Beter Bed - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beter Bed.

Beter Bed stelt zich voor

Bij Beter Bed vindt u een compleet assortiment aan slaapkamerproducten. Van scherp geprijsde boxsprings en bedbodems tot matrassen en complete slaapkamers van A-merken als M Line, Kårlsson, Mio Dormio en Alpine Plus. Met meer dan 1000 winkels in Europa profiteert u altijd van het grote voordeel van de grootste inkoper. Ook voor zaken als gratis bezorging en montage en uitprobeergarantie moet u bij Beter Bed zijn. Maar liefst 95% van de klanten is tevreden! Als dat niet geruststellend is.

Deze score is berekend op basis van 147 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

1,8

B. Janson 19-09-2021

Het door ons bestelde Butiken bed van Beterbed was vooraf al aangekondigd als een bed dat zelf in elkaar gezet dient te worden. Dit bleek extreem ingewikkeld en onnodig complex. Het bed werd in verschillende apart verpakte sets geleverd, met ieder een aparte en unieke handleiding. Echter verwees deze handleiding dan weer naar producten uit een andere set waarbij materialen nodig waren die weer uit een derde set moesten komen. Er zaten voorgeboorde gaatjes in de onderdelen die niet gebruikt werden en er ontbraken gaatjes die we zelf moesten boren. Overigens bleek aan het eind dat veel meegeleverde materialen niet gebruikt hoeven te worden en dus onnodig voor verwarring zorgde. De bijgeleverde boxen hadden een geur die nog het meest deed denken aan de ontlasting van koeien, heel vies. Uiteindelijk na veel en lang gepuzzel en zoeken naar de onderdelen, is het bed wel compleet in elkaar gekomen en is de kwaliteit goed. Maar de weg ernaar toe was echt ellendig en zeer gebruiksonvriendelijk. Achteraf begrijp ik waarom het bezorgteam dit bed niet in elkaar zet. Heel tegenvallend.

Peusens 15-09-2021

Moltons en Hoeslakens besteld voor matras topper van slechts 4 cm dikte. We zaten in verbouwing en toen deze enigszins later werd opgeleverd zagen we dat de zicht termijn bij Beter Bed verlopen was.
Bij uitpakken van Moltons en Hoeslakens waren ze allemaal veel te klein. De 180x200 leken wel gekrompen tot 169x190. Wij reclameerden met de duidelijke fout van hun interieure maatvoering, echter Beter Bed beriep zich op 14 dagen termijn en had maling aan het slecht geleverde product.
Beter Bed is in ons ogen gedegradeerd tot "Slechter Bed' met de aantekening dat wij het hier niet bij laten zitten. €88 euro willen wij hoe dan ook terug desnoods via de rechtsbijstandverzekering!

Joel 10-09-2021

Dit wordt een leuk verhaal.
Bij het bestellen wilde ik het graag op een bepaalde dag laten leveren. Dit kon niet in het bestelproces en in de mail stond dat dit kon wanneer ik de track&trace kreeg. Nadat ik deze kreeg, kon ik helemaal niks veranderen en kwamen de spullen op twee verschillende dagen aan.
Toen begon de pret pas. Ze hadden namelijk een verkeerd product geleverd. Nadat ik contact met ze opnam kreeg ik netjes een bericht dat er iets fout was gegaan en dat ze het zouden komen wisselen. Helemaal top.
Later die week zou contact met me opgenomen worden. Een week later vraag ik ze waarom ik nog geen mail heb ontvangen. Krijg een bericht dat ze het nog aan het verwerken zijn. Wat volgt is twee weken lang vragen van mij wat de status is en steeds het hetzelfde antwoord: We zijn het aan het verwerken. Ik krijg zelfs een bericht dat het nu is “geupgrade” naar de “hoogste prioriteit”. Dagen later nog steeds niks.
18 dagen na het bestellen heb ik nog steeds het juiste product niet. Nu ben ik er klaar mee, stuur ze een bericht dat ze het wisselen mogen annuleren, want ik geef hem weg aan iemand en koop zelf ergens anders een nieuwe topper.
Diezelfde dag krijg ik opeens een mail dat mijn wisseling ingepland is. Nu kan het opeens wel... Aangezien ik hem al heb weggegeven hoeft het nu niet meer. Het allermooiste is dat die wisseling nu nog steeds gepland staat. Niet morgen, niet volgende week, maar over 30 dagen...
Ik bestel in ieder geval nooit in m’n leven iets meer bij Beter Bed.

Ferry 10-09-2021

Helaas een slechte ervaring met Beter Bed.
We waren in de winkel , zijn daar super geholpen door de desbetreffende verkoopster.
Diverse spullen gekocht , maar ook een matras besteld van Emma.
Echter op de site van Emma was het matras binnen 2 weken leverbaar en zelfs nog iets goedkoper dan dat wij het gingen bestellen bij Beter Bed.
Maar doordatwij de lokale ondernemers en fysieke winkels toch willen laten bestaan , besloten wij het te bestellen via prutser Bed uuuh Beter Bed.
Nu 7,5 week later nog geen matras , al 8x van het kastje naar de muur gestuurs , werd zelfs gezegd het ligt bij Emma daarom duurt het zolang , wij emma bellen maar die zeggen .... nee hoor is gewoon leverbaar en moet binnen twee weken in huis zijn.
Nog steeds geen matras , behulpzaam zijn ze niet , ben benieuwd hoe de aftersales zijn , zeker nu we deze ervaring hebben.
Wij hebben weer geleerd , gaan voortaan maar gewoon online bestellen.

