Deze score is berekend op basis van 14858 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sander 17-11-2020

Eind vorige week per e-mail contact opgenomen met BCC Arnhem over een showmodel wasmachine. Assistent filiaalmanager xxxx mailde al snel terug dat de wasmachine voor mij gereserveerd was en dat ik deze op kon komen halen. Na het weekend een busje geleend en door een bijzonder vriendelijke winkelmedewerker geadviseerd over het gebruik van de machine, waarna hij deze ook nog even mee de bus in tilde. Helemaal top!

Beste Sander,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem.

Mike Alders 17-11-2020

Uitgebreid geholpen door BCC medewerker die goed doorvroeg wat ik zocht (trimmer) en meedacht. Hij kwam ook met voorstel van product dat niet voorradig was ens zocht dat op. Bleek niet meer leverbaar en kwam met goed alternatief Die gekocht.

Beste Mike Alders,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte hulp van onze medewerker.

Saskia 17-11-2020

Ik was vandaag met mijn moeder bij BCC in Terneuzen. Ik wilde graag meer informatie over een Samsung was-droogcombinatie, alsmede over een stoomstrijkijzer.
Wij werden geholpen door verkoopster xxxx: zij nam echt alle tijd om mij goed te informeren o.a. door de wasmachine aan te sluiten op stroom om e.e.a. te laten zien. Ze lichtte de voor- en nadelen goed toe. Na nog wat winkelen zijn we teruggegaan en besloot ik zowel de was-droogcombinatie als het strijkijzer te kopen. Daarnaast had ik interesse voor de JBL portable speaker Charge 4, waarna xxxx de tijd nam het geluid hiervan te vergelijken met twee Bose portable speakers. Helemaal geweldig. Ik koos uiteindelijk toch voor de JBL. Bij het afrekenen kreeg ik zelfs wat korting vanwege de meerdere producten. Helemaal fijn.
Los daarvan, moet ik eerlijk zeggen dat de service van xxxx echt heel erg top was. Zo vriendelijk, eerlijk en klantgericht!!! Mijn complimenten voor deze verkoopster.

Beste Saskia,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Terneuzen.

Reislustig 17-11-2020

Duidelijk, overzichtelijk, goede info. Netjes bezorgd 3 hoog met smalle stijle trap en zelfs in de keuken geplaatst👍

Beste Reislustig,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Martin 17-11-2020

Prettig geholpen, goed advies en snelle levering. Perfect geholpen door .....

Beste Martin,

Vin 17-11-2020

Een wasmachine gekocht. Snelle goede service en levering. Goede informatie voorziening zowel telefonisch als op de website.
Na een paar dagen het product te hebben gebruikt voldeed het niet aan onze wensen. Dit kenbaar gemaakt aan BCC. Zij kwamen met een met een goede oplossing. Wasmachine is inmiddels geruild, duidelijke communicatie en snelle service.
Alleen een beetje jammer van het ongeduld van de klantenservice medewerker.

Beste Vin,

Cees de Melker 17-11-2020

We hebben een positieve ervaring gehad met het bezoeken van de winkel. De verkoper (...) was erg vriendelijk en beantwoorde al onze vragen over de apparaten die we gekocht hebben.
De bezorg service was ook erg goed. Een kwartiertje voor ze kwamen werden we opgebeld dat ze eraan kwamen.
Wij zijn heel erg tevreden.

Beste Cees de Melker,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service van onze winkelmedewerkers en onze bezorgers.

Meneer C 17-11-2020

Heel fijn aankopen altijd. Ik kon tot middernacht bestellen en was het er de volgende dag en dat zonder verzendkosten te betalen. Ik raadt BCC echt aan.

Beste Meneer C,

Bedankt voor jouw review over onze snelle services.

Melanie veldhuizen 17-11-2020

Goede service en binnen 1 dag geleverd.

Ook werd ik goed op de hoogte gehouden door BCC over de mail over de levering van het product en achteraf.

Beste Melanie veldhuizen,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Demi 17-11-2020

Ik kwam binnen met een defecte playstation controller, nadat ik ben doorverwezen door de behulpzame klantenservice van BCC. De medewerkers van BCC Veenendaal hebben mij erg snel geholpen met het oplossen van mijn probleem door mij een hele nieuwe controller mee te geven. Top service!

Beste Demi,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veenendaal.

Henkerman 17-11-2020

Kapotte tv geleverd en moeilijk op te halen en klantenservice die niet mewerkt en niet vriendelijk is.

Beste Henkerman,

Bedankt voor jouw review. Hier komen we graag meer over te weten. Kun je ons het ordernummer doorgeven? Excuses voor het ongemak.

