Beter Bed - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beter Bed.

Beter Bed stelt zich voor

Bij Beter Bed vindt u een compleet assortiment aan slaapkamerproducten. Van scherp geprijsde boxsprings en bedbodems tot matrassen en complete slaapkamers van A-merken als M Line, Kårlsson, Mio Dormio en Alpine Plus. Met meer dan 1000 winkels in Europa profiteert u altijd van het grote voordeel van de grootste inkoper. Ook voor zaken als gratis bezorging en montage en uitprobeergarantie moet u bij Beter Bed zijn. Maar liefst 95% van de klanten is tevreden! Als dat niet geruststellend is.

Deze score is berekend op basis van 15 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

3.4

• Slecht

Ton 13-11-2018 In de winkel gekocht
sittard geleen

Verkoop goed maar dan..................geen communicatie.

Verkoop goed geholpen, direkt leverbaar blijkt dan 2 weken te zijn voor er kan worden bezorgt. Mooie prijs afgesproken dus ok. Matrassen goed en volgens afspraak geleverd. 100 dagen proefslapen dus ok. Na 3 weken 1 van de matrassen toch niet lekker liggen dus naar de winkel om te ruilen. Allemaal geen probleem maar wegens ziekte en te weinig personeel een hele tijd moeten wachten maar dan toch het enigste personeelslid kunnen spreken hierover. Omruilen geen probleem maar de juiste prijs moest hij navragen, mijn factuur die wij na aankoop hadden ontvangen was niet duidelijk!!!!!!!! Na 4x langs te zijn gegaan bij de winkel nu na 2.5 weken noch geen zicht op het bedrag wat wij moeten bijbetalen. Na afgelopen week de klantenservice te hebben gebeld zou het nu in orde zijn, ik zou dat via mail ontvangen. Nu 5 dagen nog geen bericht over de kosten, wel een bericht dat ze gaan leveren. Kosten die betaald moeten worden?? blijft een raadsel. Levering duurde 2 weken, omruilen bijna 4 weken. Hoofdzakelijk omdat er veel zieken zijn en er veel geschoven moet worden met personeel. Tot een bepaalde tijd hebben wij hier begrip voor maar na nu alweer 2.5 week en nog geen enkele duidelijk antwoord vind ik het niet kunnen en zal ik mij nog een bedenken voor ik er weer een aankoop zal doen.

Bianca 01-11-2018 In de winkel gekocht
Dordrecht

Bedankt Beter Bed!

Half september compleet incl matrassen besteld in de winkel. Week later via mail bevestiging ontvangen waar niets van klopte. Telefonisch gewijzigd en juiste bevestiging ontvangen met afleverdatum 2 november. Vandaag dacht ik ivm een vaag voorgevoel laat ik eens even bellen. Bij klantenservice de melding dat er op 2 november niets wordt afgeleverd bij ons😡😡. Ik kijk in de online orderstatus er daar staat nog steeds afleverdatum 2 november. Bestelling schijnt volgens zeggen niet compleet te zijn, echter vindt Beter Bed het niet nodig om zijn klant in te lichten. Als ik het voorgevoel niet had gehad had ik 2 november heel de dag aan het wachten geweest op Beter Bed.... wanneer dan wel geen idee.
Vrije dag voor Jan Joker, lekker slapen voorlopig op een luchtbed😡😡 en als je weet dat dit al de 2e keer is dat dit gebeurt. Echt super bedankt. beter bed.

Alex 30-10-2018 In de winkel gekocht
Klaprozenweg

De kers op de taart ontbrak

De prijs prima, service in de winkel ook. Bezorging op tijd, communicatie daarvoor perfect en spullen netjes afgeleverd en verpakkingsmateriaal opgeruimd. Dikke pluim. Wat dit alles geen 10 maakt is de waardevoucher die wij hadden gekregen op 9.9.2018 (datum aankoop) voor een overnachting in een Fletcher hotel naar keuze voor 35 euro. Toen wij twee weken wilde boeken, bleek dat de voucher voor 30 September, dus drie weken na ontvangst, geactiveerd diende te worden. Wij hadden toen nog niet eens onze matrassen aangezien die pas 9.10.2018 zouden komen en wij toen pas onze aankoopmap erbij hadden gepakt. Echt jammer. Temeer nu wij onze (schoon)ouders wilde verrassen. Geef dan niks of wijs de klant op de beperkte houdbaarheid van deze voucher. Gemiste kans, Beter Bed

P.Hoekstra 30-10-2018 Via de website gekocht

Nooit meer

Op 18 oktober jl. bestelde ik een viertal artikelen bij Beter Bed. Vrij snel kreeg ik een bevestigingsmail van mijn bestelling met de mededeling dat mijn bestelling binnen twee dagen bezorgd zou worden door PostNL. Daarna kreeg ik een nieuw bericht dat er zelfs drie bodediensten zouden bezorgen en wel DHL op donderdag, PostNL zou als het goed was op vrijdag komen en GLS kwam maandag daarop pas. Dus voor vier artikelen drie dagen binnen zitten en wachten op de bezorger. Oorzaak hiervan was dat niet alles werd geleverd door het eigen bedrijf maar drie van de vier artikelen door een extern bedrijf. De externe bedrijven leverden. Beter Bed belde echter zaterdag (vier dagen na mijn bestelling) dat mijn bestelling niet leverbaar was. Nota bene het enige artikel dat ze zelf moesten leveren was niet op voorraad. Ik heb PostNL dus ook niet gezien. De dame die belde bood geen alternatief doch vroeg slechts om mijn rekeningnummer dan kon het ten onrechte betaalde bedrag terugbetaald worden. Omdat voor de hele bestelling een kortingsactie gold verwachte ik een terugbetaling van het bedrag van het artikel dat niet leverbaar was. Fout, Beter Bed betaald datgene terug van het artikel dat niet geleverd kon worden maar trok ook maar direct alle kortingen terug. Waarom is mij nog steeds niet duidelijk. Op een door mij gezonden mail wordt niet gereageerd. Ik verdenk deze leverancier ervan dat dit een vooropgezet plan was. Klanten trekken met aantrekkelijke kortingen om later alle kortingen terug te trekken onder het mom van niet te leveren. Wel sterk nl. dat het alleen door hen te leveren artikel niet geleverd kon worden.
Conclusie: dit bedrijf lijkt onbetrouwbaar en mijn klandizie kunnen ze voortaan vergeten.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Peter 18-10-2018 In de winkel gekocht
Beter bed Spijjkenisse

Zeer tevreden

Heb in Spijkenisse een boxspring incl matrassen en kussen gekocht. Alles perfect geleverd en op de afgesproken datum. Prima op de hoogte gehouden van alles. Verder een top service.

monique 04-10-2018 Via de website gekocht

slechte servive

communicatie is heel slecht. na13x bellen en 6x emailen gebeurde er iets. chauffeurs kwamen en jawel wij hadden nog niet betaalt..geld stond al 1 week op de rekening. zou een tegoedbon krijgen nooit wat gezien. nooooit meer naar beter bed.

Marijke 26-09-2018 In de winkel gekocht
Veenendaal

Dramatische levering

Wat een waardeloos bedrijf! Ledikant en matrassen gekocht na goed te zijn geholpen in de winkel. Echter werd tot 2 keer toe afspraak tot levering niet nagekomen maar het vervelendste is dat niet de moeite is genomen om hierover ook maar iets te communiceren. Wachttijd bij de klantenservice is met gemak 45 minuten. Uiteindelijk aankoop ongedaan gemaakt. Nu maar afwachten hoe lang het duurt voor mijn aanbetaling wordt teruggestort. ADVIES: GA NAAR EEN ANDERE WINKEL!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Astrid Diana 19-09-2018 In de winkel gekocht
Den Bosch

Geen service bij Beter Bed, eens gekocht altijd gekocht

Verkopen kunnen ze goed maar zodra er iets niet klopt dan gooien ze de deur dicht en mag je niet retourneren! Alleen als het nog in de verpakking zit, laat me niet lachen.
Verkoopvoorwaarden staat: niet goed geld terug garantie binnen 30 dagen met een verkoopbedrag vanaf 250€. Dus NIET!
Beter bed neemt nooit iets retour!
Koop NOOIT bij beter bed, kan je veel beter naar Ikea gaan.