Erg boos 03-09-2021

We hebben dit bed in juni gekocht en 31 augustus kapot binnen gekregen. Het bed was heel duur.
Het bed is naar de 1e etage gebracht en mijn man ging het direct in elkaar zetten. Hij heeft 1 frame en nog een beddeel uitgepakt. Het framedeel was kapot. Er zat een zeer grote beschadiging. Ik heb direct gebeld en kreeg een mail dat er foto s gestuurd moesten worden. Dit heb ik gedaan. Toen kreeg ik een mail terug dat het op 13 oktober omgeruild zou worden, dus na 7 weken. Ik heb gebeld dat ik het daar niet mee was en kreeg een telefoniste aan de lijn en zij gaf aan dat zij hier niets aan kan doen. Volgens de telefoniste komt het doordat er geen chauffeurs zijn en geen wagens. Dan denk ik op mijn beurt: neem dan ook geen orders meer aan als je niet eens kunt leveren. Ik zei dat ik 7 weken veel te lang vind en dus nu geen bed heb. Ze ging overleggen en kwam terug dat ik ter compensatie twee stuks textiel kon krijgen???? Dit vond ik een schandalig afscheepprobeersel. Ik zei dat ik dat niet hoef en gewoon wil dat het sneller omgeruild word omdat we nu geen bed hebben. Ze zei dat ze me niet verder kon helpen, op mijn vraag naar een leidinggevende zei ze dat die niet aan de lijn komt. Toen heb ik gezegd dat ik mijn geld terug wil. Daar kreeg ik een mail over dat ik mijn geld terug krijg. Maar.....pas na 7 weken op 13 oktober als ze het bed komen halen en dan daarna na 10 dagen pas mijn geld terug. Toen ik hierover belde en zei dat ik mijn geld nu terug wil zei ze dat ze me nu ging ophangen want ze kan me niet verder helpen. Ik heb daarna weer gebeld en kreeg een andere telefoniste aan de lijn en die zei dat ze voor me ging navragen of het eerder kon en zou gisteren of vandaag terug bellen.. Ik had haar uitgelegd dat ik kanker heb gehad, pas geleden, en nog herstellende ben. Ik heb dus gewoon een bed nodig. Ik kan niet 7 weken op de bank. Ze heeft me gisteren niet gebeld en vandaag ook niet. De telefonistes zijn een scherm zodat niemand zijn recht krijgt en moet hopen dat het allemaal goed afloopt. Beter Bed kan zo de schijn blijven ophouden.
Dus Beter Bed laat een kankerpatient die nog aan het herstellen is slapen op de bank. Ik heb nu geen bed en ook geen geld.

HdB 03-09-2021

Rampzalig. Na wijzigen van de bestelling wordt de levertijd opeens een maand. Komen op de afgesproken dag niet opdagen. Klantenservice zal 'meteen contact opnemen met de afdeling en terugbellen'. Laat niets meer horen. Om opheldering gevraagd via WhatsApp. 'Meteen terugbellen' is nu geworden 'mailen zodra de afdeling het heeft uitgezocht'. Laat niets meer horen. Na vijf weken geen bed, geen enkele mededeling over de oorzaak hiervan, geen enkele mededeling wat men er eventueel nog van plan is te gaan doen.

Tiny Vree 01-09-2021

2 bedden en bedbodems gekocht. Er was bij aflevering van alles tekort, tenslotte 1 bed in elkaar gezet. Na negen (!) weken is het andere bed ook in elkaar gezet. Het eerste bed piepte, gemeld en de bezorgers zouden erna kijken. Dat deden ze met de armen op hun rug. Wel is mijn laminaat op 2 plekken beschadigd. Koop hier niet!!

Astrid Nolte 26-08-2021

Ik ben echt laaiend!

Ik had bij Beter Bed een bed van 200x120 cm gekocht, maar de elektrische lattenbodem past helaas nóch door het trapgat nóch door het raam en kan daarom niet naar de eerste verdieping worden gebracht.
Ik had de lattenbodem daarom willen retourneren. De lattenbodem is nog in de originele verpakking, onbeslapen en onbeschadigd, maar Beter Bed weigert pertinent om hem retour te nemen en het geld (€ 422,00) hiervoor terug te betalen. Ik ben zelfs bereid om een deel van de kosten op me te nemen maar ook dat wordt niet geaccepteerd.

Het gaat om het retourneren van enkel en alleen de lattenbodem, want de rest van het bed hou ik gewoon. (Bij andere winkels zijn er lattenbodems van de gewenste afmeting te koop die níét in één stuk worden geleverd, maar die je thuis in elkaar kan zetten. Echter heeft Beter Bed deze lattenbodems niet in het assortiment, dus ruilen voor een dergelijke lattenbodem is ook niet mogelijk.)

Beter Bed zet zich helemaal schrap is niet bereid om tot een oplossing te komen.

Jeroen 26-08-2021

Wat een waardeloze klantenservice!

Stel je voor...je koopt een Emma matras met nog voor drie bedden beddengoed waarbij je denkt gebruik te maken van een mooie 1+1 actie.

De 1+1 worden gewoon niet geleverd bij twee afzonderlijke bestellingen(!) Het Emma matras zou 2 dagen levertijd hebben volgens de site (snelle levering = reden om te kopen). Nu een week verder, zonder enige info aangeleverd te krijgen vanuit beterbed kun je zelf overal achteraan. Nooit een factuur ontvangen, noch een track en trace code (wat al twee maal is toegezegd).

