Bestsellers.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bestsellers.nl.

Bestsellers.nl stelt zich voor

Bestsellers.nl is een eerlijke en betrouwbare internetwinkel met een afhaalbalie in Zwaag (Hoorn NH). Bestsellers.nl levert al sinds 1999 een heel breed assortiment, van wasmachine tot televisie. Bestsellers.nl heeft een uitstekende relatie met de Nederlandse importeurs waardoor u altijd verzekerd bent van volledige Nederlandse garantie en een Nederlandse handleiding.

Deze score is berekend op basis van 26 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ria 09-03-2021

overzichtelijke shop. zeer goede prijs kwaliteit, en supersnelle levering.
gewoon TOP.

Stoomgenerator 16-02-2021

Wij hebben gekozen voor de laagste prijs en zijn toen bij Bestsellers uitgekomen. Levering was keurig in de tijd zoals opgegeven. Verpakking was ok en een prima transporteur.

VTaH 10-02-2021

Tot zover een keurig bedrijf.!
Dinsdags besteld, woensdags met PostNL geleverd! De inductieplaat moet nog gemonteerd worden. We hopen dat dat ook zonder problemen verloopt Dat alles werkt naar behoren.

Willem. 08-02-2021

Snel een laptop besteld via e-mail en snelle reactie hierop, dag later opgehaald, hele vriendelijke bediening, ik vertelde dat ik dezelfde laptop een aantal maanden terug had besteld en betaald bij het malafide bedrijf laptopdiscount.nl en nooit had gekregen, de medewerker ging direct kijken op internet naar de website en gaf mij het advies en liet zien, voor de toekomst, waar ik op moest letten om niet voor de 2e maal bestolen te worden. Toppie bedrijf. Prima, prima.

MBohte Quik 21-01-2021

Bestsellers de Goorn i,vind ineen fantastische bedrijf ! In zeer korte tijd vriezer,vaatwasser en nu vandaag een droger moeten vernieuwen i.v.M ouderdom .
De service ,mailtjes en mijn vragen werden altijd goed beantwoord ,net als het bezorgen door de firma ...De Helden uit Leusden . Hulde voor de behulpzaamheid .
Het wil wel wat zeggen dat ik er 3 machines heb gekocht !Groet Marijke Bohte Quik !

Sonny 18-01-2021

Dezelfde product was elders veel duurder en het wordt hier heel snel geleverd. Kortom geweldige service!

Ron de Jong 13-01-2021

Wij hebben een warmtepompdroger aangeschaft bij Bestsellers. De medewerker die ons te woord stond heeft ons onwijs goed geholpen en geadviseerd. Hij wist precies wat we hebben wilden en heeft ons binnen afzienbare tijd teruggemaild met de prijs van het betreffende product. Wij zijn direct akkoord gegaan en hebben het product gekocht. De levering ging snel en de medewerker die hem bracht was erg vriendelijk. Wij zijn uiterst tevreden over dit bedrijf, en we gaan er zeker vaker bestellen.

Bronsema 11-01-2021

De site is overzichtelijk, dus makkelijk te vinden en duidelijke omschrijving

Eddy 09-01-2021

Fantastisch super super snel. Voor dat track en trace gegevens kon bekijken had ik het al binnen ca 12 uur . Goed verpakt en laagste prijs.

Maaike 06-01-2021

Zeer klantvriendelijk en servicegericht. Snel en uitgebreid met antwoorden. Tevens het betaalbaarst in vergelijking met andere aanbieders.

R.Zorab 06-01-2021

De shop kwam als goedkoopste uit bij Tweakers, het scheelde bij andere aanbieders soms 60eu.
Ik wilde graag ophalen omdat Zwaag om de hoek ligt, maar omdat ze daar niet op voorraad waren heb ik ze laten bezorgen. Pakketje werd niet de volgende dag, maar na 2 dagen bezorgd. Ook prima op tijd. Vandaar een 8 ipv 9.(ik geef nooit een 10) mvrgr

Michiel van Loon. 19-12-2020

Heb een lg TV gekocht.
En had nog wat vragen erover.
Heb de telefoon gepakt en gebeld.
Persoonlijk contact vind ik wel belangrijk bij een aanschaf.
Werd netjes uit gelegd wat ik wou weten.
Top services.

TT 29-11-2020

Supersnelle levering ondanks de drukke bestelperiode. Verpakking goed en stevig. Factuur per e-mail.

Herman 27-11-2020

Zeggen dat ze het pakket hebben verzonden maar volgens Post.nl is door hun niets ontvangen. Maar wel al het bedrag in handen.

