Majd 07-11-2020

Ik vond het geweldig en heel mooi want wij hadden een medewerker gevonden die ons had geholpen met de taal

Beste Majd,

RonnWe 07-11-2020

Prettige, ruime en overzichtelijke winkel in Megastores. Ruim de tijd om je te oriënteren zonder dat je gelijk wordt aangesproken. We komen er al jaren. Prima en kundig personeel mét humor!

Beste RonnWe,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en kundige en gezellige medewerkers.

Sofia 07-11-2020

Op zondag wasmachine besteld, vrijdagochtend geleverd. Vlotte afhandeling van de bezorgers, geïnstalleerd en direct proefwas gedaan. Oude machine en verpakking nieuwe machine meegenomen door de bezorgers. Prima afhandeling, helemaal tevreden mee.

Beste Sofia,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Gerard van Eeden 07-11-2020

Uitstekende winkel en webshop. Goede service en in de winkel te Amersfoort deskundig en vriendelijke medewerkers.

Beste Gerard van Eeden,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amersfoort.

sylvia 07-11-2020

mooie nieuwe winkel
wat ik jammer vond is dat de iPad waar we voor kwamen niet als showmodel er was, maar goed dat we via internet hadden gezien dat hij in het filiaal in Spijkenisse op voorraad zou zijn
dus er maar om gevraagd toen gingen ze hem achter halen
maar als we dus zonder op internet eerst gekeken te hebben naar de winkel waren gegaan dan waren we zonder iets naar huis gegaan want het model wat we zochten lag dus niet in de winkel

Beste sylvia,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Spijkenisse.

Geert en Gerrie 07-11-2020

Yip , de BCC-adviseur was voor onze vragen Perfect!!! Deskundig, vriendelijk en zeer behulpzaam.

Beste Geert en Gerrie,

Bedankt voor jullie review over onze vriendelijke en deskundige medewerker.

Marius 07-11-2020

Vriendelijkheid optimaal van het personeel ondanks de drukte.
Geeft voldoende info over het apparaat wat wordt gekocht.
Fijne overzichtelijke zaak .

Beste Marius,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en vriendelijke medewerkers.

Agnes 07-11-2020

Altijd vriendelijke medewerkers met kennis van zaken.
Een aanrader voor iedereen.

A. Smeets

Beste Agnes,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en kundige medewerkers.

T.Aljishi 07-11-2020

Het is echt snel proces, mooie producten en prijzen.
Er zijn veel producten met lage prijzen vergeleken met andere verkopers, ook betalen opties zijn echt genoeg en geschikt voor iedereen, ideal, met Apple Pay, creditcard, achteraf en ook in termijnen, ik vind dit echt geweldig en ook verschil voor andere verkopers, product is erg snel verwerkt, verzonden en ontvangen op de volgende werk dag.
Heel erg bedankt en tot volgende producten kopen.

Beste T.Aljishi,

Bedankt voor jouw review over onze services. Graag tot de volgende keer!

MH 07-11-2020

Zonder gedoe een elektrische tandenborstel terugnemen die het na 15 maanden al had begeven. Toen als aanbieding gekocht, maar nu voor huidige hogere prijs een nieuwe gekregen. Wellicht is dat verplicht in het consumentenrecht, maar het voelt prettig. Bijzonder aardig en behulpzaam personeel. Ook een verademing in deze tijd.

Beste MH,

Bedankt voor jouw review.

Gupta 07-11-2020

In de winkel in Leidschendam zeer goed geholpen door de verkoop medewerker bij de aanschaf van een inbouwoven. Goed meegedacht aan de verschillende mogelijkheden en eerlijk advies gegeven.

Beste Gupta,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Leidschendam.

Rob 07-11-2020

Ik had een begripvolle en helpende verkoopster!
Luisterde naar mijn wensen en hielp me goed, ze deed zelfs navraag bij collega’s of mijn aankoop de juiste was waardoor ik met een vertrouwd gevoel met het juiste product de winkel uit ging. Echt TOP en ik schrijf TOP expres met hoofdletters.