Inmiddels al meerdere malen met de klantenservice gebeld, als de telefoon al niet word opgehangen wordt je letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd!

Het Emma matras zou vertraging hebben werd mij uiteindelijk aan de telefoon verteld, van 2 dagen naar HOOGSTWAARSCHIJNLIJK 3 weken. Prima, kan allemaal gebeuren. Maar waarom laten jullie de klant op voorhand of na de bestelling niks weten? Waarom kunnen jullie in het algemeen niet normaal communiceren wanneer het geld eenmaal binnen is?

En waarom als je je geld terug wilt kun je alsnog eerst wachten op het product dat al veel langer duurt om geleverd te worden, om deze vervolgens te weigeren en dan weer een hele administratieve molen te doorlopen om je EIGEN geld terug te krijgen.

Het is heel duidelijk dat beterbed overal valkuilen heeft liggen om een verkoop snel in orde te krijgen, daarna is het klaar. Geen service, onzeker wanneer je je geld terug kunt krijgen...helemaal niks! Je hebt maar te slikken wat beterbed zal doen (zoals het ook in het voorwaarden staat, maar dan wat chiquer verwoord)!

Zwaar, maar dan ook zwaar teleurgesteld!
Werk aan jullie communicatie vaardigheden, techniek en wees voortaan gewoon transparant. Nooit zal ik hier nog bestellen en zal het ook iedereen afraden.

Johan. 24-08-2021

Beter Bed is als de nieuwe Taliban van Nederland.
Beter Bed vluchten kan niet meer.
Emma Matras gekocht en afgerekend ,is niet op tijd geleverd.
De klantenservice is van helaas pindakaas, kunnen geen relevante info verschaffen.
Antwoord: misschien over een week, anders over een maand...
Ook de Consumentenbond heeft tientallen klachten binnen.
Is Beter Bed straks failliet met een doorstart ??..... OF...

Gertie Theunissen 23-08-2021

Matras gekocht voor 899 euro. Na een dag al een ligkuil in het matras. Wilde het geld terug. Daar was geen sprake van. Beter Bed heeft een nieuw matras geleverd. Ook na een dag weer een ligkuil. Nu moest ik wachten op een beoordeling van een servicemonteur. Die gaf aan dat ik nieuwe lattenbodems moest bestellen (244 euro), dat was de oorzaak. Heb ik gedaan bij Beter Bed. De ligkuil in het matras bleef. Ik kreeg het geld niet terug. Klantenservice is dan niet meer thuis en er is geen gesprek meer mogelijk.

M.L. 23-08-2021

Goed geholpen in de winkel, maar bij problemen na de levering wordt er niet meegedacht in oplossingen. Ook niet door de klantenservice. Erg jammer!

M.Geelen 12-08-2021

Een 2-persoons Tempur matras besteld en aanbehaald.
Na 15% korting is de prijs 3059,-
Enkele dagen later zie ik online elders hetzelfde matras te koop voor 2419 -.
Ik ga graag voor service maar dit prijsverschil is wel enorm.i
Dit besproken in winkel en met klantenservice maar men wil niet middelen.aankoop Lees de kleine letters goed. Na 2 dagen kun je retourneren daarna betaald je 30% van de prijs. Beter Bed is in dat geval wel een heel duur Bed gebleken. Advies: Beter geen Beter Bed!

Mischa 11-08-2021

We hebben een zeer teleurstellende ervaring met beter bed. We hebben een matras gekocht wat veel zachter is dan de omschrijving op de site doet vermoeden. Vanwege Corona was het helaas niet mogelijk om proef te liggen. We gingen ervan uit dat Beter Bed dit begreep, maar ze tonen geen enkel begrip nu we niet op dit matras kunnen slapen. Wel stuurden ze een ‘expert’. Deze gaf aan dagelijks bij ontevreden klanten te komen, maar hij mocht niet helpen. Wij vinden deze manier van omgaan met klanten haaks staan op wat ze op hun site hebben staan, namelijk dat ze altijd een oplossing willen zoeken. Wij kregen alleen als antwoord (ook telefonisch bij de klantenservice) dat ze niks konden doen. Voor ons nooit meer Beter Bed.

Johan 08-08-2021

Wat een tering zaak is dit. Je besteld een bed van 3000 euro. Deze wordt geleverd met een fabrieksfout in je boxsprings. Vervolgens duurt het 3 weken voordat ze iemand sturen die dat even komt constateren. Dan mag je 2 andere uitzoeken die binnen 2 werken geleverd zou worden wordt er in de winkel gezegd. En dan vervolgens 2 dagen later wordt je gebeld dat het wat langer gaat duren als wat ze verwacht hadden. Zo mag je dus ruim 2 maanden slapen op een bed waar je in kuilen ligt en dus een gebroken rug aan overhoud.
WEET JE WAT BETER BED ZEGT, GA EVEN LANGS DE HUISARTS VOOR JE RUGPIJN OF NEEM EEN PARACETAMOLLETJE.
Hun oplossing, je mond houden of je in elkaar laten slaan door de vloer manager. Want daar zijn ze super goed in 🖕🖕

Up 06-08-2021

Ontzettend slechte ervaring! Wij zouden ons nieuwe matras 2,5 maand geleden geleverd krijgen en slapen nog altijd op een luchtbed gezien er het een na het ander fout gaat. De communicatie met de leverancier (Emma matrassen) is bedroevend slecht en he kan niets doen om zelf meer te weten over het proces. Echt schandalig slecht!

Marlies 05-08-2021

Wat een slechte service. Bedbodem besteld , zou binnen 5 dagen binnen zijn, na betaling blijkt dat pas na 3 weken te zijn. Uiteindelijk geannuleerd, nu 10 werkdagen wachten tot mijn betaling weer terug gestort wordt.

Noel.vandenberghe 03-08-2021

Na drie jaar motor bevesting gebroken, voorste kop van de motor afgebroken.buiten garantie
Ik heb Kontakt genomen via e-mail volgende dag kreeg ik antwoord. Twee weken zoals afgesproken van dag en uur nieuwe motor komen monteren totaal kost prijs 200€ waarvan 140 voor motor & 60 € kosten monteren en verplaatsing.
Ben tevreden werkt terug in orde ook vriendelijke monteerders (waren met 2 pers.) van uit Nederland. alles proper gedaan en kabels onderaan bed mooi vast gemaakt.
Zou beter bed zeker aanraden in Roeselare,

Sandra 03-08-2021

Het is schandalig, beter bed belooft garantie van een nieuw matras binnen 6 dagen, mijn moeder gaat naar een verpleeghuis en ze heeft het matras heel hard nodig voor haar slechte rug. Er komt geen compensatie vanuit beter bed en het matras is al een week te laat. Vrijdag gaan we mijn moeder verhuizen, als ze dan nog geen matras heeft zal ik stappen ondernemen.

Mar3 31-07-2021

Vorige maand is de boxspring geplaatst. Het bed staat mooi maar elke morgen sta ik op met pijn in de rug. Ben na 8 dagen teruggegaan maar gelijk proefde ik een andere, onprettige sfeer. De verkoper kon niks voor mij doen. Alleen de optie om nieuwe , zwaarder matrassen te kopen. En nee, de oude worden niet teruggenomen. Ik ben later gaan zoeken op internet, nadat ikzelf had uitgevonden dat het aan de topper lag. Heb nu via internet een stevige topper van koudschuim gekocht , geen pijn in de rug meer. En die oude topper met traagschuim ligt voorlopig in de schuur.
Wat een slechte voorlichting en wat mij rest is een flinke kater. Ik kom nooit meer bij beter bed.

Johan 30-07-2021

Op 10 april een bed en matras besteld bij beterbed Tielt Wingene en levering gevraagd voor 27 juli. Vorige week bericht gekregen dat ze vandaag zouden leveren met bevestiging van het uur van levering, tussen 10.20 en 12.15. Deze ochtend rond 10.15 werden we opgebeld en 15 minuten later stonden de monteurs aan de deur. 15 minuten later was alles klaar gemonteerd en de verpakking werd netjes meegenomen. Bedankt voor de goede service

René de Jonge 29-07-2021

In mei 2020 hebben wij bij Beter bed een bed besteld. Bij levering bleek het hoofdbord niet in orde te zijn. Tevens hadden de monteurs een verkeerd voetbord bij zich. Het juiste voetbord is daarna geleverd. Het hoofdbord was na een jaar van 4 servicebezoeken nog steeds niet in orde. We hebben de order op basis van non-confirmiteit ontbonden. Helaas laat Beter Bed zich dan van zijn aller slechtste kant zien. De kussens, die ook onderdeel uitmaakten van de order, die wilden ze niet vergoeden. Omdat we die gebruikt zouden hebben. Dat klopt, maar we hebben de matrassen ook gebruikt, en die worden wél retour genomen. In een verdere discussie zegt Beter Bed dat op de kussens geen klacht is geconstateerd. Een hoop knullig en zielig gedraai van een bedrijf wat wil doen voorkomen dat ze een klantenservice hebben. Niet dus. Beste mensen, bezint eer ge begint bij Beter Bed!

Mira 27-07-2021

Bed geleverd gekregen in juli monteurs hadden niet de juiste pootjes mee deze konden ze in september (!) komen installeren. Daarom afgesproken dat we de pootjes opgestuurd zouden krijgen en we ze er zelf onder konden monteren. Na 2 weken bellen krijgen we een mail dat de pootjes nooit opgestuurd zijn omdat ze niet op voorraad zijn. Kunnen in september pas leveren. Nu zit ik met een bed zonder pootjes waar niet op geslapen kan worden en moet 2 (!) maanden wachten. Totaal onacceptabel heb om nood pootjes gevraagd nog niets ontvangen. Ga ze maar zelf onder het bed in de winkel vandaan schroeven. Totaal onacceptabel en raad niemand aan hier een bed te kopen. Een andere beddenwinkel had meteen voor nood pootjes gezorgd waardoor je als klant weer terug komt omdat ze service bieden. Overslaan dus deze winkel!

