Bestsellers.eu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bestsellers.eu.

Bestsellers.eu stelt zich voor

Bestsellers.eu is een eerlijke en betrouwbare internetwinkel met een afhaalbalie in Zwaag (Hoorn NH). Bestsellers.eu levert al sinds 1999 een heel breed assortiment, van wasmachine tot televisie. Bestsellers.eu heeft een uitstekende relatie met de Nederlandse importeurs waardoor u altijd verzekerd bent van volledige Nederlandse garantie en een Nederlandse handleiding.

Deze score is berekend op basis van 70 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

jan 12-01-2019

Een website die nog een beetje in het begin is van haar ontwikkeling. Na het plaatsen van een bestelling wordt je helemaal suf gespamd met berichten wat er allemaal gaat gebeuren met je bestelling en je account. Han wat minder heren. Een bevestiging met factuur en een bericht van verzending volstaat.
Verder hebben ze heel dom bij postnl een dienst afgenomen zonder4 buren levering. Ik woon wat verder lopen van de parkeerplek en daar hebben ze geen zin in blijkbaar. Was beide leverdagen thuis, heb een videobelsysteem dat elke beller logt, maar geen bezorger gezien/gehoord.
Zonder aanbellen, zonder briefje blijkt het pakje bezorgd bij een afhaalpunt zo lees ik op de track en trace. Zo verdampt het plezier van thuis afgeleverd wel heel erg snel!!! Heren, verstuur met toestemming van burenlevering, anders is Bestsellers.eu zo'n afrader!

Sissy 11-01-2019

Zeer goedkope scheermesjes en heel snel geleverd. Duidelijke website met heel veel producten. Prima ervaring. Wel apart dat review minimaal 75 karakters (letters) moet zijn.

Ybinh 06-01-2019

Bestsellers.eu zal ik zeker aanraden, want die werkt klantgericht. Als het bestelde product niet op voorraad blijkt te zijn dan krijg ik als klant snel een goed alternatief voor dezelfde prijs en kwaliteit. De levering is ook snel en in orde. Je kunt actueel de status van je order zien en de chat met de servicedesk werkt ook goed.

Wesseling 29-12-2018

Als je iemand een 10 geeft is gewoon alles perfect geregeld.
Binnen 24 uur je bestelling aan de deur, top.

Fam. van Ree 26-12-2018

Alles is vlot en soepel verlopen, stofzuiger werkt prima, echter op lange termijn moet nog blijken, onze Samsung begaf het na 4 jaar.

Michel 24-12-2018

Hiermee wil ik toch even aangeven, dat ik door bestsellers ben gecontacteerd en dat zij alles in orde hebben gemaakt.
Bedankt Huub voor je inzet !!
Ben blij met jullie service.

John 21-12-2018

Een overzichtelijke web site, met duidelijke informatie.
Snelle levering en goed verpakt.
Bestsellers.eu levert kwaliteit!

Rfm franken 21-12-2018

Goede koop gedaan, binnen 24 uur geleverd. Kan deze bestsellers zeker aanraden.

piet 21-12-2018

Ik ben zeer tevreden over de snelle servies en de nette afhandeling. En niet duur voor een goed product. Ga zo door en ik kom zeker weer als klant.

Raymon 21-12-2018

Ik kwam op deze sit via een prijsvergelijker die aangaf dat het product dat ik wilde hebben hier het goedkoopst was. Bestelproces was eenvoudig en snel. Tussen bestelling en verzending word je goed per e-mail op de hoogte gehouden. Verzending was snel (volgende dag in huis) en helemaal correct.

René Douma 21-12-2018

Product 's avonds besteld. Volgende dag bezorgd. Ook tijdens de zending steeds op de hoogte gehouden van het verzendproces. Ze doen wat ze beloofd hebben.

Heibro 21-12-2018

Goed werkende site en eenvoudig bestelproces. Hierbij kun je meteen aangeven dat je het bestelde af wil halen bij een PostNL punt (ipv dit later via PostNL zelf te moeten doen). De prijs was beter dan bij de grote bekende namen en het artikel werd vlot geleverd. Zal bij volgende aankopen Bestsellers zeker checken op leverbaarheid en prijsstelling.