Henkerman 18-11-2020

Officiële reactie van BCC 20-11-2020

Beste Henkerman,

Fijn dat we elkaar zojuist hebben gesproken. Zoals beloofd is de aanvullende informatie doorgestuurd naar de afdelingen die betrokken zijn.
Fijn weekend!

A Dekker 17-11-2020

Ik ga graag hier naar toe , ik vindt de sfeer prettig ,vriendelijk ze laten je rustig rondkijken
Goede en prettige voorlichting.

Beste A Dekker,

Louis 17-11-2020

Mijn laptop heb ik ter reparatie moeten aanbieden.
Na onderzoek bleek dat hij niet meer gerepareerd kon worden.
Bcc gaf me het bericht dat ik een nieuwe mocht uitzoeken, maar kon dezelfde niet meer leveren.
Heel blij en gecharmeerd was ik, dat ik een laptop mocht uitzoeken, met dezelfde condities, maar in een duurder segment.
Met recht BCC. "altijd een oplossing in huis".

Beste Louis,

Bedankt voor jouw review over onze reparatieservice.

Ceuk 17-11-2020

Snel en makkelijk kunnen bestellen. Snel geleverd en oude droger mee genomen

Beste Ceuk,

Jos 17-11-2020

Gisteren even in de winkel in Lelystad geweest voor een nieuwe nespresso.
Direct kwam een jonge man genaamd .... naar ons toe , even duidelijk gemaakt wat wij wilden kopen..... heeft ons snel en correct geholpen en op een vriendelijke manier.
Wij komen zeker weer terug bij BCC in Lelystad. (onze woonplaats)

Beste Jos,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Lelystad.

A. Tettero 17-11-2020

Ik ben hier altijd perfect geholpen en vandaag ook weer. Er wordt geluisterd naar mijn vragen en ik krijg duidelijke antwoorden waardoor ik mijn keuze kan bepalen.

Beste A. Tettero,

P.A.Moggré 17-11-2020

We hebben een aantal artikelen gekocht, met volle tevredenheid geholpen, vakkundig en vriendelijk!

Beste P.A.Moggré,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankopen!

Fam. Scheijen 17-11-2020

Prima, overzichtelijke winkel met vriendelijk, deskundig personeel dat tijd voor je neemt.

Beste Fam. Scheijen,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke en deskundige medewerkers.

A. Tulen-Akkerman 17-11-2020

Prettig en met kennis geholpen. Er werd de tijd genomen te luisteren naar wat ik zocht.

Beste A. Tulen-Akkerman,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Rense 17-11-2020

Online vast een bestelling gedaan zodat ik de producten kon ophalen bij onze lokale BCC winkel. Bij aankomst was alles snel en adequaat geregeld en uiteraard conform de Corona regels.

Ik ben blij dat de BCC er nog is in deze online wereld waarbij dit soort winkels een "uitstervend ras" lijkt te worden. Hopelijk kunnen ze deze fysieke winkels nog lang staande houden.

Beste Rense,

Dennis 17-11-2020

Via de webshop van BCC een nieuwe televisie besteld en afgerekend. De televisie kon ik binnen twee uren ophalen bij de dichtsbijzijnde vestiging (geluk natuurlijk dat deze daar op voorraad was). In het proces duidelijk op de hoogte gehouden van de status en van wat mij te wachten stond. Televisie stond al keurig gereed op het moment dat ik de winkel binnenstapte. Medewerker was goed op de hoogte dat ik kwam en waarvoor. Medewerker liep mee naar de auto om te helpen met inladen. Uiteindelijk snel en goed geholpen. Compliment voor de BCC en specifiek deze medewerker.

Beste Dennis,

Bedankt voor jouw review over onze snelle en vriendelijke services.

Blij 17-11-2020

Snelle goede service, van te voren gebeld dat ze eraan kwamen en super vriendelijke, hulpvaardige bezorgers.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en hulpvaardige bezorgers.

BBC 17-11-2020

Duidelijk, Goede omschrijving en snel geleverd.
Eenvoudig om de bestelling te plaatsen en verloop van de order is top.

Beste,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak en snelle levering.

A Brok 17-11-2020

Top service bij BCC Sittard.
Na aankoop van een televisie bleek dat deze thuis niet met Android compatible was (apps zoals kijk en rtlxl niet te downloaden/instaleren)
Zonder problemen kunnen omruilen voor een andere televisie.hierbij met goede hulp van de medewerker een (van de weinige) met Android compatible televisie kunnen aanschaffen.

Beste A Brok,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sittard.

Nousch 17-11-2020

Top behandeld! Toch de korting gekregen die in t weekend stond aangeboden. Leuke verkoopster. Eerlijkheid dient de mens!!

