Bestsellers.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bestsellers.nl.

Bestsellers.nl stelt zich voor

Bestsellers.nl is een eerlijke en betrouwbare internetwinkel met een afhaalbalie in Zwaag (Hoorn NH). Bestsellers.nl levert al sinds 1999 een heel breed assortiment, van wasmachine tot televisie. Bestsellers.nl heeft een uitstekende relatie met de Nederlandse importeurs waardoor u altijd verzekerd bent van volledige Nederlandse garantie en een Nederlandse handleiding.

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Liane Schaper 19-11-2014 Via de website gekocht

De bestelde droogtrommel was niet binnen een paar dagen leverbaar, mocht kosteloos duurdere uitzoeken.

Assortiment
Is groot, wil je iets kopen, kijk altijd eerst bij Bestsellers.eu

Aanbeveling
Alles is mogelijk, afhalen, bezorgen,
online betalen of contant. Aan U de keus.

Extra toelichting
Pracht apparaat, 7 kg vullen, enorm stil, veel keuze programma's, ben er erg blij mee.

Gordijntje 10-11-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Snel besteld en snel geleverd

Kasperarie 10-11-2014 Via de website gekocht

Heel overzichtelijk

Heel snelle service

Zeer uitgebreid

Komen na wat ze beloven

Extra toelichting
Hebben voor het eerst hier besteld,alles boven verwachting afgehandeld

AlphaBravoCharlie 06-11-2014 Via de website gekocht

Lekker thuis besteld en thuis laten afleveren. Ik woon zelf in de buurt van Zwaag, maar mijn auto is te klein om een wasmachine in te vervoeren. Bestsellers heeft hem vandaag keurig afgeleverd bij mij in Hoorn. De aardige jongen kwam vriendelijk en professioneel over zoals ik had verwacht. Hij nam het oude apparaat mee en had mij gelijk ook nog wat hulp geboden met de tv, waar ik een aantal zenders op miste. Super service!

Na mijn bestelling werd door bestsellers aangegeven dat mijn bestelde wasmachine een langere levertijd had vanuit Bosch. Natuurlijk super dat ze de klant informeren, hierop kreeg ik een alternatief aangeboden voor een nog luxere wasmachine zonder bijbetaling.

Assortiment
Bestsellers heeft altijd een erg uitgebreid assortiment op de website staan. Hierdoor hebben zij voor elke prijsklasse en product.

Aanbeveling
Bestsellers maakt al zijn beloftes waar en zorgt voor een professionele indruk via de mail en persoonlijk. Ik zal Bestsellers bij iedereen gaan aanbevelen.

Extra toelichting
Ben nu al een aantal jaren klant bij Bestsellers en zal dat zeker blijven. Het aanbieden van een luxer en voorradig model was super. Mijn wasmachine ging stuk en een dag later kon ik alweer gaan wassen. De bezorger was vriendelijk en behulpzaam. Top!

Dirk van Eekeren 13-11-2014

Ik ben zeer tevreden over de service van Bestsellers eu. Je wordt er op prettige wijze ontvangen en ze nemen de tijd voor je.
Ik geef ze een 10.

albertnauta 06-11-2014 Via de website gekocht

Op e-mails wordt vrij direct gereageerd.

Extra toelichting
Dit is echt een winkel die meedenkt. De door ons bestelde Miele wasdroger kon door de fabrikant niet worden geleverd. De winkel kon geen indicatie geven wanneer wel. Zij boden een goed (en duurder) alternatief aan voor dezelfde prijs als de oorspronkelijke droger. Die vonden wij minder gepast en wilden liever nog even wachten. Na een ruime week, waarin Miele geen duidelijkheid bracht, werd begripvol voor de wachttijd door Bestsellers.eu een andere suggestie aangeboden die meer paste bij de onze bestaande Miele wasmachine. En ook weer voor de zelfde prijs. Order is vervolgens keurig en op de afgesproken levertijd afgeleverd. Complimenten voor het meedenken en de service!

JMMUYS 04-11-2014 Via de website gekocht

Na ontvangst van nieuwsbrief bestelling gedaan. Snel en duidelijk aankoopproces.

Heb verkoper verzocht aan te geven op basis van aanwezigheid op bepaalde dagen verzending te vertragen, waarop snel en meewerkend werd gereageerd. Verzending en bezorging goed verzorgd.

Assortiment
Doet niet onder voor een ketenwinkel. Merk in nieuwsbrief af en toe verrassende aanbiedingen van producten die ik niet zo snel bij Bestsellers.eu had verwacht.

Aanbeveling
Tussen 2007 en nu meerdere aankopen gedaan. Ondanks afstand tot woonplaats moeite waard om voor om te rijden.

PJBouwman 27-10-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met weinig stappen tot aanschaf, waardoor je er snel en duidelijk doorheen loopt.

Baby geboren en wasmachine stuk! Deze winkel heeft meegedacht en snel gehandeld. Het gekozen Lavamat model was niet dezelfde dag leverbaar, maar bestsellers.eu bood een royale upgrade aan naar een model dat die middag wel beschikbaar was. Vanwege het goede overleg en snelle handelen ben ik zeer positief onder de indruk. Zo ook met het nieuwe model wasmachine.

Aanbeveling
Zie service - gewoon Top.

Extra toelichting
Mijn online aankoop was gedaan op zondag 23:50, met veel spoed, en ik ben zeer aangenaam verrast dat er zoveel rekening gehouden wordt met de persoonlijke situatie en wensen. Alsof de winkel fysiek 24 uur open is, met een assortiment waar je geen miskoop kunt doen.

Susan de Graaff 15-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke site

Service is super, snelle afhandeling, direct emails over de stand van zaken, aanpassing in leverdatum was geen enkel probleem.

Assortiment
De keuze is ruim voldoende

Aanbeveling
Product is netjes binnen de afgesproken tijd geleverd, tevens is het oude apparaat ook weer meegenomen.
Keurig een factuur gekregen.

Extra toelichting
Vaatswasser voldoet aan alle verwachtingen, we zijn er erg blij mee.

onneb 06-10-2014 Via de website gekocht

Makkelijke website

Snelle afwikkeling

Breed assortiment

Betrouwbare winkel

Extra toelichting
Alles is geregeld binnen de afgesproken tijd

FvdHolst 17-09-2014 Via de website gekocht

werkt snel en efficient

Helemaal geweldig. De bestelde wasmachine was moeilijk leverbaar en toen werd ons een veel duurdere machine tegen geringe bijbetaling aangeboden. Die werd dezelfde avond nog persoonlijk bij ons afgeleverd.

Goed en betrouwbaar

jullus 16-09-2014 Via de website gekocht

overzichtelijk website, goede productinfo, snel bestelproces, voorraadinfo klopt.

Pakketje was direct verzonden zoals beloofd, maar T&T info van PostNL klopte niet en pakketje kwam niet aan. Winkel reageerde binnen een uur op mijn mail en had PostNL geraadpleegd. Pakketje bleek kwijt en de volgende dag hebben ze mij een nieuw pakket gestuurd.

jabbekerk 10-09-2014 Via de website gekocht

Goede voorlichting

S. Kushnir 08-09-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
I live outside of Netherlands and wanted to make some special delivery for my girl for her birthday: fitness bracelet in congratulatory packing and a big bouquet of red roses with greeting card. I sent a lot of e-mails to many web shops in Netherlands with request to make such an order. From about 20 web shops I was ignored or got answer that it's not possible. And only bestellers.eu told me that they can do it, even if they do it for the first time - and try to make this delivery something to remember. The man who wrote me was the owner of the shop. We almost 2 weeks prepared details of the delivery, discussed about the ways how to do it better. At the end, the owner himself delivered the gift to my girl, she was so happy like myself. It was just amazing.

illie666 03-09-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Prima shop, snelle levering en zeer uitgebreide statusmelding over de bestelling!! Is mij heel goed bevallen, ik zal hier een volgende keer weer gaan kopen.

Kees uit de Ketting 26-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Bestsellers is snel en de prijs is altijd laag. Afhalen is heerlijk, kun je doen wanneer het jou uitkomt.

Bolly 1 25-08-2014 Via de website gekocht

Bestelling een dag later kunnen afhalen

Zeer snelle afhandeling

Extra toelichting
Winkel is voor afhalen makkelijk te vinden en vriendelijk behaandeld

Jorine85 19-08-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website.

Ik had om 16 uur besteld en volgende dag al binnen.

Prima service!

kollisbregman 18-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goedkoop, makkelijk en prima service

stephan.eizinga 14-08-2014 Via de website gekocht

Website is gebruiksvriendelijk en uitstekende klantenservice die je helpt met uitzoeken van het juiste product.

In het verleden verschillende keren spullen gekocht bij Bestsellers en telkens weer was de service aan hun kant uitstekend!

Assortiment
Assortiment is niks over te zeggen indien het gezochte type niet aanwezig is komt de klantenservice wel met een goed alternatief.

Aanbeveling
Zeker en heb ik al meerdere keren gedaan.

Extra toelichting
In het geheel ben ik erg tevreden over Bestsellers.eu heb alleen kon bepaalde teksten over levertijd wat anders zodat de verwachting van de klant juist is. Bestsellers.eu bedankt voor de service en de wasmachine en koelkast werken perfect! Zeer tevreden mee!

Germarg 06-08-2014 Via de website gekocht

handige website

bestelling was goed te volgen

erg uitgebreid

snelle levering, volgens afspraak

zie boven

charlotteschuurman 05-08-2014 Via de website gekocht

Duidelijk, snel, top

Geen ervaring met klantenservice, maar het werd gewoon binnen de levertijd geleverd dus prima in orde. Enige minpunt vond ik dat mijn product (baardtrimmer) niet in een beschermende doos werd afgeleverd (wel in de originele doos uiteraard!) waardoor het product kwetsbaar is tijdens het vervoeren en tevens is het zichtbaar voor de koerier wat je besteld hebt. Dat vind ik nadelig.

Assortiment
Zeer goede prijs, veel keuze en variatie in type producten

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen, maar wel met de eerder genoemde kanttekening. Prima prijzen, snelle levering en heldere website.

Zie eerdere motiveringen..

Officiele reactie van Bestsellers 05-08-2014

Beste Charlotte, Bedankt voor je review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent. We beoordelen per bestelling of een extra verpakking nodig is en dat had bij jouw bestelling beter gekund, We geven het door aan onze collega's in ons magazijn. We wensen je (of waarschijnlijk degene voor wie je hem besteld hebt) veel plezier van je bestelling! Vriendelijke groet, Cas van den Engh - Bedrijfsleider - Bestsellers.eu

Adzekladze 02-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Het door mij bestelde artikel (UE40F6770) was helaas niet meer voorradig maar zonder problemen kon ik mijn bestelling gratis aanpassen naar een duurder model.

ALKroon 01-08-2014 Via de website gekocht

De hele bestelprocedure en afhaalservice is goed geregeld.

Heel goede service. Bij onverwachte situaties wordt klantvriendelijk gereageerd en goede oplossingen aangedragen. Fijn is dat je het artikel ophaalt bij het postkantoor, je hoeft niet thuis te blijven. Géén verzendkosten, prima.

Assortiment
Voor mij meer dan voldoende keuze in het assortiment.

Aanbeveling
Ik raad iedereen Bestsellers aan.

Geen klachten.

petrakla 29-07-2014 Via de website gekocht

Online bestellen, altijd gemakkelijk. Goede website.

Supersnelle levering!

Assortiment
Voldoet aan de verwachting.

Aanbeveling
Prima ervaring, dus wordt zeker aanbevolen.

robnorder 28-07-2014 Via de website gekocht

Bestsellers heeft een prima en overzichtelijke website.

Uitstekende service.
Mijn Led tv werd zelfs door de baliemedewerker in de auto getild, waar vind je dat nog!

Assortiment
Goed assortiment, ik koop er regelmatig Philips en LG.
Volgens mij zijn ze in deze merken in gespecialiseerd. Prijs is altijd zeer scherp.

Aanbeveling
Snelle levering, ruime keuze en goedkoop.

Extra toelichting
Ik koop hier al jaren en ben altijd tevreden.

PvdR50 04-07-2014 Via de website gekocht

Komen zelf met goede voorstellen.

Snelle levering zoals afspraak.

Ruim en goed.

Aanbeveling
Heb enkele weken gezocht via internet e kwam vaak bij deze zaak uit.

Extra toelichting
Gewenste tv niet meer leverbaar; Kreeg bijzonder fraai voorstel voor aanschaf ander model (type 2014). Goede afspraken gemaakt die wederzijds werden nagekomen. Alle lof voor deze zaak.

Snerov 11-06-2014 Via de website gekocht

Binnen enkele minuten een account aangemaakt, betaald en besteld.

Een dag na bestelling kwam mijn TV 's middags al binnen met PostNL.

Aanbeveling
Snel besteld, geen fratsen, en de goedkoopste webshop voor het product dat ik zocht.

Extra toelichting
De TV die ik zocht was bij deze webshop het goedkoopst. Daarna was ie snel besteld; en de volgende dag al helemaal in orde afgeleverd via PostNL. Top!

wez85 28-05-2014 Via de website gekocht

Binnen enkele klikken en gegevens opgeven bestelling afgehandeld

Probleemloos en snel internetwinkelen

Annette512 27-05-2014 Via de website gekocht

Goed te volgen

Extra toelichting
Je krijgt elke stap te horen van hoe ver je product is. En binnen 2 dagen had ik het in huis. Super.

Pakelekia 23-05-2014 Via de website gekocht

Aanbeveling
Mijn eerste bestelling bij bestsellers.eu en ben ik zeer tevreden!
Het produkt was zoals omschreven en was snel geleverd. De prijs en bezorgkosten vielen goedkoper uit dan bij veel anderen.

Extra toelichting
Redelijke prijzen; snelle levering.

dutchmarbel 15-05-2014 Via de website gekocht

Goede site, had de info die ik had

Snelle afhandeling, ik werd goed op de hoogte gehouden

Assortiment
Ze hadden wat ik wilde hebben voor een goede prijs, meer kan ik niet willen natuurlijk :)

Aanbeveling
tot nu toe gaat alles vlekkeloos. Was ook niets mis natuurlijk, maar daar kun je niet op wachten met een beoordeling

Extra toelichting
Was een van de goedkopere, da's altijd fijn.

brouzaal 14-05-2014 Via de website gekocht

Uitstekende service, vriendelijke en behulpzame mensen, prima probleem-oplossingen

Assortiment
Uitgebreid assortiment tegen zeer concurrerende prijzen

Aanbeveling
Verschillende malen producten gekocht en tot nu toe naar volle tevredenheid

Rene van den E 13-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website en veel betaal opties.

Bestsellers stuurde regelmatig sms'jes hoe het stond met de bestelling en wanneer deze afgehaald kom worden.

Assortiment
Het assortiment is precies zoals ik verwacht bij een webshop als bestseller. Geen "shop vreemde" producten als kleding of bestek zoals bij de "grote" webshop's vaak het geval is.

Aanbeveling
Bestsellers is zeker een aanrader!

Extra toelichting
Als eigenaar van een witgoedservice bedrijf let ik erg op hoe bedrijven om gaan met de consumenten. Gelukkig is dat bij Bestsellers dik in orde. De mensen aan de telefoon zijn kundig, het bestel traject via de site is optimaal en de verkoopprijzen zijn scherper dan markt comfort.

LievenR 10-05-2014 Via de website gekocht

Bij het afhalen in Zwaag wordt je geweldig geholpen bij het inladen in je auto en je hoeft nooit lang te wachten

Motiveer Bij het afhalen in Zwaag wordt je geweldig geholpen bij het inladen in je autoje beoordeling

Assortiment
Veel keus en rustig achter je computer thuis uitzoeken en vergelijken welk type je wil

Aanbeveling
Zelf koop ik hier al een hoop, en inmiddels ook al aangeraden bij anderen die ook zeer tevreden waren

Extra toelichting
Website zou wat sneller mogen. Vooral als je gaat selecteren bij het zoeken lijkt het of ergens conflicten ontstaan en de site enkele seconden blijft hangen. Verder ga zo door!

MarvinAgterberg 09-05-2014 Via de website gekocht

Eenvoudige bestelprocedure

Levertijd ok, verder geen ervaring mee.

Assortiment
Goede prijs, verder assortiment (nog) niet bekeken.

Tevreden

Extra toelichting
Snelle levering en we kunnen weer stofzuigen..

c. ravesteijn 09-04-2014 Via de website gekocht

Website perfect, snelle service en toch persoonlijk contact.

Direct telefonisch contact en zonder vragen een duurder alternatief aanbieden tegen dezelfde prijs toen bestelling een langere levertijd nodig had.

Assortiment
Pas gezien bij afhalen artikel. Lijkt op media markt/saturn

Aanbeveling
Alles klopt. Aardige mensen, persoonlijk telefonisch contact, snelle levering en de laagste prijzen die ik heb gezien.

Alles ok

summersoft 31-03-2014 Via de website gekocht

Goede website. Wat je zoekt is snel te vinden.

Binnen een dag staat het bestelde klaar.

Assortiment
Genoeg keuze in elk segment.

Aanbeveling
Goede aanbiedingen voot een mooie prijs.

mpmbrouns 31-03-2014 Via de website gekocht

Simpel en duidelijke bestelprocedure

Snelle en persoonlijke communicatie

Die gasten hebben alles

Aanbeveling
Goeie prijs en betrouwbaar.

Extra toelichting
Je merkt altijd erg snel of je bij het juiste bedrijf je spullen koopt. Klopt de beloofde voorraad, kunnen ze snel leveren, bieden ze de juiste prijs en communiceren ze snel en persoonlijk. bestsellers doet iig zijn naam eer aan. En nee, ik werk er niet (zou je misschien bijna gaan denken) ;-)

dubachs 31-03-2014 Via de website gekocht

Goede site,gebruiksvriendelijk

Perfect. Tijd klopte, goede info per mail

Veelzijdig assortiment

Iedereen, zoals gezegd.
Geen poespas, goede communicatie en goede service

Marianne Tempelaars 27-03-2014 Via de website gekocht

Uit je stoel wat kunnen bestellen

Altijd antwoord/ reactie op gestelde vragen

Rijk assortiment

Aanbeveling
Aan te bevelen bij vrienden en kennissen

Extra toelichting
Duidelijkheid over de dag van de bezorging. Bestellen voor......wort bezorg op..... Verder hartstikke goed, dat je de bezorging kan volgen, zodat je weet wanneer je thuis moet zijn. Gratis beOrgen vind ik mooi. Ik zal steeds proberen bij bestsellers.eu iets te bestellen. Zij hanteren aantrekkelijke scherpe prijzen.

avgoethem 24-03-2014 Via de website gekocht

frankharing 11-03-2014 In de winkel gekocht
Zwaag

Productomschrijving (met name titel) kan duidelijker voor de klant. Preciese informatie kan ook later op de productpagina zelf

Perfect geholpen bij de balie

Assortiment
Ruime keuze tussen verschillende iPad's

Extra toelichting
Goede lay-out van de webpagina. Een snelle en informatieve mail over het product, levertijd en ophaalwijze.

neorej namleorb 10-03-2014 Via de website gekocht

Webshop is overzichtelijk en altijd up-to-date met nieuwe producten

Persoonlijke e-mails en altijd snel antwoord op je vragen door vakkundig personeel die weten waar ze het over hebben

Assortiment
Veel verschillende artikelen van klein huishoudelijk tot witgoed en bruingoed

Aanbeveling
Iedereen kan hier bestellen. Je kan hier gemakkelijk betalen met IDEAL en zelfs pinnen of contant betalen aan de balie. Wat wil je nog meer hebben bij een webshop

Extra toelichting
Super snelle behandeling van je bestelling en binnen 1 dag kon ik mijn printer komen ophalen

hewa2317 10-03-2014 Via de website gekocht

Aanbeveling
Alles ging vlot , aanmelden klant , duidelijk kostenplaatje, snelle afhandeling, correct verpakt en afgeleverd.

Extra toelichting
Makkelijk vinden artikel en omschrijving Eenvoudig invullen nieuwe klant Snel afgeleverd met goede info omtrent bestelling, magazijn, aflevering.

margreet540 04-03-2014 Via de website gekocht

De tijdsduur van de aflevering van het product die op de website staat vermeld en de daadwerkelijke aflevering van de bestelling aan de deur komen overeen. Dit is voor mij als consument zeer prettig en komt betrouwbaar over.

Zie bovenstaande beoordeling.

Jsl030 03-03-2014 Via de website gekocht

Het maken van de verzendkeuze is nog een beetje onduidelijk. Misschien kan Bestsellers.eu dit duidelijker aangeven.

Prima verpakt. Goed op de hoogte gehouden van bestelling en snel geleverd

Assortiment
Direct de juiste stofzuigerzakken besteld na pop-up bericht bij het bestellen van een stofzuiger.

j.limburg 03-03-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Betsellers, Snel--goede informatie top bedrijf.

dt82 22-02-2014 Via de website gekocht

Simpel: op een overzichtelijke site aanklikken wat je wil bestellen.

Na het bestellen word je via mail op de hoogte gehouden van je bestelling

Extra toelichting
Gewoon erg makkelijk om vanaf de computer je spullen uit te zoeken. Zodra je bestelling klaarstaat, krijg je een mail dat je hem op kan halen (in mijn geval).

marihaag 13-02-2014 Via de website gekocht

niet de deur uit hoeven.

Ondanks alle service, ze deden werkelijk hun best, niet voor herhaling vatbaar.

Assortiment
groot assortiment met leuke prijzen.

Laag aantal sterren.
Waarom dat dan?
Klein foutje, mini stereo besteld, tv geleverd, 10 dagen met tv gezeten en zonder stereo, heisa om tv weg te krijgen. Kapotte stereo, die door een medewerker op zondag werd omgeruild, waarbij ik mijn hele zondag heb verziekt met wachten. ze kwamen pas om 16u. Niet voor herhaling vatbaar.

Extra toelichting
Klein foutje, mini stereo besteld, tv geleverd. Wel een tv zo groot als mijn eethoek. 10 dagen met tv gezeten en zonder stereo, heisa om tv weg te krijgen. Chauffeur besteldienst wist niks van omruilen en nam in 1e instantie de tv niet mee terug, wat wel de bedoeling was. Na geeist te hebben werd tv toch meegenomen. De stereo bleek defect, waarna die door een medewerker op zondag werd omgeruild, waarbij ik mijn hele zondag heb verziekt met wachten. Ze kwamen pas om 16u. Niet voor herhaling vatbaar.

pietz. 11-02-2014 In de winkel gekocht
Bestsellers Hoorn

Extra toelichting
Online besteld en direct opgehaald. Binnen een half uurtje draaide alles weer. Bedankt.