Beddenreus - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beddenreus.

Beddenreus stelt zich voor

Een reuze keuze voor elke slaapkamer Beddenreus heeft de beste producten op het gebied van slapen tegen enorm lage prijzen. Zo vind je bij ons kwaliteitsboxsprings, ledikanten, matrassen, bedbodems, kledingkasten, hockers, nachtkastjes dekbedden, kussens en bedtextiel. Je bestelt heel eenvoudig via onze webshop, maar kunt ook terecht in één van onze winkels. Hier krijg je persoonlijk advies en kun je heerlijk proefliggen op onze bedden. Onze 5 zekerheden zorgen ervoor dat je met een gerust hart bij ons koopt en jaar in jaar uit geniet van een goede nachtrust. Dus zoek je een nieuw bed, boxspring, matras, bedbodem, kast of bedtextiel? Kopen bij Beddenreus geeft je de zekerheid die je zoekt. Meer over onze 5 zekerheden: - Eerlijk en vakkundig advies - Niet goed, geld terug - Aantrekkelijk en voordelig - 5 jaar kwaliteitsgarantie - CBW erkend

Deze score is berekend op basis van 6 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

4,3

Asia 24-06-2020

Dat is de beste winkel voor mij is mijn 10 jaar Als Klant en ik heb voor veel mensen spullen gekocht en mijn matrass 8 jaar gebruikt en nu een nieuwe weer besteld. Alltijd top service. Mooie prijs en humor en goede snelle service. Voor duurste matrasses wacht tijd rond 8 weeken voor popular matrasses wacht tijd Paar dagen. Ik zie dat mensen krijgt online problemen daarvoor zal ik gewoon in winkel alles snel bestellen. Zijn genoeg winkels. Ik koop alles gewoon in winkel. En Als je kort bent met geld Kan je pinnen op je bezorg dag of per Maand betalen. Is alltijd perfect geweest. Ik voel mij daar thuis en ik zal graag ook daar werk voor Beter klantservice Als het nodig is( open vacatures graag:)) . Ik Ben heel blij

Nel 15-06-2020

Website werkt niet goed. Na betaling van mijn 3 dekbedden op 23 april, bleef het winkelmandje vol en kreeg geen bevestiging via email. Geld was al van de rekening. Heb volgende dag ( zaterdags ) gekeken en winkelmandje stond nog vol en geen bevestiging gehad. Dus heb de bestelling nogmaals gedaan omdat t om n aanbieding ging nog maar 1 dag geldig was. Heb s'maandags gebeld en uitgelegd dat ik dubbele bestelling had gedaan, dus graag 1x annuleren. Probleem met website was bekend. Ik kreeg na 1 week email dat ik de pakketdienst 1 pakket mee moest terug geven. Helaas de bezorger had op zijn apparaat al bevestigd dat er 2 dozen waren afgeleverd ik moest maar denBeddenreus bellen die pakket moesten laten ophalen. Heb dit meteen gedaan begin mei en pakket zou opgehaald worden. Nu 6 weken later staat pakket nog steeds bij.....? Kreeg op 15 juni n email met 2 bijlages die ik moest uitprinten en invullen. 1 fomulier in de doos,de ander er bovenop moet plakken en pakket zelf naar t postkantoor moet brengen en dan zal t 2 weken duren voor ik mijn geld terug heb op mijn rekening. Ik dacht het niet Beddenreus ! Omdat de website niet werkt en hun laks zijn, moet ik nu erachter aan om pakket terug te sturen en mijn geld terug te krijgen na bijna 2 maanden..? Heb besloten om de 3 dekbedden te houden ! Reden; ze zijn van een prachtige kwaliteit en ben er zeer tevreden over. Dat is ook het enige positieve wat ik kan vermelden van deze online bestelling. Ik denk de volgende keer ga ik naar hun filiaal toe en koop het daar dan heb ik al dit gedoe niet !

angela 09-06-2020

bij de beddenreus een bed lattenbodems en matrassen gekocht op 3 maart tot op heden nog steeds niks geleverd en als je een mail stuurt krijg je niks te horen. en als je belt weten ze nergens wat vanaf dan zeggen ze dat ze terug vellen wat ze niet doen. en als je dan iemand aan de lijn krijgt en vraagt waarom de bestelling steeds wordt uitgesteld zeggen
ze opeens dat de verbinding slecht is en wordt de verbinding verbroken.
ook hebben ze me een tegoed bon beloofd maar heb ik iok nog niks van gezien.

Stefan 09-10-2019

Boxspring besteld, deze zou 1 oktober aankomen. niet gebeld geworden of bericht gekregen dat het bed 30oktober zou komen.
Dit is veranderd zonder ons door te geven.
29 dagen wachten op een bed, oude bed al weggedaan ivm dat wij dachten dat 1 oktober ons nieuwe bed werd geleverd.
Gebeld naar beddenreus toen ineens hoorde we dat de levering verlengd is geworden hoofdkantoor geeft beddenreus heerlen de schuld, en beddenreus heerlen geeft hoofdkantoor de schuld.
Nu dus maar voor zolang een tweedehands gekocht bed.
Gebeld om ons tegenmoet te komen met korting. hier zouden ze ons voor terug bellen, naar een week hadden ze nog steeds niet terug gebeld. Toen maar weer zelf naar beddenreus langs gegaan en aangegeven wat ze konden doen qua korting hier weer 2 dagen opgewacht ze moesten het hoofdkantoor bellen. Vandaag werden we weer gebeld wel eindelijk eens uit hun zelf. We kregen geen korting ze konden ons tegenmoet komen met het uitzoeken van een matras overtrek die in de aanbieding is.

Stefan 08-10-2019

Dit is veranderd zonder ons door te geven.
Nu dus maar voor zolang een tweedehands gekocht bed.

Sanne 09-09-2019

11 weken moeten wachten op mijn nieuwe bed. Meerdere malen gebeld of dit traject versneld kon worden, dat was niet mogelijk. 11 september was de eerst mogelijke datum. Helaas, maar dit is niet anders.

Nu word ik 2 dagen voor levering na 11 weken wachten gebeld dat het bed de komende 4 weken nog niet geleverd kan worden. Klantenservice doet er zeer nonchalant over.

Ik raad dankzij deze slechte service (en het prijzige bed) niemand aan om zijn of haar bed bij de Beddenreus te kopen. Voor dit bedrag had ik zeker bij een betere winkel kunnen slagen!!!

Jantien 23-05-2019

Pas op met het bestellen via internet bij Beddenreus.
Een maand geleden een bestelling gedaan, nog niets ontvangen. Verschillende keren gemaild en gebeld en dat heeft niets uitgehaald. Hele slechte service!