Beter Bed - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beter Bed.

Beter Bed stelt zich voor

Bij Beter Bed vindt u een compleet assortiment aan slaapkamerproducten. Van scherp geprijsde boxsprings en bedbodems tot matrassen en complete slaapkamers van A-merken als M Line, Kårlsson, Mio Dormio en Alpine Plus. Met meer dan 1000 winkels in Europa profiteert u altijd van het grote voordeel van de grootste inkoper. Ook voor zaken als gratis bezorging en montage en uitprobeergarantie moet u bij Beter Bed zijn. Maar liefst 95% van de klanten is tevreden! Als dat niet geruststellend is.

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar

jacob1951 21-11-2016

misleiding matras

Hallo ik ben van plan een nieuwe matras te kopen bij wehkamp , ik zie een leuke aanbieding van beter bed , de silver foam deluxe koudschuim -140x200 cm voor 758 euro de helft retour bij aankoop , ik ga naar de site van beter bed en bekijk de technische gegevens en tot mijn verbazing zie ik dat er maar 3 cm dik koud schuim in de matras zit en maar liefst 13 cm dik polyether , de goedkoopste vorm schuimrubber dit word verkocht als koud schuim matras artikel nr 444104 op beter bed en een ander nummer op wehkamp.Ik vraag mij af of dit geen misleiding is.