Beter Bed - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beter Bed.

Beter Bed stelt zich voor

Bij Beter Bed vindt u een compleet assortiment aan slaapkamerproducten. Van scherp geprijsde boxsprings en bedbodems tot matrassen en complete slaapkamers van A-merken als M Line, Kårlsson, Mio Dormio en Alpine Plus. Met meer dan 1000 winkels in Europa profiteert u altijd van het grote voordeel van de grootste inkoper. Ook voor zaken als gratis bezorging en montage en uitprobeergarantie moet u bij Beter Bed zijn. Maar liefst 95% van de klanten is tevreden! Als dat niet geruststellend is.

Deze score is berekend op basis van 53 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

1,5

Tarabeest 28-01-2020

Na de levering 11764871 van onze matrassen kwamen we erachter dat wij per abuis de verkeerde maat hadden besteld, dan begint de ellende!
Aan de telefoon werd ons medegedeeld dat we de matrassen konden omruilen maar moesten wel 50% van de aankoopwaarde betalen (500,-) plus de meerprijs van de goede matrassen.
Dit is gewoonweg belachelijk voor matrassen wat op voorraad liggen in het magazijn, dus niet speciaal besteld zijn.
Een telefoontje naar het hoofdkantoor leverde de zelfde stelling op.
Wij zijn ons bewust dat wij de verkeerde maat hebben besteld maar dat je 500,- vind ik niet juist.
Ik snap best dat er kosten zijn en ben ook bereid om deze te betalen(transport kosten, administratieve kosten).
Wij hebben er voor gekozen om de koop te anulleren en krijgen ons bedrag minus de 500,- terug van Beter Bed.
Er zijn vast andere bedrijven waar je wel goede service krijgt.

Tip: Teken nooit een contract voordat je de voorwaarde goed gelezen hebt.

Jan van Drunen 28-01-2020

Begin augustus in Son/Ekkersrijt 2 bedden gekocht. Een mevrouw in de winkel was erg vriendelijk en de service daar was formidabel!
Heel tevreden gingen we naar huis.
Het bed werd geleverd half september. Maar door een fout van ons kon het bed niet naar boven. Het was te groot. De chauffeur gaf ons 2 opties: 1. Het bed en toebehoren bij ons laten en we zorgen zelf dat het (door het raam) naar boven kon. 2. De order wijzigen iom de shop en klantenservice.
We wilden graag de laatste optie maar nu bleek dat laatste helemaal niet mogelijk. Als we het wilden wijzigen moesten we toch 50% van de oorspronkelijke kosten betalen. Dus toch besloten het bed te laten bezorgen en dan naar boven te laten brengen. De bezorgdag was in november. Op dezelfde dag werd ik gebeld door een chauffeur dat er 1 matras niet was. Wat ik wilde. Alles brengen zonder dat ene matras of wachten tot alles er was. We hadden voor die dag ook een liftje besteld. Dat konden we ook niet meer afzeggen. Ik was inmiddels al erg kwaad. Besloten werd om de volledige order te laten bezorgen een dag of 5 later. Na 4 dagen werd ik gebeld dat er 2 matrassen niet waren. Het kon dus wederom niet doorgaan, Tot mijn stomme verbazing duurde het nu weer een maand voordat het bed zou komen. Eindelijk op 18 december is het bed geleverd.
Daarna werd ineens gezegd dat op de matrassen maar een gedeeltelijke garantie zat van 5 jaren, terwijl in de winkel was beloofd dat er 10 jaren volledige garantie op zat. Na 2 keer nul op rekest gekregen te hebben, heb ik besloten om de verkoopster uit de winkel te bellen. Uiteindelijk kregen we dus toch de afgesproken 10 jaren garantie.
Ik denk dat ik in deze periode 20 keer gebeld heb naar de klanten service. Ergens tussendoor hebben ze me nog 150 euro korting gegeven (gedeeltelijk ook voor de lift en voor de rest van de ellende).
Hoe super het contact was in de winkel, hoe abnormaal onvriendelijk en belabberd het vervolg was en ook het contact met de klantenservice.
In het hele traject is wel 10 keer tegen ons gezegd dat het onze eigen schuld was dat het bed niet naar boven kon. Maar als je zo'n probleem hebt, dan wil je een oplossing!
Niemand bij Beter Bed heeft in dit traject eens gezegd tegen ons: Meneer u heeft een probleem en dat gaan we samen oplossen!
Gelukkig hebben we nu ons heerlijke bed. Na 4,5 maand stond ie op onze slaapkamer en we slapen er heerlijk op. Maar voor ons was dit de laatste keer Beter Bed!

Jozef Moonen 27-01-2020

11-01-2020 heb ik bij beter bed ( Heerlen) twee Emma matrassen gekocht die ik meteen volledig moest betalen .  De matrassen zouden door een externe partner bezorgd worden,maar ik zou hierover per e-mail van informeert worden . 17-01-2020 komt een e-mail van Emma matras , dat de levering vertraging had opgelopen .(levering zou week 5 plaats vinden. e-mail met Tracking nummer zou volgen)  . 21-01-2020 licht er een afhaalbericht in de brievenbus voor een pakketje bij een afhaalstation van dpd ( in het centrum van Kerkrade zonder enige andere mededeling )Niets vermoedend blijkt bij aankomst in het afhaalstation( 22-01-2020)dat er tot mijn verbazing twee grootte dozen met Emma matrassen stonden.Ik heb toen een grotere auto moeten regelen en de zware dozen zien naar huis te krijgen . (Ik ben 67 en heb een zware artrose in de schouder) Ik heb hierover met beter bed gebeld, en zij zouden mij terugbellen maar dat is niet gebeurt.
Op 23-01-2020  komt een e-mail met een Tracking Nummer .Dank Je wel Beter bed .

MNRkerk 24-01-2020

Waardeloos..! Enorm teleurgesteld in dit bedrijf. In de winkel goed geholpen, het bed op 29 oktober besteld. Zou 10 december al geleverd kunnen worden, wij wilden graag een week later. Twee weken voor leverdatum: uitgesteld met drie weken! Vervelend, maar kan gebeuren. Vlak voor de kerst een mail, het was wederom uitgesteld. Geen idee waarom. Iemand van de klantenservice aan de lijn die niet goed luisterde. Enfin, 27 januari poging drie. Krijgen van de week een kaartje door de bus ket de leverdatum, 27 januari. So far, so good. Helaas..! Vanmorgen gebeld door ze (kon niet opnemen) en een mail dat de matrassen niet binnen zijn. Ik heb ze een mail gestuurd hierover, dat we dit waardeloos vinden, we liggen inmiddels vanaf december op de grond. Heb nog steeds geen reactie ontvangen. Bel ik eind van de middag op: "Ja mevrouw, heel vervelend, ik begrijp het. Maar uw mail is in behandeling, dus wacht die reactie eerst af.." Misschien, want het wordt nu ongeloofwaardig bij Beter Bed, krijgen we 11 februari onze matrassen (de rest komt als het goed is maandag).

