Bestsellers.eu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bestsellers.eu.

Bestsellers.eu stelt zich voor

Bestsellers.eu is een eerlijke en betrouwbare internetwinkel met een afhaalbalie in Zwaag (Hoorn NH). Bestsellers.eu levert al sinds 1999 een heel breed assortiment, van wasmachine tot televisie. Bestsellers.eu heeft een uitstekende relatie met de Nederlandse importeurs waardoor u altijd verzekerd bent van volledige Nederlandse garantie en een Nederlandse handleiding.

Deze score is berekend op basis van 69 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.9

Gera 19-01-2018 Via de website gekocht

Vlotte verzending

Vanwege de prijs van het artikel en de vlotte verzending voor deze site gekozen. Ben niet teleurgesteld.

Wim 18-01-2018 Via de website gekocht

perfect

een prima prijs en correcte levering. ... en waarom moet een motivatie uit 110 karakters bestaan? Nergens voor nodig en een minpuntje!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 05-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Overzichtelijke website maar bovenal kwaliteits product. Mijn eerste aankoop geweest maar zeker niet mijn laatste!

nespresso 25-12-2017 Via de website gekocht

razend snel

Deze shop had nog de goede kleur, die was blijkbaar niet meer leverbaar via andere kanalen.
Ja en wat moet je dan verder nog , snel geleverd , dus alles in orde.

Hans 24-12-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering

Leuke aanbieding, ik besloot deze zelf op te halen.
Helaas was dat niet mogelijk vervolgens heb ik mijn dvd speler
via de site besteld.
Zeer snelle en adequate levering, top!

kees 18-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Artikel niet op voorraad maar door heel vriendelijke en professionele medewerker per telefoon een zeer goed alternatief aangeboden gekregen van hetzelfde merk en met vergelijkbare eigenschappen met kleine bijbetaling. Vervolgens zeer goede communicatie per email. Per email een leverings tijdsslot gekregen van 2.5 uur. 20 minuutjes voordat hij er was heeft de bezorger mij gebeld en op tijd alles geleverd. Levering PERFECT (met hoofdletters) verlopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Susan 15-12-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site, concurrerende prijs en snel bezorgd. Prima.

Gekozen omdat de prijs goed was en snel geleverd kon worden. In tegenstelling tot Mediamarkt die wel met het product adverteert maar niet kon leveren.

Astrid Miltenburg 14-12-2017 Via de website gekocht

Kruimelzuiger AEG

Ik had nog nooit via deze webshop een aankoop gedaan maar werd hierop geattendeerd door vrienden. Keuze was gauw gemaakt. Goede webshop, overzichtelijk en prima geprijsd.
Had kruimelzuiger een dag later al in huis. Weet nog niet of deze goed bevalt want is een kado voor de Kerst.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Aad Beliën 07-12-2017 Via de website gekocht

Prima store!

Keurig op tijd geleverd. Voor dit product de allerlaagste prijs. Alle afspraken worden nagekomen.
Twee dagen na bestelling was de stofzuiger in goede staat in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Ellen 13-11-2017 Via de website gekocht

Goede en leuke service!

Goed meegedacht voor een alternatief van oorspronkelijk bestelde maar niet leverbare vaatwasser.
Bleven goed luisteren naar onze wensen en stelden de juiste vragen.
Goed bereikbaar: snelle reacties op berichten/telefoontjes.
Goede update van status levering.
En niet onbelangrijk: vriendelijke mensen :-)

Machteld 06-11-2017 Via de website gekocht

Top service

Toen ik mijn bestelling wou plaatsen ben ik erg goed geholpen aan de telefoon. Ik ben zelfs netjes terug gebeld. Toen ze de wasmachine kwamen bezorgen was de bezorger heel aardig en behulpzaam! Oprecht mijn complimenten!

Hugo Visser 03-11-2017 Via de website gekocht

Geleverd als beloofd.

Bestelde produkt voldoet aan het gestelde. Gebruikte schakelaar van de elektrische deken zou kunnen worden verbeterd, doet tamelijk ouderwets aan.

andré 02-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Op internet gezocht naar besteld artikel, deze winkel bood het product met een mooie prijs en snelle levertijd.