Beste Nousch,

Mariann 17-11-2020

Inmiddels binnen korte tijd een tweede bestelling gedaan bij BCC. Deze keer een Samsung monitor.

Net als bij de levering van mijn laptop, werd de monitor op zeer korte termijn geleverd. In de avond ervoor besteld, de dag erop geleverd.

In korte tijd mijn tweede goede ervaring, waarbij de website goed werkt, de voorraadstatus betrouwbaar is, en de prijs van het artikel scherp! Dat maakt dat ik de volgende keer bij een aanschaf, eerst weer kijk of BCC het ook heeft!

Beste Mariann,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website en de snelle leveringen.

BCC 17-11-2020

Vriendelijk personeel. Gepaste afstand . Duidelijke uitleg .
Snelle levering
Fijne winkel en betrouwbaar

Elly 17-11-2020

Overzichtelijke site, snelle afhandeling van de orders en een klantenservice die snel en efficiënt omgaat met de klant. BCC maakt haar beloftes waar.

Beste Elly,

Bedankt voor jouw review over onze website en services.

Tim 17-11-2020

Vrijdag avond 13/11 stopt onze Samsung combi magnetron ermee. Snel bij BCC online een nieuwe besteld, tijdvak bezorging zaterdag 14/11 tussen 11-15....Top! Mooi op tijd om samen met de kids nog pepernoten en speculaas te bakken voor de intocht van de Sint. Echter....wordt uiteindelijk pas maandag bezorgd. " Sorry maar DHL is vertraagd zegt BCC"....sorry? Beloof dan geen next day delivery! Bij aanschaf online tevens de optie gekozen om de defecte combi magnetron mee retour te geven....DHL chauffeur " weet hier niks van" en dus gaat hier niet mee akkoord...heel erg jammer deze "service". Niet doen wat er beloofd wordt....erg jammer. Snap dat het nu door Covid drukker is bij pakketbezorgers maar beloof dan geen next day delivery op je website. Dan was ik net zo lief naar de BCC winkel gereden om hem zelf te halen.

Beste Tim,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden door de vertraging en bij levering van het pakket. De oude magnetron kunnen we alsnog laten ophalen. Kun je ons het ordernummer doorgeven? We komen graag met je in contact.

wjas 17-11-2020

BCC is mijn favoriete zaak omdat je met kennis van zaken en behulpzaamheid geholpen wordt.

Beste wjas,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp in onze winkel.

Rudi 17-11-2020

Online besteld en gekozen voor afhalen in de winkel, is wel fijn als je ergens heen kan mocht er iets mee mis zijn.
Site duidelijk en goede product omschrijving, goede service in winkel en netjes geholpen met het in de auto tillen.

Beste Rudi,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de services in onze winkel.

tve 17-11-2020

Ik heb het afgelopen jaar al enkele apparaten bij Bcc Arnhem gekocht. Ik kom er steeds terug vanwege de vriendelijke en deskundige bediening door het personeel. Vooral prettig is de uitleg, het aanbieden van mogelijke alternatieven zonder opdringerig te worden. Wel jammer dat BCC de laagste prijsgarantie eraf gedaan heeft.

Beste tve,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem.

vissie 17-11-2020

ik was opzoek naar een oplossing voor het thuiswerken en zocht een laptop die aan alle vereisten voldeed. Echter nadat de keuze was gevallen op een laptop was de nasleep een beetje vervelend, Of ik met Essent wilde praten, of ik nog Norton wil of nog een muis en toetsenboord e.d. (ik snap dat er nog geprobeerd kan worden bijverkopen te doen), maar de manier hoe het overkwam is niet geslaagd.

Beste vissie,

Bella_en_Hellas 16-11-2020

Site is duidelijk en alles goed beschreven.
Bestelproces is simpel en helder.
Snelle levering!

Beste Bella_en_Hellas,

Bedankt voor jullie review over onze duidelijke website.

dorstdane 16-11-2020

Zoals als al meerdere jaren super en deskundig en correct geholpen.
In de winkel kan je alles vragen wat het beste voor jouw is.
Een goede en stille stofzuiger gekocht en daar gaan we stilletjes mee zuigen!

Beste dorstdane,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige en vriendelijke service.

