Bever - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bever.

Bever stelt zich voor

Hieronder kun je een eigen promotietekst voor de winkel plaatsen Vul hier een promotietekst/USP in (max 700 tekens) "Bever is dé buitenwinkel van Nederland. Met het grootste assortiment voor wandelen, trailrunnen, kamperen, klimmen, reizen, wintersport, fietsen en nog veel meer. Wij zijn echte buitenambassadeurs. Vanuit vele eigen buitenavonturen en uitgebreide productkennis brengen we onze liefde voor buiten elke dag over op talloze klanten en bezoekers. Dit doen we in winkels door heel Nederland, op bever.nl, via ons klantenserviceteam, op ons hoofdkantoor in Pijnacker en natuurlijk: buiten. Met meer dan 40 winkels in Nederland is Bever altijd dichtbij. "

Deze score is berekend op basis van 3 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

3,1

A 30-03-2019

Klanten service was uitermate asociaal!!!! Mail vol met sarcasme terug gekregen nadat ik melde teleurgesteld te zijn dat mijn bestelde item toch werd geannuleerd doordat deze schijnbaar al was uitverkocht.... zo ga je niet met je klanten om als je ook al een fout hebt begaan met je magazijn!!

Wilma A. 18-07-2018 In de winkel gekocht
Houten

Super snelle prima service.

Ik, helemaal geen outdoor type had een vraag over Teva sandalen. Die werd de volgende dag uitgebreid in prettig taalgebruik door Fabian van Bever aan mij uitgelegd. Ik ben tevreden en kan nu de juiste Teva kiezen. Dank je wel voor de goede uitleg !

Karin 07-06-2018 In de winkel gekocht
Bever Tilburg

service bij verkoop was top

Ondanks dat de service goed was bij verkoop was de service knudde toen ik het hologe wat ik smiddags had gekocht en waar ik de gebruiksaanwijzingen had gevolgd niet werkt.
De dame ik kwestie wist zich geen raad en iemand er bij roepen deed ze al niet, kreeg per direct me geld terug. Werd niet eens de moeite gedaan om te kijken waar het probleem lag/ligt.
Mijn beoordeling is puur gebaseerd op de service met het terug brengen van een niet werkend horloge waar ik toch bijna 300 euro voor heb neergeteld