Bestsellers.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bestsellers.nl.

Bestsellers.nl stelt zich voor

Bestsellers.nl is een eerlijke en betrouwbare internetwinkel met een afhaalbalie in Zwaag (Hoorn NH). Bestsellers.nl levert al sinds 1999 een heel breed assortiment, van wasmachine tot televisie. Bestsellers.nl heeft een uitstekende relatie met de Nederlandse importeurs waardoor u altijd verzekerd bent van volledige Nederlandse garantie en een Nederlandse handleiding.

Deze score is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Y.ritsema 14-01-2012

Ik ben zeer tevrden over de afhandeling van een bestelling. Ik had met spoed een artikel nodig. Daar zijn ze over gaan bellen en 2 dagen later had ik het artikel thuis. Petje af.

Slechte-opvolging-bestelling 11-01-2012

Had tv besteld die op voorraad zou zijn. Hoor drie dagen later pas dat de tv niet meer geleverd kan worden. Vervolgens wordt een alternatief voorgesteld ("de nieuwste") die wel in dezelfde prijsklasse zit maar veel slechtere specs heeft (bijv HD ready ipv Full HD).
Had snellere reaktie verwacht en een passender voorstel.

Frans6244 12-01-2012

Heb iets dergelijks aan te merken op deze leverancier.
Op 2 januari een Duracell mobiele oplader besteld. Kreeg enkele dagen later een email met het voorstel om een Philips oplader aan te schaffen i.p.v. de bestelde Duracell oplader. Hierna op 11 januari een email gestuurd met het verzoek tot snelle levering (iets waar ze mee adverteren !), tot op heden niets meer van bestsellers.eu vernomen.
Op hun site staat trouwens geen Duracell meer vermeld.
Klanten zouden op de hoogte moeten worden gehouden van hun bestelling, en geen aanbieding andere toestellen moeten ontvangen.

Officiele reactie van Bestsellers 13-01-2012

Officiële reactie van Bestsellers:

We gaan er van uit dat deze review geschreven is door klant H.W. die bij ons een SONY KDL32CX520 heeft besteld. Klant heeft geen identiteit gemeld aan Kieskeurig waardoor we helaas niet persoonlijk kunnen reageren.

Er worden in deze periode van het jaar heel veel modellen opgevolgd en er is heel veel niet meer leverbaar. Januari en februari zijn hectische maanden daardoor.
Een artikel dat niet meer leverbaar is, wordt dan direct verwijderd uit onze shop.
In tegenstelling tot veel andere webwinkels melden wij dan niet aan de klant: "helaas het artikel is niet meer leverbaar, we annuleren de bestelling", maar we vragen bij de importeur na of er een opvolger/alternatief beschikbaar is en proberen de klant daarin zo goed mogelijk te adviseren.
En daar is het fout gegaan.
Wij hebben de heer H.W. een verkeerd advies gegeven. In de specificaties stond dat de aangeboden TV Full HD was, maar dat blijkt inderdaad niet zo te zijn.
H.W. heeft daarop zijn bestelling geannuleerd en wij hebben onze excuses voor het ongemak aangeboden en het vooruitbetaalde bedrag meteen teruggestort.

wim 2012 10-01-2012

Goede site, keurige behandeling m.b.t. levering, prima prijs!

RonSch 09-01-2012

Ik ben zeer tevreden over bestsellers.eu, ik haal de bestelde producten altijd zelf op in Hoorn, en ik wordt er altijd prettig behandeld.

Klausel 08-01-2012

Zee snelle levering, alles compleet

RobWool 08-01-2012

Erg snelle levering (volgende dag)
Helaas kon ik de levering niet dezelfde dag afhalen omdat die uit een centraal magazijn moest komen.

Pierre1960 07-01-2012

TV in de drukke december maand besteld. Alles netjes volgens afspraak 3 dagen laetr in huis.

Nel2011 07-01-2012

Zeer correcte en snelle levering, goede communicatie

Ikke56 06-01-2012

Prima telefonische uitleg en een zeer snelle levering, dat wil zeggen vandaag bestellen en morgen in huis.

prins.willem 06-01-2012

Heb weerstation gekocht, deze was niet op voorraad, kreeg keurig bericht dat hij besteld was bij de leverancier { kan toch gebeuren ), Verder werd ik keurig op de hoogte gehouden van de gang van zaken, en inmiddels staat hij op het dak en kan ik zien of het de moeite is om te gaan surfen.

