Deze score is berekend op basis van 14872 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Irma 10-11-2020

Fijne winkel goede prijzen ergens anders goedkoper krijg je het artikel voor goedkopere prijs .je krijg ook zeer goed advies in de winkels.
Kortom fijne winkel

Beste Irma,

Bedankt voor jouw review over onze services.

J.M. Stulen 10-11-2020

Goed advies, netjes te woord gestaan, behulpzaam zijn zaken die de verkopers in de vestiging in Breda goed op orde hebben.

Beste J.M. Stulen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

Walter Tax 10-11-2020

Ik werd vriendelijk ontvangen in de winkel en de desbetreffende medewerkster heeft mij deskundig geholpen.

Beste Walter Tax,

Bedankt voor jouw review over de deskundigheid van onze medewerkster.

Gerda 10-11-2020

Ik heb voor het eerst contact gelegd met de webshop van BCC. Zelfs tweemaal telefonisch contact gehad en alles is naar volle tevredenheid verlopen. Verder heb ik het product opgehaald in de winkel waar ze ook zeer vriendelijk waren. GA zo door BCC!

Beste Gerda,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Diana de Bruijn 10-11-2020

Ik heb voor BBC Oosterhout gekozen omdat ik problemen had met een kobo ereader die ik via BCC webshop had gekocht.
Dit filiaal is het dicht bij zijnde. In tegenstelling tot mijn verwachting werd ik uitermate vriendelijk geholpen en deed de medewerker die mijn hulp alle moeite om het defect te verhelpen. Toen dit niet lukte, stelde hij voor gebruik te maken van de garantie die nog op het product zat en mocht ik voor het aanschafbedrag een nieuwe ereader uitzoeken, waarbij de garantie weer van toepassing was met een verlenging van 2 jaar (dwz totaal 4 jaar garantie)
Bijkomstigheid was dat in het filiaal de RIVM regels mbt coronavirus heel goed werden toegepast en alle medewerkers waren er alert dat klanten/medewerkers voldoende afstand hielden

Beste Diana de Bruijn,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oosterhout.

Cor Groenendijk 10-11-2020

Een winkel waar je goed, vriendelijk maar niet opdringerig en wel deskundig wordt geholpen.

Beste Cor Groenendijk,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke en deskundige service in onze winkel.

Erica Etman 10-11-2020

Altijd goede en vriendelijke service!
Je staat nooit lang te wachten en de uitleg is helder. Prima winkel!

Beste Erica Etman,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke uitleg in onze winkel.

Astrid 10-11-2020

Vanmiddag bij de BCC geweest in winkelcentrum Makado te Beek... super goed geholpen door een medewerker aldaar. Absoluut niet opdringerig en eerlijk in zijn advies. Dikke pluim!!

Beste Astrid,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek.

misael 10-11-2020

duidelijke info en hulp op website, snelle levering en keurig oude vaatwasser afgevoerd. erg tevreden

Beste misael,

Bedankt voor jouw review over onze snelle bezorgservice.

Suzanne 10-11-2020

Eenvoudig om via internet een bestelling te plaatsen. Je ontvangt een mail en sms met daarin een tijdsblok wanneer het artikel geleverd wordt. Mannen van de levering waren vriendelijk. Ik zou er zo nog een bestelling plaatsen!

Beste Suzanne,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze webshop en onze vriendelijke bezorgers.

Sjaak Klein 10-11-2020

Ruime keuze, prijsgarantie en prima service.
Twee jaar garantie zonder gezeur.

Beste Sjaak Klein,

Bedankt voor jouw review.

Aprileyes 10-11-2020

Fijne, overzichtelijke website. Het was makkelijk om een keuze te maken. Het bestelproces verliep vlot. De bezorging was keurig op de afgesproken dag en tijd.

Beste Aprileyes,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en vlotte levering.

Jkvet 10-11-2020

Terug geweest voor garantie van mijn sony koptelefoon. Na een verkeerde mail over kosten voor de reparatie omdat die niet onder de garantie zou vallen. Ze zijn nu bezig om dat voor mij te regelen. Dat is dus super en met vol vertrouwen zie ik dit te gemoed

Beste Jkvet,

Bedankt voor jouw review over onze oplossingsgerichte service.

Cossack 10-11-2020

Een pre-order geplaatst met de verwachting dat ik deze op de release datum geleverd zou krijgen natuurlijk, dit was niet het geval.. meteen gebeld en ze gaven aan dat het nog verzonden was die dag zou ik nog een mail krijgen vanuit logistiek met een update, dat is niet gedaan.. volgende dag gebeld om bestelling te annuleren want hij was nog steeds niet verzonden, geannuleerd en ik zou een bevestiging krijgen en die is nooit aangekomen, eindstand pakketje wel binnen gekregen 2 werkdagen later.. weer gebeld en medewerker gaf aan dat ze geen bestelling kon annuleren.. ik weet niet waar bcc mee bezig is maar dit is wel erg slecht.

