Bestsellers.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bestsellers.nl.

Bestsellers.nl stelt zich voor

Bestsellers.nl is een eerlijke en betrouwbare internetwinkel met een afhaalbalie in Zwaag (Hoorn NH). Bestsellers.nl levert al sinds 1999 een heel breed assortiment, van wasmachine tot televisie. Bestsellers.nl heeft een uitstekende relatie met de Nederlandse importeurs waardoor u altijd verzekerd bent van volledige Nederlandse garantie en een Nederlandse handleiding.

Deze score is berekend op basis van 19 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

pineut 28-04-2022

Waardeloos, ben al 14 dagen aan t wachten op mijn bestelling en als je de support afdeling mailt krijg je NOOIT ANTWOORD.
KOOP HIER NIKS, OPLICHTERS.
Officiele reactie van Bestsellers 29-04-2022

Beste Pineut,

Wat vervelend dat je je bestelling na 14 dagen nog niet heb ontvangen. Er moet dan iets mis zijn gegaan. We gaan dit uiteraard netjes voor je oplossen. Zou je ons misschien je bestelnummer + adresgegevens willen mailen?

Mailen kan naar klantenservice@bestsellers.nl.

Groeten Bestsellers.nl

Jan 10-02-2022

Bestelprocedure prima. Fout van de bezorgdienst uitstekend opgelost. Alle lof!

Roy 27-01-2022

wat een goede service en advies krijg je bij Bestsellers. Wij doen al jaren zaken met Bestsellers en alles op en top geregeld. bedankt team. Wij hebben van alles aangeschaft de afgelopen jaren en als er iets is dan wordt het ook opgelost. Kortom, wij zullen niet snel uitwijken naar een andere leverancier!

Mirjam 25-01-2022

Snelle levering duidelijke communicatie. Ik had een vraag en kreeg zeer snel antwoord

Rene 29-12-2021

Op mijn vraag per e-mail of product op voorraad was werd zeer snel en correct geantwoord. Bestelling en levering gingen eveneens cf schema. Toen product ook nog helemaal volgens wens werkte, was de cirkel rond. Kende Bestsellers niet, maar deze bestelling is wel volledig waargemaakt en geeft vertrouwen voor een volgende contact.

Phojean 02-12-2021

om uitgerekend in Sinterklaastijd te verwachten dat een bestelling per omgaande wordt geleverd is natuurlijk iets te hoog gegrepen.
Zo niet bij Bestsellers.nl: woensdag besteld, donderdag in huis !!
We gaan in het vervolg eerst bij Bestsellers kijken !!

JP 27-11-2021

Snelle levering zonder problemen. Goede communicatie over de bestelling. Product zoals beschreven. Gewoon prima

Rik 04-10-2021

Levertijd correct n agekomen.
Interne communicatie waardeloos
Hebben, ondanks toezegging, oude materiaal niet mee genomen
Allerlei afwijkende condities bij bezorging die niet op de site van bol.com staan. Ook staat hij niet bij de lijst van afwijkende partners en krijg je pas na aankoop de mogelijkheid om afwijkende levering te zien. Die zijn sterk afwijkend van standaard bol.com!!!

George 29-09-2021

Ondanks dat de levering een beetje vertraging opliep heel tevreden blij met de koelkast goedkoopste van Nederland en bijzonder vakkundige bezorgers buitengewoon vriendelijk en behulpzaam oude am.koelkast en verpakkings materiaal keurig mee genomen.

Marc M. 28-09-2021

Snelle verwerking, degelijke service, efficiënt contact.
Daarenboven interessante prijssetting en levering via PostNL.
Zonder meer aan te bevelen!

Frenk van Es 04-09-2021

5 jaar geleden heb ik bij een jaarabonnement van een radiobode, deze airfryer cadeau gekregen. Nu na zeer intensief gebruik een exact dezelfde besteld want de oude was echt op. De airfryer heeft ons nooit in de steek gelaten vandaag de de keuze voor een gelijk apparaat .

Ruud 01-09-2021

Beloven de volgende dag te bezorgen tussen 10 en 15 uur, vertellen ze aan het einde van de dag via de app van DHL dat het nog 1 a 2 dagen kan duren. Beloof dan niks als je het niet waar kunt maken.

Frank 31-08-2021

Ze hebben Nederlandse modellen voor een gunstige prijs en het product is snel verzonden. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status.

Kees 25-08-2021

Besteld via Bol.com. Alles perfect verlopen, zeer snelle levering, bestellen bij Bestsellers.nl van harte aanbevolen!!

