Beter Bed - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beter Bed.

Beter Bed stelt zich voor

Bij Beter Bed vindt u een compleet assortiment aan slaapkamerproducten. Van scherp geprijsde boxsprings en bedbodems tot matrassen en complete slaapkamers van A-merken als M Line, Kårlsson, Mio Dormio en Alpine Plus. Met meer dan 1000 winkels in Europa profiteert u altijd van het grote voordeel van de grootste inkoper. Ook voor zaken als gratis bezorging en montage en uitprobeergarantie moet u bij Beter Bed zijn. Maar liefst 95% van de klanten is tevreden! Als dat niet geruststellend is.

Deze score is berekend op basis van 40 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

1,7

PeterW 16-09-2019

Slechte prestatie. Wordt 6 dgn voor levering ff per mail op de hoogte gebracht van 2 maanden uitstel. Klantenservice niet bereikbaar. Geen alternatieven door BeterBed voorgesteld.
Helaas misser eerste klas.
Hier wordt door mij never nooit meer iets gekocht. Noch zal ik dit bedrijf verder aanbevelen.

rpl van oosterhout 16-09-2019

De verkoopster in de Beterbed winkel Ekkersrijt heeft ons zeer goed geholpen.

Echter kan ik dit niet zeggen over Beterbed Uden, wat een slechte bereikbaarheid, uren wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt. Niet oplossing gericht. Het enige wat ik te horen krijg is bestelling annuleren om vervolgens als u wilt in een Beterbed winkel een nieuwe bestelling plaatsen.......

Jeannette 06-09-2019

De informatie in de winked was Lakens e.d. gekocht. Topdek besteld en de verkoper zou een stretcher op zicht laten komen omdat die niet voorradig was. Na 3 weken gebeld. Men wist van niets en de verkoper werkt er niet meer. Reactie: het beste is dat u even opnieuw komt. Geen excuses of wat dan ook.

ed bakvis 29-08-2019

RETTEKET NAAR SL ….. BED

wil iedereen vertellen dat ik zeer slechte ervaring heb met beter bed
10 jaar geleden hoop toestanden gehad met dure slaapkamer waarvan matras zeer snel kuilde
en de service super slecht was ik 2170,- betaald ga niet meer in detail daarover

helaas nu er weer in getrapt door rare loop van omstandigheden
compleet bed met verstelbare bodems nachtkastje wollen dekbed totaal 2000,-
nou 1 bak ellende weer kuilvorming werd 1e keer wel omgeruild
ik neem duurder matras betaal bij en wat denk je na 3 weken weer kuilvorming ik weeg 73 kg !!
om lang verhaal kort te maken al 3 wollen dekbedden retour wegens schimmel die namen ze terug netjes dus !!
matras word niets mee gedaan
na bellen met 4 medewerkers en lang wachten lopen onderhandeling met een secretaresse van hoger hand op niets uit
ik heb 2 voorstellen gedaan voor retour
ik kon alleen matras of slaapkamer totaal met 50 % boete terug geven
toen ik voorstelde 25 % ging ze niet mee akkoord compensatie ook niet !!
en toen ik week later dacht dan toch maar die 50% boete gold het aanbod niet meer !! moet niet gekker worden!!!!
ik heb inmiddels nieuw matras van ikea <5jaar garantie op kuilvorming top garantie !!!!> en hier staat dus nu een matras van inmiddels 3 maanden oud voor oud vuil in de slaap kamer <700 euro weg
en kan elektrische bodems niet meer gebruiken schijnt ook niet goed te zijn voor matras !!! de secretaresse mevr H luistert niet verhschuild zich achter de service monteur die heeft het goed gekeurd
hij heeft het duidelijk gezien maar ik moest maar links of rechts gaan liggen en een schuimrandje eronder leggen
dit mocht ik halen in de winkel werkte niet want dat is voor matrassen en niet voor verstelbare bodems
ik had inmiddels al een topper gekocht bij ikea 250 e dat werkte dus niet
hij zei letterlijk had ik u van te voren wel kunnen vertellen dat dit op kuilend matras niet werkt!!!!!!!

hij sprayde wel even de piepende bedbodem de goede man pffff
echt een SCHANDE DIT IK KOOP ER NOOIT MEER IETS !!
ik heb de secretaresse gewaarschuwd doe iets!!!! anders gaat mijn verhaal op review

DUS RETTEKET NIET NAAR SL ……. BED

Nicole 20-08-2019

Wij stonden vandaag echt met bek vol tanden... wij komen binnen zoekend naar personeel vrouw was bezig met klanten en later zagen wij een jongeman van achteren komen en wij zelf gevraagd of hij ons helpen kon.. dat kon dus ik zeg wij zoeken een boxspring van maximaal 1000 euro toen zei hij direct ja dat wordt lastig want dat is niet van goeie kwaliteit dan moet je een paar honderd meer betalen (vanaf 1400 zonder hoofdvorm) en dan heb je pas goeie kwaliteit anders zouden wij binnen 3 jaar terugkomen. Ik zo wat? Ja de matrassen zijn dan op.. dus ik liep naar een bed van 899 euro dus is zeg “dit is dus rotzooi?” Nee het onderstel etc niet maar de matrassen waren van polyether en dat luchtte niet dus binnen 3 jaar zijn ze af zei hij, dus ik zo en het topmatras dan? Ja dan kwam er nog eens ruim 100 euro bij.. ik weet niet hoe het personeel ingewerkt wordt maar ze jagen de klanten weer naar buiten!! Ik zet daar nooit meer een stap binnen.

Tom 17-08-2019

Na het lezen van de review hieronder toch maar geprobeerd een bed van Beter Bed te bestellen. Dat ging enorm gemakkelijk via de webshop. De levering was snel en ik ben dik tevreden met de geleverde spullen. Volgende keer weer Beter Bed!

GeenBeterBed 12-08-2019

Ons bed zou aankomen op 24 Juli 2019 tot de levering ineens met een maand (?!) werd uitgesteld tot 19 Augustus. Echter horen we begin vorige week doodleuk dat het bed al binnen is maar dat ze niet sneller willen leveren. Dit betekent voor ons een verloren maand huur en rugklachten omdat we op de grond moeten slapen, naar de klant wordt niet geluisterd! Service via helpdesk = 0 komma 0!!!

Spijt 11-08-2019

Jammer dat ik ook niet eerder de beoordelingen van dit bedrijf heb nageplozen. Ik koop daar nooit meer iets. En als ik al deze slechte bevindingen lees, denk ik dat het niet lang op zich laat wachten dat we vernemen dat BETERBED failliet gaat! Heel begrijpelijk!
Personeel steeds ziek...ja die zijn er ook ziek van. Hoofdkantoor zou terug bellen...moet nog bellen.. nee deze zaak heeft zeker geen opgemaakt bed!!!

