Bever - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bever.

Bever stelt zich voor

Hieronder kun je een eigen promotietekst voor de winkel plaatsen Vul hier een promotietekst/USP in (max 700 tekens) "Bever is dé buitenwinkel van Nederland. Met het grootste assortiment voor wandelen, trailrunnen, kamperen, klimmen, reizen, wintersport, fietsen en nog veel meer. Wij zijn echte buitenambassadeurs. Vanuit vele eigen buitenavonturen en uitgebreide productkennis brengen we onze liefde voor buiten elke dag over op talloze klanten en bezoekers. Dit doen we in winkels door heel Nederland, op bever.nl, via ons klantenserviceteam, op ons hoofdkantoor in Pijnacker en natuurlijk: buiten. Met meer dan 40 winkels in Nederland is Bever altijd dichtbij. "

Deze score is berekend op basis van 6 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

2,8

jasper schipper 13-11-2019

nooit meer ga ik na de bever in zwolle. een paar meindl schoenen gekocht voor mijn werk als buitensport instructeur. deze begonnen na 2,5 maand te lekken. bij aankomst in de winkel werd er aangeven dat de schoenen te veel gedragen waren en er weinig aan gedaan kon worden. zeker niet op korte termijn. uiteindelijk na mail contact en bellen met de klanten service de schoenen toch opgestuurd naar meindl. na 3 weken kreeg ik een mail dat ze na de exper waren door gestuurd om te laten beoordelen ( had ze met spoed opgestuurd) na 4 weken nog niks gehoord en zelf naar de winkel gegaan hier werd me een interene mail voorgelezen dat er niks mee gedaan zou worden omdat de schoenen gestikt waren door een schoenmaker. dit klopt maar op een totaal andere plek dan dat de schoenen lekte. aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ging gezien de 2,5 maand oud. de medewerkste vertelde dood leuk ik doe niks voor u want vorige x was u ook al lastig, ik word dus afgerekend op het feit dat ik gebruik maak van mij rechte als klant.
zelfs de bedrijfleider er bij halen was te veel moeite. na aangegeven te hebben dat ik tot sluitingstijd wel in de winkel zou blijven wachten kwam deze man er toch aan. na een belletje uiteindelijk de keuze gekregen om of nieuwe schoenen of geld terug te krijgen. u snapt mijn keuze.

bij de bever in zwolle werkt afgezien van de bedrijfsleider onkundig personeel die totaal niet mee denken met de wensen van de klant en alleen maar uitzijn op omzet en helemaal niet met service.
alleen al de moeite nemen om after service te bellen en hard voor de klant te staan zou al werken nu werken ze alleen maar de klanten tegen. gelukkig is er een nieuwe buitensport winkel in zwolle die nog wel service verleent en staat voor klantvriendelijkheid.

Dick 07-10-2019

Nooit meer Meindl!!!!
Ik heb 1,5 jaar geleden Meindl Comfort Fit (matrei gtx) gekocht voor €229,95. Ik heb de verkoper foto's laten zien op welk soort paden ik loop (ik woon in het buitenland) en ik was bereid te investeren voor echt degelijke goede schoenen. Na 1,5 jaar laat de zool los en vertoont de zool haarscheurtjes. Zeer gedetailleerde foto's gestuurd aan serviceteam@meindl.de, deden niets verwezen mij door naar info@dynamiclimite.es en die reageren niet. Daarna met Bever klantenservice. Ik moet ze opsturen om te beoordelen. Dat zijn dus verzendkosten met het risico dat ze zeggen: "slijtage normaal gebruik". Kosten reparatie + verzendkosten kan je dan weer nieuwe schoenen voor kopen. Nooit meer Meindl kopen en nooit meer Bever. Zie ook https://www.trustpilot.com/review/www.meindl.de en zoek via Google "Meindl zool laat los". Dan weet je genoeg. Volgende keer weer mijn oude vertrouwde Grisport schoenen voor minder dan de helft van de prijs en 5 jaar mee gedaan. En dan nog wat, een review schrijven op de Bever website lukt niet meer omdat mijn link te oud is. Je kan dat alleen doen als je ze pas hebt gekocht. Zo kan ik het ook om goede reviews te tonen.

