Beter Bed - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beter Bed.

Beter Bed stelt zich voor

Bij Beter Bed vindt u een compleet assortiment aan slaapkamerproducten. Van scherp geprijsde boxsprings en bedbodems tot matrassen en complete slaapkamers van A-merken als M Line, Kårlsson, Mio Dormio en Alpine Plus. Met meer dan 1000 winkels in Europa profiteert u altijd van het grote voordeel van de grootste inkoper. Ook voor zaken als gratis bezorging en montage en uitprobeergarantie moet u bij Beter Bed zijn. Maar liefst 95% van de klanten is tevreden! Als dat niet geruststellend is.

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

• Slecht

anoniem 31-10-2017 In de winkel gekocht

slechte service!

Wij hebben twee electrisch verstelbare lattenbodems besteld, met synchroonverstelling. Het product doet het. De service van het bedrijf is daarentegen bijzonder klantonvriendelijk, om de volgende redenen.
De synchroonbestelling was niet via de webshop te bestellen, dus hebben wij het bij een filiaal moeten doen. Daarnaast vroegen ze er 70 euro voor, terwijl het om een kabeltje gaat.
Toen wij in de winkel onze bestelling regelde, konden wij geen tijdvak aangeven waarop bezorgt zou worden. Hierdoor moesten wij een gehele dag vrij maken om te wachten op de bezorging. We zouden de dag voor de bezorginsdatum een bericht krijgen over de bezorgtijd. Echter, die dag kregen wij in plaats daarvan het bericht dat het product niet leverbaar was, en dat we hem dus die dag niet zouden krijgen. Een paar uur later kregen we het tegenstrijdige bericht dat de levering in de middag zou plaatsvinden. Hierover belden wij voor de 4e keer de klantenservice (voor de bestelling was het al een aantal keer nodig geweest door slechte informatieverstrekking), waar wij nogmaals meer dan een half uur in de wacht stonden (ongeacht van het tijdstip, is er altijd minstens een half uur wachttijd), waar tijdens we de hele tijd naar de meest repetetive, slechte kwaliteit wachtmuziek moesten luisteren zonder de optie om die uit te zetten. Vervolgens zei de klantenservice niets raars te kunnen zien, het eerste bericht stond niet bij hun geregistreerd, en de levering zou inderdaad gewoon in de middag van de volgende dag plaatsvinden. Het lijkt er dus op dat de klantenservice niet goed op de hoogte is van de berichten die verstuurd worden aan de klant.
De volgende dag kwamen de bezorgers inderdaad in de middag, maar bleek er nog meer miscommunicatie te zijn. De lattenbodems moesten naar 2 hoog getilt worden en wij hebben een tapijt op de trap, waar wij geen modderschoenen op willen. In de winkel was ons verzekerd dat dit geen probleem zou zijn bij de bezorging. Het was wel een probleem. De bezorgers wouden (om goede reden) hun schoenen niet uit doen, en Beter Bed weigert om de bezorgers plastic schoenbescherming mee te geven, ondanks dat zowel klanten als bezorgers erom hebben gevraagd. Dit is dus geheel tegenstrijdig met dat er in de winkel werd gezegd dat het goed zou komen. Uiteindelijk hebben de bezorgers de lattenbodems beneden in de hal gezet, waarna wij ze zelf naar boven hebben getild en geinstalleerd. Het is jammer dat we hebben moeten betalen voor installatie, maar uiteindelijk al het werk zelf hebben moeten doen, omdat Beter Bed weigert om schoenbescherming te regelen voor de bezorgers.
Er moet wel gezegd worden dat individuele medewerkers vriendelijk en behulpzaam lijken, maar ze kunnen niet daadwerkelijk problemen oplossen, want het bedrijf Beter Bed is als een geheel onvoorstelbaar klantonvriendelijk. De meeste van deze problemen zijn heel makkelijk op te lossen, door een tijdvak aan te laten geven voor de bezorging, de bezorgers plastic voetbescherming mee te geven en de wachtmuziek optioneel te maken. Maar Beter Bed heeft ervoor gezorgd dat elke stap van het process moeizaam en stroef verloopt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Arnold Dikstaal 11-10-2017 In de winkel gekocht
Almere

Klantonvriendelijk en laten je in de kou staan

Beter Bed wat een stelletje oplichters zijn jullie. Vandaag zou mijn nieuwe bed komen met matrassen en jullie melden dan stomweg dat de matrassen er niet bijzijn. Ala, vervolgens bellen om te vragen om leenmatras blijkt dat jullie DE HELE LEVERING hebben geannuleerd. Medewerker navragen en geeft aan dat vandaag alsnog mijn bed zou komen met 2 leenmatrassen. Joepie! Krijg ik om 23:00 een sms dat niets geleverd wordt want er zijn leveringsproblemen met de matrassen. Terwijl ik dit net met de medewerker heb afgestemd. Toch wachten tot afgesproken levertijdstip want zou wel eens een vergissing kunnen zijn, maar nee hoor... komt niet. Weer bellen dus. Blijkt nu dus dat men NIETS meer mag uitleveren door "kwaliteitsproblemen". Ik zit dus nu in de problemen want heb mijn bed afgebroken en op de stort gedumpt in stukken. Ik kan dus nergens op slapen nu. En wat denk je dat men doodleuk aan de telefoon meldt. SORRY, IK KAN NIETS VOOR U DOEN. Wat????? Ik heb een probleem door jullie en jullie doen NIETS?
Wat het vreemdste nog aan het verhaal is, is dat men dus pas een dag voor levering weet dat er "kwaliteitsproblemen" zijn. Dit ruikt naar een ander probleem. Zijn jullie failliet?
Ik ben nog nooit zo in de kou gelaten als door Beter Bed. Ze zijn echt gewoon niet bereid om mij ook maar te helpen aan een latten bodem oid met een matras zodat ik weer kan slapen. En nog leuker... men kan ook niet aangeven wanneer er wel geleverd kan worden.
Een flut bedrijf dat in deze economie geen bestaansrecht meer mag hebben met zo een lage klantenservice.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

jacob1951 21-11-2016

misleiding matras

Hallo ik ben van plan een nieuwe matras te kopen bij wehkamp , ik zie een leuke aanbieding van beter bed , de silver foam deluxe koudschuim -140x200 cm voor 758 euro de helft retour bij aankoop , ik ga naar de site van beter bed en bekijk de technische gegevens en tot mijn verbazing zie ik dat er maar 3 cm dik koud schuim in de matras zit en maar liefst 13 cm dik polyether , de goedkoopste vorm schuimrubber dit word verkocht als koud schuim matras artikel nr 444104 op beter bed en een ander nummer op wehkamp.Ik vraag mij af of dit geen misleiding is.