BesteKeus.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over BesteKeus.nl.

BesteKeus.nl stelt zich voor

BesteKeus.nl is een van de eerste internetwinkels van Nederland en Belgie. Sinds januari 2000 heeft BesteKeus zich bewezen als een betrouwbare partner voor al uw (internet)aankopen. BesteKeus is officieel dealer van alle grote merken in Nederland en Belgie en hiermee bent u verzekerd van de officiele Benelux garantievoorwaarden. Uw bestelling wordt professioneel thuisgeleverd door TNT Post of onze eigen bezorgdienst. Natuurlijk kunt u ook kiezen voor gratis afhalen in Best of Meer ( Belgie ). U kunt ruim en gratis parkeren.

Deze score is berekend op basis van 63 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

6.5

Edje 15-05-2017 Via de website gekocht

Leek onbetrouwbaar, maar maakte toch belofte waar

Na wat zoeken op internet waren zijnsoordelen mijn vogels thin 345 de goedkoopste. Scheelde €65,- vind de website ronduit slecht, telefonisch
Redelijk bereikbaar. Wanneer de website ge-update zou worden en de telefonische bereikbaarheid beter en professioneler zou worden zou het een goedlopende website worden.
Ik dacht eerst dat ik opgelicht was, maar heb toch de wandsteun netjes geleverd gekregen.
Jammer dat je bestelstatus niet veranderd, dit zou al betrouwbaarder overkomen.
Zou ik hier snel weer wat kopen?? Nee, mits de webwinkel en service qua bereikbaarheid veranderd envde prijzen goed zijn wel.

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Monique 30-03-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Op basis van prijs van de Samsung stofzuiger voor deze winkel gekozen. Bezorging was prima. Service ronduit slecht. Telefonisch vrijwel onbereikbaar. Op eigen kosten een mondstuk terugsturen dat na 4 maanden al stuk is!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Arthur 18-03-2017 Via de website gekocht

Niet bezorgd

Op 4 maart een bestelling geplaatst. De belofte van hun was dat deze op 11 maart wordt bezorgd. Vandaag is al inmiddels 18 maart - nog steeds niets van hun gehoord.

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

hansvw 08-03-2017 Via de website gekocht

no show after vermelding op voorraad en betaling.....

Ondanks dat het door mij bestelde product op voorraad was en door mij besteld, bleek na de afleverdatum dat ze niet kunnen leveren. Inloggen op de website lukte ook niet meer. Nieuw wachtwoord aanvragen werkte ook niet. Rammelende organisatie en geen betrouwbare indruk. Jammer.

Frits 28-01-2017 Via de website gekocht

Mijn nieuwe Samsung UE40KU6400 Led TV

Shop heeft goede service, je word op de hoogte gehouden van het verloop van de order, maar via mail was veel eenvoudiger geweest dan zelf elke keer de website te moeten bezoeken en in te loggen om de status van je order te bekijken. De levering was, zoals duidelijk op de website tijdens orderingave vermeld stond, namelijk de volgende dag al in huis als je voor 20.30 uur besteld. En de prijs van het apparaat duidelijk goedkoper dan in een winkel. Heb veel internet shops geraadpleegd, maar Bestekeus.nl kwam als goedkoopste uit de bus met dit artikel. Het scheelde mij ruim 150 euro t.o.v. die andere bekende webwinkels. Levering was prima geregeld via Post.nl, netjes in aangeven tijdvak, geen beschadigingen.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs
  • duidelijke website

Minpunten

• moeten inloggen om orderstatus te volgen

J. Egberts 27-01-2017 Via de website gekocht

Bestekeus.nl

Goede site, en goede afhandeling van het product dat ik heb besteld, voor 20:30 uur besteld, de volgende dag in huis, top.

Pluspunten

• Leuke site
  • Goedkoop
  • Goede service

Minpunten

• Niet kunnen vinden.

A.V. 22-01-2017 Via de website gekocht

AEG L8FEE96S Wasmachine

Shop heeft goede service. De levering was, zoals op de website vermeld stond, snel namelijk de volgende dag al in huis. Wij kregen bij vragen per email dezelfde dag al antwoord terug. Prijs van het apparaat duidelijk goedkoper dan in een winkel. Kortom, tevreden.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Bij vragen per email snel antwoord

Robbin 22-01-2017 Via de website gekocht

Snel bezorgd

De webshop heeft een duidelijk en overzichtelijk aanbod. Snelle bezorging. Binnen 24 uur bezorgd. Heel tevreden.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Overzichtelijke site

shahdoust 20-01-2017 Via de website gekocht

Great Shop

Thanks for your great services. Everything was fine.
My order received the day after and the product was as I excepted.

Wim 12-01-2017 Via de website gekocht

AEG wasmachine gekocht bij Bestekeus.nl

AEG wasmachine, L75460TL1, gekocht bij Bestekeus.nl omdat ze de scherpste prijs hadden voor deze machine. Levering was prima, netjes in aangeven tijdvak, geen beschadigingen, en de oude machine ging meteen retour(gratis).

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • levering in afgesproken tijdvak
  • oude machine meteen retour

Marjan 09-01-2017 Via de website gekocht

Niks mis mee

Ietwat huiverig na het lezen van de recensies toch onze volautomaat koffiemachine via deze site besteld en het is ons 100% meegevallen. Communicatie en informatie over de bestelling via de mail was duidelijk en volledig. Levering ook op tijd.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Info omtrent bestelproces
  • Levering op tijd

Ben 07-01-2017 Via de website gekocht

Prima ervaring

Ik kende BesteKeus.nl wel van naam maar had er nog nooit iets besteld. Ik had echter een specifieke vaatwasser op het oog (na veel onderzoek) en zij konden hem met een paar dagen leveren. Dus besteld. En ik moet zeggen, ik werd erg goed op de hoogte gehouden per email van de status van mijn bestelling. En het werd uiteindelijk keurig bezorgd op beloofde datum.
Dus geen ervaring met de klantenservice, maar wel gewoon een uitstekende ervaring waarbij informatie goed werd verschaft en beloftes werden nagekomen.

Pluspunten

• Goede informatievoorziening
  • Levertijd werd netjes gehaald

G. Wijnmaalen 06-01-2017 Via de website gekocht

inductie kookplaat AEG HK634200XB

vanwege ongelukje met mijn vorige kookplaat moest ik op zoek naar een nieuwe bij Beste Keus vond ik de AEG kookplaat in de korte tijd die kik hem heb kan ik stellen dat dit produkt aanzienlijk beter is dan degene die ik eerst had prijs was aantrekkelijk en levering ondanks de feestdagen na 1,5 werkdag perfect opties van het apparaat voegen echt iets toe aan de kookbeleving

Pluspunten

• goede prijs
  • snelle levering
  • goede info op site

Hans 29-12-2016 Via de website gekocht

Bestekeus

Het lijkt wel of de winkel failliet is, reageert niet op mijn mail over garantie geleverd apparaat, op de site staat dat de winkel in Best opgedoekt is, maar krijg geen auto response op mail, dus het duurt even voor je door hebt wat er aan de hand is.

Bert 19-12-2016 Via de website gekocht

Gaat failliet als ze zo doorgaan of niet?

Onbegrijpelijk dat ze nog bestaan. Telefonisch zeer moeilijk bereikbaar, bellen niet terug, komen afspraken niet na als ze wel iets telefonisch toezeggen, inloggen op de website geeft geen enkel resultaat, etc. Kortom, na 2 weken aan het lijntje te zijn gehouden ben ik het zat. Mijn geld ben ik waarschijnlijk kwijt. Met zo'n "service" is immers een faillissement niet ver weg.

Pluspunten

• Je komt makkelijk van je geld af

Minpunten

• Alles

G Flier 10-12-2016 Via de website gekocht

G Flier

Heel veel problemen gehad met bestelling van TV bij een Media concern TV voet verbogen maar toch volhouden dat de doos niet open was geweest. Alles ingeleverd en daarna TV bij beste keus besteld na heel goed telefonisch overleg
Afspraken perfect verlopen ,Levering perfect verlopen

Pluspunten

• Goede afspraken
  • Snelle levering
  • Maken waar wat ze beweren

Andrew 01-12-2016 Via de website gekocht

Weinig oog voor de klant

Ondanks een tweetal verzoeken om op een vrijdag te leveren wordt er gewoon op een woensdag geleverd, geen contact en geen mogelijkheid om een afspraak te maken. Helaas dus een vrije dag moeten opnemen, weg prijsvoordeel.....

Pluspunten

• prijs

Minpunten

• service
  • klantcontact

maria 30-11-2016 Via de website gekocht

braun staafmixer

Erg makkelijke site om te bestellen.
De goedkoopste en erg snel en correct geleverd.
Op de site staat af te halen in Best, daar aangekomen geen winkel van BESTE KEUS .Nl.

Pluspunten

• r.v.s. voet voor hete vloeistoffen
  • meerdere standen,zelfs turbo

Regina 25-11-2016 Via de website gekocht

Mooi apparaat, heerlijke koffie

Ik was op zoek naar een koffiepad machine en kwam toen deze tegen. Een keer wat anders dan de standaard apparaten die ik in het verleden heb gehad. Bestekeus heeft snel geleverd en ik ben zeer tevreden met de webwinkel en het koffie machine!

Pluspunten

• snelle levering
  • goedkoper dan andere websites

Benjy ok 24-11-2016 Via de website gekocht

Super website

Betrouwbare website .
snellelevering (volgendedag).
De goedkoopste van het product wat ik gekocht heb.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkoopste
  • Volgende dag in huis

Sylvia Wolf 23-11-2016 Via de website gekocht

Geen gekneus bij BesteKeus

Uitstekende site, makkelijk en overzichtelijk met een supersnelle levering.
Mooie aanbiedingen, kortom een zeer betrouwbare en prima site van BesteKeus

lvalk 06-11-2016 Via de website gekocht

geen

Prima website met ook prima service. De website zou wat mooier kunnen maar (bv zoals bol of coolblue) maar dit is niet verkeerd.

Pluspunten

• sms ontvangen met verwachte levertijd

Henk 22-10-2016 Via de website gekocht

AEG S74010KDX0 - Bestekeus.nl

Ik heb recent een koelkast gekocht via bestekeis.nl. De AEG S74010KDX0. Helaas is de koelkast beschadigd geleverd door de transporteur. Bestekeus.nl heeft binnen een week een nieuwe afgeleverd. Dank aan Bestekeus.nl voor het oplossen van het probleem.

Martin 15-10-2016 Via de website gekocht

Snelle levering

Goede duidelijke site, makkelijk besteld en snel en netjes geleverd. Wasmachine geplaatst en aangesloten. Oude weer meegenomen.

Pluspunten

• Wasmachine op de plaats gezet en aangesloten

Nicky 07-10-2016 Via de website gekocht

besteld en volgens afspraak ontvangen

Dit is de tweede keer dat ik iets besteld heb bij Beste Keus. Het totale traject is zoals het hoort volgens afspraak verlopen. De eerste keer kon de leverancier niet leveren en dat duurde wel wat langer, feedback gegeven op de klantcontacten die daar is toen echt iets mee gedaan, dus vond ik een tweede kans op zijn plaats. Nu dus helemaal top gegaan!

Pluspunten

• Afspraken worden nagekomen
  • Goede levering binnen redelijke termijn
  • Duidelijke communicatie via mails
  • Geen verzendkosten

markcoutinho 03-10-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, mogelijkheden tot contact beperkt

Hetgeen ik zocht was niet overal verkrijgbaar, maar wel bij Bestekeus.
De levering ging goed, en de updates van het orderproces waren prima in orde.

Enig nadeel: het is niet eenvoudig om met ze in contact te komen. De mogelijkheden daartoe zijn moeilijk te vinden op de site.
Als je eenmaal contact hebt (mail bij mij) krijg je echter wel weer snel antwoord.

Pluspunten

• Snel
  • Niet duur

Minpunten

• Contactmogelijkheden moeilijk vindbaar

Judith 01-10-2016 Via de website gekocht

prima service!

Prima service! Nette aflevering na correcte afleveringsmails.
Binnen 2 dagen stond de nieuwe wasdroger op zijn plaats!

Pluspunten

• snelle levering
  • goede info over aflevreingsijdstip

Joop43 30-09-2016 Via de website gekocht

Alles naar volle tevredenheid verlopen.

Alles is van het begin tot het eind precies zoals beloofd en dus volgens de verwachtingen verlopen. Heel tevreden. Ik kan dit bedrijf op basis van deze ervaring aanbevelen.

Jenny 28-09-2016 Via de website gekocht

Mevr.

Goede shop, nette levering van de wasmachine, oude weer meegenomen. Jammer dat er geen rekening is gehouden met de opgegeven leverings dag. Mijn man moest extra vrij nemen op donderdag, terwijl ik de hele vrijdag vrij was. Dus dat is een verbeteringspuntje.

Pluspunten

• snelle levering
  • makkelijk betalen via ideal

Minpunten

• foute leveringsdag

M 13-09-2016 Via de website gekocht

Absoluut NIET de beste keus

Wasdroger hier besteld omdat zij op dat moment de enige waren die dit specifieke model in het assortiment had.
Slechte communicatie, email uitleg en daadwerkelijke uitvoering komen niet overeen. Beloofde levertijd wordt (zonder bericht) niet nagekomen. Chauffeurs zeer ongeïnteresseerd, onkundig en niet behulpzaam. Water gelekt over drie verdiepingen, niet nadenken wat ze aan het doen zijn, fout informeren over het aftekenen voor de levering om weer snel weg te zijn.
Gelukkig laminaat en houten trappenhuis, maar met vloerbedekking was dit een schadepost geweest. Op een uitgebreide email met al deze bevindingen naar de klantenservice krijgt men totaal geen reactie.

Pluspunten

• assortiment

Minpunten

• afgesproken levertijd
  • niet klantvriendelijk
  • onkundige vervoerder
  • slechte (geen) service
  • slechte communicatie

hans115 07-09-2016 Via de website gekocht

wasdroger

slecht emailcontact. alles automatisch gegenereerd.bij aankoop afleverdatum opgegeven maar geen reactie. zeer lange levertijd (9 dagen ).bij aflevering wilde de chauffeur de oude niet meenemen. Na veel gepraat toch gedaan.Apparaat zelf is oké.

Pluspunten

• laagste prijs.
  • makkelijk bestellen

Minpunten

• email contact

JudithVD 05-09-2016 Via de website gekocht

Slechte service

Toen ik een stofzuiger voor €180.00 kocht duurde het een week voor ik hem in huis had. Ik merkte met de eerste keer zuigen dat het een waardeloze aankoop was maar ik mocht hem niet terugsturen omdat ik hem al gebruikt had. Hoe had ik moeten weten dat deze stofzuiger geen stof opzuigt zonder hem te testen?
Wat een waardeloze service. Geen aanbeveling!

Minpunten

• niet klantvriendelik
  • lange levertijd
  • slechte beantwoorder

K.prins 31-08-2016 Via de website gekocht

Bestekeus webwinkel

Een Honeywell ventilator besteld op donderdag. Aangegeven werd: verwachte leverdatum zaterdag. Ondanks geen enkele mededeling van Bestekeus heb ik op woensdag nog steeds de ventilator niet ontvangen.

