Beter Bed - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beter Bed.

Beter Bed stelt zich voor

Bij Beter Bed vindt u een compleet assortiment aan slaapkamerproducten. Van scherp geprijsde boxsprings en bedbodems tot matrassen en complete slaapkamers van A-merken als M Line, Kårlsson, Mio Dormio en Alpine Plus. Met meer dan 1000 winkels in Europa profiteert u altijd van het grote voordeel van de grootste inkoper. Ook voor zaken als gratis bezorging en montage en uitprobeergarantie moet u bij Beter Bed zijn. Maar liefst 95% van de klanten is tevreden! Als dat niet geruststellend is.

Deze score is berekend op basis van 93 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

1,4

Yvonne 18-09-2020

BETER BED, SLECHTER BED ZUL JE BEDOELEN.
12.03.2020 BESTELLING geplaatst voor 2 hoog/laagbedden, i.v.m. hoge leeftijd 80 jaar en 74 jaar. Ik ben invalide, dus heb verzorging en verpleging nodig. Er zijn ook 2 nachtkastjes met panelen en verlichting besteld. Prijs € 2819,00. 27.05.2020 Komt men de bedden PLAATSEN.Al gauw blijkt dat men het onderstel om de bodem op te plaatsen niet bij heeft.Wij hadden van Beter Bed nog een schotelbodem staan, waar we eerst op lagen. Dus heeft men deze er af gehaald. Ik kan die schotelbodem t.w.v. € 1000,00 nieuwwaarde nooit meer verkopen. Want men heeft dat ONDERSTEL NOOIT MEER GELEVERD. Hoezo, het bed staat toch ?? kreeg ik als reactie. De verlichting werkt niet. Komen we voor terug. De afstand bediening voor het hoofdeind van 1 bed werkt ook niet. WIJ eten altijd samen op bed s,avonds, omdat ik 22 op 24 uur op bed lig omdat ik anders teveel pijn heb.Maar als je hoofdeind niet omhoog kan, ligt dat heel moeilijk. En als je als 80 jarige eens tv op bed wilt kijken kun je dat ook wel vergeten.Na tig keer bellen en in de winkel vragen krijg ik op 13.07.20 een mail of ik maar FOTO OP WIL STUREN van de motor,scharnieren,aandrijfstang en ophanging. Als ik doorgeef dat je en man van 80 niet onder bed kunt sturen,komt men op 20.08.20 kijken. We gaan dat bestellen en dan is dat over een paar dagen binnen. 08.09.20 weer gebeld. Eerst zei ze, ja dat duurt langer want er zijn nieuwe nachtkastjes ook besteld. Ik zei dat is niet zo, een nieuw paneeltje. Oh ja dat is ook besteld in Denemarken, en dat word aan ons geleverd op 20.11.20, dan plannen we een afspraak in, maar ja op het eind van het jaar kan het heel druk zijn, U snapt het wel. NEE, IK SNAP DAT NIET. Die afstandbediening hadden ze met een bootje het water over kunnen sturen van Denemarken uit, dan was het allang in orde geweest. Nu bijna 4 maanden na plaatsing is er nog steeds geen nieuwe afstand bediening en werkt de verlichting ook niet.
Er is me een schadevergoeding voorgesteld van € 100,00 , maar daar heb ik niks aan, dat is bij lange na niet voldoende. Dat onderstel is ook niet vergoed !! ALS IK IETS KOOP MOET HET GOED ZIJN. Wat een verdriet heb ik hier van.Voordat men is uitgeleverd zitten we in 2021. 9 a 10 maanden LATER.
Wij waren vaste klant, maar ik raad het iedereen af, de service is BELABBERD, WAARDELOOS, OM TE JANKEN. WAT HEB IK EEN SPIJT.

Maurice 16-09-2020

Schandalig bedrijf! Als je belt met serviceafdeling krijg je onverstaanbare mensen aan de lijn en er wordt niks opgelost! Bij omruiling verkeerd matras gekregen, maar moet maand proberen!

Sandra 16-09-2020

Zeer slechte en onvriendelijke behandeling van de medewerkers in Leek. Stug kortaf en niet oplossing gericht.
Ook telefonisch met het hoofdkantoor contact gehad. Correcte dame aan de telefoon maar ook niet oplossingsgericht. Kortom de klant wordt een poot uit gedraaid door veel te betalen maar service is er niet. Spijt dat ik hier een bed heb gekocht.

Dimitri 15-09-2020

Zeer slechte ervaring gehad. In de winkel Tilburg geweest (als leek) tot 3x de verkeerde maat topper beschermer en hoeslakens mee gekregen. Bij omruiling nogal een nonchalante houding.
Op de webshop een dikke topper gekocht voor een behoorlijk bedrag, eenmaal thuis met de pakketbezorger zat heel mijn topper onder de vieze vlekken.. hierover gebeld met een nogal "moeilijk verstaanbare" vrouw waar je absoluut GEEN afspraken mee kan maken.
Geen terugbel actie niets. Alles wat ze beloven doen ze andersom.
Absoluut niet tevreden, geen aanrader !!!!!

lieb 14-09-2020

nw bed. matras binnen 4 jaar indeuken aan zijkant , nw matras en geld bij moeten leggen, Binnen 4 jaar kuilen in bed en ja weer flink bijbetalen, dus 2 matrassen in 7. 5 jaar tijd en dure. Communicatie via email? compleet genegeerd worden, telefoon, niet te bereiken of 0.30 of meer in de wacht. Service 0.0. 5 maanden moeten wachten met kuilen in bed, niet kunnen slapen, rug klachten krom lopen s ochtends, kortom een grote ellende met slechter bed

Nico 11-09-2020

Vervolg van review dd 08-07.
Waar ik al bang voor was gebeurde dus. Een paar dagen voor de levering kwam er een telefoontje van Beter Bed dat levering op 4 augustus toch niet doorging. Daar wordt je toch niet vrolijk van. Dit was de 8 keer dat levering werd uitgesteld. De telefoniste toonde wel zeker begrip voor mijn terechte boosheid. Ze ging het hogerop spelen zei ze. Want dit kan echt niet. Ze heeft woord gehouden. Want daags erna werd ik teruggebeld door Beter Bed met excuses en een mindering van 200 euro op het nog te betalen bedrag voor het ongemak. 13 augustus zou dan de levering zijn. Keurig bevestiging gehad.
Nou... eindelijk.
En dan is het 13 augustus. ......... en ja hoor..... GEEN Beter Bed gezien.
Gewacht..... gewacht..... gewacht..... en tenslotte zelf maar weer gebeld.
Krijg je een lieftallige dame aan de telefoon, waar je verder niks aan hebt en geen stappen zet. Ja, ze zal het doorzetten. En op het einde van het gesprek zegt ze: is er verder nog iets van uw dienst? Alsof t al niet genoeg is.
Dus nu maar weer afwachten of er vandaag een telefoontje komt. En anders klimmen we zelf in de telefoon.
Dinsdag daarna nog steeds niks gehoord. Dus maar weer klantenservice gebeld. Juffrouw was erg begripvol en zou er spoed achter zetten. En zorgen dat ik werd teruggebeld.
Je snapt al, na een week nog niks gehoord. Dus maar weer gebeld. Kreeg te horen dat nalevering zou plaats vinden op 3 september. Dus niet. Weer gebeld. Dit was nu al de 10e keer dat levering was uitgesteld. Of was t de 11e. Ik kan t niet meer bijhouden.
Die zaterdag toch maar naar de winkel gegaan en mijn verhaal gedaan. De winkeljuffrouw kon verder ook niets dan er melding van maken.
En warempel, dinsdag daarna een mailtje dat levering plaats zou vinden op 14 september. Yeahhhhh. Zelfs de week erop nog een mailtje dat 14 september toch echt de levering plaats zou vinden.
En dan 11 september t mailtje dat levering wordt uitgesteld en nieuwedatum is 26 oktober. Dit is toch om hopeloos van te worden. Wat is dit voor een bedrijf.
Dit is nu al de 12 of 13e keer dat t uitgesteld wordt.
Maandag maar weer bellen.......

Levertijd 07-09-2020

Bed gekocht in de winkel op 11 juli duidelijk afgesproken dat de leverdatum 15 september zou worden was al iets langere levertijd door corona. 2 weken geleden belde de klantenservice dat de leverdatum pas 14 oktober gaat worden omdat bed nog niet geleverd kon worden. Terug naar de winkel blijkt er zelfs nog meer niet leverbaar de elektrische lattenbodem en zelfs de kledingkast was er nog niet , zij weer bellen in de hoop op een oplossing van de klantenservice. Niks totaal geen oplossing van hun kant . Winkel denkt nog meer mee . Echt de laatste keer geweest dat wij hier komen . Mensen koop hier niks meer want service bestaat niet bij beter bed.