Rianne 09-08-2019

Wat een ontzettend slechte service, de beloofde levertijd wordt niet nagekomen. Orderbevestiging is nooit verstuurd, gelukkig wel een printscreen gemaakt zodat ik tenminste het ordernummer wist. De order heb ik geannuleerd maar was al betaald, nu maar wachten op terugbetaling, dat kan 2 weken duren, er zijn 10 dagen voorbij, waarom denk ik nu dat ik daar ook weer achteraan moet......

Jos Robijn 30-07-2019

Waardeloze ervaring gehad. Online besteld, aanbetaling gedaan. Ik wilde op een zaterdag geleverd hebben, dus moest online aanvinken dat ik een alternatieve leveringsdatum wilde en dat er binnen 2 werkdagen met mij contact opgenomen zou worden. Na 4 werkdagen heb ikzelf maar contact opgenomen met de klantenservice. Het is maar goed dat ik een foto gemaakt heb van mijn computerscherm, ik wist zo tenminste mijn ordernummer. En wat bleek? Na 4 dagen taal nog teken, geen email, niets! Toen bleek dat er in Leeuwarden niet op zaterdag geleverd werd. Blijkbaar beperkt beter bed zich tot de Randstad. Want ja , Leeuwarden is wel helemaal aan de andere kant van Nederland, tjonge jonge. Ik ga hiervoor geen vrijedag opnemen, dus heb alles gestorneerd. Ze zitten blijkbaar niet niet verlegen om verkopen, ontzettend jammer en teleurstellend. Nu maar hopen dat ik mijn geld terug krijg. Waardeloze service en een enorme teleurstelling na een eerste contact met dit bedrijf.

Thieme van der Holt 19-07-2019

Beter bed???? BETER ERGENS ANDERS

Bed geleverd ter waarde van ruim 2100EURO!!
Er zit duidelijk kleurverschil in de stoffering van het bed.
Omruilen is een optie geweest, ben zelf coulant geweest door te zeggen dat we het bed houden mits er een compensatie komt.
De compensatie is geworden: 100 EURO tegoedbon, deze dient in 1 keer besteed te worden, is een jaar geldig en MOET besteed worden aan textiel...... BAGGER SERVICE!

Moedeloos ben ik er van. 18-07-2019

Wat een ongelooflijk slechte zaak.
Totaal niet klantvriendelijk. Nauwelijks telefonisch contact te krijgen met de klantenservice. Levering wordt meerdere malen met weken uitgesteld. Verkeerde levering. Komen afspraken van geld retour niet na. Beloven dingen die niet worden nagekomen.
Zo ga je niet met klanten om.
Ik had me beter moeten inlezen op internet, dan had ik dit allemaal geweten en nooit met beter bed in zee gegaan.
Mensen, loop beter bed alstublieft voorbij.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Rosanne 10-07-2019

24-02-2019 Gemaild

Op 28 oktober hebben we bij een 4-seizoenen dekbed gekocht, te weten:​
485246 DB select sup voor/nj wol II 240x220 wol 450 gr/m2​
485253 DB select sup zomer wol II 240x220 wol 250 gr/m2​
Op dit moment gebruiken we beide dekens op elkaar, het winterdekbed dus. Nu gaat alleen om de haverklap wanneer je het bed openslaat, de deken optrekt etc. de dekens los van elkaar. Hierna moeten we de deken dus uit het hoeslaken halen om het weer opnieuw goed te bevestigen. We worden er onderhand echt helemaal gek van. Het lijkt erop dat de drukkers gewoon niet zwaar genoeg zijn voor het dekbed. Ik heb namelijk al zo lang ik mij kan herinneren een 4-seizoenen dekbed met een druksysteem, maar heb nog nooit eerder met dit soort problemen te maken gehad. ​

Op grond van artikel 15 "het geleverde product moet die eigenschappen bezitten die de afnemer op grond van de overeenkomst bij normaal gebruik mag verwachten" wil ik graag mijn klacht bij u neerleggen. Een deken open en dicht slaan moet naar ons idee zonder problemen kunnen. Dat we nu zo ongeveer om de dag het dekbed weer aan elkaar staan te maken voldoet totaal niet aan onze verwachtingen van een nieuw dekbed. Ik vroeg mij af welke oplossing jullie hierin kunnen bieden, want het dekbed op deze manier is geen doen. ​

********​

Als reactie kregen we dat we met het dekbed langs de winkel moesten komen, want dat dit een probleem was dat ze in de winkel op moeten lossen.​

********

Toen we tijd hadden zijn we in de winkel langs geweest met het complete dekbed en de bon, daar bleek onze klacht niet bekend te zijn dus dat was al moeilijk. En ook kon meneer niets aanbieden behalve een heel duur dekbed kopen, als we iets anders wilde moesten we maar mailen.​

********​

19-05-2019 Toch nog maar een keer gemaild omdat we ons niet serieus genomen voelen. ​

Een tijd terug zijn we met het hele dekbed terug in de winkel geweest. In de winkel konden ze ons alleen aanbieden om het dekbed om te ruilen voor een nieuw exemplaar, maar het nieuwe exemplaar zal heus geen betere knoopjes hebben. Daarbij waren wij volgens de verkoper de eerste die met deze klacht kwamen, terwijl bij een zoektocht op internet het web er vol mee staat. Andere oplossingen (bijvoorbeeld nieuwe stevigere drukkers of een prijscompensatie zodat we dit zelf kunnen regelen) konden ze ons in de winkel niet bieden. Volgens de winkel gaan jullie over dit soort klachten. ​

We worden hier letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd, vandaar ook dat we niet meer gereageerd hebben. Aangezien het ons toch niet lekker zit willen we toch nogmaals melden dat we jullie werkwijze niet klantvriendelijk vinden en ook nooit meer terug zullen komen in jullie winkels, wat een belabberde service! ​

*********​

19-06-2019 Komt er dan na een maand eindelijk reactie​ van de man die we in de winkel al hadden gesproken

Vervelend dat u last heeft van loslatende drukkers.​ Ik kan u aanbieden om het dekbed om te ruilen in de winkel.​ Ook is het mogelijk om te ruilen met bijbetaling, naar een dekbed van het merk Texeler deze dekbedden zitten met een rits aan elkaar. ​Ik hoor graag van u welke optie u wilt.​

********​

Echt een reactie alsof de mail niet gelezen is. We willen geen duurder dekbed en de knopen voldoen niet, daar staat het internet vol mee. Maar nee een prijscompensatie om of de drukkers vervangen o.i.d. zit er niet in. Echt zo niet klantvriendelijk!

Slecht Bed ? 02-07-2019

Ik heb een correctie laten uitvoeren door de winkel in Groningen J. Amerika.
In plaats van 190cm bij 140cm moet de Mline matras 200cm bij 140cm zijn!
Ik ben persoonlijk naar de winkel geweest nadat ik telefonisch al eens had geprobeerd
een wijziging doorgevoerd te krijgen!
Helaas vandaag gebeld naar klantenservice maar daar was na drie keer contact met J Amerika niets bekend over een wijziging.
Nu wacht ik voor de derde keer op een mailtje met de wijziging, morgen 02-07-2019 moet die binnen komen.
Ik hoop dat het goed gaat gezien de reviews hier!!
Anders wordt het annuleren, maar ook dat zal de nodige voeten in de aarde hebben zoals te lezen is in de review ...