Gerard 02-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering voor een prima prijs !

Bestsellers levert zeer snel, de prijs is gunstig tevnoemen en ze houden je op de hoogte van het leveringsproces. Prima dus !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

E.W. 01-11-2017 Via de website gekocht

Prima apparaat en een goede persoonlijke service

Prima product gekocht die erg snel werd geleverd. Bij mij ging iets mis met de iDEAL betaling. Hierdoor liep mijn pakket het gevaar niet meer bezorgd te kunnen worden die dag erna (bestelde na 15.00 uur). Klantenservice medewerker heeft de bezorgorder lijst even voor mij on hold gezet waardoor mijn bestelling alsnog meegenomen kon worden op de lijst. Erg vriendelijk. Goede service.!

W. . Baas 01-11-2017 In de winkel gekocht
Zwaag

Geweldige service. Vlotte afhandeling

Goed advies van Huub. Zochten een wasdroger , s'middags besteld, s'middags bezorgd. We zijn heel tevreden over het product.

A. van der Velden 01-11-2017 Via de website gekocht

heldere website, goede prijs en een adequate service

heldere en duidelijke website, kon het gezochte product gemakkelijk vinden tegen een concurrerende prijs daarna een adequate afhandeling van de bestelling.

Anoniempje 19-10-2017 Via de website gekocht

Teleurgesteld in Bestsellers.eu

Via bol.com de AEG VX7--Oko stofzuiger besteld bij de externe leverancier Bestsellers. eu omdat ik het erg mooi vond. Stofzuiger thuis getest en de mondstuk bleek niet overeen te komen met die van de afbeelding. Stofzuiger zoog moeilijk op tapijt en handleiding was zo onduidelijk dus ik heb het terug gestuurd. Bestsellers beloofde het product te bekijken waarop ik mijn geld terug zou krijgen. Nadat er kleine krasjes op waren gevonden die zijn ontstaan omdat ik het product thuis ging testen werd er 30 euro van het aankoopbedrag afgetrokken. het controleren van de stofzuiger op schade duurde zo lang dat ik ruim 2 weken niet heb kunnen stofzuigen. Bestsellers is daarnaast overdag moeilijk te bereiken. Wanneer je je nr achter laat bellen ze je niet terug zoals zij beloven. De stofzuiger bleek achteraf een schuifknop te hebben waarmee de druk van de mondstuk verlaagd werd volgens verkoper. Maar doordat het allemaal zo lang duurde wilde ik het product niet meer.
Verder is het personeel wel beleefd over de telefoon en was de levering van het product wel snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Margje van Hengel 05-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Mijn stofzuiger ging kapot. Ik wilde weer dezelfde stofzuiger van het Electrolux. Vond deze bij Bestsellers.eu en heb daar besteld voor een leuke prijs. Volgende dag een mailtje ontvangen dat de levertijd langer zou duren dan verwacht. Kreeg tegelijk een aanbod om vrijwel dezelfde stofzuiger van het merk AEG te kopen. Deze was wel 20 euro duurder, maar ik kon hem kopen voor dezelfde prijs als de Electrolux. Heb dat gedaan en de volgende dag had ik mijn nieuwe stofzuiger in huis. Dat noem ik klantvriendelijk. Dank aan Bestsellers.eu
Margje van Hengel

Judith 01-10-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle levering!

Merk producten tegen scherpe prijzen en snelle levering.
De volgende keer kijk ik zeker weer op deze site.

Meijerink 28-09-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering

Apparaat zoals op de site aangegeven geleverd en op tijd met een strakke prijs. Volgende aankoop zal ik zeker weer op deze site gaan shoppen om mijn aankoop te realiseren

M. 22-09-2017 Via de website gekocht

Snelle goede service en levering!

Heel goed prijs/kwaliteitsverhouding!
De volgende dag je gewenste product in huis, prachtig toch?!
Na aankomst hebben we de nieuwe inventumdeken direct uitgeprobeerd en deze werkt perfect.
Alles zat netjes in de doos ingepakt en de installatie spreekt voor zichzelf!

Bram 15-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekend!

De stofzuiger die ik had besteld was niet op voorraad, dus ze boden mij een luxer model aan voor dezelfde prijs. Keurig geregeld. Allemaal via nette en duidelijke emails.
Het bestelproces was moeiteloos en alles werd netjes en snel via Track&Trace thuisbezorgd.
Uitstekend! Ik koop hier zeker weer.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

TJ van Duijn 04-09-2017 Via de website gekocht

Welwillend personeel

Na een afgebroken i-dealbetaling is het misgegaan. De bestelling werd bevestigd en later geannuleerd (en daarmee zeer waarschijnlijk ook de interne logistiek). Na een telefoontje werd mij een link gestuurd met een hernieuwde poging I-deal. Dit lukte nu wel en de bestelling werd in behandeling genomen. Na enige dagen gemaild naar Bestsellers mbt de levertijd. Ik kreeg te horen, dat er een probleem was bij de leverancier(!). Na twee dagen zou het apparaat binnen zijn en kon een leverdatum met mij vastgesteld worden. Dus vanaf het moment van reclame was de levertijd als beloofd op de website! Jammer van de start perikelen verder alles OKE!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd

Ted 03-09-2017 Via de website gekocht

Heel fijn geholpen aan afhaalbalie.

Product besteld om af te halen, bleek dat er een tweede email adres op mijn account stond, dit gemeld bij afhaalbalie, hebben het meteen verholpen. En het product nagestuurd. Zeer tevreden over Bestsellers

Roy 01-09-2017 Via de website gekocht

Top service en altijd volgens afspraak !! Een aanrader

We bestellen veel bij bestsellers en is altijd beter dan goed ! Zonder overdrijven want het is wat het is.

Ton 01-09-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig en snel!!

Mooie scherpe prijs , eenvoudige bestelling op de website en snelle aflevering. Mailverkeer met de actuele situatie omtrent de verzending. Prima geregeld allemaal.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kaily 31-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Duidelijke website en goedkoop. De ene dag besteld en de andere dag al geleverd en het pakket is te volgen via track& trace. Het artikel was goed verpakt.

student 24-08-2017 Via de website gekocht

bestelling keurig op tijd en volgens afspraak geleverd.

een mini oven gekocht voor op kamers. de bestelling is volgens afspraak met pakje gemakje geleverd op de afgesproken dag. De prijs was de goedkoopste en zonder leveringskosten. nu nog uitpakken...

Janssen 23-08-2017 Via de website gekocht

laagste prijs en keurig op tijd

na uitvoerig zoeken hier de laagste prijs supersnel gevonden. zondags besteld, dinsdag in huis, perfect. jammer dat Postnl steekje liet vallen door op het verkeerde afhaaladres te leveren.

Bart 23-08-2017 Via de website gekocht

Prima winkel, op tijd geleverd

Prijs van artikel was goedkoopste die ik kon vinden. Buitengewoon snelle levering van het product. Ook andere producten in de webshop hebben een prima prijs

Pako 23-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Senseo hd7804/70 was via bestsellers de goedkoopste, bestellen ging gemakkelijk via de website. Levering de dag na bestelling, dus lekker snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

dpeters1 22-08-2017 Via de website gekocht

Voldoet aan alle verwachtingen

Een prima shop duidelijk en overzichtelijk,met een goede en snelle afhandeling en levering in een goede verpakking. En een zeer goede communicatie via de mail.

Ing. W van der Heijden 22-08-2017 Via de website gekocht

goede informatie

juiste omschrijving van het product, duidelijk in bezorging en vervolg prima, jammer niet in het Nederlands denk lastig voor andere bestellers.

André 19-08-2017 Via de website gekocht

Goede ervaring

Prima site met zeer concurrerende prijzen. Bestelling makkelijk te plaatsen en het bestelde product binnen 1 werkdag in huis. Bestelling onderweg goed te volgen. Gezien de goede prijsstelling alsmede snelle bezorging raad ik deze site aan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cor 17-08-2017 Via de website gekocht

Prima en betrouwbaar goede communicatie over de bestelling.

Hier vond ik wat ik zocht tegen een voor mij goede prijs op aanraden van een vriend, dus zo werkt dat.

Karsten Schäffer 17-08-2017 Via de website gekocht

Prima opgelost ! Goede service.

Helaas zat ons handvat los, van de nieuwe oven.
Ze zijn om thuis komen ophalen.
En hebben onmiddellijk een nieuwe besteld.
Die was binnen 2 dagen in huis.
Prima opgelost. En een klasse service.
Daardoor heb ik veel vertrouwen gekregen in dit bedrijf.

Marcel 15-08-2017 Via de website gekocht

Snelle prima levering

Snelle duidelijke levering, iets te veel e-mails, maar wel snel.. Een webshop om zeker aan te bevelen.

c. de otter 14-08-2017 Via de website gekocht

Snelle afhandeling

Overzichtelijke website, product makkelijk te vinden en een zeer vlotte afhandeling!
Snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

MW 10-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Na bestelling van een nieuwe Siemens warmtepompdroger bleek deze en een gelijkend model niet leverbaar als gevolg van een foutieve voorraadstatus in het computersysteem van hun leverancier. Om ons toch te helpen heeft het team van Bestsellers.nl ons een (veel) duurder model aangeboden voor de prijs van het model dat we eigenlijk wilden hebben. Super service! Een aanrader.

Marchel 21-07-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte verkoop taktiek

Wij hadden op de site een stofzuiger van Dyson besteld welke volgens de site ruim op voorraad was.
Bij bestellen kregen we de bevestiging en ook een leverbericht.
Echter vrij kort erna kregen we een mail dat de bestelde stofzuiger niet voorradig was maar we wel voor de nieuwe serie konden gaan met een actie korting vanuit Dyson.
Daar de nieuwere modellen slechtere recensies krijgen wilden we dit niet en hebben ons ongenoegen dan ook geuit.
En schijnbaar zijn wij niet de enige waar het bij is gebeurd.
Het heeft er dus alle schijn van dat men mensen eerst lokt met een geweldige aanbieding welke plots niet meer voorradig is en dan als alternatief een ander duurder product aan geeft

schipper 16-06-2017 Via de website gekocht

Schipper

Fijn contact gehad met medewerker Huub. Deze man luistert goed en biedt een adequate oplossingen aan. Het bedrijf doet wat het beloofd. Zeker een aanrader!

Reks 13-05-2017 Via de website gekocht

Geen problemen

Gekozen voor deze shop omdat ze niet duur zijn.
Gewoon besteld,betaald, opgestuurd en binnen.
Geen problemen.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Rob Vrooman 13-05-2017 Via de website gekocht

Prima

Duidelijke site, makkelijk betalen, supersnelle levering, goede prijs. S,avonds laat besteld en de andere ochtend reeds geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Danielle 12-05-2017 Via de website gekocht

Prima webshop!

Prima webshop! Goede informatie van moment van bestellen tot levering. Ja, ik zou deze winkel aanbevelen

Monique 11-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Vriendelijk baliemedewerker, en ook aan de telefoon netjes geholpen. En de producten kon ik meteen afhalen. Top ga zo door.

Peter 09-05-2017 Via de website gekocht

Hartstikke tevreden !!

Eenvoudige manier van bestellen en op afgesproken tijdstip afgeleverd waarbij ik de verzending prima kon volgen via Post.nl. Volgende keer weer bestelling plaatsen bij de site van "Bestellers" !!

Cees Dijkstra 08-05-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service

De vaatwasser overal gezocht eb bij bestsellers was hij 100 euro goedkoper dan bij alle andere winkels. En s'morgens de vaatwasser besteld en s'avonds stond hij al te draaien! Echt super service!

Anna 08-05-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ben heel tevreden over de snelle bestelling en prima verpakking Het apparaat ziet er goed uit en zuigt prima ik heb de stofzuiger nog maar kort in mijn bezit

pcavgurp 08-05-2017 Via de website gekocht

Snel en goed!

Goede site, snel afgewikkeld! Bestelde handmixer werd vlot en zonder verdere problemen afgeleverd!
Met dank, tot 'n volgende maal!