Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

E.M.Braker 12-11-2020

Vlot en deskundig geholpen. Verkoper nam ook de tijd om mij goed te adviseren.

Beste E.M.Braker,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp van onze medewerker.

M. 12-11-2020

Een vaatwasser besteld bij Bcc, via internet. Overzichtelijk te bestellen. Duidelijke informatie. Keurige levering. Goed op tijd, keurig geinstalleerd en prima product.. Geen negatieve opmerkingen te melden

Beste M.,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

Dorethe Beuningen 12-11-2020

Erg vriendelijk en vakkundig geholpen. De medewerker kon overal in adviseren.

Beste Dorethe Beuningen,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en vakkundige medewerker.

Arie 12-11-2020

Vriendelijk geholpen een goede uitleg + werking product demonstreren . de verkoper neemt de tijd voor je en beantwoord je vragen goed die je steld

Beste Arie,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Hans P 12-11-2020

Heel goed en vriendelijk geholpen, goed product! En heel enthousiast de winkel uit!

Beste Hans P,

Remco 12-11-2020

Wasmachine en droger konden snel geleverd worden en stonden binnen een mum van tijd boven. Ook de oude apparaten zijn meegenomen.

Tip: klant is en blijft koning op het gebied van service (vooral als deze betaald is). De monteurs hebben mijn bestaande tussenstuk verkeerd om teruggeplaatst tussen de nieuwe apparaten. Ik heb gevraagd of ze die nog goed willen plaatsen, maar dat moet ik zelf nu nog doen.

Beste Remco,

Bedankt voor jouw review en feedback. Excuses voor het ongemak. Kun je het ordernummer doorgeven? Dan kunnen we het doorzetten naar de afdeling die hier verantwoordelijk voor is.

Karien 12-11-2020

Veel goede producten, duidelijke omschrijving.
Snelle levering. Goede leveringsvoorwaarden.

Beste Karien,

Wendie 12-11-2020

Eerlijke info over het product wat we wilde kopen. Deskundig geholpen en met alle informatie gekozen voor een ander product. Dit was beter en we zijn erg tevreden hier over. Product was ook direct leverbaar!

Beste Wendie,

Bedankt voor jouw review over de deskundige service bij aankoop.

Ayla 11-11-2020

Ik heb mijn laptop specifiek uitgezocht via de BCC site omdat ik onwijs tevreden was met de service die we in het verleden bij de BCC hadden. Mocht er iets mis zijn doen ze altijd hun uiterste best het probleem op te lossen en dat is de service waardoor ik steeds weer terug kom als ik iets nodig heb.

Beste Ayla,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Frank 11-11-2020

Ontzettende goede service . Wij zijn echt meer dan tevreden. Men denkt echt goed mee, samen met ons hebben zij er een perfecte tv voor ons uit gezocht. Ook het afleveren en montage was zeer goed. Ook willen wij Mark van BCC Den Bosch bedanken en de bezorgers voor de goede service.

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Bosch.

André 11-11-2020

Stofzuiger van Philips aangeschaft.Vriendelijke en deskundige verkoopster,zeer klantgericht.

Beste André,

Colette Thibaud 11-11-2020

Ik heb al jaren goede ervaringen met BCC zowel de webshop als de winkel in Breda. Vandaag met mijn Inventum oven, die ik 2 maanden geleden kocht, teruggegaan naar de winkel omdat hij niet warm genoeg werd. Super service: ik mocht gelijk een nieuwe oven voor het zelfde bedrag uitzoeken., Geen discussie, geen onderzoek, echt top service. Ga zo door BCC, ik blijf jouw klant.

Beste Colette Thibaud,

I van Hest. 11-11-2020

Alles wordt in zeer goede orde opgelost door de filiaal manager Bas als er wat niet goed is of is gegaan.
De tevredenheid van de klant staat voor op.
Goede uitleg en fantastische klant vriendelijkheid.
Zeker een aanrader om naar toe te gaan als je iets wil aanschaffen waar je niet veel van af weet.

Beste I van Hest.,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Jarek 11-11-2020

De wasmachine die ik via website had besteld, stond na een half uur klaar om opgehaald te worden in de winkel. Bekwame en vriendelijke klantenmedewerkers zijn er een groot pluspunt. Alles was vlot en snel geregeld. Één van klantenmedewerkers hielp me de wasmachine in mijn auto te laden, nam ook de oude wasmachine mee. Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van BCC!

Beste Jarek,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkelmedewerkers.

Eric 11-11-2020

Goed en netjes geholpen. De dame die hielp dacht goed mee en ik kon een goede stofzuiger overnemen, die eerder door een klant was teruggebracht. Niet om de kwaliteit maar om niet passend. Zodoende kreeg ik een mooi aanbod. Dank je dame en BCC;-)

Beste Eric,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkster.