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkster. Veel plezier met de aankoop!

Maurice 07-11-2020

Het is fijn dat je er kan betalen met vvv cadeaukaart. En blij dat je het via de e-mail kan bestellen. De service vind ik daardoor optimaal, omdat ikzelf niet zo digitaal aangelegd ben.

Beste Maurice,

Bedankt voor jouw review over onze services.

A.B 07-11-2020

Heb mijn touchscreen van mijn laptop laten repareren bij BCC, prima. Maar heb van te voren gevraagd hoelang de reparatie zou duren. Ze zeiden dat het 5 dagen zou duren. Maar dat werden 4 weken. Ook hebben ze zonder overleg mijn laptop gereset. Alles weg, foto's, downloads, apps en meer. Als ik geweten had dat het 4 weken zou duren en ze hem zouden resetten, dan had ik hem nooit meegegeven.

Beste A.B,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. We komen hier graag meer over te weten. Kun je het ordernummer doorgeven?

Willy lawrie 07-11-2020

Prijs kwaliteit verhouding is goed. Ruime keuze , vlotte nette bezorging. Tegen kleine vergoeding worden geleverde product geinstalleerd en aangesloten. Oude toestellen en verpakking gaat mee retour. Perfect!

Beste Willy lawrie,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Marijke Vroege 07-11-2020

Behulpzame en meedenkende verkoper, dhr. B.Mooij, gaf alle belangrijke info en nam de tijd alles uit te leggen. We kwamen voir oriëntatie, maar komen over een paar weken zeker terug voor aankoop.

Beste Marijke Vroege,

Bedankt voor jouw review over de service van onze behulpzame medewerker.

J. Smetsers 07-11-2020

Een super service met een goede uitleg van je aankoop . De garantie op je apperaten komen ze na waarbij ze ook nog de afspraken na komen. En natuurlijk de laagste prijs garantie. Kortom als je bij bcc kunt kopen raadt ik je aan daar te kopen

Beste J. Smetsers,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Yvette 07-11-2020

Wasmachine met korting (klein krasje en miniem deukje) voor een goede prijs.
Gisteren (vrijdag) besteld en vanochtend (zaterdag) al geleverd.
Oude apparaat keurig meegenomen door de vriendelijke bezorgers.

Beste Yvette,

Bedankt voor jouw review over onze outlet mogelijkheid.

Gisela 07-11-2020

Goed deskundig advies maar niet opdringerig. Ondanks deze rare tijd toch een goed en veilig gevoel.

Beste Gisela,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige adviezen.

Mike6005 07-11-2020

We waren niet tevreden met een gekocht apparaat. Dit door een inschattingsfout van onszelf. Maar BCC heeft het keurig opgelost, en konden we zonder kosten een ander apparaat uitkiezen.

Beste Mike6005,

Jos Nijmegen 07-11-2020

De website van BCC is duidelijk en een product zoeken gaat vlot. Doordat BCC minder producten heeft vergeleken met Coolblue of Mediamarkt is er minder sprake van keuzestress, als ik 10 minuten naar wasmachines Google ben ik er al klaar mee, ik vind het bij BCC overzichtelijk. De medewerkers is de winkel zijn vriendelijk, laten verschillende alternatieven zien en geven duidelijke uitleg. En de prijzen zijn marktconform. De meeste electronische artikelen koop ik al jaren bij BCC.

Beste Jos Nijmegen,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de vriendelijke service in onze winkel.

H Tuijnman 07-11-2020

ik koop veel bij bcc zelfs met famile
ik vergelijk de te kopen artikel op prijs
als de prijs goed is al is deze iets duurder
dan koop ik toch bij bcc vanwege de service

Beste H Tuijnman,

Bedankt voor jouw review over onze service. Veel plezier met de aankoop en graag tot de volgende keer!

Stefan 07-11-2020

Fijne winkel en goed geholpen door het aanwezige personeel. Eén van de weinige winkels nog waar je uitvoerig apparatuur kan testen.

Beste Stefan,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Jan. 07-11-2020

Gewoon een top service,s'middags in de winkel besteld de volgende morgen al op te halen,heel erg klantvriendelijk,meedenkend en niet duur.

Beste Jan.,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Michel 07-11-2020

Hele fijne levering. Goed onderling contact qua bezorgtijd en vriendelijke en behulpzame chauffeurs. Fijn dat het oude fornuis meegenomen werd. En super blij met het nieuwe.

Beste Michel,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgservice.

Nils B 07-11-2020

BCC had precies wat ik zocht, voor de laagste prijs. Snelle levering, betrouwbaar bedrijf.

Astrid 07-11-2020

Fijne shop,overzichtelijk. Vriendelijk personeel. Ga altijd het liefst naar BCC,fijne winkel!

Beste Astrid,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Piet K. 06-11-2020

Goed ruim opgezette winkel waar je zonder anderen lastig te vallen rustig kunt winkelen. Voldoende personeel aanwezig en ontspannen sfeer. En de producten zijn ook nog eens relatief goedkoop. Voor mij al tientallen jaren de winkel waar ik mijn elektronica koop.

Beste Piet K.,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. Wat leuk dat je al jaren een van onze vast klanten bent! We verwelkomen je graag weer!

Towerwood 06-11-2020

Na enige tijd gewacht te hebben zelf maar op medewerkers 2stuks bij elkaar afgestapt met de vraag of ze mij ook even wilden helpen .
Na de vraag wat ik zocht gaf ik aan dat ik een dulce gusto wilde kwam de vraag of ik een koffie apparaat wilde was mijn antwoord ja en ik weet welke daarna stond ik na 5 min. buiten .
Volgende keer toch maar bij Bol.com bestellen

Beste Towerwood,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak. We komen graag met je in contact, kun je het ordernummer doorgeven?

Kath 06-11-2020

We hadden online een AEG A9OOAF00 AirFry bakplaat voor onze oven.
Toen we hem uit de verpakking haalden bleek hij helaas beschadigd.
Na contact met de BCC klantenservice kreeg ik te horen dat ik 'm terug kon sturen of bij een filiaal om kon ruilen.
De vestiging in Middellburg had geen vervangend exemplaar op voorraad, maar kon wel zorgen dat we de volgende dag een nieuwe bakplaat in huis zou hebben met DHL. !

Dat was dus perfect geregeld en de volgende dag, rond de middag al, werd de nieuwe bakplaat bezorgd zoals beloofd.

Al met al een super goede service van BCC en zeker van het filiaal in Middelburg die het zo keurig heeft geregeld.
Gewoon een goede samenwerking tussen online verkoop en fysieke winkel.
Absoluut 5 sterren (na)service voor deze winkel!

Beste Kath,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Middelburg.

Elona 06-11-2020

Fijne shop, producten zijn zeker niet te duur. Levering snel en prima aangekondigd.

Beste Elona,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Cor Tijsterman 06-11-2020

De website is overzichtelijk, duidelijk en makkelijk te gebruiken, Het bestellen is simpel. Na het plaatsen van de bestelling wordt snel gereageerd. Betaalmogelijkheden zijn uitgebreid.
Levering de dag na bestelling was verrassend snel. Het plaatsen van in dit geval een koel/vries kast werd door 2 man vakkundig en snel uitgevoerd. Mijn vragen over de deursluituitvoering werden helder beantwoord, 2 zeer beleefde en prettige mannen. De oude kast werd mee genomen ,ook het verpakkingsmateriaal werd afgevoerd. Al met al, geen enkel minpunt. Vandaar mijn waardering met een 10.

Beste Cor Tijsterman,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en vakkundige monteurs.

Crazyfoliatec 06-11-2020

BCC altijd goeie service, op tijd en duidelijk wanneer ze het komen brengen. En ook zeker niet te duur, ben tot nu toe altijd tevreden geweest.

Beste Crazyfoliatec,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Frans 06-11-2020

Mooie duidelijke winkel.makkelijk bereikbaar ,mede door de parkeerplekken ONDER de winkel.
Duidelijke indeling van de winkel.
Personeel is "gewoon" vriendelijk en duidelijk in uitleg.

Beste Frans,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

tv 06-11-2020

werd keurig en correct geholpen door een deskundige persoon
het artikel was op voorraad en ook attend gemaakt op een nieuwe coax kabel en kreen een norton 360 cadeau

Beste,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop.

Wc 06-11-2020

Makkelijke website on te zoeken wat je wil.
Gekozen voor afhalen in de winkel, bericht dat het artikel klaar stond was er binnen het uur.
In de winkel snel geholpen.

Beste Wc,

Rob 06-11-2020

Vlotte levering voor een goede prijs. Website is gebruikersvriendelijk en navigeert makkelijk. Bediening in de winkel is prima, zijn vriendelijk en behulpzaam. Groot voordeel voor mij was dat ze VVV-kaarten accepteren.

Beste Rob,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en vriendelijke en behulpzame medewerkers in onze winkel.

Goede service 06-11-2020

Ondanks corona zijn we goed geholpen we zijn al vaker geweest in deze winkel mooi en overzichtelijk kun je alles bekijken

Beste,

Bedankt voor jouw review over de service in onze overzichtelijke winkel.

Maarten 06-11-2020

Geweldig, een verkoopster die kennis heeft, adviseert en met enthousiasme aan het werk is! Complimenten!

Beste Maarten,

Bedankt voor jouw review over onze enthousiaste en vakkundige medewerkster.

ada 06-11-2020

Nu heb ik 2 x achterelkaar een groot huishoudelijk apparaat gekocht en ik werd echt heel goed geholpen waar ik heel goed in ben geadviseerd in wat ik belangrijk vond en waar zij goed op in speelden. En deskundig advies en prettige respectvolle afgestemde houding. grote dank daarvoor want ik heb wel een anders meegemaakt

Beste ada,

Bedankt voor jouw review over de deskundige adviezen in onze winkel. Veel plezier met de aankopen.

Mike 06-11-2020

Goed geholpen en door meerdere mogelijkheden binnen onze prijsklasse te vergelijken niet de duurste maar de beste kookplaat aangeboden. Tevens nd binnen 2 dagen geleverd.

Beste Mike,

Mike 06-11-2020

Goed geholpen en door meerdere mogelijkheden binnen onze prijsklasse te vergelijken niet de duurste maar de beste kookplaat aangeboden. Tevend binnen 2 dagen geleverd.

Beste Mike,

Sandra 06-11-2020

De vakmensen bij de BCC hebben oog voor de klant. Men beveelt een apparaat aan dat aan de wensen van de klant voldoet, zonder meteen een veel te duur apparaat mee naar huis te nemen met allerlei technische snufjes waar ik niks aan heb.

Beste Sandra,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerkers.

J.C.M. Koorevaar 06-11-2020

Ik kwam met mijn wens in de winkel, drie minuten later had ik afgerekend en de volgende dag had ik mijn Notebook in huis.

Beste J.C.M. Koorevaar,

Ronald 06-11-2020

Prima winkel, gewoon zoals het hoort. Besteld zonder per se een account te hoeven maken, bezorgd, klaar.

Beste Ronald,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

H.P. 06-11-2020

werkelijk een fantastisch bedrijf. Veel in voorraad , meteen dezelfde dag verzonden en volgende dag in huis.

Beste H.P.,

J.G. 06-11-2020

Online besteld en daarna gelijk afgehaald. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers!

Beste J.G.,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

lilian 06-11-2020

ruime winkel, snelle levering en personeel/montage deskundig uitgevoerd en snel

Beste lilian,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige installateurs.

J van Rijn 06-11-2020

Winkel en personen is fijn en je wordt er snel geholpen
En de website is ontzettend duidelijk

Beste J van Rijn,

Bedankt voor jouw review.

Marcel 06-11-2020

Ruime winkel met veel mogelijkheden om te vergelijken. Kundig en vriendelijke medewerkers die de tijd nemen om uitleg te geven. Site is overzichtelijk en duidelijk met veel informatie

Beste Marcel,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website, ruime winkel en vriendelijke en deskundige medewerkers.