Bestsellers.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bestsellers.nl.

Bestsellers.nl stelt zich voor

Bestsellers.nl is een eerlijke en betrouwbare internetwinkel met een afhaalbalie in Zwaag (Hoorn NH). Bestsellers.nl levert al sinds 1999 een heel breed assortiment, van wasmachine tot televisie. Bestsellers.nl heeft een uitstekende relatie met de Nederlandse importeurs waardoor u altijd verzekerd bent van volledige Nederlandse garantie en een Nederlandse handleiding.

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

anoukvdakker 10-02-2014 Via de website gekocht

2,7

De site is overzichtelijk

Omdat wij na 2 weken nog niets vernomen hadden over onze bestelling probeerden wij om te bellen. Helaas werd de telefoon na meerdere keren proberen steeds niet opgenomen en na het achterlaten van ons telefoonnummer zijn we ook niet terug gebeld. Na een e-mail te hebben gestuurd en 7(!) dagen wachten hadden we eindelijk antwoord. En dat antwoord was: uw product is niet meer leverbaar. Sorry? Zou je daar je klanten niet zelf even van op de hoogte brengen i.p.v. dat de klant daar 3 weken lang zelf achter aan moet gaan. Hele slechte service!

Aanbeveling
Ik zou deze winkel niet aanbevelen omdat het gewoon niet goed was. zeer klantonvriendelijk.

Extra toelichting
We hebben dit product dus niet in ons bezit maar ik wilde de mensen waarschuwen voor deze klantonvriendelijke service

Tinuzz 07-02-2014 Via de website gekocht

Bestellen is een makkie

Zeer direct mailcontact met de winkel!
Personeel denkt mee met de klant.

Aanbeveling
Zeer direct contact met de winkel.
Meedenken door het personeel (ondanks dat het een webwinkel is).

Extra toelichting
Onlangs een wasmachine bij deze winkel gekocht. Aangezien dit een 2012-model was bleek deze niet meer bij de fabrikant leverbaar te zijn. Dit bericht is gelijk doorgespeeld naar mij en hebben een perfect alternatief aangeboden. Kortom: Goedkoop, direct contact en meedenkend met de klant!

Bas_22 06-02-2014 Via de website gekocht

3,5

Eerste stappen gingen goed, account aanmaken, bevestiging ontvangen maar na de eerste 2 berichten, kon ik niets van de webwinkel ontvangen.

Aanbeveling
Ik heb hier een slechte ervaring met Bestsellers.eu. ik vond hun handeling van mijn bestelling niet helemaal kosher.

Extra toelichting
Om het kort samen te vatten; sommige webwinkels zoals Bestsellers.eu kunnen soms een product niet leveren. Ze hebben geen voorraad en de desbetreffende fabrikant geeft geen gehoor aan nieuwe bestellingen. Maar webwinkels toch beweren dat het product goed leverbaar is en bieden ook de goedkoopste prijs. De klant bestelt een product, betaalt met Ideal, en wacht op iets dat nooit komt. Tegelijkertijd komt de webwinkel met een aantrekkelijke aanbieding van een alternatief product. Op 15-01-2014, bestelde ik een wasmachine (Bosch WAQ28461NL) bij Bestsellers.eu. Op hun site de wasmachine is ‘Goed leverbaar, 2-5 werkdagen’ verklaard. Ik betaalde met Ideal en krijg meteen een mail bevestiging van de winkel. 5 dagen later, had ik nog niets van de winkel vernomen. Op de zesde dag, logde ik in aan mijn account bij Bestsellers en vond een bericht van 15 januari met de mededeling dat de wasmachine niet leverbaar is omdat Bosch geen levering datum kan geven maar Bestsellers heeft een andere, betere, duurdere machine voor mij met slechts € 25 bijbetaling. Ik heb Bestsellers gemaild met de vraag; ‘waarom ben ik niet via een mail geïnformeerd?’. En met de mededeling dat ik de andere machine, hoe goed dan ook, niet wilde. Hun antwoord, weer niet via email maar als bericht op hun site, was dat hun mails door Gmail als spam beschouwd worden en in spam bak belanden. In mijn spam bak of verwijderde items was geen mail van Bestsellers maar stel dat hun mail, vanwege de aanbod van de andere wasmachine, door Gmail als spam beschouwd was en nooit aangekomen was. Waarom stuur je me reclame? Waarom bericht je me niet dat mijn bestelde wasmachine niet leverbaar was? Daar natuurlijk krijg ik geen antwoord. Nog een paar dagen gewacht en op de 12de dag, vroeg ik Bestsellers om mijn geld terug te storten. Ze antwoorden dat ze mij opnieuw gemaild hadden met dezelfde aanbod voor de andere wasmachine. Die mail had ik natuurlijk niet ontvangen maar had ik er behoefte aan. Ik had al eerder duidelijk aangegeven had dat ik geen andere wasmachine wilde. Ik vroeg ze of dit niet misleidend was dat nog steeds mijn bestelde wasmachine op hun site ‘Goed leverbaar, 2-5 werkdagen’ verklaard was? Daar kreeg ik natuurlijk geen antwoord. Op 14de daag had ik eindelijk mijn geld terug gestort op mijn rekening. Blijkbaar, zijn in business dit soort half waarheden allemaal toegestaan. En de webwinkel probeert dit soort ‘ongelukjes en foutjes’ met een ‘sorry voor de ongemak’ recht zetten. Maar hoe kan ik zo’n bedrijf aanbevelen? BobShop, Bol.com zeggen dat dit product uitverkocht is en dus accepteren van je bestelling niet. Veiligkopen.nu mailt dezelfde na dat ik het via mail een duidelijk antwoord gevraagd had. Wehkamp leverde het product binnen 48 uur maar € 30 duurder dan de Bestsellers laagste prijs. Groeten, -

Arendjan 06-02-2014 Via de website gekocht

Bestsellers leverde niet standaard de Gratis Battlegrounds™ Starter Pack bij de TV. Maar na de vraag kregen we die er gewooon bij dat is service.

Daarnaast werd de TV de dag erna bij mij thuisbezorgd terwijl de levertijd 2-5 dagen was.

Assortiment
Als ze een product niet hebben op de website en je vraagt ernaar kunnen ze dit meestal ook gewoon leveren.

Zie Motivatie hierboven.

miichell89 04-02-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijke en duidelijke site

Ik kreeg gelijk reactie na mijn bestelling

Breed assortiment

Aanbeveling
Het is goed geregeld allemaal dus zeker aan te bevelen

Satishfaction 30-01-2014 Via de website gekocht

Via kieskeurig het gewenste product gekozen en doorgeklikt naar bestsellers. Moest wel veel gegevens invullen ipv snel bestellen

Product aangeschaft en word netjes op de hoogte gehouden over de verzending, dus erg fijn. Mooie is dat je ook een afhaallocatie kan aangeven.

Aanbeveling
Heel erg klantvriendelijke website op het invulformulier na

Alja4 28-01-2014 Via de website gekocht

2,7

Pas na 2 mailtjes van onze kant kregen we een reactie van Bestsellers.eu

Aanbeveling
Omdat we een slechte ervaring hebben met de levering van het bestelde artikel, gaan wij Bestseller.eu aan niemand aanbevelen

Extra toelichting
Espresso apparaat besteld, zou binnen 2 tot 5 dagen geleverd worden. Omdat het apparaat een cadeau was, hebben we 2 x een mail gestuurd met de vraag wanneer er geleverd zou worden. Om een lang verhaal kort te maken, na 2 weken hadden we nog niets ontvangen. Na annulering is het geld gelukkig snel teruggestort op onze rekening. Donderdagavond zelfde product besteld bij Media Markt, vrijdagochtend bezorgt. Het kan dus wel..

Leon0066 29-12-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Niet de eerste ervaring met Bestsellers. De vorige verliepen oké. O.a. een stofzuiger en 2 TV's. Niet altijd de goedkoopste maar wel vaak een nette prijs. Over de bestelprocedure kan je niets zeggen. Keurig bevestiging plus je kan het pakketje volgen. Besteld om 17:00 uur. Volgende dag in huis. Klasse Kan de winkel zeker aanbevelen.

CoLiKo 16-12-2013 Via de website gekocht

Goede duidelijke site, vanuit je luie stoel bestellen.

Wij hadden voor een droger gekozen, deze was niet direct leverbaar maar Bestsellers kwam met een prima alternatief.

Assortiment
Eigenlijk is alles te bestellen.

Aanbeveling
Zeer aanbevelingswaardig, prima personeel, weet waarover men praat en servicegericht.

Extra toelichting
Dit is een voorbeeld van hoe een webshop zou moeten zijn. Van bestelling tot aflevering is alles duidelijk te volgen. plezierig is het feit dat er binnen een tijdvak van 2 uur afgeleverd wordt. Hierdoor hoef je niet lang te wachten. De aflevering bij ons werd zelfs binnen een uur gepland. Bestsellers doet zijn naam eer aan "Best"!

Sjaak Nootebos 29-11-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website, heldere bestelprocedure.

Vanmorgen led-tv besteld, vanmiddag opgehaald. Snel, correct en vriendelijk.

Assortiment
In diverse categorieën breed aanbod. Wat niet in assortiment zit, kan worden besteld.

Aanbeveling
Altijd zeer lage prijs, dikwijls de goedkoopste. Snelle levering. Klantvriendelijke aanpak.

o.dehaan 13-11-2013 Via de website gekocht

winkel is vlak in de buurt

bellen zelf dat ze langer open blijven zodat je de spullen kunt ophalen. TOP

vind wat ik zoek

jilsink 13-11-2013 Via de website gekocht

valt helemaal niets op aan temerken. Loopt allemaal soepel en helder.

afhandeling loopt gesmeerd en je kunt goed volgen wat er aan de hand is daarvan wordt je ook nog eens via mails op de hoogte gehouden

Assortiment
Men had in het assortiment wat ik had gekozen en dat is tot nu toe altijd zo geweest

natuurlijk

Extra toelichting
Al eerder iets gekocht loopt altijd prima

Banjer1Klaas1 11-11-2013 Via de website gekocht

Wij wonen in de buurt, het is zelfs de dichtsbijzijnde winkel. Dus zoooooo makkelijk

Prima service,
Als de bestelling biinen is. dan krijg je een mailtje en een sms bericht.

Ruim uitgebreid assortiment

Aanbeveling
Prima service, en alleen eerste klas produkten

hgerssen 31-10-2013 Via de website gekocht

Aanbeveling
Pprima service: zetten de verwachting realistisch maar overtreffen die

gabrieldej 22-10-2013 Via de website gekocht

Wasdroog combi niet meer leverbaar, kon kiezen uit of geld terug of beter model. Snelle en vriendelijke levering!

Aanbeveling
De wasdroog combi die ik zocht was het maar 1 euro duurder dan goedkoopste winkel. Kreeg hier echter 4 pakken wasmiddel cadeau. En uiteindelijk dus ook een beter model.

Extra toelichting
Klantenservice was heel vriendelijk en zocht naar een goede oplossing. Prijs en service was gewoon zoals je het verwacht.

Rene C. 07-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website en goed volgbaar bestelproces

We kregen zonder bijbetaling een nieuwer type condensdroger aangeboden omdat de versie die wij besteld hadden een lange levertijd zou hebben

Uitgebreid assortiment

Aanbeveling
Ze doen wat ze beloven; ik beveel Bestsellers.eu zonder twijfel aan

Extra toelichting
Dit de tweede keer dat we een bestelling deden bij Bestsellers.eu. Een prima webwinkel met scherpe prijzen. Ze doen wat ze beloven. Service bestaat nog!

Syrah 29-08-2013 Via de website gekocht

Thuis winkelen, rustig specificaties bekijken en reviews.

Vanaf bestelling tot levering wordt je op de hoogte gehouden d.m.v. mailberichten.
Snelle levering!
Van mij mogen de verzendkosten wegvallen bij de duurdere bestellingen of vanaf een bepaald bedrag ook om te blijven concurreren met andere webwinkels.
Verder heb ik geen mening over afhandelingen met garantie of als producten niet geleverd kunnen worden en al betaald zijn enz.
Bij mij (nog) niet aan de orde geweest. Product pas paar dagen in bezit

Assortiment
Ik vond wat ik zocht, verder niet naar volledig assortiment gekeken.

Aanbeveling
Zelf zou ik hier ook zonder aarzeling weer bestellen.
Vond het zelf een hele prettige manier van bestellen en leveren.

Extra toelichting
Duidelijke website. Goede communicatie tijdens bestelling. Snelle levering.

Micmanlu 28-08-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Geen klagen, gewoon snel en goed geleverd.

penvugt 27-08-2013 Via de website gekocht

duidelijke website

net voor 15 uur besteld en toch de volgende dag in huis

Aanbeveling
erg goede communicatie en service

PStrijder 27-08-2013 Via de website gekocht

Makkelijke site, gebruiksvriendelijk

Netjes direct bevestigingsmail gekregen, duidelijk en overzichtelijk

Assortiment
We hebben gevonden wat we zochten

Geen reden waarom niet

Extra toelichting
Snel en prijs kwaliteitverhouding is prima Daarnaast hebben ze ook nog lage verzendkosten

SK-amsterdam 26-08-2013 Via de website gekocht

nice and clean website

Ordered a Samsung washing machine. Got confirmation of delivery the day after. They were 30 minutes late, however, they called and informed me about this beforehand (stuck in traffic) - Paid for the extra service to get the washing machine delivered to the 3rd floor. (Poor guys had to carry this). Well worth it. And they took my old one with me.

Has what you need.

Aanbeveling
I've ordered from them twice. Competitive prices and fast delivery. Recommended!

+ fast delivery + great selection + Great prices

delaViques 25-08-2013 Via de website gekocht

De site is intuitief goed opgezet. Kon alles zeer eenvoudig vinden.

Uitstekende service; vroeg advies over technische details en kreeg binnen 15 minuten een deskundig advies op basis waarvan ik tot de beste koop kon besluiten.

Assortiment
Voldoende keus in assortiment. Ook als een apparaat niet meer leverbaar was werd een goed alternatief aangeboden tegen een nog lagere prijs om mij tegemoet te komen.

Aanbeveling
Zeker aanbevelen. Meerdere bestellingen gedaan in het verleden en deze zijn allemaal probleemloos verlopen.

Extra toelichting
Met name de snelle reaktie (mail) op vragen en de deskundige informatie spraken mij zeer aan.

carla baumans 23-08-2013 Via de website gekocht

In een woord simpel en das toch de bedoeling!!

Maar liefst 6 mailtjes ontvangen met bevestigingen en informatie over de zending, geweldig

Assortiment
De website ziet er goed en volledig uit, makkelijk alles te vinden en genoeg keus.

DOEN!

Extra toelichting
Zoals al aangegeven, heel tevreden, zo kan het dus ook!

Leodederde 23-08-2013 Via de website gekocht

makkelijker kan echt niet

Aanbeveling
Altijd eng om bij een onbekende partij te bestellen. bij problemen kun je niet tegen de balie schoppen. Het liep goed af...

Extra toelichting
Van service heb ik geen gebruik hoeven maken en in het assortiment heb ik mij niet verdiept. De opdracht (aankoop) was niet ingewikkeld, maar werd keurig tot in detail keurig verzorgd. Dus een aanrader. Gevonden via hardware.info dus de prijs was very OK.

R.Kamphuis 21-08-2013 Via de website gekocht

Zonder de deur uit te gaan lekker op je gemak met een kop koffie achter de pc
winkelen.

Na eerst een leveringsprobleem te hebben gehad een prima alternatief aangeboden gekregen en dit tegen de zelfde prijs en voorwaarden.

Assortiment
Voor mijn interesse's hebben ze bijna alles.

Aanbeveling
Zeker aanbevelings waardig na op opgedane ervaring met Bestsellers

Extra toelichting
Mijn motivatie is zoals ze ik in de hieronder geschreven punten heb beoordeeld. Het enigste minpuntje was dat ik ruim een week moest wachten om te horen dat mijn eerst bestelde wasmachine niet leverbaar was. Hier had wat eerdere communicatie over mogen plaatsvinden.

rikweeting 21-08-2013 Via de website gekocht

snel gevonden via kieskeurig.nl

UItgebreide communicatie per mail

Aanbeveling
Wat ze hebben, leveren ze supersnel!

Extra toelichting
Prima webwinkel die snel levert, geen minpunten.

J bes 18-08-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Laagste prijs. Probleemloze bestelling en dito levering. Aangezien Best Sellers bij mij om de hoek zit was ophalen geen enkel probleem. Vriendelijk personeel en zeker een vervolg waard.

doetsie 17-08-2013 Via de website gekocht

Goede duidelijke website

er was een ongeluk bij de coentunnel, ik werd gemaild en mij werd verteld dat de auto te laat aan zou komen bij het distributiecentrum in amsterdam, de auto is door gereden naar purmerend en heeft daar de produkten die ik had besteld afgegeven, echt topservice, de volgende dag had ik alles in huis!

Hans Barnhoorn 16-08-2013 Via de website gekocht

Aanbeveling
Zo makkelijk online bestellen en de volgende dag ophalen

Extra toelichting
Ik heb mijn printer bij Bestsellers gekocht omdat hij de goedkoopste was en mijn bestellingen die ik eerder had gedaan heb ik ontvangen zonder maar ook één minpunt.

Pvwkdm 16-08-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goedkoopste totaalprijs voor de set die ik wilde hebben + snelle levering

us2013 16-08-2013 Via de website gekocht

Makkelijk besteld

Goede service en werd goed geinformeerd

Assortiment
Veel aanbod, maar de airco die ik had besteld was niet meer leverbaar. Heb een alternatief aangeboden gekregen.

Aanbeveling
Bestsellers.eu kwam heel betrouwbaar over

Extra toelichting
Over het algemeen erg tevreden met mijn bestelling, afhandeling en bezorging

EMOFF 16-08-2013 Via de website gekocht

Bestellen via de site was eenvoudig en duidelijk

De levertijd was langer dan verwacht. Het product was op voorraad maar werd pas na 6 dagen bezorgd

Assortiment
Heel uitlopend assortiment veel keus

Goede ervaring

Extra toelichting
Goed assortiment goede prijs, site duidelijk en bestellen makkelijk. Minpunt lange levertijd en weinig informatie over bezorgstatus

wimkl 16-08-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

Bij het afhalen werd ik vlot geholpen en werd de wasmachine voor mij ingeladen.

Assortiment
Regelmatig kom ik hier precies het artikel tegen dat ik zoek.

Aanbeveling
Tot nu toe goede ervaringen hier.

Extra toelichting
Tot nu toe goede ervaring hier

micste 16-08-2013 Via de website gekocht

de site is overzichtelijk en duidelijk, artikelen zijn makkelijk te vinden

duidelijke mail over de bestelling, levertijd, snel geleverd

Aanbeveling
deze site is betrouwbaar, levert snel en ook nog eens de goedkoopste, thuis bezorgd betaal ik nog veel minder dan in fysieke winkels

snel, betrouwbaar, goedkoop

gelderhof 16-08-2013 Via de website gekocht

kwam snel op de site

had per ongeluk 2 x zelfde besteld, door computeruitval. Dat zag ik op de bevestigingsmail. Dacht "oeps" gelijk mailen, probleem gelijk opgelost.

Aanbeveling
goed gehoplen, duidelijke mail met bevestiging en verloop verzending.
Kort en krachtig !

Extra toelichting
korte levertijd, duidelijke mail met gegevens. Geen overbodige teksten met 'kleine lettertjes' enz

Alex Hoogeboom 09-08-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Uitstekende service, kan niet anders zeggen. Onze oude wasmachine was helaas overleden, dus moest er z.s.m. een nieuwe komen. Gekozen voor bankoverschrijving wat normaliter een dag in beslag neemt, maar bestsellers bood de wasmachine al aan bij de installateur zodat we niet een extra dag moesten wachten op de wasmachine. Bestsellers.eu zet net even dat extra stapje om je zo goed mogelijk te helpen.

pippeling 23-07-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ik had een philips stofzuiger besteld (9150). Het gewenste type bleek uiteindelijk niet leverbaar. Bestsellers bood me toen een duurder type (9173)met korting aan. Ervan uitgaangde dat dit geen verkooptruc is (type 9150 staat nu op de site als binnen een dag leverbaar) is dit een nette aanbieding. Levering was prima.

Bouwhuis82 23-07-2013 Via de website gekocht

Snel online bestellen, direct respons.

Het door mij bestelde model bleek moeilijk leverbaar. Ze deden direct een tegenvoorstel. Ik heb daarna een ander voorstel gedaan en daarmee gingen ze direct akkoord!

Assortiment
Alle gangbare artikelen zijn te vinden.

Uitstekend geholpen, snel geleverd

Extra toelichting
Bij de initiele bestelling had ik een ander type uitgezocht. Ik kreeg de volgende dag een e-mail dat dit model moeilijk leverbaar was en ze deden een voorstel met een gelijksoortig model. Na enig speurwerk zelf een tegenvoorstel gedaan van nog een ander type en daar gingen ze akkoord mee zonder problemen en zonder extra kosten. Dat noem ik goede service!

FLYERDEALS.NL 19-07-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ik was met spoed op zoek naar een camera van JVC en Bestsellers leek deze in huis te hebben. Voor de zekerheid even gebeld en werd zeer goed geholpen. Sterker nog: ik kon hem diezelfde dag nog ophalen of anders de dag erna laten leveren. Gekozen voor deze laatste optie en de dag erna netjes ontvangen. Hulde! Dit was mijn tweede aankoop via Bestsellers en kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over deze winkel en haar service!

Tropicalflower 18-07-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met een goede zoekmachine

Ik heb de bestelling op maandag besteld en had verwacht het de volgende dag binnen te hebben maar het kwam een dag later.

Aanbeveling
Prima webwinkel, maar had verwacht dat de bestelling de volgende dag zou binnen komen. Geen melding ontdekt wanneer er zou worden geleverd.

RM2011 17-07-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Geweldige service (telefonisch). Na de bestelling geplaatst te hebben op de aangegeven dag geleverd. Top product! Wel vroeg de vervoerder 10 euro voor het binnen zetten, maar na het aanbieden van een bakje koffie deed hij dit gratis. Nu lekker koel drinken en ijsblokjes!

Officiele reactie van Bestsellers 17-07-2013

Beste "RM2011",
Hartelijk dank voor uw review! De transporteur brengt de bestelling altijd even naar binnen, zonder extra kosten. We zullen de betreffende chauffeur hierop aanspreken.
We wensen u veel plezier van uw nieuwe koelkast.

Mvg,
Cas van den Engh
Bedrijfsleider
Bestsellers.eu

shovel19740 16-07-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig en snel.

Binnen een dag antwoord op een vraag.

Zeer uitgebreid assortiment.

Aanbeveling
Door het complete aanbod en eenvoudige manier van bestellen.

Stefanovic85 10-07-2013 Via de website gekocht

Evenvoudig en snel besteld.

Service was prima en de levering was binnen 1 dag.

Extra toelichting
Echt super tevreden over de service van deze winkel. Bestelling voor 3 uur en de volgend dag lag het pakketje al op de deurmat. Telefoon was netjes verpakt en geen schade. Al met al topservice!

magic1999 03-07-2013 Via de website gekocht

Super snelle levering !

Aanbeveling
super service, snelle levering, goede prijzen.

Extra toelichting
lage prijzen, goede service en snelle levering.

Judith Dam 03-07-2013 Via de website gekocht

Afhaaltijden zijn niet helemaal optimaal, maar als je perongeluk toch voor de deur staat, dan doen ze graag voor je open! Top!

Extra toelichting
Al meerdere keren iets besteld en zeer tevreden over deze webshop. Voordelig, snel, compleet, correct. Eigenlijk niets op aan te merken!

Kees uit de Ketting 03-07-2013 Via de website gekocht

Eenmaal klant zijn er geen herhaalhandelingen meer nodig om bestellingen te plaatsen.

Vriendelijk personeel

Assortiment
Als het niet in de onine catalogus staat kun je vragen jouw artikel naar keuze alsnog erin op te nemen.

Aanbeveling
Prijsstelling heel vaak beter dan concurenten.

JoostFr48 03-07-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Prettige site met voldoende assortiment, bestellingen worden vlot afgehandeld, vriendelijk en behulpzaam personeel in de afhaalwinkel.

h.kaplan3 03-07-2013 Via de website gekocht

thuis winkelen, op je gemak

goede service, als een artikel niet op voorraad is krijg je een andere aangeboden voor een mooie prijs

ze hebben echt alles

Aanbeveling
aan te bevelen aan iedereen.

Extra toelichting
je heb zoveel producten in een winkel en dat is super makkelijk. je hoeft niet van de ene site naar de ander. je word goed op de hoogte gehouden van de bestelling en verzending. telefonisch ook heel goed bereikbaar. top!

BikDune 21-06-2013

Aanbeveling
Goede prijs en snelle levering, ook bij bv AH in de buurt. Prima service!

Extra toelichting
Helemaal niets op aan de merken: goede prijs, geen verzendkosten en de volgende dag in huis. Toppie!

Rozentuintje 21-06-2013

De site is duidelijk en overzichtelijk. Je kunt daarnaast kiezen tussen verschillende manieren van bezorgen of afhalen en daarbij zijn al deze opties kostenloos!

Gezien een mislukte bestelling bij een andere site had ik enige haast met het ontvangen van het product. Ik heb de situatie gemakkelijk tijdens het bestel proces aan kunnen geven en ontving binnen een half uur een reactie en een bevestiging dat het met spoed geregeld zou worden!

Alles wat je zoekt!