Cor de la Bije 21-12-2018

Geweldig goede service .snel geleverd en perfekt verpakt .produkt zoals omschreven ook geleverd .

sjako hartman 06-12-2018 Via de website gekocht

goede service gekocht via kieskeurig op hun advies

op advies van kieskeurig gekocht dat doe ik altijd via kieskeurig als ik een goed apparaat wil kopen of via consumentenbond

Robhoekstra 29-11-2018 Via de website gekocht

Zeer ontevreden !

22 november product besteld en betaald. Niet geleverd volgens afspraak. Geen enkele reactie op meerdere mails en telefonisch niet bereikbaar. ( continu in gesprektoon )

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Robhoekstra 29-11-2018

Eigenaar van Bestsellers.eu is Electro palace in Rotterdam. Deze is ook niet bereikbaar.

Beste Rob,

Het was tijdens de Black Friday dagen ook bij ons ontzettend druk. Sorry dat we daardoor niet altijd goed bereikbaar waren. Zo te zien is je bestelling inmiddels afgerond. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen horen we het graag van je.

Robhoekstra 05-12-2018

Beste bestsellers,
Alles is prima bezorgd. Dank voor de goede levering van mijn bestelde product.
Ik blijf 100 % zeker klant bij jullie !
Ik had inderdaad wat meer geduld moeten hebben. Blackfriday levert voor de bedrijven veel drukte op.

Rudi 29-11-2018 Via de website gekocht

NIET TEVREDEN !!!!!

order vorige week geplaatst , enige reactie is dat de betaling is aanvaard , voor de rest geen reactie meer , e-mail wordt niet beantwoord , telefonisch zijn de medewerkers altijd bezet.
Robhoekstra 29-11-2018

Ook donderdag 22 nov besteld ?

Hoi Rudi,

Wat vervelend dat je geen reactie hebt ontvangen. Er is duidelijk iets mis gegaan met je bestelling. We kunnen alleen niet zien om welke bestelling het gaat. Wil je (als het nog niet is opgelost) even contact met ons opnemen? Dan gaan we het direct voor je oplossen.

W van D - Meppel 29-11-2018 Via de website gekocht

Top geregeld!!

Vlak voor "Black Friday" denkt onze wasmachine...........doe het nu zelf maar!!
Gegoogeld, en Bestsellers.eu bleek de Siemens wasmachine het goedkoopst te kunnen leveren.
Na telefonisch contact de korting ontvangen die voor Black Friday gepland stond.
Een dag later de wasmachine huis, kan niet beter.

Wij zijn er blij mee.

Dat is nog eens service!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste W van D,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Bedankt voor deze mooie review en veel plezier van je wasmachine :)

B. 12-09-2018 Via de website gekocht

Tevreden

Ik kende deze shop nog niet. Was het voordeligst met mijn product. Website werkte goed en gemakkelijk. Via de mail goed op de hoogte gehouden. Levering was vlot. Track & Trace dus je kon alles volgen.

Hoi B,

Bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling!

Leo 04-09-2018 Via de website gekocht

Goeie service

Snelle afhandeling van de bestelling. Voor wat ik besteld heb was Bestselers de godkoopste aanbieder!!

Beste Leo,

Dankjewel voor je review!

Miek 31-08-2018 Via de website gekocht

Dat is snel

Site erg overzichtelijk en bedrijf biedt producten aan tegen een scherpe prijs. Geen verzendkosten en alles netjes ingepakt. Super!

Hoi Miek,

Hartelijk dank voor deze goede beoordeling, graag tot de volgende keer.

Trees Trousset Scheffler 31-08-2018 Via de website gekocht

duidelijk goed aangeleverd, goed product!

van alle op internet geselecteerde winkels had bestsellers.eu de beste prijs voor hetzelfde product!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

J. Butler 25-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Wij hadden een bosch koelvriescombinatie bestel. was niet op voorraad. Krijg gelijk een ander voorstel. Siemens KG33VEW32. Daar was de actie 30 euro retour. Wij zijn zeer tevreden.
Ook de bezorger was zeer vriendelijke en behulpzaam.

Inez 21-08-2018 Via de website gekocht

Snel en goed!

Goed aanbod en zeer scherpe prijs! Snelle levering en netjes op hoogte gehouden. Ik zou hier de volgende keer weer bestellen

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Ejan. 21-08-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd keurig verpakt heel tevreden!