Nick 03-09-2020

Op 26 juni jongstleden heb ik bij d filiaal in den helder een bestelling geplaatst voor twee M Line matrassen en een ledikant. Deze bestelling zou vandaag geheel geleverd worden en gemonteerd.
Tot zover waren mijn met Beter Bed goed. Tot gistermiddag. Ik zal in chronologische volgorde vertellen wat er gebeurt is.
2-9 gesprek 1 ik wordt door jullie klantenservice gebeld, omdat ik zelf ik een video call zat vroeg ik of ik terug kon bellen op dat nummer en dat kon.
2-9 gesprek 2: ik bel het nummer terug, hier krijg ik een dame aan de telefoon die mij verteld dat mijn hoofdboord niet geleverd gaat worden. Waarop ik aangeef dat ik dit best raar vind krijg ik als antwoord dat dit aan externe partijen liggen en ze hier niks aan kunnen doen en ik hier maar begrip voor moet hebben. Dit wordt ongeveer 5x herhaald. Zelf vind ik het raar dat ik bij Beter Bed een bestelling plaats maar als er iets fout gaat dit aan de externe partij ligt en ik het daar maar mee moet doen. Mevrouw geeft aan te kijken of ze nog iets kan regelen, zet mij in de wacht en na een aantal minuten wordt de verbinding verbroken.
2-9 gesprek 3: Het kan gebeuren dat de verbinding per ongeluk verbroken wordt, dus ik bel vol goede moed nogmaals terug naar de klantenservice. Hier krijg ik een dame aan de lijn die mij verzekerd dat de bestelling compleet geleverd zal worden en gemonteerd. Ik heb hier nogmaals bevestiging gevraagd en er werd mij verteld dat de hele bestelling; ledikant en matras, geleverd gaat worden.
3-9 Levering Matrassen (geen ledikant). Er staat een grote vrachtwagen van Beter Bed voor de deur met 2 vriendelijke bezorgers die er zelf net zo hard van balen als dat ik doe. Alleen de lattenboden en de matrassen zijn geleverd. Een redelijke deceptie. Er wordt mij aangeraden contact op te nemen met de klantenservice.
3-9 gesprek 4: Ik bel op naar de klantenservice; hier wordt mij verteld dat er gister al bekend was dat het gehele ledikant niet leverbaar zou zijn. Dit vind ik nog raarder, de dag ervoor zou eerst het hoofddeel er niet zijn en later zou de bestelling compleet zijn. De desbetreffende dame gaat haar best doe voor mij en wij spreken , meerdere malen, af dat de dame mij voor 13:00 3-9 terugbelt. Ik heb niks meer van de dame gehoord.
3-9 Gesprek 5: Ik bel wederom de klantenservice; hier doe ik wederom mijn verhaal. Ik word in de wacht gezet. Er wordt mij verteld dat het product in oktober geleverd wordt. Ik geef aan dat ik hier absoluut niet mee akkoord ga en ik zeer ontevreden ben en dat ik graag iemand wil spreken die mij verder kan helpen. Plotseling is de verbinding verbroken.
3-9 Gesprek 6: Ik krijg wederom een dame aan de lijn. Die gaat alles nogmaals nakijken en geeft aan dat het per oktober kan.Ik geef aan dat ik hier niet mee akkoord ga, immers ik heb een bestelling geplaatst op 26-6 met de afspraak dat het in September geleverd wordt. Nu wordt mij nogmaals verteld dat ik maar moet wachten tot Oktober.

Koop hier niet.

Theo 28-08-2020

Wij hebben een bed besteld en deze zou op de 1e etage in de slaapkamer gemonteerd worden. De bezorgers konden het niet over de trap krijgen... past niet. Lieten alles ingepakt in de gang en woonkamer staan.
Gebeld met de klantenservice, kreeg een mevrouw aan de lijn die "begreep" mijn klacht en oh wat "vervelend". Ze ging er achteraan en zal mij terugbellen. Ze moet nu nog bellen !!
In de avond alles zelf maar, geheel probleemloos, met een buurman naar boven gebracht, uitgepakt en gemonteerd.

Wat een verschrikkelijk SLECHT bedrijf is dit! Ik koop hier nooit meer, nadat ik mijn klacht telefonisch heb doorgegeven heeft BeterBed de klacht niet opgelost en daarbij niet eens het fatsoen gehad om mij terug te bellen !

Philip Liverpool 27-08-2020

Ik heb 22 Mei een matras besteld bij Beter Bed, voor levering de volgende dag. Na 4 weken van onduidelijkheid over de leveringsdatum, heb ik de bestelling geannuleerd. Vervolgens heeft Beter Bed het matras twee keer bij mij laten leveren - beide keren heb ik de levering geweigerd. Volgens Beter Bed is de enige manier om te annuleren, dat de bestelling aan de deur wordt geweigerd. Ik vind ze een slecht georganiseerd bedrijf, en ik zou niet aanraden om met Beter Bed zaken te doen

R. Harwig 25-08-2020

Wat een slecht bedrijf is dit. Na 3 incidenten ben ik het nu echt zat en wil mijn geld terug. Ik had ze nog 1 kans gegeven om de klacht naar tevredenheid op te lossen maar er is weer een verkeerd matras geleverd. Ik heb ondertussen nu bij een andere zaak een matras besteld en wil van Beter Bed nu mijn geld terug zien.
Ik heb nu inmiddels in 1.5 jaar tijd al 3x een matras gehad waarvan 2 x een verkeerd matras is geleverd en 1x een matras geleverd die al binnen 1 jaar comfort verlies had waardoor ik nu al meer dan 1 jaar met rugpijn wakker wordt. Ik heb de klantenservice ook al gebeld maar die zetten alleen mijn klacht door maar kunnen niets oplossen zodat ik nog steeds aan het wachten ben. Klant tevredenheid doen ze blijkbaar dus niet aan. Ik heb nog nooit met zo'n bureaucratisch bedrijf zaken gedaan als Beter Bed. Voor mij was dit dus eens maar nooit weer!

E.C. Lorié 24-08-2020

Op 15 mei 2020 kocht ik bij Beter Bed in Drachten een bed. Omdat mijn man 5 jaar geleden is overleden en de huidige bedden heel zwaar waren vond ik dat ik het op mijn 72 ste tijd werd om te zien naar een kleiner bed. Dat werd een boxspring van 120 breed. 'Met een speciale topper, de Master watergel. De mevrouw die mij hielp was zeer vriendelijk. Ik vertelde dat ik bijna altijd pijn in mijn rug heb door fibromyalgie en zij zei dat zij dat ook had en veel baat had bij de topper (378 euro!) Ik lag in de winkel 5 minuten op zo'n bed en het voelde best fijn. 'Dus ik bestelde het bed met ook een hoofdkussen Flex watergel. Het bed werd op 25 mei 2020 geleverd maar helaas met een matras van 140! Foutje. Het goede matras werd 3 weken later geleverd. Maar het bed lag niet fijn, niet zoals in de winkel. Er stond op het boven matras stevig, maar ik zakte erg door dus stond ik 's morgens op met pijn, erge pijn. En ik twijfelde ook aan de watergel topper die heel stug aanvoelde. Op een ellendige nacht om half 4 heb ik het kussen een stukje opengemaakt waar een witte zachte vulling in zat, daarna maakte ik de rits los van de topper waar een stuk schuimrubber in zat van ca 5 centimeter waar niets van over bleef toen ik er in kneep. Eromheen zaten wat vezels en een soort moltonachtige stof. Was dit nu mijn dure watergeltopper? Ik belde naar de klantenservice waar ik een werkelijk heel vriendelijke mevrouw aan de lijn kreeg die mij verzocht een foto te maken van de inhoud van de topper. Ik deed dat en stuurde hem via de mail. Zij belde me na 10 minuten op en zei dat ik geen Master watergeltopper had gekregen. Ze zouden hem omruilen. Deze mevrouw verdient een pluim want er werd een paar dagen later door post.nl een andere topper afgeleverd die weliswaar vlekken vertoonde omdat het plastic wat eromheen zat smerig en kapot was. De post.nl bezorger had er al melding van gemaakt bij Beter Bed maar ik was allang blij dat ik de juiste topper had gekregen. Eindelijk lekker slapen. Nee dus, want bij het openen van de rits bleek het dezelfde topper te zijn die ik ingeleverd had! Dus ik belde de klantenservice om dat te melden. Kreeg eerst een mevrouw aan de lijn die mij doorverbond met een werkelijk onbeschofte man. Die zei dat ik de juiste topper had gekregen de Master watergel (geen gel te zien alleen schuimrubber!) Ik vertelde dat ik niet kon slapen in dat bed. Als ik ging liggen kwam het voeteneind en de het hoofdeind van het matras omhoog. Hij zei mevrouw als we iedereen met uw soort rugklachten aan het juiste bed konden helpen zouden we schathemelrijk worden! In de winkel lag u goed op het bed en dat bed hebt u gekregen dus wij kunnen u niet helpen, goedemiddag! De omruilgarantie van 90 dagen kan ik dus op mijn buik schrijven. Een rekening van 1129 euro voor een bed waarin ik niet slapen kan. Mijn buurvrouw adviseerde mij te bellen naar een meneer uit het dorp wiens vader een beddenzaak had gehad in Buitenpost en waar zijn zoon ook jaren de verkoop had gedaan. Deze meneer kwam kijken, ging op het bed liggen en zei dat het een hele slechte matras was, veel te zacht, een grote kuil in het midden en inderdaad het hoofd en voeteneind stond bij hem ook omhoog, net een hangmat. Hij bekeek de topper en zei dat dat een verkooppraatje was geweest want die topper was waardeloos. En nu slaap ik op de logeerkamer in een bedje van 90 bij 200. En ik sta elke ochtend gebroken op maar ik heb geen keuze want het matras op de logeerkamer ligt beter dan het nieuwe bed. Het gekochte bed staat voor Jan met de korte achternaam in de grote slaapkamer, ongebruikt want ik kan er niet op liggen zonder nog hevigere pijnen bij het opstaan. En ik weet niet wat ik moet doen. Als ik jong en sterk was geweest had ik het hele bed in een busje gedaan en het voor de winkel in Drachten neergezet met een bordje erbij, maar ja ik ben ziek en moe dus wat moet ik doen. Geen familie, geen kinderen dus wie neemt het voor mij op?
Ik ben zeer teleurgesteld in Beter bed en tegen de zeer de onbeschofte man van de klantenservice zou ik willen zeggen, schaam je dood om zo tegen de mensen te praten. Ik ga naar de winkel om een fijn bedje te vinden en verwacht er alles van en deze meneer geeft zo'n antwoord! 1129 euro armer en geen bed!
Ik wou dat ik nooit bij Beter Bed een bed had gekocht, niks 90 dagen omruilen van de matras. Gewoon afgeblaft aan de telefoon. Om te huilen!