GvE 20-06-2019

Ik heb in juni 2013 2 matrassen gekocht bij Beterbed. Een zwaarder matras voor mij (105kg) en een lichter matras uit de zelfde serie voor mijn toenmalige vriendin (48kg). Wij zijn in november 2015 uit elkaar gegaan. Omdat ik een nieuwe slaapkamer heb, wilde ik de matrassen vorig jaar verkopen en wilde de tijken laten stomen. Tot mijn grote verbazing viel het matras van mijn ex volledig uit elkaar. Alle lijmverbindingen waren los. Toen ik goed keer bleek dat het matras niet goed gelijmd was. De lijm "rupsen"lagen er los tussen. Hoe is het mogelijk dat de lijm niet in de poreuze gaatjes van het schuimrubber trekt (???). Dit matras is dus 2 jaar en een paar maanden gebruikt door iemand van 48kg. Mijn matras is iets meer dan 4 jaar gebruikt terwijl ik 105kg weeg. Niets mee aan de hand.
Ik heb toen een mail gestuurd met deze klacht. Ik kreeg doodleuk te horen dat de matrassen net 2 maanden uit de garantie waren en dat ze niets meer voor mij konden betekenen. Ik heb toen gebeld en ze konden wel een monteur langs sturen om deze te lijmen volledig op mijn kosten. Hier was ik het niet mee eens natuurlijk. Blijkbaar mag een matras van Beterbed na 3 jaar (ok 5 jaar in dit geval) volledig uit elkaar vallen.
Recent nog een mail gestuurd dat een persoon van een andere zaak had gekeken en tot de conclusie kwam dat het echt een productie fout was. Geen reactie. Nog 2 maal een herinneringsmail gestuurd dat ik nog geen antwoord had gehad. Wederom geen reactie.

Blijkbaar gaat Beterbed zo om met klanten met een klacht.

Appie 13-06-2019

Haf al eerder iets besteld warlt niet goed ging. Nu probeer het nog 1 keer betaald via iDEAL zeggen ze dat er niet betaald is. Copie van mijn rekening opgestuurd moet ik nog een aantal dagen wachten op het eindresultaat. He hallo dit i s geen service. Waar is mijn geld gebleven. Laatste keer via beter bed.

Dominique 20-05-2019

Bij Beter Bed in Spijkenisse werden we netjes geholpen.
Tijdens montage door de heren van Beter Bed bleek er een montage fout in te zitten.
Daarna alleen maar Waardeloze service via de klantenservice.
Telefonisch heel SLECHT bereikbaar.
Chat snel bereikbaar maar, kunnen WEINIG/Tot NIKS voor je betekenen.
Hopelijk wordt ons probleem snel opgelost.
Maar, ieder geval geen BETER BED meer voor ons.

Ryhn 18-05-2019

1 ster is zelfs te veel! Belachelijke bezorgtijden waardoor mijn bestelling 2 keer niet is geleverd terwijl ik tientallen keer heb gebeld en gechat om een voorkeur aan te geven. Totaal niet klantvriendelijk. Ik heb 2 maanden op de grond geslapen dankzij beterbed en heb uiteindelijk mijn bestelling geannuleerd. Nooit meer beterbed voor mij. Beterbed is slechterbed.

Nick 14-05-2019

Een ster voor de goede service in de winkel in Sliedrecht. Voor de rest het waarderen niet waard! Ik moet eigenlijk even wachten met schrijven tot ik afgekoeld ben! Maar goed, dat wachten doe ik al vanaf 12 Januari en dat zal nu dus nog tot 25 Juni (misschien/waarschijnlijk langer) moeten!
Vandaag voor de zoveelste keer de leverdatum opgeschoven! Lig al weken op een "leenmatras" NAAST ons deels geleverde bed! Aangezien Beter Bed het niet voor elkaar krijgt om de levering te bespoedigen een negatief bericht op internet, helaas ben ik zo te zien niet de enige.

Fred 25-04-2019

Gewoon schandalig slecht BETER BED ,op 5 Januari een boxspring gekocht van 4150,00 ,aflevering op 2 April ,op 28 Maart word ik gebeld dat het bed niet compleet was en dat de aflevering gewoon werd verplaatst naar 24 April ,en daar moesten we het maar mee doen punt uit ,Op 24 April gisteren dus word het bed gebracht en in elkaar gezet blijkt dus dat allebei de motoren van het bed kapot waren ,ik weer gebeld naar de klantenservice van BETER BED ,ja jammer maar is niet anders ,vanmorgen kreeg ik een mailtje van BETER BED ,dat ze morgen langskomen ,ik dacht oké dat is snel word ik net gebeld en ze komen 13 Mei langs en van dat mailtje hadden ze nog nooit van gehoord en boeide ook niet ,geen enkele compensatie of wat dan ook van BETER Bed ,als wij ons wat beter hadden opgelet hadden we kunnen weten dat BETER BED gewoon een HELE slecht zaak is ,heel veel klachten en zeer zeer slechte service .dus al krijg ik een bed voor niks ,wil ik het nog niet ,Ga niet in zee met BETER BED ,gewoon schandalig slecht ,vooral de zogenaamde klantenservice

Remmy 19-04-2019

3x verkeerde bed geleverd.
Bed besteld, in de winkel Hoorn goede service. Daarna het volgende leveringstraject:
- leverdatum werd uitgesteld
- 1e levering verkeerde kleur bedbox
- 2e levering verkeerde kleur bedbox
- 3e levering verkeerde kleur bedbox.

In totaal heb ik 3 keer een vrije dag moeten nemen wat mij veel geld gekost heeft. We zijn nu 4 maanden verder en ik heb nog steeds een gedeeltelijke zwart en bruin bed i.p.v. een volledig zwart bed.

Op de site kan ik geen review plaatsen. Hierover heb ik contact opgenomen met de klantenservice en zij kunnen/willen mij niet vertellen hoe ik dit moet doen. Dit moest ik zelf uitzoeken. Bijzonder voor een bedrijf dat zegt 100% klantvriendelijkheid te zijn.

