Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tomas 12-11-2020

Ik ga altijd naar deze winkel(Woonboulevard Arnhem) als ik apparatuur voor in huis nodig heb. Ik word altijd zeer serieus en bekwaam geholpen. Dit is iets wat ik bij de concurrentie vaak gemist heb. Er is altijd wel iemand aanwezig die iets meer weet van een specifiek artikel. De persoonlijke en vriendelijke service zorgen er voor dat ik altijd weer terug kom. Daarnaast hanteren ze ook eerlijke prijzen. Als het ergens anders goedkoper is passen ze het netjes aan. Vandaag weer super geholpen door Jos.

Beste Tomas,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem.

Ien Jansen 12-11-2020

Deskundig en attent geholpen in de winkel. Vlekkeloos bezorgd en aangesloten. Het kan niet beter. Al jarenlang onze vaste leverancier voor alle huishoudelijke apparaten en electronica.

Beste Ien Jansen,

Bedankt voor jouw review. Wat leuk dat je al jarenlang een van onze vast klanten bent! Graag weer tot ziens!

Jan-Joost 12-11-2020

In de winkel van BCC was de keukenmachine niet meer voorradig dus kreeg ik het advies deze via de web-site reserveren. Was erg makkelijk en het proces duidelijk en snel.

Beste Jan-Joost,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website.

Ron Vreugde 12-11-2020

Er staat op de site een duidelijke omschrijving van de artikelen waardoor je thuis al een goede keuze kan maken en kan zien of het op voorraad is voor je naar de winkel gaat. Als je dan binnen komt word je gelijk goed en netjes geholpen

Beste Ron Vreugde,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Dennis 12-11-2020

Via de site van BCC een order geplaatst om in de winkel op te halen en netjes binnen de gestelde leveringstermijn kunnen ophalen in de winkel, zoals het hoort.

Beste Dennis,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Yvonne 12-11-2020

Erg fijn geholpen. Niet opdringerig maar eerlijk advies. Kom hier altijd in Beverwijk.

Beste Yvonne,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beverwijk.

Karin 12-11-2020

Top levering van onze Amerikaanse koelkast en de oude nemen ze gelijk mee goede service

Beste Karin,

Bedankt voor jouw review over de bezorgservice. Veel plezier met de Amerikaanse koelkast!

H schimmel 12-11-2020

Prettige en vriendelijke bediening ,toont interesse wat cliënt wenst is behulpzaam en zeker niet opdringerig .zeer correct heer Robin . Aanschaf I Pad in V. Daal. Gr mevr los en hr schimmel.

Beste H schimmel,

Bedankt voor de review over de service van onze medewerker.

jfvw 12-11-2020

Na teleurstellend bezoek aan showroom van concurrent i.v.m. voorgenomen koop van een stofzuiger, toch nog maar even langs BCC Sliedrecht en wat schets mijn verbazing, hier tref ik een groot assortiment aan, uitgestald met alle benodigde hulpstukken, die bij de concurrent niet gepresenteerd werden en teveel moeite vergde om ze ergens uit het magazijn uit de doos te halen. Deze vormen toch een essentieel onderdeel van je keuzebepaling om een goede afweging te kunnen maken. Hier bij BCC Sliedrecht dus wel alle slangen en stangen aanwezig. Dan meldt zich keurig corona-proef een medewerker, die niets te veel is. Op mijn vraag of de door mij gewenste stofzuiger werkelijk zo weinig geluid maakt, pakt hij de stofzuiger op en zegt komt u maar mee dan laat ik u dat horen en steekt het snoer in een stopcontact, en ja verbazend zo weinig geluid en toch zo laat hij mij voelen een prima zuigkracht op een van de laagste standen. Dat de opklapbare handgreep bij het trappen zuigen ongunstig zou zijn, waarop hij mij wees op een nog een handgreep die ik in mijn digitale zoektocht niet ben tegen gekomen (of over het hoofd heb gezien) en waarmee de stofzuiger in de juiste verticale positie bij het trappen zuigen kan worden vast gehouden. Dan wilde ik ook nog uitproberen hoe volgzaam de stofzuiger is. Ook geen probleem mijn aanvankelijke eerste keus stofzuiger en die waar ik nu voor zou willen kiezen pakte hij er ook bij, slang en steel aangekoppeld en kon toen constateren dat mijn keus heel prima mijn bochten rondom in de winkel volgde, veel gunstiger dan mijn aanvankelijk optie. Dus koop gesloten en met een prachtig vormgegeven stofzuiger naar huis, geheel in de wolken om zoveel service en zoveel deskundige toelichtingen.
Nu ongeveer veertien dagen later, ben ik een gelukkige "Kaptein op de nieuwe stofzuiger" zoals ik ooit hier in mijn dorp een oude baggerboot-kapitein hoorde zeggen toen ie met pensioen ging. Kortom een geweldige stofzuiger, compact heel stil en prima wendbaar met lange reikwijdte van 12 meter met prettige borstels (die ook onder de bank met een hoogte van 8 cm past!) en met een aan de stang vast te klikken houder waarin het drie in één mondstuk altijd bij de hand is. Ook dat slimme mondstuk (transformer) werk prima. Het snoer rolt heel goed op door middel van een druk op de bovenliggende handel/handgreep. Al met al een heel doordachte en fraai vormgegeven en uiterst stille stofzuiger.