Ate7777 05-01-2012

Goedkoopste prijs en supersnelle levering.
Dat wekt vertrouwen voor de volgende keer.
Kortom: Bestsellers is een toppertje!

M.B. Visser 05-01-2012

Keurige snelle afhandeling en levering tegen een scherpe prijs! Complimenten!

wiwe21 04-01-2012

4,7
Product is uitverkocht en dit staat niet op website. Helaas wel het geld in ontvangst nemen. Zitten nu dagen zonder wasmachine. Het zou verboden moeten zijn dat bedrijven wel het geld pakken terwijl ze het product niet kunnen leveren omdat het uitverkocht is.

Doet_er_niet_toe 22-12-2011

Verleden week een bestelling gedaan bij bestsellers.eu, via google ben ik hier terecht gekomen omdat ik expliciet op zoek was naar dit type stofzuiger. Besteld, via iDeal betaald en binnen 2 dagen was hij al binnen. Netjes op tijd en prima verpakt. Bestsellers is een webshop zoals die ook hoort te zijn! Lekker vlot, goed verpakt en prima prijs-kwaliteit verhouding. Tot de volgende keer!

rob-de-jong 14-12-2011

nou ik bestelde het apparaat volgens mij op zaterdag en maandag heb ik het afgehaald bij het magazijn in zwaag,
een geweldige service , het zijn echt heel behulpzame mensen . 1 man zette eigenhandig dat ding in mijn auto ik hoefde hem thuis alleen nog maar uit te laden
nee hoor niets dan lof , echt perfect deze service

Toeffie 25-11-2011

Was op voorraad volgens site,in de avond rond 20.00 uur besteld, volgende dag rond 14.00 uur melding niet meer leverbaar.

Toeffie 13-01-2012

Na verwoede pogingen van de firma Bestsellers via telefoon en mailing, om mij te bewegen om tot een andere beoordeling te komen.
Blijf ik bij mijn standpunt. Op voorraad is op voorraad !
Slecht 1 stuks hebbende van het bestelde artikel is dat niet, en is vragen om problemen, het lijkt me kleine moeite om als het artikel besteld door een ander een weergave te geven " niet op voorraad"
Een consument wil immers het artikel binnen een kort termijn in bezit hebben, en zit niet te wachten op een afmelding van bestelling.
De 1 voor aftersales is daarentegen niet terecht er is immers geen "sale" geweest.

Officiele reactie van Bestsellers 14-01-2012

Officiële reactie van Bestsellers:

Klant "Toeffie" heeft bij ons op een avond om 20.00 uur een laptop van Samsung besteld. Die stond bij ons 1x op voorraad. Iets eerder die avond is hij door een andere klant besteld. De volgende morgen hebben we meteen met Samsung Nederland contact opgenomen om de laptop te bestellen en te horen of wat de levertijd was. We kregen echter van Samsung te horen dat hij niet meer leverbaar was. Dat hebben we de klant meteen diezelfde dag gemeld.
N.a.v. de geplaatste review hebben we contact opgenomen met de klant om onze excuses aan te bieden en te vragen waarom hij de after sales met een 1 had beoordeeld. Dat was een heel vriendelijk gesprek waarin klant aangaf dat hij vlak voor zijn vertrek naar het buitenland zat. Hij moest nog veel regelen en vond het heel vervelend dat hij op het laatste moment naar een alternatief op zoek moest.
Waarvoor alle begrip.
In dat gesprek gaf hij aan de 1-en te hebben gegeven uit frustratie en gaf aan die wellicht te zullen herzien.
Voorraad:
Bestsellers werkt anders dan veel andere webwinkels.
Wij proberen de klant een zo breed mogelijk assortiment te bieden. Daardoor heeft de klant bij ons een grote keuze. Van artikelen die je heel veel verkoopt, heb je er heel veel op voorraad staan, en van artikelen die je maar af en toe verkoopt wat minder of zelfs 1.
Eén ding staat voorop: we doen ons uiterste best om iedere klant tevreden te maken!

Huub Mattijssen DGA
Bestsellers.eu

MJan 07-11-2011

Doe ik zelden, maar wil nu even reclame maken voor deze webshop (plus, en passant, voor een subliem klinkende radio). De gemelde erg lage prijs bleek te laag, en er toch voor gekregen. Bovendien nog kleur -van notenhout naar zwart- kunnen wisselen nadat alles geregeld was. En, als klap op de vuurpeil, werd mij een duurder type van een ander merk radio aangeboden voor dezelfde prijs, ter compensatie van een leveringsvertraging van een paar dagen (niet gedaan).