Dan zitten we totaal meer dan 16 weken te wachten om fatsoenlijk te kunnen slapen. Waardeloos!

Jammer dat er geen beoordeling gegeven kan worden met 0 sterren, want dit slaat alles.
Beter Bed 27-01-2020

Beste klant, graag zouden wij met u kijken naar een passende oplossing. Wij verzoeken u uw ordernummer in een reactie op dit bericht aan ons door te geven zodat wij contact met u op kunnen nemen.

MNRkerk 27-01-2020

Goedemiddag,

Ik had een verzoek gekregen om jullie te bellen. Na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan, vond ik het welletjes (had überhaupt nog niemand aan de lijn gehad). Ons ordernummer: 11662587.

Tevens wachten we nog een bevestiging op mijn laatste mail.

MvG

Simone 22-01-2020

Normaal schrijf ik geen reviews, maar deze zit erg diep...

In juli voor het eerst een twee-persoonsbed gekocht (lees: boxspring). Zonder enige kennis van het product ging ik ervan uit dat ik het juiste bed zou aanschaffen.
In juli mijn boxspring geleverd gekregen. Toen al vond ik dat het bed erg hard lag. Even wennen dacht ik.. Nu een half jaar later word ik met rug/nek- en schouderklachten wakker, omdat, blijkt, ik helemaal niet goed ben geïnformeerd over de juiste topper die het beste bij mij past. Sterker nog, ik heb in de winkel helemaal geen topper geprobeerd. Een maand geleden teruggegaan naar de winkel (lees: Beter Bed Rijneke Boulevard) en tot mijn verbazing bestond de keuze uit 6/7 toppers. Daar mijn verhaal uitgelegd, maar de reactie was: '' sorry mevrouw, ik heb uw niet geholpen''. Een erg onprofessionele reactie als je het mij vraagt. Ik kon 50 euro korting krijgen op een topper van 400/500 euro (dit bovenop het grote bedrag wat ik al had uitgegeven aan mijn eerste nieuwe boxspring in juli).
Vorige week nog een keer met de klantenservice gebeld en het hele verhaal nog een keer uitgelegd. De dame in kwestie begreep mijn probleem maar kon mij niet meer dan 20% procent korting geven op het aanschaffen van een andere topper.
Als je het mij vraagt SCHANDALIG! Jullie verplichten mij dus nog een groot bedrag uit te geven om mijn klachten op te lossen, terwijl de fout in dit geval bij Beter Bed ligt.
Ik ga naar een beddenzaak om goed geïnformeerd en geadviseerd te worden. Dit is niet gebeurd, dus BETER BED neem je verantwoordelijkheid voor je fouten. Ik heb hard gespaard voor deze aankoop en nu zou er nog eens een paar honderd euro bovenop komen. Eerste en laatste keer dat ik hier iets aanschaf.

Conclusie: meest slechte service die ik ooit heb ervaren.

Beste klant,
wij betreuren het dat u nog niet het comfort ervaart dat u had verwacht van uw bed. Wij willen graag met u kijken naar een passende oplossing en verzoeken u in een reactie op dit bericht uw ordernummer aan ons door te geven. Wij zullen dan contact met u opnemen.

Simone 28-01-2020

Mijn ordernr is: 11471749

Simone.

Tien 21-01-2020

Zo te zien ben ik niet de enige ,bed zonder matrassen .ik lig nu op showroom matrassen .ik begin aardig te twijfelen

Marco 18-01-2020

Communicatie staat niet in het woordenboek van BeterBed en service is er niet.

Ik heb eind november een boxspring met matras besteld en daarbij een leverdatum in januari afgesproken want dan trek ik in mijn nieuwe woning (was de bedoeling).

Vervolgens word ik één dag voor levering opgebeld met de mededeling dat het matras niet geleverd kan worden, vanwege productieproblemen bij de producent.

Ik snap heel goed dat er problemen kunnen zijn in het leverproces, maar de manier waarop dit naar mij gecommuniceerd wordt is opmerkelijk.

Je kan niet één dag voor levering aankomen met dit verhaal, terwijl ik eind november al besteld heb. Dit probleem moet intern al eerder bekend zijn geweest, dus de schuld afschuiven naar de producent is niet terecht terwijl jullie dat wel doen.

Intern gaat het bij BeterBed niet goed met de planning en klanten tijdig informeren lukt ook niet. Als ik dit bericht eerder had gekregen, had ik meer begrip voor de situatie gehad, maar niet als je 24u voor levering hiermee aankomt.

Ik heb nu dus een bed zonder matras, en niemand bij BeterBed weet wanneer mijn matras komt. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd: "neem contact op met de klantenservice", "stuur maar een mailtje", niemand neemt de verantwoordelijkheid om je te helpen.

Als gevolg van deze problemen kan ik nu nog niet in mijn nieuwe woning trekken.

Beste Marco,
we vinden dit een erg vervelende situatie en willen graag met je kijken naar een oplossing. Zou je ons je ordernummer door kunnen geven? Dan nemen we even contact met je op. Dank je wel!

MVA 09-01-2020

19 Okt 2019 een bed besteld met 6 weken levertijd, daarna 4 keer gebeld dat het later zou worden, uiteindelijke levertijd zou 15 weken worden, maar liefs 9 weken langer dan oorspronkelijk was afgesproken!!!!!.
Door Beter Bed geen enkele inspanning geleverd om met alternatieven of tijdelijke oplossingen te komen. In eerste instantie alleen een tegoedbon van 25€ te besteden bij Beter bed, later nog verhoogd tot 60€ cash, belachelijk aanbod, geen oplossing, ik moest een bed hebben, lag al 10 weken op de grond.
Omdat ze zelf niet aan hun leveringsverplichtingen konden voldoen en de oorspronkelijke levertijd met ruim meer dan 4 weken werd verlengd de hele boel kosteloos kunnen annuleren. Wat was ik blij dat ik niets had aanbetaald, dat doe ik trouwens nooit.
Ergens anders een bed gekocht wat een dag later geleverd werd. Voor mij NOOOOOOOIT geen Beter Bed meer. Ze komen de afspraken niet na!!!!!!
Marc

Boze klant 05-01-2020

Midden augustus een relatief eenvoudig bed gekocht. Maandag 30 December zouden ze leveren. Dan wordt je de vrijdag daar voor om kwart voor 5 gebeld met de melding dat ze maandag niet kunnen leveren. De gene die je dan spreekt is slechts de boodschapper. De afdelingen die er over gaan zijn al naar huis. De 30e wordt je gebeld dat het 8 januari komt. Een week later, klote maar dat overleven we nog wel.