Familie Berk 23-07-2021

Ook hier geen goede ervaring met Beter Bed.
Levertijd van onze boxspring werd ook op het laatste moment met 2 maanden uitgesteld.
De manier waarop dit verteld werd was heel luchtig en nonchalant.
Bij de nieuwe afspraak hadden ze de verkeerde onderdelen mee. Weer nieuwe afspraak, wéér 2 volle maanden later.
Zelf afhalen was ook niet mogelijk, er werd totaal niet meegedacht aan een oplossing en de mensen (reacties) van de klantenservice waren zeer ongeïnteresseerd.
Heb mijn bestelling geannuleerd, bevestiging gehad dat ik mijn aanbetaling terug krijg, ik ben benieuwd hoe lang dat duurt.
Verder nog totaal geen reactie op mijn klacht.

hans 21-07-2021

Zeer slechte after sales
In maart van dit jaar heb ik bij beter bed een 2 boxsprings, 2 Capri nachtkastjes en 2 Capri verlichtings panelen gekocht. Box spring van M-line, helemaal geweldig, mooi produkt en slaapt met bijbehorende M-line matras ook geweldig.

Maar: toen het bed en de kastjes waren geplaatst en de panelen geplaatst moesten worden, bleek dat er bij 1 kastje geen handgrepen zaten en bij de verlichtingspanelen geen stekkers.

Dit is door de monteur gemeld en ikzelf heb er zowel telefonisch als via de mail kennis van gegeven. U moet wachten tot 20 juli was het antwoord, want de kastjes en de panelen zijn niet voorradig. Ja maar luister, ik heb alleen 3 handgrepen en 2 stekkers nodig, de rest hoef ik niet, want dat is goed. Dat kan niet apart geleverd worden en wij hebben dat ook niet op voorraad. Pfffff dan maar wachten tot 20 juli. Ik had al een heel slecht voorgevoel hierbij, want ik kreeg geen enkel moment het idee dat men daadwerkelijk begreep wat het probleem was.

Ja, het is 20 juli, eindelijk na 15 weken mijn slaapkamer helemaal af. Euhhhhhh nee dus, toen ik de monteurs van Beter Bed naar mijn huis zag lopen met enkel 1 kartonnen doosje wist al aal genoeg, dit gaat fout.

Ja hoor, ze hadden alleen een verlichtingspaneel bij zich, met 1 stekker, geen nachtkastjes en dus ook geen 3 handgrepen. Nee meneer, dat staat niet op de bon, wij maken er melding van.

Ik natuurlijk heel boos je mag verwachten dat je bij een aankoop van bijna 4000 euro wel het juiste in huis krijgt. Gebeld en mail gestuurd. Sorry meneer het is niet op voorraad u moet wachten tot 6 oktober 2021, weer 2 weken wachten dus. In totaal dus 20 weken wachten op 2 stekkertjes en 3 handgrepen. Beter Bed ga jullie schamen, ik zal nooit meer iets bij jullie kopen en raad ook een ieder af om bij dit bedrijf nog iets te kopen. ze hebben je centen en zoek het verder maar uit.

Vanmorgen ook nog gebeld met het filiaal waar ik het had gekocht, gesproken met een lieve en begrijpende medewerkster, die heeft aan filiaal manager het verhaal verteld. Hij belt u zo snel als mogelijk terug. Het is inmiddels bijna 16.00 uur en heb nog niets gehoord,

Een pluspuntje een van de welbegrijpende medewerkers van Beter Bed, had met ter compensatie 100 euro korting gegeven. Super mooi van haar, maar helaas doet dit gebaar geen goed aan mijn uiteindelijke beoordeling van Beter Bed.

Joost 15-07-2021

Nu voor de tweede keer onnodig een vrije dag opgenomen i.v.m. levering van o.a. een Boxspring welke al in februari 2021 is besteld. Het bed en overige meubels staan al lang klaar in het magazijn maar de montageservice is vertraagd, aldus de vorige 2 medewerkers. Zelf ophalen en monteren is ook niet mogelijk kregen wij te horen
Vandaag wederom gebeld door Beter bed dat ook de 3e afspraak niet door kan gaan omdat ze het zo druk hebben. De eerst volgende mogelijkheid om uit te leveren is pas 3 augustus vanuit Beter Bed. Deze mevrouw aan de telefoon sprak gebrekkig nederlands, was het niet eens met het uiten van mijn ongenoegen omtrend dat uitstelverhaal en heeft mij zonder aankondiging in de wacht gezet. Vervolgens heeft deze dame mij na 5 minuten wachtmuziek zonder pardon opgehangen. Ik had niet eens meer de mogelijkheid om te zeggen dat ze hele boel mogen annuleren en het geld terug mogen storten.
Nadat zij had opgehangen kreeg ik een email met de tekst dat dat ze hadden geprobeerd te bellen maar niemand konden bereiken. Tip, koop het elders

Patricia Hoogeveen 10-07-2021

Op 10 maart 2021 kocht ik een bed met een kast. Het bed werd na 10 weken geleverd. De kast bleef uit. De levering is nu alvoor de 4e keer uitgesteld/verplaats zonder reden.... naar 3 september 2021. We bivakkeren al maanden in een kamer die onaf is...en moeten alles uit dozen halen. Te gek voor woorden. Ik vind het een grof schandaal.

Ik heb zelf een compensatie geeist, zelf aanbieden hebben ze nog nooit van gehoord. Er word geen SPOED opgezet, dat ik de kast binnen 1 week heb....omdat nu 2 van de 3 dozen waren beschadigd. Neeeee, ik moet gewoon weer 8 weken (bovenop de 16 die ik al wacht) wachten. Helaas is annuleren geen optie, aangezien de kast bij het bed past. Wij zijn er helemaal ziek van! We raden iedereen aan om NOOIT met BETER BED in zee te gaan. Haal je voordeel uit mijn verhaal.