Mitch 25-11-2020

Onderzettend tevreden met de snelle levering en snelle reactie op vragen. Ik heb een Amerikaanse koelkast bij Bestsellers besteld en deze had ik heel erg netjes binnen 2 werkdagen bij mij thuis. Zeker een aanrader!

Sjaak 19-11-2020

Briefje in de bus terwijl je er voor thuis blijft :(
Je weet dat als je dhl als vervoerder neemt er wat misgaat.

D.L. 11-11-2020

Snelle levering en goede service. Al meerdere keren uitstekend geholpen door een behoorlijk lange jongen van Bestsellers. Zowel bij het afhalen als aan de telefoon ontzettend vriendelijk en behulpzaam! Daarnaast dacht hij erg goed mee om tot de juiste oplossingen en producten voor mijn wensen te komen.

ben 06-11-2020

snelle aflevering en vriendelijk geholpen in Zwaag bij het ophalen van de zonnebank.

Ingrid de Groot 30-10-2020

Maandag inbouw Siemens vaatwasser besteld. Moest eerst voicemail inspreken en werd binnen een uur teruggebeld door een zeer vriendelijke XXX. Al mijn vragen werden naar volle tevredenheid beantwoord. Vandaag (donderdag) vaatwasser geïnstalleerd door installatiebedrijf Helden. Ook hier niets anders dan lof. Woensdag mail gekregen wanneer de monteur langs zou komen en donderdag half uur van tevoren een telefoontje gekregen hoe laat hij er zou zijn. En ja hoor keurig op tijd. Oude vaatwasser werd gedemonteerd en meegenomen. Nieuwe vakkundig geplaatst door vriendelijk held XXX Kortom een echte aanraden dit bedrijf.

Gerard 29-10-2020

Gewoon super netjes en correct behandeld. Wij bestelden een droger. Door redenen bij de fabrikant en buiten Bestsellers om bleek deze AEG niet snel leverbaar.
Als alternatief kregen wij een luxer en duurder model aangeboden voor dezelfde prijs! Waar vind je dat nog?
Verder steeds keurig op de hoogte gehouden van levering etc. Ook waar het mis loopt steken de mensen van BestSellers niet de kop in het zand maar bellen je actief op met de oplossing. Echt opvallend goed geholpen! Voor ons zeker een aanrader en volgende keer bestellen we zeker weer via hen.

Mariette Paalvast 18-10-2020

Uitstekende vriendelijke behandeling. Snelle service en goede prijs. Alleen mijn geweldige sodastream maker (Electrisch) daarvan is de cylinder na nog geen maand gebruik op. Nu drink ik wel erg veel water dat wel...:-)

Houssain Maada 06-10-2020

Een afzuigkap besteld bij het openen bleek het al een gebruikt product te zijn geweest.

Snik 21-09-2020

Vlekkeloze levering op tijd zoals beloofd. Communicatie en respons prima. De digitale nota met bevestigde betaling sloot de transactie correct af.

Lies 01-07-2020

Bestelling gedaan. Gedeelte van de bestelling geretourneerd. Ik zit nu al meer dan 4 weken te wachten op mijn geld. Op emails helaas geen reactie gehad. Onbetrouwbare site! Geen aanbeveling!
Officiele reactie van Bestsellers 02-07-2020

Beste Lies,

Er gaat duidelijk iets mis in de communicatie. We lossen dit graag snel voor je op. Wil je ons een email sturen met je ordernummer en hoe we je kunnen bereiken? Dat kan via klantenservice@bestsellers.nl. Dan gaan we dit direct met je regelen.

Groeten van Bestsellers.nl

Daniel P 20-06-2020

Vrijdag besteld, zaterdag ontvangen, twee keer email gekregen. 1 x bevestiging bestelling, 1x track and trace .
Geen poespas, geen overbodige knal reclame, gewoon zoals beloofd.
Miste zowaar de email nadat je de bestelling ontvangen had met de opdringerige tekst of je asjeblieft wil ‘liken’ , delen etc. En omdat ze dat dus aan mij overlaten, ben ik zowaar bereid dat te doen, ja happy mee. Heb geen ervaring met terug sturen of klantenservice vandaar dus een 8 en geen tien

D.Zwat 04-06-2020

Toen bleek dat onze pas aangeschafte monoblock airco niet in orde was stelde Bestsellers voor een nieuwe te leveren.
We waren blij verrast dat er samen met de airco twee mensen meekwamen die de unit naar boven tilden en deze gratis monteerden.
Prima geregeld en onze hartelijke dank hiervoor.

