan te raden !

Mauricewt 10-03-2012

Ik ben zeer tevreden over deze webshop/winkel. De fiets die ik besteld had bleek niet op voorraad te zijn en de levertijd was 2 weken. Ik werd continu op de hoogte gehouden via mail van de status van de fiets. En inderdaad na 2 weken werd de fiets geleverd! Ook qua prijs waren ze de goedkoopste. Als je hen belt word je correct te woord gestaan. Mijn volgende bestelling zou ik hier zo weer doen. Een echte aanrader dus.