Ik heb voor deze shop gekozen omdat dit product hier het goedkoopste was. Website ziet er betrouwbaar uit.

Familie Bruggeman 17-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Woensdagmiddag besteld, donderdagmiddag geleverd. Super tevreden voor de snelheid, en bovendien een geweldig product ( Tristar snoerloze steelstofzuiger ) voor weinig geld.

J. Roos 14-08-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering!! Blij mee!!

Via google bij Bestsellers terechtgekomen en een Plafondventilator uitgezocht.
Na de gedane bestelling goed op de hoogte gehouden van waar pakket was en wanneer er geleverd werd.
Alles volgens belofte gegaan en blij met de Plafondventilator!!!

Schipper 14-08-2018 Via de website gekocht

vlotte service

Uitgebreid assortiment, fijne duidelijke website. Snelle en vriendelijke service.
Er wordt goed meegedacht bij de wensen die je hebt en eventueel een alternatief aangeboden indien het gewenste type niet meer leverbaar is.

12/08/2018 12-08-2018 Via de website gekocht

Top

Bestelling is keurig geleverd.
Ik had mijn huisnummer verkeerd ingevuld. PTT post heeft pakket terug gegeven aan bestseller. Deze hebben mij keurig een mail gestuurd en is het pakket een dag later toch nog aangekomen. Goeie service, nogmaals dank

Henk 11-08-2018 Via de website gekocht

Ouderwets normaal

Gewoon, uitzoeken, bestellen, betalen en ontvangen. Alles precies zoals het hoort en dat gebeurt niet overal.

Max 10-08-2018 Via de website gekocht

Top service!

Hele goeie ervaring met bestsellers. Product wat ik specifiek zocht werd eigenlijk niet meer geleverd door de fabrikant maar Bestsellers heeft het uiteindelijk toch voor me kunnen vinden en snel kunnen leveren.

Cindy 10-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!!

Goede ingelicht door personeel en niks was teveel ik was eigenlijk te laat met bestellen voor levering de volgende dag maar ze hebben hun best gedaan om toch de volgende dag te leveren waardoor wij thuis een heel blij kind hadden echt op en top service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hoi Cindy,

Dankjewel voor deze mooie beoordeling. Fijn dat we je nog snel hebben kunnen helpen!

Beppie 09-08-2018 Via de website gekocht

Het volledige proces is dik in orde!

Ik Heb vrijdag 3 augustus 2018 een ventilator besteld. Het bestellingsproces is efficiënt, overzichtelijk en duidelijk. Belofte is nagekomen. Product is op tijd geleverd.
ik mis 1 ding: Dat je bij het product direct kan zien of het op voorraad is, en zo mogelijk: hoeveel.
Verder ben ik helemaal tevreden.

Zomer 2018 09-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Met de extreme warmte op zoek naar een goede en voordelige ventilator. Geslaagd voor een Bestron
Tafelventilator; bracht de nodige verkoeling en weinig DB.

Piet van M 09-08-2018 Via de website gekocht

Keurig.

Niets op aan te merken, gewoon perfect. Vanaf bestelling tot en met de bezorging alles goed te volgen en op de site geen bombarie maar keurige informatie. No nonsens.

Pietersen 09-08-2018 Via de website gekocht

Mijn aankoop goed begeleid

Deze winkel had als een van de weinigen nog een betaalbare mobiele airco staan. Toen ik had besteld bleek dat het vanwege het gewicht geen pakketpost zou zijn. Vanwege weinig beschikbaarheid aan mijn kant was het lastig om een bezorgafspraak in te plannen. Zij hebben bij de bezorger geïnformeerd naar de tijden die mogelijk waren voor bezorging, omdat ik zelf niet beschikbaar was om te bellen tijdens openingstijden. Uiteindelijk werd het toch ophalen en ben ik fijn geholpen bij het inladen van de airco. Op mail wordt snel gereageerd. De telefonische bereikbaarheid laat te wensen over, omdat je niet in wacht kunt staan, maar alleen voor terugbellen kunt kiezen als er niemand beschikbaar is. Daarom een 8 en geen 10.

Marianne 09-08-2018 Via de website gekocht

Goede service

Geweldige service snelle levering .
Overzichtelijke website .
Heel snel een antwoord na invullen contactformulier na een foute bestelling goed gecorrigeerd.
met een woord fantastisch !!

