Hans van der Meer 21-02-2021

Gekozen voor BCC omdat deze de beste voorwaarden en garanties biedt. Bezorging prima en vriendelijk. De vaatwasser welke ik gekocht heb volledig geïnstalleerd en oude meegenomen.
Compliment voor BCC. mogen de volgende keer weer komen voor een nieuwe bestelling.

Beste Hans van der Meer,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgservice.

G. van Kuijk-Vos 21-02-2021

Altijd vaste klant, vriendelijk en deskundig personeel. Een aanrader voor deze winkel.

Beste G. van Kuijk-Vos,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Nicole Couvreur 20-02-2021

Na een online bestelling en betaling bleek dat mijn gekozen tv pas ver 4 dgn geleverd zou worden
Samen met de winkel naar een andere oplossing gezocht en ze hebben echt hun best gedaan bij bcc aan de Meerstoel in oosterhout
Via Tilburg toch een andere tv kunnen kopen en deze hebben ze ook nog uit Tilburg gehaald voor mij dus een zeer verdiende 10 !!!

Beste Nicole Couvreur,

Bedankt voor jouw review over onze oplossingsgerichte service.

John 20-02-2021

Duidelijk en eenvoudig bestelproces, snelle levering, goede communicatie over tijdstip levering, prima prijs!

Beste John,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Diana 20-02-2021

Hele goede en duidelijke webshop.
Artikel de volgende dag al geleverd, netjes en degelijk verpakt.

Beste Diana,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke webshop.

henk 20-02-2021

eenvoudig keuze te maken door goede zoekmachine
koelkast geleverd conform afspraak binnen tijdslot en 10m tevoren telefoontje gehad
het zou nog een extra fijne aanvulling zijn als je eerder een tijdslot zou horen dan de avond er voor.

Beste henk,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en de snelle levering.

Sharon 20-02-2021

Duidelijke site, werkt snel, goede productomschrijving, snelle en nette levering

Beste Sharon,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Roger Prive 20-02-2021

Goede info op website concurrente prijs levering bijna op de minuut je word zelfs nog 15min voor levering gebeld
Echt toppie

Beste Roger Prive,

Loek 20-02-2021

Geweldige snelle levering van mijn laptop welke na enige uploads en wat aanpassingen geweldig functioneert.

Beste Loek,

Ton Erisman 20-02-2021

Duidelijk. Geen verborgen kosten, het is wat het is. Het afhalen in Hilversum ging vlekkeloos. De wasautomaat bezorgen was perfect, 1 dag tevoren een email met de slottijd, op de dag zelf 5 minuten tevoren gebeld door de medewerkers. Die medewerkers hebben zeer correct gehandeld en alles uitgelegd.

Beste Ton Erisman,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke services.

Kilian 20-02-2021

Ik heb telefonisch de bestelling geplaatst voor een wasmachine en gasfornuis. De persoon die ik aan de lijn had was heel erg klantvriendelijk en heeft mij goed geholpen. Ik had twijfel tussen een aantal apparaten en we hebben samen gekeken naar de beste oplossing. De bestelling werd aan huis geleverd en de bezorgers van BCC hebben het voor mij binnen gezet. De machines zijn heel afgeleverd en ik kreeg nog extra aansluitingstips mee van de bezorger. Beide machines werken naar behoren en ik heb het allemaal kunnen krijgen voor een goede prijs!

Beste Kilian,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke telefonische service.

Ana 20-02-2021

Fijne shop overzichtelijk en wordt snel geholpen
Mijn bestelling was er sneller dan verwacht
Waar ik heel blij mee was.
vriendelijke bezorgers

Beste Ana,

Bedankt voor jouw review over onze verrassend snelle bezorging door onze vriendelijke bezorgers.

Dirk 20-02-2021

Heel vriendelijke service, goed persoonlijk advies en snelle afwikkeling. Kan ik alleen aanbevelen !

Beste Dirk,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

Denice 20-02-2021

Snelle service, door vrolijke bezorgers gebracht, heel fijn dat je een tijdsvak van twee uur krijgt en ze een kwartier van te voren bellen! Dit was de reden dat ik bij bcc heb gekocht.. niet te hele dag thuis zitten wachten. Erg blij met mijn aankoop.

Beste Denice,

Bedankt voor jouw review over onze vrolijke bezorgers.

a.p.eijke 20-02-2021

altijd op een eerlijke manier geholpen en ook zeer klant vriendelijk een zeer luisteren oor voor de klant

Beste a.p.eijke,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Jordy 20-02-2021

Ik heb op vrijdagavond net voor middernacht een origineel Apple Watch-bandje besteld voor minder dan een derde van Apple’s prijs, en 13 uur later had ik hem in huis, zoals beloofd. Daarnaast kun je bij BCC op heel veel manieren betalen, inclusief Apple Pay. Perfect!

Beste Jordy,

M.J.T. 20-02-2021

Top bedrijf! Deskundig personeel, zelfs telefonisch konden ze me uitstekend adviseren. Zijn altijd heel vriendelijk, ik blijf zeker klant.

Beste M.J.T.,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Annette 20-02-2021

Via de website van BCC heb ik een inductiefornuis besteld van het merk Beko. Deze is gisteren geplaatst en geïnstalleerd door de monteurs van BCC. Ik ben zeer tevreden over de aankoop, levering en plaatsing van het inductiefornuis.
De website is klantvriendelijk en is makkelijk in gebruik.

Beste Annette,

Bedankt voor jouw review over onze website en installatieservice.

John Witjes 20-02-2021

Winkel met vriendelijk personeel die zeer behulpzaam zijn. Ook in coronatijd werden we prima geholpen en de aflevering was ook goed verzorgd door vriendelijke mensen.
Ook het zoeken op de website is zeer gebruikersvriendelijk.

Beste John Witjes,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en vriendelijke medewerkers.

Henk vdd 20-02-2021

Altijd heb ik BCC al een fijne zaak gevonden om te winkel, nu het in deze tijd niet kan, heb ik gebruik gemaakt van de website. Deze was super makkelijk te gebruiken door de in de zoek functie het artikel wat je wilt bestellen in te vullen.
Ik heb betaald via ideal en de volgende dag had ik het in huis.

Beste Henk vdd,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website.

Bregje van de Louw 20-02-2021

Ik ben zeer blij met mijn AEG wasmachine L6FBN84GP.
Heel fijn dat je zelf bij de wasprogramma’s kan bepalen welke temp en welke tijd!
Makkelijk bedienbaar!
Een erg grote deur wat het in en uitladen veel makkelijker maakt.
Een stille wasmachine, wat ook heel fijn is!
Al met al zeer tevreden!
Ik koop graag mijn producten bij BCC. Goede service en als er iets is lost men het op.
Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Beste Bregje van de Louw,

Bedankt voor jouw review over onze service. Veel plezier met de wasmachine!

Ilsajoal 20-02-2021

Wasmachine en droger besteld. Duidelijke website met uitgebreide keuze. Zeer snelle levering en keurig geïnstalleerd. Per ongeluk verkeerde leverdatum gekozen dit kon via de klantenservice makkelijk gewijzigd worden. Wij zijn zeer tevreden over BCC.

Beste Ilsajoal,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Ton 20-02-2021

Zeer klantvriendelijke en gedegen informatie vanaf het moment van telefonische bestelling t/m aflevering !

Beste Ton,

Bedankt voor jouw review. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Corne 20-02-2021

Makkelijke site om te bestellen, de koelkast was heel erg snel thuis bezorgd door twee vriendelijke heren en de prijs was ook goed.

Beste Corne,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en onze vriendelijke bezorgers.

Westerhof 20-02-2021

Goede service en duidelijke uitleg van de nieuwe vriezer die ik heb aangeschaft. Geplaatst en al het verpakkingsmateriaal netjes opgeruimd. Werd van te voren gebeld en wist precies wanneer ze zouden komen.

Beste Westerhof,

Sanders 20-02-2021

Voor 23:59 besteld is morgen in huis.... Gelukkig maakt BCC het wel waar. Vaak wordt dit door webshops beloofd maar moet je alsnog een dag extra wachten. Het pakketje is zelfs eerder geleverd dan het in eerste instantie genoemde tijdstip.

Beste Sanders,

Jan 19-02-2021

Misschien wel de enige electronica winkel waar alles klopt: prijs. beleving en service. Ga zo door.

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop en graag tot de volgende keer!

Cor 19-02-2021

Alvorens ik een koelkast had ik via de chat nog een aantal vragen.

Via de chat heb ik direct de koelkast besteld.
Ondanks de Corona tijd had ik deze binnen twee dagen binnen.

Ik werd met een sms op de hoogte gehouden en daarna werd ik via mijn mobiel gebeld dat ze binnen enkele minuten voor de deur stonden.

Super aardige bezorgers kwamen deze keurig afleveren.

Dit was de 2e bestelling binnen een week.
Met de wasmachine ging het precies zoals de levering met de koelkast.

Beste Cor,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke beziorgers.

Will 19-02-2021

In de webshop is ruime produktinfo aanwezig.
De verschillende produkten vergelijken is een aanrader.
De bestelprocedure is zeer eenvoudig.
Betaling is veilig te doen via Ideal.
De levering is -ondanks corana- snel, en goed te volgen via track and trace
Het produkt is netjes, goed verpakt en werkt zonder veel voorkennis PRIMA.
Echt een aanrader om bij BCC on-line te winkelen

Beste Will,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke en gebruiksvriendelijke webshop.