Bart 16-11-2020

TV online besteld en stond een half uur later al klaar!
Werd netjes tot aan de auto gebracht en geholpen om in de achterbak te tillen
Het was wel erg druk in de winkel (er leek geen controle op de hoeveelheid klanten) en de winkelmedewerkers droegen lang niet allemaal mondkapjes

Beste Bart,

Barry Schreurs 16-11-2020

Ik werd zeer goed geholpen door de dame bij BCC Hoorn. Eerste indruk was top!
Afspraak gemaakt om vandaag in de middag te komen leveren ivm werk. Ook dat werd prima uitgevoerd. De jongens bij levering waren snel en adequaat.
Installatie apart betalen vond ik voor een dergelijk aankoop bedrag/product overbodig. Stop je dit erbij als service dan was dit een 10 geweest. Ook omdat ik andere leveranciers heb gezien die dit wel doen. Iets minder marge, (40 euro), maar wel de kers op de taart! Verder prima, ik zou jullie zeker aanraden!

Beste Barry Schreurs,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoorn.

NPG 16-11-2020

Zeer gebruiksvriendelijke site. Eenvoudig om je keuzes te filteren en je aankoop af te handelen.
Veel waarde voor je geld en je aankoop wordt snel geleverd. Goede communicatie over het levermoment.

Een aanrader!!!

Beste NPG,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

Hans den Dekker 16-11-2020

Via internet besteld en betaald, in dd winkel zeer professioneel onthaald. Snel en vriendelijk geholpen en voor een interessante prijs. Na een vorige zeer klantgerichte ervaring met een aankoop , was de terugkomst in de winkel/ webshop een natuurlijke afweging. Compliment de klant is content.

Beste Hans den Dekker,

N.Crijns 16-11-2020

De levering was super,en debediening en klantgerichte uitleg was ook super .Ook deze site is prima.

Beste N.Crijns,

E.Clermonts 16-11-2020

Het personeel in deze winkel zeer klantvriendelijk en behulpzaam. De voorlichting over het aanbod is zeer neutraal.
Zelfs een bijzonder bezorgmoment is geen probleem. Ook de bezorgers zijn zeer behulpzaam. Deze ervaring heb ik al vaker gehad. Daarom zal ik niet snel naar een andere winkel gaan.

Beste E.Clermonts,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke hulp van onze winkelmedewerkers en onze bezorgers.

RCL 16-11-2020

Gebruiksvriendelijk met goede informatie over het product, welke eigenschappen helder worden beschreven.

Beste RCL,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Djurda 16-11-2020

Was vandaag op zoek naar een luidspeaker. Eerst bij Mediamarkt binnen gelopen. Maar naar het scheen was daar slecht één persoon aanwezig om klanten te woord te staan. Misschien veel medewerkers ziek? Na een lange wachttijd de moed opgegeven en bij BCC binnen gelopen. Daar stonden diverse speakers aangesloten zodat ik op mijn gemak kon vergelijken. Omdat ik een vraag had een verkoper erbij gehaald, die gelijk beschikbaar was. Goede voorlichting gehad, prettig geholpen en daarna blij met mijn aankoop naar huis. Heel tevreden met mijn Bose REVOLVEPLUSBLK230V

Beste Djurda,

Eran 16-11-2020

The sales team is knowledgeable and will give you good advice. They will tell you the pros and cons of each product.

Dear Eran,

Thank you for your review about our sales team.

Kind regards,

Trust 16-11-2020

Ondanks dat ik in mijn hoofd had wat ik wilde kopen werd ik zo goed uitgehoord wat ik nodig had dat ik met een goedkopere maar betere aankoop de winkel uit liep. En uiteraard met een goed gevoel.
Verkoper heel hartelijk dank.

Beste Trust,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Irene 16-11-2020

Heel goed geholpen top winkel Goede verkoper raad het iedereen daar te kopen goede service

Beste Irene,

Wouter H. 16-11-2020

Ik koop regelmatig iets bij BCC, omdat de winkel relatief voordelig is, dichtbij (Zoeterwoude) om te bezoeken en (in deze Corona-tijd) via Internet.
De levering was meteen de volgende dag, zoals beloofd. Hiermee is mijn belangrijkste kwaliteitsoordeel gegeven. BCC levert zoals beloofd!

Beste Wouter H.,

Bedankt voor jouw review over onze services en snelle levering.

Pw 16-11-2020

BCC Oss is een overzichtelijke winkel en is makkelijk bereikbaar. De verkoper neemt alle tijd voor je en geeft je een eerlijk advies.

Beste Pw,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oss.

Jack 16-11-2020

Nette, overzichtelijke winkel met deskundig personeel. Vlotte thuisbezorging.

Beste Jack,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en deskundige medewerkers.

Bentvelzen 16-11-2020

In de shop:
Correct,vriendelijk en antwoord gekregen op al mijn vragen.

3 zaken geweest deze chop BCC kreeg mijn voorkeur om bovenstaande.

Bezorging op de afgesproken tijd en installatie netjes gedaan.

Beste Bentvelzen,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service in onze winkel.