Bestsellers.eu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bestsellers.eu.

Bestsellers.eu stelt zich voor

Bestsellers.eu is een eerlijke en betrouwbare internetwinkel met een afhaalbalie in Zwaag (Hoorn NH). Bestsellers.eu levert al sinds 1999 een heel breed assortiment, van wasmachine tot televisie. Bestsellers.eu heeft een uitstekende relatie met de Nederlandse importeurs waardoor u altijd verzekerd bent van volledige Nederlandse garantie en een Nederlandse handleiding.

Deze score is berekend op basis van 93 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Familie Bruggeman 17-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Woensdagmiddag besteld, donderdagmiddag geleverd. Super tevreden voor de snelheid, en bovendien een geweldig product ( Tristar snoerloze steelstofzuiger ) voor weinig geld.

J. Roos 14-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering!! Blij mee!!

Via google bij Bestsellers terechtgekomen en een Plafondventilator uitgezocht.
Na de gedane bestelling goed op de hoogte gehouden van waar pakket was en wanneer er geleverd werd.
Alles volgens belofte gegaan en blij met de Plafondventilator!!!

Schipper 14-08-2018 Via de website gekocht

vlotte service

Uitgebreid assortiment, fijne duidelijke website. Snelle en vriendelijke service.
Er wordt goed meegedacht bij de wensen die je hebt en eventueel een alternatief aangeboden indien het gewenste type niet meer leverbaar is.

12/08/2018 12-08-2018 Via de website gekocht

Top

Bestelling is keurig geleverd.
Ik had mijn huisnummer verkeerd ingevuld. PTT post heeft pakket terug gegeven aan bestseller. Deze hebben mij keurig een mail gestuurd en is het pakket een dag later toch nog aangekomen. Goeie service, nogmaals dank

Henk 11-08-2018 Via de website gekocht

Ouderwets normaal

Gewoon, uitzoeken, bestellen, betalen en ontvangen. Alles precies zoals het hoort en dat gebeurt niet overal.

Max 10-08-2018 Via de website gekocht

Top service!

Hele goeie ervaring met bestsellers. Product wat ik specifiek zocht werd eigenlijk niet meer geleverd door de fabrikant maar Bestsellers heeft het uiteindelijk toch voor me kunnen vinden en snel kunnen leveren.

Cindy 10-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!!

Goede ingelicht door personeel en niks was teveel ik was eigenlijk te laat met bestellen voor levering de volgende dag maar ze hebben hun best gedaan om toch de volgende dag te leveren waardoor wij thuis een heel blij kind hadden echt op en top service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beppie 09-08-2018 Via de website gekocht

Het volledige proces is dik in orde!

Ik Heb vrijdag 3 augustus 2018 een ventilator besteld. Het bestellingsproces is efficiënt, overzichtelijk en duidelijk. Belofte is nagekomen. Product is op tijd geleverd.
ik mis 1 ding: Dat je bij het product direct kan zien of het op voorraad is, en zo mogelijk: hoeveel.
Verder ben ik helemaal tevreden.

Zomer 2018 09-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Met de extreme warmte op zoek naar een goede en voordelige ventilator. Geslaagd voor een Bestron
Tafelventilator; bracht de nodige verkoeling en weinig DB.

Piet van M 09-08-2018 Via de website gekocht

Keurig.

Niets op aan te merken, gewoon perfect. Vanaf bestelling tot en met de bezorging alles goed te volgen en op de site geen bombarie maar keurige informatie. No nonsens.

Pietersen 09-08-2018 Via de website gekocht

Mijn aankoop goed begeleid

Deze winkel had als een van de weinigen nog een betaalbare mobiele airco staan. Toen ik had besteld bleek dat het vanwege het gewicht geen pakketpost zou zijn. Vanwege weinig beschikbaarheid aan mijn kant was het lastig om een bezorgafspraak in te plannen. Zij hebben bij de bezorger geïnformeerd naar de tijden die mogelijk waren voor bezorging, omdat ik zelf niet beschikbaar was om te bellen tijdens openingstijden. Uiteindelijk werd het toch ophalen en ben ik fijn geholpen bij het inladen van de airco. Op mail wordt snel gereageerd. De telefonische bereikbaarheid laat te wensen over, omdat je niet in wacht kunt staan, maar alleen voor terugbellen kunt kiezen als er niemand beschikbaar is. Daarom een 8 en geen 10.