T. Mulder 31-08-2018 Via de website gekocht

Slechte leveringservice

Een zeer slechte winkel met de meest belabberde levering:

1. Halverweg April online een bestelling geplaatst voor een bed en een kast. Leverdatum eind mei.
2. Eind mei was de bestelling onderweg; werd ik door de chauffeur gebeld met de mededeling dat het voor- en achterpaneel van het bed beschadigd was geraakt.
3. Had geen nut om te komen; nieuwe afspraak gemaakt voor eind Juni.
4. Eind Juni werd het bed gemonteerd en de kast afgeleverd. Bleek het zijpaneel van het bed gebroken te zijn, de poten van de kast waren niet geleverd, en de kast had ook lichte beschadigingen aan de panelen.
5. Nieuwe afspraak gemaakt voor 23 augustus, werd een week verzet naar 30 augustus.

30 Augustus kwam het service team van Beter Bed, en wat bleek; Ook bij deze levering waren beide zijpanelen van het bed beschadigd maar dit keer waren de kastpoten er wel.
Dus tot 3 x toe zijn er beschadigingen bij geleverde producten opgetreden na een wachtijd van meer dan 4 maanden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

vd Velde 28-08-2018 Via de website gekocht

Slechte service!

Boxspring en dekbedovertrek besteld, helaas bij levering geen dekbedovertrek aanwezig... wel betaald en op advies van de bezorger even bellen met de klantenservice. Meerdere malen langer dan 15 minuten in de wacht gestaan maar helaas geen contact! Gemaild, geen antwoord! Tweet geplaatst, geen reactie! Gechat, dame geeft aan contact op te nemen met leverancier, niets meer vernomen. Weer gechat, geen antwoord leverancier... Nu ook niet meer via de chat bereikbaar! Dik een maand verder inmiddels... Zeer slechte zaak... ook de laatste keer gekocht via beter bed, dat moge duidelijk zijn.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

anoniem 27-08-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Slechte klantenservice

Voor mijn dochter heb ik ongeveer een jaar geleden een bed en matras gekocht bij Beter Bed. ze ligt er weinig op want ze is alleen in de weekenden en vakanties thuis, maar ondanks dat ligt het matras al door. Ze rolt vanzelf naar de plek waar ze altijd ligt. Hierover heb ik een klacht ingediend. Een 'service'monteur kwam langs. Draait u het matras iedere maand? vroeg hij. Nee? Ah, daar komt het door. Dat moet u wel doen. En weg was de 'service'monteur. Dit is wel een heel makkelijke manier van een klacht afschuiven. Nooit meer kom ik terug bij Beter Bed. Van klantenservice hebben zij niets begrepen. Erg jammer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Kitty Weststrate 19-06-2018 In de winkel gekocht
Goes

Geweldige service

I had vorige week een kussengekocht met climate sloop.
De verkoopster vroeg of ik een2e kussen wilde
Waarop ik nee zijn.
Vandaag toch besloten voor een 2e toen zag ik dat het 2e kussen gratis was. Dat was mij niet verteld. De meneer keek het na in de computer en zag dat dat zo was en vroeg of ik korting had gekregen. Maar dat had ik niet gekregen.
Ik kreeg toen mijn 2e kussen als nog gratis mee.
Vond het top service. Pluim voor Beter bed Goes

Flip Klopper 18-05-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Beter Bed levert niet.

Beter Bed heeft net voor de derde maal de levering uitgesteld van het bed dat we daar in maart hebben gekocht. Dit bedrijf verkoopt bedden die ze niet hebben en ook niet kunnen leveren. Ik vind Beter Bed een waardeloze club! Ik kan niemand aanraden hier iets te kopen!

Karman 29-03-2018 In de winkel gekocht
Beter bed in oss

Waardeloze levering

Weet niet hoe ze aan de waardering van 9.2 komen. Maar voor mij verdienen ze een koude douche maar tegen het vriezen aan.
Okt 17 bestellen wij een bed. Uit voor zorg dat het op tijd geleverd wordt op 13 febr. + een bed voor onze dochter.
Bel 4 weken van te voren op of het op tijd geleverd kan worden. Jazeker mevrouw. We zaten namelijk volop in de verhuizing en verbouwing en moesten 15 febr. Uit het oude huis zijn.
4 dagen van te voren bellen ze mij op dat het bed niet te leveren was. Dat het een week later werd. Daar ging ik absoluut niet mee accoord. Ik was razend. Met heel veel mopperen en huilen meerdere telefoontjes en dat ging niet zonder vlag of stoot, neem dat maar van mij aan, konden ze het wel op de 14 de leveren. En het bed van mijn dochter de 13de febr.. Toen ik zei dan breng mij bed ook maar de 13 de nee dat ging niet omdat ze dan njet in onze regio zaten. Ik lachte ze gewoon uit . dan allebei op de 14. Goed prima.
Hield de mail in de gaten en zag dat mijn dochters bed niet mee kwam. Weer gebeld. Ja dat klopt die komt pas de 26 ste. Ik zei jeetje kunnen jullie dan niets goed doen. Ik heb geen toestemming gegeven om dit te verzetten gewoon op 14 de.
Prima het werd geleverd. De bezorgers waren enorm vriendelijk en behulpzaam. Top
Toen ze het bed van mijn dochter monteerde was het enorm beschadigd aan de binnenkant van de zijdragers. Hier waren wij niet blij mee. Gezegd we houden 100 euro in en willen een nieuwe zijkant. Ja dat is niet gebruikelijk zei hij. Tja dan neem alles maar weer mee. Oh we waren er o zo klaar mee. Toen was bij ons bed geen dragers geleverd voor de lattenbodems. Ik belde naar de klante service krijg als antwoord die kun je online bestellen . De verkoopster van het filiaal in Oss had niet tegen ons gezegd dat wij die moesten bijbestellen. Werk zelf in een winkel en zei had ons dit kenbaar moeten maken. Ik was nu echt enorm laaiend. Ik zei zorg maar dat je voor vanavond die draagers brengt want dan weet ik het niet meer. We moeten toch slapen. 😡😡
Inmiddels tientallen telefoontjes verder. Bellen ze mij op. Dat ze het opgelost hebben.
Iemand uit Uden komt met de dragers en via Oss komt iemand het monteren. En ik hoefde de dragers niet te betalen. Ik wist niet wat ik hoorde. Was de hele week aan het bellen met BETER BED om mijn bed te krijgen.
De zijkant zou 28 mrt geleverd worden. Thuis gebleven. Helemaal niets geen bericht, een belletje, naatje pet. Waardeloos
Van de morgen 29 mrt gebeld. Een excuus het komt snel onze kant op. Het is met één woord een groot .... bedrijf.
2 vriendinnen van mij hebben het zelfde mee gemaakt. Ben echt niet de enigste
Ben nu benieuwd wanneer de zijkanten komen.
Ik was enorm van streek op de manier hoe ze met mij omgingen. Als het pas 6 weken geleden besteld was kan ik nog begrijpen. Maar 16 weken kom op zeg

Tatiana 24-01-2018 In de winkel gekocht
Hulst

Nooit meer!

Zeer vriendelijk bij eerste kennismaking. Maken afspraken op papier in verband met de levering, maar komen deze absoluut niet na! Zeer slechte service!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

anoniem 31-10-2017 In de winkel gekocht

slechte service!

Wij hebben twee electrisch verstelbare lattenbodems besteld, met synchroonverstelling. Het product doet het. De service van het bedrijf is daarentegen bijzonder klantonvriendelijk, om de volgende redenen.
De synchroonbestelling was niet via de webshop te bestellen, dus hebben wij het bij een filiaal moeten doen. Daarnaast vroegen ze er 70 euro voor, terwijl het om een kabeltje gaat.
Toen wij in de winkel onze bestelling regelde, konden wij geen tijdvak aangeven waarop bezorgt zou worden. Hierdoor moesten wij een gehele dag vrij maken om te wachten op de bezorging. We zouden de dag voor de bezorginsdatum een bericht krijgen over de bezorgtijd. Echter, die dag kregen wij in plaats daarvan het bericht dat het product niet leverbaar was, en dat we hem dus die dag niet zouden krijgen. Een paar uur later kregen we het tegenstrijdige bericht dat de levering in de middag zou plaatsvinden. Hierover belden wij voor de 4e keer de klantenservice (voor de bestelling was het al een aantal keer nodig geweest door slechte informatieverstrekking), waar wij nogmaals meer dan een half uur in de wacht stonden (ongeacht van het tijdstip, is er altijd minstens een half uur wachttijd), waar tijdens we de hele tijd naar de meest repetetive, slechte kwaliteit wachtmuziek moesten luisteren zonder de optie om die uit te zetten. Vervolgens zei de klantenservice niets raars te kunnen zien, het eerste bericht stond niet bij hun geregistreerd, en de levering zou inderdaad gewoon in de middag van de volgende dag plaatsvinden. Het lijkt er dus op dat de klantenservice niet goed op de hoogte is van de berichten die verstuurd worden aan de klant.
De volgende dag kwamen de bezorgers inderdaad in de middag, maar bleek er nog meer miscommunicatie te zijn. De lattenbodems moesten naar 2 hoog getilt worden en wij hebben een tapijt op de trap, waar wij geen modderschoenen op willen. In de winkel was ons verzekerd dat dit geen probleem zou zijn bij de bezorging. Het was wel een probleem. De bezorgers wouden (om goede reden) hun schoenen niet uit doen, en Beter Bed weigert om de bezorgers plastic schoenbescherming mee te geven, ondanks dat zowel klanten als bezorgers erom hebben gevraagd. Dit is dus geheel tegenstrijdig met dat er in de winkel werd gezegd dat het goed zou komen. Uiteindelijk hebben de bezorgers de lattenbodems beneden in de hal gezet, waarna wij ze zelf naar boven hebben getild en geinstalleerd. Het is jammer dat we hebben moeten betalen voor installatie, maar uiteindelijk al het werk zelf hebben moeten doen, omdat Beter Bed weigert om schoenbescherming te regelen voor de bezorgers.
Er moet wel gezegd worden dat individuele medewerkers vriendelijk en behulpzaam lijken, maar ze kunnen niet daadwerkelijk problemen oplossen, want het bedrijf Beter Bed is als een geheel onvoorstelbaar klantonvriendelijk. De meeste van deze problemen zijn heel makkelijk op te lossen, door een tijdvak aan te laten geven voor de bezorging, de bezorgers plastic voetbescherming mee te geven en de wachtmuziek optioneel te maken. Maar Beter Bed heeft ervoor gezorgd dat elke stap van het process moeizaam en stroef verloopt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Arnold Dikstaal 11-10-2017 In de winkel gekocht
Almere

Klantonvriendelijk en laten je in de kou staan

Beter Bed wat een stelletje oplichters zijn jullie. Vandaag zou mijn nieuwe bed komen met matrassen en jullie melden dan stomweg dat de matrassen er niet bijzijn. Ala, vervolgens bellen om te vragen om leenmatras blijkt dat jullie DE HELE LEVERING hebben geannuleerd. Medewerker navragen en geeft aan dat vandaag alsnog mijn bed zou komen met 2 leenmatrassen. Joepie! Krijg ik om 23:00 een sms dat niets geleverd wordt want er zijn leveringsproblemen met de matrassen. Terwijl ik dit net met de medewerker heb afgestemd. Toch wachten tot afgesproken levertijdstip want zou wel eens een vergissing kunnen zijn, maar nee hoor... komt niet. Weer bellen dus. Blijkt nu dus dat men NIETS meer mag uitleveren door "kwaliteitsproblemen". Ik zit dus nu in de problemen want heb mijn bed afgebroken en op de stort gedumpt in stukken. Ik kan dus nergens op slapen nu. En wat denk je dat men doodleuk aan de telefoon meldt. SORRY, IK KAN NIETS VOOR U DOEN. Wat????? Ik heb een probleem door jullie en jullie doen NIETS?
Wat het vreemdste nog aan het verhaal is, is dat men dus pas een dag voor levering weet dat er "kwaliteitsproblemen" zijn. Dit ruikt naar een ander probleem. Zijn jullie failliet?
Ik ben nog nooit zo in de kou gelaten als door Beter Bed. Ze zijn echt gewoon niet bereid om mij ook maar te helpen aan een latten bodem oid met een matras zodat ik weer kan slapen. En nog leuker... men kan ook niet aangeven wanneer er wel geleverd kan worden.
Een flut bedrijf dat in deze economie geen bestaansrecht meer mag hebben met zo een lage klantenservice.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

jacob1951 21-11-2016

misleiding matras

Hallo ik ben van plan een nieuwe matras te kopen bij wehkamp , ik zie een leuke aanbieding van beter bed , de silver foam deluxe koudschuim -140x200 cm voor 758 euro de helft retour bij aankoop , ik ga naar de site van beter bed en bekijk de technische gegevens en tot mijn verbazing zie ik dat er maar 3 cm dik koud schuim in de matras zit en maar liefst 13 cm dik polyether , de goedkoopste vorm schuimrubber dit word verkocht als koud schuim matras artikel nr 444104 op beter bed en een ander nummer op wehkamp.Ik vraag mij af of dit geen misleiding is.