Bianca 06-11-2020

Fantastisch geholpen door deskundige vriendelijke verkoopster bij aankoop van vaatwasser. Ook de levering naar volle tevredenheid, op afgesproken tijd, keurig gemonteerd door hele nette vriendelijke monteurs.

Beste Bianca,

Bedankt voor jouw review over de service bij aankoop en installatie.

Fred Antonisse 06-11-2020

Wij hadden een wasmachine en een droger nodig. Wij zijn vaste klant bij BCC, dus de keuze was niet moeilijk om weer naar BCC te gaan. In de winkel uitstekend geholpen, er werd samen met ons gekeken wat het beste bij ons paste. Goed advies, kennis van producten was top! Na een paar dagen werden de droger en wasmachine bezorgd op de afgesproken tijd. Ook hier weer nette en beleefde bezorgers de de Corona regels goed in de gaten hielden. Alles aangesloten en de oude machines meegenomen. Kortom weer top service van BCC. Deze winkel is echt een aanrader.

Beste Fred Antonisse,

Bedankt voor jouw review over onze service bij aankoop en bezorging.

Ess 06-11-2020

Site is duidelijk, en makkelijk te bestellen. Genoeg op voorraad. Bezorging was de eerstvolgende werkdag. Perfect! Bezorgers waren er binnen de afgesproken tijdstip. Goed uitleg gehad over apparatuur.

Beste Ess,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak op onze duidelijke website.

DirkB 06-11-2020

Goede prijs en snelle levering van een TP Link Acces point. Enigste minpunt m.n. voor het milieu is het gebruik van bubble plastic in plaats van inpak papier in de verpakkingsdoos.

Beste DirkB,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Twan 06-11-2020

Snelle service, uitstekende klantenservice. Ben erg tevreden! De mp3 speler die ik besteld heb was vanmorgen al binnen.

Beste Twan,

Ulrike 06-11-2020

Snelle levering, alleen klein foutje in beschrijving intel processor. In tekst stond i7 maar was i5. Stond wel goed bij specificaties.

Beste Ulrike,

Marc 06-11-2020

Ondanks de tijd van covid waarin we leven werd ik bij BCC in Beek zeer vriendelijk ontvangen en werd ook de tijd genomen om me te helpen de keuze te maken voor mijn nieuwe Siemens wasmachine. Top.
Ik beveel deze winkel zeker aan, ook mede dat de prijs aangepast werd t.o.v een andere zaak.

Beste Marc,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beek.

Semler 06-11-2020

Personeel die ons geholpen heb was vriendelijk en eerlijk.
Goeie service 👍🏻
Mijn Miele warmtepomp droger werd snel geleverd.

Beste Semler,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

Petra Paes-Vinclair 06-11-2020

We hadden in de webshop van bcc een gourmetstel gezien. Omdat we graag wilden zien hoe het er in het echt uit zou zien zijn we naar bcc beek gereden. Daar stond er nog eentje uit de doos. Een medewerkster gevraagd of ze er nog in voorraad hadden, maar helaas. Omdat mijn man geen showmodel wilde maar op het prijskaartje een korting van veertig euro stond hebben wij de medewerkster gevraagd om naar Sittard te bellen. Daar hadden ze nog voorraad volgens de computer (ze kregen niemand aan de lijn) Nog even gevraagd of de prijs daar hetzelfde was, dat was zo. Naar Sittard gereden en ja hoor daar stonden er nog drie maar met de dure prijs. Een medewerkster gevraagd maar die kon de aanbieding niet vinden. Een collega ban haar heeft toen geprobeerd om naar beek te bellen maar zij kregen ook geen verbinding. Nog eens alles gechecked op de computer maar helaas weer niets te vinden. De medewerker heeft toen de beslissing genomen dat we het gourmetstel voor de aanbiedingsprijs mochten meenemen. Petje af voor alle moeite die ze hebben genomen. En dat we het artikel mee mochten nemen voor de gereduceerde prijs. Echt geweldig wat een service.

Beste Petra Paes-Vinclair,

Bedankt voor jouw review over onze filialen in Beek en Sittard.

Arend 06-11-2020

Ik ben uistekend geholpen bij de aankoop van een laptop . De hulp bij de juiste keuze was vakkundig en gericht op wat ik nodig heb. De prijs/ kwaliteit wae daarnaast ook prima.

