Bestsellers.eu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Bestsellers.eu.

Bestsellers.eu stelt zich voor

Bestsellers.eu is een eerlijke en betrouwbare internetwinkel met een afhaalbalie in Zwaag (Hoorn NH). Bestsellers.eu levert al sinds 1999 een heel breed assortiment, van wasmachine tot televisie. Bestsellers.eu heeft een uitstekende relatie met de Nederlandse importeurs waardoor u altijd verzekerd bent van volledige Nederlandse garantie en een Nederlandse handleiding.

Deze score is berekend op basis van 54 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Monique 16-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege het hoge reviewcijfer en omdat de prijs van het artikel dat ik wilde bestellen hier het gunstigste was.
Mijn bestelling werd zeer snel geleverd en was keurig verpakt.
Na ontvangst werden mijn vragen m.b.t. het bestelde prompt, zeer vriendelijk en kundig beantwoord.
In de toekomst zal ik zeker weer bij deze winkel bestellen.

Svetlana 15-05-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel met goede producten

Ik kan hier alles vinden wat ik nodig heb en heel voordelig. Op de website staat voldoende informatie over product om makkelijk een keus te kunnen maken.

Femke 15-05-2018 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering!

Prima webshop. Op zoek naar een specifiek procuct, de Moccamaster. Gevonden en tegen de scherpste prijs ook. Daarnaast een goede service en snelle levering.

Ben 20-04-2018 Via de website gekocht

uitstekende zaak

Bestsellers gekozen vanwege de scherpe prijs. Het gekozen artikel was echter niet op voorraad; daarvoor werd een uitstekende vervanger voor een lagere prijs aangeboden.
Top! Ga zo door!

ted verhof 01-04-2018 Via de website gekocht

mooie kwaliteit tegen heel redelijke prijzen.

gebruiksvriendelijk, makkelijk bestellen, snel bezorgt, mooie producten en heel goed betaalbaar. wij zijn heel tevreden.

Niko 31-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering volgens afspraak

Duidelijke site, geen poespas. Snelle levering en goed verpakt.
Ook de afhandeling was prima. Als alles goed is hoef je niet teveel woorden te gebruiken

Jan 08-03-2018 Via de website gekocht

Top levering

Stofzuiger gekocht van dyson, na de hand paar vragen gesteld, en keurig beantwoord.
Prima aftersale en snelle levering

robert 05-03-2018 Via de website gekocht

Vandaag besteld morgen in huis, nergens goedkoper, Top toch.

Heb hier al vele jaren diverse keren wat besteld en opgehaald, goede service en klantvriendelijke personeel.
Krijg via de mail iedere week een aanbieding wat zeer scherp geprijsd is en vaak gratis word thuisbezorgd.

Chérie Donders 05-03-2018 Via de website gekocht

geweldig

omdat het de prijs zoveel minder is als bij een ander en dan nog zo netjes verpakt en vlug aangekomen zo ieder deze site aanbevelen aan al mijn kennissen en familie en vrienden

Rob 05-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Beste prijs en snelle levering. De prijzen voor dit ontkalkingsmiddel zijn belachelijk hoog en bestsellers.eu biedt de beste prijs en garandeert snelle levering.

Yvette 01-03-2018 Via de website gekocht

Tevreden aankoop

Snel duidelijk Kortom geen commentaar alleen lof. Alleen de post had een achterstand door de carnaval maar dat staat los van jullie service

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ans 01-03-2018 Via de website gekocht

BESTRON ABL800WO stofzuiger zonder stofzak

Ik dacht eerst dat ik een kinder stofzuiger had gekregen maar dat bleek niet zo te zijn!
De zuigkracht is erg goed
De kabel is erg kort
De stofzuiger is erg klein waardoor je hem vaker leeg moet maken.

Gera 19-01-2018 Via de website gekocht

Vlotte verzending

Vanwege de prijs van het artikel en de vlotte verzending voor deze site gekozen. Ben niet teleurgesteld.