MJan 07-11-2011

bert 33 05-11-2011

Heb gisteren een alarm besteld.
Door goed zoeken kwam ik bij deze winkel uit.
Het bestellen gaat heel eenvoudig en de winkel komt betrouwbaar over.
Je word keurig op de hoogte gehouden over het verzenden etc. van jou produkt.
Eigenlijk zoals het moet gaan; makkelijk,snel, betrouwbaar en goed verpakt.
De volgende dag had ik het produkt in huis.
Dus het ging allemaal perfect!
Een aanrader dus

AndroidTU 05-11-2011

4,2
De goedkoopste van NL - de prijs werd tot 2x toe veranderd en ander type werd aangeboden. Uiteindelijk het bestelde apparaat van 13 oktober, op 28 oktober kunnen ophalen....

Officiele reactie van Bestsellers 14-01-2012

Officiële reactie van Bestsellers:

Helaas is deze review anoniem geschreven. Klant heeft geen identiteit doorgegeven.
Maar we gaan er van uit dat het de heer S.G. is die voor zijn studerende dochter een koelkast, wasmachine en stofzuiger heeft besteld bij Bestsellers.
Om de levertijd te verkorten hebben we de heer S.G. een aantal alternatieven aangeboden.
Uiteindelijk liet de stofzuiger te lang op zich wachten. Op verzoek van de heer S.G. hebben we die van de bestelling geschrapt.
Bestsellers bestaat 10 jaar en is na die 10 jaar overgestapt op een geheel nieuw shopprogramma. Dat was in de periode dat de heer S.G. zijn bestelling plaatste.
Bij het aanpassen van de bestelling is het tot twee maal toe fout gegaan omdat prijzen van de andere artikelen mee bleken te wijzigen...
Puur doordat wij zelf het nieuwe programma nog niet volledig onder de knie bleken te hebben was ons dat niet opgevallen. Heel klungelig. En dat vond de heer S.G. zeer terecht ook!
Inmiddels zijn we gelukkig al heeeel veel bestellingen verder en kennen we het nieuwe programma van binnen en buiten.
Wij vinden de review van de heer S.G. terecht. Enige wat in onze ogen niet terecht is, is de 1 voor Aftersales.
Want dat is voor deze klant nog niet aan de orde geweest.
Huub Mattijssen DGA
Bestsellers.eu

Pietertje50 04-11-2011

Prettige websites, betrouwbare uitstraling, correcte levering en niet onbelangrijk concurrende prijzen!

mieke.rob 21-10-2011

Bestelde droger was niet meer leverbaar. Voor een klein extra bedrag kon ik een nieuwer en luxer model bestellen.
Ik had nog een vraag en binnen de afgesproken termijn had ik al antwoord.
Scherpe prijzen, goede levering

W. van Scharenburg 14-10-2011

6,8
De eerdere rij eenen die ik gaf kwam voor een groot deel vanwege de frustratie en boosheid. Na goede en betrokken uitleg van de directie wil ik deze nieuwe waardering als 'de enige juiste' van mijn kant laten gelden!

W. van Scharenburg 11-10-2011

Bestelde 26 september printer. Heb maandag 10 oktober (voor de derde keer!) gebeld dat de levering wel erg lang ging duren (u maakte voor dit artikel immers reclame met de tekst: goed leverbaar). Mij werd beloofd dat de bestelde printer MAANDAG op de post zou gaan en ik deze dinsdag mocht verwachten. Nu, dinsdag 11 oktober om 16.44 uur krijg ik een mail dat de printer vandaag bij TNT Post is aangeleverd. U heeft het geld al binnen en u maakt daar duidelijk gebruik van. BAH!

W. van Scharenburg 14-10-2011

Na enkele dagen ben ik (vanwege de lage waardering op deze site) door de directie van bestsellers gebeld. Heb veel verontschuldiging gekregen, en er werd duidelijk uitgelegd waardoor de levering zo slecht is verlopen. Mijn eerdere reacties (rijtje eenen) wil ik rechtzetten. De levering was traag, maar door verschillende omstandigheden veroorzaakt. De website en bereikbaarheids-waarderingen zijn beinvloed door mijn boosheid.

Zeker gezien de reactie van de directie, beloofd een en ander beslist goeds voor de toekomst.