De vrijdag voor de 8e.. wederom eind van de middag iemand van klantenservice (weer slechts een boodschapper) met de melding dat het wederom 3 weken vertraagd is! 29 januari komt uw bed. Wederom geen afdeling met iemand die wat voor je kan betekenen meer te bereiken. Waar is die planner, inkoper, manager van dat bedrijf die even verantwoording af legt en een oplossing biedt? Wat heb ik aan mevrouw de boodschapper met andere woorden zegt:

Wij als bedden verkopers krijgen het niet voor elkaar om binnen 5 maanden een bed bij u te leveren. En als het niet helemaal loopt als geplant dan zoek je het maar uit en ga je maar op een luchtbed liggen.

Nooit naar binnen stappen.. Niet bereikbaar, gezeik tussen fysieke winkel en hoofdkantoor, vingers wijzen, geen oplossingen. Dit is een ballen tent ipv een bedden winkel.

Personeel is vriendelijk maar het bedrijf en systeem is verziekt.

MH 30-12-2019

Op vrijdag 27 december een slaapbank besteld via de site van BeterBed. De eerste bezorg optie was zaterdag 28december en deze hebben wij dan ook gepakt. Zaterdag de gehele dag thuis gebleven maar geen BeterBed te herkennen. Op zondag een sms’je gekregen dat ze het bed maandag de 30ste kwamen brengen door PostNL????? Dit kwam absoluut niet uit omdat wij beiden moesten werken en ik dus iemand heb moeten regelen om het bed in ontvangst te moeten nemen. Bij levering werd de bank in de garage neergezet en zoek het je maar uit hoe je hem boven krijgt en in elkaar gezet krijgt. Voor mij NOOIT meer BeterBed een service van 0,0.

Dreves 27-12-2019

Nooit meer Beter Bed

Op 2 november 2019 een boxspring besteld bij Beter Bed in Stadskanaal. Levering zou plaats vinden op 17 december 2019. We werden een aantal dagen voor de levering gebeld met de mededeling dat de fabriek de leverdatum niet zou halen en de levering verplaatst zou worden naar 27 december 2019. Geen excusses of compensatie gekregen. Hebben we geen probleem van gemaakt. Vandaag het bed geleverd. Blijkt het hoofdbord niet door het trapgat te passen. Maat was 180 cm dachten wij, maar blijkt 201 cm te zijn. Nog geen probleem, echter is de hoogte 120 cm en dat blijkt op 1 cm net niet door het gat te passen. Leek wel mogelijk te zijn, maar net niet dus. Bellen met Beter Bed Stadskanaal levert alleen een welles nietes discussie op. Verkoper zegt dat hij alles duidelijk heeft verteld en uitgelegd. Daarnaast hebben wij hiervoor een clausule getekend. Wij zijn van mening dat hij het niet over de hoogte heeft gehad. Kunnen een nieuw hoofdbord tegen korting bestellen. De geleverde kan naar de stort, want Beter Bed wil deze niet omruilen. Vervolgens gebeld met de consumentenlijn van Beter Bed. Ook geen optie, want kunnen voor 45 euro het hoofdbord retour doen en voor 150 euro een nieuwe bestellen. Dan zijn wij dus goedkoper uit wanneer wij het hoofdbord naar de stort brengen. Geweldige oplossing en service Beter Bed!! Mijn advies koop nooit iets bij Beter Bed!!!!

Peter G te H. 27-12-2019

Had een bed gekocht voor mijn jarige zoon als verrassing.Bed zou geleverd worden op 5 dec, 3 dagen voor zijn verjaardag. Helaas werd dat afgebeld, leveringsproblemen.Geen cadeau voor zoons verjaardag.Nu hebben ze na 3 x uitstel een bed geleverd, maar kwam de mededeling dat het matras er niet was.Wederom al 3 of 4 x afspraak afgezegd dat het matras er niet is.Stel voor om Beterbed te veranderen in Betergeenbed.

Jeff Gillich 24-12-2019

Ik heb een helaas een grote geschiedenis met beterbed. maar bij het begin beginnen ik heb een bed gekocht van 1500 euro en daar is het begin van een grote geschiedenis dit bed blijkt al heel snel grote gebreken te vertonen hierop komt snel een monteur en de matrassen zijn doorgezakt en het onderstel blijkt defect dit word vervangen in 2015 . Beterbed pakt dit keurig op en word onder garantie vervangen echter het volgende bed het volgende probleem wederom een monteur en de matrassen blijken weer doorgezakt en de monteur meld dat deze matrassen van slechte kwaliteit zijn ... hierop weer keurige garantie maar het probleem is niet over wij besluiten duurdere matrassen te willen en krijgen dus wat bestedingsruimte maar er moet natuurlijk grof geld bij en hierop zijn wij terecht gekomen bij de winkel in alkmaar waar wij super goed geholpen zijn en kunnen hier met onze voorgeschiedenis met wat korting 2 m line matrassen meenemen voor 1100 euro extra en ik vraag naar de garantie hierop zit 10 jaar volledige garantie vannuit de fabriek dus helemaal top en ik weer gelukkig de winkel uit met 2 nieuwe mattrassen ... helaas nu nog net geen 2 jaar laten blijken deze ook doorgezakt en ja hoor daar is de monteur.... het onderstel uit 2015 is doorgezakt onherstelbaar en hierdoor dus ook de matrassen dus wij zijn 2600 euro lichter en krijgen geen nu een bestedingsruimte van 1100 euro omdat er dus geen volledige garantie op de matrassen zit waar ik dus echt speciaal om heb gevraagd in de winkel bij de aanschaf en voel me dus ook echt belogen door de verkoper van de matrassen. dus probleem op probleem met korting en extras ben ik de gebeten hond zoals iedereen begrijpt ben ik nu dus aangewezen om 1100 euro een bed te kopen bij beterbed maar zit hier niet meer zo op te wachten ik had niet de volledige garantie verwacht van het onderstel maar heb dus 2600 euro uitgegeven en hebben onderaan de streep eigelijk niet eens genoeg bestedingsruimte om nog een gelijkwaardig matras te kopen

H 12-12-2019

We hebben een bed besteld bij Beter Bed. Na levering bleek dat er een productiefout was, waardoor er een opening miste waar een schroef door moet. Het bed moet omgeruild worden, maar het blijkt zeer lastig om hier een afspraak voor te krijgen. Er is een datum op korte termijn, maar hoewel ik aangeef dat dat kan, maar dan na een bepaalde tijd, wordt hier geen rekening mee gehouden. Een volgende afspraak kan pas vier weken (!!!) later ingepland worden. Het bed is een cadeau voor iemand geweest en diegene moet nu wekenlang op de grond liggen. Slechte service.