Marianne 09-08-2018 Via de website gekocht

Goede service

Geweldige service snelle levering .
Overzichtelijke website .
Heel snel een antwoord na invullen contactformulier na een foute bestelling goed gecorrigeerd.
met een woord fantastisch !!

Edwin 08-08-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle webshop

Een airco besteld. Hij werd snel en goed bezorgd binnen het aangegeven tijdsblok. Vriendelijke klantenservice.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

m.hengeveld 05-08-2018 Via de website gekocht

klasse service

Ik was opzoek naar een luchtkoeler die ook in een gewone winkel te koop zijn maar Door de aanhoudende warmte niet meer leverbaar waren kwam ik Door te zoeken op site van bestsellers te recht en die had hem staan gelijk besteld en echt een dag later in huis.👍👍👍.gewoon grote klasse.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan van Dijk 03-08-2018 Via de website gekocht

Zeer prettige service

Het was heel makkelijk om het gewenste item te vinden en te bestellen. De betaling verliep via IDEAL prettig. Snel na de bestelling een bevestiging gekregen en een extra email, dat de bestelling in behandeling was genomen. Daarna een email ontvangen dat de bestelling bij PostNL was afgegeven.
Allemaal helder en zeer correct.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ton 02-08-2018 Via de website gekocht

Ventilator.

Voor mij de eerste keer hier besteld, ziet er mooi uit! Chroom kleurig
Draait al een tierelier,uiterlijk ook mooi! Hoop er lang van te genieten

Frank 02-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Op dinsdagmiddag een Dyson luchtreiniger besteld en al op donderdagochtend geleverd. Dit nadat (via de chat mogelijkheid op de website) direct mijn vragen waren beantwoord.

De prijs van het apparaat is uitstekend vergeleken met andere winkels/webshops. Onder rembours bestellen is ook mogelijk. Dat verhoogd de betrouwbaarheid van een webshop.

Teun Otten. 02-08-2018 Via de website gekocht

service 100%

eenvoudig te bestellen duidelijke omschrijving heb ook andere producten van dit merk waarmee nooit problemen "goed merk goed product".

Paul 02-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering.

Dinsdag een plafong ventilator besteld, deze is woensdag geleverd en was dezelfde avond al aan het draaien in de slaapkamer.
Snelle levering van een mooi apparaat.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Geen spijt 02-08-2018 Via de website gekocht

koelkast

Eerder bestelde koelkast welke een levertijd had, geannuleerd .De volgende dag terug betaling.
Andere koelkast besteld die in voorraad was,deze met post.nl de volgende dag afgeleverd.
Geen betalings kosten een gratis bezorgd,super

Herman 02-08-2018 In de winkel gekocht
Zwaag

Door de hete zomer nergens een mobiele airco te krijgen.
Op internet bestsellers tegen gekomen en die hadden er nog wat op voorraad.
Gebeld en kon hem meteen ophalen.( het was bloedheet)
Stond klaar en netjes mee geholpen met inladen.
SUPER en ik heb het heerlijk cool.

Nadja 02-08-2018 Via de website gekocht

Zeer goede nette eerlijke en betrouwbare webshop

Zeer nette en eerrlijke betrouwbare webshop, hebben hun zaakjes perfect in orde.
Heb airco besteld dag erna keurig netjes door goede transporteur bezorgd, dus geen kapotte of beschadigde doos. Ze doen en komen hun belofte na met levere.
Ook prima klantenservice, krijg snelle nette goede duidelijke en vriendelijke reactie terug.
Oftewel...echt een super webshop zal er zeker indien wat nodig daar kopen.
Echt klasse gewoon kunnen velen een voorbeeld aan nemen,
Mvg nadja uit uden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Herman 01-08-2018 Via de website gekocht

Goede service

Duidelijke, overzichtelijke website +
Goedkoopste prijs +
Vlotte afhandeling +
Veel te veel e-mails -

don 30-07-2018 Via de website gekocht

goede service

het model dat ik besteld had was niet op voorraad ik werd toen een nieuwer model aangeboden dat duurder was.Enige minpunt was dat ik hiervoor apart een magic remote moest aanschaffen.

jacques 30-07-2018 Via de website gekocht

snelle levering

uitgebreide keus en een scherpe prijs en je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van jou bestelling .

Nicolette 28-07-2018 Via de website gekocht

Mooie aanbieding & snelle levering

Bestsellers kon het door mij gewenste product het goedkoopst & het snelst leveren - twee vliegen in een klap!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 27-07-2018 Via de website gekocht

snel geleverd

Op woensdag printer besteld, vrijdag netjes geleverd.Ook per telefoon correct en vriendelijk te woord gestaan.Ik heb hier al vaker iets gekocht en dit is zeker niet het laatste.

telerugestelde klant 27-07-2018 Via de website gekocht

Niet wat ze beloven!

Voorraad niet op orde. Kunnen de wasmachine niet lever en bieden alternatief voor zelfde geld. Uiteindelijk akkoord gegaan, maar moet hier dan wel weer meerdere dagen op wachten, terwijl de deal was de volgende dag. Het order geannuleerd. Dit ging makkelijk en wacht nu op mijn geld. Helaas dit soort verhalen veel meer gelezen. Voor mij dus geen bestseller.eu meer

Rob 18-07-2018 Via de website gekocht

Service, kan niet beter

De goedkoopste site die ik vond voor het artikel wat ik kocht bij bestsellers.
De volgende keer koop ik er zeker weer als ik wat nodig heb.

Ton 18-07-2018 Via de website gekocht

Top service

Zaterdag avond stoomgenerator 2e kans besteld, krijg maandagochtend e-mail dat deze dubbel verkocht is en dus een hele nieuwe toegestuurd krijgen.
Geweldige service en tevreden over de stoomgenerator 👍

Bernadette 15-07-2018 Via de website gekocht

Snel en klantvriendelijk

Bestsellers.eu beidt het product aan tegen een goede prijs. De levering verliep snel. Ook de mailberichten zijn heel klantvriendelijk.

Hadema 13-07-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

CI module aangeschaft voor ontvangst Canal Digitaal. Dit voor satellietontvangst op mijn televisie. Deze werkte wel echter mijn televisie was niet uitgerust met een zogenaamde fastscan mogelijkheid. Had er dus weinig aan. Zonder enig probleem kon ik de module weer bij de afleverbalie in Zwaag ingeleverd. Kreeg hierbij direct mijn geld contant terug.

Coby 13-07-2018 Via de website gekocht

zeer goede service, vlotte en snelle info en bezorging

Mooie webshop ruime keus en duidelijke afbeelding en omschrijving. Zeer goede info van de klantenservice.

Agie 13-07-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goed werkend product.

Ik heb een baardtrimmer aangeschaft en het goedkoopste was bestsellers. Product werkt goed ik heb het meerdere malen gebruikt. Snelle levering maar enige kleine minpunt was dat je niet goed kan zien wanneer het geleverd wordt, misschien kon ik het niet vinden ik keek zelf ook nier lang genoeg

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Louis 29-06-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Het product wat we besteld hadden werd niet meer geproduceerd en de levertijd zou langer duren. We kregen een nieuwer type aangeboden voor het zelfde bedrag wat we betaald hadden.

Els 27-06-2018 Via de website gekocht

Snelle service.

Snelle levering, gebruiksvriendelijke site, keurig. Wat me wel verbaasde, is dat geen verpakking om de oorspronkelijke verpakking van het doosje heen zat. Iedereen kan de doos dus open maken en het risico op beschadigingen is ook groter.

J. J. 27-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Duidelijke overzichtelijke shop, makkelijk een bestelling te plaatsen.
Na bestelling krijg je berichten van de voortgang.

FB 25-06-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Snel geleverd, wel een dag later dan er op de site aangegeven was.
Maar dat was voor ons geen probleem.
Verder was deze online shop de goedkoopste die we konden vinden.

Tom 21-06-2018 Via de website gekocht

Waardeloos

Via de website van kieskeurig een leuke televisie (24") gevonden. Goedkoopste aanbieder was Bestsellers. De prijs was 199 euro.
Doorgeklikt naar de website van Bestsellers en daar stond de televisie inderdaad voor 199 euro. Maar zodra ik de televisie in mijn winkelwagen stopte veranderde de prijs naar 215 euro. Er waren geen verzendkosten of andere extra kosten. De prijs was gewoon spontaan met 16 euro verhoogd.

Meerdere malen gecheckt, maar de prijs bij het product stond echt op 199 euro.
Geprobeerd telefonisch contact te krijgen met Bestsellers, maar vanwege drukte werd gevraagd mijn gegevens achter te laten zodat mij men terug kon bellen later op de dag.
Helaas de hele dag niets van Bestsellers gehoord.
Nu kijk ik opnieuw op de site van Bestsellers en heeft men de prijs van het product aangepast. Ook op de site van Kieskeurig is dat (waarschijnlijk automatisch) aangepast.

Ik vind het schandalig dat men mij niet te woord staat.
Volgens mij heb ik nu het recht om de televisie voor 119 euro te krijgen. Maar ja, als men niet de moeite neemt om mij te woord te staan, dan houdt het op.
Maar daarom wel een dikke 1 voor dit bedrijf voor de waardeloze klantenservice.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Lonneke 18-06-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Het door ons bestelde apparaat (warmtepompdroger) had een langere levertje dan verwacht. Hierop werd ons direct een duurdere versie aangeboden, zonder bijbetaling. Toen wij echter besloten voor onze eerste keuze te gaan zijn wij zonder te vragen steeds op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Dat was erg fijn. Uiteindelijk viel de vertraagde levertijd nog mee. Zeer prettige ervaring dus!

Cor 14-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, perfect.

Het bestelde was binnen een dag geleverd. Veel zaken beloven dit maar weinig die dit waarmaken. Als ik weer wat nodig heb kijk ik zeker bij bestsellers.

Els 14-06-2018 Via de website gekocht

zo geregeld

het product was niet helemaal duidelijk welk van de twee.
Even een telefoontje, en het was geregeld.

arnhel 08-06-2018 Via de website gekocht

Van begin tot eind: prima

Een goed product met Vlotte en nauwkeurige levering. !!
Daarbij vind ik de verplichting om tot 100 karakters te komen weer niet aardig!

Hannie 08-06-2018 Via de website gekocht

Niks op aan te merken

Regelmatige en heldere berichtgeving over de aanstaande levering. En dat gebeurde keurig op de beloofde dag.

jan 08-06-2018 Via de website gekocht

laatst een magnetron aangeschaft vie bestsellers.

de levering was stipt volgens afspraak. de bezorger was heel vriendelijk en bood zelfs aan het apparaat helemaal naar binnen te dragen.

Hans 31-05-2018 Via de website gekocht

Perfecte service, nooit geen problemen!

Ik bestel al jaren via bestsellers omdat ze scherpe prijzen hebben en zeer snel leveren!
1x heb ik iets foutief geleverd gekregen maar na een telefoontje heb ik de juiste opgestuurd gekregen nog voordat ik de oude retour had gestuurd! Das pas service, ook makkelijk je garantie bonnen worden onder je account opgeslagen, dus je hoeft nooit te zoeken!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Monique 16-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege het hoge reviewcijfer en omdat de prijs van het artikel dat ik wilde bestellen hier het gunstigste was.
Mijn bestelling werd zeer snel geleverd en was keurig verpakt.
Na ontvangst werden mijn vragen m.b.t. het bestelde prompt, zeer vriendelijk en kundig beantwoord.
In de toekomst zal ik zeker weer bij deze winkel bestellen.

Svetlana 15-05-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel met goede producten

Ik kan hier alles vinden wat ik nodig heb en heel voordelig. Op de website staat voldoende informatie over product om makkelijk een keus te kunnen maken.

Femke 15-05-2018 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering!

Prima webshop. Op zoek naar een specifiek procuct, de Moccamaster. Gevonden en tegen de scherpste prijs ook. Daarnaast een goede service en snelle levering.

Ben 20-04-2018 Via de website gekocht

uitstekende zaak

Bestsellers gekozen vanwege de scherpe prijs. Het gekozen artikel was echter niet op voorraad; daarvoor werd een uitstekende vervanger voor een lagere prijs aangeboden.
Top! Ga zo door!