Beddenreus - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beddenreus.

Beddenreus stelt zich voor

Een reuze keuze voor elke slaapkamer Beddenreus heeft de beste producten op het gebied van slapen tegen enorm lage prijzen. Zo vind je bij ons kwaliteitsboxsprings, ledikanten, matrassen, bedbodems, kledingkasten, hockers, nachtkastjes dekbedden, kussens en bedtextiel. Je bestelt heel eenvoudig via onze webshop, maar kunt ook terecht in één van onze winkels. Hier krijg je persoonlijk advies en kun je heerlijk proefliggen op onze bedden. Onze 5 zekerheden zorgen ervoor dat je met een gerust hart bij ons koopt en jaar in jaar uit geniet van een goede nachtrust. Dus zoek je een nieuw bed, boxspring, matras, bedbodem, kast of bedtextiel? Kopen bij Beddenreus geeft je de zekerheid die je zoekt. Meer over onze 5 zekerheden: - Eerlijk en vakkundig advies - Niet goed, geld terug - Aantrekkelijk en voordelig - 5 jaar kwaliteitsgarantie - CBW erkend

Deze score is berekend op basis van 4 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Stefan 09-10-2019

Boxspring besteld, deze zou 1 oktober aankomen. niet gebeld geworden of bericht gekregen dat het bed 30oktober zou komen.
Dit is veranderd zonder ons door te geven.
29 dagen wachten op een bed, oude bed al weggedaan ivm dat wij dachten dat 1 oktober ons nieuwe bed werd geleverd.
Gebeld naar beddenreus toen ineens hoorde we dat de levering verlengd is geworden hoofdkantoor geeft beddenreus heerlen de schuld, en beddenreus heerlen geeft hoofdkantoor de schuld.
Nu dus maar voor zolang een tweedehands gekocht bed.
Gebeld om ons tegenmoet te komen met korting. hier zouden ze ons voor terug bellen, naar een week hadden ze nog steeds niet terug gebeld. Toen maar weer zelf naar beddenreus langs gegaan en aangegeven wat ze konden doen qua korting hier weer 2 dagen opgewacht ze moesten het hoofdkantoor bellen. Vandaag werden we weer gebeld wel eindelijk eens uit hun zelf. We kregen geen korting ze konden ons tegenmoet komen met het uitzoeken van een matras overtrek die in de aanbieding is.

Stefan 08-10-2019

Dit is veranderd zonder ons door te geven.
Nu dus maar voor zolang een tweedehands gekocht bed.

Sanne 09-09-2019

11 weken moeten wachten op mijn nieuwe bed. Meerdere malen gebeld of dit traject versneld kon worden, dat was niet mogelijk. 11 september was de eerst mogelijke datum. Helaas, maar dit is niet anders.

Nu word ik 2 dagen voor levering na 11 weken wachten gebeld dat het bed de komende 4 weken nog niet geleverd kan worden. Klantenservice doet er zeer nonchalant over.

Ik raad dankzij deze slechte service (en het prijzige bed) niemand aan om zijn of haar bed bij de Beddenreus te kopen. Voor dit bedrag had ik zeker bij een betere winkel kunnen slagen!!!

Jantien 23-05-2019

Pas op met het bestellen via internet bij Beddenreus.
Een maand geleden een bestelling gedaan, nog niets ontvangen. Verschillende keren gemaild en gebeld en dat heeft niets uitgehaald. Hele slechte service!