Respectloos 06-12-2019

Een paar maanden geleden een bed gekocht in Beter Bed Zuidoost, uitstekend geholpen. Op dat moment was ik 7 maanden zwanger. Twee weken later door het bed gezakt, terwijl het bed door hun was gemonteerd. Monteur vermeldde dat het bed inderdaad niet goed genoeg in elkaar was gezet. Paar weken later toch weer door het bed gezakt, tweede keer al. Mijn man en ik vonden het al gek dat hij niet er doorheen zakte en ik wel met mijn 60 kilo. Wij hebben toen BeterBed gebeld dat we het bed niet meer vertrouwen en een nieuw bed willen. Vlak erna zijn we er helaas achter gekomen dat ons dochtertje was overleden, met 35 weken. Toen hebben we weer gebeld, om de voorheen gemaakte afspraak te cancelen om die reden, en er werd heel respectloos met ons en de situatie omgegaan. Mijn man en ik slapen nu al weken op een opblaasbed en BeterBed weigert ons een nieuw bed te geven omdat het buiten budget valt. Afschuwelijk.

Lyn 28-11-2019

Ik ben zeer ontevreden over dit bedrijf. Ik had een artikel besteld, waar vervolgens een korting op kwam. Ik had het product nog niet ontvangen dus heb ik de klantenservice een bericht gestuurd. 2 dagen op een reactie gewacht en ook geen reactie gekregen. Toen ben ik gaan chatten met een van de medewerkers. Die verteld mij dat omdat ik het product nu wel heb aangenomen ik geen korting meer kan krijgen. Ofwel ik had de bezorgers dus weg moeten sturen? Wat een aparte service dit. Voor mij zeker niet meer bestellen bij Beterbed

KA Mecik 19-11-2019

Wij hebben kast op 8 september bestelt. Zij hebben gezegd dat zij de kast op 3 oktober gaan bezorgen. Helaas, zij kwamen met een halve kast op 11 oktober en andere onderdelen komen in januari:( Een vriendin van mij had hefzelfde problem met vetraging van bed.

Renate 18-11-2019

Onlangs een matras, lattenbodem, linnengoed en een kussen aangeschaft bij Beter Bed. Totaal om en bij €1400. Het kussen, mline heb ik gekocht na toelichting van verkoopster. Ik wilde een natuur latex kussen, echter verkocht BB niet mijn gewenst model. Zo kwam het mline kussen ter keuze. Ik vertelde dat ik geen traag/ koudschuim kussens meer wil, omdat ik in de winter in een echt koude slaapkamer slaap en deze te hard worden. De verkoopster verzekerde mij, dat mline haar eigenschappen niet verliest, dus zacht blijft, zoals in de showroom.
Niets is minder waar! Het wordt wel harder. En nu wordt het niet teruggenomen, omdat mline geen kussens retour neemt ivm hygiëne. Trouwens, matrassen wel. Ik heb uitgelegd, dat ik misleidt ben en het op advies van de verkoopster heb gekocht. Geen pardon, het kussen (€ 120) wordt niet teruggenomen. Zeer slechte service en een zwaktebod om achter de fabrikant te schuilen. Het had BB gesierd, als zij het geld terug betaalden, mijn ervaring respecteerden en nooit meer vertelden, dat mline haar eigenschappen ook in een koude slaapkamer

Bva 15-11-2019

Filiaal Gouda TOP, hoofdkantoor verdient een 0: 4 artikelen besteld waarvan 1 naar tevredenheid en dat is dan de lattenbodem:
bed 2 maanden later geleverd dan afgesproken, zonder mij hiervan op de hoogte te stellen; van matras wilde ik gebruik maken van 100 dagen proefslapen, c.q. omruilactie: gebeld met hoofdkantoor, maar hoe dom kan je zijn: 1e. mevrouw u heeft er al op geslapen, 2 M-Line matras neemt alleen eenpersoons matrassen retour (100 x 200 is blijkbaar geen eenpersoonsmatras), bed werd thuis gemonteerd door BB werknemers, bij opmaken bed viel de zijkant er uit, p/o gebeld, vervolgens per post bericht dat ze 1 week later dit komen repareren. Hoeslaken foute maat/afmeting ontvangen. Service gericht meedenken: 0/0, klantvriendelijkheid: 0,0. Jammer voor filiaal Gouda, die verdient echt een 10, maar zal nooit meer iets bij BB bestellen.
HG 11-01-2020

Dat is wel vreemd want als op M-line gaat kijken staat bij 1 persoons matrassen de maat 100 x 200 , pas bij de twijfelaar gaat de maat over naar 120. Bovendien staat in de voorwaarden dat M-Line alle 1 persoons matrassen terugneemt binnen de 100 dagen. Ben benieuwd hoe dit is afgelopen

BvA 11-01-2020

Reactie hoofdkantoor BB: als matras via internet was aangeschaft kon het wel geretourneerd worden!!?? Uiteindelijk werd het gesprek /discussie afgebroken doordat bij BB de haak er werd opgegooid.
Mond-op-mond reclame werkt vaak heel goed, ook in negatieve zin. Heel misschien dat BB er lering uittrekt. Wat een rot bedrijf

Ben Bor 17-01-2020

BB heeft half december, op tijd, deelbaar tweepersoons bed met twee schotelbodems en 2 MLine matrassen 100x200 geleverd.
Matrassen zijn, viel mij na 2 weken op, 100x196. Dit was ons niet opgevallen bij aankoop, met mijn 192, 84 kg, is dat krap..
Dat is altijd zo vertelde men in filiaal.......
In filiaal andere na gemeten en het klopte.......
Dan maar beetje dwars liggen!!!
Gisteravond zittend op rand van bed zakte ik er plotseling door.
Steun, c.q. ophang klem was er uit geschoten, kan gebeuren
In schemerlamplicht hersteld en weer gaan zitten, helaas, weer eruit/er doorheen......
Klemmen bleken van 90 graden nu ongeveer 120 graden te zijn.
Productie fout beweerde men, ik hou het op Chinees staal.
Wat kan je verwachten voor €5400,-, toch !?
4 nieuwe klemmen gehad en we gaan het vanavond, heel voorzichtig, weer proberen....

BvA 17-01-2020

Buiten BB om M-Line gebeld: Zeer vriendelijk te woord gestaan, werd even in de wacht gezet, in die tussentijd is er met Beter Bed gebeld, mijn matras MOETEN ze terugnemen, ook al zijn inmiddels de 100 dagen van uittesten verstreken. E.e.a. heeft M-line reeds kortgesloten met BeterBed. Grote pluim voor M-Line.