koef 04-12-2019

Twee JBL speakers besteld bij deze shop tijdens Black Friday. Toen het pakje binnen kwam was er slechts 1 geleverd maar stonden er 2 op de pakbon. Telefonisch werd mij gevraagd naam en telnr in te spreken. Ik werd netjes terug gebeld en na uitleg van de situatie direct de ontbrekende speaker opgestuurd zonder enige moeite. TOP geregeld van Bestsellers.nl

Sandra 09-10-2019

Heb eerder een review geschreven met een score van een 3 omdat de inhoud van het pakje niet volledig was (1 van de 10 ontbrak) en de klantenservice niet bereikbaar was. Werd echter dezelfde dag wel teruggebeld door de klantenservice en ze hebben me 2 nieuwe toegestuurd. Netjes opgelost, dus dankjewel Bestsellers!

-----------------------------------------------------------
Review 3-10-2019:

Pakketje ontvangen: verpakking was wat beschadigd en er zaten maar 9 stuks in de verpakking, terwijl er 10 stuks in horen te zitten. Probeerde de klantenservice te bellen, maar daar zijn ze niet bereikbaar.--

Bosch warmtepomp droger 02-10-2019

We hebben hier een Bosch warmtepomp droger besteld, de droger die we besteld hadden bleek niet meer voorradig bij de leverancier. We kregen van bestsellers een voorstel voor een nieuwer type Bosch warmtepompdroger, deze was wel bij de goedkoopste internet winkel €200,00 duurder. Door een bijbetaling van €40,00 en een teruggave van de Bosch fabriek van €50.00 hebben we een mooie droger die uiteindelijk €10,00 goedkoper is. Super van deze internet winkel.

R. Pownall 18-09-2019

Door ongelukkige omstandigheden heeft Bestsellers.eu heel veel werk moeten verrichten om ons tegemoet te komen - ze hebben werkelijk alles gedaan om het juiste artikel te leveren en ons tevreden te houden toen door onvoorziene omstandigheden het anders liep dan verwacht. Hun meeleven en klantgerichtheid, service en hartelijkheid zullen wij niet snel vergeten! En willen wij via deze weg hen hartelijk danken. Zij hebben er een aantal vaste klanten bij.

mary 06-06-2019

leuk adres. mooie artikelen en veel keus. vlotte aflevering en via de mail weet je precies wanneer je bestelling wordt geleverd

jan 12-01-2019

Een website die nog een beetje in het begin is van haar ontwikkeling. Na het plaatsen van een bestelling wordt je helemaal suf gespamd met berichten wat er allemaal gaat gebeuren met je bestelling en je account. Han wat minder heren. Een bevestiging met factuur en een bericht van verzending volstaat.
Verder hebben ze heel dom bij postnl een dienst afgenomen zonder4 buren levering. Ik woon wat verder lopen van de parkeerplek en daar hebben ze geen zin in blijkbaar. Was beide leverdagen thuis, heb een videobelsysteem dat elke beller logt, maar geen bezorger gezien/gehoord.
Zonder aanbellen, zonder briefje blijkt het pakje bezorgd bij een afhaalpunt zo lees ik op de track en trace. Zo verdampt het plezier van thuis afgeleverd wel heel erg snel!!! Heren, verstuur met toestemming van burenlevering, anders is Bestsellers.eu zo'n afrader!

Sissy 11-01-2019

Zeer goedkope scheermesjes en heel snel geleverd. Duidelijke website met heel veel producten. Prima ervaring. Wel apart dat review minimaal 75 karakters (letters) moet zijn.

Ybinh 06-01-2019

Bestsellers.eu zal ik zeker aanraden, want die werkt klantgericht. Als het bestelde product niet op voorraad blijkt te zijn dan krijg ik als klant snel een goed alternatief voor dezelfde prijs en kwaliteit. De levering is ook snel en in orde. Je kunt actueel de status van je order zien en de chat met de servicedesk werkt ook goed.

Wesseling 29-12-2018

Als je iemand een 10 geeft is gewoon alles perfect geregeld.
Binnen 24 uur je bestelling aan de deur, top.

Fam. van Ree 26-12-2018

Alles is vlot en soepel verlopen, stofzuiger werkt prima, echter op lange termijn moet nog blijken, onze Samsung begaf het na 4 jaar.

Michel 24-12-2018

Hiermee wil ik toch even aangeven, dat ik door bestsellers ben gecontacteerd en dat zij alles in orde hebben gemaakt.
Bedankt Huub voor je inzet !!
Ben blij met jullie service.

John 21-12-2018

Een overzichtelijke web site, met duidelijke informatie.
Snelle levering en goed verpakt.
Bestsellers.eu levert kwaliteit!

Rfm franken 21-12-2018

Goede koop gedaan, binnen 24 uur geleverd. Kan deze bestsellers zeker aanraden.

piet 21-12-2018

Ik ben zeer tevreden over de snelle servies en de nette afhandeling. En niet duur voor een goed product. Ga zo door en ik kom zeker weer als klant.

Raymon 21-12-2018

Ik kwam op deze sit via een prijsvergelijker die aangaf dat het product dat ik wilde hebben hier het goedkoopst was. Bestelproces was eenvoudig en snel. Tussen bestelling en verzending word je goed per e-mail op de hoogte gehouden. Verzending was snel (volgende dag in huis) en helemaal correct.

René Douma 21-12-2018

Product 's avonds besteld. Volgende dag bezorgd. Ook tijdens de zending steeds op de hoogte gehouden van het verzendproces. Ze doen wat ze beloofd hebben.

Heibro 21-12-2018

Goed werkende site en eenvoudig bestelproces. Hierbij kun je meteen aangeven dat je het bestelde af wil halen bij een PostNL punt (ipv dit later via PostNL zelf te moeten doen). De prijs was beter dan bij de grote bekende namen en het artikel werd vlot geleverd. Zal bij volgende aankopen Bestsellers zeker checken op leverbaarheid en prijsstelling.

Cor de la Bije 21-12-2018

Geweldig goede service .snel geleverd en perfekt verpakt .produkt zoals omschreven ook geleverd .

sjako hartman 06-12-2018 Via de website gekocht

goede service gekocht via kieskeurig op hun advies

op advies van kieskeurig gekocht dat doe ik altijd via kieskeurig als ik een goed apparaat wil kopen of via consumentenbond

Robhoekstra 29-11-2018 Via de website gekocht

Zeer ontevreden !

22 november product besteld en betaald. Niet geleverd volgens afspraak. Geen enkele reactie op meerdere mails en telefonisch niet bereikbaar. ( continu in gesprektoon )

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Robhoekstra 29-11-2018

Eigenaar van Bestsellers.eu is Electro palace in Rotterdam. Deze is ook niet bereikbaar.

Beste Rob,

Het was tijdens de Black Friday dagen ook bij ons ontzettend druk. Sorry dat we daardoor niet altijd goed bereikbaar waren. Zo te zien is je bestelling inmiddels afgerond. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen horen we het graag van je.

Robhoekstra 05-12-2018

Beste bestsellers,
Alles is prima bezorgd. Dank voor de goede levering van mijn bestelde product.
Ik blijf 100 % zeker klant bij jullie !
Ik had inderdaad wat meer geduld moeten hebben. Blackfriday levert voor de bedrijven veel drukte op.

Rudi 29-11-2018 Via de website gekocht

NIET TEVREDEN !!!!!

order vorige week geplaatst , enige reactie is dat de betaling is aanvaard , voor de rest geen reactie meer , e-mail wordt niet beantwoord , telefonisch zijn de medewerkers altijd bezet.
Robhoekstra 29-11-2018

Ook donderdag 22 nov besteld ?

Hoi Rudi,

Wat vervelend dat je geen reactie hebt ontvangen. Er is duidelijk iets mis gegaan met je bestelling. We kunnen alleen niet zien om welke bestelling het gaat. Wil je (als het nog niet is opgelost) even contact met ons opnemen? Dan gaan we het direct voor je oplossen.

W van D - Meppel 29-11-2018 Via de website gekocht

Top geregeld!!

Vlak voor "Black Friday" denkt onze wasmachine...........doe het nu zelf maar!!
Gegoogeld, en Bestsellers.eu bleek de Siemens wasmachine het goedkoopst te kunnen leveren.
Na telefonisch contact de korting ontvangen die voor Black Friday gepland stond.
Een dag later de wasmachine huis, kan niet beter.

Wij zijn er blij mee.

Dat is nog eens service!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste W van D,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor deze mooie review en veel plezier van je wasmachine :)

B. 12-09-2018 Via de website gekocht

Tevreden

Ik kende deze shop nog niet. Was het voordeligst met mijn product. Website werkte goed en gemakkelijk. Via de mail goed op de hoogte gehouden. Levering was vlot. Track & Trace dus je kon alles volgen.

Hoi B,

Bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling!

Leo 04-09-2018 Via de website gekocht

Goeie service

Snelle afhandeling van de bestelling. Voor wat ik besteld heb was Bestselers de godkoopste aanbieder!!

Beste Leo,

Dankjewel voor je review!