Boze klant 13-04-2019

Ik heb in oktober 2018 een ledikant, eclectische bodems en matras gekocht.
Na 6 weken wachten werd het gebracht en geïnstalleerd. Na enkele dagen voelde ik een deuk in het Matras. En de bodem begon te piepen🥴
Na een controle van servicemonteur bleek dat er een probleem was?
Dit hoort niet, gaf hij aan. Dit moet worden omgeruild. Na wachten en de nodige telefoontjes kwam begin dit jaar eindelijk het nieuwe matras en bodem ( wat ik opnieuw had uitgezocht) binnen. Was duurder maar dan had ik wat beters? Nadat dit was geïnstalleerd, kreeg ik weer het zelfde. Binnen 2 weken wéér een deuk en een piepende bodem. Ik weer contact gehad en na vele telefoontjes , veel miscommunicatie heb ik geeist dat ik mijn geld terug wilde. Eindelijk na veel druk heb ik eindelijk een de deal rond gemaakt en afgehandeld. Zéér slechte communicatie en klachten en klantenservice

Ellen 10-04-2019

Nou, hebben jullie even? Op 24 november 2018 kocht ik bij B.B. het easy pocket matras. Volgens hun zeggen als beste getest(!) dus dacht ik het kan niet beter. Ik heb het bed op mijn boxspring gelegd en verheugde mij al op de nacht en die eerste was het al raak. Ik voelde iets in mijn rug priemen en toen ik 's morgens opstond zag ik overal bulten en bobbels in het matras. Er hing een flap aan het matras met de mededeling, af en toe matras keren. Dat deed ik natuurlijk maar het werd er niet "beter" op. Ik gebeld met beter bed en mijn klacht uitgelegd. Ze zouden een expert sturen. De man diende zich 11 februari aan en constateerde dat de onderliggende matrassen er de oorzaak van waren. Ik natuurlijk die matrassen er onder vandaan gehaald maar de klachten werden niet minder. Ik in april weer gebeld dat het slapen nog steeds rampzalig was en ik iedere ochtend gebroken opsta. Ze wilde weer een expert sturen maar dat zou mij da € 60,- gaan kosten als de klacht ongegrond blijkt. Maar ik had echt geen puf om weer zo'n man naar binnen te halen en stelde voor het matras op te komen halen en mij het aankoop bedrag terug te betalen. Nou, dat is dus niet hun strategie en zal ik het hiermee moeten doen.

Mirr 29-03-2019

ontzettend slechte service. 1.5 maand gewacht op bestelling om vervolgens 1 dag van te voren gebeld te worden dat het bestelde matras niet leverbaar is. aangegeven dat we dan wilden wachten tot de bestelling compleet was, dat kon niet. Na veel morrelen 2 leenmatrassen geregeld met moltons. De moltons waren niet meegeleverd en bij het in elkaar zetten van het bed bleek een onderdeel te ontbreken. houtje touwtje opgelost en slapen maar. maar de 2 matrassen schuiven waardoor je in een greppel beland wat niet echt lekker is voor je rug. De belafspraak voor ons eigen matras werd niet nagekomen dus zelf maar weer gebeld. Matras is over 2 maanden!!!! pas leverbaar. Gezegd dat ze dan alles wel weer op mogen halen en we ons geld terug willen. Maar nee, we kunnen het alleen het matras annuleren en verder moeten we het maar uit zoeken.

schandalige manier van met mensen omgaan!! Wat een waardeloze werkwijze. Wij gaan nooit meer naar beter bed, geeft alleen maar ellende.

Richard 22-03-2019

Wederom een slechte ervaring met deze zaak. Enkele jaren geleden een paar luxe matrassen gekocht, deze zouden geleverd worden en netjes op het bed geplaatst worden. 2 vieze stinkende mannen met baggerschoenen lieten de matrassen op de overloop liggen....veel plezier er mee. Aangezien de matrassen wel prettig liggen, onlangs weer 2 matrassen en lattenbodems voor mijn kinderen besteld, in de hoop dat de vorige ervaring een incident was; de nieuwe lattenbodems zouden worden vastgeschroefd, de matrassen op de bedden.....: Die matrassen gingen nog goed, maar gereedschap en tijd was er niet voor de beloofde montage! Kon ik alles s'avonds nog weer zelf gaan doen. Via de website van beter bed een review geplaatst; zou ik binnen 24u wat horen; inmiddels enkele weken geleden en niets gehoord.
Conclusie; spullen zijn ok. Service en fatsoenlijke levering; nee.

Miranda 26-02-2019

Nachtkastjes gekocht, twee weken geleden zouden ze bezorgd worden tussen 14.00 en 17.30. Ik heb de hele middag vrijgekomen. Om 17.30 waren de heren nog niet gearriveerd, dus ben gaan bellen met de winkel, die gaven mij het nummer van het informatiecentrum. Daar heb ik 20 minuten in de wacht gestaan, en nog steeds had ik 14 wachtende voor me. Om 18.00 nog een keer geprobeerd, toen kreeg ik de voicemail dat ze niet meer bereikbaar waren. Volgende dag om 10.00 weer. Ik stuurde een geïrriteerd mailtje naar info@beterbed.nl. Om 19.20 stonden de heren van beterbed zonder enige aankondiging alsnog voor de deur. Ze waren zeer verbaasd dat ik niet zo vrolijk was. (Kastjes waren wel goed) Die week heb ik meerdere malen gebeld naar het infocentrum, geen gehoor. Na 5 mailtjes gestuurd te hebben deze twee weken nog steeds geen antwoord gehad, zelfs geen excuses, helemaal niets. Gewoon niet netjes. Ik kom er in iedergeval nooit meer!!! Heel jammer, ik was van plan om de hele slaapkamer en kinderkamers te kopen bij beterbed, maar door deze ervaring gaan we nu elders kijken.

Quinn 12-02-2019

Eind november een bed besteld en er werd vertelt dat we het bed eind december ongeveer kunnen verwachten. Dat werd 4 januari, niet zo'n groot probleem. Toen zonder het door te communiceren hadden ze het verplaatst naar 7 januari met gevolg dat er niemand thuis is en we weer moesten bellen voor een nieuwe afspraak. Toen werd het 14 januari. Vlak voor 14 januari weer gebeld en werd verteld de bedden komen 24 januari. Op 23 januari naar beter bed gebeld voor tijd van aankomst van de bedden. Bleek het 24 januari niet te kunnen en werd het verplaatst naar 7 februari. En je raad het al, 7 februari gebeurde ook niet en kregen toen 11 maart te horen. Razend weer terug gebeld en bleek het 11 februari te zijn. Ondertussen al 2 maanden op een matras op de grond en ja hoor, 11 februari kwamen de bedden eindelijk, maar zijn ze de poten voor onder het bed nog eens vergeten. Daarbij ook gelijk schade aan het hoofdbord!

