Beaumotica.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Beaumotica.nl.

Beaumotica.nl stelt zich voor

Wil jij sfeer, design en verlichting op fantastische wijze combineren? In de overzichtelijke en betrouwbare online winkel van specialist Beaumotica vind je alles om dit doel te bereiken. Ontdek ons veelzijdige assortiment met hoogwaardige kwaliteitsproducten, en creëer in jouw persoonlijke of zakelijke interieur de sfeer die jou - en jouw bezoek - keer op keer positief verrast! Bij Beaumotica.nl bestel je bij een officiele dealer van hoogwaardige merken, met Thuiswinkelwaarborg. In Nederland en België vandaag besteld, morgen in huis en bij ons magazijn in Heerhugowaard kan je zelfs vandaag nog afhalen!

Deze score is berekend op basis van 5 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.4

Marcel 08-12-2017 Via de website gekocht

Persoonlijke aandacht maakt alles lichter!

Persoonlijke advies in mijn aankoopbesluit mogen ontvangen via Beaumotica. Dit vind ik een enorme meerwaarda naast de goede prijs, snelle en betrouwbare levering. Hiermee is Beaumotica onderscheidend en biedt het haar meerwaarde in vergelijk tot andere aanbieders.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Carla 30-11-2017 Via de website gekocht

Geen geweldige service

Tijdens het wachten op mijn inbouwspot en lamp set, met een levertijd van 1-6 weken, kreeg ik in de vierde week een reclamemail met 10 euro korting bij mijn bestelling. Natuurlijk meteen gebeld of er iets geregeld kon worden of ik mijn bestelling moest annuleren en opnieuw kon bestellen met korting. Na wat overleg kwam het nieuws dat ik gelukkig mocht zijn omdat ze de korting konden geven. De besteltijd was allen opgeschoven naar 10 weken. Ondertussen vond ik op de website dat als ik de producten los zou bestellen, ik 2 euro goedkoper uit zou zijn en alles ook nog de volgende dag geleverd kon worden. Toen ik dit meldde kreeg ik het antwoord dat ze geen liefdadigheidsinstelling waren en ik blij mocht zijn met de geweldige service die ze nu al verleend hadden. Dus de hele bestelling gelijk geannuleerd en een onderdeel weer besteld (omdat ik helaas nergens anders kon vinden) en het andere onderdeel bij een andere winkel. Helaas bleek 3 dagen wachten en er weer achteraan moeten bellen dat ook deze levertijd niet waar gemaakt kon worden. Volgens de klantenservice stond dit al in de bevestigingsmail, maar dit was niet het geval. De bevestigingsmail teruggestuurd om dit te laten zien, maar helaas geen excuses, alleen maar meer opschepperij over de geweldige service aan andere klanten .... dus een hoop gedoe en frustratie door deze winkel.

Update: Na de (terecht negatieve) review op deze site ben ik keurig teruggebeld door xxxx van Beaumotica. Ze zaten ‘met hun handen in het haar’. Toch blijven ze het moeilijk vinden om de verschillen te erkennen tussen de eerste verzonden factuur en de versie die ze zelf enkele dagen later hebben gemaakt. (Schermafdrukken naar ze gestuurd)
Een simpele verontschuldiging: wij hebben de levertijd verkeerd ingeschat en gecommuniceerd’, had volstaan., maar nee. Ik had het toch echt verkeerd gelezen en de fout lag toch echt niet bij beaumotica. Na de, vroegtijdig van mijn kant afgebroken, telefonische leslezing is ondertussen het ‘probleem’ opgelost. Zonder enig aarzelen en overleg is de bestelling door beaumotica geannuleerd. Ik ga op zoek naar een andere leverancier. Jammer dat we geen punten kunnen geven voor arrogantie, dan was het gemiddelde weer flink gestegen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Officiele reactie van Beaumotica.nl 07-12-2017

Beste Carla,

Het is de eerste keer in de vele tienduizenden orders en duizenden reviews (https://www.beslist.nl/s0000020360/ en https://www.beaumotica.nl/beaumotica-reviews) dat wij er met een klant niet uit zijn gekomen.

Ondanks dat wij per mail hebben aangegeven "Wij begrijpen dat de factuur mogelijk onduidelijkheid schept, zo gaf ik zelf ook al toe in de vorige mail en gaan we aanpassen. Na die aanpassing zal het (note: het = een langere levertijd van 1-6 weken) dus zichtbaar zijn:
1. Op de site
2. Bij het selecteren van het artikel
3. In het winkelmandje
4. In de orderbevestiging
5. Op de factuur (nieuw)

Mocht u nog andere suggesties hebben staan we daar voor open. Alleen met feedback van kritische en betrokken klanten zijn wij in staat steeds weer verder te verbeteren. We waarderen alle feedback dus enorm." is dit voor u niet voldoende.

