klazien 22-11-2020

heb al vaak spullen bij bcc gekocht en tevreden daarmee,,,als ik iets wil hebben kijk ik altijd eerst op de vcc site

Beste klazien,

Smit 22-11-2020

deskundig en vriendelijk behandeld in de winkel.
Snelle levertijd. Zaterdag besteld in de winkel dinsdagochtend in huis

Enige opmerking; Er is door de verkoper niet gemeld dat de oude wasmachine, al ontkoppeld en leeggepompt klaar moet staan. Anders neemt de bezorgdienst deze niet mee.
Gelukkig na een belletje met klanten services is de oude wasmachine alsnog de volgende dag opgehaald.

Beste Smit,

J. M. G van de Water 22-11-2020

Goede uitleg van producten
Zeer Goede service. Had de tv kapot was niet meer te repareren. Gelukkig had ik er 3jaar extra garantie bij genomen.
Kreeg toen zonder verder vragen of wat dan ook. Een splinter nieuwe tv in de prijsklasse van mijn oude tv mee. Terwijl mijn oude tv al bijna 5jaar oud was.
Dat noem ik pas service!!!
Dus neem er maar extra garantie bij, dit zou ik zeker doen.

Beste J. M. G van de Water,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Joma 22-11-2020

leuke winkel kundig personeel product direct mee kunnen nemen.
Goede uitleg over de verschillende producten van ring.
Het betreft de videodeurbel van ring.

Beste Joma,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerkers.

Renata 22-11-2020

De prijs was zeer aantrekkelijk. Goede reviews en de bezorging ging uitstekend. Aardige bezorgers en netjes over de drempel. Ik ben heel erg tevreden over BCC.

Beste Renata,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

H. Witteman 22-11-2020

Snel en goede levering! Je wordt op de hoogte gehouden vanaf het moment van aankoop tot aan de levering aan huis en op meerdere momenten. Heel erg prettig, het geeft vertrouwen, rust en overzicht. Ook de afhandeling zoals facturen per mail. Efficiënt en direct!

Beste H. Witteman,

Bedankt voor jouw review over de levering.

Ronald 22-11-2020

Bestelling gedaan online en binnen 14 uur in huis; Geweldig toch, ga zo door 👍👍

Beste Ronald,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Martijn 22-11-2020

De shop is prima alleen gebruiken jullie een waardeloze vervoerder (DHL) je wordt gek gemaild dat het pakket onderweg is maar vervolgens loopt de zending 2 dagen vertraging op waar je vervolgens niets van hoort. Mail dan ook dat de zending vertraagd is.
Al met al twee dagen later geleverd dan beloofd maar zat geen haast op dus uiteindelijk geen probleem maar neem dit wel mee in jullie informatie voorziening richting de klant.

Beste Martijn,

anne 22-11-2020

vriendelijk en goed geholpen voor de aanschaf vaan een stofzuiger In de winkel er is ook genoeg keuze aanwezig.

Beste anne,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service in onze winkel.

Ruud 22-11-2020

Netjes geholpen! Tv was in een ander filiaal niet op voorraad dus hier achter gehouden en ook geholpen met inladen: vriendelijk & deskundig advies.

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkels.

R.N. 21-11-2020

De Online bestelde wasmachine had transportschade. Even naar de winkel in Breda gegaan. Meteen actie, meteen regelen en een paar dagen later werd het omgeruild, keurig op zijn plek gezet, aangesloten en zelfs het eerste reinigingsprogramma gestart! Hulde! Service met hoofdletters,

Beste R.N.,

Monique 21-11-2020

Als wij iets elektronisch kopen komen we altijd hier.
We worden hier heel goed geholpen en bij vragen krijgen we heel goed uitleg.

Beste Monique,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige service.

Kees 21-11-2020

Website zeer gebruikersvriendelijk en supersnelle levering. Ik had mijn nieuwe telefoon de andere dag al in huis.

Beste Kees,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en de snelle levering.

Fred Vester 21-11-2020

Altijd een goede begeleiding bij een aankoop van goedkoop tot een duur produkt

Beste Fred Vester,

Airpods 21-11-2020

Ik heb Airpods gekocht bij deze winkel, ze zijn zo goed en mooi.
Dankjulliewel hiervoor.

Beste,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de airpods!

J smit 21-11-2020

Alles te vinden, goede service, goede uitleg over het product ( je hebt bijna de gebruiksaanwijzing niet meer nodig ) fijne winkel !

Beste J smit,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

peter 21-11-2020

goed personeel vriendelijk en correct en veel verstand van het product dat je wil kopen ook aandacht voor bijkomende zaken waar je zelf niet aan denkt maar wel rekening mee moet houden

Beste peter,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Klein 21-11-2020

Vriendelijk en behulpzaam personeel, geven een eerlijk advies. Met de komst van de Black Friday actie over 14 dagen zou mijn aankoop wellicht goedkoper worden. Door mijn aankoop alvast te reserveren en twee dagen te wachten met betalen had ik mijn product uiteindelijk een stuk goedkoper.

Beste Klein,

henk 21-11-2020

prima winkel waar echt de tijd voor je wordt genomen, en van goed advies wordt voorzien eker aan te raden.

Beste henk,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Ben T 21-11-2020

Al meerdere producten bij BCC gekocht en altijd vriendelijk en met productkennis geholpen. Nu de stofzuiger die het begeeft en u raad het, een nieuwe gekocht bij BCC.