M 19-08-2020

Wat een dramatisch slechte service. Het product dat ik heb gekocht stinkt. Omdat ik dat niet op de dag van aankoop heb gemeld is Beter Bed niet bereid om dit product om te ruilen. Zelfs bij Ikea mag je na 90 dagen nog je matras omruilen...

Yvar achterberg 18-08-2020

Ik koop me bed voortaan ergens anders
Op 17-11-2018 me bed gekocht, vandaag de dag 18-08-2020 nog steeds geen fatsoenlijk bed.
Mijn eerste bed is inmiddels 3 keer vervangen omdat er elke keer weer een productiefout was waardoor die ontzettend erg gaat kraken. Dit heeft uiteindelijk meer dan een jaar in beslag genomen, elke keer dat je een melding doet van het kraken heb je na ongeveer 3 maanden pas je service afspraak... waardeloos dus. Toen het een aantal maanden geleden weer gebeurde hebben ze mij een aanbod gedaan om voor hetzelfde bedrag een nieuw bed uit te kiezen, dit leek mij perfecte service.
Dit kon alleen niet online gebeuren, het moest in de winkel.

In de winkel heb ik mijn keuze gemaakt, dit zou de winkel doorgeven aan de afdeling die de levering verzorgd.
Hier hoorde ik weer 3 weken niks van... heb ik zelf contact op moeten nemen. Ik kreeg te horen dat ik helemaal geen keus heb gemaakt, na verder onderzoek bleek toch wel dat ik een keuze heb gemaakt, alleen de winkel was dit ‘vergeten’ door te geven. De levering zou weer pas 2 maanden later plaatsvinden.
Gisteren was het dan zo ver, ik zou na bijna 2 jaar eindelijk een fatsoenlijk bed krijgen. De mannen van de bezorgdienst vertelde mij aan de deur al gelijk dat er geen bedbodem bij zat... in feite is mijn bed dan dus nutteloos. Dit was weer een fout aan de kant van beterbed, de verkoper was vergeten om een bedbodem toe te voegen aan mijn bestelling. Na vandaag weer contact met de klantenservice moet ik nu bijna €200 bij betalen om toch een bedbodem erbij te krijgen. Dan snap ik wel dat jullie zo een aanbod aan mij doen... Dit zal ook pas 2 september geleverd worden...
Kortom, Ik koop me bed voortaan ergens anders. Ga naar een kwaliteitszaak waar je zeker weet dat je kwaliteit en service krijgt.
Het enige wat je hier krijgt is belachelijk lange levertijden, slechte kwaliteit en een waardeloze communicatie binnen beterbed.
Bewerk

Verwijderen
Delen

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben uw klacht inmiddels in behandeling genomen via een ander kanaal en zijn hierbij tot een passende oplossing gekomen.

Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u ons bereiken via 0413 - 33 88 00.

Jeroen 18-08-2020

Op 2 augustus een Emma matras gekocht bij Beter Bed online. Gekozen voor Beter Bed omdat ze bij bestelling aangaven dat ze dit matras binnen 4 tot 5 dagen konden leveren. 2,5 week later nog steeds niets ontvangen, ook geen enkel bericht. Al verschillende keren via klantenservice navraag gedaan maar continu wordt de schuld bij Emma neergelegd. Nu geven ze aan (na 2,5 week) dat het nog wel 4 tot 5 weken kan duren. De beloftes van levertijd worden absoluut niet nagekomen, en voor nieuwe bestellingen van ditzelfde matras blijven ze doodleuk op de website melden dat het binnen een week geleverd kan worden. Dat is misleiding en bedrog.

Beste klant,

We zijn ons bewust van de situatie met de Emma matrassen en vinden deze situatie zeer spijtig. We doen ons uiterste best om de bestellingen zo snel mogelijk te laten leveren en zoveel mogelijk informatie hierover te ontvangen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Graag willen wij de status van uw bestelling achterhalen. Zouden wij uw ordernummer hiervoor mogen ontvangen?

Dennis 15-08-2020

Slechte winkel waar ik ooit iets besteld heb. Mij was beloofd dat mijn matras medio juni geleverd zou worden. Na heeeeeeel veel telefoontjes, emails en appjes (via afstandige onpersoonlijke robots) zou ik op de hoogte gehouden worden. Helaas moest ik steeds zelf overal achteraan.

Deze week was ik op vakantie. Tot mijn verbazing lag de matras voor de deur en had behoorlijk wat regenbuien overleefd. Schandalig voor een marras van meer dan 1000 euro!!!!

Beste klant,

De levering van uw bestelling is duidelijk niet verlopen zoals het hoort, onze welgemeende excuses hiervoor. Wij willen graag kijken wat we nog kunnen betekenen voor u. Zouden wij uw ordernummer mogen ontvangen?

Wietze de Boer 11-08-2020

Vervolg soapserie Beter Bed,

Maandag 10 augustus 2020 voor de zoveelste keer maar weer gebeld met de "klantenservice" van Beter Bed, voor de zoveelste keer ook weer een andere medewerker die ons te woord stond. Ik vertelde de medewerker dat ik vrijdag 7 augustus ook al had gebeld i.v.m. de reactie van Beter Bed op mijn geplaatste review op Kieskeurig.nl. Omdat zij geen antwoord kon geven omdat de reactie van Beter Bed niet in het dossier was opgenomen had zij beloofd het te onderzoeken hoe het kwam dat wij nog steeds het geld niet hebben ontvangen en zij beloofde mij dat ze meteen terug zou bellen of een e-mailtje te sturen. Maar zoals eerdere keren werd de belofte om terug te bellen of een e-mailtje te sturen niet nagekomen. Ik vroeg de medewerker hoe het kwam dat ik nog geen enkele reactie heb ontvangen, hier kon hij zoals gewoonlijk geen antwoord op geven omdat het volgens hem niet in het dossier was opgenomen. De medewerker kreeg wel een briljante inval hij zei ik zie het al Uw bankrekening staat niet in het dossier vermeldt ( lulkoek natuurlijk ik heb het bankrekeningnummer al enige malen aan ze doorgegeven) en hij zou er nu voor zorgen dat het rekeningnummer nu meteen aan de betreffende afdeling wordt doorgegeven. Nu komt het verhaal wat ons al enige keren is voorgeschoteld Uw geld wordt nu binnen 14 werkdagen naar U overgemaakt. Het is toch een schande dat je zo in de maling wordt genomen, in het Burgelijk wetboek staat duidelijk vermeldt dat het geld binnen 14 dagen moet worden teruggestort en bij ons duurt het ondertussen al een paar maanden. Het is toch te gek voor woorden dat dit allemaal zo maar kan eigenlijk moeten ze een webwinkel die zo met zijn klanten omgaat een maand van het internet verwijderen dan zullen ze zeker klantvriendelijker worden. Het is toch ook raar dat volgens Beter Bed voor de vierde keer op rij hun webwinkel tot beste van Nederland is gekroond, als ik alle reviews op Kieskeurig.nl lees kom ik toch tot een heel ander oordeel. Nu maar weer afwachten wat er dekkende 14 werkdagen gaat gebeuren, ik hoop maar dat het nu snel afgehandeld gaat worden want dit is niet echt een leuke ervaring.

-------------------------------------------------Eerdere review 7-8-2020:

Naam Beter Bed toch maar wijzigen in Slechter Bed?

Dit wil je eigenlijk toch niet geloven, het volgende gebeurde in onze soapserie met Beter Bed.

Vandaag 7 augustus 2020 nog steeds niet ons geld van het op 19 juni wegens leveringsproblemen geannuleerde Emma matras ontvangen. In plaats van ons geld kregen wij vandaag 7 augustus dit mailtje van Kieskeurig.nl met de reactie van Beter Bed op ons geplaatste review toegestuurd.

"Beste klant"

Ons welgemeende excuses dat de afhandeling van u annulering niet goed verloopt. Wij hebben van de leverancier vernomen dat zij het matras opnieuw hebben verstuurd naar u. Wij gaan uiteraard de annulering verder verwerken, maar er is een kans dat het leveringsproces niet meer tegengehouden kan worden. Graag willen wij u dan vriendelijk verzoeken het matras te weigeren bij de deur.
Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u ons bereiken via 0413-33 88 00

Als je dit krijgt toegestuurd denk je bij je zelf dat is toch niet waar hè, gaat dat gezeur weer overnieuw beginnen en moet je misschien nog maanden wachten voordat je eindelijk je geld terugkrijgt. Omdat je echt verbaasd bent en het eigenlijk niet geloofd maar nu wel wil weten hoe de vork in de steel zit neem je met tegenzin voor de zoveelste keer weer contact op met de "klantenservice" van Beter Bed.