Minpunten

• Geen communicatie
  • Te late levering

Marja 29-08-2016 Via de website gekocht

Beste Keus prima

Geen probleem om snel te bestellen via de website. Levering ging prima en was goed te volgen. Gewoon een nette website die doet wat de klant verwacht. Een Beste Keus.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijk

Minpunten

• Niet van toepassing

Robert 08-08-2016 Via de website gekocht

Geen overzichtelijke website, ziet er ook gedateerd uit. Dat kan echt beter

Doet wat een webwinkel moet doen

Assortiment
Geen ruime keus in hifi producten, ook niet alles direct op voorraad

Aanbeveling
Kan niet tippen aan andere webwinkels, levering duurt lang.

Adrian 05-08-2016 Via de website gekocht

Het bestellen ging er gemakkelijk. Een paar klikken en de order was geplaatst

Ik had een onduidelijkheidje en dat is na een telefoontje prima opgelost

Assortiment
Wat hebben ze eigenlijk niet?

Overall een prima webshop

martijn 25-07-2016 Via de website gekocht

Geen duidelijke leveringsperiode. Of iig geen een waar ook aan gehouden wordt

Zeer gebrekkige communicatie en leverdatum werd steeds vooruit geschoven (tot 4x aan toe). Terwijl op de site stond dat het produkt beschikbaar was. Twee weken gewacht en toen het product geannuleerd.

Aanbeveling
Dit bedrijf doet niets meer dan dozen schuiven. Zeer gebrekkige communicatie en ronduit voorliegen.

Extra toelichting
Koop gerust ergens anders.

H 22-07-2016 Via de website gekocht

Je kunt precies vinden wat je zoek zonder enige moeite

Binnen 24 heb ik mijn bestelling ontvangen

Ruime keuze

Aanbeveling
Vergeleken met andere sites een van de goedkoopste aanbieder, en je bestelling wordt met een glimlach binnen 24 u aan huis geleverd

Extra toelichting
Nee, jullie doen het prima

OA 21-07-2016 Via de website gekocht

Ik vind het een beetje jammer dat je verplicht word om aan te melden. Geen iDEAL, maar gewoon geld overmaken. Zijn we niet meer gewend

Dacht dat ik iets verkeerd had gedaan. Mail gestuurd en had de volgende dag een geruststellende mail terug.

Aanbeveling
Snelle levering en netjes verpakt.

erik.bobo 14-07-2016 Via de website gekocht

Bestelling via Internet gemakkelijk te plaatsen

Snelle bevestiging van bestelling, levering al de volgende ochtend

Aanbeveling
Goede ervaring met mijn eerste bestelling

Ad 09-07-2016 Via de website gekocht

Snelle link naar BesteKeus

Binnen 2 werkdagen in huis

Assortiment
Ze hebben alles op het gebied van elektronica

goedkoopste webwinkel

Gewoon goed en goedkoop!

DvU 02-07-2016 Via de website gekocht

Product gezocht via Google. Vervolgens via Hardwareinfo.nl deze webshop gevonden met de Beste prijs keus!

Levering is zoals op de site vermeld.
Eerste indruk is daarom ook helemaal goed!

Assortiment
Wat kleinere keuze, maar dat maken de prijzen weer goed.

Aanbeveling
De site kan wel een beurtje gebruiken. Sommige dingen (wachtwoord veranderen en instellingsaccountant) vond ik niet logisch in elkaar zitten.

JohanF 27-06-2016 Via de website gekocht

BesteKeuze.nl heeft de "Search Engine Optimization" goed voor elkaar. Ik zocht specifiek voor een Bosch Kookplaat, en BesteKeus.nl stond in de Google rangorde meteen bovenaan, met de laagste prijs (binnen Kieskeurig.nl overigens niet zichtbaar)

Ik kreeg de koopplaat (niet voorradig) 1 week eerder geleverd dan de website aangaf. Dit werd meteen geregeld, nadat ik hiervoor heb gebeld. Levering keurig op tijd volgens afspraak.

Assortiment
Veel keuze uit een groot gamma van producten

Aanbeveling
Ondanks mijn scepsis m.b.t. de fysieke winkel/ afhaalpunt in Belgie en het postbus adres in Nederland, ben zeer aangenaam verrast door de goede service, en snelle levering.

Extra toelichting
Klanten is service uitstekend, zoals het mijn inziens hoort.

R 21-06-2016 Via de website gekocht

Veel tabbladn om uit te zoeken. Maar nadat je je produkt hebt gevonden hoef geen account aan te maken das weer mooi aangaande het gemak.

Na het bestellen geen bevestigingsmail gehad dus even gebeld. Het telefoonnummer van de site gaf geen verbinding met een medewerker. Enkel als je een doorkiesnr hebt wordt je doorverbonden zegt een stem. Op de site bezorgen vrijdag ingevuld en donderdag nacht een mail dat ik de bezorgdatum moest invullen, maar vrijdag was niet meer beschikbaar als keuze. Zo kwam ik dus een heel weekeinde zonder wasmachine te zitten.

Voldoende keus

Aanbeveling
Als er iets misgaat zijn ze moeilijk te bereiken. De website suggereerd dat ik op een aangegeven datum mijn product kan ontvangen en daar houdt de winkel zich niet aan. Helaas ook geen excuus.

Extra toelichting
Het lijkt erg handig als je meteen de bezorgdatum kan bepalen, maar als ze m dan niet bezorgen is het wel balen. Tenslotte had ik vooraf betaald dus ik verwacht ook dat de winkel zich aan zijn afspraak houdt. Ik wordt door de vervoerder wel netjes gebeld maar deze geeft aan dat het 'systeem' iets verkeerd had gedaan. De winkel is niet te bereiken wat verder ook niet meer nodig bleek want de vervoerder bleef wel zijn best doen. Maar zoals gezegd met een groot gezin een weekeinde geen wasmachine is bijzonder onhandig. De wasmachine is prima in orde en de prijs was mooi dat wel. Maar als je haast hebt kun je beter een andere winkel kiezen blijkt uit mijn ervaring.

Kjanneke 18-06-2016 Via de website gekocht

Snel besteld, direct mail met besteldetails. Helaas geen leveringstijd in de mail genoemd.

Ik mailde ze met een vraag. Dezelfde dag nog antwoord. Bezorging de volgende dag verliep ook zoals afgesproken.

Assortiment
Veel artikelen. Soms wat vreemd dat als je iets besteld, hetzelfde artikel daarna gelijk meer gaat kosten.

Aanbeveling
Goede service, wat ik besteld hadden, verliep precies zoals je verwacht. Product goed verpakt, levering op tijd, contact met klantenservice via mail verliep vlot. Prima!

SuBa 18-06-2016 Via de website gekocht

Goed en overzichtelijk bestelling via de website.

Goede levering, 1e levering niet aanwezig en de volgende dag op zaterdag geleverd.

Assortiment
Prijs van het product was veel goedkoper dan de concurrenten.

Aanbeveling
Goedkoper dan de andere web winkels, overzichtelijk webshop en goede levering.

bobbyhout 10-06-2016 Via de website gekocht

Fijne webshop

Na ontvangst nog wat vragen perfect geholpen door de helpdesk

Assortiment
Alles wat je maar wilt hebben ze

Aanbeveling
Fijn en een goede service en uitstekende prijs

Goede aanbiedingen

MARK 08-06-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website

Snelle levering

Aanbeveling
Gewoon goede service, snelle levering en goede prijs

Arjan 04-06-2016 Via de website gekocht

Vanuit huis bestellen

Netjes de andere dag afgeleverd

Best wel heel uitgebreid

Aanbeveling
We bevelen het best wel aan bij vrienden en kennissen

nvt

Henk 23-05-2016 Via de website gekocht

De afbeeldingen van het product dat besteld is kan beter. (meer afbeeldingen en duidelijker) Er was alleen een detail opname beschikbaar. Het totaal beeld moest ik op een anderre site opzoeken.

Snelle levering verder geen bijzonderheden

Aanbeveling
Afbeeldingen van producten kunnen beter.