Blij 17-11-2020

Snelle goede service, van te voren gebeld dat ze eraan kwamen en super vriendelijke, hulpvaardige bezorgers.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en hulpvaardige bezorgers.

BBC 17-11-2020

Duidelijk, Goede omschrijving en snel geleverd.
Eenvoudig om de bestelling te plaatsen en verloop van de order is top.

Beste,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak en snelle levering.

A Brok 17-11-2020

Top service bij BCC Sittard.
Na aankoop van een televisie bleek dat deze thuis niet met Android compatible was (apps zoals kijk en rtlxl niet te downloaden/instaleren)
Zonder problemen kunnen omruilen voor een andere televisie.hierbij met goede hulp van de medewerker een (van de weinige) met Android compatible televisie kunnen aanschaffen.

Beste A Brok,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sittard.

Nousch 17-11-2020

Top behandeld! Toch de korting gekregen die in t weekend stond aangeboden. Leuke verkoopster. Eerlijkheid dient de mens!!

Beste Nousch,

Mariann 17-11-2020

Inmiddels binnen korte tijd een tweede bestelling gedaan bij BCC. Deze keer een Samsung monitor.

Net als bij de levering van mijn laptop, werd de monitor op zeer korte termijn geleverd. In de avond ervoor besteld, de dag erop geleverd.

In korte tijd mijn tweede goede ervaring, waarbij de website goed werkt, de voorraadstatus betrouwbaar is, en de prijs van het artikel scherp! Dat maakt dat ik de volgende keer bij een aanschaf, eerst weer kijk of BCC het ook heeft!

Beste Mariann,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website en de snelle leveringen.

BCC 17-11-2020

Vriendelijk personeel. Gepaste afstand . Duidelijke uitleg .
Snelle levering
Fijne winkel en betrouwbaar

Beste,

Bedankt voor jouw review.

Elly 17-11-2020

Overzichtelijke site, snelle afhandeling van de orders en een klantenservice die snel en efficiënt omgaat met de klant. BCC maakt haar beloftes waar.

Beste Elly,

Bedankt voor jouw review over onze website en services.

Tim 17-11-2020

Vrijdag avond 13/11 stopt onze Samsung combi magnetron ermee. Snel bij BCC online een nieuwe besteld, tijdvak bezorging zaterdag 14/11 tussen 11-15....Top! Mooi op tijd om samen met de kids nog pepernoten en speculaas te bakken voor de intocht van de Sint. Echter....wordt uiteindelijk pas maandag bezorgd. " Sorry maar DHL is vertraagd zegt BCC"....sorry? Beloof dan geen next day delivery! Bij aanschaf online tevens de optie gekozen om de defecte combi magnetron mee retour te geven....DHL chauffeur " weet hier niks van" en dus gaat hier niet mee akkoord...heel erg jammer deze "service". Niet doen wat er beloofd wordt....erg jammer. Snap dat het nu door Covid drukker is bij pakketbezorgers maar beloof dan geen next day delivery op je website. Dan was ik net zo lief naar de BCC winkel gereden om hem zelf te halen.

Beste Tim,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden door de vertraging en bij levering van het pakket. De oude magnetron kunnen we alsnog laten ophalen. Kun je ons het ordernummer doorgeven? We komen graag met je in contact.

wjas 17-11-2020

BCC is mijn favoriete zaak omdat je met kennis van zaken en behulpzaamheid geholpen wordt.

Beste wjas,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp in onze winkel.

Rudi 17-11-2020

Online besteld en gekozen voor afhalen in de winkel, is wel fijn als je ergens heen kan mocht er iets mee mis zijn.
Site duidelijk en goede product omschrijving, goede service in winkel en netjes geholpen met het in de auto tillen.

Beste Rudi,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de services in onze winkel.

tve 17-11-2020

Ik heb het afgelopen jaar al enkele apparaten bij Bcc Arnhem gekocht. Ik kom er steeds terug vanwege de vriendelijke en deskundige bediening door het personeel. Vooral prettig is de uitleg, het aanbieden van mogelijke alternatieven zonder opdringerig te worden. Wel jammer dat BCC de laagste prijsgarantie eraf gedaan heeft.