Vrijdagmiddag 7 augustus dus weer gebeld met de "klantenservice" van Beter Bed en het probleem aan de medewerkster voorgelegd. De medewerkster kon ons niets vertellen over het aan ons door kieskeurig toegestuurde mailtje met de reactie van Beter Bed op de door ons geplaatste review omdat dit niet in het dossier was opgenomen. Zij kon wel in het dossier zien dat wij op 19 juni de order hadden geannuleerd en dat Emma het matras al begin juli retour hadden ontvangen. zij begreep ook niet waarom het zolang duurt voordat wij ons geld teruggestort krijgen. Zij beloofde dat zij het vandaag ging uitzoeken en zou ons vandaag terugbellen of een e-mailtje sturen. Maar U raad het al zo als vele malen eerder werd er niet teruggebeld en ook geen e-mailtje naar ons toegestuurd.

Het moet echt een rommeltje zijn bij de administratie van Beter Bed de linkerhand weet niet wat de rechterhand doet. Nu maar hopen dat wij ons geld nog terugkrijgen, misschien worden wij op deze manier wel gestraft omdat wij een beetje negatieve review op Kieskeurig.nl hebben geplaatst.

Ik hoop echt dat dit het laatste negatieve berichtje is op de handelswijze van Beter Bed.

Leon 10-08-2020

MET BETER BED HEB JE ECHT GEEN PRET!
Op 08.06.2020 kreeg mijn moeder (86) een nieuw bed geleverd. Haar oude bed was nog prima in orde, maar ze wilde dolgraag een ander bed omdat ze, doordat mijn vader in een verzorgingstehuis opgenomen is problemen had met slapen. Ze bleef onbewust steeds voelen of mijn vader nog en bed lag of dat hij weer door het huis aan het dwalen was. Op advies van de verkopen P.H. van Beter Bed filiaal Roermond kocht mijn moeder ook een matras Gold Pocket Deluxe Gel II. Ik hoor het de verkoper nog zeggen: Mevrouw dit matras is perfect voor u, u ligt hier geweldig mooi op. Dus vertrouwd mijn moeder de verkoper en gaat van zijn deskundigheid uit. Nu achteraf blijkt dat dit matras VEEL te zacht is voor mijn moeder. Contact opgenomen met hoofdkantoor Beter Bed en kreeg gewoon keihard te horen "Sorry een matras van 120*200 valt niet onder de omruilgarantie. Met het advies van de verkoper hebben ze nix te maken. Einde verhaal punt uit.

Beste klant,

Hartelijk dan voor uw review. Wij hebben uw klacht inmiddels in behandeling genomen via een ander kanaal en zijn hierbij tot een passende oplossing gekomen.

Leon 13-08-2020

Beste,

Dat klopt helemaal. En naar volste tevredenheid van mijn moeder. Ik had al gekeken of ik deze review kon verwijderen maar heb de mogelijkheid hiertoe niet gevonden. Het heeft even wat energie gekost maar voor de oplossing krijgt Beter Bed uiteindelijk een 10!

Fijn dat alles goed opgelost is.

Hester 04-08-2020

Zeer slechte ervaring met Beter Bed. Ze komen beloftes niet na. Ik ben inmiddels totaal wanhopig. Ik probeer sinds half mei mijn nieuwe matrassen (waar ik zeer slecht op slaap) om te ruilen met de omruilgarantie. Nog niets gehoord. Drie keer gebeld en gemaild en uren in de wacht gestaan om de klantenservice te pakken te krijgen. Maar nog geen stap verder. De klantenservice zei de vorige keer, drie! weken geleden, dat ik de volgende dag van hen zou horen. Niets. Er wordt geschermd met grote drukte. Neem dan meer mensen aan en help je klanten!! Schandalig!

Beste klant,

Onze welgemeende excuses als u ons niet kon bereiken en niet bent teruggebeld wanneer dit beloofd zou zijn. Zouden wij uw ordernummer mogen ontvangen? Wij willen u graag helpen.

Gorissen 04-08-2020

We hebben een dekbedovertrek gekocht in de winkel. Voor de maat hebben wij de afmetingen van het bed aan de verkoopster in de winkel opgegeven. (Breedte 180cm en lengte 200cm)
Bij thuiskomst bleek deze overtrek niet te passen.
Wegens, corona weigert men de overtrek te ruilen.
Zeer slecht, dat men een verkeerde maat meegeeft. Het was geen artikel in de uitverkoop.
€50,-- weg gegooid.

Beste klant,

We vinden het vervelend om te lezen dat het dekbedovertrek wat u heeft gekocht uiteindelijk niet paste. Graag willen wij kijken wat wij hierin voor u kunnen betekenen. Zouden wij uw ordernummer morgen ontvangen? Bij voorbaat dank.

Wendy 29-07-2020

Voeg foto toe

Wendy Boxelaar

1 review

Zojuist

Zeer slechte service. Sla deze winkel over!!!

Bed besteld op 22/5.
Zou vandaag geleverd worden
Vorige week mail, met bevestiging.

Dus gezorgd dat slaapkamer leeg is, oude bed naar stort.
Vandaag om 10.30 een belletje. Helaas is er vertraging in de productie. Het komt 19/8.

Direct aangegeven niet akkoord en meerdere keren gevraagd wat er dan vertraagd was. Antwoord alles en ze kon niets voor ons betekenen.
Ook geen tijdelijk bed, aangezien het oude al weg is en 3 wkn op de grond slapen geen oplossing is.
Ook dat was helaas niet mogelijk.

Via facebook ook een reactie. Bed is er wel, alleen matras is vertraagd.
Maar een deellevering dat kan helaas niet.
(Maar als het bed nu online besteld wordt kan het 5 aug geleverd worden)

Je wordr van kastje naar de muur gestuurd. Een manager spreken is onmogelijk en de klantenservice is telefonisch onbereikbaar.

Voor ons nooit meer beter bed

Chantal 29-07-2020

Koop je een matras van €2000... krijg je alleen maar ellende!! Ze liegen en houden je aan het lijntje en geven de leverancier de schuld. Na 8 weken wachten nog steeds niks. 2 dagen vrij moeten nemen en beide dagen 1 dag van te voren wordt de levering geannuleerd. Schandalig slechte service, wat een verschrikkelijk bedrijf. En nu?? Uitzicht op niks. Aanbetaling terug en weer helemaal opnieuw beginnen. Maar nooit meer bij 'beter' bed!!!!!!!!!!!

Arie 27-07-2020

Tweede Kerstdag 2019... boxspring bed besteld in Amersfoort, zou door de feestdagen iets langer duren.
Door o.a. Corona ... werd de levering opgeschoven...5 mei 2020... was het moment daar... mijn BED.. mijn BETER BED.... niet dus ... verkeerde kleur.... direct contact opgenomen met de desbetreffende verkoper... kreeg gelijk een mail met de belofte, dat het bed omgeruild zou gaan worden voor de juiste kleur.... wel ff de foute kleur bed betalen... anders werd deze niet geplaatst... 20 juni maar weer langs geweest... de verkoper de laan uit gestuurd per 1 juni... en mij andere bed in de goede kleurstelling nooit besteld.... Via hoofdkantoor zou ik gaan vernemen, hoe en wanneer deze geleverd zou gaan worden .... NOOIT MEER IETS GEHOORD....wordt vervolg... Meester Visser ... tot gauw.
Arie.

Beste klant,

Excuses als u niets meer van ons vernomen hebt over de kleur van uw boxspring. Zouden wij uw ordernummer mogen ontvangen? Dan kijken we graag met u mee.

Arie 07-08-2020

Beter Bed.
Wat een domme reactie... Als ik een BESTE klant zou zijn... dan was er al Lang contact met mij opgenomen geweest... ik ga niet via dit bericht mij gegevens versturen... Het filiaal in Amersfoort... heeft al weken geleden via de mail het hoofdkantoor op de hoogte gesteld over dit probleem... incl.. het order nummer.... als ik niet in de computer van Beter Bed voor kom... is het probleem nog erger dan ik gehoopt had.
Arie.

Beste Arie,

Wij begrijpen uw reactie, echter kunnen wij zonder het gevraagde ordernummer uw gegevens niet achterhalen. U staat uiteraard in ons systeem, alleen om u in het systeem op te kunnen zoeken hebben wij het ordernummer nodig.

Mocht u nog interesse hebben in onze hulp dan ontvangen wij deze graag.

Arie 18-08-2020

ordernummer.... 11704988.

Beste Arie,

Er is zojuist een mail naar u gestuurd met daarin de datum dat wij het bed komen omruilen naar de juiste kleur. Nogmaals onze excuses voor de duur van de afhandeling van het probleem.

Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Slechte service 27-07-2020

Dit bedrijf geeft niets om klanttevredenheid!
Ik ben al sinds juni bezig om iets gedaan te krijgen en heb al 5 X 30 minuten aan de telefoon moeten wachten voordat ik iemand aan de lijn had die vervolgens iedere keer aangeeft hier een melding van te maken, ik heb een bed gekocht waar ik niet in slaap omdat hij zo slecht is en niet degene dat ik heb uitgeprobeerd in de winkel en een kast dat nog uit elkaar staat Omdat ze daar de verkeerde gedeelten mee hadden gestuurd waardoor de monteur hem niet in elkaar kon zetten.
Dit kan echt niet Beter bed, we worden gewoon aan het lijntje gehouden totdat we geen zin meer hebben om contact op te nemen met jullie!
Afgelopen week zou er contact worden opgenomen met mij maar weer niets gehoord natuurlijk.