Slechte zaak 05-07-2021

Verkeerde maat bed van € 1700,00 geleverd. Naar meerdere keren contact nog steeds geen reactie. Ik raad deze winkel niet aan.

Geert 02-07-2021

Bedkader besteld dat na meer dan drie maanden geleverd werd. Niets dan problemen, onvolledig geleverd, half gemonteerd. Het bed is na drie weken in elkaar gestort. Beter Bed weigert verantwoordelijkeheid op te nemen en tegemoet te komen. Ik ben 730 euro kwijt en zit met een hoop afval. Communicatie met hun klantendienst is vreselijk.

Maria 01-07-2021

Bed en kast besteld in mei 2020. Pass partout van kast was niet goed. Tweede pass partout gehad
Ook weer Niet goed. Verschillende keren afgebeld dat levering pass partout niet doorgaat. Vandaag 1-7-2021 weer afgebeld. Hopelijk augustus 2021. Ruim 15 maanden dan.
Kri

Christiaan 21-06-2021

ik heb voor mijn dochter een matras besteld bij beter bed website. Levertijd was heel lang, vervolgens kwam het week later dan afgesproken. Het matras was keihard, maar advies was om eerst paar nachten (tot 30 dagen) te proberen. Maar als het beslapen was, mocht ik het matras niet meer retourneren. de klantenservice is ook nog heel slecht bereikbaar, en kan/wil je simpelweg niet helpen!

Wouter 21-06-2021

Slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt!! Ik moet nu al 3 maanden wachten op een levering die binnen 6 weken geleverd zou worden. De leverdatum wordt steeds verplaatst zonder dit te communiceren met mij waardoor ik de hele dag voor niets thuis ben gebleven. Nu wilde ik hier graag iemand over contacteren (wat amper lukt) en krijg ik te horen 'ja helaas ik kan niks voor je doen'. Super Beter Bed! Ik koop in iedergeval niks meer bij jullie en raad dit ook aan iedereen die ik ken zeker af.

Martine 15-06-2021

Ik wacht al meer dan een maand op terugbetaling en de klantenservice reageert niet op mijn mails.

Chantal Beerd 15-06-2021

Een prima ontvangst in de winkel en goede service bij de aanschaf, maar je bent als bedrijf zo sterk als je zwakste schakel en bij Beter Bed is dat de aftersales gebleken. Als je daar als klant afhankelijk van wordt gemaakt dan moet dat staan als een huis, maar dat gaat hier niet op.

Nalevering van een tweetal onderdelen is maar liefst 4 keer uitgesteld en wij hebben niet het vertrouwen dat dit goed gaat komen.

Slechte opvolging op telefonisch contact en verstuurde klacht per mail (20 mei 2021) wacht nog op een reactie.

Wij gaan onze koop laten ontbinden, want een nieuw bed wordt aangeschaft voor een goede nachtrust en niet voor slapeloze nachten.

Stephanie 15-06-2021

Slecht!!

Gisteren een telefoon gekregen dat mijn matras er niet bij zit terwijl ik al 1 maand erop moest wachten.
Vandaag mijn bed aangekregen met tijdelijke vervang matrassen die vol met vegen zaten, wel 2 molton hoeslakens bij gekregen maar toch.
Wou ik mijn molton hoeslaken uitpakken voor topper zat deze vol met vlekken alsook het hoeslaken. Klantenservice is waardeloos ze gingen een meldingen. Ik ben naar de winkel gereden en heb ze gezegd dat ik nieuwe wil en deze in winkel wil controleren. Was niet mogelijk. Ga normaal mijn geld terug krijgen maar wanneer.. Ik weet 1 ding als ik mijn matras binnen krijg en ik heb mijn geld nog niet gehad betaal ik juist niks!

Net geprobeerd om de rits van de topper te openen ging de rits kapot en krijg ze niet meer open . Ik bel morgen nog maar eens naar de klantendienst om te zeggen hoe slecht hun producten zijn!!

Luijten 08-06-2021

Bij een bestelling van twee hoeslakens bleek er één niet de maat te hebben zoals we besteld hadden. Nadat we hierover een mail stuurden, kregen we zonder verdere vragen een excuus en het juiste laken toegestuurd. Zo hoort het, gewoon een snelle oplossing bieden zonder verder gezeur. Prima opgelost wat ons betreft.

Pascal de Brabander 08-06-2021

Twee verschillende matrassen besteld, twee dezelfde matrassen geleverd. De klantenservice zelf kan uit de matrasbeschrijving zelf niet eens zeggen welk matras, welke soort is. Volgens de klantenservice zoek je het maar uit, had je er maar eerder moeten melden. Bovendien zijn de twee dezelfde soort matrassen totaal verschillend qua hardheid.

Jeannet 05-06-2021

Een Emma matras gekocht, was verkeerde maat geleverd. Snel contact met klantenservice via Whatsapp. Netjes omgeruild. Later nog een topper erbij netjes en snel geregeld via Whatsapp. Alleen bezorging rechtstreeks door Emma is slecht. Kreeg geen bericht op welke dag t geleverd werd en ook werd het bij de buren geleverd zonder briefje in de bus en dat dus 2x,
Beter Bed 👍👍👍👍👍 Emma bezorgdienst 👎👎👎👎👎👎

Pve 02-06-2021

Waardeloos bedrijf. Houden zich niet aan hun eigen regels zoals hier onder vermeld. Bellen 10 minuten voor levering maar ze waren al gevlogen binnen deze 10 minuten. Nu 5 weken extra wachten en op een luchtbed slapen. Wat een service, ze moeten zich kapot schamen

Astrid 01-06-2021

Ik zou nooit meer bij Beter Bed bestellen. Ze houden zich niet aan de afspraken. Op de dag van levering hoor ik ineens dat 1 matras pas 6 weken later komt.

