Bestsellers.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bestsellers.nl.

Bestsellers.nl stelt zich voor

Bestsellers.nl is een eerlijke en betrouwbare internetwinkel met een afhaalbalie in Zwaag (Hoorn NH). Bestsellers.nl levert al sinds 1999 een heel breed assortiment, van wasmachine tot televisie. Bestsellers.nl heeft een uitstekende relatie met de Nederlandse importeurs waardoor u altijd verzekerd bent van volledige Nederlandse garantie en een Nederlandse handleiding.

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

RobV75 02-07-2011

De DVD speler was bedoeld als cadeau, daarom speciaal contact gezocht en levering was geen probleem. Echter de dag van de verjaardag was de levering status nog steeds "bestelling is in behandeling genomen". Reden waarvoor ik niets anders kon doen dan de bestelling te annuleren. Helaas gebeurt dit wel vaker, een snelle levering toezeggen om de bestelling binnen te krijgen en wanneer de bestelling eenmaal is geplaatst de toezegging niet waarmaken. Dit pleit niet echt voor de beleving van betrouwbaarheid van sommige webshops. Wees eerlijk, daarmee verlies je geen klanten, maar creëer je juist een sterkere binding en loyaliteit.

Holly97 02-07-2011

Ik had de tv, samen met een broodrooster besteld. Volgens de site waren beide goed leverbaar, echter had ik na 4 werkdagen nog geen bericht ontvangen voor verzending. Toch maar gebeld. Toen bleek dat de TV klaarstond, het wachten was op de broodrooster want die was slecht leverbaar. Dat had ik graag willen weten via email. Heb verzocht de broodrooster te laten vervallen en de tv te laten bezorgen. Dit werd direct keurig afgehandeld en de volgende dag had ik mijn tv! De broodrooster zal ik op een ander moment moeten bestellen. Het was handig geweest als ik een bericht had ontvangen zodat de keuze aan mij was, maar verder prima levering en goed contact.

Jan Heinrichs 01-07-2011

Vlotte behandeling.Twee dagen na bestelling alles in huis.
Hier kom ik terug.

Sylvia40 01-07-2011

Ben tevreden over deze webwinkel: goede info op de site, prima prijs en een snelle levering. Betaling verliep prima. Niks op aan te merken.

Alex Kleijn 01-07-2011

De door ons op vrijdagmiddag bestelde droger stond maandag al klaar voor levering.
Supersnelle levering en zeer klantvriendelijke heren.

kogaatje1 30-06-2011

bestsellers.eu treft achteraf geen blaam voor het niet tijdig kunnen leveren van mijn Samsung 3d brillen blijkt nu:
Door een verhuizing van het Samsung magazijn werd bestseller.eu de dupe van de puinhoop die Samsung van de lopende bestellingen heeft gemaakt aldus bestsellers.(Leveringen blijven uit).
bestsellers.eu heeft mij achteraf keurig gebeld en toen bleek dat deze brillen na een maand(!) nog niet door Samsung Nederland geleverd gingen worden.
Ik heb keurig mijn geld teruggstort.
Wel blijf ik het kwalijk vinden dat ik door de geadverteerde (korte)levertijd bij bestsellers.eu op het verkeerde been ben gezet.

Len6000 24-06-2011

Op mail reageren ze echt goed! snel antwoord en levering is ook snel gegaan. Goede webshop!
Oja,. en waren de enige in Nederland die dit product verkocht!

MC de Lange 24-06-2011

Website geeft voldoende informatie.
Prijs is scherp.
Bestelprocedure is niet ingewikkeld.
Levering is prompt; goed te volgen via Track & Trace.
Zuigertje voldoet geheel aan de verwachtingen.