Beste tve,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Arnhem.

vissie 17-11-2020

ik was opzoek naar een oplossing voor het thuiswerken en zocht een laptop die aan alle vereisten voldeed. Echter nadat de keuze was gevallen op een laptop was de nasleep een beetje vervelend, Of ik met Essent wilde praten, of ik nog Norton wil of nog een muis en toetsenboord e.d. (ik snap dat er nog geprobeerd kan worden bijverkopen te doen), maar de manier hoe het overkwam is niet geslaagd.

Beste vissie,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Bella_en_Hellas 16-11-2020

Site is duidelijk en alles goed beschreven.
Bestelproces is simpel en helder.
Snelle levering!

Beste Bella_en_Hellas,

Bedankt voor jullie review over onze duidelijke website.

dorstdane 16-11-2020

Zoals als al meerdere jaren super en deskundig en correct geholpen.
In de winkel kan je alles vragen wat het beste voor jouw is.
Een goede en stille stofzuiger gekocht en daar gaan we stilletjes mee zuigen!

Beste dorstdane,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige en vriendelijke service.

Bart 16-11-2020

TV online besteld en stond een half uur later al klaar!
Werd netjes tot aan de auto gebracht en geholpen om in de achterbak te tillen
Het was wel erg druk in de winkel (er leek geen controle op de hoeveelheid klanten) en de winkelmedewerkers droegen lang niet allemaal mondkapjes

Beste Bart,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Barry Schreurs 16-11-2020

Ik werd zeer goed geholpen door de dame bij BCC Hoorn. Eerste indruk was top!
Afspraak gemaakt om vandaag in de middag te komen leveren ivm werk. Ook dat werd prima uitgevoerd. De jongens bij levering waren snel en adequaat.
Installatie apart betalen vond ik voor een dergelijk aankoop bedrag/product overbodig. Stop je dit erbij als service dan was dit een 10 geweest. Ook omdat ik andere leveranciers heb gezien die dit wel doen. Iets minder marge, (40 euro), maar wel de kers op de taart! Verder prima, ik zou jullie zeker aanraden!

Beste Barry Schreurs,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoorn.

NPG 16-11-2020

Zeer gebruiksvriendelijke site. Eenvoudig om je keuzes te filteren en je aankoop af te handelen.
Veel waarde voor je geld en je aankoop wordt snel geleverd. Goede communicatie over het levermoment.

Een aanrader!!!

Beste NPG,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

Hans den Dekker 16-11-2020

Via internet besteld en betaald, in dd winkel zeer professioneel onthaald. Snel en vriendelijk geholpen en voor een interessante prijs. Na een vorige zeer klantgerichte ervaring met een aankoop , was de terugkomst in de winkel/ webshop een natuurlijke afweging. Compliment de klant is content.

Beste Hans den Dekker,

N.Crijns 16-11-2020

De levering was super,en debediening en klantgerichte uitleg was ook super .Ook deze site is prima.

Beste N.Crijns,

E.Clermonts 16-11-2020

Het personeel in deze winkel zeer klantvriendelijk en behulpzaam. De voorlichting over het aanbod is zeer neutraal.
Zelfs een bijzonder bezorgmoment is geen probleem. Ook de bezorgers zijn zeer behulpzaam. Deze ervaring heb ik al vaker gehad. Daarom zal ik niet snel naar een andere winkel gaan.

Beste E.Clermonts,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke hulp van onze winkelmedewerkers en onze bezorgers.

RCL 16-11-2020

Gebruiksvriendelijk met goede informatie over het product, welke eigenschappen helder worden beschreven.