Harry 19-02-2021

Daar zit je dan ineens zonder toner cartridge en een printer die niet kan leveren waar je hem ooit voor aangeschaft hebt. Het reguliere wandelingetje naar de BCC vestiging om de voorraad op niveau te houden lukte vanwege de lock down al een geruime niet en dan zit je voor het blok. Nu maar via internet de toner bij BCC besteld in de hoop dat ik 'm snel kon ophalen. . Op donderdag de bestelling gedaan en de informatie verliep soepel..
Dan toch op vrijdagmiddag , na een melding van BCC, de wandeling naar de vestiging alhier en uiteindelijk 22 uur na de bestelling kon mijn printer de printjes weer produceren
Knap stukje werk van BCC..

Beste Harry,

Bedankt voor jouw review over onze service. Succes weer met printen!

Jelmer 19-02-2021

Woensdag avond laat besteld, volgende ochtend keurig in huis.

Zelf een foutje gemaakt bij het invullen van mijn e-mail adres. Contact opgenomen via whatsapp met de klantenservice. Gelijk reactie en goed geholpen.

Beste Jelmer,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Hans 19-02-2021

Actiebrief met 25 % korting was niet te verwerken via internetbestelling. Met een telefoontje toch kunnen regelen dat ik het betreffende artikel dezelfde dag nog (als was het click & collect) kon ophalen. Top BCC Oss!

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal in Oss.

Sv 19-02-2021

Duidelijke shop. Goede prijzen, makkelijk zoeken en heel veel communicatie over de levering. Alles perfect verlopen.

Beste Sv,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke webshop.

Wil. 19-02-2021

De levering viel buiten het aangekondigde tijd venster, maar er is keurig gebeld dat het wat later werd. Wij waren de lastste levering van de dag, en ondanks dat men voor onze levering en paar pittige leveringen/installaties hadden bleven de beide heren netjes en beleefd. Het product is keurig geplaatst en na een degelijke tekst en uitleg en demonstratie is het team weer vertrokken.

Beste Wil.,

Trees 19-02-2021

Nieuwe printer besteld. Binnen half uur gebeld om af te stemmen wanneer ik de printer in de winkel kwam afhalen. (Vanwege regel afhalen na 4 uur). Bij komst meteen geholpen, printer stond al klaar.

Beste Trees,

Bedankt voor jouw review over onze Click&Collect service.

Milly 19-02-2021

Geweldig kan het aanraden
Bezorgd zo als beloofd keurig ingepakt
Overzichtelijk kortom top

Beste Milly,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met jouw aankoop!

Rick van der Schans 19-02-2021

Na een verschrikkelijke ervaring te hebben gehad in 2017 bij de aankoop van een wasmachine en een droger bij BCC Leidschendam, heb ik een cadeaukaart van €25,- gekregen als goedmaker van het drama dat heeft afgespeeld. Een kaart zonder expiratiedatum.
Na lang wantrouwen op de BCC durfde ik weer wat te bestellen. Ditmaal een xbox controller. De kaart probeer ik digitaal in te leveren maar zonder succes. Saldo kan ik wel opvragen maar inleveren niet. Na letterlijk 5dagen geappt te hebben met de klantenservice komt de aap uit de mauw dat mijn kaart voor digitale aankopen na 4jaar ge-expireert is. Maar physieke aankopen kan ik er nog wel mee doen... door corona is nu natuurlijk alles dicht wat dus betekent dat ik mijn kaart nu niet kan inleveren. Een oplossing wordt verder niet geboden. Wat een waardeloze toko.

Beste Rick van der Schans,

Bedankt voor jouw review. Hier gaat iets niet goed, de kaart heeft inderdaad geen vervaldatum. Excuses voor het ongemak. We komen graag met je in contact om dit op te lossen. Kun je in een reactie op deze review het ordernummer (2021..-...... doorgeven?

rickvds 22-02-2021

Doordat ik de korting niet heb kunnen activeren, heb ik geen bestelling geplaatst. Ik heb via whattsapp de afgelopen dagen gechat met: Demi, Inous, Soumya, Martijn en Quinty. Allen hadden geen oplossing voor mij. Het ordernummer uit 2017 was: 201702-000600637. Mijn contactgegevens staan in julie systeem. vr groet, Rick

Annet 19-02-2021

Vanwege corona moet er 4 uur tussen de bestelling en het ophalen zitten. De bcc heeft het minder goed voor elkaar dan de gamma. Zij bevestigen de bestelling om 10.00 in de winkel en rekenen vanaf dat moment 4 uur. Dat was wel een domper, want ik had het graag 's ochtends al op willen halen op weg naar huis, nu moet ik er voor terugreizen.
Ik zou denken dat het moment dat de bestelling geplaatst is de tijd zou bepalen voor de 4 uur later dat de bestelling opgehaald kan worden, maar de winkel zegt dat het het moment van bevestigen telt.
Straks is de bestelling nog eerder in huis als je het laat bezorgen... Dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Beste Annet,

Bedankt voor jouw review. Dat kan zeker niet de bedoeling zijn. Het gaat inderdaad om het moment van bestellen. Excuses voor het ongemak. Kun je ons het ordernummer (202102-00....) doorgeven in een reactie op deze review?

AnnetBK 22-02-2021

202102-00451451859

M Welzen 19-02-2021

Nieuwe tablet gekocht, ondanks dat hij een beetje duurder was dan bv bol.com toch bij BCC de aankoop gedaan. Staan je vriendelijk te woord, snelle levering en goede oplossingen bij problemen, kortom prima!!!!

Beste M Welzen,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

Jack 19-02-2021

Online bestelling gedaan, en goed mail contact wanneer ik het zou kunnen afhalen.
Goede service, klantvriendelijk. Bedankt

Beste Jack,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

Koos Meijvogel 19-02-2021

Ik heb via de webshop een Bosch vaatwasser gekocht omdat ik al langer koop via BCC. Alleen moet het nu door de corona via de webshop en niet vanuit de winkel zelf. Maar ook de webshop is prima en de aflevering ook, ik kan zeggen dit was top geregeld en de installatie ook keurig verzorgd door de medewerkers. Wij zijn uitermate dankbaar voor het verrichte werk.

Beste Koos Meijvogel,

Bedankt voor jouw review over de service van onze installatiemedewerkers.

Jacolien 19-02-2021

Voor BCC gekozen omdat in onze woonplaats een vestiging is en nu met de corona regels we de middenstand willen steunen.
Snelle levering.

Beste Jacolien,

Marieke 19-02-2021

Wij hebben gekozen voor deze shop omdat jullie lage prijzen hebben en omdat het vertrouwd voelde.

Beste Marieke,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Joop Stuij 19-02-2021

Ze hadden het goede type koel vries combinatie en voor een redelijke prijs en ze hebben hem mooi geinstaleerd

Beste Joop Stuij,

Bedankt voor jouw review over onze installatieservice.

J van den Hout 19-02-2021

keurig geholpen door de BCC medewerkster, inclusief helder eerlijk advies. Uitstekend gedaan.

Beste J van den Hout,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkster.

Ton Hendriksen 19-02-2021

De keuze voor BCC Deventer is vaker voor ons van toepassing, juist een winkel spreekt ons aan door het persoonlijke contact en advies.
Telefonisch vindt ik niet gemakkelijk via hoofdkantoor, maar via e mailtje sturen naar filiaal Deventer,
kreeg ik direct een telefoontje, waardoor ik informatie kon inwinnen.
Prima geholpen, goed advies.
Helaas door corona maatregelen, kon ik geen apparaat live zien, alleen op de side, een beeldscherm beoordelen van een tv is dan niet mogelijk.
Op de gok een keuze kunnen maken, echter na bezorging en installatie dik tevreden over BCC service en levering.
Tip: De verkoper kan opgenomen filmpjes maken in de winkel van het aanbod in prijs / soort en vookeur naar klant versturen per mail / app, en daarmee het verschil kunnen laten zien, waardoor gemakkelijker een keuze gemaakt kan worden.( zeker in corona tijd als de winkel gesloten is)

Beste Ton Hendriksen,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal in Deventer.

yoke 19-02-2021

Een snelle en goede service , mijn tablet werkt perfeckt , ben er blij mee toppie

Beste yoke,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

JEDJ 19-02-2021

Voor een klein huis was ik op zoek naar een kleine wasmachine. De informatie op de website was duidelijk en een bestelling was makkelijk geplaatst. Twee dagen later stond hij - aangesloten en wel - op zijn plekje! Erg tevreden over de service

Beste JEDJ,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze duidelijke website.

Henk mettler 19-02-2021

Gewedige site,komen wel de afspraak na medewerkers die was en droogmachine afleverde doen niet moeilijk,nemen zonder woorden oude spullen weer mee ik kan ze alleen maar alle lof toekennen wanneer ik weer iets van deze aard nodig mocht hebben zijn ze zeker de eerste die benaderd worden,meer dan 100% tevreden hiermee.

Beste Henk mettler,

Bedankt voor jouw review over onze website en de service van onze bezorgers.

Natasja 19-02-2021

Super service en meteen alles geregeld in deze rare tijd.
In alles meegedacht

Beste Natasja,

Bedankt voor jouw review over onze services.