Wim 18-01-2018 Via de website gekocht

perfect

een prima prijs en correcte levering. ... en waarom moet een motivatie uit 110 karakters bestaan? Nergens voor nodig en een minpuntje!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 05-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Overzichtelijke website maar bovenal kwaliteits product. Mijn eerste aankoop geweest maar zeker niet mijn laatste!

nespresso 25-12-2017 Via de website gekocht

razend snel

Deze shop had nog de goede kleur, die was blijkbaar niet meer leverbaar via andere kanalen.
Ja en wat moet je dan verder nog , snel geleverd , dus alles in orde.

Hans 24-12-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering

Leuke aanbieding, ik besloot deze zelf op te halen.
Helaas was dat niet mogelijk vervolgens heb ik mijn dvd speler
via de site besteld.
Zeer snelle en adequate levering, top!

kees 18-12-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Artikel niet op voorraad maar door heel vriendelijke en professionele medewerker per telefoon een zeer goed alternatief aangeboden gekregen van hetzelfde merk en met vergelijkbare eigenschappen met kleine bijbetaling. Vervolgens zeer goede communicatie per email. Per email een leverings tijdsslot gekregen van 2.5 uur. 20 minuutjes voordat hij er was heeft de bezorger mij gebeld en op tijd alles geleverd. Levering PERFECT (met hoofdletters) verlopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Susan 15-12-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site, concurrerende prijs en snel bezorgd. Prima.

Gekozen omdat de prijs goed was en snel geleverd kon worden. In tegenstelling tot Mediamarkt die wel met het product adverteert maar niet kon leveren.

Astrid Miltenburg 14-12-2017 Via de website gekocht

Kruimelzuiger AEG

Ik had nog nooit via deze webshop een aankoop gedaan maar werd hierop geattendeerd door vrienden. Keuze was gauw gemaakt. Goede webshop, overzichtelijk en prima geprijsd.
Had kruimelzuiger een dag later al in huis. Weet nog niet of deze goed bevalt want is een kado voor de Kerst.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Aad Beliën 07-12-2017 Via de website gekocht

Prima store!

Keurig op tijd geleverd. Voor dit product de allerlaagste prijs. Alle afspraken worden nagekomen.
Twee dagen na bestelling was de stofzuiger in goede staat in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Ellen 13-11-2017 Via de website gekocht

Goede en leuke service!

Goed meegedacht voor een alternatief van oorspronkelijk bestelde maar niet leverbare vaatwasser.
Bleven goed luisteren naar onze wensen en stelden de juiste vragen.
Goed bereikbaar: snelle reacties op berichten/telefoontjes.
Goede update van status levering.
En niet onbelangrijk: vriendelijke mensen :-)

Machteld 06-11-2017 Via de website gekocht

Top service

Toen ik mijn bestelling wou plaatsen ben ik erg goed geholpen aan de telefoon. Ik ben zelfs netjes terug gebeld. Toen ze de wasmachine kwamen bezorgen was de bezorger heel aardig en behulpzaam! Oprecht mijn complimenten!

Hugo Visser 03-11-2017 Via de website gekocht

Geleverd als beloofd.

Bestelde produkt voldoet aan het gestelde. Gebruikte schakelaar van de elektrische deken zou kunnen worden verbeterd, doet tamelijk ouderwets aan.

andré 02-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Op internet gezocht naar besteld artikel, deze winkel bood het product met een mooie prijs en snelle levertijd.

Gerard 02-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering voor een prima prijs !

Bestsellers levert zeer snel, de prijs is gunstig tevnoemen en ze houden je op de hoogte van het leveringsproces. Prima dus !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

E.W. 01-11-2017 Via de website gekocht

Prima apparaat en een goede persoonlijke service

Prima product gekocht die erg snel werd geleverd. Bij mij ging iets mis met de iDEAL betaling. Hierdoor liep mijn pakket het gevaar niet meer bezorgd te kunnen worden die dag erna (bestelde na 15.00 uur). Klantenservice medewerker heeft de bezorgorder lijst even voor mij on hold gezet waardoor mijn bestelling alsnog meegenomen kon worden op de lijst. Erg vriendelijk. Goede service.!

W. . Baas 01-11-2017 In de winkel gekocht
Zwaag

Geweldige service. Vlotte afhandeling

Goed advies van Huub. Zochten een wasdroger , s'middags besteld, s'middags bezorgd. We zijn heel tevreden over het product.

A. van der Velden 01-11-2017 Via de website gekocht

heldere website, goede prijs en een adequate service

heldere en duidelijke website, kon het gezochte product gemakkelijk vinden tegen een concurrerende prijs daarna een adequate afhandeling van de bestelling.

Anoniempje 19-10-2017 Via de website gekocht

Teleurgesteld in Bestsellers.eu

Via bol.com de AEG VX7--Oko stofzuiger besteld bij de externe leverancier Bestsellers. eu omdat ik het erg mooi vond. Stofzuiger thuis getest en de mondstuk bleek niet overeen te komen met die van de afbeelding. Stofzuiger zoog moeilijk op tapijt en handleiding was zo onduidelijk dus ik heb het terug gestuurd. Bestsellers beloofde het product te bekijken waarop ik mijn geld terug zou krijgen. Nadat er kleine krasjes op waren gevonden die zijn ontstaan omdat ik het product thuis ging testen werd er 30 euro van het aankoopbedrag afgetrokken. het controleren van de stofzuiger op schade duurde zo lang dat ik ruim 2 weken niet heb kunnen stofzuigen. Bestsellers is daarnaast overdag moeilijk te bereiken. Wanneer je je nr achter laat bellen ze je niet terug zoals zij beloven. De stofzuiger bleek achteraf een schuifknop te hebben waarmee de druk van de mondstuk verlaagd werd volgens verkoper. Maar doordat het allemaal zo lang duurde wilde ik het product niet meer.
Verder is het personeel wel beleefd over de telefoon en was de levering van het product wel snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Margje van Hengel 05-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Mijn stofzuiger ging kapot. Ik wilde weer dezelfde stofzuiger van het Electrolux. Vond deze bij Bestsellers.eu en heb daar besteld voor een leuke prijs. Volgende dag een mailtje ontvangen dat de levertijd langer zou duren dan verwacht. Kreeg tegelijk een aanbod om vrijwel dezelfde stofzuiger van het merk AEG te kopen. Deze was wel 20 euro duurder, maar ik kon hem kopen voor dezelfde prijs als de Electrolux. Heb dat gedaan en de volgende dag had ik mijn nieuwe stofzuiger in huis. Dat noem ik klantvriendelijk. Dank aan Bestsellers.eu
Margje van Hengel

Judith 01-10-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle levering!

Merk producten tegen scherpe prijzen en snelle levering.
De volgende keer kijk ik zeker weer op deze site.

Meijerink 28-09-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering

Apparaat zoals op de site aangegeven geleverd en op tijd met een strakke prijs. Volgende aankoop zal ik zeker weer op deze site gaan shoppen om mijn aankoop te realiseren

M. 22-09-2017 Via de website gekocht

Snelle goede service en levering!

Heel goed prijs/kwaliteitsverhouding!
De volgende dag je gewenste product in huis, prachtig toch?!
Na aankomst hebben we de nieuwe inventumdeken direct uitgeprobeerd en deze werkt perfect.
Alles zat netjes in de doos ingepakt en de installatie spreekt voor zichzelf!

Bram 15-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekend!

De stofzuiger die ik had besteld was niet op voorraad, dus ze boden mij een luxer model aan voor dezelfde prijs. Keurig geregeld. Allemaal via nette en duidelijke emails.
Het bestelproces was moeiteloos en alles werd netjes en snel via Track&Trace thuisbezorgd.
Uitstekend! Ik koop hier zeker weer.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

TJ van Duijn 04-09-2017 Via de website gekocht

Welwillend personeel

Na een afgebroken i-dealbetaling is het misgegaan. De bestelling werd bevestigd en later geannuleerd (en daarmee zeer waarschijnlijk ook de interne logistiek). Na een telefoontje werd mij een link gestuurd met een hernieuwde poging I-deal. Dit lukte nu wel en de bestelling werd in behandeling genomen. Na enige dagen gemaild naar Bestsellers mbt de levertijd. Ik kreeg te horen, dat er een probleem was bij de leverancier(!). Na twee dagen zou het apparaat binnen zijn en kon een leverdatum met mij vastgesteld worden. Dus vanaf het moment van reclame was de levertijd als beloofd op de website! Jammer van de start perikelen verder alles OKE!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd

Ted 03-09-2017 Via de website gekocht

Heel fijn geholpen aan afhaalbalie.