Beste RCL,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Djurda 16-11-2020

Was vandaag op zoek naar een luidspeaker. Eerst bij Mediamarkt binnen gelopen. Maar naar het scheen was daar slecht één persoon aanwezig om klanten te woord te staan. Misschien veel medewerkers ziek? Na een lange wachttijd de moed opgegeven en bij BCC binnen gelopen. Daar stonden diverse speakers aangesloten zodat ik op mijn gemak kon vergelijken. Omdat ik een vraag had een verkoper erbij gehaald, die gelijk beschikbaar was. Goede voorlichting gehad, prettig geholpen en daarna blij met mijn aankoop naar huis. Heel tevreden met mijn Bose REVOLVEPLUSBLK230V

Beste Djurda,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Eran 16-11-2020

The sales team is knowledgeable and will give you good advice. They will tell you the pros and cons of each product.

Dear Eran,

Thank you for your review about our sales team.

Kind regards,

Trust 16-11-2020

Ondanks dat ik in mijn hoofd had wat ik wilde kopen werd ik zo goed uitgehoord wat ik nodig had dat ik met een goedkopere maar betere aankoop de winkel uit liep. En uiteraard met een goed gevoel.
Verkoper heel hartelijk dank.

Beste Trust,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Irene 16-11-2020

Heel goed geholpen top winkel Goede verkoper raad het iedereen daar te kopen goede service

Beste Irene,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Wouter H. 16-11-2020

Ik koop regelmatig iets bij BCC, omdat de winkel relatief voordelig is, dichtbij (Zoeterwoude) om te bezoeken en (in deze Corona-tijd) via Internet.
De levering was meteen de volgende dag, zoals beloofd. Hiermee is mijn belangrijkste kwaliteitsoordeel gegeven. BCC levert zoals beloofd!

Beste Wouter H.,

Bedankt voor jouw review over onze services en snelle levering.

Pw 16-11-2020

BCC Oss is een overzichtelijke winkel en is makkelijk bereikbaar. De verkoper neemt alle tijd voor je en geeft je een eerlijk advies.

Beste Pw,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oss.

Jack 16-11-2020

Nette, overzichtelijke winkel met deskundig personeel. Vlotte thuisbezorging.

Beste Jack,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en deskundige medewerkers.

Bentvelzen 16-11-2020

In de shop:
Correct,vriendelijk en antwoord gekregen op al mijn vragen.

3 zaken geweest deze chop BCC kreeg mijn voorkeur om bovenstaande.

Bezorging op de afgesproken tijd en installatie netjes gedaan.

Beste Bentvelzen,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service in onze winkel.

Martin 16-11-2020

Wij kopen redelijk veel bij BCC in Sliedrecht. Het personeel is zeer vriendelijk, hulpvaardig en deskundig. Niets is te veel.
De winkel zelf is ruim, overzichtelijk en het assortiment is enorm. De prijsstelling is goed.

Beste Martin,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sliedrecht.

G.hoogland 16-11-2020

Goed geholpen en een prime service moet de kenwood keukenmachine nog uitproberen
Ik heb hem net gekocht
Maar daar heb ik wel vertrouwen in ben vaker in die winkel geweest

Beste G.hoogland,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel. Veel plezier met de keukenmachine.

H van der Leeden 16-11-2020

Toegankelijk; overzichtelijk; ruimtelijk; klantvriendelijk ! Deskundige uitleg over het beoogde apparaat.

Beste H van der Leeden,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

PW 16-11-2020

128 GB IPad besteld kleur goud, 32 GB zwart geleverd gekregen! Bestelde IPad nergens meer op voorraad, lekker dan. Moet ik zelf veel moeite gaan doen om het apparaat dat ik al betaald heb alsnog te krijgen. Helemaal waardeloos.

Beste PW,

Bedankt voor jouw review. Excuses dat er een verkeerd model is geleverd. We willen hier graag meer over te weten komen. Kun je het ordernummer doorgeven?

Yolanda Thijssen Sleurink 16-11-2020

We zijn dik tevreden met de manier van bestellen. Voor Corona gingen we naar BCC in Helmond. We zijn altijd kei goed geholpen. YYY dus online besteld. Het was duidelijk. En snel. Net als de levering. Zaterdag de wasmachine besteld maandag al in huis. Ook de bezorgers hebben enorm hun best gedaan. In de oude zat nog een zwaar beton blok in. Arme mannen maar zij bleven heel Vriendelijk en Correct. Uiteraard blijven wij bij BCC BESTELLEN OF SHOPPEN. Een dikke 10 👍💐

Beste Yolanda Thijssen Sleurink,

Bedankt voor jouw review over ons het bestelgemak via onze webshop.