K 11-11-2019

Onze M-Line matrassen waren halverwege de garantietermijn allebei van binnen gescheurd en veroorzaakten enorme rug- en nekklachten. Deze zouden vervangen worden door nieuwe, tegen enige bijbetaling. Na meer dan 2 maanden wachten zonder enige informatie kregen we eindelijk bericht dat de matrassen geleverd zouden worden op een maandag tussen half 8 en half 12. Om 11 uur die dag worden we gebeld dat ze toch maar niet langs komen omdat er maar 1 matras zou zijn. Na aandringen om dat ene matras toch te leveren komen ze met de smoes dat de andere toch ook niet in de vrachtwagen zit. Daar heb ik dan vrij voor genomen en zit ik dan de hele ochtend voor te wachten. Nieuwe levering zou 2 weken later zijn, tussen half 2 en half 5. Ik zit vanaf 13u klaar, weer vrij moeten nemen, krijgen we even later bericht dat de chauffeur al langs is geweest en er niemand was. Klantenservice weigert iets te doen, verhaal van chauffeur klopt van geen kant, nooit een bus gezien en nooit aangebeld.

Kortom waardeloze service, leugenachtig personeel en totaal geen klantgerichtheid. Beoordeling: geen sterren

Advies: nooit iets bestellen bij Beter Bed, is een echte nachtmerrie!

B.Ros 30-10-2019

Bestelling bedden net geannuleerd, beter bed komt levering niet na, datum wordt zonder het te laten weten telkens veranderd, kost je allemaal vrije dagen en levert alleen maar ergernis op omdat de levering niet komt. Service is zeer slecht. Slaap al een tijdje met matras op de grond. Gelukkig niets betaald en nu dreigen ze met kosten vanwege annulering. Mijn advies, KOOP NIETS bij hun.

Ivo 24-10-2019

Wat een oplichters! We hadden een verkeerde maat matras besteld (onze fout). Toen we wilden omruilen werden er 350 Euro omruilkosten gevraagd omdat we deze in een "fysieke" winkel van hun hadden gekocht. Was het online besteld, dan was het gratis geweest. Dus doordat wij een "fysieke" winkel na advies wilden belonen, krijgen we nu het mes van Beter Bed in de rug. Voortaan alleen nog maar online en nooit meer Beter Bed!!

be 16-10-2019

De levering van de bestelling laat op zich wachten, zonder enige informatie erover.
Uiteindelijk, na veel klantenservice contact, blijkt de bestelling niet leverbaar en wordt het aankoopbedrag teruggestort.

Diane Corstens 07-10-2019

Ik kocht op advies bij Beter Bed 2 gelmatrassen. Omdat ik ernstige overgangsklachten heb gevraagd wat het beste bij mij past. Toen de temperatuur buiten opliep kon ik er niet meer op slapen, het matras kan mijn lichaamswarmte niet kwijt. Maanden moeten wachten op hun reacties. Toen zelf maar op onderzoek gegaan. In verschillende filialen van Beter bed raden ze mij het gelmatras juist af. N.a.v. Dit alles maar weer gemaild, vooral over hun foute advies, geen reactie. Terug gegaan naar de winkel waar ze weer uiterst vriendelijk waren en ze beloofde mij te helpen. Niets van dit alles. Beter Bed komt mij op geen enkele manier tegemoet en laat zich niet aanspreken over dat er door verschillende verkopers andere adviezen worden gegeven, dwaling heet dat officieel. Dat zo’n groot bedrijf geen belang stelt bij tevreden klanten maar alleen geïnteresseerd is in verkoopcijfers. Ronduit slecht, mij zien ze er nooit meer, ben uiterst ontevreden over hun hele afwikkeling en dat ze niets doen als ze zelf slecht hebben geadviseerd.

Floor 04-10-2019

Helaas!! Slechte ervaring. Ruim 1 maand geleden een dekbed teruggestuurd en ik wacht nog steeds op het bedrag retour! Beter Bed is mijn pakje kwijt en verleent geen service. Elke keer dat ik contact opneem krijg ik te horen: u moet afwachten. Soms ruim 25 minuten in de wachtrij trouwens! Dit is mijn eerste ervaring met Beter Bed en op basis hiervan zeg ik: nooit weer. Echt spijt van.

Gerrit Harm 24-09-2019

Echt zeer waardeloos koop je een bed met alles er op en er aan geef je aan zit alles er bij ja alles zit er bij bij levering zit er iets niet bij en word gezecht ja dat hebt u niet besteld en de nacht kastjes kosten 360 euro en dat moet u nog maar even betalen en bel je er heen ja niet ons probleem en drukken je gewoon weg klant netjes te woord staan is ook al erg moeilijk en dan ga je naar de winkel in Sneek en zecht die vrouw ja maar we hebben al korting gegeven en zij ik maar we hebben duidelijk gezecht bed lattenbodem matrassen nacht kastjes en lampjes zecht die man ja idd Maar u moet toch betalen anders krijgt u niks

PeterW 16-09-2019

Slechte prestatie. Wordt 6 dgn voor levering ff per mail op de hoogte gebracht van 2 maanden uitstel. Klantenservice niet bereikbaar. Geen alternatieven door BeterBed voorgesteld.
Helaas misser eerste klas.
Hier wordt door mij never nooit meer iets gekocht. Noch zal ik dit bedrijf verder aanbevelen.

rpl van oosterhout 16-09-2019

De verkoopster in de Beterbed winkel Ekkersrijt heeft ons zeer goed geholpen.

Echter kan ik dit niet zeggen over Beterbed Uden, wat een slechte bereikbaarheid, uren wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt. Niet oplossing gericht. Het enige wat ik te horen krijg is bestelling annuleren om vervolgens als u wilt in een Beterbed winkel een nieuwe bestelling plaatsen.......

Jeannette 06-09-2019

De informatie in de winked was Lakens e.d. gekocht. Topdek besteld en de verkoper zou een stretcher op zicht laten komen omdat die niet voorradig was. Na 3 weken gebeld. Men wist van niets en de verkoper werkt er niet meer. Reactie: het beste is dat u even opnieuw komt. Geen excuses of wat dan ook.

ed bakvis 29-08-2019

RETTEKET NAAR SL ….. BED

wil iedereen vertellen dat ik zeer slechte ervaring heb met beter bed
10 jaar geleden hoop toestanden gehad met dure slaapkamer waarvan matras zeer snel kuilde
en de service super slecht was ik 2170,- betaald ga niet meer in detail daarover

helaas nu er weer in getrapt door rare loop van omstandigheden
compleet bed met verstelbare bodems nachtkastje wollen dekbed totaal 2000,-
nou 1 bak ellende weer kuilvorming werd 1e keer wel omgeruild
ik neem duurder matras betaal bij en wat denk je na 3 weken weer kuilvorming ik weeg 73 kg !!
om lang verhaal kort te maken al 3 wollen dekbedden retour wegens schimmel die namen ze terug netjes dus !!
matras word niets mee gedaan
na bellen met 4 medewerkers en lang wachten lopen onderhandeling met een secretaresse van hoger hand op niets uit
ik heb 2 voorstellen gedaan voor retour
ik kon alleen matras of slaapkamer totaal met 50 % boete terug geven
toen ik voorstelde 25 % ging ze niet mee akkoord compensatie ook niet !!
en toen ik week later dacht dan toch maar die 50% boete gold het aanbod niet meer !! moet niet gekker worden!!!!
ik heb inmiddels nieuw matras van ikea <5jaar garantie op kuilvorming top garantie !!!!> en hier staat dus nu een matras van inmiddels 3 maanden oud voor oud vuil in de slaap kamer <700 euro weg
en kan elektrische bodems niet meer gebruiken schijnt ook niet goed te zijn voor matras !!! de secretaresse mevr H luistert niet verhschuild zich achter de service monteur die heeft het goed gekeurd
hij heeft het duidelijk gezien maar ik moest maar links of rechts gaan liggen en een schuimrandje eronder leggen
dit mocht ik halen in de winkel werkte niet want dat is voor matrassen en niet voor verstelbare bodems
ik had inmiddels al een topper gekocht bij ikea 250 e dat werkte dus niet
hij zei letterlijk had ik u van te voren wel kunnen vertellen dat dit op kuilend matras niet werkt!!!!!!!

hij sprayde wel even de piepende bedbodem de goede man pffff
echt een SCHANDE DIT IK KOOP ER NOOIT MEER IETS !!
ik heb de secretaresse gewaarschuwd doe iets!!!! anders gaat mijn verhaal op review

DUS RETTEKET NIET NAAR SL ……. BED

Nicole 20-08-2019

Wij stonden vandaag echt met bek vol tanden... wij komen binnen zoekend naar personeel vrouw was bezig met klanten en later zagen wij een jongeman van achteren komen en wij zelf gevraagd of hij ons helpen kon.. dat kon dus ik zeg wij zoeken een boxspring van maximaal 1000 euro toen zei hij direct ja dat wordt lastig want dat is niet van goeie kwaliteit dan moet je een paar honderd meer betalen (vanaf 1400 zonder hoofdvorm) en dan heb je pas goeie kwaliteit anders zouden wij binnen 3 jaar terugkomen. Ik zo wat? Ja de matrassen zijn dan op.. dus ik liep naar een bed van 899 euro dus is zeg “dit is dus rotzooi?” Nee het onderstel etc niet maar de matrassen waren van polyether en dat luchtte niet dus binnen 3 jaar zijn ze af zei hij, dus ik zo en het topmatras dan? Ja dan kwam er nog eens ruim 100 euro bij.. ik weet niet hoe het personeel ingewerkt wordt maar ze jagen de klanten weer naar buiten!! Ik zet daar nooit meer een stap binnen.

Tom 17-08-2019

Na het lezen van de review hieronder toch maar geprobeerd een bed van Beter Bed te bestellen. Dat ging enorm gemakkelijk via de webshop. De levering was snel en ik ben dik tevreden met de geleverde spullen. Volgende keer weer Beter Bed!

GeenBeterBed 12-08-2019

Ons bed zou aankomen op 24 Juli 2019 tot de levering ineens met een maand (?!) werd uitgesteld tot 19 Augustus. Echter horen we begin vorige week doodleuk dat het bed al binnen is maar dat ze niet sneller willen leveren. Dit betekent voor ons een verloren maand huur en rugklachten omdat we op de grond moeten slapen, naar de klant wordt niet geluisterd! Service via helpdesk = 0 komma 0!!!

Spijt 11-08-2019

Jammer dat ik ook niet eerder de beoordelingen van dit bedrijf heb nageplozen. Ik koop daar nooit meer iets. En als ik al deze slechte bevindingen lees, denk ik dat het niet lang op zich laat wachten dat we vernemen dat BETERBED failliet gaat! Heel begrijpelijk!
Personeel steeds ziek...ja die zijn er ook ziek van. Hoofdkantoor zou terug bellen...moet nog bellen.. nee deze zaak heeft zeker geen opgemaakt bed!!!

Rianne 09-08-2019

Wat een ontzettend slechte service, de beloofde levertijd wordt niet nagekomen. Orderbevestiging is nooit verstuurd, gelukkig wel een printscreen gemaakt zodat ik tenminste het ordernummer wist. De order heb ik geannuleerd maar was al betaald, nu maar wachten op terugbetaling, dat kan 2 weken duren, er zijn 10 dagen voorbij, waarom denk ik nu dat ik daar ook weer achteraan moet......

Jos Robijn 30-07-2019

Waardeloze ervaring gehad. Online besteld, aanbetaling gedaan. Ik wilde op een zaterdag geleverd hebben, dus moest online aanvinken dat ik een alternatieve leveringsdatum wilde en dat er binnen 2 werkdagen met mij contact opgenomen zou worden. Na 4 werkdagen heb ikzelf maar contact opgenomen met de klantenservice. Het is maar goed dat ik een foto gemaakt heb van mijn computerscherm, ik wist zo tenminste mijn ordernummer. En wat bleek? Na 4 dagen taal nog teken, geen email, niets! Toen bleek dat er in Leeuwarden niet op zaterdag geleverd werd. Blijkbaar beperkt beter bed zich tot de Randstad. Want ja , Leeuwarden is wel helemaal aan de andere kant van Nederland, tjonge jonge. Ik ga hiervoor geen vrijedag opnemen, dus heb alles gestorneerd. Ze zitten blijkbaar niet niet verlegen om verkopen, ontzettend jammer en teleurstellend. Nu maar hopen dat ik mijn geld terug krijg. Waardeloze service en een enorme teleurstelling na een eerste contact met dit bedrijf.

Thieme van der Holt 19-07-2019

Beter bed???? BETER ERGENS ANDERS

Bed geleverd ter waarde van ruim 2100EURO!!
Er zit duidelijk kleurverschil in de stoffering van het bed.
Omruilen is een optie geweest, ben zelf coulant geweest door te zeggen dat we het bed houden mits er een compensatie komt.
De compensatie is geworden: 100 EURO tegoedbon, deze dient in 1 keer besteed te worden, is een jaar geldig en MOET besteed worden aan textiel...... BAGGER SERVICE!

Moedeloos ben ik er van. 18-07-2019

Wat een ongelooflijk slechte zaak.
Totaal niet klantvriendelijk. Nauwelijks telefonisch contact te krijgen met de klantenservice. Levering wordt meerdere malen met weken uitgesteld. Verkeerde levering. Komen afspraken van geld retour niet na. Beloven dingen die niet worden nagekomen.
Zo ga je niet met klanten om.
Ik had me beter moeten inlezen op internet, dan had ik dit allemaal geweten en nooit met beter bed in zee gegaan.
Mensen, loop beter bed alstublieft voorbij.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Rosanne 10-07-2019

24-02-2019 Gemaild

Op 28 oktober hebben we bij een 4-seizoenen dekbed gekocht, te weten:​
485246 DB select sup voor/nj wol II 240x220 wol 450 gr/m2​
485253 DB select sup zomer wol II 240x220 wol 250 gr/m2​
Op dit moment gebruiken we beide dekens op elkaar, het winterdekbed dus. Nu gaat alleen om de haverklap wanneer je het bed openslaat, de deken optrekt etc. de dekens los van elkaar. Hierna moeten we de deken dus uit het hoeslaken halen om het weer opnieuw goed te bevestigen. We worden er onderhand echt helemaal gek van. Het lijkt erop dat de drukkers gewoon niet zwaar genoeg zijn voor het dekbed. Ik heb namelijk al zo lang ik mij kan herinneren een 4-seizoenen dekbed met een druksysteem, maar heb nog nooit eerder met dit soort problemen te maken gehad. ​

Op grond van artikel 15 "het geleverde product moet die eigenschappen bezitten die de afnemer op grond van de overeenkomst bij normaal gebruik mag verwachten" wil ik graag mijn klacht bij u neerleggen. Een deken open en dicht slaan moet naar ons idee zonder problemen kunnen. Dat we nu zo ongeveer om de dag het dekbed weer aan elkaar staan te maken voldoet totaal niet aan onze verwachtingen van een nieuw dekbed. Ik vroeg mij af welke oplossing jullie hierin kunnen bieden, want het dekbed op deze manier is geen doen. ​

********​

Als reactie kregen we dat we met het dekbed langs de winkel moesten komen, want dat dit een probleem was dat ze in de winkel op moeten lossen.​

********

Toen we tijd hadden zijn we in de winkel langs geweest met het complete dekbed en de bon, daar bleek onze klacht niet bekend te zijn dus dat was al moeilijk. En ook kon meneer niets aanbieden behalve een heel duur dekbed kopen, als we iets anders wilde moesten we maar mailen.​

********​

19-05-2019 Toch nog maar een keer gemaild omdat we ons niet serieus genomen voelen. ​

Een tijd terug zijn we met het hele dekbed terug in de winkel geweest. In de winkel konden ze ons alleen aanbieden om het dekbed om te ruilen voor een nieuw exemplaar, maar het nieuwe exemplaar zal heus geen betere knoopjes hebben. Daarbij waren wij volgens de verkoper de eerste die met deze klacht kwamen, terwijl bij een zoektocht op internet het web er vol mee staat. Andere oplossingen (bijvoorbeeld nieuwe stevigere drukkers of een prijscompensatie zodat we dit zelf kunnen regelen) konden ze ons in de winkel niet bieden. Volgens de winkel gaan jullie over dit soort klachten. ​

We worden hier letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd, vandaar ook dat we niet meer gereageerd hebben. Aangezien het ons toch niet lekker zit willen we toch nogmaals melden dat we jullie werkwijze niet klantvriendelijk vinden en ook nooit meer terug zullen komen in jullie winkels, wat een belabberde service! ​

*********​

19-06-2019 Komt er dan na een maand eindelijk reactie​ van de man die we in de winkel al hadden gesproken

Vervelend dat u last heeft van loslatende drukkers.​ Ik kan u aanbieden om het dekbed om te ruilen in de winkel.​ Ook is het mogelijk om te ruilen met bijbetaling, naar een dekbed van het merk Texeler deze dekbedden zitten met een rits aan elkaar. ​Ik hoor graag van u welke optie u wilt.​

********​

Echt een reactie alsof de mail niet gelezen is. We willen geen duurder dekbed en de knopen voldoen niet, daar staat het internet vol mee. Maar nee een prijscompensatie om of de drukkers vervangen o.i.d. zit er niet in. Echt zo niet klantvriendelijk!

Slecht Bed ? 02-07-2019

Ik heb een correctie laten uitvoeren door de winkel in Groningen J. Amerika.
In plaats van 190cm bij 140cm moet de Mline matras 200cm bij 140cm zijn!
Ik ben persoonlijk naar de winkel geweest nadat ik telefonisch al eens had geprobeerd
een wijziging doorgevoerd te krijgen!
Helaas vandaag gebeld naar klantenservice maar daar was na drie keer contact met J Amerika niets bekend over een wijziging.
Nu wacht ik voor de derde keer op een mailtje met de wijziging, morgen 02-07-2019 moet die binnen komen.
Ik hoop dat het goed gaat gezien de reviews hier!!
Anders wordt het annuleren, maar ook dat zal de nodige voeten in de aarde hebben zoals te lezen is in de review ...

GvE 20-06-2019

Ik heb in juni 2013 2 matrassen gekocht bij Beterbed. Een zwaarder matras voor mij (105kg) en een lichter matras uit de zelfde serie voor mijn toenmalige vriendin (48kg). Wij zijn in november 2015 uit elkaar gegaan. Omdat ik een nieuwe slaapkamer heb, wilde ik de matrassen vorig jaar verkopen en wilde de tijken laten stomen. Tot mijn grote verbazing viel het matras van mijn ex volledig uit elkaar. Alle lijmverbindingen waren los. Toen ik goed keer bleek dat het matras niet goed gelijmd was. De lijm "rupsen"lagen er los tussen. Hoe is het mogelijk dat de lijm niet in de poreuze gaatjes van het schuimrubber trekt (???). Dit matras is dus 2 jaar en een paar maanden gebruikt door iemand van 48kg. Mijn matras is iets meer dan 4 jaar gebruikt terwijl ik 105kg weeg. Niets mee aan de hand.
Ik heb toen een mail gestuurd met deze klacht. Ik kreeg doodleuk te horen dat de matrassen net 2 maanden uit de garantie waren en dat ze niets meer voor mij konden betekenen. Ik heb toen gebeld en ze konden wel een monteur langs sturen om deze te lijmen volledig op mijn kosten. Hier was ik het niet mee eens natuurlijk. Blijkbaar mag een matras van Beterbed na 3 jaar (ok 5 jaar in dit geval) volledig uit elkaar vallen.
Recent nog een mail gestuurd dat een persoon van een andere zaak had gekeken en tot de conclusie kwam dat het echt een productie fout was. Geen reactie. Nog 2 maal een herinneringsmail gestuurd dat ik nog geen antwoord had gehad. Wederom geen reactie.

Blijkbaar gaat Beterbed zo om met klanten met een klacht.

Appie 13-06-2019

Haf al eerder iets besteld warlt niet goed ging. Nu probeer het nog 1 keer betaald via iDEAL zeggen ze dat er niet betaald is. Copie van mijn rekening opgestuurd moet ik nog een aantal dagen wachten op het eindresultaat. He hallo dit i s geen service. Waar is mijn geld gebleven. Laatste keer via beter bed.

Dominique 20-05-2019

Bij Beter Bed in Spijkenisse werden we netjes geholpen.
Tijdens montage door de heren van Beter Bed bleek er een montage fout in te zitten.
Daarna alleen maar Waardeloze service via de klantenservice.
Telefonisch heel SLECHT bereikbaar.
Chat snel bereikbaar maar, kunnen WEINIG/Tot NIKS voor je betekenen.
Hopelijk wordt ons probleem snel opgelost.
Maar, ieder geval geen BETER BED meer voor ons.

Ryhn 18-05-2019

1 ster is zelfs te veel! Belachelijke bezorgtijden waardoor mijn bestelling 2 keer niet is geleverd terwijl ik tientallen keer heb gebeld en gechat om een voorkeur aan te geven. Totaal niet klantvriendelijk. Ik heb 2 maanden op de grond geslapen dankzij beterbed en heb uiteindelijk mijn bestelling geannuleerd. Nooit meer beterbed voor mij. Beterbed is slechterbed.

Nick 14-05-2019

Een ster voor de goede service in de winkel in Sliedrecht. Voor de rest het waarderen niet waard! Ik moet eigenlijk even wachten met schrijven tot ik afgekoeld ben! Maar goed, dat wachten doe ik al vanaf 12 Januari en dat zal nu dus nog tot 25 Juni (misschien/waarschijnlijk langer) moeten!
Vandaag voor de zoveelste keer de leverdatum opgeschoven! Lig al weken op een "leenmatras" NAAST ons deels geleverde bed! Aangezien Beter Bed het niet voor elkaar krijgt om de levering te bespoedigen een negatief bericht op internet, helaas ben ik zo te zien niet de enige.

Fred 25-04-2019

Gewoon schandalig slecht BETER BED ,op 5 Januari een boxspring gekocht van 4150,00 ,aflevering op 2 April ,op 28 Maart word ik gebeld dat het bed niet compleet was en dat de aflevering gewoon werd verplaatst naar 24 April ,en daar moesten we het maar mee doen punt uit ,Op 24 April gisteren dus word het bed gebracht en in elkaar gezet blijkt dus dat allebei de motoren van het bed kapot waren ,ik weer gebeld naar de klantenservice van BETER BED ,ja jammer maar is niet anders ,vanmorgen kreeg ik een mailtje van BETER BED ,dat ze morgen langskomen ,ik dacht oké dat is snel word ik net gebeld en ze komen 13 Mei langs en van dat mailtje hadden ze nog nooit van gehoord en boeide ook niet ,geen enkele compensatie of wat dan ook van BETER Bed ,als wij ons wat beter hadden opgelet hadden we kunnen weten dat BETER BED gewoon een HELE slecht zaak is ,heel veel klachten en zeer zeer slechte service .dus al krijg ik een bed voor niks ,wil ik het nog niet ,Ga niet in zee met BETER BED ,gewoon schandalig slecht ,vooral de zogenaamde klantenservice

Remmy 19-04-2019

3x verkeerde bed geleverd.
Bed besteld, in de winkel Hoorn goede service. Daarna het volgende leveringstraject:
- leverdatum werd uitgesteld
- 1e levering verkeerde kleur bedbox
- 2e levering verkeerde kleur bedbox
- 3e levering verkeerde kleur bedbox.

In totaal heb ik 3 keer een vrije dag moeten nemen wat mij veel geld gekost heeft. We zijn nu 4 maanden verder en ik heb nog steeds een gedeeltelijke zwart en bruin bed i.p.v. een volledig zwart bed.

Op de site kan ik geen review plaatsen. Hierover heb ik contact opgenomen met de klantenservice en zij kunnen/willen mij niet vertellen hoe ik dit moet doen. Dit moest ik zelf uitzoeken. Bijzonder voor een bedrijf dat zegt 100% klantvriendelijkheid te zijn.

Boze klant 13-04-2019

Ik heb in oktober 2018 een ledikant, eclectische bodems en matras gekocht.
Na 6 weken wachten werd het gebracht en geïnstalleerd. Na enkele dagen voelde ik een deuk in het Matras. En de bodem begon te piepen🥴
Na een controle van servicemonteur bleek dat er een probleem was?
Dit hoort niet, gaf hij aan. Dit moet worden omgeruild. Na wachten en de nodige telefoontjes kwam begin dit jaar eindelijk het nieuwe matras en bodem ( wat ik opnieuw had uitgezocht) binnen. Was duurder maar dan had ik wat beters? Nadat dit was geïnstalleerd, kreeg ik weer het zelfde. Binnen 2 weken wéér een deuk en een piepende bodem. Ik weer contact gehad en na vele telefoontjes , veel miscommunicatie heb ik geeist dat ik mijn geld terug wilde. Eindelijk na veel druk heb ik eindelijk een de deal rond gemaakt en afgehandeld. Zéér slechte communicatie en klachten en klantenservice

Ellen 10-04-2019

Nou, hebben jullie even? Op 24 november 2018 kocht ik bij B.B. het easy pocket matras. Volgens hun zeggen als beste getest(!) dus dacht ik het kan niet beter. Ik heb het bed op mijn boxspring gelegd en verheugde mij al op de nacht en die eerste was het al raak. Ik voelde iets in mijn rug priemen en toen ik 's morgens opstond zag ik overal bulten en bobbels in het matras. Er hing een flap aan het matras met de mededeling, af en toe matras keren. Dat deed ik natuurlijk maar het werd er niet "beter" op. Ik gebeld met beter bed en mijn klacht uitgelegd. Ze zouden een expert sturen. De man diende zich 11 februari aan en constateerde dat de onderliggende matrassen er de oorzaak van waren. Ik natuurlijk die matrassen er onder vandaan gehaald maar de klachten werden niet minder. Ik in april weer gebeld dat het slapen nog steeds rampzalig was en ik iedere ochtend gebroken opsta. Ze wilde weer een expert sturen maar dat zou mij da € 60,- gaan kosten als de klacht ongegrond blijkt. Maar ik had echt geen puf om weer zo'n man naar binnen te halen en stelde voor het matras op te komen halen en mij het aankoop bedrag terug te betalen. Nou, dat is dus niet hun strategie en zal ik het hiermee moeten doen.

Mirr 29-03-2019

ontzettend slechte service. 1.5 maand gewacht op bestelling om vervolgens 1 dag van te voren gebeld te worden dat het bestelde matras niet leverbaar is. aangegeven dat we dan wilden wachten tot de bestelling compleet was, dat kon niet. Na veel morrelen 2 leenmatrassen geregeld met moltons. De moltons waren niet meegeleverd en bij het in elkaar zetten van het bed bleek een onderdeel te ontbreken. houtje touwtje opgelost en slapen maar. maar de 2 matrassen schuiven waardoor je in een greppel beland wat niet echt lekker is voor je rug. De belafspraak voor ons eigen matras werd niet nagekomen dus zelf maar weer gebeld. Matras is over 2 maanden!!!! pas leverbaar. Gezegd dat ze dan alles wel weer op mogen halen en we ons geld terug willen. Maar nee, we kunnen het alleen het matras annuleren en verder moeten we het maar uit zoeken.

schandalige manier van met mensen omgaan!! Wat een waardeloze werkwijze. Wij gaan nooit meer naar beter bed, geeft alleen maar ellende.