Beterwitgoed - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beterwitgoed.

Beterwitgoed stelt zich voor

Sinds 2000 kunt u in onze online winkel kwaliteitsapparaten aanschaffen tegen zeer scherpe prijzen. We hebben een uitgebreid assortiment witgoed- en inbouwapparatuur van diverse merken. Indien gewenst kunnen we de goederen bij u thuis afleveren, en tevens bouwen wij inbouwapparatuur tegen een kleine meerprijs bij u thuis in. Goederen afhalen in Tilburg is ook geen probleem. Betalen kan vooraf per bank of iDeal, maar u kunt ook pinnen of contant betalen bij aflevering.

Deze score is berekend op basis van 12 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.1

Maria Dijkzicht 07-07-2013

Heldere toegankelijke site

Geduldig en vriendelijk aan de telefoon; snel en accuraat.
Snelle levering en toen plaatsing niet meteen lukte maakte de heren het met creativiteit meteen af

Assortiment
Breed en concurrerend qua prijs

Billy5 05-07-2013

Margaretha10 05-07-2013

rustig zoeken, goed overzicht

Nette afhandeling. Alles wordt duidelijk gecommuniceerd.

Extra toelichting
Pas nog de buurman naar jullie verwezen ivm goede prijs/service verhouding.

Westerink1 04-07-2013

Het was simpel en overzichtelijk

Ruim

Aanbeveling
duidelijk en goed met de prijs
en zeker aanbevelen bij andere mensen.

Extra toelichting
Alles goed en naar tevredeheid verlopen Keurig thuis afgeleverd in de afgesproken levertijd Kort site beterwitgoed zeer aan te bevelen.

Ton van Gent 04-07-2013

Alle functies op de website werken naar behoren, telefonische verkoopondersteuning perfect. PIN betaling bij aflevering.

Uitstekend, conform afspraak bezorgd, tegen betaling van een gering bedrag nieuwe machine op zolder geïnstalleerd en getest en oude machine afgevoerd.

Assortiment
Ruim voldoende, afwijkende prijs in winkel ten op zichtte van webshop als gevolg van voorwaarden van leveranciers.

Zeker aan te bevelen.

apestaartje1960 04-07-2013

ik zocht een model en vond het bij beterwitgoed. de volgorde van logica in de bestelling was top.

een goede afhandeling dmv betalen per pin. je betaald extra voor contant. daarmee creëer minder risico voor de bezorgers. een veilige keuze

Aanbeveling
als de zoekmachine jou selecteert als winkel heb je de race al gewonnen. belanden in de evoked set is kopen.

Extra toelichting
ik ben zelf aan het bouwen van een professionele website voor de juweliersbranche. de valkuilen door anderen reeds gevonden doen mij goed. webwinkels maken en beheren is een echte professie en die beheersen jullie

RJM van Beek 03-07-2013

Lekker vanuit thuis kunnen beslissen wat je gaat kopen.

Eerst verkeerde geleverd gekregen en met veel moeite de leveringskosten (van de 2e keer) terug gehad

er is genoeg keuze.

Aanbeveling
door het gemak en de toch wel goede service zou ik het wel aanbevelen.

B. Oordeling 03-07-2013

Duidelijke informatie. Let ook op de geschatte leveringsdatum.

Directe persoonlijke terugkoppeling. Ook een mogelijkheid (tegen korting) zelf afhalen van je bestelling. Bezorgkosten (intergraal in prijs opgenomen) zijn billijk. Geen onaangename verrassingen dus.

Assortiment
Enorme keuze. Gaat verder dan de meeste groot-wirgoedwinkelketens.

Aanbeveling
De overige beoordingen geven voldoende toelichting

Extra toelichting
Correcte levering via Nederlandse importeur. Gebruik gemaakt van aanvullende garantie van de importeur.

E R P 03-07-2013

Gemakkelijk te bestellen en vervolgens snel geleverd.

Op vrijdagmiddag gebeld en netjes te woord gestaan, vriendelijk geholpen en later in de week gebeld om een afspraak te maken.

Assortiment
Eerlijk gezegd heb ik daar niet op gelet want ik wist wat ik hebben wilde.

Aanbeveling
Gewoon alles goed. Vriendelijk geholpen aan de telefoon, snelle afspraak om product te leveren.

