Beaumotica.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beaumotica.nl.

Beaumotica.nl stelt zich voor

Wil jij sfeer, design en verlichting op fantastische wijze combineren? In de overzichtelijke en betrouwbare online winkel van specialist Beaumotica vind je alles om dit doel te bereiken. Ontdek ons veelzijdige assortiment met hoogwaardige kwaliteitsproducten, en creëer in jouw persoonlijke of zakelijke interieur de sfeer die jou - en jouw bezoek - keer op keer positief verrast! Bij Beaumotica.nl bestel je bij een officiele dealer van hoogwaardige merken, met Thuiswinkelwaarborg. In Nederland en België vandaag besteld, morgen in huis en bij ons magazijn in Heerhugowaard kan je zelfs vandaag nog afhalen!

Deze score is berekend op basis van 3 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Roland Eriks 29-08-2017 Via de website gekocht

Geen geweldige service, maar fenomenale service!

Ik had een Philips Hue Bridge op het oog, en zocht een betaalbare oplossing voor de lampen. Die vond ik bij Beaumotica.nl. Ik wilde onder rembours betalen, wat op dat moment niet mogelijk was, maar Beaumotica.nl is met een goed passende oplossing gekomen zodat ik binnen een mum van tijd de lampen kon gebruiken en op een later tijdstip kon betalen.

Veel contact onderhouden via e-mail en telefoon, wat ook heel snel, vakkundig en vooral erg spontaan ging. Als je een lichtoplossing voor je huis zoekt, is Beaumotica.nl dé winkel waar je moet zijn. Gewoon niet verder zoeken. Topwinkel, enorm aardige medewerkers en mooi assortiment.

De Innr serie werkt feilloos met de Philips Hue Bridge v2.0

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

René 05-05-2017 Via de website gekocht

Perfect en snel geholpen

Onlangs een probleem gehad met een Osram Lightify smart plug, welke ik in combinatie met de Philips HUE gebruik. Ik kreeg een van de smart plugs niet meer aangemeld en dan denk je al snel dat er iets defect is. Door de goede en vooral snelle oplossingen had ik in no time het probleem opgelost. Dit terwijl Beaumotica toch eigenlijk voor Philips producten is bedoeld. Chapeau.

Breaven 04-05-2017 Via de website gekocht

Bedankt Beaumotica

Wij zochten een mooie verlichting voor een gezellige sfeer te creëren in de woonkamer en op het terras. Via een internet speurtocht kwamen wij uit bij beaumotica.nl. Veel mogelijkheid en leuke producten. We hebben telefonisch contact gezocht met de klantenservice en kregen een vriendelijke medewerkster te spreken. Na dat we hebben uitgelegd wat we wilde, kregen wij goede en deskundige adviezen over alle mogelijkheden. Later in die week hebben we een account aan gemaakt en onze bestelling geplaatst. Netjes en zeer goed verpakt, kregen wij onze bestelling compleet de volgende dag binnen. Dank zij de goede uitleg van de eerder gesproken medewerkster, was de installatie gemakkelijk en kunnen we nu genieten van de gezellige sfeer die de verschillende HUE lampen on brengt.
Paar maanden later, was er helaas een kleine storing. Althans, één lamp reageerde niet of slecht. Direct gebeld en het probleem werd direct opgepakt en de lamp is inmiddels kosteloos en snel vervangen….
Wij geven Beaumotica het cijfer 8, omdat er altijd verbeteringen zijn.
Bedankt Beaumotica !!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M. Scholtes 05-08-2014 Via de website gekocht

Assortiment
Ik zou graag vaker en meer producten hier willen aanschaffen!

Extra toelichting
Zeer goede, uitgebreide en duidelijke informatie en adviezen. Snelle en persoonlijke reacties. Betere service en klantgerichtheid dan in menig 'echte' winkel!

erik1971 30-12-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Lampen waren scherp geprijsd, zeer snel geleverd volgens afspraak en alles was goed afgehandeld. Ik kreeg zelfs een kaart thuis gestuurd waarop ik werd bedankt voor mijn aankoop.

iChristiaan 01-10-2013 Via de website gekocht

Mooie en duidelijke website. Goede informatie voorziening en bestelprocedure is eenvoudig en duidelijk.

Je wordt goed op de hoogte gebracht van de status updates van je bestelling. Ze stuurden zelfs een mail tips over de Philips Hue Bridge.

Assortiment
Assortiment is nog enigszins beperkt en mag gezien mijn positieve ervaring met deze winkel verder uitgebreid worden. Winkel is toegevoegd aan mijn favoriete winkels zal hier zeker vaker bestellen, zeker als men ook nog het assortiment uitgebreid wordt.

teup010 07-03-2013

Wat een fijne leverancier en een deskundigheid aan de telefoon. Echt jammer dat ze nog niet veel producten in het assortiment hebben, maar wat ze hebben doen ze goed en voor een hele nette prijs. Ontving een belletje over de levering, kon een dag kiezen en op de dag zelf een keurig nette kaart waarin ik gefeliciteerd werd met mijn aankoop en als er ook maar vragen waren stonden ze voor me klaar.

Zo hoort het. Klant erbij Beaumotica.