Marco 28-01-2019

Op woensdag 23-01-2019 is bij mij de slaapkamer bezorgt.
Omstreeks -8.15 uur melden zich 2 monteurs met slaapkamer meubels.
Ikzelf had al ruimte gemaakt zodat de mannen zonder hinder hun gang konden gaan.
Ik ben ondertussen nadat ik had gezegd waar ze moesten wezen koffie gaan zetten.
Toen de koffie doorliep ben ik boven gaan kijken of alles goed verliep.
Op het moment dat ik naar boven liep kwam 1 van die monteurs naar beneden.
Het viel mij op dat hij meerdere keren achter zich keek.
en na 3 keer keek ik zelf ook goed omdat er op dat moment een enorme penetrante strontlucht naar boven kwam.
Ik schrok me kapot, heel de trap (vloerbedekking)zat vol met stront.
Ik weet ff niet meer waar ik het had en liep naar beneden.
Daar aangekomen zat ook het karpet en de gehele gang onder,geloof mij ik wilde eigenlijk dat ze weg gingen wat was ik kwaad.
1 monteur ging schoonmaken en de ander ging een peukie roken buiten.
Hij had gebeld met het hoofdkantoor en die hadden gezegd… alles word vergoed de schade die ik heb opgelopen.
Toen de mannen klaar waren gingen ze bouwen.
De stront lucht bleef hangen, ik vroeg hun om hoe of wat en het enigste wat ze zeiden, sorry
Toen het bed en de kastjes stonden heb ik het hoofdkantoor gebeld om hun te vragen hoe of wat vertelde die dame mij…ach het is toch schoongemaakt waarop ik zei doe ff normaal
De lucht is niet te harden.
Ik had mijn vriendin opgebeld en haar gevraagd, wat moet ik doen.
Ze zei tegen mij,ze hebben belooft het op te gaan lossen, betaal hun maar.
Enige tijd later probeerde het hoofdkantoor er onder uit te komen.
Ik ga ervan uit dat de geleden schade door jullie word opgelost.nu 5 dagen later en beter b es reageert niet meer

Ontevreden klant 23-01-2019

Echt een slecht bedrijf wat betreft afhandeling klachten en retouren. Door een fout in hun site kreeg ik een bevestiging van een foutief artikel. Gelijk klantenservice gebeld. Na lang in de wacht te hebben gestaan eindelijk een medewerk aan de telefoon. Deze kon niets meer voor mij doen en moest de bestelling maar weigeren bij de deur en opnieuw proberen te bestellen. Dus pakket wat na een week werd geregeld geweigerd. Tot op dit moment (een maand later) nog geen bedrag ontvangen. Via mail klantenservice een bericht gestuurd. Hadden nog geen retourmelding, na 3 1/2 week, ontvangen en zouden hier achteraan gaan. Na een week nog niets gehoord. Weer de klantenservice gebeld en deze zou weer gaan bellen. Wederom niets gehoord. Zelf dus maar even op onderzoek uit gegaan. Volgens de pakketdienst was het pakket 14 dagen geleden al retour gegaan. Mochten ze het niet geloven dan mocht ik ze hun nummer wel geven. Bellen met de leverancier van Beter bed en deze kon niets doen. Na aandringen ging ze toch informeren en wat denkt u. Ze waren net mijn retour aan het afhandelen (heel toevallig). Als het goed is zou ik morgen een bericht moeten ontvangen van Beter Bed. Afwachten dus. Na meer dan een maand heb ik nog geen cent terug ontvangen. Binnen 10 minuten had ik alles boven water. Hoe kan het dat de Klantenservice daar na 3 weken nog niet achter zijn. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat het bedrag op mijn rekening staat. Dit was de eerste keer dat ik daar iets heb besteld en ook de laatste keer.

Pien 23-01-2019

Beter Bed was eens maar nooit meer. Ik ging af op de advertentie waarin stond dat ze een 9,4 kregen van klanten en ging er vanuit dat het een degelijk en betrouwbaar bedrijf zou zijn. Helaas was mijn ervaring slecht: het begon al met een vreemde factuur met alleen een totaalbedrag, zonder specificaties. De levering werd gedaan door 3 verschillende bezorgers, zonder vooraankondiging van dag van bezorging. Een topmatras en 2 kussens werden bij de buren bezorgd. Ik kon het 3 maanden uitproberen, topmatras geretourneerd, ik werd er niet van op de hoogte gesteld dat BB de afhaalafspraak op een andere datum gezet had. Geld zou op de dag van ophalen geretourneerd worden, maar ik heb er diverse mails en telefoontjes met de klantenservice (met altijd 14 wachtenden voor u) voor moeten plegen om mijn geld uiteindelijk terug te krijgen na twee weken. Het geld van een geretourneerd hoofdkussen liet ruim anderhalve maand op zich wachten, zonder ook maar een ontvangstbevestiging te ontvangen. Echt heel slecht en veel ergernis in plaats van goede service. Die 9,4 begrijp ik dan ook totaal niet. Ik ben wel blij met mijn geweldige matras, maar dat had ik achteraf gezien beter bij de fabrikant/leverancier zelf kunnen kopen, net zoals het bijbehorende hoofdkussen.

Bert 12-01-2019

Via de website twee dekbedden bij Beterbed gekocht. Volgens de nieuwe wettelijke regelgeving heb ik het recht binnen 14 dagen de koop te ontbinden. Ik heb de dekbedden één nacht geprobeerd(netjes in hoeslakens) , maar de dekbedden zijn veel te warm. Beterbed weigert de dekbedden terug te nemen ondanks dat ik het recht heb een aangekocht product te proberen en het recht heb de koop binnen 14 dagen ongedaan te maken. Beterbed is niet aangesloten bij een webshop organisatie betreffende kwaliteit en klachten, dus..... Geen bedrijf dus om goederen te kopen

Mac 07-01-2019

Beterbed zou de naam in slechterbed moeten veranderen. En van service hebben ze helemaal nooit gehoord. Bed besteld, en moet zeggen hij is netjes op beloofde dag bezorgd.
Dus uitpakken om in elkaar te zetten. Maar nergens het juiste beslag te vinden. Dus bellen. Netjes tewoord gestaan, alleen toen zei ze het kan wel drie dagen duren want postnl heeft het druk. Sorry maar dan huur je een andere koerier in, het kan er zelfs nog dezelfde dag zijn. Maar nee ze doen het alleen met postnl. Toch laten opsturen. Krijg ik volgende dag bericht, expeditie heeft het niet opgepakt, maar morgen wordt het opgestuurd. Nou nu wordt het erg krap om het bed te maken voordat ik weer moet werken, maar moet net lukken.
Beslag dan roch eindelijk binnen, al zitten we bijna een week zonder bed. Maar wat blijkt, zit de helft er niet bij, dus we kunnen nog steeds niks. Vandaag (maandag)weer telefoontje gekeregen omdat ik had aangegeven dat ik dan dinsdag een monteur wil hebben, omdat ik weer moet werken en dus geen tijd heb om bed in elkaar te zetten. Maar nee eerst volgende monteur kan pas 23 januari. En dan wordt we doodleuk verteld we proberen het ze snel mogelijk op te lossen. Nee dat doen ze niet, ze maken het zichzelf gewoon makkelijk. En de klant krijgt 0.0 aan service.
We zitten al een week zonder bed, en moeten zo dus nog 2.5 week zonder bed zetten, alleen omdat zij een fout niet zo snel mogelijk voor de klant willen oplossen.

L 19-12-2018

Bed besteld in augustus, kleur niet voorradig (kan gebeuren) levering gepland op 5 oktober.
5 oktober levering: pootjes van een van de boxen van de boxspring ontbreken door fabrieksfout. 6 weken later na ochtend thuis zitten voor nieuwe levering: gebeld door bezorgers dat pootjes niet zijn meegekomen vanuit magazijn. Daarna niks meer gehoord en zelf meerdere malen gebeld. Steeds opnieuw verhaal moeten uitleggen. Werd telkens toegezegd teruggebeld te worden maar is geen enkele keer gebeurt. Uiteindelijk na een nieuwe leveringsdatum geeïst te hebben voor een maandag in december (let wel: ruim 2 maanden in scheef bed geslapen en inmiddels hoogzwanger) op de zaterdag ervoor gebeld: pootjes wederom niet leverbaar.