Natascha 17-08-2021

Heel tevreden over de snelle levering. makkelijk te bestellen goede uitleg over product op de website. Houden je goed op de hoogte over verzending .ik zeg helemaal top ,en de prijs tegen over andere winkels is ook nog aantrekkelijk , ik ga zeker vaker kijken op bestsellers.nl en me apparatuur bij hun bestellen

Mark 17-07-2021

Aircooler besteld, 1 dag uitgeprobeerd en bleek niets te zijn, temperatuur nam maar 0.3 graden af en maakte een hoop lawaai, dus apparaat binnen 24 uur geretourneerd, zoals hij uit de doos kwam weer terug in de doos gestopt, zo goed als nieuw dus. blijkt de volgende dag de retour niet geaccepteerd te worden, omdat ze met een loupe een klein butsje gevonden hebben, die er waarschijnlijk al in zat dat ik hem kreeg of misschien wel ontstaan is tijdens transport. Overigens word het apparaat in de standaard fabrieksdoos verzonden, zonder enige vorm van extra bescherming, maar als er dan iets mis is is het gelijk jou schuld. Uiteindelijk mocht ik het hele apparaat terug hebben voor 75% van de kosten en zo niet dan kreeg ik 75% van het aankoop bedrag terug. Gekozen voor dat laatste natuurlijk als een soort damage control om de financiële schade te beperken. Mensen pas op bij deze firma, zolang je product goed is en je stuurt het niet terug is het blijkbaar een prima zaak, maar bij retourneren gaan ze zoeken om hun omzet te kunnen behouden. En laten we eerlijk wezen, op elk product dat je een keer uit de doos haalt is altijd wel iets te vinden. Hoe klein het ook is, maar alleen deze zaak maakt daar gelijk een issue van.

J. 02-07-2021

Een slechte ervaring voor mij. Een vaatwasser besteld via Bol.com, waarbij 2 aanbieders waren van dit product. Ik koos voor de duurste, de vaatwasser die Bestsellers aanbood, omdat als je het voor 23.59 uur bestelde het de volgende dag in huis zou hebben. De goedkoopste zou op dinsdag (vandaag) geleverd worden. Vervolgens verwijderde ik mijn oude vaatwasser in de veronderstelling dat ik de volgende dag een nieuwe zou hebben, echter een koude douche. Ik moest de transporteur bellen DutchNed, waarvan de mevrouw van de planning mij doodleuk vertelde dat de vaatwasser pas vanaf woensdag geleverd kon worden. Uiteindelijk werd dit gewijzigd op mijn aandringen op dinsdag vandaag, maar dan nog komt de vaatwasser mogelijk tussen 18.30 en 20.30 uur. Bol.com loste dit probleem niet op en telefonisch is Bestsellers niet bereikbaar dus moet het via de mail. Dan krijg je een excuus mailtje, maar het probleem wordt niet opgelost.

Marco 22-06-2021

Na 2 weken nog steeds niets geleverd gekregen.
Na meerdere malen contact via mail soms wel soms geen reactie ,telefonisch geen reactie!
Antwoorden op mail zijn steeds hetzelfde pakket ligt bij dhl ik vraag me dan wel af in welk land , aangezien dit al lang genoeg duurt.
Bestaat dit bedrijf wel ?

Frank 02-06-2021

Via de site van Bol.com doorgelinkt en ook gewoon via hun betaald.
En de zending "een cadeautje voor mijn vriendin, een mobile airco" met het nu even erg warme weer werd de dag er na al keurig netjes afgeleverd.
Alleen jammer dat de gratis luxe raamafdichtingskit er niet bij zit.

Ria 09-03-2021

overzichtelijke shop. zeer goede prijs kwaliteit, en supersnelle levering.
gewoon TOP.

Stoomgenerator 16-02-2021

Wij hebben gekozen voor de laagste prijs en zijn toen bij Bestsellers uitgekomen. Levering was keurig in de tijd zoals opgegeven. Verpakking was ok en een prima transporteur.

VTaH 10-02-2021

Tot zover een keurig bedrijf.!
Dinsdags besteld, woensdags met PostNL geleverd! De inductieplaat moet nog gemonteerd worden. We hopen dat dat ook zonder problemen verloopt Dat alles werkt naar behoren.

Willem. 08-02-2021

Snel een laptop besteld via e-mail en snelle reactie hierop, dag later opgehaald, hele vriendelijke bediening, ik vertelde dat ik dezelfde laptop een aantal maanden terug had besteld en betaald bij het malafide bedrijf laptopdiscount.nl en nooit had gekregen, de medewerker ging direct kijken op internet naar de website en gaf mij het advies en liet zien, voor de toekomst, waar ik op moest letten om niet voor de 2e maal bestolen te worden. Toppie bedrijf. Prima, prima.

MBohte Quik 21-01-2021

Bestsellers de Goorn i,vind ineen fantastische bedrijf ! In zeer korte tijd vriezer,vaatwasser en nu vandaag een droger moeten vernieuwen i.v.M ouderdom .
De service ,mailtjes en mijn vragen werden altijd goed beantwoord ,net als het bezorgen door de firma ...De Helden uit Leusden . Hulde voor de behulpzaamheid .
Het wil wel wat zeggen dat ik er 3 machines heb gekocht !Groet Marijke Bohte Quik !

Sonny 18-01-2021

Dezelfde product was elders veel duurder en het wordt hier heel snel geleverd. Kortom geweldige service!

Ron de Jong 13-01-2021

Wij hebben een warmtepompdroger aangeschaft bij Bestsellers. De medewerker die ons te woord stond heeft ons onwijs goed geholpen en geadviseerd. Hij wist precies wat we hebben wilden en heeft ons binnen afzienbare tijd teruggemaild met de prijs van het betreffende product. Wij zijn direct akkoord gegaan en hebben het product gekocht. De levering ging snel en de medewerker die hem bracht was erg vriendelijk. Wij zijn uiterst tevreden over dit bedrijf, en we gaan er zeker vaker bestellen.

Bronsema 11-01-2021

De site is overzichtelijk, dus makkelijk te vinden en duidelijke omschrijving

Eddy 09-01-2021

Fantastisch super super snel. Voor dat track en trace gegevens kon bekijken had ik het al binnen ca 12 uur . Goed verpakt en laagste prijs.

Maaike 06-01-2021

Zeer klantvriendelijk en servicegericht. Snel en uitgebreid met antwoorden. Tevens het betaalbaarst in vergelijking met andere aanbieders.

R.Zorab 06-01-2021

De shop kwam als goedkoopste uit bij Tweakers, het scheelde bij andere aanbieders soms 60eu.
Ik wilde graag ophalen omdat Zwaag om de hoek ligt, maar omdat ze daar niet op voorraad waren heb ik ze laten bezorgen. Pakketje werd niet de volgende dag, maar na 2 dagen bezorgd. Ook prima op tijd. Vandaar een 8 ipv 9.(ik geef nooit een 10) mvrgr

Michiel van Loon. 19-12-2020

Heb een lg TV gekocht.
En had nog wat vragen erover.
Heb de telefoon gepakt en gebeld.
Persoonlijk contact vind ik wel belangrijk bij een aanschaf.
Werd netjes uit gelegd wat ik wou weten.
Top services.

TT 29-11-2020

Supersnelle levering ondanks de drukke bestelperiode. Verpakking goed en stevig. Factuur per e-mail.

Herman 27-11-2020

Zeggen dat ze het pakket hebben verzonden maar volgens Post.nl is door hun niets ontvangen. Maar wel al het bedrag in handen.

Mitch 25-11-2020

Onderzettend tevreden met de snelle levering en snelle reactie op vragen. Ik heb een Amerikaanse koelkast bij Bestsellers besteld en deze had ik heel erg netjes binnen 2 werkdagen bij mij thuis. Zeker een aanrader!

Sjaak 19-11-2020

Briefje in de bus terwijl je er voor thuis blijft :(
Je weet dat als je dhl als vervoerder neemt er wat misgaat.

D.L. 11-11-2020

Snelle levering en goede service. Al meerdere keren uitstekend geholpen door een behoorlijk lange jongen van Bestsellers. Zowel bij het afhalen als aan de telefoon ontzettend vriendelijk en behulpzaam! Daarnaast dacht hij erg goed mee om tot de juiste oplossingen en producten voor mijn wensen te komen.

ben 06-11-2020

snelle aflevering en vriendelijk geholpen in Zwaag bij het ophalen van de zonnebank.

Ingrid de Groot 30-10-2020

Maandag inbouw Siemens vaatwasser besteld. Moest eerst voicemail inspreken en werd binnen een uur teruggebeld door een zeer vriendelijke XXX. Al mijn vragen werden naar volle tevredenheid beantwoord. Vandaag (donderdag) vaatwasser geïnstalleerd door installatiebedrijf Helden. Ook hier niets anders dan lof. Woensdag mail gekregen wanneer de monteur langs zou komen en donderdag half uur van tevoren een telefoontje gekregen hoe laat hij er zou zijn. En ja hoor keurig op tijd. Oude vaatwasser werd gedemonteerd en meegenomen. Nieuwe vakkundig geplaatst door vriendelijk held XXX Kortom een echte aanraden dit bedrijf.

Gerard 29-10-2020

Gewoon super netjes en correct behandeld. Wij bestelden een droger. Door redenen bij de fabrikant en buiten Bestsellers om bleek deze AEG niet snel leverbaar.
Als alternatief kregen wij een luxer en duurder model aangeboden voor dezelfde prijs! Waar vind je dat nog?
Verder steeds keurig op de hoogte gehouden van levering etc. Ook waar het mis loopt steken de mensen van BestSellers niet de kop in het zand maar bellen je actief op met de oplossing. Echt opvallend goed geholpen! Voor ons zeker een aanrader en volgende keer bestellen we zeker weer via hen.

Mariette Paalvast 18-10-2020

Uitstekende vriendelijke behandeling. Snelle service en goede prijs. Alleen mijn geweldige sodastream maker (Electrisch) daarvan is de cylinder na nog geen maand gebruik op. Nu drink ik wel erg veel water dat wel...:-)

Houssain Maada 06-10-2020

Een afzuigkap besteld bij het openen bleek het al een gebruikt product te zijn geweest.

Snik 21-09-2020

Vlekkeloze levering op tijd zoals beloofd. Communicatie en respons prima. De digitale nota met bevestigde betaling sloot de transactie correct af.

Lies 01-07-2020

Bestelling gedaan. Gedeelte van de bestelling geretourneerd. Ik zit nu al meer dan 4 weken te wachten op mijn geld. Op emails helaas geen reactie gehad. Onbetrouwbare site! Geen aanbeveling!
Officiele reactie van Bestsellers 02-07-2020

Beste Lies,

Er gaat duidelijk iets mis in de communicatie. We lossen dit graag snel voor je op. Wil je ons een email sturen met je ordernummer en hoe we je kunnen bereiken? Dat kan via klantenservice@bestsellers.nl. Dan gaan we dit direct met je regelen.

Groeten van Bestsellers.nl

Daniel P 20-06-2020

Vrijdag besteld, zaterdag ontvangen, twee keer email gekregen. 1 x bevestiging bestelling, 1x track and trace .
Geen poespas, geen overbodige knal reclame, gewoon zoals beloofd.
Miste zowaar de email nadat je de bestelling ontvangen had met de opdringerige tekst of je asjeblieft wil ‘liken’ , delen etc. En omdat ze dat dus aan mij overlaten, ben ik zowaar bereid dat te doen, ja happy mee. Heb geen ervaring met terug sturen of klantenservice vandaar dus een 8 en geen tien

D.Zwat 04-06-2020

Toen bleek dat onze pas aangeschafte monoblock airco niet in orde was stelde Bestsellers voor een nieuwe te leveren.
We waren blij verrast dat er samen met de airco twee mensen meekwamen die de unit naar boven tilden en deze gratis monteerden.
Prima geregeld en onze hartelijke dank hiervoor.

koef 04-12-2019

Twee JBL speakers besteld bij deze shop tijdens Black Friday. Toen het pakje binnen kwam was er slechts 1 geleverd maar stonden er 2 op de pakbon. Telefonisch werd mij gevraagd naam en telnr in te spreken. Ik werd netjes terug gebeld en na uitleg van de situatie direct de ontbrekende speaker opgestuurd zonder enige moeite. TOP geregeld van Bestsellers.nl

Sandra 09-10-2019

Heb eerder een review geschreven met een score van een 3 omdat de inhoud van het pakje niet volledig was (1 van de 10 ontbrak) en de klantenservice niet bereikbaar was. Werd echter dezelfde dag wel teruggebeld door de klantenservice en ze hebben me 2 nieuwe toegestuurd. Netjes opgelost, dus dankjewel Bestsellers!

-----------------------------------------------------------
Review 3-10-2019:

Pakketje ontvangen: verpakking was wat beschadigd en er zaten maar 9 stuks in de verpakking, terwijl er 10 stuks in horen te zitten. Probeerde de klantenservice te bellen, maar daar zijn ze niet bereikbaar.--

Bosch warmtepomp droger 02-10-2019

We hebben hier een Bosch warmtepomp droger besteld, de droger die we besteld hadden bleek niet meer voorradig bij de leverancier. We kregen van bestsellers een voorstel voor een nieuwer type Bosch warmtepompdroger, deze was wel bij de goedkoopste internet winkel €200,00 duurder. Door een bijbetaling van €40,00 en een teruggave van de Bosch fabriek van €50.00 hebben we een mooie droger die uiteindelijk €10,00 goedkoper is. Super van deze internet winkel.

R. Pownall 18-09-2019

Door ongelukkige omstandigheden heeft Bestsellers.eu heel veel werk moeten verrichten om ons tegemoet te komen - ze hebben werkelijk alles gedaan om het juiste artikel te leveren en ons tevreden te houden toen door onvoorziene omstandigheden het anders liep dan verwacht. Hun meeleven en klantgerichtheid, service en hartelijkheid zullen wij niet snel vergeten! En willen wij via deze weg hen hartelijk danken. Zij hebben er een aantal vaste klanten bij.

mary 06-06-2019

leuk adres. mooie artikelen en veel keus. vlotte aflevering en via de mail weet je precies wanneer je bestelling wordt geleverd