Beste Cossack,

Bedankt voor jouw review. Dit verloopt niet zoals het zou moeten gaan. Excuses voor het ongemak. Kun je een ordernummer doorgeven?

ja zeker 10-11-2020

altijd vriendelijke medewerkers en veel geduld met de klanten.
Groot asortiment

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Steve 10-11-2020

Friendly service , low prices ,vast assortment .clean surroundings . Assortment of wrapping paper could be more Christmas orientated

Dear Steve,

Thank you for your review and feedback.

Kind regards,

Danny van der Linden 10-11-2020

Wij hadden een nieuwe wasdroger nodig en kwamen uit bij BCC. Daar was een goed merk gunstig geprijsd en het apparaat kon ook nog eens gratis bij ons thuis bezorgd worden. Dit ging allemaal zeer soepel.
Het resultaat is dat we nu een droge was hebben en zeer tevreden zijn over BCC. Zowel het bestellen als de communicatie en de aflevering ging erg professioneel. Ongeveer een uur na aflevering kregen we de factuur keurig per mail toegestuurd. Die zullen we zo snel mogelijk betalen.

Beste Danny van der Linden,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Jan 10-11-2020

Mooie qled tv gekocht. Netjes op tijd geleverd. Chauffeur belde enn half uurtje voor aankomst.

Monique 10-11-2020

Fijne shop, altijd genoeg hulp aanwezig en laten je ook met rust als je dat wil. overzichtelijk ingedeeld.

Beste Monique,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel.

Mevr Dolk 10-11-2020

Zeer vriendelijke medewerker en verstand van het apparaat .Ben verschrikkelijk blij met de aankoop van de TV merk LG wat een prachtige kleuren. Medewerker was zelfs zo attent dat hij het TV apparaat in mijn auto heeft gezet .

Beste Mevr Dolk,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker. Geniet van de TV!

Scootmobiel Veth 10-11-2020

Aardige mensen die de tijd voor je nemen en verstand van de producten hebben.Uitstekende uitleg!
We komen er graag.

Beste Scootmobiel Veth,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Sander 10-11-2020

Al jaren vaste klant bij BCC, wat een geweldig bedrijf! Altijd de scherpste prijs en een geweldig team wat verstand van zaken heeft! Ook de service bij BCC is een vertrouwd goed! Ik hoop nog vele jaren bij jullie te kopen!

Beste Sander,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige medewerkers. Wat leuk dat je al jaren een van onze vaste klanten bent. We verwelkomen je graag weer!

jacob merkus 10-11-2020

in deze winkel bcc word je vriendelijk en zeer correct behandeld en te woord gestaan door mevrouw mariane de uitleg van het aperaat dat wij kochten was ook uitstekend van verschillende verschillende merken en aperaten kregen wij een zeer goede uitleg wij bevelen dan deze winkel bij iedereen aan
beter kan het niet en hoeft ook niet j. merkus

Beste jacob merkus,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke service in onze winkel.

Carmen 10-11-2020

Ik kreeg van te voren een tijdsblok waarin ze zouden komen. 15 minuten van te voren ook nog een telefoontje. Keurig! Personeel was vriendelijk en heeft het keurig afgeleverd.

Beste Carmen,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgers.

George 10-11-2020

Altijd vriendelijke bediening met een grote mate van deskundigheid. Er wordt tijd genomen voor een klant om de zaken te bespreken voor een eventuele aankoop. Ook bij problemen of defecten wordt adequaat en snel gereageerd.

Beste George,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke hulp van onze deskundige medewerkers.

Colette 10-11-2020

Super webshop heeft de BCC! Mijn wasmachine ging stuk en kon op de website makkelijk een goede keuze maken en dat ook nog voor een goede prijs! De volgende ochtend werd hij hier bezorgd door twee vriendelijke bezorgers en werd hij kundig helemaal naar de zolder getild en aangesloten. De oude machine werd weer meegenomen, zo handig! Binnen een kwartiertje was het gepiept! Ik heb er alle vertrouwen in dat de machine een goede aankoop is! BCC bedankt!

Beste Colette,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak van onze webshop en onze vriendelijke bezorgers.

Paulyn 10-11-2020

Als je een A-merk besteld dan krijg je ook een A-merk artikel.

De service was snel via DHL, het was de volgende dag al in huis!