Ria van Gelder 11-11-2020

Ik ben vanmiddag heel erg goed geholpen in het maken van een keuze voor een stofzuiger.
Ivm de verminderde spierkracht in mijn handen, is een fijne en makkelijke stofzuiger erg belangrijk.
Er werd alle tijd genomen om de meest efficiënte stofzuiger uit te zoeken.
Topservice!

Beste Ria va Gelder,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte hulp en service bij aankoop van de stofzuiger.

Co 11-11-2020

Heel erg klantvriendelijk, zowel in de winkel als online goede service. Duidelijke uitleg in de winkel gekregen en later in de webshop aangeschaft. Voor ons een goede reden om, als we weer eens iets nodig hebben, wederom naar BCC te gaan.

Beste Co,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Beste Co,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Koen uit Breda 11-11-2020

Ik ben erg tevreden met BCC Breda. Altijd vriendelijk en niet opdringerig. De garantieafwikkeling gaat soepel. En erg prettig je kan zonder problemen je VVV bonnen kan inwisselen. BCC heeft mijn voorkeur voor elektronica zaken

Beste Koen uit Breda,

Beste Koen uit Breda,

Thijssen 11-11-2020

perfect geholpen met het uitzoeken van een scheerapparaat ,twee verkoopsters deden alle moeite en gaven goede adviezen

Beste Thijssen,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerksters.

Hensen 11-11-2020

Het is een leuke ruime winkel en goed overzichtelijk .
verder jong team met veel kennis en zijn vriendelijk en behulpzaam.

Beste Hensen,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en deskundige medewerkers.

Realitybouw 11-11-2020

Ik ben ontzettend goed geholpen door de medewerker. Heel goed advies en het product bevalt me ook reuze.

Beste Realitybouw,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

jaimy 11-11-2020

ik heb via bcc besteld omdat ik hier vaak van heb gehoord. de bestelling liep vlekkeloos, na 5 minuten had ik een wasmachine besteld. ook de bezorging was super, ik werd netjes van te voren gebeld en ze hebben de wasmachine op de gewenste plek voor mij geplaatst. de kapotte wasmachine is meegegaan en ik kon zelfs nog andere elektrische apparaten meegeven. top geregeld!

Beste jaimy,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en onze bezorgservice.

Jessy 11-11-2020

Ik hou van goede service, professionele uitleg, luisteren naar de klant, ruime keuze en oplossen van problemen. Deze heb ik bij BCC (Hoorn) gevonden. Bedankt!

Beste Jessy,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoorn.

Tijs 11-11-2020

Ik was aan het rondkijken en werd vrijwel gelijk aangesproken door een medewerker, deze hielp mij vervolgens bij mijn keuze en gaf advies over mijn aankoop. Dit heb ik als erg prettig ervaren en kom hier zeker vaker! Erg vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Beste Tijs,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Hans&Elly 11-11-2020

Ik heb een 9 als cijfer gegeven omdat de prijs van de online aangekochte AEG stofzuiger laag was bij BCC en het werd de volgende dag al geleverd en het is niet de eerste aankoop bij BCC. 👍👍👍

Beste Hans&Elly,

Bedankt voor jullie review. Veel plezier met stofzuigen!

wim de Vries 11-11-2020

Voor een snelle en betrouwbare service en een uitstekende kwaliteit/prijs verhouding. Een echte aanrader !

Beste wim de Vries,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Jeroen 11-11-2020

Tot nu toe prima ervaring met BCC.

Ik was op zoek naar een nieuwe TV en heb me enige tijd georienteerd op welk model ik het beste bij mijn wensen vond passen in verhouding tot de voor mij beste prijs. Daar kwam de Philips 58PUS8505 uit.

Vervolgens heb ik onderzocht bij welke webwinkel ik deze het beste zou kunnen kopen op basis van prijs (t.o.v. collega's) en de vermoedelijke service voor het geval die ooit een keer nodig zou kunnen zijn (die kan namelijk nog wel eens uitermate belabberd zijn, bij bepaalde leveranciers). Uiteindelijk kwam BCC er als meest betrouwbaar lijkende uit.

De prijzen van deze tv fluctueerden flink, de afgelopen paar weken, waarbij de prijs bij BCC ook een paar dagen flink hoger was dan initieel, maar uiteindelijk kwam deze toch weer in een gunstig bereik en heb ik de TV besteld. Gekozen voor afleveren inclusief uitpakken en dat gebeurde vanmorgen tot volle tevredenheid; aardige BCC bezorgers en een mooie TV.

Tevreden!

Beste Jeroen,

Bedankt voor jouw uitgebreide review. Heel veel plezier met de TV!

jeadschijndel 11-11-2020

Wij kopen vrij regelmatig bij BCC. Dus goede wijn behoeft geen krans. Vandaag geweest in verband met artikel wat stuk is gegaan in garantietijd. Geen probleem. Alles opgelost. Nieuw artikel staat alweer thuis

Beste jeadschijndel,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Bram 11-11-2020

Makkelijke site, eenvoudig te bestellen zonder overbodige formulieren. Avond ervoor besteld, smiddags in huis. Duidelijk op de hoogte gehouden via de bezorgservice die ze gebruiken

Beste Bram,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de snelle levering.

S. 11-11-2020

Als eerste was er de meeste keus aan wasmachines bij de Bcc op internet. Tevens is de Bcc niet ver rijden. Er zit er altijd wel 1 in de buurt. Eenmaal in de winkel, om toch meer gevoel bij de wasmachine te krijgen en misschien nog tips, was er ook genoeg keus. Soms heb je winkels die alles op internet zetten maar niets in de winkel hebben. Gelukkig is dat niet het geval bij Bcc. Na een duidelijke uitleg een goede keuze kunnen maken. De afhandeling in de winkel was vriendelijk en met service. De bezorgservice, die tegen een kleine vergoeding de oude wasmachine ook keurig meeneemt, is netjes qua optijd, personeel en uitleg. Top!

Beste S.,

Bedankt voor jouw review over onze website en de service in onze winkel en bij de bezorging.

Mart 11-11-2020

Vriendelijke ontvangst, men liet ons rustig rondkijken en op de vraag of er informatie gegeven kon worden werd direct en bekwaam gereageerd.

Beste Mart,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service in onze winkel.

Hans 11-11-2020

Direct en ga de geholpen bent j de aankoop van een espresso machine.
Goede uitleg

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review. Geniet van de koffie!

jansen 11-11-2020

Zeer goed advies. Enorm de tijd genomen om in onze situatie te verdiepen en zo te komen tot het product wat wij nodig hadden. Het geduld, kennis en begrip deed ons goed en gaf de beslissing voor evt aankoop. Geen enkele opdringerigheid ! En even de tijd om thuis rustig te bedenken
Een fijn bezoek, om daarna weer terug te komen voor de aankoop. Ook toen weer heel fijn geholpen door dezelfde verkoper.
Deze man verdiend een pluim! En Bcc mag trots zijn op zijn verkoper!!!

Beste jansen,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerker.

Ger van Eckeren 11-11-2020

De BCC shop/winkel ligt voor ons op een fijne lokatie, omdat wij maar 5 min. er vandaan wonen, het fijne van BCC sittard is , dat je als je een product wil kopen, er ook een goede uitleg over het product bij krijgt, de medewerkers van BCC sittard zijn altijd goed gehumeurd en hebben altijd tijd voor de klant, ga zo door!
Ger van Eckeren

Beste Ger van Eckeren,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sittard.

Jaap 11-11-2020

Vriendelijke niet opdringerige verkoper.
Heeft mij goed geïnformeerd over het artikel dat
ik op het oog had.
Ben zeer tevreden.

Beste Jaap,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke verkoper.

Mischa 11-11-2020

Op de dag dat ik mijn tablet kocht, kwam ik langs een advertentie van BCC,waar dezelfde tablet voor 10 euro minder aangeboden werd!

Beste Mischa,

Bedankt voor jouw review. Dat is wel zuur... Heb je het ordernummer voor ons?

Beste Mischa,

Bedankt voor jouw reactie.
We hebben elkaar inmiddels ook al gesproken en naar tevredenheid alles afgerond. Veel plezier met de tablet!

jan 11-11-2020

goed advies in de winkel het bezorgen en plaatsen was goed geregeld de betaling kon niet met een credit card dit zou een verbeterpuntje kunnen zijn klantenservice kon me geen goed antwoordt geven op mijn vraag het is toch ook gewoon pinnen
in het geheel zeer te vreden

Beste jan,

Bedankt voor jouw review en feedback.

H. Vijfschaft 11-11-2020

Afgelopen week 2 producten via de website van BCC Besteld. Kreeg binnen 45 minuten antwoord via e-mail dat ik deze producten kon ophalen aan de service balie van de Winkel. (Op zondag)

Het was een kwestie van binnenlopen ordernummer laten zien legitimeren en weer weg.

Bij de BCC Vind ik persoonlijk dat je beter geholpen wordt dan bij de andere grote Concurrenten. Het is daarvoor dat ik ook voor bijna alle elektronica naar de BCC ga de laatste paar jaar. De producten die wij hebben aangeschaft kun je in principe overal kopen maar BCC is nu al jaren voor ons het adres voor elektronica.

Beste H. Vijfschaft,

Bedankt voor jouw review over de snelle service in onze winkel. Veel plezier met de aankopen en graag weer tot ziens!

Familie van Praag, 11-11-2020

Wij kwamen voor het eerst in de winkel in Hilversum met best een moeilijk probleem.
Aanvankelijk werden wij niet zo vriendelijk geholpen , maar daarna kwam een collega , Aike, en deze verkoper heeft ons uitstekend, vriendelijk en deskundig geholpen, met als resultaat dat wij niet alleen een Miele wasmachine hebben gekocht maar ook een stofzuiger en de nieuwste electrische tandenborstel.

Beste Familie van Praag.,

Bedankt voor jullie review over ons filiaal in Hilversum.

Frits Smit 11-11-2020

Fijne winkel in de buurt. Met voldoende voorraad. Klant-vriendelijke bedienden met veel kennis van zaken.

Beste Frits Smit,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Xan 11-11-2020

Wat een super personeel.
Nemen echt de tijd voor je en lopen nog een stapje harder.
Ik ben heel goed geholpen door zeer vriendelijk personeel!

Beste Xan,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke medewerkers.

Jenny 11-11-2020

Ik ben blij voor BCC gekozen te hebben bij de aankoop voor een nieuwe tv, ten eerste door de vakkundige, geduldige, vriendelijke verkopers. Ook de bezorging was heel snel, al de dag na mijn aankoop. En nu geniet ik vollop van de Sony Bravia Oled AG9! Top tv!!

Beste Jenny,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke en deskundige medewerkers. Veel plezier van de TV!

Alvarez 11-11-2020

Aankoop van de wasmashine is erg voorspoedig verlopen. In de winkel hebben wij een goede service ontvangen. Echter, over de aflevering van de wasmachine zijn we niet tevreden. De bezorgers hebben de wasmachine niet aangesloten en hebben de oude wasmachine niet meegenomen, terwijl we daar wel voor betaalt hebben. Ze maakten een gehaaste indruk en waren niet bereid hetgeen te doen waar ze voor kwamen. De service van de klantenservice was daarentegen weer wel goed.

Beste Alvarez,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak, dit is niet de bedoeling. We komen graag met je in contact, zou je ons het ordernummer kunnen doorgeven?

Paul 11-11-2020

Ik heb erg laat 's avonds een nespresso koffiezetapparaat besteld en het werd correct op tijd op het afhaalpunt geleverd. De verpakking was dusdanig dat beschadiging praktisch onmogelijk was Ook het apparaat was in perfecte staat. Dus conclusie : alles was gewoon helemaal in orde, precie zoals zoiets moet zijn CHAPEAU !

Beste Paul,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service. Geniet van de koffie!

Edith 11-11-2020

Super service, wij hadden veel vragen en medewerkers waren geduldig en gaven ons professionele antwoorden. Wij hadden inductie bij jullie graag gekocht!!!!! Nooit na Media Markt- verschrikkelijk service

Beste Edith,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige medewerkers.

Mark 11-11-2020

Terugkerende klant, goede producten, snelle service en voor de deur parkeren.

Beste Mark,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Jacq Janssen 11-11-2020

Een enthousiaste medewerker die op al mijn vragen een duidelijk antwoord gaf.
Hij gaf mij vertrouwen dat dit de aankoop was, die klopte met mijn beeld van de iPad, die ik zocht.
Bij BBC heb ik vaker aankopen gedaan, een winkel waar ik graag kom.
Als er iets niet klopt krijg je een goede service.

Beste Jacq Janssen,

Bedankt voor jouw review over de service van onze enthousiaste medewerker.

Jos van Loon 11-11-2020

Voor meerdere artikelen ben ik de laatste jaren zeer tevreden met de inmiddels gekochten artikelen zoals een stofzuiger , een wasmachine en een tablet. Belangrijk vonden wij de service en de uitleg van de medewerkers omtrent de werking van de gekochte artikelen.

Beste Jos van Loon,

Bedankt voor jouw review over onze services bij de aankopen.

ChV 11-11-2020

Inzonderheid prettig geholpen bij de keuze
Bij aflevering een kunst stukje om door nauwe doorgangen te komen
Uiterst professioneel

Beste ChV,

Bedankt voor jouw review over onze services bij aankoop en bij levering.

Mark 11-11-2020

Vanwege de goede ervaring met het aanschaffen van de vorige tv, wederom voor BCC gekozen. Netjes geholpen en eerlijke antwoorden op mijn vragen.

Beste Mark,

Bedankt voor jouw review over de eerlijke adviezen in onze winkel.