Niets anders dan lof.

a. vermeer 02-07-2013

binnen 2 uur nieuwe wasmaschine na oude defect

buitengewoon goed arianne vermeer

roel van Maaren 02-07-2013

door op de site online te bestellen vanuit je luie stoel, en duidelijke omschrijving van het bestelde produkt

had een verkeerde levering gekregen , maar telefonisch snel geregeld om dit op te lossen.

Assortiment
grote diversiteit in de produkten

Aanbeveling
goede site ,service oke , aflevertijdstip bekend de avond voor levering.

naam 2050 02-07-2013

Door te googlen kwam ik bij beterwitgoed terecht en was verrast door de vele producten en het gemak alle gegevens te vinden.Betalen via Ideal verliep snel.

Ontving meteen emails omtrent
de koop en de snelle levertijd.Het klopte allemaal perfect.Daar een vrieskast niet moeilijk te installeren is,kocht ik er geen extra service bij. Jammer dat de kast niet even boven werd gebracht door de 2 sterkuitziende mannen.

Assortiment
Heb niet het hele assortiment bekeken ,omdat ik specifiek deze vrieskast (een smal model)zocht. De prijs was de laagst te vinden.

Aanbeveling
De lage prijs,snelle levering en prima begeleiding via emails.Dus aantebevelen winkel.
Heb nog geen klachten gehad en weet dus niet hoe klantvriendelijk de winkel dan is. Heb er wel alle vertrouwen in.

Extra toelichting
Alles omtrent koop en betaling en levering ging volgens het boekje en dus zeer tevreden.

JolienM 02-07-2013

In het buitenland via de iPad een nieuwe wasmachine gekocht.

Wasmachine wordt naar boven getild en aangesloten en de oude wasmachine wordt weer meegenomen.

Assortiment
Genoeg keus van allerlei witgoed.

Aanbeveling
Heb deze winkel al aan 2 kennissen aanbevolen.

Kimberley Meuldijk 02-07-2013

Via de site een korting gevraagd en daar werd snel op gereageerd

Soms lang moeten wachten als ik een vraag stelde

Genoeg assortiment

Aanbeveling
Zeker een 7 jullie reageerde prima op mijn vraag naar wie de goedkoopste wilt zijn. En niet alleen omdat jullie de goedkoopste waren

Extra toelichting
Het bestellen en afleveren ging goed. Bezorgers waren heel vriendelijk. Helaas is het apparaat kapot geleverd. Na telefonisch contact komt er een monteur langs. Toch blijft de onvrede omdat ik vind dat een apparaat omgeruild moet worden als hij stuk wordt geleverd. Als de monteur nu vrijdag komt en hij gemaakt wordt blijft het een apparaat met een reparatie. En jullie behoren een apparaat te leveren welke het doet. Dit is mijn mening. Als ik ergens een stofzuiger koopt en deze werkt niet krijg ik ook gelijk een nieuwe. Hij is 18 juni afgeleverd en wordt waarschijnlijk As vrijdag gerepareerd

Wim_vD 02-07-2013

Website is duidelijk en makkelijk te bedienen.

Ik had nog een vraag, die werd snel en duidelijk beantwoord door vriendelijke dame via het contact telefoonnummer

Aanbeveling
Prijs, kwaliteitverhouding is goed.

Extra toelichting
Na bestelling wordt dag afgesproken voor levering en half uur van te voren wordt je gebeld. Mijn oude koeler is gratis meegenomen. Alles zeer soepel verlopen. Voor een volgend witgoedartikel zal ik zeker weer op de website gaan kijken.

Eduard13 02-07-2013

Snelle levering

wr peters 02-07-2013

Ik had mijn keuze gemaakt via kieskeurig.nl, en meteen doorgegaan naar jullie site.

De bestelde koelkast werd op tijd bezorgd en mijn huis in gedragen en op de plaats neergezet.

Assortiment
Dat speelde geen rol want keuze was al gemaakt voor bestelling

Aanbeveling
Alles verliep naar wens en netjes

Extra toelichting
Ik ben een hele tevreden klant en zal zeker in de toekomst weer bij BeterWitgoed shoppen.

Bells 02-07-2013

alles was erg duidelijk en ik hoefde niet onnodig veel gegevens in te vullen

's middags besteld, de volgende morgen de wasmachine in huis. zonder bijbetalen kreeg ik een duurder model omdat het model dat ik bestelde niet meer kon worden geleverd

dik tevreden

Aanbeveling
perfecte service, vriendelijke mensen aan de telefoon en een zeer vlotte levering

Extra toelichting
prima zaak om nog es terug te komen!

2370 02-07-2013

snel gevonden wat ik zocht

Perfect telefonisch contact betreft de tijd van leveren en ook nog vooraf bellen van ik ben in 5 minuten bij U

Assortiment
alles wat betreft witgoed is duidelijk vindbaar en het assortiment is aanzienlijk

Aanbeveling
Inmiddels heb ik al diversen mensen van bekenden van mij en familie doorgestuurd en hebben er ook inmiddels gekocht.

Koelkastje76 02-07-2013

De levering kon stukken beter, we hadden betaald voor het op z`n plek zetten van de koel/vriescombinatie, maar de bezorgers wilde de koel/vries combinatie zo wegzetten onuitgepakt en wilde weggaan, toen zei ik, lijkt me handig dat je hem uitpakt en op z`n plek zet, o ja natuurlijk meneer als u dat wilt, dat is dus geen manier ze wisten dat het gedaan moest worden, dus doe het dan ook, ik zei moet hij niet waterpas?, toen deden ze de deur van de koel/vries open en dicht, ja meneer hij staat waterpas, ik moest afrekenen middels pin, en de chauffeur kruisde alles aan dat het goed was, en was na mijn handtekening daarna gelijk weg, toen kwam ik er wel achter dat er een klein 'deukje'in de zijkant zit, maar ja daar kan ik nu niet meer over recalmeren,

1205 02-07-2013

jaronb 02-07-2013

Uitzoeken is simpel, bestellen en bezorgen ook

prima

Assortiment
ik vond gelijk de gewenste vaatwasser

Aanbeveling
goede service, snel en betrouwbaar

Gerard van Engelenburg 02-07-2013

Prima webwinkel, alles makkelijk te vinden. Bezorging netjes geregeld, installatie helemaal top. Klein minpuntje was dat de batterij van het pinapparaat leeg was, waardoor ik niet gelijk kon pinnen. Maar dat was met internetbankieren snel opgelost.

Uitstekend. Bestelling, levering en installatie perfect conform afspraak. Ik werd keurig een half uurtje voor de aflevering gebeld dat ze onderweg waren, waardoor ik niet de hele dag thuis moest wachten. Prima geregeld.

Assortiment
Wat ik nodig had, was er te vinden. Niets op aan te merken.

Aanbeveling
Uitstekende webwinkel. Goed assortiment, prima service. Absolute aanrader.

Extra toelichting
Ik kan beterwitgoed.nl van harte aanbevelen. De bestelling was eenvoudig te plaatsen, de levering was conform afspraak en de installatieservice was prima geregeld. Helemaal niets op aan te merken.

Jeroen Harmsen 02-07-2013

Bestellen via de website ging eenvoudig en gebruiksvriendelijk

Snelle levering en meenemen van oude machine

hgroeneveld 02-07-2013

Typenummer was snel gevonden en verdere afhandeling was prima in orde

Hoewel al van te voren bekend was welk product we nodig hadden was de informatie op de website welkom als aanvullende informatie.
De aflevering is correct en snel verlopen.

Assortiment
We vonden het door ons gewenste product voor een concurrerende prijs.

Aanbeveling
Wij zijn prima tevreden en zullen onze ervaringen delen met anderen.

Extra toelichting
Bovengenoemde beoordelingen spreken voor zich.

Monika Carter 02-07-2013

r.devreede 02-07-2013

7,3

Snel, goed bezorgd

Niet aangesloten, moeilijk om de trommel transport beveiliging te verwijderen

Prijs/kwaliteit verhouding

Jan en Irene 02-07-2013

er werd goed geluisterd naar mijn vragen en er werd duidelijke uitleg gegeven.

Alle gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen.ik ben daarom ook zeer tevreden met de gang van zaken.

voldoende keuze.

Bert vd S 02-07-2013

Om de hoek,kan het product in de winkel beoordelen

Personeel geeft goede informatie over het product levering correct

Assortiment
Indien niet in de winkel toch voldoende informatie

Correcte behandeling en prijzen

Super

Jan41953 02-07-2013

Ik keek op de site vergelijk en Witgoed kwam er als de beste uit, en ik had ook het geluk In Tilburg is een winkel van Witgoed, en kreeg ik ook nog eens een goed advies.
En kon de vriezer GP1486-20 op gaan halen.

Goed advies, binnen 24 uur stond hij al energiezuinig te vriezen. In mijn familie komen ze ook altijd bij

Veel keuze.

Aanbeveling
Zelf ben ik ook door familie op Witgoed gewezen, ook door de vergelijk.nl site. Maar zelf zal ik ook mensen naar Witgoed sturen.

Extra toelichting
Gewoon goed, ik ga de volgende keer weer.

Patricia Visser 02-07-2013

Grote diversiteit aan artikelen en gemakkelijk te vinden op de site.

Kregen netjes een mail waarin werd aangegeven wanneer wij ons product konden verwachten. Chauffeur belde half uurtje van tevoren en heeft de vaatwasser netjes afgeleverd. Top!!

Assortiment
Grote assortiment, voor elk wat wils

Aanbeveling
Wij zijn zeer tevreden over Beterwitgoed.nl
Goede service, ruime keus!

CJ Legemate 02-07-2013

Vanuit je luie stoel

Servicegericht; alles naar wens? wat kan ik nog betekenen?

Nooit misgegrepen

Maakt het waar

Extra toelichting
Prima website, management van verwachtingen, waarmaken verwachtingen

Pippi3x3is6 02-07-2013

Goed vindbaar, duidelijke info over producten

Producten snel geleverd & geinstaleerd door vriendelijk personeel, ook vragen vooraf professioneel beantwoord

Ruim

VictorP 02-07-2013

Kon snel vinden wat ik nodig had en aanbod was goed (zocht betaalbare A++ afwasmachine met warmwater aansluiting en die hebben veel aanbieders niet)! Was ook zo besteld via internet. Kreeg ook netjes telefoontje over aflevering.

Snel geleverd, netjes oude machine weggehaald, keurig op tijd afgeleverd!

Assortiment
Vond apparaten in assortiment die niet elke aanbieder in huis heeft. Veel op voorraad, dus lekker snel afleverbaar.

Aanbeveling
Goede prijs-kwaliteit, mooi assortiment, makkelijke website, makkelijk bestellen en betalen, op voorraad, netjes afgeleverd en op tijd volgens afspraak.

Extra toelichting
Beterwitgoed heeft mij positief verrast met aanbod, prijs-kwaliteit, gemak en service!

iellex 02-07-2013

erg makkelijk om te bestellen..

erg fijn dat er duidelijkheid wanneer het bij je aankomt.. ik dacht alleen , maar ik kan t mis hebben , dat ik een half uur van te voren een sms zou krijgen ..

ruime keuze

Aanbeveling
heb het al in de rondte gemeld .. :)

Extra toelichting
erg nette winkel, hele procedure ging vlekkeloos

diver99 02-07-2013

alle info is prima terug te vinden op de site

Direct na de bestelling al een mail ter bevestiging. Volgende morgen al een telefoontje voor de levering welke al een dag later kon. Oude apparatuur werd ook gelijk meegenomen.
Het pinnen bij levering is een uitkomst voor beide partijen, leverancier hoeft niet met geld over straat en de koper hoeft niet bang te zijn iets te kopen zonder iets geleverd te krijgen

Assortiment
Er is genoeg te vinden op de site

Aanbeveling
Mijn volgende bestelling wordt zeker weer bij beterwitgoed.nl. Komt vertrouwt over en alles wordt netjes volgens afspraak gedaan en ook nagekomen

Extra toelichting
Nadat onze oude vaatwasser het had begeven via internet bij beterwitgoed.nl uitgekomen voor de laagste prijs.Hele koopproces en levering ging perfect en 2 dagen later was alles in orde

B666 02-07-2013

Besteld en het ging zoals vermeld op de website,alleen de vermelde levertijd van 1 dag werd 5

Afleveradres later aangepast zonder problemen

Ruime keus

M.duPau 02-07-2013

Alles was duidelijk aangegeven. Betaling was makkelijk. alles met een woord goed.

Telefonisch contact ook vriendelijk. Mensen zijn vriendelijk die het product brengen.nemen ook de tijd. Je word gebeld "binnen een half uur zijn we er"

Assortiment
allerlei keuze's Hele goede prijs voor mn vaatwasser. Kom beslist terug.

Aanbeveling
Mensen in mn omgeving ga ik zeker jullie site aanprijzen.

Extra toelichting
Met één woord vind ik jullie website heel goed. Kom beslist terug om producten te bekijken als ik ze nodig hebt. De service is ook prima en de chauffeur ook. Nogmaals een fijn bedrijf.

Jfwits 02-07-2013

PamsoB 01-07-2013

breed en diep assortiment

Aanbeveling
Service was goed aleen voor de deur anders draaiend maken werd een veel hoge prijs geoffreerd. Terwijl in de begeleidende mail door u werd gezegd dat het in een handomdraai zou zijn te doen dan is euro 40,-- heel veel geld.

Extra toelichting
de bestelling en aflevering en correspondentie daarover verliep goed

Martijn Lievaart 01-07-2013

Gewoon goed, overzichtelijk.

Aanbeveling
Goede prijzen, overzichtelijke webshop.

Extra toelichting
Gewoon goede prijzen. Keurig afgeleverd, oude meegenomen, niks mis mee.

Lennart1607 30-06-2013

Werd netjes in de keuken gezet en uitgepakt, en volgens mij hoeft dat niet perse.

Had eerder bij Redcoon besteld wat dramatisch is gegaan (na 1,5 maand nog niks) en bij jullie was het binnen 2 weken geregeld.

Prima, uitgebreid genoeg!

Ja, reeds al gedaan.

Extra toelichting
Prima service etc. Ons bestelde product was uit de collectie en kregen voor deselfde prijs de nieuwere versie.

WdeBoer 30-06-2013

Het bestellen via de website ging eenvoudig

Keurig bezorgd, en op plaats gezet, uitgepakt en verpakkingsmateriaal afgevoerd

Assortiment
We hebben gezocht naar dit model en Beter Witgoed kon de machine voor een scherpe prijs leveren.

Aanbeveling
Prima ervaring helemaal niks op aan te merken

Extra toelichting
Gezocht voor specifiek de meest energiezuinige wasautomaat gevonden via Kieskeurig bij Beter Witgoed. Eenvoudig besteld en keurig geleverd gekregen. Geen enkele op of aanmerking.

Rob Haverlag 30-06-2013

lekker achter de ipad, slecht voor de conditie!

alle info per mail, dus lekker achte je ipad.

Assortiment
alles wat je nodig hebt binnen handbereik.

Aanbeveling
reeds meerdere keren aanbevolen!

reeds gemotiveerd

Jamey Jaminson 30-06-2013

Extra toelichting
geen gezeik, werd gewoon netjes aangesloten en oude machine werd weggehaald, zonder enig probleem.

robwessel 30-06-2013

makkelijk zoek mogelijkheden en uitgebreide toelichting

telefonisch duidelijke informatie en snelle reactie op vragen

Assortiment
ruim voldoende keuze in vaatwassers en goede/uitgebreide specificaties om de machines te vergelijken

Aanbeveling
gezien de kennis van medewerkers, de goede web site en snelle levering staat beterwitgoed bij mijn bovenaan en zal ik dit aan en ieder adviseren.

Extra toelichting
beterwitgoed is voor mij de eerste keuze, dit gezien de duielijke website, beschrijvingen, toelichting van de medewerkers, snelle levering en vakkundige plaatsing.

lucas1586 30-06-2013

duidelijke website

vriendelijk aan de telefoon,nadat ik een paar keer informatie over de bestelling gedaan heb.

is goed.

Aanbeveling
iedereen die vertrouwd,en goede service belangerijk vind.

Extra toelichting
ik ben tevreden, over mijn aankoop via beterwitgoed.

G de Beer 29-06-2013

Overzichtelijke website maar omdat de winkel op een paar km van ons vandaan zit zijn we ook in de winkel gaan kijken en hebben in de winkel besteld.

Wij zijn in de winkel ook gaan kijken en werden uiterst correct maar bovenal vakkundig geadviseerd. Verder zijn de gemaakte afspraken mbt leveren en installeren stipt nagekomen

Assortiment
Het assortiment van de winkel voldoet aan onze verwachting. Er is voldoende keuze ook in de verschillende prijsklassen en de prijs is ook concurrerend.

Aanbeveling
Wij vinden dat deze zaak een goede overzichtelijke website heeft maar in de winkel werden we bijzonder vakkundig voorgelicht en geholpen (we hebben dat elders wel eens anders meegemaakt) zodat we een goede keus hebben gemaakt en we hebben er geen seconde spijt van gehad.

vase 29-06-2013

alles is verkrijgbaar

jh gerth 29-06-2013

Extra toelichting
Goede afspraken makkelijke betaalwijze. Nette afwikkeling van het gebrachte artikel