Dagmar 21-05-2021

Volgens mij verdient Beter Bed media aandacht van een consumentenprogramma na zoveel slechte reviews. In mijn geval dezelfde soort klachten als hier: veel te late levertijd (nog niets ontvangen), slecht bereikbaar, ongeïnteresseerde medewerkers aan de telefoon die je duidelijk aan het lijntje houden met smoesjes en vooral niet meedenken in oplossingen. Bijzonder klantonvriendelijk. Voortaan doe ik mijn aanschaf weer bij een familiebedrijf ipv bij een keten waar niemand zich verantwoordelijk lijkt te voelen. In de hoop dat mijn bestelling ooit nog aankomt en dat ik niet hoef te strijden om mijn geld terug te krijgen als dat niet het geval is, want dan neem ik juridische stappen.

Nathalie 20-05-2021

Wat een service. Ik heb 1 jaar geleden een bed, lattenbodem en matras besteld. Deze kwamen ze niet in elkaar zetten, ook niet tegen betaling. Mijn matrassen vallen scheef naar binnen waardoor ik schuin kom te liggen. Naar 2 keer een monteur geweest te zijn, niks gevonden en zou dit volgens hun een gevoelsmatige klacht zijn! Word totaal niet serieus genomen en er wordt letterlijk gezegd aan de telefoon dat ik dan maar een nieuw bed moet kopen. Hier koop ik nooit niks meer!

Bestelling nooit ontvangen 20-05-2021

Ik heb een topmatras besteld en nooit ontvangen. helaas krijg ik mijn geld ook niet terug, omdat ik zelf verantwoordelijk ben voor de levering. Ik bestel nooit meer bij Beter bed.

TR 18-05-2021

Opgelicht en onbeschofte klantenservice

Besteld in de winkel en gelijk betaald. Beloofd dat het matras binnen 2 weken geleverd zal worden. Nu 2 weken gepasseerd en nog steeds niets vernomen van Beter Bed. Als ik bel krijgt ik onbeleefde en ongeïnteresseerd werknemers aan de lijn. Weten nergens en zeggen dat ik pas volgende week terug wordt terug gebeld. Heeeeel amateuristisch. Wel honderden euro's uit je zak weten te slaan, maar leveren ho maar. Als ik niet zo snel mogelijk geholpen wordt annuleer ik de order en ga ik ergens anders heen.

Ananda 11-05-2021

Mega slechte service!! Ik heb mijn bestelling gewijzigd, waarbij ik geen geld retour krijg maar 'op schatting' een tegoed bon van 50 euro (want daar zit ik echt op te wachten), er wordt mij vervolgens wel bevestigd dat ik het bed 26 mei mag verwachten. Ik stuur een mail omdat ik het niet eens ben met de tegoedbon, maar op GEEN enkele manier zeg ik dat ik de bestelling wil annuleren. Maar wat denk je? Het antwoord wat ik krijg is we hebben de bestelling geannuleerd. Bij telefonisch contact heeft het antwoord de strekking van 'jammer joh we kunnen niks voor je doen'. Ik heb maar een klacht ingediend, maar vind deze manier van 'customer service' echt bezopen.

pure miserie 06-05-2021

Wat een miserie ,
JULLIE STUREN GISTEREN MORGEN EEN MAIL DAT VANDAAG ALLES GELEVERD WORDT ?
EN NU BLIJKT HET NIET TE KLOPPEN .

En nu moeten we ook nog 12 nachten op de grond slapen , gaan jullie de dokterskosten betallen voor mijn rug !!

Mijn dag verlof vandaag wordt hopelijk ook vergoed door jullie !!

Hier ga ik zeker met verder gaan op alle media kanalen die ik vind !!!

Dit is de slechtste service ooit .

Beter Bed 04-05-2021

In begin juli 2020 een 2-persoonsbed, nachtkastjes en een 3-deurs kledingkast besteld wat begin september 2020 werd geleverd. Het bed en 1 van de nachtkastjes waren beschadigd uit de verpakking geleverd. Iets later bemerkte ik ook dat de kledingkast ook was beschadigd.

Beter heeft op aanvraag van de service-monteurs en mijzelf 5 pogingen gedaan om dit te herstellen.

Tot nu toe, dus inmiddels 4 mei 2021, is dit niet gelukt. Een paar mnd. geleden om compensatie gevraagd. (had sowieso €100 nog niet betaald, vanwege de beschadigde levering).

Begin april 2021 heb ik ook een btw-factuur van Beter Bed ontvangen. Hieruit blijkt dat zij mij nog €210,00 verschuldigd zijn .

Inmiddels is het begin mei 2021 en nog geen compensatie ontvangen. Dit is schandalig!