Beste jfvw,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sliedrecht.

H. Koster 12-11-2020

Wij zijn heel goed geholpen door de verkoper. Het was zaterdagmiddag en redelijk druk in de zaak. Hij nam alle tijd voor ons en deed met veel moeite met een zoektocht naar andere filialen om een set speakers in de juiste kleur te krijgen. Uiteindelijk lukte het om in Muiden een set speakers op te kunnen halen.

Beste H. Koster,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkelmedewerker.

PlayStation 12-11-2020

De PlayStation van mijn jongste werd te traag en ivm met zijn beperking is online gamen enigste manier om contact te onderhouden met zijn game vrienden .
Dus wij hebben 07-11 een nieuwe gekocht bij filiaal in Beneden leeuwen van zijn eigen spaarcenten .
De verkoper was erg vriendelijk en heeft met mijn zoon over het gamen gehad .
Opgelucht en trots verliet hij samen met mij de winkel .
Hij heeft het helemaal zelf aangesloten geïnstalleerd en even later hoorde ik hem weer kletsen met zijn on - line vrienden .
Hoe blij kun je dan als kind zijn vooral in deze rare tijd .

Beste,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beneden-Leeuwen.

jfvw 12-11-2020

Beste jfvw,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sliedrecht.

S. 12-11-2020

Ik ben echt super top geholpen door Richie Andrew en heel blij met deze service en aankoop!!

Beste S,

Bedankt voor jouw review met de service van onze medewerker.

monika 12-11-2020

goede en snelle service.
Goed geholpen met keuze maken, niet opdringerig, geen brutale verkoop van de dure modellen.
Luister goed naar behoefte en budget van de klant.

Beste monika,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

E.M.Braker 12-11-2020

Vlot en deskundig geholpen. Verkoper nam ook de tijd om mij goed te adviseren.

Beste E.M.Braker,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp van onze medewerker.

M. 12-11-2020

Een vaatwasser besteld bij Bcc, via internet. Overzichtelijk te bestellen. Duidelijke informatie. Keurige levering. Goed op tijd, keurig geinstalleerd en prima product.. Geen negatieve opmerkingen te melden

Beste M.,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

Dorethe Beuningen 12-11-2020

Erg vriendelijk en vakkundig geholpen. De medewerker kon overal in adviseren.

Beste Dorethe Beuningen,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en vakkundige medewerker.

Arie 12-11-2020

Vriendelijk geholpen een goede uitleg + werking product demonstreren . de verkoper neemt de tijd voor je en beantwoord je vragen goed die je steld

Beste Arie,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Hans P 12-11-2020

Heel goed en vriendelijk geholpen, goed product! En heel enthousiast de winkel uit!

Beste Hans P,

Remco 12-11-2020

Wasmachine en droger konden snel geleverd worden en stonden binnen een mum van tijd boven. Ook de oude apparaten zijn meegenomen.

Tip: klant is en blijft koning op het gebied van service (vooral als deze betaald is). De monteurs hebben mijn bestaande tussenstuk verkeerd om teruggeplaatst tussen de nieuwe apparaten. Ik heb gevraagd of ze die nog goed willen plaatsen, maar dat moet ik zelf nu nog doen.

Beste Remco,

Bedankt voor jouw review en feedback. Excuses voor het ongemak. Kun je het ordernummer doorgeven? Dan kunnen we het doorzetten naar de afdeling die hier verantwoordelijk voor is.

Karien 12-11-2020

Veel goede producten, duidelijke omschrijving.
Snelle levering. Goede leveringsvoorwaarden.

Beste Karien,

Wendie 12-11-2020

Eerlijke info over het product wat we wilde kopen. Deskundig geholpen en met alle informatie gekozen voor een ander product. Dit was beter en we zijn erg tevreden hier over. Product was ook direct leverbaar!

Beste Wendie,

Bedankt voor jouw review over de deskundige service bij aankoop.

Ayla 11-11-2020

Ik heb mijn laptop specifiek uitgezocht via de BCC site omdat ik onwijs tevreden was met de service die we in het verleden bij de BCC hadden. Mocht er iets mis zijn doen ze altijd hun uiterste best het probleem op te lossen en dat is de service waardoor ik steeds weer terug kom als ik iets nodig heb.

Beste Ayla,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Frank 11-11-2020

Ontzettende goede service . Wij zijn echt meer dan tevreden. Men denkt echt goed mee, samen met ons hebben zij er een perfecte tv voor ons uit gezocht. Ook het afleveren en montage was zeer goed. Ook willen wij Mark van BCC Den Bosch bedanken en de bezorgers voor de goede service.

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Bosch.

André 11-11-2020

Stofzuiger van Philips aangeschaft.Vriendelijke en deskundige verkoopster,zeer klantgericht.

Beste André,

Colette Thibaud 11-11-2020

Ik heb al jaren goede ervaringen met BCC zowel de webshop als de winkel in Breda. Vandaag met mijn Inventum oven, die ik 2 maanden geleden kocht, teruggegaan naar de winkel omdat hij niet warm genoeg werd. Super service: ik mocht gelijk een nieuwe oven voor het zelfde bedrag uitzoeken., Geen discussie, geen onderzoek, echt top service. Ga zo door BCC, ik blijf jouw klant.

Beste Colette Thibaud,

I van Hest. 11-11-2020

Alles wordt in zeer goede orde opgelost door de filiaal manager Bas als er wat niet goed is of is gegaan.
De tevredenheid van de klant staat voor op.
Goede uitleg en fantastische klant vriendelijkheid.
Zeker een aanrader om naar toe te gaan als je iets wil aanschaffen waar je niet veel van af weet.

Beste I van Hest.,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Jarek 11-11-2020

De wasmachine die ik via website had besteld, stond na een half uur klaar om opgehaald te worden in de winkel. Bekwame en vriendelijke klantenmedewerkers zijn er een groot pluspunt. Alles was vlot en snel geregeld. Één van klantenmedewerkers hielp me de wasmachine in mijn auto te laden, nam ook de oude wasmachine mee. Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van BCC!

Beste Jarek,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkelmedewerkers.

Eric 11-11-2020

Goed en netjes geholpen. De dame die hielp dacht goed mee en ik kon een goede stofzuiger overnemen, die eerder door een klant was teruggebracht. Niet om de kwaliteit maar om niet passend. Zodoende kreeg ik een mooi aanbod. Dank je dame en BCC;-)

Beste Eric,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkster.

Ria van Gelder 11-11-2020

Ik ben vanmiddag heel erg goed geholpen in het maken van een keuze voor een stofzuiger.
Ivm de verminderde spierkracht in mijn handen, is een fijne en makkelijke stofzuiger erg belangrijk.
Er werd alle tijd genomen om de meest efficiënte stofzuiger uit te zoeken.
Topservice!

Beste Ria va Gelder,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte hulp en service bij aankoop van de stofzuiger.

Co 11-11-2020

Heel erg klantvriendelijk, zowel in de winkel als online goede service. Duidelijke uitleg in de winkel gekregen en later in de webshop aangeschaft. Voor ons een goede reden om, als we weer eens iets nodig hebben, wederom naar BCC te gaan.

Beste Co,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Beste Co,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Koen uit Breda 11-11-2020

Ik ben erg tevreden met BCC Breda. Altijd vriendelijk en niet opdringerig. De garantieafwikkeling gaat soepel. En erg prettig je kan zonder problemen je VVV bonnen kan inwisselen. BCC heeft mijn voorkeur voor elektronica zaken

Beste Koen uit Breda,

Beste Koen uit Breda,

Thijssen 11-11-2020

perfect geholpen met het uitzoeken van een scheerapparaat ,twee verkoopsters deden alle moeite en gaven goede adviezen

Beste Thijssen,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerksters.

Hensen 11-11-2020

Het is een leuke ruime winkel en goed overzichtelijk .
verder jong team met veel kennis en zijn vriendelijk en behulpzaam.

Beste Hensen,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en deskundige medewerkers.

Realitybouw 11-11-2020

Ik ben ontzettend goed geholpen door de medewerker. Heel goed advies en het product bevalt me ook reuze.

Beste Realitybouw,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

jaimy 11-11-2020

ik heb via bcc besteld omdat ik hier vaak van heb gehoord. de bestelling liep vlekkeloos, na 5 minuten had ik een wasmachine besteld. ook de bezorging was super, ik werd netjes van te voren gebeld en ze hebben de wasmachine op de gewenste plek voor mij geplaatst. de kapotte wasmachine is meegegaan en ik kon zelfs nog andere elektrische apparaten meegeven. top geregeld!

Beste jaimy,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en onze bezorgservice.

Jessy 11-11-2020

Ik hou van goede service, professionele uitleg, luisteren naar de klant, ruime keuze en oplossen van problemen. Deze heb ik bij BCC (Hoorn) gevonden. Bedankt!

Beste Jessy,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoorn.

Tijs 11-11-2020

Ik was aan het rondkijken en werd vrijwel gelijk aangesproken door een medewerker, deze hielp mij vervolgens bij mijn keuze en gaf advies over mijn aankoop. Dit heb ik als erg prettig ervaren en kom hier zeker vaker! Erg vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Beste Tijs,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Hans&Elly 11-11-2020

Ik heb een 9 als cijfer gegeven omdat de prijs van de online aangekochte AEG stofzuiger laag was bij BCC en het werd de volgende dag al geleverd en het is niet de eerste aankoop bij BCC. 👍👍👍

Beste Hans&Elly,

Bedankt voor jullie review. Veel plezier met stofzuigen!

wim de Vries 11-11-2020

Voor een snelle en betrouwbare service en een uitstekende kwaliteit/prijs verhouding. Een echte aanrader !

Beste wim de Vries,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Jeroen 11-11-2020

Tot nu toe prima ervaring met BCC.

Ik was op zoek naar een nieuwe TV en heb me enige tijd georienteerd op welk model ik het beste bij mijn wensen vond passen in verhouding tot de voor mij beste prijs. Daar kwam de Philips 58PUS8505 uit.

Vervolgens heb ik onderzocht bij welke webwinkel ik deze het beste zou kunnen kopen op basis van prijs (t.o.v. collega's) en de vermoedelijke service voor het geval die ooit een keer nodig zou kunnen zijn (die kan namelijk nog wel eens uitermate belabberd zijn, bij bepaalde leveranciers). Uiteindelijk kwam BCC er als meest betrouwbaar lijkende uit.

De prijzen van deze tv fluctueerden flink, de afgelopen paar weken, waarbij de prijs bij BCC ook een paar dagen flink hoger was dan initieel, maar uiteindelijk kwam deze toch weer in een gunstig bereik en heb ik de TV besteld. Gekozen voor afleveren inclusief uitpakken en dat gebeurde vanmorgen tot volle tevredenheid; aardige BCC bezorgers en een mooie TV.

Tevreden!

Beste Jeroen,

Bedankt voor jouw uitgebreide review. Heel veel plezier met de TV!

jeadschijndel 11-11-2020

Wij kopen vrij regelmatig bij BCC. Dus goede wijn behoeft geen krans. Vandaag geweest in verband met artikel wat stuk is gegaan in garantietijd. Geen probleem. Alles opgelost. Nieuw artikel staat alweer thuis

Beste jeadschijndel,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Bram 11-11-2020

Makkelijke site, eenvoudig te bestellen zonder overbodige formulieren. Avond ervoor besteld, smiddags in huis. Duidelijk op de hoogte gehouden via de bezorgservice die ze gebruiken

Beste Bram,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de snelle levering.

S. 11-11-2020

Als eerste was er de meeste keus aan wasmachines bij de Bcc op internet. Tevens is de Bcc niet ver rijden. Er zit er altijd wel 1 in de buurt. Eenmaal in de winkel, om toch meer gevoel bij de wasmachine te krijgen en misschien nog tips, was er ook genoeg keus. Soms heb je winkels die alles op internet zetten maar niets in de winkel hebben. Gelukkig is dat niet het geval bij Bcc. Na een duidelijke uitleg een goede keuze kunnen maken. De afhandeling in de winkel was vriendelijk en met service. De bezorgservice, die tegen een kleine vergoeding de oude wasmachine ook keurig meeneemt, is netjes qua optijd, personeel en uitleg. Top!

Beste S.,

Bedankt voor jouw review over onze website en de service in onze winkel en bij de bezorging.

Mart 11-11-2020

Vriendelijke ontvangst, men liet ons rustig rondkijken en op de vraag of er informatie gegeven kon worden werd direct en bekwaam gereageerd.

Beste Mart,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service in onze winkel.

Hans 11-11-2020

Direct en ga de geholpen bent j de aankoop van een espresso machine.
Goede uitleg

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review. Geniet van de koffie!

jansen 11-11-2020

Zeer goed advies. Enorm de tijd genomen om in onze situatie te verdiepen en zo te komen tot het product wat wij nodig hadden. Het geduld, kennis en begrip deed ons goed en gaf de beslissing voor evt aankoop. Geen enkele opdringerigheid ! En even de tijd om thuis rustig te bedenken
Een fijn bezoek, om daarna weer terug te komen voor de aankoop. Ook toen weer heel fijn geholpen door dezelfde verkoper.
Deze man verdiend een pluim! En Bcc mag trots zijn op zijn verkoper!!!

Beste jansen,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerker.

Ger van Eckeren 11-11-2020

De BCC shop/winkel ligt voor ons op een fijne lokatie, omdat wij maar 5 min. er vandaan wonen, het fijne van BCC sittard is , dat je als je een product wil kopen, er ook een goede uitleg over het product bij krijgt, de medewerkers van BCC sittard zijn altijd goed gehumeurd en hebben altijd tijd voor de klant, ga zo door!
Ger van Eckeren

Beste Ger van Eckeren,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sittard.

Jaap 11-11-2020

Vriendelijke niet opdringerige verkoper.
Heeft mij goed geïnformeerd over het artikel dat
ik op het oog had.
Ben zeer tevreden.

Beste Jaap,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke verkoper.

Mischa 11-11-2020

Op de dag dat ik mijn tablet kocht, kwam ik langs een advertentie van BCC,waar dezelfde tablet voor 10 euro minder aangeboden werd!

Beste Mischa,

Bedankt voor jouw review. Dat is wel zuur... Heb je het ordernummer voor ons?

Beste Mischa,

Bedankt voor jouw reactie.
We hebben elkaar inmiddels ook al gesproken en naar tevredenheid alles afgerond. Veel plezier met de tablet!