H Koops 16-11-2020

Goede uitgebreide webshop. Help chat werk ook prima. levering zoals afgesproken.

Beste H Koops,

Bedankt voor jouw review over onze webshop.

Sjors 16-11-2020

Regelmatig producten aangeschaft via BCC. Altijd een snelle levering van het product, duidelijke product omschrijving.
Fijne winkel met goede service!

Beste Sjors,

Yasmina 16-11-2020

Levering was top en super snel. Ook nog eens gratis verzwndkosten wat fijn is meegenomen. Ik zou bcc zeker aanraden!

Beste Yasmina,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Beste Yasmina,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

goede prijs kwaliteit verhouding 16-11-2020

wij komen al jaren bij BCC in Bergen op Zoom. Een fijne winkel, ruim van opzet en goede service en vriendelijk en behulpzaam personeel. Verder prijs en kwaliteit verhouding is goed.

Beste,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.

Jur 16-11-2020

Vorig jaar een nieuwe TV gekocht bij BCC Barenrecht. Toen echt geweldig goed, netjes, deskundig en geduldig geholpen. Daarom nu een Blue Tooth head set aangeschaft weer bij BCC. Ook nu weer uiterst vriendelijk, goed en deskundig geholpen. Deze winkel heeft voor mij toegevoegde waarde en geeft me als leek het gevoel van vertrouwen. Dat is voor mij erg belangrijk.

Beste Jur,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

D.C. de Jongh 16-11-2020

Tijdens bezorging waren de bezorgers vergeten om de (‘oude’) trillersdempers onder de nieuwe Miele wasmachine te plaatsen en brak het (‘oude’) tussenstuk wat tussen Miele en wasdroger zat.
Na één telefoontje was het geregeld: nieuw tussenstuk op kosten van BCC, als service bezorgkosten teruggestort & een nieuwe afspraak om trillersdempers te plaatsen en het nieuwe tussenstuk.
‘Een warme douche’ voor de BCC, perfect & snel opgelost!

Beste D.C. de Jongh,

Bedankt voor jouw review over onze oplossingsgerichte service.

Marcel 16-11-2020

Deze week een product besteld via de webshop van BCC. Het is een overzichtelijk site met goede informatie. Het bestellen ging makkelijk en snel. Het product was snel geleverd en het mooie van alles was......ze waren nog het goedkoopste ook!!

Beste Marcel,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze webshop.

Karin vd Ruit 16-11-2020

1e aankoop ooit bij BCC. Eerst aangemeld als nieuwe klant. Goede navigatie op de webshop, makkelijk te vinden wat je nodig hebt. Op de website ruime keuze macbooks met duidelijke omschrijving. Zeer veel informatie over de mogelijkheden met dit type macbook. Je "gooit" je product in het winkelmandje en het afrekenproces gaat ook heel eenvoudig, zelfs met Ippies sparen. Wonderlijk dat er 200 euro prijsverschil zit in hetzelfde Macbook bij de concurrent van BCC. Uiteraard kozen wij voor BCC, vanwege de lagere prijs. De volgende dag hadden wij het Macbook al in huis. Top service. Kan alleen maar 100% positief zijn . Garantiebewijs kregen we nog nagezonden per e-mail. Hier zit een zeer tevreden, blije klant!

Beste Karin vd Ruit,

Bedankt voor jouw uitgebreide review over onze duidelijke en gebruiksvriendelijke website. Veel plezier met de aankoop!

Lucloudness 16-11-2020

Duidelijke webshop, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
Daarnaast snelle levering en kwaliteit van levering was uitstekend.

Beste Lucloudness,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke webshop en snelle levering.

Peterko 16-11-2020

Na tig keren bellen de wasdroger nog niet geleverd.
Uiteindelijk een andere (duurdere) wasdroger moeten kiezen die weg geleverd kon worden.
BCC wilde niets doen aan de prijs of enige tegemoetkomening. Laatste keer dat ik daar iets gekocht heb

Beste Peterko,

Bedankt voor jouw review. Wat een vervelende situatie, excuses. We komen graag met je in contact. Kun je het ordernummer doorgeven?

Jan Willem de Jong 16-11-2020

Prima zaak. Goede info gekregen over de tv die ik wilde kopen. Was een duidelijk verhaal en de keuze was snel gemaakt.

Beste Jan Willem de Jong,

Bedankt voor jouw review over de service bij aankoop van de TV. Veel plezier met de aankoop!

Igor 16-11-2020

Ben niet tevreden over de levering. Op de website staat duidelijk dat een basisbestelling tot over de voordeur gaat bij een appartementencomplex, met een heel mooi voorbeeld. Bij mij werd die dus enkel tot beneden geleverd. Ik bestel hier nooit meer.

Beste Igor,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. We komen graag met je in contact. Kun je het ordernummer doorgeven?

Joost 16-11-2020

Ik koop al lang bij BCC omdat ik er altijd goed en deskundig geholpen word. De winkel is goed bereikbaar met voldoende parkeergelegenheid. Bestellingen worden vlot geleverd en de prijzen zijn betaalbaar. Eventuele garantie gevallen worden snel opgelost. Laatst ging ineens het alarm af omdat ik wilde kijken of een scheerapparaat nog voorradig was onder in de vitrine kast die dus op slot zat. :/ Niks aan de hand, komen gewoon rustig kijken om het alarm weer af te zetten en me te helpen met de aankoop. Heel relaxed allemaal.

Beste Joost,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

w.heddema 16-11-2020

geweldig bedrijf en fijn geholpen en goede uitleg en service en dat weet ik uit ervaring al jaren klant minimaal 20 jaar.

Beste w.heddema,

Bedankt voor jouw review. Wat leuk dat je al zo lang een van onze vast klanten bent! Graag weer tot ziens!

Hans 16-11-2020

Aanschaf van een Bosch warmtepompdroger WTR83V02NL. Zeer tevreden over de wasdroger. Totaal ontevreden over de geleverde service bij aflevering.
Om gelijk helemaal klaar te zijn hadden we de EUR 19,95 installatie service meegenomen bij de bestelling. Helaas viel dat dus erg tegen. Nadat de bezorgers vertrokken waren zag ik dat er nog steeds een hele rand van een of ander plak plastic rond de bovenkant van de droger zat, de droger stond te wiebelen en stond ook scheef/niet waterpas. Het laatste was goed te zien aangezien de wasmachine er pal naast staat.
Uiteindelijk dus zelf nog bezig geweest om de wasdroger op de juiste manier te installeren.
Dit alles gemeld aan BCC klantenservice, duidelijk gemaakt wat er aan de hand was en aangegeven dat zo'n beetje alles wat in het installatie pakket zit niet gedaan was. leek mijn niet meer dan vanzelfsprekend dat de installatie kosten geretouneerd zouden worden. Het gaat niet om het kleine bedrag van 19,95 maar meer om het principe ..... dit was niet de volledige service die je kan verwachten van een bedrijf als BCC.
Helaas, BCC dacht er anders over, 10 Euro retour vonden ze meer dan genoeg aangezien een deel van de installatie service wel gedaan was (het naar boven dragen van de machine). Verder werd er eigenlijk niets gezegd over het volledig verkeerd neerzetten van de machine. Toch best belangrijk dat een wasdroger stabiel en recht staat.

Naar mijn idee dus slechte serivce, op deze manier laat je een klant niet tevreden achter.
Na verschillende emails heen en weer maakt BCC zich daar dus niet heel druk over.

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. We willen dit graag verder uitzoeken. Kun je ons het ordernummer doorgeven?

Hans Rens 16-11-2020

Super goed geholpen in Bergen op Zoom door Paul voor de Bosehomespeaker en ook door Daniel voor de warmtepompdroger.
Het is een rib uit ons lijf, haha, maar we hebben er een goed gevoel bij . BCC voelt voor ons vertrouwd!!

Beste Hans Rens,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Bergen op Zoom.