Dat u nu naast feitelijke onjuistheden ook nog eens suggereert dat wij achteraf aanpassingen maken om maar geen excuses te hoeven aanbieden is spijtig. U haalt nog steeds de orderbevestiging en factuur door elkaar.

Wij zouden nog steeds graag deze kwestie met u oplossen en zijn daarvoor altijd bereikbaar op de bij u bekende e-mailadressen en telefoonnummers.

Team Beaumotica
klantenservice@beaumotica.nl
088-4005600

Roland Eriks 29-08-2017 Via de website gekocht

Geen geweldige service, maar fenomenale service!

Ik had een Philips Hue Bridge op het oog, en zocht een betaalbare oplossing voor de lampen. Die vond ik bij Beaumotica.nl. Ik wilde onder rembours betalen, wat op dat moment niet mogelijk was, maar Beaumotica.nl is met een goed passende oplossing gekomen zodat ik binnen een mum van tijd de lampen kon gebruiken en op een later tijdstip kon betalen.

Veel contact onderhouden via e-mail en telefoon, wat ook heel snel, vakkundig en vooral erg spontaan ging. Als je een lichtoplossing voor je huis zoekt, is Beaumotica.nl dé winkel waar je moet zijn. Gewoon niet verder zoeken. Topwinkel, enorm aardige medewerkers en mooi assortiment.

De Innr serie werkt feilloos met de Philips Hue Bridge v2.0

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

René 05-05-2017 Via de website gekocht

Perfect en snel geholpen

Onlangs een probleem gehad met een Osram Lightify smart plug, welke ik in combinatie met de Philips HUE gebruik. Ik kreeg een van de smart plugs niet meer aangemeld en dan denk je al snel dat er iets defect is. Door de goede en vooral snelle oplossingen had ik in no time het probleem opgelost. Dit terwijl Beaumotica toch eigenlijk voor Philips producten is bedoeld. Chapeau.

Breaven 04-05-2017 Via de website gekocht

Bedankt Beaumotica

Wij zochten een mooie verlichting voor een gezellige sfeer te creëren in de woonkamer en op het terras. Via een internet speurtocht kwamen wij uit bij beaumotica.nl. Veel mogelijkheid en leuke producten. We hebben telefonisch contact gezocht met de klantenservice en kregen een vriendelijke medewerkster te spreken. Na dat we hebben uitgelegd wat we wilde, kregen wij goede en deskundige adviezen over alle mogelijkheden. Later in die week hebben we een account aan gemaakt en onze bestelling geplaatst. Netjes en zeer goed verpakt, kregen wij onze bestelling compleet de volgende dag binnen. Dank zij de goede uitleg van de eerder gesproken medewerkster, was de installatie gemakkelijk en kunnen we nu genieten van de gezellige sfeer die de verschillende HUE lampen on brengt.
Paar maanden later, was er helaas een kleine storing. Althans, één lamp reageerde niet of slecht. Direct gebeld en het probleem werd direct opgepakt en de lamp is inmiddels kosteloos en snel vervangen….
Wij geven Beaumotica het cijfer 8, omdat er altijd verbeteringen zijn.
Bedankt Beaumotica !!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M. Scholtes 05-08-2014 Via de website gekocht

Assortiment
Ik zou graag vaker en meer producten hier willen aanschaffen!

Extra toelichting
Zeer goede, uitgebreide en duidelijke informatie en adviezen. Snelle en persoonlijke reacties. Betere service en klantgerichtheid dan in menig 'echte' winkel!

erik1971 30-12-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Lampen waren scherp geprijsd, zeer snel geleverd volgens afspraak en alles was goed afgehandeld. Ik kreeg zelfs een kaart thuis gestuurd waarop ik werd bedankt voor mijn aankoop.

iChristiaan 01-10-2013 Via de website gekocht

Mooie en duidelijke website. Goede informatie voorziening en bestelprocedure is eenvoudig en duidelijk.

Je wordt goed op de hoogte gebracht van de status updates van je bestelling. Ze stuurden zelfs een mail tips over de Philips Hue Bridge.

Assortiment
Assortiment is nog enigszins beperkt en mag gezien mijn positieve ervaring met deze winkel verder uitgebreid worden. Winkel is toegevoegd aan mijn favoriete winkels zal hier zeker vaker bestellen, zeker als men ook nog het assortiment uitgebreid wordt.

teup010 07-03-2013

Wat een fijne leverancier en een deskundigheid aan de telefoon. Echt jammer dat ze nog niet veel producten in het assortiment hebben, maar wat ze hebben doen ze goed en voor een hele nette prijs. Ontving een belletje over de levering, kon een dag kiezen en op de dag zelf een keurig nette kaart waarin ik gefeliciteerd werd met mijn aankoop en als er ook maar vragen waren stonden ze voor me klaar.

Zo hoort het. Klant erbij Beaumotica.