Beter Bed - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beter Bed.

Beter Bed stelt zich voor

Bij Beter Bed vindt u een compleet assortiment aan slaapkamerproducten. Van scherp geprijsde boxsprings en bedbodems tot matrassen en complete slaapkamers van A-merken als M Line, Kårlsson, Mio Dormio en Alpine Plus. Met meer dan 1000 winkels in Europa profiteert u altijd van het grote voordeel van de grootste inkoper. Ook voor zaken als gratis bezorging en montage en uitprobeergarantie moet u bij Beter Bed zijn. Maar liefst 95% van de klanten is tevreden! Als dat niet geruststellend is.

Deze score is berekend op basis van 6 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

3.1

• Slecht

Kitty Weststrate 19-06-2018 In de winkel gekocht
Goes

Geweldige service

I had vorige week een kussengekocht met climate sloop.
De verkoopster vroeg of ik een2e kussen wilde
Waarop ik nee zijn.
Vandaag toch besloten voor een 2e toen zag ik dat het 2e kussen gratis was. Dat was mij niet verteld. De meneer keek het na in de computer en zag dat dat zo was en vroeg of ik korting had gekregen. Maar dat had ik niet gekregen.
Ik kreeg toen mijn 2e kussen als nog gratis mee.
Vond het top service. Pluim voor Beter bed Goes

Flip Klopper 18-05-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Beter Bed levert niet.

Beter Bed heeft net voor de derde maal de levering uitgesteld van het bed dat we daar in maart hebben gekocht. Dit bedrijf verkoopt bedden die ze niet hebben en ook niet kunnen leveren. Ik vind Beter Bed een waardeloze club! Ik kan niemand aanraden hier iets te kopen!

Karman 29-03-2018 In de winkel gekocht
Beter bed in oss

Waardeloze levering

Weet niet hoe ze aan de waardering van 9.2 komen. Maar voor mij verdienen ze een koude douche maar tegen het vriezen aan.
Okt 17 bestellen wij een bed. Uit voor zorg dat het op tijd geleverd wordt op 13 febr. + een bed voor onze dochter.
Bel 4 weken van te voren op of het op tijd geleverd kan worden. Jazeker mevrouw. We zaten namelijk volop in de verhuizing en verbouwing en moesten 15 febr. Uit het oude huis zijn.
4 dagen van te voren bellen ze mij op dat het bed niet te leveren was. Dat het een week later werd. Daar ging ik absoluut niet mee accoord. Ik was razend. Met heel veel mopperen en huilen meerdere telefoontjes en dat ging niet zonder vlag of stoot, neem dat maar van mij aan, konden ze het wel op de 14 de leveren. En het bed van mijn dochter de 13de febr.. Toen ik zei dan breng mij bed ook maar de 13 de nee dat ging niet omdat ze dan njet in onze regio zaten. Ik lachte ze gewoon uit . dan allebei op de 14. Goed prima.
Hield de mail in de gaten en zag dat mijn dochters bed niet mee kwam. Weer gebeld. Ja dat klopt die komt pas de 26 ste. Ik zei jeetje kunnen jullie dan niets goed doen. Ik heb geen toestemming gegeven om dit te verzetten gewoon op 14 de.
Prima het werd geleverd. De bezorgers waren enorm vriendelijk en behulpzaam. Top
Toen ze het bed van mijn dochter monteerde was het enorm beschadigd aan de binnenkant van de zijdragers. Hier waren wij niet blij mee. Gezegd we houden 100 euro in en willen een nieuwe zijkant. Ja dat is niet gebruikelijk zei hij. Tja dan neem alles maar weer mee. Oh we waren er o zo klaar mee. Toen was bij ons bed geen dragers geleverd voor de lattenbodems. Ik belde naar de klante service krijg als antwoord die kun je online bestellen . De verkoopster van het filiaal in Oss had niet tegen ons gezegd dat wij die moesten bijbestellen. Werk zelf in een winkel en zei had ons dit kenbaar moeten maken. Ik was nu echt enorm laaiend. Ik zei zorg maar dat je voor vanavond die draagers brengt want dan weet ik het niet meer. We moeten toch slapen. 😡😡
Inmiddels tientallen telefoontjes verder. Bellen ze mij op. Dat ze het opgelost hebben.
Iemand uit Uden komt met de dragers en via Oss komt iemand het monteren. En ik hoefde de dragers niet te betalen. Ik wist niet wat ik hoorde. Was de hele week aan het bellen met BETER BED om mijn bed te krijgen.
De zijkant zou 28 mrt geleverd worden. Thuis gebleven. Helemaal niets geen bericht, een belletje, naatje pet. Waardeloos
Van de morgen 29 mrt gebeld. Een excuus het komt snel onze kant op. Het is met één woord een groot .... bedrijf.
2 vriendinnen van mij hebben het zelfde mee gemaakt. Ben echt niet de enigste
Ben nu benieuwd wanneer de zijkanten komen.
Ik was enorm van streek op de manier hoe ze met mij omgingen. Als het pas 6 weken geleden besteld was kan ik nog begrijpen. Maar 16 weken kom op zeg

Tatiana 24-01-2018 In de winkel gekocht
Hulst

Nooit meer!

Zeer vriendelijk bij eerste kennismaking. Maken afspraken op papier in verband met de levering, maar komen deze absoluut niet na! Zeer slechte service!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

anoniem 31-10-2017 In de winkel gekocht

slechte service!

Wij hebben twee electrisch verstelbare lattenbodems besteld, met synchroonverstelling. Het product doet het. De service van het bedrijf is daarentegen bijzonder klantonvriendelijk, om de volgende redenen.
De synchroonbestelling was niet via de webshop te bestellen, dus hebben wij het bij een filiaal moeten doen. Daarnaast vroegen ze er 70 euro voor, terwijl het om een kabeltje gaat.
Toen wij in de winkel onze bestelling regelde, konden wij geen tijdvak aangeven waarop bezorgt zou worden. Hierdoor moesten wij een gehele dag vrij maken om te wachten op de bezorging. We zouden de dag voor de bezorginsdatum een bericht krijgen over de bezorgtijd. Echter, die dag kregen wij in plaats daarvan het bericht dat het product niet leverbaar was, en dat we hem dus die dag niet zouden krijgen. Een paar uur later kregen we het tegenstrijdige bericht dat de levering in de middag zou plaatsvinden. Hierover belden wij voor de 4e keer de klantenservice (voor de bestelling was het al een aantal keer nodig geweest door slechte informatieverstrekking), waar wij nogmaals meer dan een half uur in de wacht stonden (ongeacht van het tijdstip, is er altijd minstens een half uur wachttijd), waar tijdens we de hele tijd naar de meest repetetive, slechte kwaliteit wachtmuziek moesten luisteren zonder de optie om die uit te zetten. Vervolgens zei de klantenservice niets raars te kunnen zien, het eerste bericht stond niet bij hun geregistreerd, en de levering zou inderdaad gewoon in de middag van de volgende dag plaatsvinden. Het lijkt er dus op dat de klantenservice niet goed op de hoogte is van de berichten die verstuurd worden aan de klant.
De volgende dag kwamen de bezorgers inderdaad in de middag, maar bleek er nog meer miscommunicatie te zijn. De lattenbodems moesten naar 2 hoog getilt worden en wij hebben een tapijt op de trap, waar wij geen modderschoenen op willen. In de winkel was ons verzekerd dat dit geen probleem zou zijn bij de bezorging. Het was wel een probleem. De bezorgers wouden (om goede reden) hun schoenen niet uit doen, en Beter Bed weigert om de bezorgers plastic schoenbescherming mee te geven, ondanks dat zowel klanten als bezorgers erom hebben gevraagd. Dit is dus geheel tegenstrijdig met dat er in de winkel werd gezegd dat het goed zou komen. Uiteindelijk hebben de bezorgers de lattenbodems beneden in de hal gezet, waarna wij ze zelf naar boven hebben getild en geinstalleerd. Het is jammer dat we hebben moeten betalen voor installatie, maar uiteindelijk al het werk zelf hebben moeten doen, omdat Beter Bed weigert om schoenbescherming te regelen voor de bezorgers.
Er moet wel gezegd worden dat individuele medewerkers vriendelijk en behulpzaam lijken, maar ze kunnen niet daadwerkelijk problemen oplossen, want het bedrijf Beter Bed is als een geheel onvoorstelbaar klantonvriendelijk. De meeste van deze problemen zijn heel makkelijk op te lossen, door een tijdvak aan te laten geven voor de bezorging, de bezorgers plastic voetbescherming mee te geven en de wachtmuziek optioneel te maken. Maar Beter Bed heeft ervoor gezorgd dat elke stap van het process moeizaam en stroef verloopt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Arnold Dikstaal 11-10-2017 In de winkel gekocht
Almere

Klantonvriendelijk en laten je in de kou staan

Beter Bed wat een stelletje oplichters zijn jullie. Vandaag zou mijn nieuwe bed komen met matrassen en jullie melden dan stomweg dat de matrassen er niet bijzijn. Ala, vervolgens bellen om te vragen om leenmatras blijkt dat jullie DE HELE LEVERING hebben geannuleerd. Medewerker navragen en geeft aan dat vandaag alsnog mijn bed zou komen met 2 leenmatrassen. Joepie! Krijg ik om 23:00 een sms dat niets geleverd wordt want er zijn leveringsproblemen met de matrassen. Terwijl ik dit net met de medewerker heb afgestemd. Toch wachten tot afgesproken levertijdstip want zou wel eens een vergissing kunnen zijn, maar nee hoor... komt niet. Weer bellen dus. Blijkt nu dus dat men NIETS meer mag uitleveren door "kwaliteitsproblemen". Ik zit dus nu in de problemen want heb mijn bed afgebroken en op de stort gedumpt in stukken. Ik kan dus nergens op slapen nu. En wat denk je dat men doodleuk aan de telefoon meldt. SORRY, IK KAN NIETS VOOR U DOEN. Wat????? Ik heb een probleem door jullie en jullie doen NIETS?
Wat het vreemdste nog aan het verhaal is, is dat men dus pas een dag voor levering weet dat er "kwaliteitsproblemen" zijn. Dit ruikt naar een ander probleem. Zijn jullie failliet?
Ik ben nog nooit zo in de kou gelaten als door Beter Bed. Ze zijn echt gewoon niet bereid om mij ook maar te helpen aan een latten bodem oid met een matras zodat ik weer kan slapen. En nog leuker... men kan ook niet aangeven wanneer er wel geleverd kan worden.
Een flut bedrijf dat in deze economie geen bestaansrecht meer mag hebben met zo een lage klantenservice.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

jacob1951 21-11-2016

misleiding matras

Hallo ik ben van plan een nieuwe matras te kopen bij wehkamp , ik zie een leuke aanbieding van beter bed , de silver foam deluxe koudschuim -140x200 cm voor 758 euro de helft retour bij aankoop , ik ga naar de site van beter bed en bekijk de technische gegevens en tot mijn verbazing zie ik dat er maar 3 cm dik koud schuim in de matras zit en maar liefst 13 cm dik polyether , de goedkoopste vorm schuimrubber dit word verkocht als koud schuim matras artikel nr 444104 op beter bed en een ander nummer op wehkamp.Ik vraag mij af of dit geen misleiding is.