Piet van der Lelij 04-10-2011

Ik heb bij Bestsellers al meerdere artikelen gekocht. Eerst natuurlijk even prijsvergelijkingen gedaan; steeds de goedkoopste of op een na goedkoopste.
Uitstekende ervaringen met zowel de aangeschafte artikelen, de voorlichting, de klantvriendelijkheid en de service. Zij kunnen op al deze onderdelen, inclusief de prijzen, ruimschoots op tegen de grote jongens als Mediamarkt en dergelijke. Kortom: van harte aan te bevelen.

Piet van der Lelij

Thilo 28-09-2011

Overzichtelijke web site en snelle levering.

out 16-09-2011

Ik heb al meerdere producten besteld en afgehaald.Via de website waar je een uitgebreide beschrijving kunt vinden van de producten, is het gemakkelijk zoeken naar het te bestellen product.De prijs is altijd scherp en de communicatie met best Sellers is uitstekend. Doormiddel van een aan te maken account kun je je bestelling de hele tijd volgen van bestellen tot afhalen.Aan de balie contant of pin betalen en meenemen scheelt je bezorgkosten. Sommige producten worden nog eens gratis bezorgt tijdens een aktieperiode, je kunt dat vinden op de site. Garantie bepalingen worden ruimschoots beschreven dus daar geen verwarring over!Zelf heb ik problemen gehad met Harman Kardon producten,Best Sellers heeft hierin prima bemiddeld en samen zijn we tot een bevredigende oplossing gekomen.Waar ik in een winkel na een slechte ervaring niet terug zou keren, doe ik dat bij deze webwinkel wel.Het personeel is bekwaam op verschillende gebieden en geven een degelijk en eerlijk advies.Zelfs bij het afhalen helpen ze de spullen de auto in. Dus in je eentje een wasmachine ophalen is geen probleem. Service en kwaliteit in een klap, voor hetzelfde geld.

Jos 41 13-09-2011

ging allemaal heel vlot - in plaats van de bestelde telefoon werd een opvolgend model geleverd tegen dezelfde prijs - toppie !!

rpjknoop 13-09-2011

Op tijd geleverd, zonder problemen, zoasl altijd eigenlijk.

M. Tegelaar 12-09-2011

bij deze webshop 2 producten besteld: samsung vriezer en een bosch vaatwasser. Beide goed leverbaar volgens de website.
Na 3 dagen niets gehoord te hebben, maar eens gebeld.
De vriezer zou op voorraad staan bij de leverancier en op korte termijn geleverd kunnen worden. Van de vaatwasser was nog niets bekend. Ik zou de volgende dag terug gebeld worden. Dit is netjes nagekomen, alleen was de boodschap teleurstellend: de vaatwasser was niet meer leverbaar. Toch vreemd gezien het bericht op de website.
Uit 'coulance' kon ik de opvolger krijgen voor dezelfde prijs.
Na wat zelfonderzoek, bleek dat deze opvolger bij andere winkels, meer dan 3, ruim €120 goedkoper te zijn. Niet echt een aanbieding dus.
Na overleg met de webshop, bleek dat zij dit ook geconstateerd haden, maar helaas niets van de prijs konden afhalen. Dus dat was einde bestelling. Deze heb ik bij een andere webshop, voor ruim €120 minder besteld en binnen 3 dagen ontvangen.
Doordat de levering hiervan niet doorging zou ik de volgende ochtend mijn geld terug ontvangen. Helaas geen geld. Einde van de dag maar weer gebeld, wat bleek collega had niets doorgegeven, zou de volgende dag wel gebeuren. Gelukkig was dat ook zo.

Resteerde de vriezer nog die op voorraad stond. Helaas kon ook daar de levering niet snel tot stand komen. Ruim een week langer moeten wachten totdat we die eindelijk binnen hadden.

Al met al dus niet erg tevreden, boodschap rondom levering op de website is niet juist.
Afspraken worden niet juist nagekomen, pas na herhaaldelijk bellen.

Instituut DnC 06-09-2011

prettig personeel, wel korte openingstijden. Verder keurige afhandeling en informatievoorziening over orderstatus. TOP!

haanijs 31-08-2011

Zoeken, bestellen en soms zelfs binnen een dag kunnen afhalen. Top

k.muurling 30-08-2011

volgens de beloftes op de site.... netjes en correct!!!
compliment

Kees uit de Ketting 24-08-2011

Prima bedrijf, snel en goedkoop. Bestellen en afhalen van artikelen gaat heel makkelijk. Ik ben al jaren tevreden klant. Aftersales nog niet nodig gehad.

Greving 21-08-2011

Prima prijsstelling, snelle levering en goede verzendinformatie.