T. van Wynen 24-06-2011

Alles snel en naar wens gegaan. De bestelde tv was niet op voorraad daarom kreeg ik voor dezelfde prijs een duurder en uitgebreider model: Super!

ghossie 24-06-2011

zeer gebruiksvriendelijke website
snel en accurate afhandeling van de bestelling , goede nazorg het verloop van levering van bestelde product en netjes op tijd bezorgt

hartelijk dank voor goede service

Trudie van der Hoeven 24-06-2011

Maandag 20-06 Panasonic home-cinema besteld. De volgende dag kreeg ik al bericht dat mijn bestelling klaar stond voor verzending en de 22e is het pakket afgeleverd.
Super snelle levering dus, en het pakket incl. inhoud was in zeer goede staat.

n.sch 23-06-2011

goed contact,snelle reactie en levering,gemotiveerd en behulpzaam personeel.

Ina1103 18-06-2011

Het is een goede moegelijkheid om via internet gemakelijk en meestal goedkoper te winkel. Het is van belang om er in te vertrouwen (dus altijd doe ik het va kieskeurig). Ik was heel tevreden.

Jefke 52 17-06-2011

Een goed overzicht en een snelle afhandeling
Goede info via e-mail en sms kortom een prima service

Frans van Rossum 17-06-2011

Zeer snelle en correcte afhandeling.
Uitstekend op de hoogte gehouden via e-mails hoe de stand van zaken is.
Locatie in Zwaag is zeer netjes en er is voldoende parkeergelegenheid.

Jan de Reus57 16-06-2011

6,7
Na plaatsen van mijn review over het niet leveren van de door mij bestelde printer bij Bestsellers ben ik de volgende dag gebeld door Bestsellers met tekst en uitleg. Printer bleek inderdaad niet meer leverbaar maar men had inmiddels toch via een andere leverancier de printer beschikbaar gekregen. Waarom niet op mijn eerdere mails is gereageerd was bij Bestsellers niet duidelijk waarvoor excuses werden gemaakt. Printer werd direct verstuurd en ik heb deze de dag daarop ontvangen. Al met al een nette reactie van Bestsellers en uiteindelijk een goede afloop.

MK1977 13-06-2011

Via e-mail snelle reactie na mijn aankoop, met een code om de verzending van het pakket te kunnen volgen.
Levering binnen een paar dagen.

Lammichje 13-06-2011

We hebben een pizarette besteld die meteen de dag na betaling werd geleverd.
Helaas was de vorm waarmee je de pizza uitsnijdt beschadigd. Hierover heb ik een mail gestuurd naar bestsellers. Vervolgens hebben zij direct gereageerd en het probleem opgelost. Een week later kreeg ik een nieuwe vorm toegestuurd. Prima service!

mrmusic 11-06-2011

Zeer goede levering. Ik had een LED TV besteld die niet meer geproduceerd word door de fabrikant, bleek achteraf.

Voor dezelfde prijs heb ik toen een beter model gekregen (verschil van 100 euro). Dit is natuurlijk erg goed opgelost in het voordeel van de klant!

Klasse!

emmaatje 10-06-2011

Via de website heb ik twee producten besteld. Het ene bleek uitverkocht te zijn. Het andere was wel op voorraad. Het heeft bijna 3 weken geduurd voordat ik het ontvangen heb. Bovendien bleek het niet datgene wat ik had besteld. Direct een mail gestuurd maar tot op heden niets meer gehoord.

LNGroen 10-06-2011

Prima webwinkel, telefonisch zeer behulpzaam en meewerkend alleen een servicenummer van € 0,45 per minuut vind vervelend.

MPJS 10-06-2011

Snelle service en uitstekende afwikkeling!
's avonds om 20.00 besteld; bevestiging meteen ontvangen en de dag daarna om 14.30 het produkt afgehaald. Vriendelijk en behulpzaam personeel die ook even hebben geholpen bij het inladen!