Zeer slechte service. 27-07-2020

Dit bedrijf geeft niets om klanttevredenheid!

Beste klant,

We vinden het vervelend om te lezen dat u niet prettig slaapt op uw nieuwe bed. Onze welgemeende excuses dat wij het verkeerde onderdeel van de kast bij u hebben geleverd en u hierover verder niet meer gecontacteerd bent. Zouden wij uw ordernummer mogen ontvangen? Wij willen graag kijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Elles 25-07-2020

Goede service, mooi bed, dekbed werd niet meegeleverd, maar na een belletje met klantenservice, waar ik zeer vriendelijk te woord ben gestaan door X, werd het de volgende dag bezorgd.
Ben zeer tevreden.

Julien 24-07-2020

Beter niet!
Fantastisch bedrijf dat perfect laat zien geen moer te geven om haar klanten. Het feit dat het onmogelijk is om een Google review te schrijven over deze organisatie moet u al doen vermoeden dat dit geen empathisch bedrijf is. Zo zie ik dat de website aangeeft een 9,6 te scoren vanuit de reviews, totale waanzin met de realiteit die ik online tegenkom.

Wanneer je hier een bed koopt sta dan niet versteld om twee dagen vóór de afgesproken datum afgebeld te worden. De kosten die je door HUN fouten extra moet maken interesseert de beste organisatie helemaal niks. Dan heb ik het nog niet eens gehad over de klantenservice. Deze is van wanstaltig niveau en is pure armoede. Wanneer je vraagt hoe de situatie opgelost dient worden, hebben ze het liefst dat jij met creatieve oplossing komt (mijn gevoel zegt dat je hier niet wordt aangenomen op basis van de competenties klantvriendelijkheid, creativiteit of oplossingsgerichtheid). Daarbij hoor je de robotjes hun scripts oplezen waarbij je het gevoel bekruipt dat ze zeer empathisch op de situatie reageren (dus niet).

Lieve mensen bescherm u zelf en uw dierbaren om hier geen producten aan te schaffen. Dit scheelt een hoop tijd, geld en frustratie. Beter Bed is in zijn service armoede ten top!

Sanne 23-07-2020

één ster is nog teveel. 22 mei heb ik een boxpring gekocht voor ruim €1700 in de winkel in Den Bosch. De helft aanbetaald tegen beter weten in. Levertijd was 5 weken, langer dan normaal zeiden ze maar voor ons geen probleem. Ondertussen is de levering al 3 (!) keer verplaatst en staat nu gepland op 11 september. 4 maanden na de bestelling, belachelijk! Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en van een tegemoetkoming hebben ze nog nooit gehoord. Annuleren of geld terug krijgen is ook niet mogelijk, we wachten maar weer 1.5 maand af in de hoop dat de afspraken deze keer eindelijk eens nagekomen worden. Nooit meer Beter Bed.

Beste klant,

Onze welgemeende excuses dat wij de levering van jouw bestelling meerdere malen hebben moeten verzetten. Wij willen graag naar de situatie kijken en wat we eventueel hierin kunnen betekenen voor u. Zouden wij uw ordernummer mogen ontvangen? Dan kijken we graag met u mee.

Sanne 07-08-2020

11920859

Beste klant,

Fijn u telefonisch gesproken te hebben. Zoals afgesproken hebben wij de besproken punten voor u op mail gezet. Wij vernemen graag van u.

M.Van der Meulen 20-07-2020

In de winkel advies en ruime tijd gekregen om de matrassen uit te proberen.
Levering duurde iets meer dan en maand volgens afspraak.
Bij levering is het houtwerk van het deurkozijn beschadigd. Hier heeft beter bed geen oplossing voor geboden na ons verzoek.

Helaas bleek het matras Gold Foam Deluxe gel niet comfortabel. Dit mocht pas na 90 dagen geruild worden. Hiervoor zijn we terug in de winkel geweest. We hebben echter nooit een schriftelijke bevestiging ontvangen van de order voor het omruilen. Na mailen en bellen 2 maanden later eindelijk telefonisch bericht. De prijs moest nog met de winkel gecheckt worden, en daarom was er nog geen schriftelijke bevestiging.
Inmiddels piept de bosflex 400 lattenbodem sinds 4 maanden gebruik, en de siliconenspray die werd geadviseerd heeft niet geholpen.
Beter bed lijkt zijn administratie slecht op orde te hebben en is telefonisch slecht bereikbaar.
Wij zijn er wel klaar mee, hebben geen vertrouwen meer in Beter bed. Jammer van de gemaakte kosten, maar we gaan ergens anders een nieuw bed en matras kopen.

Beste klant,

Onze welgemeende excuses dat er bij levering het houtwerk van uw deurkozijn is beschadigd. We vinden het erg vervelend om te lezen dat u meerdere klachten ervaart bij de producten die u bij ons heeft gekocht. Wij willen graag kijken wat we hierin kunnen betekenen voor u. Zouden wij uw ordernummer mogen ontvangen?

Singo 19-07-2020

Geen aanrader. Slechte levering, service en zal nooit meer iets halen. Op e-mail en telefoontjes wordt niet gereageerd en tot op heden heb ik nog geen product of geld terug gehad.

Op 20-05-2020 heb ik een aankoop gedaan in één van de filialen (Almere - Buiten). Hierbij werd vermeld dat de levertijd één week zou duren.

Op 27-05-2020 zijn inderdaad 2 monteurs langsgeweest om de aankoop langs te brengen en te monteren maar bleek dat er onderdelen ontbraken bij de levering. De monteurs gaven aan dat dit helaas door hen besteld moest worden en dat de verwachte levertijd enkele weken zou duren.

Op 07-07-2020 zijn opnieuw 2 monteurs langsgekomen en bleek opnieuw dat het materiaal dat zij hadden niet juist was en er opnieuw onderdelen ontbraken. Een nieuw formulier is door de hen ingevuld en de bestelling werd geplaatst.

Vervolgens krijg ik een reactie dat de volgende levering op 01-09-2020 zal plaatsvinden. 4 Maanden na beloofde datum hoeft voor mij ook niet meer. Contact geprobeert op te nemen maar geen reactie.

Beste klant,

Onze welgemeende excuses voor onze late reactie. De levering van uw bestelling verloopt duidelijk niet goed. Wij willen graag kijken wat we hierin kunnen betekenen voor u. Zouden wij uw ordernummer mogen ontvangen? Dan kijken we graag met u mee.

Toronagasan 17-07-2020

Nooit meer M. Line van beter bed
Vandaag contact opgenomen met M Line uden omdat de motor van mijn bed weigert om het voeteind naar beneden te laten. Na een zeer lange wachttijd aan de telefoon kreeg ik uiteindelijk de klantenservice te pakken. Na uitleg van mijn probleem kreeg ik het advies om de motor los te koppelen. Aangezien wij beiden al in de 70 lopen is dat geen optie. Toen ik dat tegen haar zei, zei ze maak dan maar een foto. Ik heb haar erop gewezen dat ik wilde dat er een monteur langs zou komen om het bed te repareren, kreeg ik te horen dat de voorrijkosten 60 euro zouden bedragen. Aangezien het buiten de garantie viel, wist ik dat ik dit moest betalen. Toen ik een afspraak hiervoor wilde maken zei ze dat het wel eens ,120 euro voorrijkosten zou kunnen worden, als de monteur het betreffende onderdeel niet bij zich zou hebben. Verder kon niet aangeven wanneer de monteur langs kon komen. Dit zou voor ons betekenen dat een van ons nachtenlang op een matrasje op de grond zou moeten slapen. Gezien onze gezondheidstoestand onacceptabel. De desbetreffen dame aan de telefoon was geenszins bereid om mee te denken aan een oplossing en was alleen maar bezig om excuses te verzinnen om maar niets te hoeven doen.
Zo zei ze vraag maar iemand in de buurt om ernaar te kijken. Geweldige service, voor mij nooit meer een bed van beter bed en zeker geen M line. Als je stukken krijgt ben je op jezelf aangewezen. Inmiddels maar contact opgenomen met een plaatselijke leverancier. Keurig netjes geholpen en te woord gestaan. zo kan het dus ook!

Beste klant,

We vinden het vervelend om te lezen dat u niet goed geholpen bent, onze welgemeende excuses hiervoor. Als ik het goed begrijp is het probleem uiteindelijk wel opgelost.

Mochten wij je nog ergens anders mee kunnen helpen dan horen wij dat uiteraard graag.

Zehra Inanli 14-07-2020

Beste mensen,

Wil bij deze een negatieve ervaring met jullie delen wat betreft de slechte after-service van #BeterBed. Op 22 juni heb ik een bezorging gehad van een boxspring van #BeterBed. Op het moment, dat de bezorger arriveerde meldde hij direct, dat de bed niet naar boven getild kon worden en sterker nog, dat deze type bed in geen enkele woning via de trap naar boven te dragen is. Dit leverde uiteraard bij mij de vraag, waarom dit mij niet voorafgaand aan de levering gemeld was?? Wel zouden ze het bed m.b.v. een hoogwerker en nog 2 personen aan versterking (die ik zelf moet regelen) via mijn slaapkamerraam naar binnen tillen. Daarnaast hebben we geconstateerd, dat een onderdeel van de boxspring beschadigd is en uiteraard vervangen dient te worden. Conclusie: mijn woonkamer stond vol met alle onderdelen van mijn nieuwe boxspring en bezorgers zijn vertrokken. Inmiddels hebben wij de onderdelen van de boxspring op eigen kracht naar mijn slaapkamer weten te verplaatsen, maar wachten nog op een afspraak van #beterbed, zodat hun medewerkers het bed in elkaar kunnen timmeren. Helaas, maar waar, tot op heden GEEN gehoor van #BeterBed. Diep triest...
Beter Bed 06-08-2020

Beste klant,

Excuses voor onze late reactie. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat de levering van uw bestelling niet soepel is verlopen. Zouden wij uw ordernummer mogen ontvangen dan kijken we graag met u mee.

SilvieX 14-07-2020

Op al mijn klachten met ordernummer 11825099 via de mail waar ook mijn ordernummer instaat geen reactie, en nu wel hier reageren. toch raar vind ik dat.
Maar hier is mijn ordernummer voor de zoveelste keer !
Dus over de half geleverde bestelling na 6 maanden pas, en de gore olievlek in wat er wel geleverd is na 6 maanden graag een klein beetje meer service voor dat bedrag van 4500 euro
Beter Bed 06-08-2020

Beste klant,

Excuses voor onze late reactie. wij hebben uw klacht inmiddels in behandeling genomen via een ander kanaal en zijn hierbij tot een passende oplossing gekomen.

Nico 08-07-2020

22 februari hebben we een Karlsson bed gekocht bij Beter Bed. Een behoorlijke uitgave van een dikke 5000 euro. In de winkel erg vriendelijk en goed behandeld. Maar daarna kwam de ellende. 7 april zou de levering zijn. Maar u snapt t al. Reden was volgens Beter Bed de coronacrisis. Terwijl op de site van Beter Bed staat dat bezorgingen gewoon doorgaan. Maar alle begrip hier voor. 20 mei zou de nieuwe leverdatum zijn. Anderhalve maand later dus. Toch weer een telefoontje voor uitstel. Nieuwe leverdatum 28 mei. Maar helaas zonder tv-lift. De bezorgers van Beter Bed wisten hier helemaal niks van. Maar telefoontje gekregen dat per abuis verkeerde maat was besteld. De tv-lift zou nu worden geleverd op 9 juli. Weer zo’n anderhalve maand later. Ondertussen weer bericht gekregen dat levering nu is uitgesteld naar 4 augustus. Zijn we dus zo’n 6 maanden verder. En nu maar hopen dat de bezorging wel doorgaat en er geen kleurverschil optreedt. We zullen t zien. Maar we wachten weer af of levering nu wel door gaat. Maar u snapt dat wij niet echt enthousiast zijn over Beter Bed. En voor ons een dikke onvoldoende krijgt. Ik zal ze dan ook gezien onze ervaringen zeker niet aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Vervolg van review dd 08-07.
Waar ik al bang voor was gebeurde dus. Een paar dagen voor de levering kwam er een telefoontje van Beter Bed dat levering op 4 augustus toch niet doorging. Daar wordt je toch niet vrolijk van. Dit was de 8 keer dat levering werd uitgesteld. De telefoniste toonde wel zeker begrip voor mijn terechte boosheid. Ze zing het hogerop spelen zei ze. Want dit kan echt niet. Ze heeft woord gehouden. Want daags erna werd ik teruggebeld door Beter Bed met excuses en een mindering van 200 euro op het nog te betalen bedrag voor het ongemak. 13 augustus zou dan de levering zijn. Keurig bevestiging gehad.
Nou... eindelijk.
En dan is het 13 augustus. ......... en ja hoor..... GEEN Beter Bed gezien.
Gewacht..... gewacht..... gewacht..... en tenslotte zelf maar weer gebeld.
Krijg je een lieftallige dame aan de telefoon, waar je verder omknikker aan hebt en geen stappen zet. Ja, ze zal het doorzetten. En op het einde van het gesprek zegt ze: is er verder nog iets van uw dienst? Alsof t al niet genoeg is.
Ik ben helemaal klaar met Beter Bed. En overweeg om stappen te zetten richting het tv programma Radar. Op de site van Beter Bed zie je het cijfer 95% voor klantvriendelijkheid. Als ik hier de reviews lees kom ik tot een heel ander getal.
Oja. En dan krijg je op t einde ook nog een reactie van Beter Bed op je review of je hen je ordernummer kunt sturen, zodat ze mee kunnen kijken om het op te lossen. Heb ik meteen gedaan. Maar reactie? Nope.
Dus beste mensen van Beter Bed, hierbij mijn ordernummer 11822432.
Scheelt jullie weer een onnodige reactie en kun je meteen aan de slag.
Wordt vervolgd.
Beter Bed 14-07-2020

Beste Nico, wat vervelend om te lezen dat de levering van de TV-lift van je bed niet verloopt zoals verwacht. Zouden wij je ordernummer mogen ontvangen? Dan kijken we graag even met je mee. Groet, Beter Bed.

M. Persons 03-07-2020

Wat een waardeloze en belachelijk dure bezorg’service’. Je bestelt een matras, wordt in de waan gelaten dat je een bezorgdag kunt kiezen, betaalt hiervoor maar liefst €40 en vervolgens zit je op de bezorgdag voor niks te wachten. Als ik een bezorgdag kies, dan doe ik dat omdat ik die dag tijd heb om de bestelling in ontvangst te nemen. Nou, bij Beter Bed denken ze dat je de rest van de week niks beters te doen hebt. Je moet er achteraan bellen en mailen en als je geluk hebt, krijg je na 2 dagen een antwoord waarin je afgescheept wordt. En je bestelling komt gewoon wanneer het hun uitkomt in plaats van jou.
Ik heb aangegeven de €40 een belachelijk bedrag te vinden voor deze waardeloze bezorg’service’ en hen verzocht om een tegemoetkoming hierin. Ik word gewoon afgedaan met ‘nee, dat kunnen we niet doen.’ Retteket, nooit meer Beter Bed!
Beter Bed 14-07-2020

Beste heer/mevrouw Persons, wij vinden het erg spijtig om te lezen dat de levering van je bestelde matrassen niet is verlopen zoals verwacht. Zouden wij je ordernummer mogen ontvangen dan kijken we graag met je mee. Groet, Beter Bed

Danckaert 02-07-2020

Vanwege rugklachten dachten wij een goed en verstelbaar bed te hebben gekocht bij Beter Bed. Nu is het bed al drie maal stuk gegaan in 1,5 jaar tijd. De klantenservice is zeer slacht bereikbaar, waarbij wachttijden van een half uur niet overdreven zijn.
Het inplannen van herstel duurt lang. En is dus niet professioneel, omdat schade spoedig weer ontstaat. Geen aanrader voor mensen met rugklachten.
Beter Bed 14-07-2020

Beste heer/mevrouw Danckaert. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat er in een korte tijd al verschillende keren iets defect is gegaan aan je bed. Zouden wij je ordernummer mogen ontvangen dan kijken we graag met je mee. Groet, Beter Bed

Janine 01-07-2020

Ontzettende slechte ervaring met Beter bed! Een maand geleden een matras besteld en een hoop beloftes dat we een week later de matras zouden ontvangen. Een maand later nog geen matras en gezegd dat de bestelling geannuleerd kan worden vanwege de slechte service. Nadat ik al 3 verschillende medewerkers van de klantenservice aan de telefoon heb gehad die mij heel slecht hebben geholpen is mij beloofd dat ik de week erna het geld terug zou krijgen.. 2 weken later nog altijd geen geld. Vandaag weer gebeld, ze erkende dat het allemaal lang duurt en ze zouden mij voor 17.00 uur terug bellen. En zoals jullie raden.. Natuurlijk niet terug gebeld. Wat een VRESELIJKE service!! Ik ben zooo kwaad! Ik raad niemand aan om mij beter bed iets te kopen!!
Beter Bed 14-07-2020

Beste Janine, wij vinden het erg spijtig om te horen dat je je geld op de datum van schrijven nog niet retour hebt ontvangen. Is dit inmiddels wel al retour gestort? Indien dit niet het geval is ontvangen wij graag je ordernummer dan kijken we graag met je mee. Groet, Beter Bed.

Silvie 30-06-2020

Ik ben compleet overstuur!
24 februari 4 boxsprings gekocht voor 4500 euro in Den Helder, ze moeten op transport naar Spanje 2300 kilometer. Dit al aangegeven bij de aankoop. Was geen probleem.
2 april zou levering zijn, levering afgezegd door beter bed zonder duidelijke reden.
Toen werd de leverdatum 14 mei.
Dikke week ervoor afspraak van 14 mei zelf verzet ivm valpartij. Toen kon het pas 30 juni, toen werd het 2 Juli. Ik heb gebeld en gezegd dat de vrachtwagen komt en dat deze spullen naar het buitenland moeten en dat het echt niet later kan dan 2 Juli ( al 3x door hun afgezegd en vandaag ( dus 2 dagen voor de derde afgezegde afspraak ) om 18.04 een mail dat het ze zeer spijt maar dat het 17 juli wordt. Dus 4x afgezegd. De vrachtwagen is aanbetaald 1000 euro komt 4 Juli de bedden halen geen bedden maar een mail met sorry. En wij hebben geen bedden. Bijna 5 maanden geleden besteld en aanbetaald. Hier is het laatste woord nog niet over gezegd of het laatste verhaaltje over getypt. Ik ben toch zo kwaad, maanden voorbereiding , alles geregeld en Beter Bed scheept je af met 4x sorry via de mail. Zijn ze nou helemaal gek geworden om zo met je om te gaan.
Beter Bed 14-07-2020

Beste Silvie, het is heel begrijpelijk dat je overstuur en boos bent over de gang van zaken omtrent de levering van je bestelling. Is hier inmiddels al meer duidelijkheid over of kunnen we nog iets voor je betekenen? In dat geval ontvangen we graag je ordernummer zodat we met je kunnen meekijken. Groet, Beter Bed

Sanne Huis 27-06-2020

Beter Bed... helaas hebben wij een zeer slechte ervaring en zijn we voorlopig nog niet van het gezeur af..
Op 30-04-2020 een prachtig bed besteld op locatie in Den Helder. Leverdatum 11 juni, vrij lang, maar ja we hebben ook te maken met de Corona crisis... Een week later werd de leverdatum verschoven naar 18 juni, vervelend maar oké prima dat weekje kan er ook nog wel bij. Kamer aan kant, oude bed verkocht, wordt 16 juni opgehaald, dus dat wordt 2 dagen op de bank slapen, maar met het vooruitzicht dat we over 2 dagen heerlijk wegdromen in onze fantastische Karlson verzacht dat idee.. Op 15 juni krijg ik een mail.. We hebben de leverdatum verschoven naar 09-07-2020, oei.. Die hadden we niet aan zien komen.. vanaf morgen hebben we GEEN bed meer.. direct gebeld, vanaf 16uur niet meer te bereiken.. De volgende ochtend, eerst 30 min in de wacht, dan eindelijk een medewerkster aan de lijn. Nee, mevrouw de datum staat vast, niks aan te doen. Aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ga en dat ze maar voor een oplossing gaan zorgen.. Ik zou teruggebeld worden, nou dat begrip kennen ze niet bij Beter Bed.. dus de volgende ochtend zelf maar weer gebeld, weer de bekende 30 min in de wacht, ook als je belt als ze nét open zijn, vreemd.. De medewerker kan mij vertellen dat ze niks voor mij kunnen doen qua levertijd, een leenbed zit er ook niet in, deze is per 21 juli pas beschikbaar.. Ze bieden me wel een cadeaubon van €25,- aan.. serieus wat heb ik daar nou aan.. tijdens dit gesprek aangegeven dat ik hier niet mee akkoord ga, ze gaat nogmaals overleggen, zegt ze, maar verbreekt vervolgens de verbinding. Ik geef niet zo snel op, bel direct weer terug, na opnieuw een lange wachttijd, krijg ik iemand aan de lijn die mij voor het eerst het gevoel geeft dat ze begrijpt hoe vervelend dit is, fijn! Ze gaat proberen om voor de tussentijd toch een leenbed te regelen, gelukt, wel pas een week later, maar dus wel twee weken korter op de bank, top. Ook biedt ze me een goede compensatie aan, keurig! Ik hang tevreden de telefoon op. 25 juni zijn de leenbedden bezorgd volgens afspraak. Matrassen groter dan de boxen eronder, dus vooral stil liggen anders lig je op de grond.. het plastic moest ik er omheen laten zitten en er waren geen moltons meegeleverd, staat wel op de bon. Prima, laat maar, ik ga niet weer bellen, we zingen het wel uit tot die tijd. De volgende ochtend ontvang ik een mail, ik dacht eerst dat iemand een grapje met ons uithaalde.. Leverdatum verschoven naar 07-08-2020.. OMG.. nu ben ik boos! Gebeld, direct uiteraard. Een medewerkster die er werkelijk niks van snapt en geen enkele empathie toont en niet met een oplossing komt.. Ik zeg haar: verbind me alstublieft door met iemand anders, ik vraag nog naar de topper van het laatste gesprek, dat kan niet, dan voor mij part met de directie, het maakt mij niet meer uit, regel het! Het blijft bij nee mevrouw we kunnen niets voor u doen. Op de vraag waarom de datum met een maand is verschoven krijg ik als antwoord dat ik nogal veel heb besteld en benoemt alle onderdelen.. pfff hier kom ik geen stap verder.. Ik geef het op, voor vandaag dan.. Morgen weer nieuwe energie om te bellen..
Krijg ik gisteravond nog een mail of ik de bezorging van Beter bed wil beoordelen in ruil voor een kans op het winnen van je aankoopbedrag.. Ik wil dit niet eens (op het moment dan, hè), ik wil alleen maar een bed.. Een bed waarvan de leverdatum nu 4 keer is verschoven.. is er iemand die mij kan helpen?
Beter Bed 14-07-2020

Hoi Sanne, Wat vervelend dat de levering van je bestelling niet gaat zoals verwacht. Ben inmiddels al verder geholpen? Zo niet, dan ontvangen wij graag je ordernummer zodat we met je mee kunnen kijken. Groet, Beter Bed

Marcello 18-06-2020

Eerst in de winkel geweest en daar meer dan uitstekend voorgelicht !
Ook gewoon eerlijk dat je een goed matras niet zomaar even kan uitkiezen, en je pas na enkele weken slapen op het matras naar keuze kunt zeggen dat het lekker slaapt.
Heel anders dan de concurrenten die je met alle geweld een matras of zelfs compleet bed letterlijk willen aansmeren.
Natuurlijk wel proefgelegen op verschillende matrassen, en uiteindelijk de keuze op een m line matras gevallen.
Deze matrassen online besteld, en de levering was echt uitstekend ! De oude matrassen zijn retour genomen en het afval ook.
Al met al een superservice van Beterbed, als dit Beterbed pre corona is dan zou ik niet eens meer nadenken over een andere beddenzaak.
Wat een genot :)

Janssen 14-06-2020

Beter bed service slecht een m line matras gekocht. Deze matras is te zacht echter wilt beter bed geen kant op 1600 euro weg gegooid. En bejegening in winkel gewoon schofterig. Wij moesten maar nieuwe matras kopen als goed maker kregen we 10 procent korting.
Bedrijfsleider in Uden arrogant ,die hoog hartig je staat uit te lachen. Gewoon schande. Zegt gewoon dat is het beleid van beter bed. Hadden best wat gekocht als klant stel je niks voor in deze winkel locatie Uden. Je bent maar een nummertje. Dit had ik niet verwacht. Had meer service verwacht en of mee denken. Medewerkers mogen niks bieden van mw de bedrijfsleider. Erg zielige gebeuren daar in Uden slechte service voor ex vaste klanten. Ik koop nooit meer iets bij het bedrijf beter bed. Want dat heeft bedrijfsleider locatie Uden voor elkaar gekregen met haar houding attitude en vooral niet luisteren.
Beter Bed 14-07-2020

Beste heer/mevrouw Janssen, wij vinden het er spijtig om te horen dat je niet goed geholpen bent in onze winkel in Uden. Graag zouden wij met je meekijken om te zien wat we hierin nog kunnen betekenen voor je, Graag ontvangen wij hiervoor het ordernummer. Groet, Beter Bed

Gina 12-06-2020

Slaapbank besteld!
Wat een ellende. Viel bijna uit elkaar en als je je geld terug wilt ,kan dat voor aardig wat problemen zorgen.
Ook weten ze niet wie je bent en kunnen ze dan je order niet vinden!
Niet alleen de bank waar ik problemen mee heb.
Zijn al 3 jaar op rij verschrikkelijk!
Maar nu is de maat vol, ik koop niks meer !

jeroen en anita 04-06-2020

NOOIT meer beterbed
27 meionze boxspring gebracht door 2 jongens en ze zouden ons bed plaatsen en de troep mee nemen. Matrassen en topper netjes naar boven gebracht en toen kwam het. De boxspring paste niet door het trappengat. Raar zeiden wij, want dat van onze zoon ging er ook doorheen. Mijn man zei nog zal ik de leuning eraf halen. Nee zeiden ze, maar we laten het bed hier, want u heeft voor akkoord getekend. Totaal niet meedenkend of wat ook. Gebeurde bij meer mensen zeiden ze. We hebben het zelf naar boven gebracht en opgezet. Klantenservice gebeld, na 15 minuten nog niemand eraan, heb ik Venlo gebeld. Het enige wat die man zei was u heeft getekend voor akkoord. Wat was ik boos. Totaal geen begrip, alleen u moet niet zo hard praten en schrijf een mail naar info. We hadden net zo goed een bed op internet kunnen kopen, hadden we geweten dat we het zelf naar boven moesten sjouwen. De verkoopster A. Mols had ons niks verteld over de voorwaarden, had het te druk met haar collega. Voor ons NOOIT meer beterbed. Ben benieuwd of we iets horen.

maxmilan 28-05-2020

In eerste instantie naar behoren geholpen en geadviseerd in het filiaal villa arena Amsterdam.
Het betreft de aankoop van een topmatras, waarvoor bij betaling een 3 tal contract /overeenkomsten moesten worden getekend alsof het een hypothecaire lening betrof.
Het matras was niet op voorraad en zou binnen 3 weken geleverd worden. Vervolgens krijg je een melding dat de levering is vertraagd, want alles en iedereen beroept zich op Corona (achteraf). De levering datum aangekondigd maar op de bewuste datum taal nog teken en geen track & trace. Dan ga je vervolgens bellen en dan begint de ellende pas goed... wachten lijn verbreken, appen ... we zijn momenteel erg druk etc.
Kortom eens maar nooit meer, wat een ballentent is dit.

ina 26-05-2020

Bij Beter Bed via de site een matras besteld en betaald. Echter is het nooit geleverd, geen track en trace code. Maar Beter Bed beweert dat het matras wel is geleverd. Zeggen dat zij eerst in onderzoek gaan met Postnl en geven geen enkele compensatie. Geen ander matras, geen geld terug. Er wordt wel gezegd wij bellen terug, maar er wordt niet terug gebeld. Koop hier niet, geven geen service en zijn wantrouwend naar de klant.
Marcel 27-05-2020

nou erg hoopvol allemaal als ik dit lees, op 24-05-2020 bestelling geplaatst en betaald 2 matrassen die geleverd worden via postnl op 26-05-2020. en ja hoor geen track en trace code en geen levering op bewuste dag. Ook 27-05-2020 geen code dus levering komt dan ook nu niet, ff afwachten nog zegt klanten service

Daniela 25-05-2020

Na een slechte nachtrust verlang je erna om heel snel naar BeterBed te gaan. Ik wou dat ik nooit wakker was geworden en bedacht had op hun slogan in te gaan. Wij waren toe aan een ander matras, en dachten laten we na een winkel gaan in plaats een matras via een online-shop. We vonden een matras en vanwege Covid-19 moesten we direct betalen. Oke, niet erg, we begrijpen dat we niet aan de bezorger kunnen betalen. Maar wat er gebeurd er. Wel betaald, maar het matras wat moet bezorgen is plotseling zoek en neeh we krijgen hem niet geleverd. Want er is geen track en trace code. Wij weten het wel, kopen hier nooit en dan ook nooit meer een matras!

Jeroen 20-05-2020

Echt nooit meer dat ik iets koop bij Beter Bed. Over de levering van mijn eigen bed een aantal jaar geleden was ik super tevreden, vandaar ook dat ik begin van dit jaar besloot hier een bed te bestellen voor mijn zoon. We kregen al vrij snel het bericht dat ze beloofde bezorgdatum van 17 april niet gingen halen i.v.m. de corona maatregelen. Begrijpelijk, daar had ik nog alle begrip voor. Nieuwe datum zou 19 mei worden. We kregen echter geen bevestiging de dag van te voren dus toch maar even gebeld. Blijkt dat de datum opnieuw is opgeschoven naar 23 juni zonder ons te informeren! En vraag je aan de medewerker of ze mee willen denken in een oplossing (ander bed die wel leverbaar is o.i.d.) vertellen ze doodleuk dat je dan 20% van de kosten voor annulering van het niet-geleverde product moet betalen. Echt, dit bedrijf heeft totaal geen inlevingsvermogen om klantvriendelijk te zijn en om samen met haar klant naar een oplossing te zoeken. Echt kansloos.

Susan 19-05-2020

Ik koop nooit meer iets bij beter bed.
Ik wilde de koop binnen een dag annuleren maar ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. De locatie Duiven was telefonisch niet bereikbaar, de site was in storing en de helpdesk had een mega lange wachttijd. Uiteindelijk 3 verschillende slecht Nederlands pratende mensen aan de telefoon gehad. De matrassen moest ik maar aannemen en weer terug sturen. Het terugsturen viel verder onder mijn verantwoording, dus kwijtraken is pech voor mij en geen geld terug. Inleveren bij de winkel mocht ook niet. Super slecht, wat een ruk service!
Verder was het personeel in Duiven ook echt chagrijnig, het prijsverschil met een goedkopere leverancier werd wel doorberekend maar dit werd nogal pissig afgehandeld. Beter bed? Nee nooit weer

Henk 10-05-2020

ik kan iedereen aanraden niets te bestellen bij beter bed terwijl een normale web winkel levert binnen twee dagen doen zij er nu al 6 dagen over om een pakketje bij post NL te krijgen ik vraag me af wanneer het nu komt . grrrrr
Danny 12-05-2020

Retteketet door Beter Bed AFGEZET!!!

Henk 12-05-2020

hoi even een aanvulling u begrijpt het al 12 mei en nog steeds niets chat gesprek gehad met hun zie onderstaand:toen ik echt echt lastig werd, werd het gesprek afgebroken.

Info
Bij 12:19, Mei 12:
U chat nu met Famke.
Bij 12:20, Mei 12:
Goedemiddag, welkom bij Beter Bed.
Bij 12:20, Mei 12:
Waarmee kan ik je helpen?
Bij 12:20, Mei 12:
hoi naar het lange wachten op het product wat we besteld hebben mag u de order cancelen en het geld terug storten op ons bankrekening nummer
Wat is je ordernummer?
Het gaat hier om order 9708222
Bij 12:21, Mei 12:
Ik ga dit voor je nakijken, een moment alstublieft.
Bij 12:23, Mei 12:
Het zit al in het verzendproces, dus ik kan het helaas niet meer tegen houden. Je mag het weigeren aan de deur.
Bij 12:23, Mei 12:
nee dat gaan we niet doen dat gaan jullie doen je gaat hem maar terug halen
Bij 12:24, Mei 12:
Dat is niet mogelijk.
Bij 12:25, Mei 12:
want ik heb schoon genoeg van hoe jullie mij behandelen eerst de vezenddatum 3 x aanpassen en dan ons er voor op laten draaien
Bij 12:26, Mei 12:
Ik kan het helaas echt niet meer tegenhouden, excuus voor het ongemak.
Bij 12:27, Mei 12:
jullie storten het geld maar terug want ik hoef het niet meer, en hoe je dat pakket terug krijgt zal mij een biet roesten
Bij 12:28, Mei 12:
Zo werken wij helaas niet.
Bij 12:28, Mei 12:
Dus we moeten het echt op deze manier doen, het kan helaas niet anders.
Bij 12:28, Mei 12:
nee hoor we doen het op mijn manier ga het maar regelen
Bij 12:29, Mei 12:
Ik begrijp dat de situatie vervelend is, en daarvoor wil ik ook zeker onze excuses aanbieden. Maar wat u zegt is helaas niet mogelijk.
Bij 12:29, Mei 12:
jawel hoor je moet er alleen wat moeite voor doen
Bij 12:30, Mei 12:
Dat gaat niet geef ik al meerdere keren aan.
Bij 12:31, Mei 12:
De wet is vrij duidelijk en bij iedereen is het ook wel bekend dat consumenten na ontvangst nog 14 dagen de tijd hebben om een alsnog van de overeenkomst af te zien en de bestelling kan dan ook gewoon (tenzij er sprake is van een wettelijke uitzondering) geretourneerd worden. Maar kan een klant ook voordat het product geleverd is, al annuleren?
Bij 12:32, Mei 12:
Als het niet in het verzend proces zit, kan het zeker geannuleerd worden. Alleen ik kan het nu niet meer tegenhouden, en daarom zou je dan het pakket moeten weigeren aan de deur.
Bij 12:33, Mei 12:
Hierna krijg je gewoon je geld terug gestort.
Bij 12:36, Mei 12:
nee zo werk dat niet jullie storten het geld terug en doen maar bericht naar post nl want zij hebben het pakket nog niet ontvangen vanaf jullie kant
althans nog niet ingescand
Bij 12:36, Mei 12:
Het pakket is wel al verstuurd, alleen er is bij PostNL een vertraging waardoor zei nog niet alle pakketten hebben kunnen scannen/aanmelden.
Bij 12:37, Mei 12:
dat is niet mijn probleem de wet is hier heel duidelijk in nog niets ontvangen dan kun je cancelen
Info
Bij 12:38, Mei 12:
Dank u wel voor uw chatgesprek met on

slechte slaper 01-05-2020

Echt de aller slechtste ervaring van mijn leven! Op advies van verkoper in winkel twee dure matrassen gekocht voor een spiraalbodem. Al na twee weken kuilvorming . Door monteur wordt gezegd dat ze helemaal niet op een spiraalbodem kunnen. I.p.v. dat de matrassen worden omgeruild voor matrassen die wel op een spiraal kunnen krijgen we het advies om lattenbodems te kopen (ca €500 extra) en oh ja dan moeten er ook nog pootjes onder (ca €100,00) Dóór verkeerd advies verkeerde keuze gemaakt, niet ná advies eigenwijs een andere keuze gemaakt .
Na levering kregen we 0,0% service. De winkel stuurt je naar de klantenservice, want "hun handen zijn gebonden aan de regels" en klantenservice zegt dat ze het in de winkel moeten regelen.
Elke medewerker van beterbed zegt wat anders en de klantenservice verleent geen service, maar komt niet verder dan steeds stug hetzelfde verhaal herhalen.
Officiële klacht ingediend, maar daar is niet eens op gereageerd.
Conclusie? 1200 euro armer heel veel tijd en energie kwijt aan het zoeken naar en hopen op een oplossing en nog steeds niet lekker slapen
Danny 15-05-2020

Klopt helemaal, in de winkel als je nog gaat kopen dan zijn ze poeslief maar als je eenmaal je doodvonnis hebt getekend dan is alle service als sneeuw voor de zon verdwenen. Oplichters wat mij betreft en zeer triest dat dit soort cowboys nog steeds bestaat. Wellicht allemaal even naar Uden om verhaal te halen!!!