Edwin 08-08-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle webshop

Een airco besteld. Hij werd snel en goed bezorgd binnen het aangegeven tijdsblok. Vriendelijke klantenservice.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

m.hengeveld 05-08-2018 Via de website gekocht

klasse service

Ik was opzoek naar een luchtkoeler die ook in een gewone winkel te koop zijn maar Door de aanhoudende warmte niet meer leverbaar waren kwam ik Door te zoeken op site van bestsellers te recht en die had hem staan gelijk besteld en echt een dag later in huis.👍👍👍.gewoon grote klasse.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan van Dijk 03-08-2018 Via de website gekocht

Zeer prettige service

Het was heel makkelijk om het gewenste item te vinden en te bestellen. De betaling verliep via IDEAL prettig. Snel na de bestelling een bevestiging gekregen en een extra email, dat de bestelling in behandeling was genomen. Daarna een email ontvangen dat de bestelling bij PostNL was afgegeven.
Allemaal helder en zeer correct.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ton 02-08-2018 Via de website gekocht

Ventilator.

Voor mij de eerste keer hier besteld, ziet er mooi uit! Chroom kleurig
Draait al een tierelier,uiterlijk ook mooi! Hoop er lang van te genieten

Frank 02-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Op dinsdagmiddag een Dyson luchtreiniger besteld en al op donderdagochtend geleverd. Dit nadat (via de chat mogelijkheid op de website) direct mijn vragen waren beantwoord.

De prijs van het apparaat is uitstekend vergeleken met andere winkels/webshops. Onder rembours bestellen is ook mogelijk. Dat verhoogd de betrouwbaarheid van een webshop.

Teun Otten. 02-08-2018 Via de website gekocht

service 100%

eenvoudig te bestellen duidelijke omschrijving heb ook andere producten van dit merk waarmee nooit problemen "goed merk goed product".

Paul 02-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering.

Dinsdag een plafong ventilator besteld, deze is woensdag geleverd en was dezelfde avond al aan het draaien in de slaapkamer.
Snelle levering van een mooi apparaat.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Geen spijt 02-08-2018 Via de website gekocht

koelkast

Eerder bestelde koelkast welke een levertijd had, geannuleerd .De volgende dag terug betaling.
Andere koelkast besteld die in voorraad was,deze met post.nl de volgende dag afgeleverd.
Geen betalings kosten een gratis bezorgd,super

Herman 02-08-2018 In de winkel gekocht
Zwaag

Door de hete zomer nergens een mobiele airco te krijgen.
Op internet bestsellers tegen gekomen en die hadden er nog wat op voorraad.
Gebeld en kon hem meteen ophalen.( het was bloedheet)
Stond klaar en netjes mee geholpen met inladen.
SUPER en ik heb het heerlijk cool.

Nadja 02-08-2018 Via de website gekocht

Zeer goede nette eerlijke en betrouwbare webshop

Zeer nette en eerrlijke betrouwbare webshop, hebben hun zaakjes perfect in orde.
Heb airco besteld dag erna keurig netjes door goede transporteur bezorgd, dus geen kapotte of beschadigde doos. Ze doen en komen hun belofte na met levere.
Ook prima klantenservice, krijg snelle nette goede duidelijke en vriendelijke reactie terug.
Oftewel...echt een super webshop zal er zeker indien wat nodig daar kopen.
Echt klasse gewoon kunnen velen een voorbeeld aan nemen,
Mvg nadja uit uden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Herman 01-08-2018 Via de website gekocht

Goede service

Duidelijke, overzichtelijke website +
Goedkoopste prijs +
Vlotte afhandeling +
Veel te veel e-mails -

don 30-07-2018 Via de website gekocht

goede service

het model dat ik besteld had was niet op voorraad ik werd toen een nieuwer model aangeboden dat duurder was.Enige minpunt was dat ik hiervoor apart een magic remote moest aanschaffen.

jacques 30-07-2018 Via de website gekocht

snelle levering

uitgebreide keus en een scherpe prijs en je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van jou bestelling .

Nicolette 28-07-2018 Via de website gekocht

Mooie aanbieding & snelle levering

Bestsellers kon het door mij gewenste product het goedkoopst & het snelst leveren - twee vliegen in een klap!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -