Beddenreus - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beddenreus.

Beddenreus stelt zich voor

Een reuze keuze voor elke slaapkamer Beddenreus heeft de beste producten op het gebied van slapen tegen enorm lage prijzen. Zo vind je bij ons kwaliteitsboxsprings, ledikanten, matrassen, bedbodems, kledingkasten, hockers, nachtkastjes dekbedden, kussens en bedtextiel. Je bestelt heel eenvoudig via onze webshop, maar kunt ook terecht in één van onze winkels. Hier krijg je persoonlijk advies en kun je heerlijk proefliggen op onze bedden. Onze 5 zekerheden zorgen ervoor dat je met een gerust hart bij ons koopt en jaar in jaar uit geniet van een goede nachtrust. Dus zoek je een nieuw bed, boxspring, matras, bedbodem, kast of bedtextiel? Kopen bij Beddenreus geeft je de zekerheid die je zoekt. Meer over onze 5 zekerheden: - Eerlijk en vakkundig advies - Niet goed, geld terug - Aantrekkelijk en voordelig - 5 jaar kwaliteitsgarantie - CBW erkend

Deze score is berekend op basis van 13 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

2,8

Mar 13-03-2021

Heb een bed gekocht en had problemen met het matras.
Prima service van Beddenreus. Geen gedoe over bezorgkosten en voorrijkosten.Ben erg tevreden over de service van Beddenreus.

Jur 21-02-2021

Via Bol.com een onderstel voor een tweepersoonsbed besteld. Werd bijna 2 weken later geleverd in de vorm van een klein 1 persoonsbed. Retour aanvraag gedaan waar door Beddenreus niet op gereageerd wordt.
Telefonisch geprobeerd Beddenreus te spreken maar na enkele malen zo'n 10 minuten te hebben gewacht eindigt het bandje met "Wij kunnen u niet helpen, bel later nog meer eens".
Een bar slechte service en werkwijze.
Beddenreus dus NOOIT meer.

Berend 11-02-2021

Goed geholpen in de winkel in Utrecht. Bed gekocht en afgeleverd alleen blijkt dat onderstel niet deugd. Wel hersteld maar na week bleek weer het onderstel scheef te gaan en uiteindelijk af te breken. Intern gaat veel mis en word ik niet juist geholpen, van kastje naar de muur gestuurd.

Regelmatig telefonisch contact opgenomen met een wachtduur van ruim 30 minuten en word vaker de lijn verbroken. Uiteindelijk slaapt mijn kind op de grond en is het probleem nog niet opgelost.

Hele slechte service!!

Aad Mulders 04-02-2021

Dit bedrijf is een drama, ik heb aflevering(en) afgesproken maar dat had ik nooit moeten doen.
Hoe goed ik geholpen ben in de winkel in Den Haag zo slecht was daarna de behandeling!!
Customer Service is een drama !! Ze verbreken gewoon de verbinding, na 36 minuten in de wacht gezeten.
Ik ga hier nooit meer bestellen

Chantal 24-01-2021

Begin oktober hebben wij een bed besteld bij Beddenreus. Aangezien wij in januari zouden verhuizen werd ons geadviseerd het bed in januari te laten leveren, dan zou hij altijd op tijd binnen zijn.
Op advies van Beddenreus dus de levering op maandag 25 januari laten zetten.
Op 18 januari krijg ik een mail met daarin de tekst: op maandag 25 januari komen wij uw bed leveren. Op 21 januari krijg ik een telefoontje dat het bed niet leverbaar is omdat de onderdelen er niet zijn...
Met doorvragen aan de telefoon krijg ik steeds hetzelfde antwoord: 'door corona kunnen wij de spullen niet leveren en zijn de spullen niet op voorraad'.
Ten eerste: waarom zijn spullen die in oktober zijn besteld eind januari niet op voorraad?
Ten tweede: waarom wordt er een mail verzonden dat het bed onderweg is, terwijl dat dus duidelijk niet is.
Ten derde: waarom wordt er op 21 januari gebeld dat het bed niet leverbaar is terwijl het bed op 25 januari binnen zou komen. Als het bed begin oktober besteld is dan lijkt het mij meer dan logisch dat wij hier eerder van op de hoogte worden gebracht.
Prima als producten niet op voorraad zijn (ofja eigenlijk niet prima), maar laat het op zijn minst tijdig weten voordat mensen het oude bed al naar de stort hebben gebracht.
Er wordt ook niet meegedacht aan oplossingen, het enige antwoord is: 'dat staat niet in de voorwaarden'.

Tip: bestel nooit bij beddenreus.

D.S. 18-01-2021

Trieste zaak dit.
7 december een matras besteld word verteld tussen 23 en 24 januari kan je hem komen ophalen. uit eindelijk bevestiging 3 februari.
Nu is een lockdown dus kan ik niet komen om het op te halen krijg ik dood leuk te horen dat is pech maar wij zoeken geen oplossing en nu is het jou probleem dit is totaal niet klant vriendelijk en associaal.

ontevreden klant 25-12-2020

verschrikkelijk.. ver van te voren en bed besteld, 3 maanden wachten, 1week van te voren bellen ze af niet meer op voorraad, dus een ander kleur bed bestellen weer 1,5maand levertijd.. ter compensatie 75 euro terug gehad van de klantenservice.. het bed totaal kosten iets van 900 euro.
in de eerste week dat we er op sliepen kreeg ik gelijk al nek en schouder klachten.
in de winkel lag het matras met testen een stuk zachter!
nu lig ik wat mij betreft op een stuk hout. Mijn bank van ikea slaapt en ligt zelfs nog beter..
maarja slaapgarantie heeft beddenreus niet dus moeten we maar een topper ergens anders bestellen waar de klantenservice wel optimaal is, en met slaapgarantie.
beddenreus nee, voor mij nooit meer.. wat een gedoe zeg.

Magda 21-11-2020

Bed + bedbodem + matras gekocht bij de Beddenreus in Utrecht. Fijn geholpen, vriendelijke medewerker. Bed is netjes thuis geleverd en in elkaar gezet. Na mijn inschrijving voor de nieuwsbrief ook nog een prachtig BlackFriday dekbedovertrek (240:200/220) gewonnen. Blij mee. Top !!

Misleide klanten 13-11-2020

MISLEIDENDE VERKOOPPRAATJES VAN DE BEDDENREUS
Mijn man en ik kopen een  2-persoons ledikant, in een winkel van de Beddenreus omdat we graag goed advies willen. De verkoper raadt ons aan er de duurste flexibele lattenbodem (€ 198,=) bij te kopen. In het midden wordt het ledikant gedragen door een kunststof pootje met schroefdraad. De schroefdraad houdt het niet. Met een scherp knarsgeluid zakken wij (normaal postuur) door het bed. We krijgen van de klantenservice een nieuw kunststof pootje en zakken weer door het bed. We concluderen dat de bedbodem te zwaar is voor het kunststof pootje. Met een eenvoudige, lichte rollattenbodem (€ 49,=) en twee zelf aangebrachte stevige houten blokken onder het bed (i.p.v. het kunststof pootje) hebben we  alle problemen opgelost. We slapen goed. De dure flexibele lattenbodem is nergens voor nodig. Wij vragen de Beddenreus of er een of andere vorm van compensatie mogelijk is voor de bedbodem die de verkoper ons ten onrechte in de maag heeft gesplitst. Na een lange wachttijd waarin we vaker op antwoord moeten aandringen, krijgen wij uiteindelijk een ontwijkende reactie. Wij voelen ons bekocht. Wij zijn het eens met de meeste reviewers: de verkooppraatjes van de Beddenreus zijn misleidend en de klantenservice is beneden peil. KOOP NOOIT BIJ DE BEDDENREUS!

Marc 01-11-2020

Beddenreus jullie zijn de slechtste beddenspecialist die ik kan.

Heb een bed gekocht bij de beddenreus in Hoofddorp. Maar nooit meer, wat is deze beddenspecialist slecht zeg. Hier een aantal punten....

Klantvriendelijkheid via mail en telefoon zeer slecht
Kwaliteit ook zeer slecht van de boxspring
Service ver te zoeken

Dus mensen koop hier nooit uwe bed of boxspring, een kussen of dekbed overtrek kan geen kwaad.

Maar daar een bed kopen nee NOOIT doen hier.

RdW 04-09-2020

Zeer slechte service over mijn klacht dat het etiket kleefresten op het matras achterlaat. Willen niet meewerken aan een oplossing. Ik moet zelf maar gaan Googelen! Had in het verleden goede ervaringen maar kom er nu nooit meer. Dus ook niet meer bij BeterBed want is hetzelfde bedrijf. Een beoordeling achterlaten bij de organisatie waar volgens de site van Beddenreus 5 sterren behaald zijn is nagenoeg onmogelijk!

Marco Zwetsloot 03-09-2020

Bed gekocht in de winkel in Katwijk, goed geholpen daar. Na 8 weken kwam het bed, helaas de verkeerde kleur. Bestelling, faktuur, afleverbon en label op verpakking waren allemaal correct. Tijdens in elkaar zetten bleek het ook nog de verkeerde maat te zijn. Gemeld bij de klantenservice en gevraagd om zo snel mogelijk terug gebeld te worden, na 2 bezoeken en nog 2x klantenservice bellen uiteindelijk een mail gestuurd naar klacht@beddenreus.nl (2 weken verder inmiddels). Toen konden we wel na een dag terug gebeld worden. Het was niet mogelijk om het goede bed eerder te krijgen als de normale levertijd, als tussenoplossing een onderstel gekregen (dubbel) zodat we niet op de grond hoeven te liggen. Na 6 weken kregen we het nieuwe bed en helaas tijdens in elkaar zetten kwamen we erachter dat LT010 (lat tussen hoofd en voeteneind) zo'n 50cm te kort was ! Klantenservice weer gebeld en met nadruk gevraagd of we binnen een aantal dagen een nieuwe lat konden krijgen. Nu 1 week later nog steeds niet terug gebeld of iets gehoord, in de tussentijd zelf maar een lat gehaald bij de gamma zodat we het bed konden afmaken.
Voor mij noooooit meer beddenreus! Er kan altijd iets mis gaan en zelfs meerdere keren echter help je klant dan en dat gebeurt niet.

Asia 24-06-2020

Dat is de beste winkel voor mij is mijn 10 jaar Als Klant en ik heb voor veel mensen spullen gekocht en mijn matrass 8 jaar gebruikt en nu een nieuwe weer besteld. Alltijd top service. Mooie prijs en humor en goede snelle service. Voor duurste matrasses wacht tijd rond 8 weeken voor popular matrasses wacht tijd Paar dagen. Ik zie dat mensen krijgt online problemen daarvoor zal ik gewoon in winkel alles snel bestellen. Zijn genoeg winkels. Ik koop alles gewoon in winkel. En Als je kort bent met geld Kan je pinnen op je bezorg dag of per Maand betalen. Is alltijd perfect geweest. Ik voel mij daar thuis en ik zal graag ook daar werk voor Beter klantservice Als het nodig is( open vacatures graag:)) . Ik Ben heel blij

Nel 15-06-2020

Website werkt niet goed. Na betaling van mijn 3 dekbedden op 23 april, bleef het winkelmandje vol en kreeg geen bevestiging via email. Geld was al van de rekening. Heb volgende dag ( zaterdags ) gekeken en winkelmandje stond nog vol en geen bevestiging gehad. Dus heb de bestelling nogmaals gedaan omdat t om n aanbieding ging nog maar 1 dag geldig was. Heb s'maandags gebeld en uitgelegd dat ik dubbele bestelling had gedaan, dus graag 1x annuleren. Probleem met website was bekend. Ik kreeg na 1 week email dat ik de pakketdienst 1 pakket mee moest terug geven. Helaas de bezorger had op zijn apparaat al bevestigd dat er 2 dozen waren afgeleverd ik moest maar denBeddenreus bellen die pakket moesten laten ophalen. Heb dit meteen gedaan begin mei en pakket zou opgehaald worden. Nu 6 weken later staat pakket nog steeds bij.....? Kreeg op 15 juni n email met 2 bijlages die ik moest uitprinten en invullen. 1 fomulier in de doos,de ander er bovenop moet plakken en pakket zelf naar t postkantoor moet brengen en dan zal t 2 weken duren voor ik mijn geld terug heb op mijn rekening. Ik dacht het niet Beddenreus ! Omdat de website niet werkt en hun laks zijn, moet ik nu erachter aan om pakket terug te sturen en mijn geld terug te krijgen na bijna 2 maanden..? Heb besloten om de 3 dekbedden te houden ! Reden; ze zijn van een prachtige kwaliteit en ben er zeer tevreden over. Dat is ook het enige positieve wat ik kan vermelden van deze online bestelling. Ik denk de volgende keer ga ik naar hun filiaal toe en koop het daar dan heb ik al dit gedoe niet !

angela 09-06-2020

bij de beddenreus een bed lattenbodems en matrassen gekocht op 3 maart tot op heden nog steeds niks geleverd en als je een mail stuurt krijg je niks te horen. en als je belt weten ze nergens wat vanaf dan zeggen ze dat ze terug vellen wat ze niet doen. en als je dan iemand aan de lijn krijgt en vraagt waarom de bestelling steeds wordt uitgesteld zeggen
ze opeens dat de verbinding slecht is en wordt de verbinding verbroken.
ook hebben ze me een tegoed bon beloofd maar heb ik iok nog niks van gezien.

Stefan 09-10-2019

Boxspring besteld, deze zou 1 oktober aankomen. niet gebeld geworden of bericht gekregen dat het bed 30oktober zou komen.
Dit is veranderd zonder ons door te geven.
29 dagen wachten op een bed, oude bed al weggedaan ivm dat wij dachten dat 1 oktober ons nieuwe bed werd geleverd.
Gebeld naar beddenreus toen ineens hoorde we dat de levering verlengd is geworden hoofdkantoor geeft beddenreus heerlen de schuld, en beddenreus heerlen geeft hoofdkantoor de schuld.
Nu dus maar voor zolang een tweedehands gekocht bed.
Gebeld om ons tegenmoet te komen met korting. hier zouden ze ons voor terug bellen, naar een week hadden ze nog steeds niet terug gebeld. Toen maar weer zelf naar beddenreus langs gegaan en aangegeven wat ze konden doen qua korting hier weer 2 dagen opgewacht ze moesten het hoofdkantoor bellen. Vandaag werden we weer gebeld wel eindelijk eens uit hun zelf. We kregen geen korting ze konden ons tegenmoet komen met het uitzoeken van een matras overtrek die in de aanbieding is.

Stefan 08-10-2019

Dit is veranderd zonder ons door te geven.
Nu dus maar voor zolang een tweedehands gekocht bed.

Sanne 09-09-2019

11 weken moeten wachten op mijn nieuwe bed. Meerdere malen gebeld of dit traject versneld kon worden, dat was niet mogelijk. 11 september was de eerst mogelijke datum. Helaas, maar dit is niet anders.

Nu word ik 2 dagen voor levering na 11 weken wachten gebeld dat het bed de komende 4 weken nog niet geleverd kan worden. Klantenservice doet er zeer nonchalant over.

Ik raad dankzij deze slechte service (en het prijzige bed) niemand aan om zijn of haar bed bij de Beddenreus te kopen. Voor dit bedrag had ik zeker bij een betere winkel kunnen slagen!!!

Jantien 23-05-2019

Pas op met het bestellen via internet bij Beddenreus.
Een maand geleden een bestelling gedaan, nog niets ontvangen. Verschillende keren gemaild en gebeld en dat heeft niets uitgehaald. Hele slechte service!