Beste Paulyn,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

J smit 10-11-2020

We worden bij de BCC altijd hier geholpen. Ze halen bij wijze van het hele apparaat uit elkaar om je te laten zien hoe je het moet schoon maken en hoe het werkt . Echt fijn want dan kun je direct aan de gang zonder de gebruiksaanwijzing te lezen .

Beste J Smit,

Bedankt voor jouw review over de services van onze winkelmedewerkers.

Janssen 10-11-2020

goede levering, snelle plaatsing. Correcte manier van communiceren, zeer tevreden over de afhandeling en de plaatsing van mijn inbouwkoelkast.

Beste Janssen,

Bedankt voor jouw review over onze installatieservice.

Jan 10-11-2020

Goed en deskundig geholpen. Prettige ervaring zoals altijd. Verkoper (*) kwam zelf met adviezen.

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp in onze winkel.

femina 10-11-2020

Ik ben 73 en niet technisch, heb dus €50 extra betaald voor installatie van mijn tv met C1 module. Twee Amsterdamse gassies zetten op maandag hun witte bestelwagen in mijn smalle straatje met de knipperverlichting aan. De ene vroeg mijn wifi code en ging de tv installeren, de andere de pootjes onder de tv schroeven. Na een poosje zeiden ze dat de C1 module nog 20 minuten bezig zou zijn, zij daar niet op konden wachten en ze gingen weg. Na een uur nog steeds geen beeld. Instructieblad van Ziggo voor de C1 gelezen: stap 1: steek de coaxkabel in de tv. Maar.... Die lag er nog steeds naast! Bleek noch Ziggo, noch C1 geïnstalleerd! Zelf met zweet in mijn handen via een oud instructieboekje van Ziggo digitale tv en C1 geïnstalleerd. Toen ik de tv daarna in zijn nisje wilde schuiven, bleek ook nog eens dat de tv op zijn pootjes stond te zwaaien omdat de schroeven niet waren aangedraaid, wat me zelf niet lukte. Klantenservice BCC gebeld, ik kreeg € 30 van de €50 terug wegens niet geïnstalleerd en pas op zaterdag was er ruimte voor een monteur. Zaterdagmorgen om 8 uur al klaar voor de monteur, maar geen tijdslot, klantenservice pas om 9 uur bereikbaar. Sorry, is wel ingepland, maar niet in systeem terecht gekomen. Na veel aandringen voor de volgende maandag nieuwe afspraak gemaakt. Pas toen bleek dat er een trucje was waarmee binnen 5 minuten de pootjes wel goed vast zaten.
Hele slechte service dat BCC onervaren mensen op weg stuurt die geen idee hebben van installatie en daar dan €50 voor vragen.

Beste femina,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Kun je het ordernummer doorgeven? We komen graag met je in contact.

Officiële reactie van BCC 19-11-2020

Beste femina,

Fijn dat we elkaar hebben gesproken! Mooie avond!

Theo 10-11-2020

Ons bezoek aan de winkel hebben wij als bijzonder prettig ervaren. Een uitstekend advies, ongedwongen en complete informatie waarbij verschillende mogelijkheden werden toegelicht droegen bij aan het maken van de juiste keuze.

Beste Theo,

Bedankt voor jouw review over jullie prettige winkelervaring.

Harrie 10-11-2020

Men laat je eerst rustig kijken alvorens er iemand komt vragen of je hulp nodig hebt.
Vervolgens krijg je een goed en duidelijk advies over het aan te schaffen artikel. Ook is in de winkel duidelijk hoe om te gaan met Corona. Duidelijke looproutes verplicht mondkapje ook personeel en ontsmettingsmiddel bij de ingang..
Kortom prima winkelen bij BCC

Beste Harrie,

Bedankt voor jouw review over de services in onze winkel.

J. van Assen 10-11-2020

Ik kom al jaren bij BCC. Goede service en hele goede bediening. Vooral (*) is top. Super vriendelijk.

Beste J. van Assen,

Bedankt voor jouw review over onze service en super vriendelijke medewerkster.

Jan 10-11-2020

Ik bestelde online een elektronische tandenborstel bij BCC en kon het bestelde binnen een uur afhalen bij BCC Middelburg. Werd daar prima geholpen en stond zo weer buiten. Geweldig hoe dit zo snel kan en hoef je niet thuis te blijven wachten totdat het bestelde thuis wordt afgeleverd. Fijne manier van zakendoen!

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Middelburg.

Maarten 10-11-2020

Kleinschaliger en wat mij betreft ook net wat vriendelijker dan de grote media-concurrent.
Online besteld en binnen een uur opgehaald op de vestiging.

Beste Maarten,

Bedankt voor jouw review over onze snelle en vriendelijke service.