Product besteld om af te halen, bleek dat er een tweede email adres op mijn account stond, dit gemeld bij afhaalbalie, hebben het meteen verholpen. En het product nagestuurd. Zeer tevreden over Bestsellers

Roy 01-09-2017 Via de website gekocht

Top service en altijd volgens afspraak !! Een aanrader

We bestellen veel bij bestsellers en is altijd beter dan goed ! Zonder overdrijven want het is wat het is.

Ton 01-09-2017 Via de website gekocht

Eenvoudig en snel!!

Mooie scherpe prijs , eenvoudige bestelling op de website en snelle aflevering. Mailverkeer met de actuele situatie omtrent de verzending. Prima geregeld allemaal.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kaily 31-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Duidelijke website en goedkoop. De ene dag besteld en de andere dag al geleverd en het pakket is te volgen via track& trace. Het artikel was goed verpakt.

student 24-08-2017 Via de website gekocht

bestelling keurig op tijd en volgens afspraak geleverd.

een mini oven gekocht voor op kamers. de bestelling is volgens afspraak met pakje gemakje geleverd op de afgesproken dag. De prijs was de goedkoopste en zonder leveringskosten. nu nog uitpakken...

Janssen 23-08-2017 Via de website gekocht

laagste prijs en keurig op tijd

na uitvoerig zoeken hier de laagste prijs supersnel gevonden. zondags besteld, dinsdag in huis, perfect. jammer dat Postnl steekje liet vallen door op het verkeerde afhaaladres te leveren.

Bart 23-08-2017 Via de website gekocht

Prima winkel, op tijd geleverd

Prijs van artikel was goedkoopste die ik kon vinden. Buitengewoon snelle levering van het product. Ook andere producten in de webshop hebben een prima prijs

Pako 23-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Senseo hd7804/70 was via bestsellers de goedkoopste, bestellen ging gemakkelijk via de website. Levering de dag na bestelling, dus lekker snel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

dpeters1 22-08-2017 Via de website gekocht

Voldoet aan alle verwachtingen

Een prima shop duidelijk en overzichtelijk,met een goede en snelle afhandeling en levering in een goede verpakking. En een zeer goede communicatie via de mail.

Ing. W van der Heijden 22-08-2017 Via de website gekocht

goede informatie

juiste omschrijving van het product, duidelijk in bezorging en vervolg prima, jammer niet in het Nederlands denk lastig voor andere bestellers.

André 19-08-2017 Via de website gekocht

Goede ervaring

Prima site met zeer concurrerende prijzen. Bestelling makkelijk te plaatsen en het bestelde product binnen 1 werkdag in huis. Bestelling onderweg goed te volgen. Gezien de goede prijsstelling alsmede snelle bezorging raad ik deze site aan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cor 17-08-2017 Via de website gekocht

Prima en betrouwbaar goede communicatie over de bestelling.

Hier vond ik wat ik zocht tegen een voor mij goede prijs op aanraden van een vriend, dus zo werkt dat.

Karsten Schäffer 17-08-2017 Via de website gekocht

Prima opgelost ! Goede service.

Helaas zat ons handvat los, van de nieuwe oven.
Ze zijn om thuis komen ophalen.
En hebben onmiddellijk een nieuwe besteld.
Die was binnen 2 dagen in huis.
Prima opgelost. En een klasse service.
Daardoor heb ik veel vertrouwen gekregen in dit bedrijf.

Marcel 15-08-2017 Via de website gekocht

Snelle prima levering

Snelle duidelijke levering, iets te veel e-mails, maar wel snel.. Een webshop om zeker aan te bevelen.