Financiele compensatie geeïst bij medewerker 638291 die ik sprak en die niet op de hoogte was van mijn dossier en uiteindelijk in diezelfde week op vrijdag geleverd. Financiele compensatie toegezegd en stond na het weekend op mijn rekening.

Ton 13-11-2018 In de winkel gekocht
sittard geleen

Verkoop goed maar dan..................geen communicatie.

Verkoop goed geholpen, direkt leverbaar blijkt dan 2 weken te zijn voor er kan worden bezorgt. Mooie prijs afgesproken dus ok. Matrassen goed en volgens afspraak geleverd. 100 dagen proefslapen dus ok. Na 3 weken 1 van de matrassen toch niet lekker liggen dus naar de winkel om te ruilen. Allemaal geen probleem maar wegens ziekte en te weinig personeel een hele tijd moeten wachten maar dan toch het enigste personeelslid kunnen spreken hierover. Omruilen geen probleem maar de juiste prijs moest hij navragen, mijn factuur die wij na aankoop hadden ontvangen was niet duidelijk!!!!!!!! Na 4x langs te zijn gegaan bij de winkel nu na 2.5 weken noch geen zicht op het bedrag wat wij moeten bijbetalen. Na afgelopen week de klantenservice te hebben gebeld zou het nu in orde zijn, ik zou dat via mail ontvangen. Nu 5 dagen nog geen bericht over de kosten, wel een bericht dat ze gaan leveren. Kosten die betaald moeten worden?? blijft een raadsel. Levering duurde 2 weken, omruilen bijna 4 weken. Hoofdzakelijk omdat er veel zieken zijn en er veel geschoven moet worden met personeel. Tot een bepaalde tijd hebben wij hier begrip voor maar na nu alweer 2.5 week en nog geen enkele duidelijk antwoord vind ik het niet kunnen en zal ik mij nog een bedenken voor ik er weer een aankoop zal doen.

Bianca 01-11-2018 In de winkel gekocht
Dordrecht

Bedankt Beter Bed!

Half september compleet incl matrassen besteld in de winkel. Week later via mail bevestiging ontvangen waar niets van klopte. Telefonisch gewijzigd en juiste bevestiging ontvangen met afleverdatum 2 november. Vandaag dacht ik ivm een vaag voorgevoel laat ik eens even bellen. Bij klantenservice de melding dat er op 2 november niets wordt afgeleverd bij ons😡😡. Ik kijk in de online orderstatus er daar staat nog steeds afleverdatum 2 november. Bestelling schijnt volgens zeggen niet compleet te zijn, echter vindt Beter Bed het niet nodig om zijn klant in te lichten. Als ik het voorgevoel niet had gehad had ik 2 november heel de dag aan het wachten geweest op Beter Bed.... wanneer dan wel geen idee.
Vrije dag voor Jan Joker, lekker slapen voorlopig op een luchtbed😡😡 en als je weet dat dit al de 2e keer is dat dit gebeurt. Echt super bedankt. beter bed.

Alex 30-10-2018 In de winkel gekocht
Klaprozenweg

De kers op de taart ontbrak

De prijs prima, service in de winkel ook. Bezorging op tijd, communicatie daarvoor perfect en spullen netjes afgeleverd en verpakkingsmateriaal opgeruimd. Dikke pluim. Wat dit alles geen 10 maakt is de waardevoucher die wij hadden gekregen op 9.9.2018 (datum aankoop) voor een overnachting in een Fletcher hotel naar keuze voor 35 euro. Toen wij twee weken wilde boeken, bleek dat de voucher voor 30 September, dus drie weken na ontvangst, geactiveerd diende te worden. Wij hadden toen nog niet eens onze matrassen aangezien die pas 9.10.2018 zouden komen en wij toen pas onze aankoopmap erbij hadden gepakt. Echt jammer. Temeer nu wij onze (schoon)ouders wilde verrassen. Geef dan niks of wijs de klant op de beperkte houdbaarheid van deze voucher. Gemiste kans, Beter Bed

P.Hoekstra 30-10-2018 Via de website gekocht

Nooit meer

Op 18 oktober jl. bestelde ik een viertal artikelen bij Beter Bed. Vrij snel kreeg ik een bevestigingsmail van mijn bestelling met de mededeling dat mijn bestelling binnen twee dagen bezorgd zou worden door PostNL. Daarna kreeg ik een nieuw bericht dat er zelfs drie bodediensten zouden bezorgen en wel DHL op donderdag, PostNL zou als het goed was op vrijdag komen en GLS kwam maandag daarop pas. Dus voor vier artikelen drie dagen binnen zitten en wachten op de bezorger. Oorzaak hiervan was dat niet alles werd geleverd door het eigen bedrijf maar drie van de vier artikelen door een extern bedrijf. De externe bedrijven leverden. Beter Bed belde echter zaterdag (vier dagen na mijn bestelling) dat mijn bestelling niet leverbaar was. Nota bene het enige artikel dat ze zelf moesten leveren was niet op voorraad. Ik heb PostNL dus ook niet gezien. De dame die belde bood geen alternatief doch vroeg slechts om mijn rekeningnummer dan kon het ten onrechte betaalde bedrag terugbetaald worden. Omdat voor de hele bestelling een kortingsactie gold verwachte ik een terugbetaling van het bedrag van het artikel dat niet leverbaar was. Fout, Beter Bed betaald datgene terug van het artikel dat niet geleverd kon worden maar trok ook maar direct alle kortingen terug. Waarom is mij nog steeds niet duidelijk. Op een door mij gezonden mail wordt niet gereageerd. Ik verdenk deze leverancier ervan dat dit een vooropgezet plan was. Klanten trekken met aantrekkelijke kortingen om later alle kortingen terug te trekken onder het mom van niet te leveren. Wel sterk nl. dat het alleen door hen te leveren artikel niet geleverd kon worden.
Conclusie: dit bedrijf lijkt onbetrouwbaar en mijn klandizie kunnen ze voortaan vergeten.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Peter 18-10-2018 In de winkel gekocht
Beter bed Spijjkenisse

Zeer tevreden

Heb in Spijkenisse een boxspring incl matrassen en kussen gekocht. Alles perfect geleverd en op de afgesproken datum. Prima op de hoogte gehouden van alles. Verder een top service.

monique 04-10-2018 Via de website gekocht

slechte servive

communicatie is heel slecht. na13x bellen en 6x emailen gebeurde er iets. chauffeurs kwamen en jawel wij hadden nog niet betaalt..geld stond al 1 week op de rekening. zou een tegoedbon krijgen nooit wat gezien. nooooit meer naar beter bed.

Marijke 26-09-2018 In de winkel gekocht
Veenendaal

Dramatische levering

Wat een waardeloos bedrijf! Ledikant en matrassen gekocht na goed te zijn geholpen in de winkel. Echter werd tot 2 keer toe afspraak tot levering niet nagekomen maar het vervelendste is dat niet de moeite is genomen om hierover ook maar iets te communiceren. Wachttijd bij de klantenservice is met gemak 45 minuten. Uiteindelijk aankoop ongedaan gemaakt. Nu maar afwachten hoe lang het duurt voor mijn aanbetaling wordt teruggestort. ADVIES: GA NAAR EEN ANDERE WINKEL!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Astrid Diana 19-09-2018 In de winkel gekocht
Den Bosch

Geen service bij Beter Bed, eens gekocht altijd gekocht

Verkopen kunnen ze goed maar zodra er iets niet klopt dan gooien ze de deur dicht en mag je niet retourneren! Alleen als het nog in de verpakking zit, laat me niet lachen.
Verkoopvoorwaarden staat: niet goed geld terug garantie binnen 30 dagen met een verkoopbedrag vanaf 250€. Dus NIET!
Beter bed neemt nooit iets retour!
Koop NOOIT bij beter bed, kan je veel beter naar Ikea gaan.

T. Mulder 31-08-2018 Via de website gekocht

Slechte leveringservice

Een zeer slechte winkel met de meest belabberde levering:

1. Halverweg April online een bestelling geplaatst voor een bed en een kast. Leverdatum eind mei.
2. Eind mei was de bestelling onderweg; werd ik door de chauffeur gebeld met de mededeling dat het voor- en achterpaneel van het bed beschadigd was geraakt.
3. Had geen nut om te komen; nieuwe afspraak gemaakt voor eind Juni.
4. Eind Juni werd het bed gemonteerd en de kast afgeleverd. Bleek het zijpaneel van het bed gebroken te zijn, de poten van de kast waren niet geleverd, en de kast had ook lichte beschadigingen aan de panelen.
5. Nieuwe afspraak gemaakt voor 23 augustus, werd een week verzet naar 30 augustus.

30 Augustus kwam het service team van Beter Bed, en wat bleek; Ook bij deze levering waren beide zijpanelen van het bed beschadigd maar dit keer waren de kastpoten er wel.
Dus tot 3 x toe zijn er beschadigingen bij geleverde producten opgetreden na een wachtijd van meer dan 4 maanden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

vd Velde 28-08-2018 Via de website gekocht

Slechte service!

Boxspring en dekbedovertrek besteld, helaas bij levering geen dekbedovertrek aanwezig... wel betaald en op advies van de bezorger even bellen met de klantenservice. Meerdere malen langer dan 15 minuten in de wacht gestaan maar helaas geen contact! Gemaild, geen antwoord! Tweet geplaatst, geen reactie! Gechat, dame geeft aan contact op te nemen met leverancier, niets meer vernomen. Weer gechat, geen antwoord leverancier... Nu ook niet meer via de chat bereikbaar! Dik een maand verder inmiddels... Zeer slechte zaak... ook de laatste keer gekocht via beter bed, dat moge duidelijk zijn.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

anoniem 27-08-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Slechte klantenservice

Voor mijn dochter heb ik ongeveer een jaar geleden een bed en matras gekocht bij Beter Bed. ze ligt er weinig op want ze is alleen in de weekenden en vakanties thuis, maar ondanks dat ligt het matras al door. Ze rolt vanzelf naar de plek waar ze altijd ligt. Hierover heb ik een klacht ingediend. Een 'service'monteur kwam langs. Draait u het matras iedere maand? vroeg hij. Nee? Ah, daar komt het door. Dat moet u wel doen. En weg was de 'service'monteur. Dit is wel een heel makkelijke manier van een klacht afschuiven. Nooit meer kom ik terug bij Beter Bed. Van klantenservice hebben zij niets begrepen. Erg jammer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Kitty Weststrate 19-06-2018 In de winkel gekocht
Goes

Geweldige service

I had vorige week een kussengekocht met climate sloop.
De verkoopster vroeg of ik een2e kussen wilde
Waarop ik nee zijn.
Vandaag toch besloten voor een 2e toen zag ik dat het 2e kussen gratis was. Dat was mij niet verteld. De meneer keek het na in de computer en zag dat dat zo was en vroeg of ik korting had gekregen. Maar dat had ik niet gekregen.
Ik kreeg toen mijn 2e kussen als nog gratis mee.
Vond het top service. Pluim voor Beter bed Goes

Flip Klopper 18-05-2018 In de winkel gekocht
Cruquius

Beter Bed levert niet.

Beter Bed heeft net voor de derde maal de levering uitgesteld van het bed dat we daar in maart hebben gekocht. Dit bedrijf verkoopt bedden die ze niet hebben en ook niet kunnen leveren. Ik vind Beter Bed een waardeloze club! Ik kan niemand aanraden hier iets te kopen!

Karman 29-03-2018 In de winkel gekocht
Beter bed in oss

Waardeloze levering

Weet niet hoe ze aan de waardering van 9.2 komen. Maar voor mij verdienen ze een koude douche maar tegen het vriezen aan.
Okt 17 bestellen wij een bed. Uit voor zorg dat het op tijd geleverd wordt op 13 febr. + een bed voor onze dochter.
Bel 4 weken van te voren op of het op tijd geleverd kan worden. Jazeker mevrouw. We zaten namelijk volop in de verhuizing en verbouwing en moesten 15 febr. Uit het oude huis zijn.
4 dagen van te voren bellen ze mij op dat het bed niet te leveren was. Dat het een week later werd. Daar ging ik absoluut niet mee accoord. Ik was razend. Met heel veel mopperen en huilen meerdere telefoontjes en dat ging niet zonder vlag of stoot, neem dat maar van mij aan, konden ze het wel op de 14 de leveren. En het bed van mijn dochter de 13de febr.. Toen ik zei dan breng mij bed ook maar de 13 de nee dat ging niet omdat ze dan njet in onze regio zaten. Ik lachte ze gewoon uit . dan allebei op de 14. Goed prima.
Hield de mail in de gaten en zag dat mijn dochters bed niet mee kwam. Weer gebeld. Ja dat klopt die komt pas de 26 ste. Ik zei jeetje kunnen jullie dan niets goed doen. Ik heb geen toestemming gegeven om dit te verzetten gewoon op 14 de.
Prima het werd geleverd. De bezorgers waren enorm vriendelijk en behulpzaam. Top
Toen ze het bed van mijn dochter monteerde was het enorm beschadigd aan de binnenkant van de zijdragers. Hier waren wij niet blij mee. Gezegd we houden 100 euro in en willen een nieuwe zijkant. Ja dat is niet gebruikelijk zei hij. Tja dan neem alles maar weer mee. Oh we waren er o zo klaar mee. Toen was bij ons bed geen dragers geleverd voor de lattenbodems. Ik belde naar de klante service krijg als antwoord die kun je online bestellen . De verkoopster van het filiaal in Oss had niet tegen ons gezegd dat wij die moesten bijbestellen. Werk zelf in een winkel en zei had ons dit kenbaar moeten maken. Ik was nu echt enorm laaiend. Ik zei zorg maar dat je voor vanavond die draagers brengt want dan weet ik het niet meer. We moeten toch slapen. 😡😡
Inmiddels tientallen telefoontjes verder. Bellen ze mij op. Dat ze het opgelost hebben.
Iemand uit Uden komt met de dragers en via Oss komt iemand het monteren. En ik hoefde de dragers niet te betalen. Ik wist niet wat ik hoorde. Was de hele week aan het bellen met BETER BED om mijn bed te krijgen.
De zijkant zou 28 mrt geleverd worden. Thuis gebleven. Helemaal niets geen bericht, een belletje, naatje pet. Waardeloos
Van de morgen 29 mrt gebeld. Een excuus het komt snel onze kant op. Het is met één woord een groot .... bedrijf.
2 vriendinnen van mij hebben het zelfde mee gemaakt. Ben echt niet de enigste
Ben nu benieuwd wanneer de zijkanten komen.
Ik was enorm van streek op de manier hoe ze met mij omgingen. Als het pas 6 weken geleden besteld was kan ik nog begrijpen. Maar 16 weken kom op zeg

Tatiana 24-01-2018 In de winkel gekocht
Hulst

Nooit meer!

Zeer vriendelijk bij eerste kennismaking. Maken afspraken op papier in verband met de levering, maar komen deze absoluut niet na! Zeer slechte service!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

anoniem 31-10-2017 In de winkel gekocht

slechte service!

Wij hebben twee electrisch verstelbare lattenbodems besteld, met synchroonverstelling. Het product doet het. De service van het bedrijf is daarentegen bijzonder klantonvriendelijk, om de volgende redenen.
De synchroonbestelling was niet via de webshop te bestellen, dus hebben wij het bij een filiaal moeten doen. Daarnaast vroegen ze er 70 euro voor, terwijl het om een kabeltje gaat.
Toen wij in de winkel onze bestelling regelde, konden wij geen tijdvak aangeven waarop bezorgt zou worden. Hierdoor moesten wij een gehele dag vrij maken om te wachten op de bezorging. We zouden de dag voor de bezorginsdatum een bericht krijgen over de bezorgtijd. Echter, die dag kregen wij in plaats daarvan het bericht dat het product niet leverbaar was, en dat we hem dus die dag niet zouden krijgen. Een paar uur later kregen we het tegenstrijdige bericht dat de levering in de middag zou plaatsvinden. Hierover belden wij voor de 4e keer de klantenservice (voor de bestelling was het al een aantal keer nodig geweest door slechte informatieverstrekking), waar wij nogmaals meer dan een half uur in de wacht stonden (ongeacht van het tijdstip, is er altijd minstens een half uur wachttijd), waar tijdens we de hele tijd naar de meest repetetive, slechte kwaliteit wachtmuziek moesten luisteren zonder de optie om die uit te zetten. Vervolgens zei de klantenservice niets raars te kunnen zien, het eerste bericht stond niet bij hun geregistreerd, en de levering zou inderdaad gewoon in de middag van de volgende dag plaatsvinden. Het lijkt er dus op dat de klantenservice niet goed op de hoogte is van de berichten die verstuurd worden aan de klant.
De volgende dag kwamen de bezorgers inderdaad in de middag, maar bleek er nog meer miscommunicatie te zijn. De lattenbodems moesten naar 2 hoog getilt worden en wij hebben een tapijt op de trap, waar wij geen modderschoenen op willen. In de winkel was ons verzekerd dat dit geen probleem zou zijn bij de bezorging. Het was wel een probleem. De bezorgers wouden (om goede reden) hun schoenen niet uit doen, en Beter Bed weigert om de bezorgers plastic schoenbescherming mee te geven, ondanks dat zowel klanten als bezorgers erom hebben gevraagd. Dit is dus geheel tegenstrijdig met dat er in de winkel werd gezegd dat het goed zou komen. Uiteindelijk hebben de bezorgers de lattenbodems beneden in de hal gezet, waarna wij ze zelf naar boven hebben getild en geinstalleerd. Het is jammer dat we hebben moeten betalen voor installatie, maar uiteindelijk al het werk zelf hebben moeten doen, omdat Beter Bed weigert om schoenbescherming te regelen voor de bezorgers.
Er moet wel gezegd worden dat individuele medewerkers vriendelijk en behulpzaam lijken, maar ze kunnen niet daadwerkelijk problemen oplossen, want het bedrijf Beter Bed is als een geheel onvoorstelbaar klantonvriendelijk. De meeste van deze problemen zijn heel makkelijk op te lossen, door een tijdvak aan te laten geven voor de bezorging, de bezorgers plastic voetbescherming mee te geven en de wachtmuziek optioneel te maken. Maar Beter Bed heeft ervoor gezorgd dat elke stap van het process moeizaam en stroef verloopt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Arnold Dikstaal 11-10-2017 In de winkel gekocht
Almere

Klantonvriendelijk en laten je in de kou staan

Beter Bed wat een stelletje oplichters zijn jullie. Vandaag zou mijn nieuwe bed komen met matrassen en jullie melden dan stomweg dat de matrassen er niet bijzijn. Ala, vervolgens bellen om te vragen om leenmatras blijkt dat jullie DE HELE LEVERING hebben geannuleerd. Medewerker navragen en geeft aan dat vandaag alsnog mijn bed zou komen met 2 leenmatrassen. Joepie! Krijg ik om 23:00 een sms dat niets geleverd wordt want er zijn leveringsproblemen met de matrassen. Terwijl ik dit net met de medewerker heb afgestemd. Toch wachten tot afgesproken levertijdstip want zou wel eens een vergissing kunnen zijn, maar nee hoor... komt niet. Weer bellen dus. Blijkt nu dus dat men NIETS meer mag uitleveren door "kwaliteitsproblemen". Ik zit dus nu in de problemen want heb mijn bed afgebroken en op de stort gedumpt in stukken. Ik kan dus nergens op slapen nu. En wat denk je dat men doodleuk aan de telefoon meldt. SORRY, IK KAN NIETS VOOR U DOEN. Wat????? Ik heb een probleem door jullie en jullie doen NIETS?
Wat het vreemdste nog aan het verhaal is, is dat men dus pas een dag voor levering weet dat er "kwaliteitsproblemen" zijn. Dit ruikt naar een ander probleem. Zijn jullie failliet?
Ik ben nog nooit zo in de kou gelaten als door Beter Bed. Ze zijn echt gewoon niet bereid om mij ook maar te helpen aan een latten bodem oid met een matras zodat ik weer kan slapen. En nog leuker... men kan ook niet aangeven wanneer er wel geleverd kan worden.
Een flut bedrijf dat in deze economie geen bestaansrecht meer mag hebben met zo een lage klantenservice.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice