Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

J. van Assen 10-11-2020

Ik kom al jaren bij BCC. Goede service en hele goede bediening. Vooral (*) is top. Super vriendelijk.

Beste J. van Assen,

Bedankt voor jouw review over onze service en super vriendelijke medewerkster.

Jan 10-11-2020

Ik bestelde online een elektronische tandenborstel bij BCC en kon het bestelde binnen een uur afhalen bij BCC Middelburg. Werd daar prima geholpen en stond zo weer buiten. Geweldig hoe dit zo snel kan en hoef je niet thuis te blijven wachten totdat het bestelde thuis wordt afgeleverd. Fijne manier van zakendoen!

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Middelburg.

Maarten 10-11-2020

Kleinschaliger en wat mij betreft ook net wat vriendelijker dan de grote media-concurrent.
Online besteld en binnen een uur opgehaald op de vestiging.

Beste Maarten,

Bedankt voor jouw review over onze snelle en vriendelijke service.

Tom 10-11-2020

Goed en deskundig geholpen door medewerker in winkel. Hij heeft ook gekeken of betreffende artikel bij een concurrent goedkoper was, maar dat was niet het geval !!
Super service !!

Beste Tom,

Els Kaan 10-11-2020

Voor deze webshop/winkel gekozen omdat deze in mijn woonplaats (Terneuzen) aanwezig is. Bij problemen word je daar altijd keurig geholpen. Vandaag een laptop binnen gekregen, werkt meteen prima. Eerder dit jaar een TV gekocht en de muurmontage door BCC laten verzorgen, wat ook helemaal naar wens is verlopen.

Beste Els Kraan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Terneuzen.

Anco 09-11-2020

De winkel is zeer overzichtelijk ingedeeld. We zochten een TV en er was een ruime keuze, misschien wel iets te ruim.
Om de juiste selectie te kunnen maken is het belangrijk een onafhankelijk, objectief advies te krijgen, gebaseerd op jouw persoonlijke wensen.
De medewerker die ons hielp voldeed hier ruimschoots aan. In plaats van de duurste TV te adviseren, werd er echt naar ons geluisterd en op basis daarvan werd een advies op maat gegeven.

Beste Anco,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en de klantgerichte en persoonlijke adviezen van onze medewerker.

Nierop 09-11-2020

Was altijd zeer tevreden over BCC Deventer.

Klantvriendelijk snelle levering.

Hellaas nu zeer ontevreden 27 oktober 2020 wasmachine gekocht nog steeds niet ontvangen .
Kan voorlopig niet een geleverd worden .Levering onbekend

Beste Nierop,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je ondervindt. We willen dit graag verder uitzoeken. Kun je het ordernummer doorgeven?

Willemijn Stokvis 09-11-2020

Het winkelpersoneel was buitengewoon vriendelijk tegen mij. Mij werd rustig de tijd gegund mijn keuze te maken. Daarbij kreeg ik uitgebreid uitleg en goed advies.

Beste Willemijn Stokvis,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerkers.

Frank 09-11-2020

BCC heeft altijd een functioneel assortiment! Ook voor een printer ben ik weer geslaagd bij BCC. Op zondag avond besteld in de BCC webshop, maandag ochtend geleverd. Sneller is eenvoudigweg niet mogelijk!

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Hessels 09-11-2020

Goede betrouwbare site die duidelijk laat zien wat ze kunnen bieden.
Ook betaalbare prijzen en snelle levering staat hoog in het vaandel.

Beste Hessels,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Samantha 09-11-2020

Ondanks dat het best druk was werden wij vriendelijk geholpen door een medewerkster.
Wij hebben een kichen air keukenmachine gekocht en omdat het de laatste was kregen wij zelfs nog korting.

Beste Samantha,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service in onze winkel. Veel plezier met de keukenmachine!

Debby 09-11-2020

Een warmtedroger gekocht hij stond voor meer in de winkel dan hij online kost.
Wij lieten dat zien en prijs gelijk aangepast.
Netjes vlot en vriendelijk geholpen.

Beste Debby,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke services.

Thijs Verhoeven 09-11-2020

Klantvriendelijk personeel, duidelijke uitleg over voor en nadeel van het product, eerlijk advies

Beste Thijs Verhoeven,

Bedankt voor jouw review over het eerlijke advies van onze klantvriendelijke medewerkers.

Tonnie 09-11-2020

Kwam om een airfryer te kopen. Werk erg vriendelijk geholpen en goed geïnformeerd.

Beste Tonnie,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de airfryer!

Roel 09-11-2020

Duidelijke en deskundige advisering bij de aanschaf van een nieuwe TV. Vriendelijke bejegening en goede (gratis) service bij bezorging.

Beste Roel,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke services bij aanschaf en de bezorging van de TV.

L.J. van Teijlingen 09-11-2020

Ik ben fantastisch geholpen.Alles zeer duidelijk uitgelegd en vriendelijk behandeld. De voordelen en prijzen zijn prima en gunstig. Ik ben heel erg tevreden. Een aanrader voor iedereen die wat nieuws nodig heeftbij BBC

Beste L.J. van Teijlingen,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke uitleg van onze medewerker.

niels 09-11-2020

Ik had eerst een tel. afspraak gemaakt met de winkel of hun mijn bedoelde art. een Qled tv en bijbehorend soundbar op voorraad hadden. Dit was zo dus zijn we naar de winkel gegaan om de producten op te halen. De verkoper was klant vriendelijk en we werden geholpen zoals het hoort.
We hadden direct vertrouwen in deze verkoper en hebben alles gekocht en mee naar huis genomen.
We waren ook in echt in een winkel geweest die adverteerde met min €300

Beste niels,

Hans 09-11-2020

Artikel was eenvoudig te bestellen. Ook de reviews bepaalden onze keuze. Kreeg onmiddelijk een orderbevestiging per mail, alsmede de nota. Dezelfde avond track & trace code, artikel de volgende dag in huis.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak en de snelle levering.

mev. A Weeland 09-11-2020

vandaag bij bcc zaandam geweest. een ruime en opgeruimde winkel die uitnodigend werkt.erg vlotte en vriendelijke medewerker( xxx) getroffen, niet alleen vlot en doeltreffend geholpen maar hij heeft ook de tijd genomen om een praatje te maken, we zijn zeer tevreden.

Beste mev. A Weeland,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zaandam.

RT 09-11-2020

Zeer goede informatievoorziening en snelle levering. Zelfs als je op zondag besteld, dan komt het de volgende dag binnen!

Beste RT,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Claudia 09-11-2020

Binnen een kwartier na online bestelling kreeg ik al een bevestiging dat ik het bestelde artikel kon komen afhalen. Direct naar de winkel gereden en daar stond het artikel inderdaad al keurig klaar. Super snel en super makkelijk!

Beste Claudia,

Bedankt voor jouw review over de snelle service in onze winkel.

Ronald 09-11-2020

Levering was prima in orde werd op tijd zoals vermeld op afgesproken tijdstip geleverd.
Bestellen op de site van BCC was ook prima in orde.
Geleverd product is ook prima.
Dus alle lof voor de BCC.

Beste Ronald,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak en onze bezorgservice.

Fam S van Hoorn 09-11-2020

IK heb gekozen voor deze shop omdat wij daar super goed zijn voorgelicht en een vriendelijke vakbekwame verkoper die alle tijd nam.

Beste Fam S van Hoorn,

Bedankt voor jullie review over de vriendelijke hulp in onze winkel.

Patrick Dhaeze 09-11-2020

Kundig en goed geholpen. Daarnaast eerlijk prijsvergelijk gedaan op de sites.
Kortom zeer tevreden en daarom ga ik telkens naar BCC Breda ondanks dat er in mijn woonplaats ook een BBC zit

Beste Patrick Dhaeze,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

Patricia 09-11-2020

Prijs kwaliteit verhouding is goed. Bezorgers hebben keurig de oude machine meegenomen en de nieuwe op zijn plek gezet! Fijne service!

Beste Patricia,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Ilse 09-11-2020

Snelle levering, goede tijdsindicatie vooraf van 2 uur en tien minuten voor aankomst ook nog een telefoontje. Plaatsen gaan soepel en vlot. Er wordt goed omgegaan met de Corona maatregelen.

Beste Ilse,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Joke 09-11-2020

Heel duidelijke website. Geweldige service. Met ruime keuze van bezorging. Kortom super. Als het nodig is zal ik zeker weer op deze manier een bestelling doen.

Beste Joke,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Lindsey 09-11-2020

Goede bereikbaarheid. Vriendelijke medewerkers, lopen allemaal netjes met een mondkapje op en maken tijd om al je vragen te beantwoorden. Erg fijn ook dat je gewoon via de site artikelen kan bestellen en dan in de winkel op kan halen. Je krijgt ook altijd de vraag of je de factuur via mail wilt ontvangen. Erg klantvriendelijk en gezellig

Beste Lindsey,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke en gezellige hulp in onze winkel.

Marten 09-11-2020

Ik zocht een niet eens zo kleine (32") tv en wilde de stevigheid van de pootjes beproeven. In de rij van de winkel van Coolblue (vaste klant); geen modellen in de winkel. Ook bij Expert slechts één type echter aan de wand gemonteerd. Bij BCC Muiden zo'n 10 modellen. Prima geholpen.

Beste Marten,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Muiden.

Frank Wagemans 09-11-2020

Printer gekocht via de website van BCC. Prima geregeld. De printer was direct beschikbaar. Kreeg via de winkel binnen enkele minuten een mail dat ik hem kon ophalen. In de winkel bij het afhalen netjes geholpen door een medewerker. Dus binnen een uur had ik een nieuwe printer. Top!

Beste Frank Wagemans,

Silvia Stach 09-11-2020

Altijd fijn om in de B CC te zijn. Je wordt er heel vriendelijk geholpen en ook hebben ze kennis van zaken. In mijn geval van de droogtrommel! Lex heeft mij goed geadviseerd in de aanschaf avn een droogtrommel. De 50 euro cashback heb ik inmiddels ook gestort gekregen en heel erg blij met mijn aanschaf

Beste Silvia Stach,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service in onze winkel.

Henri 09-11-2020

Heel fijn dat ik de stofzuiger zonder stofzak van Miele eerst kon uitproberen voordat ik hem kocht. En uiteindelijk ben ik er heel blij mee.

Beste Henri,

Cees de hoog 09-11-2020

Keurig op tijd bij bezorging jammer dat er geen beschrijving bij zat
Kreeg antwoord zzkijk op internet moeilijk te vinden
Machine maakte veel lawaai gebeld,monteur komt pas over vier weken
Machine doet wat hij moet doen

Beste Cees de hoog,

Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat er geen beschrijving bij zat en de machine veel lawaai maakt. We komen hier graag meer over te weten. Heb je een ordernummer voor ons?

Bianca en Theo den Engelsen 09-11-2020

Goede service
Goede bezorgafspraak
Kundige medewerkers die de apparatuur snel en vakkundig aansluiten

Beste Bianca en Theo den Engelsen,

Bedankt voor jullie review over onze kundige installatieservice.

kim 09-11-2020

Bij BBC is er altijd een ruime keus aan producten. Daarom zijn wij ook deze keer weer geslaagd. Ook was duidelijk te zien dat ze goed bezig zijn met de extra maatregelen voor corona, dat gaf een veilig gevoel. De medewerker attendeerde ons ook nog op een leuke actie die heel voordelig voor ons uit kwam.

Beste kim,

John 08-11-2020

Ik wilde graag persoonlijk contact voor de aanschaf van een Bose 500 soundbar en met heb BCC via de chat op hun website benaderd. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en doordat BCC een prijsgarantie hanteert, kreeg ik ook nog korting. Het was een cadeau en zou de volgende dag geleverd worden. Helaas heb ik heel de middag gewacht maar er werd geen pakket geleverd . Ik stuurde s'avonds een bericht. De volgende ochtend werd ik door Royv van BCC Tiburg opgebeld en hij vond het heel vervelend en ging het verder uitzoeken. Ik werd snel teruggebeld en het bleek dat het artikel per abuis een week later geleverd zou worden ondanks dat het op voorraad was. Omdat het artikel niet op tijd thuis geleverd kon worden werd de bestelling aan gepast en kon ik het in Tilburg op komen halen. Ik kreeg ter compensatie een waardebon. Dat vind ik nu een service. Mensen kunnen fouten maken en dat snap ik maar werd op deze wijze netjes gecompenseerd. Op deze wijze kon ik het cadeau op tijd overhandigen en ook een nog extra waardebon. Dit is top geregeld door Roy van BCC!

Beste John,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Tilburg.

Ien beelen 08-11-2020

We werden open en netjes benaderd, en kregen een goede duidelijke uitleg over het product wat wij wilde kopen. Het was duidelijk dat de verkoopmedewerker niet perse het duurst wilde verkopen maar prijstechnisch wel het beste wilde verkopen. Super geholpen, top!

Beste Ien beelen,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Roel 08-11-2020

Goed advies, leggen uit eigen initiatief meer uit dan waar je zelf om vraagt!

Beste Roel,

Bedankt voor jouw review.

Loet 08-11-2020

Online laptop uitgezocht.
In de winkel gekocht/betaald binnen 10 minuten. Na 2 dagen mail gekregen en gelijk opgehaald.
Prima service !.

Beste Loet,

Morssink 08-11-2020

Goede parkeermogelijkheden, de service van BCC is voor zo een concern beter dan de vergelijkbare collega concurrent , en dan de prijsgarantie wanneer je het elders binnen een bepaalde termijn toch voor minder vindt dan krijg je het verschil gewoon terug.
Wij zijn ook erg goed geadviseerd door de verkoper en keurig te woord gestaan. Nadat we hadden afgerekend konden we heel gemakkelijk de auto naar achteren rijden om te laden, dus geen gesjouw met de aankoop.

Beste Morssink,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en services.

A Bannenberg 08-11-2020

Prettig geholpen met goede uitleg bij het uitzoeken van een stofzuiger in de winkel

Beste A Bannenberg,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met stofzuigen!

P@dsy 08-11-2020

Keurig bediend door een zeer vriendelijke verkoper, die al onze vragen goed wist te beantwoorden.

Beste P@dsy,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerker.

Nollie 08-11-2020

Goede, professionele service met mensen die goed met je meedenken! Een winkel zoals deze kom je zelden tegen in deze tijd, de bedrijfsleider staat ook altijd klaar indien je vragen hebt over iets.

Beste Nollie,

Bedankt voor jouw review over de professionele service in onze winkel.

Norbert 08-11-2020

Netjes en vriendelijk geholpen. Correct meelevend advies voor de situatie.
Er wordt tijd voor je genomen

Beste Norbert,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service van onze medewerkers.

Selma Simons 08-11-2020

Fijne winkel ! Klantvriendelijk personeel , je wordt er goed geholpen en met een duidelijk uitleg ! Vind ook dat bbc correcte prijzen heeft

Beste Selma Simons,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Broere 08-11-2020

Tv gekocht. Goed geholpen door een deskundige verkoper. Bcc had een leuke aanbieding.

Beste Broere,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige medewerker.

Marion Mulder 08-11-2020

Laptop gekocht prima voorgelicht ,aardige jongen man en we waren gauw klaar tevreden doet precies wat hij moet doen.

Beste Marion Mulder,

Bedankt voor jouw review.

T.J. 08-11-2020

Op vrijdagavond nieuw scheerapparaat besteld en al zaterdagmorgen geleverd. Perfecte service waardoor ik met dit nieuwe Philips scheerapparaat weer met glad gezicht het weekend in kon gaan.

Het bestelproces was enorm eenvoudig, binnen een paar minuten was de bestelling geplaatst en betaald met de door mij gespaarde Freebees bij het tanken bij BP.
Ook bij BCC zijn deze Freebees inwisselbaar, wat enorm prettig is.
Uiteindelijk voor deze Phipshave gekozen, vanwege eerdere prettige ervaringen en daarbij is het een duurzaam apparaat.

GJvLoenen 08-11-2020

Altijd opgewekt gemotiveerd personeel, bereid om een stapje extra voor je te zetten. Alhoewel het een grote keten is weten zij je tóch een "winkeltje-om-de hoek"- gevoel te geven. De laagste-prijsgarantie die zonder morren wordt gehanteerd doet dan de rest. Chapeau BCC!

Beste GJvLoenen,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke en klantgerichte service van onze medewerkers.

Henk huisman 08-11-2020

Na zoeken op internet naar de juiste e-reader voor mij kwamen we uiteindelijk terecht bij BCC. De verkoopster nam ons mee naar de display met de aanwezige e-readers. Onze keus werd bevestigd door de informatie van de verkoopster en inmiddels geniet ik al een paar dagen van een handzame en goed te bedienen Kono Clara e-reader

Beste Henk huisman,

Bedankt voor jouw review. Veel leesplezier!