Beste Arend,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Roland 06-11-2020

Veel te goed geholpen. Met twee tv's en beugels de deur uit.
Hij nam de tijd voor ons. Weet veel over de televisies te vertellen (Kennis aanwezig). Prettig geholpen.

Beste Roland,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerker.

Fernando Oliveira 06-11-2020

Alles is goed gegaan. De wasmachine werd geleverd zoals verwacht en de service was prima.

Beste Fernando Oliveira,

Corry Bijster 06-11-2020

Fijne winkel, eerlijke prijzen, geweldig vriendelijk en kundig personeel. Een aanrader

Hofman 06-11-2020

Geholpen door een goede verkoper die alles perfect uitlegd aan oudere mensen open en eerlijk dat gaf ons heel veel vertrouwen .
En gelijk gekocht .

Beste Hofman,

Bedankt voor jouw review over de eerlijke service van onze medewerker.

Frans 05-11-2020

Laptop besteld rond 23.00 uur en ja hoor de volgende dag precies in het midden van het aangegeven tijdslot werd er aangebeld door een bezorger van DHL, die had het pakket voor de deur gezet en stond zelf ruim 2 meter van het pakket vandaan. Puik werk zo mannen :)

Beste Frans,

joop van Kersbergen 05-11-2020

Vriendelijk ontvangst, wordt keurig aangesproken op de desbetreffende afdeling. Kennis van het artikel.

Beste joop van Kersbergen,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige en vriendelijke service.

Diny van de Schoot 05-11-2020

Erg fijne winkel, volop keuze in apparaten.
vriendelijk en behulpzaam personeel, goede uitleg van de apparatuur.
nette levering van de apparaten.

Beste Diny van de Schoot,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel en bij levering.

Alberdina 05-11-2020

Heb voor deze shop gekozen vanwege een probleem met een vorige aankoop wat uitstekend is opgelost.

Beste Alberdina,

Bedankt voor jouw review en het vertrouwen.

D 05-11-2020

Goede service, had namelijk al me geld teruggehad na een defect. Erg netjes en beleefd personeel in Muiden.

Beste D,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Muiden.

Ferry 05-11-2020

Enorm vriendelijk personeel, hebben mij uitstekend geholpen. Mooi nette, ruime, goed uitziende en schone winkel

Beste Ferry,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

vermunt 05-11-2020

Zeer klantvriendelijk en met kennis van zaken zoeken ze uit wat voor jou de beste keuze is.

Beste vermunt,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Dick van der Geld 05-11-2020

Prettige winkel, rustig alles kunnen bekijken van de artikelen.Charmante verkoopster die erg vriendelijk over kwam en ons goed hielp. Kortom een fijne winkel en goede sortering van de hedendaagse gebruiksartikelen. Prijsverhouding ten opzichte van andere zaken is alleszins goed.

Beste Dick van der Geld,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en de vriendelijke hulp van onze medewerkster.

Gerard van de Korput 05-11-2020

BCC vinden wij bijzonder vanwege goede service, en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Beste Gerard van de Korput,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Ferry 05-11-2020

Uitstekend geholpen, veel informatie gekregen. Vriendelijk personeel. mooie prijzen. Netjes verzorgde winkel

Beste Ferry,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Vincent van den Esschert 05-11-2020

Online een monitor besteld en opgehaald bij Maxis Muiden. Binnen een half uur nadat ik besteld had zat de bevestiging al in mijn mail dat de monitor opgehaald kon worden. Bij BCC Muiden stond ik binnen 5 minuten al weer buiten, want alles was picobello geregeld. Bestellen op deze manier is zeker een aanrader.

Beste Vincent van den Esschert,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Muiden.

Frans 05-11-2020

Wat een service! We hadden een nieuwe combi oven gekocht. De medewerkers van BCC hebben geholpen met het vinden van een goedkope en passende garantie en bovenal hielpen ze me om de oven in mn auto te krijgen! Echt topservice die je weinig meer ziet.

Beste Frans,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

Ben de Vugt 05-11-2020

Wanneer wij elektrische apparaten nodig hebben, gaan we eerst naar BCC. Duidelijke uitleg en klantvriendelijk bedrijf.

Beste Ben de Vugt,

Bedankt voor jouw review. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Breda 05-11-2020

mijn wasdroger was net 2 weken oud en begon flink te rammelen en te kraken. Na een telefoontje naar BCC kreeg ik gelijk een datum door voor een andere nieuwe waasdroger. Perfect!!! zo'n service zie je niet veel meer. De jongens waren ook zeer netjes en vriendelijk. Ik beveel aan vrienden en familie BCC aan.

Beste Breda,

Bedankt voor jouw review over onze service.

yvonne 05-11-2020

wij kopen alles bij bbc en dan in vlaardingen of alexandrium rotterdam worden altijd goed geholpen daar

Beste yvonne,

Bedankt voor jouw review over onze filialen in Vlaardingen en Rotterdam.

Peter Lohrengel 05-11-2020

We kwamen om een Samsung tv te kopen voor de slaapkamer van mn dochter. verkoper van BCC Den Helder adviseerde ons om een TCL TV te nemen. Deze ontvangt alles via de WiFi dus geen kabels meer nodig. Helemaal top

Beste Peter Lohrengel,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Helder.

Vincent 05-11-2020

Goede service en duidelijke uitleg ( wordt hier beter geholpen dan bij anderen !! )

Beste Vincent,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke uitleg van onze deskundige medewerkers.

Jessica 05-11-2020

Goed en snel geholpen. Personeel genoeg gaan ook netjes met de regels om qua veiligheid nu. Volgende dag al een mail dat mijn bestelling binnen was. Echt top bcc Vlaardingen.

Beste Jessica,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Vlaardingen.

Don Elsman www.veerhuis-heerewaarden.nl 05-11-2020

Ik kom al heel lang bij BCC. De service is uitstekend, de behulpzaamheid van het personeel ook. Alleen de laatste keer dat ik er was, heb ik me toch laten verleiden om met een energiemaatschappij, die daar zat, te gaan praten. En ik heb daar een verschrikkelijke hekel aan. Ik hoop dat die de volgende keer ergens anders zit, bij het Kruidvat of zo...
maar voor de rest kunnen ze een potje bij me breken.
Bedankt voor het brengen van de koelkast. Ik had gelijk een magnetron mee moeten laten koemn, stom, stom...

Beste Don Elsman,

Bedankt voor jouw review en feedback. Graag tot de volgende keer!

Klein 05-11-2020

De oven die wij beschadigd geleverd kregen (en die vervolgens pas na 6 dagen kon worden omgeruild, waar wij vriendelijk voor bedankt hebben, we hebben elders besteld en deze binnen 24 uur geleverd gekregen) zou vandaag worden afgehaald. Daarna zouden we binnen 10(!) werkdagen onze betaling terug krijgen. Dus de hele dag op BCC gewacht en om 17.30 maar eens gebeld met ze: Ze komen niet. Een foutje, al was het afhalen gister nog bevestigd voor vandaag in de whatsapp. De eerste afhaalmogelijkheid is nu 11 november!! Dat betekend dus nog 1 week langer voordat ik mijn geld terug krijg!
Meedenken in een oplossing, zoals mijn voorstel de oven naar een filiaal (half uur rijden voor mij) te brengen en mijn betaling terug te pinnen doen ze ook niet aan, het is gewoon pech voor mij. Wees gewaarschuwd als u op BCC iets koopt; ze leveren veel later dan ze beloven en als er iets mee is laten ze je weken op je geld terug wachten!!

Beste Klein,

Bedankt voor jouw review. Als eerste onze welgemeende excuses voor het ongemak dat je ondervindt.
We komen graag met je in contact, maar het telefoonnummer dat in ons systeem staat, lijkt niet te werken.
Kun je jouw telefoonnummer mailen naar reviews@bcc.nl?

Officiële reactie van BCC 11-11-2020

Beste Klein,

Bedankt voor de prettige telefoongesprekken. Fijn dat alles nu is opgelost.

Martijn 05-11-2020

Ben vandaag zeer goed geholpen, goede en duidelijke uitleg en service door de zeer deskundige verkoper André .

Beste Martijn,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp van onze medewerker.

Een tevreden klant 05-11-2020

Super on line winkel met goede service en bestelling.
Met drie dagen bestelling in huis en zeer goede en duidelijke site.
Zeer tevreden ga zo door in de toekomst

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Janine 05-11-2020

Zeer overzichtelijke winkel, vriendelijk personeel, bij de kassa uitleg gekregen zonder daarnaar gevraagd te hebben

Beste Janine,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Jos WRSM 05-11-2020

We komen al vele jaren bij BCC en worden daar altijd goed en zeer correct geholpen.

Beste Jos WRSM,

Bedankt voor jouw review en graag weer tot ziens!

Pepijn 05-11-2020

Ik ben heel fijn geholpen door een kundige verkoper. Geen ik-heb-deze-zelf-ook of deze-is-nog-beter praat, gewoon eerlijk en oprecht.

Beste Pepijn,

Bedankt voor jouw review over de eerlijke voorlichting van onze deskundige medewerker.

Margreet 05-11-2020

Ik had een VVV cadeaubon en wou een mobiel kopen. en een snelle levering ,zonder de deur uit te moeten. Product netjes afgeleverd binnen de tijd.Dus ik kan jullie aan andere aanbevelen. Groetjes Margreet

Beste Margreet,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

M. 05-11-2020

Koelkast besteld, en op de beloofde tijd netjes over de drempel bezorgd. top.

Beste M.,

Snel en bekwaam 05-11-2020

Ik word hier altijd prettig geholpen. Men heeft veel kennis van alle aparatuur. Ik ben altijd zeer tevree na thuiskomst voor het bezoek en behandeling bij BCC.

Beste,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Stoffel 05-11-2020

Ik ging naar BCCGoes voor 2 technische vragen/problemen. De ene vraag werd ter plekke 100% helder beantwoord. Het andere probleem werd opgelost door aanschaf van een extra kabel, waarbij in de winkel precies aangegeven waar ik die moest inpluggen. Klantvriendelijk en ter zake kundig.

Beste Stoffel,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Goes.

tevreden 05-11-2020

wordt in dit filiaal altijd vriendelijk en deskundig geholpen. en de prijzen zijn goed.

Twan 05-11-2020

Vorige week een bezoek gebracht aan BCC in Den Bosch. Was al een tijdje aan het rondkijken voor een soundbar. Internet is hiervoor niet de beste plaats. Bij BCC werd ik goed voorgelicht en was er de mogelijkheid om meerdere systemen uit te testen. Ik ben uiteindelijk bij Harman Kardon uitgekomen. Thuis alles aangesloten, viel in begin wel tegen. Dit kwam doordat de soundbar net terug gekomen was van een andere klant.
Was bekend bij me, hierdoor ook leuke korting ontvangen. Eenmaal aangsloten werkt het perfect. Blij met de goede service en de aankoop.

Beste Twan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Bosch.

Roos en frans 05-11-2020

gewenste artikel gisterenavond besteld, zit vanmiddag al met het apparaat in mijn handen. Keuze voor BCC wegens goede eerdere ervaringen en de fysieke winkel is redelijk bij ons in de buurt mochten er problemen zijn (hetgeen ik overigens niet verwacht).

Beste Roos en frans,

Bedankt voor jullie review over de snelle levering.

Angela 05-11-2020

Van de week een Bosch droger besteld. Zaten wat kleine beschadigingen op (duidelijk op de foto’s weergeven) en daardoor voor een leuke prijs kunnen kopen. Zojuist afgeleverd en hij ziet er super netjes uit. Daar gaan we vast heel veel plezier van hebben! Contact met BCC gaat erg gemakkelijk en bij de levering krijg je netjes een tijdvak en wordt je voor de levering gebeld.

Beste Angela,

Bedankt voor jouw review over onze services.

W. Eckhardt 05-11-2020

Ik ben super goed geholpen bij het kopen van een nieuwe tv de verkoper nam alle tijd voor mijn en kon gelijk antwoord geven op de vragen die ik had
Ik ben geholpen door iemand die verstand van zaken had.

Beste W. Eckhardt,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerker.

mn 05-11-2020

Het fijne was dat ik in de winkel met mn vvv bonnen en vvv cadeaukaarten het hele totaal bedrag kon afrekenen. In veel (web)winkels is dit niet meer mogelijk.
De volgende dag werd mn bestelling keurig thuis afgeleverd.

Beste mn,

Bedankt voor jouw review over de mogelijkheid om te betalen met VVV bonnen.

Dijkhorst Zeist 05-11-2020

vriendelijke en kundige bediening, wij kopen alle elektr. en witgoed bij BCC

Beste Dijkhorst Zeist,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en kundige medewerkers.