Tom 10-11-2020

Goed en deskundig geholpen door medewerker in winkel. Hij heeft ook gekeken of betreffende artikel bij een concurrent goedkoper was, maar dat was niet het geval !!
Super service !!

Beste Tom,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Els Kaan 10-11-2020

Voor deze webshop/winkel gekozen omdat deze in mijn woonplaats (Terneuzen) aanwezig is. Bij problemen word je daar altijd keurig geholpen. Vandaag een laptop binnen gekregen, werkt meteen prima. Eerder dit jaar een TV gekocht en de muurmontage door BCC laten verzorgen, wat ook helemaal naar wens is verlopen.

Beste Els Kraan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Terneuzen.

Anco 09-11-2020

De winkel is zeer overzichtelijk ingedeeld. We zochten een TV en er was een ruime keuze, misschien wel iets te ruim.
Om de juiste selectie te kunnen maken is het belangrijk een onafhankelijk, objectief advies te krijgen, gebaseerd op jouw persoonlijke wensen.
De medewerker die ons hielp voldeed hier ruimschoots aan. In plaats van de duurste TV te adviseren, werd er echt naar ons geluisterd en op basis daarvan werd een advies op maat gegeven.

Beste Anco,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en de klantgerichte en persoonlijke adviezen van onze medewerker.

Nierop 09-11-2020

Was altijd zeer tevreden over BCC Deventer.

Klantvriendelijk snelle levering.

Hellaas nu zeer ontevreden 27 oktober 2020 wasmachine gekocht nog steeds niet ontvangen .
Kan voorlopig niet een geleverd worden .Levering onbekend

Beste Nierop,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je ondervindt. We willen dit graag verder uitzoeken. Kun je het ordernummer doorgeven?

Willemijn Stokvis 09-11-2020

Het winkelpersoneel was buitengewoon vriendelijk tegen mij. Mij werd rustig de tijd gegund mijn keuze te maken. Daarbij kreeg ik uitgebreid uitleg en goed advies.

Beste Willemijn Stokvis,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerkers.

Frank 09-11-2020

BCC heeft altijd een functioneel assortiment! Ook voor een printer ben ik weer geslaagd bij BCC. Op zondag avond besteld in de BCC webshop, maandag ochtend geleverd. Sneller is eenvoudigweg niet mogelijk!

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Hessels 09-11-2020

Goede betrouwbare site die duidelijk laat zien wat ze kunnen bieden.
Ook betaalbare prijzen en snelle levering staat hoog in het vaandel.

Beste Hessels,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Samantha 09-11-2020

Ondanks dat het best druk was werden wij vriendelijk geholpen door een medewerkster.
Wij hebben een kichen air keukenmachine gekocht en omdat het de laatste was kregen wij zelfs nog korting.

Beste Samantha,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service in onze winkel. Veel plezier met de keukenmachine!

Debby 09-11-2020

Een warmtedroger gekocht hij stond voor meer in de winkel dan hij online kost.
Wij lieten dat zien en prijs gelijk aangepast.
Netjes vlot en vriendelijk geholpen.

Beste Debby,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke services.

Thijs Verhoeven 09-11-2020

Klantvriendelijk personeel, duidelijke uitleg over voor en nadeel van het product, eerlijk advies

Beste Thijs Verhoeven,

Bedankt voor jouw review over het eerlijke advies van onze klantvriendelijke medewerkers.

Tonnie 09-11-2020

Kwam om een airfryer te kopen. Werk erg vriendelijk geholpen en goed geïnformeerd.

Beste Tonnie,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de airfryer!

Roel 09-11-2020

Duidelijke en deskundige advisering bij de aanschaf van een nieuwe TV. Vriendelijke bejegening en goede (gratis) service bij bezorging.

Beste Roel,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke services bij aanschaf en de bezorging van de TV.

L.J. van Teijlingen 09-11-2020

Ik ben fantastisch geholpen.Alles zeer duidelijk uitgelegd en vriendelijk behandeld. De voordelen en prijzen zijn prima en gunstig. Ik ben heel erg tevreden. Een aanrader voor iedereen die wat nieuws nodig heeftbij BBC

Beste L.J. van Teijlingen,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke uitleg van onze medewerker.

niels 09-11-2020

Ik had eerst een tel. afspraak gemaakt met de winkel of hun mijn bedoelde art. een Qled tv en bijbehorend soundbar op voorraad hadden. Dit was zo dus zijn we naar de winkel gegaan om de producten op te halen. De verkoper was klant vriendelijk en we werden geholpen zoals het hoort.
We hadden direct vertrouwen in deze verkoper en hebben alles gekocht en mee naar huis genomen.
We waren ook in echt in een winkel geweest die adverteerde met min €300

Beste niels,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.