Onprofessioneel bedrijf 20-04-2021

4 januari 2021 een bestelling geplaatst en na ongeveer 3 weken pas mijn bestelling ontvangen. Vervolgens bleek het product ook nog is een verkeerde maat te zijn. Al sindsdien bezig met het retourneren van het product. Er werd aangegeven dat ze de juiste maat wel hebben en deze zullen opsturen. Uiteindelijk bleken ze die maat helemaal niet te verkopen. Andere product van de set betrof wel de juiste maat. Meerdere keren met verschillende medewerkers telefonisch contact gehad met de vraag of ik een deel van de set kan retourneren, dit bleek geen probleem te zijn. Hierop werd een bedrag gerekend van €59,80 wat ik retour zou krijgen, hiervoor kreeg ik ook schriftelijk een factuur. Op het bestemde formulier bij de retournering mijn rekeningnummer vermeld, krijg ik alsnog een mail dat ze deze niet hebben. Vervolgens krijg ik bericht dat het bedrag verkeerd is gerekend en ik maar €46 terug krijg. Dit kon niet goed onderbouwd worden hoe dat opeens gewijzigd kan zijn. Na 4 maanden wel de €46 ontvangen waar ik het totaal niet mee eens ben. Op mijn laatste mail met klacht wordt niet gereageerd. Niks anders dan een onprofessioneel bedrijf met nul begrip voor klanten!!!

Annet 20-04-2021

Na lang wachten ,product op moeten halen bij service punt ,ze hadden geen track en tracé gestuurd.
Donzen dekbed met slechte stiknaden vol lussen.
Contact opgenomen, slechte klante service ,spreken of begrijpen slecht Nederlands.
Komen afspraken niet na, en je wordt afgescheept.

Jasper 16-04-2021

Eind 2018 hebben wij een bed gekocht bij Beter Bed Groningen. Een fraai bed met daarop een Lausanne matras (180*200). Eigenlijk kwamen we vooral om wat inspiratie op te doen, maar uiteindelijk wist de verkoper ons over te halen het bed te kopen. Hij gaf ons een mooie korting, het bed/matras had een lange garantieperiode en wij zouden verzekerd zijn van jarenlang slaapplezier. De levering van het matras (levertijd: 5 weken) werd opgeschoven en later geleverd. Je kunt geen tijdsafspraak maken, enkel een voorkeur doorgeven. Uiteindelijk heb ik dus 2 dagen vrij opgenomen voor het ontvangen van het bed. Na 2 jaar vertoont het matras (nieuwprijs ruim €1200,-) kuilen en na een bezoek van de servicemonteur wordt het matras afgekeurd. Hij kan voor garantie omgeruild worden zegt de vriendelijke meneer. Het gebeurt zelden bij dit matras dus we hebben pech. Wij spreken met hem af dat we, zodra de winkel weer open is, naar Groningen gaan om eea in gang te zetten. Bij ons bezoek aan de winkel vertelt de verkoopster dat het matras niet meer leverbaar is en er moet een ander matras worden uitgekozen. Ze laat ons een vergelijkbaar matras zien (ook ongeveer €1200,-) en wij vinden dit een prima oplossing. Dan komt het; om ons Lausanne matras om te ruilen voor dit matras moeten wij €600,- BIJBETALEN! Voor een matras dat in garantietermijn kapot gaat.....
Wij geven aan dat we dit niet eerlijk vinden en de mevrouw gaat alsnog proberen of wij een Lausanne matras omgeruild kunnen krijgen.
Na 3 weken krijg ik een telefoontje; Helaas meneer, uw Lausanne matras is niet meer beschikbaar. Of we weer naar de winkel willen komen. Ik neem wederom een ochtend vrij van mijn werk om naar de winkel te gaan (ik werk onregelmatig dus kan niet zo vaak samen met mijn vriendin naar de winkel in vrije tijd). Bij aankomst treffen wij de man aan die ons destijds het matras heeft verkocht. Wat een geluk! Hij begrijpt ongetwijfeld onze bezwaren tegen het bijbetalen van €600,- voor een vergelijkbaar matras omdat ons matras niet goed blijkt te zijn. Niets blijkt minder waar. Het Lausanne matras is een koudschuim matras en wij stellen voor het dan maar om te ruilen voor een ander koudschuim matras van een minder hoge prijs. Die is er niet voor de prijs die er volgens hem te besteden is (namelijk ongeveer €650,-) Dus ons matras met nieuwprijs van €1200,- is nu nog maar €650,- waard omdat wij destijds korting hebben gekregen. En laat ik het nog één maal herhalen; ons matras is afgekeurd door Beter Bed omdat hij niet goed is! Het is niet zo dat wij ons hebben bedacht. Wij wilden hem laten omruilen maar Beter Bed heeft dat matras niet meer beschikbaar. Op de vraag of ik nu garantie heb op het matras zelf, of de waarde die het matras vertegenwoordigd kan de man (ik zal zijn naam achter wegen laten) geen antwoord geven.
Ik stel voor om het restbedrag dan maar uit te betalen. Ik heb helemaal geen zin meer in een nieuw matras van Beter Bed. Ik haal voor dat restbedrag ergens anders wel een matras. Ra ra..... niet mogelijk. Conclusie: Mijn matras gaat in 2 jaar stuk, zit 100% garantie op (staat ook op de service bon, uitgeschreven door de Beter Bed monteur) maar;
- het matras kan niet worden omgeruild
- ik krijg geen geld retour
- voor een vergelijkbaar matras moet ik €600,- bijbetalen!

Zo kan ik ook wel garanties geven....

Uiteindelijk hebben wij voor het eerstvolgende goedkoopste schuimmatras gekozen. Hiervoor moeten wij nu € 51,02 bijbetalen. Jazeker, inclusief de ,02 cent. Goed bezig.