Zeester225 18-08-2011

Snelle reactie op een vraag over de mail. Ook een tweede vraag werd direct beantwoord. Zeer tevreden en snel uitgevoerd.

L.Bruil 18-08-2011

Niet de eerste keer dat ik hier producten gekocht heb. Ik vind het een superzaak met hele scherpe prijzen en een snelle levering. Ik ben erg tevreden. Als het even kan koop ik graag mijn spullen bij Bestsellers. Aankopen uit het verleden: wasmachine, wasdroger, senseo, waterkoker, sapcentrifuge, videocamera, fototoestel. Alles naar tevredenheid.

Chef lege dozen 18-08-2011

Mijn ervaring met deze winkel is in alle opzichten positief te noemen.
Het is alleen jammer dat, wanneer een product niet meer aanwezig is, dit evengoed in de catalogus voor komt
Er wordt dan overigens wel een vergelijkbaar product aangeboden. Aan mij de keuze dus.

AnnaAdriana 08-08-2011

Snelle levering en ook op de afgesproken tijd afgeleverd
Prima.

Jos Kamper 07-08-2011

Donderdag avond besteld en vrijdag middag al kunnen ophalen.
Zeer vriendelijke winkel medewerker, heeft zelfs geholpen met inladen van de wasdroger.

Product voldoet aan de verwachtingen.

centipeet 05-08-2011

Ondanks het feit van een foute levering; op de website stond een zilveren exemplaar als standaard vermeld terwijk ik een zwarte geleverd kreeg, is de afhandeling van retour en terugstorten goed. De aftersales is zeer goed, ondanks dat er dus eigenlijk helemaal niet geleverd is.

willem11111112 03-08-2011

Prima aankoopvoorlighting over het produkt.Reeds eerder iets bestelt en ook toen naar volle tevredenheid.
Over aftersales kan ik gelukkig! nog niets zeggen,maar ik denk dat het dik in orde is.

TFF 02-08-2011

Na bestelling van een nieuwe stofzuiger werd ik er door Bestsellers op attent gemaakt dat er inmiddels een nieuwer model op de markt was. Zij boden mij het nieuwste (en duurdere) model aan voor het bedrag van het, door mij in eerste instantie bestelde, oudere model. Daarnaast snelle reactie op bestelling, snelle levering en goede service gekregen van dit bedrijf.

discovery 01-08-2011

Door mijn eigen schuld, ik wist niet dat mijn tv niet geschikt was voor een CI Module, de smartcard later erbij kunnen kopen voor de combiprijs.
Dat vind ik prima service!

Teunissen119746 28-07-2011

Overzichtelijke website, goed product, lage prijzen, keurige behandeling en afhandeling van de bestelling.
Wij zullen zeker nogmaals bij bestsellers bestellen.

Peter1612 22-07-2011

Na besteld te hebben via de webshop kon ik de vaatwasser de volgende dag al ophalen zelfs na 17:00.

Top gedaan thanks

Peter Aten 20-07-2011

Ik ben uitermate tevreden over bestsellers.eu. Ik heb een televisie besteld van Philips. Deze bleek uiteindelijk niet snel leverbaar. Bestsellers heeft mij toen een beter model van Philips aangeboden, voor dezelfde prijs. Het scheelde wel 150 euro! Dat noem ik nog eens service.

P50G30E gebruiker 13-07-2011

Ik ben zeer tevreden over BestSellers.eu.
Na eind mei 2011 een Samsung PS50C7700 besteld te hebben, kreeg ik vrij snel te horen dat dit model niet meer leverbaar was. Vervolgens kreeg ik keurig een mail met twee nieuwe modellen van Samsung.

Voor mij waren deze twee modellen echter niet wat ik zocht en ik heb toen aangegeven waar mijn nieuwe Plasma TV aan moest voldoen.
Daarop kreeg ik een zeer mooie aanbieding (goedkoper dan alle andere shops) om tegen een forse korting de Panasonic TX-P50G30E te kopen.
De wachttijd was wel lang (netjes aangegeven door BestSellers.eu), maar dat was het wel waard!

BestSellers.eu, bedankt!

discovery60 11-07-2011

Ik had het 's avonds besteld, kreeg vrij snel al de bevestiging en afhaalbericht. Ik kon het meteen de volgende ochtend al ophalen.
Supersnel!

Ook heel vriendelijk personeel bij de afhaalbalie.

jangerard 11-07-2011

Netjes en correct benadert en levering conform toezegging, kortom: aanrader