M.Erol 06-06-2011

Ik heb op Hemelvaartsdag de LG LE5300 via de website bestsellers gekocht. Vanmiddag kreeg ik een mail met daarin de mededeling dat de TV tijdelijk niet leverbaar is waardoor ze een ander toestel hebben aangeboden..de LG LE5510. Dit toestel is 130 euro duurder. Ze hebben om een bevestiging gevraagd. Ik ben er uiteraard akkoord mee gegaan. Daarnaast heb ik ook nog om een HDMI-kabel gevraagd, want die heb ik ook 1 nodig. Het is natuurlijk goed meegenomen als ik die ook nog krijg. Mocht dat niet het geval zijn dan is het nog steeds goed. Ik vind dat ze met een prima oplossing zijn gekomen. De aftersales is dus voor mij meer waard dan een 10 dus vandaar op alle fronten een dikke tien voor deze winkel.

HermanE_ 02-06-2011

Beste prijs.'s Middags besteld, volgende ochtend in huis.

MichelleB 01-06-2011

Bestsellers doet wat ze zeggen, zijn zeer duidelijk over de prijs (geen verrassingen tijdens de bestelling)en het wordt snel en netjes geleverd.

Peter Spa 01-06-2011

Overzichtelijke website, goedkoop, na twee dagen geleverd ipv. 3a4 dagen en te volgen via track & trace dus ik ben zeer tevreden.

Bernie1960 31-05-2011

Alles strak geregeld en van iedere verandering in je status krijg je direct een e-mailbericht. Prima

Frank2012 31-05-2011

JVC -RV-NB52 Boombox bestelt,goede communicatie en er werdt alles aan gedaan om de bestelling op tijd te leveren.

inghu 31-05-2011

Duidelijke website,goede communicatie via e-mail. Snelle levering.

frankrot 31-05-2011

Met deze winkel heb ik nooit problemen gehad.
Ik heb hier diverse dingen besteld.
Één keer was een magnetron niet leverbaar en dat heeft even geduurd, toen hebben ze netjes gebeld en hebben we overlegd wat te doen.

Alferone 26-05-2011

Website is overzichtelijk en duidelijk. Bestelling ging eenvoudig. De levering was snel. Erg prettige winkel.

Patricia van Os 18-05-2011

5,7
Bestelling geplaatst op 3 mei. Op 18 mei nog niets ontvangen. Ik heb al driemaal gebeld. Nu nog niet duidelijk wanneer apparaat binnenkomt. Wachten op aflevering vanuit krups. Op de website staat dat het goed leverbaar is. Mijn vreaag is wat is goed leverbaar?

AJL75 11-05-2011

Kruimeldief besteld die bestsellers dus wel op voorraad had. Keurig netjes afgehandeld. Vrijdag besteld, dinsdag binnen.

basje12 05-05-2011

Snel geregeld en goede informatie omtrent levering via de mail. Scherpe prijs en ook nog informatie omtrent een actie van de fabrikant waarmee ik extra korting kreeg !

BreKoos 22-04-2011

Bestelling ging soepel, ik werd goed op de hoogte gehouden van de verwerking. Levering was sneller dan verwacht. Uitstekende ervaring met deze winkel.

Walter uit Vleuten 21-04-2011

Gewoon alles goed.
Goede site, snelle levering, goed verpakt.

rygroen 21-04-2011

In de prijsranking op Kieskeurig.nl was de webshop niet de goedkoopste. Echter, toen ik op de webshop klikte en werd doorgestuurd naar hun website bleek de stofzuiger tientjes goedkoper te zijn, zelfs goedkoper dan de goedkoopste webshop volgens Kieskeurig.nl.

Op de website wordt je gewaarschuwd dat je de betaling niet te snel moet afbreken, omdat er anders wel betaald is, maar niet geleverd. Er nuttig.

Bij de bestelling was het niet mogelijk om de kleur van de stofzuiger te kiezen. Gelukkig zat de kleur naar wens in de doos.

Per sms en mail werd ik op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling. Erg prettig.

De bestelling was snel geleverd en gelukkig via TNT. Dan kan ik het altijd in de buurt ophalen als ik niet thuis ben. Ook was de mogelijkheid op de site om gebruik te maken van een pakjesservice van TNT.

Helaas kreeg ik, nadat de bestelling was afgeleverd, nog een mail met reclame (pizzaoven). Ik beschouw dit als spam en vind dat dus niet prettig. Dit is één van de redenen waarom ik voor internetbestellingen een ander mailadres doorgeef dan ik voor 'belangrijke zaken' gebruik. (daarom voor aftersales een 8)

Helaas was ik vergeten om gelijk stofzuigerzakken te bestellen met de aanschaf van de stofzuiger. Bij sommige webshops zie je als tip wat andere kopers ook hebben gekocht/bekeken. Dan had ik erop geattendeerd geworden om de zakken gelijk mee te bestellen. Nu moest ik alsnog naar de stad om het te kopen.

Al met al ben ik zeer tevreden over de webshop.

Peter1401 20-04-2011

Overzichtelijke site, scherpe prijzen en een breed assortiment. Zeer goede bereikbaarheid, voldoende parkeergelegenheid en snelle afhandeling. Heb al vaker besteld, maar ga het zeker weer doen !

peter de g 12-04-2011

ik vond het een zeer prettige winkel! zeer vriendelijk personeel dat mijn wasmachine en droger heeft geinstalleerd. fijne en overzichtelijke site. ik had wat vragen over de wasmachine en de droger die werden via de tel. en mail snel en goed beantwoord. kortom van mij krijgt Bestsellers een dikke 10

Maria53 10-04-2011

perfecte internet winkel. bestelling is goed te volgen en e aflevering is erg vlot.

Naam1949 J.Janssen 31-03-2011

Zeer snelle levering en uitstekende informatie.

Marcel Ayr 28-03-2011

De website is duidelijk, het gewenste product is snel gevonden. De levering is over het algemeen voldoende snel. Ik heb al meerdere producten hier besteld en tot nu toe tot volle tevredenheid. Het enige wat mij betreft zou mogen veranderen is de afhaaltijden. Je kan er wel iedere werkdag terecht, maar als jezelf werkt komt dat eigenlijk nooit uit. Je ben dan afhankelijk van die 2 á 3 uurtjes op vrijdagavond of zaterdag. Ik zou het prettig vinden als ik er ook op een doordeweekse avond terecht zou kunnen.

geen naam . 25-03-2011

alles werd snel en correct afgehandeld
bij het afhalen werd ik zonder te vragen geholpen bij
het inladen
zker voor herhaling vatbaar

Peter.1953 23-03-2011

Snelle levering, niet te duur, de mogelijkheid om op een zaterdag of vrijdagavond het bestelde af te kunnen halen. Prettige balimedewerkers. De shop raad ik aan bij mijn kennissen, vanwege de goede ervaringen met de shop.

Wendy Z 17-03-2011

De machine die ik besteld had was moeilijk leverbaar,
de fabrikant liet bestsellers weten wel een duurder type voor dezelfde prijs te willen leveren, natuurlijk gelijk gedaan. 2 dagen later konden we deze afhalen. Dus bedankt bestsellers ik ben dik tevreden.

Rene van den 15-03-2011

Wat een goede web winkel, deze jongens weten wat service is. Deze service krijg je in een winkel niet. Ga zo door!!!

vw1870 14-03-2011

6,8
Een stofzuiger van bosch type roxx besteld.
De stofzuiger stond als goed leverbaar op de site nu heb ik een maand moeten wachten op de stofzuiger door leverings problemen.Het jammere was dat de communicatie niet soepel verliep.Er is ons ook een tijdelijke stofzuiger aangeboden maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Maar uiteindelijk is de stofzuiger door de directeur van het bedrijf buiten de openingstijden zelf bij ons thuis gebracht.

Jerrel1979 09-03-2011

Duidelijke communicatie en snelle levering. Diverse betalingsmogelijkheden. Zeker aan te bevelen!

albert777 09-03-2011

snelle levering en goed geholpen

JP1947 09-03-2011

Zondag besteld, dinsdag geleverd. Klasse!