Marielle 08-09-2019

Uitstekende afhandeling van kapotte ritssluiting broek.
Voor de vakantie een afritsbroek gekocht. Tijdens vakantie ging ritssluiting van broekzak kapot. Na de vakantie teruggegaan naar winkel. Broek opgestuurd naar fabrikant. Ritssluiting kon niet gemaakt worden. Ze gingen kijken of dezelfde broek nog online of elders te verkrijgen was. Is opgestuurd vanuit andere winkel naar mij thuis. Kreeg zelfs nog geld toe, omdat deze nu in uitverkoop was. Geen bezorgkosten hoeven te betalen. Ik ben zeer tevreden over deze afhandeling.

Maarten G 30-06-2019

Wat een deceptie.
Mooie zonnige dag, op tijd van het strand af want de winkel gaat dicht.

Ondanks de vele slechte reviews bij jullie slippers besteld. Duurder dan bij een anders, maar kan ze vandaag nog ophalen. Bezorgen duurt 7 dagen??

Bij aankomst van het filiaal bleken mijn slippers, die ik online besteld en betaald had, al aan iemand anders verkocht te zijn. Alweer..

Uur in de auto, parkeergeld verder en zonder slippers naar huis. Nu maar bestellen bij een echte winkel die goedkoper is en wel de volgende dag kan bezorgen.

Qua service en voorwaarden maken jullie de slechte 2/5 sterren meer dan waar.

Chapeau, mij krijgen jullie er ook 1 ster bij.

slechte service van Bever 01-06-2019

In mei 2018 en paar wandelschoenen gekocht van het merk Lowa. In de winkel een aantal schoenen gepast en de Lowa zat het fijnst. Echter geen uitleg over de schoenen behalve dat ze een halve maat groter moesten zijn. Geen metingen, niks. Even lopen over een bruggetje en dat was het dan. Bij inlopen had ik al snel blaren en ook hielpijn. Uiteindelijk de schoenen omgeruild voor nog een halve maat groter. Ingelopen en in april de Camino gelopen in Spanje tot Leon, ongeveer 500 km. Helaas weer veel en grote blaren, hielpijn en pijn op de wreef. Alleen met pijnstilling kon ik de tocht volbrengen. Ook bleek de zool bij de hakken ver te zijn afgesleten. In mei teruggegaan naar Bever met deze bevindingen. Helaas daar geen enkel begrip en ik kon de schoenen laten verzolen op mijn eigen kosten. De schoenen kostten mij 250 euro en ik heb er slechts 600 km op gelopen (inlopen en Camino). Duur grapje zo. Bij zoeken op internet is mogelijk de schoen te stijf voor mij waardoor ik zoveel klachten kreeg. Met andere woorden: zoek een goede winkel met verkopers die verstand hebben van hun produkten, Bever heeft dat zeker niet!

A 30-03-2019

Klanten service was uitermate asociaal!!!! Mail vol met sarcasme terug gekregen nadat ik melde teleurgesteld te zijn dat mijn bestelde item toch werd geannuleerd doordat deze schijnbaar al was uitverkocht.... zo ga je niet met je klanten om als je ook al een fout hebt begaan met je magazijn!!

Wilma A. 18-07-2018 In de winkel gekocht
Houten

Super snelle prima service.

Ik, helemaal geen outdoor type had een vraag over Teva sandalen. Die werd de volgende dag uitgebreid in prettig taalgebruik door Fabian van Bever aan mij uitgelegd. Ik ben tevreden en kan nu de juiste Teva kiezen. Dank je wel voor de goede uitleg !

Karin 07-06-2018 In de winkel gekocht
Bever Tilburg

service bij verkoop was top

Ondanks dat de service goed was bij verkoop was de service knudde toen ik het hologe wat ik smiddags had gekocht en waar ik de gebruiksaanwijzingen had gevolgd niet werkt.
De dame ik kwestie wist zich geen raad en iemand er bij roepen deed ze al niet, kreeg per direct me geld terug. Werd niet eens de moeite gedaan om te kijken waar het probleem lag/ligt.
Mijn beoordeling is puur gebaseerd op de service met het terug brengen van een niet werkend horloge waar ik toch bijna 300 euro voor heb neergeteld