Beste Ben T,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige service.

Ollie 21-11-2020

Very quick service, they call in advance of delivery and give a working link to track the delivery truck. Very punctual and their customer service is helpful.

Will be going back to them for future purchases.

Dear Ollie,

Thank you for your review about our services.

Kind regards,

John 21-11-2020

Koelkast aangeschaft voor een nette prijs. In de orderbevestiging stond dat we de avond ervoor een bericht zouden krijgen met informatie over de levering . De avond ervoor kregen we inderdaad een berichtje en de koelkast werd keurig op het afgesproken tijdstip afgeleverd.

Beste John,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Kees 21-11-2020

Vandaag een printer gekocht bij BCC Den Bosch. Besteld via internet en half uur later kon ik em al ophalen. Gelijk een dolce gusto gekocht. Super goed te woord gestaan door het winkelpersoneel en zelfs mijn spullen naar de auto gebracht. Wat wil je nog meer. Een dikke 10 .

Gr. Kees

Beste Kees,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Bosch.

Geert 21-11-2020

Deskundig personeel. Duidelijke uitleg. Handig dat je hier je VVV bonnen kunt gebruiken bovenop een andere aanbieding!

Beste Geert,

Bedankt voor jouw review over onze services en deskundige medewerkers.

L. Kersten 21-11-2020

Zeer goed geholpen door medewerker bij aanschaf van telefoon en bijproducten.

Beste L. Kersten,

M 21-11-2020

Wij werden fijn en prettig geholpen! Konden al onze vragen kwijt en de verkoper had verstand van zaken! Top!!

Beste M,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerker.

Anja 21-11-2020

BCC is een grote concern maar met de instelling van en lokaal onderneming, altijd bereid om te helpen en uit te leggen en als je er niet uitkomt dan gaan zij met je zitten om de zaken op te lossen!

Beste Anja,

Jeffrey Smith 21-11-2020

Op hun website naar het product gezocht. En de review gelezen waardoor ik een goed besluit kon nemen welke ik zou kiezen.
Heel duidelijk website.
Gelijk in de desbetreffende winkel gehaald waar het op voorraad was
Top

Beste Jeffrey Smith,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

O.M. Hooi 21-11-2020

Wij hebben vandaag Ring videodeurbel aangeschaft, heel blij mee, medewerker Ton in Alkmaar is zeer vriendelijk, en richt alle aandacht aan klant, hij een super goeie verkoper, weet veel over alles wat we vragen, hij heeft ook geduld, echt top!!! hij leg alles deskundig uit. Ton ga zo door! Petje af. Duim om hoog.wij gingen weer met grote glimlach naar huis met onze aankoop. Altijd als we gaan naar BCC in Alkmaar wij zijn tevreden...Wij komen bij jou terug Ton,tot snel!

Beste O.M. Hooi,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Alkmaar.

Johnny 21-11-2020

Vriendelijk personeel,goede uitleg en snelle afhandeling.binnen een dag bezorgd.

Beste Johnny,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Kees Tramper 21-11-2020

Het is een prima winkel en prima vriendelijk personeel wat je zelfs bij naam kent als vaste klant.

Beste Kees Tramper,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Hans 21-11-2020

zeer vriendelijke en deskundige service in de vestiging van BCC in Terneuzen

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Terneuzen.

Sjoerd 21-11-2020

Na een paar weken geleden een AEG wasmachine te hebben gekocht bij BCC in Leidschendam, vandaag daar een Nespresso Creatista Uno gekocht.
En ..... weet als de vorige keer, uitstekend geholpen door Brenda! Aanrader dus!

Beste Sjoerd,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Leidschendam.

Bram Nieuwenhuis 21-11-2020

Super service; personeel luisterde goed en denkt echt met je mee. In alle rust informatie gehad voor de aankoop van een nieuwe was-droog-combinatie. Bij deze winkel koop ik graag mijn electrische apparatuur omdat er veel ervaring bij het personeel aanwezig is en ik ze vertrouw!

Beste Bram Nieuwenhuis,

Bedankt voor jouw review over onze ervaren medewerkers.

Monique 21-11-2020

Online hebben we een airfryer besteld. Deze kon niet bezorgd worden maar moesten we ophalen in Leeuwarden. Daar aangekomen bleek het om een showmodel te gaan met lichte beschadigingen. Uiteindelijk kreeg ik 10 procent korting en de garantie dat hij verder helemaal goed zou zijn. Thuis gekomen blijkt de bakplaat ter waarde van 40 euro te ontbreken. Ik heb nu al meerdere keren gebeld met BCC Amsterdam, want van Leeuwarden krijg ik geen nummer. Hun reactie is: dat moet de winkel oplossen dus ze bellen u terug - ik heb ze net geprobeerd te bellen maar ze nemen niet op - ik kan nu alleen nog een mail sturen met het verzoek u terug te bellen in hoofdletters.
De klantenservice lost dit probleem niet op door bv een bakplaat te sturen of om geld terug te geven zodat ik er zelf één kan kopen, nee ik moet wachten tot de winkel mij eens gaat bellen.
Ik zal vanaf nu meerdere keren per dag gaan bellen tot er eindelijk een oplossing komt.

Beste Monique,

Bedankt voor jouw review. Dit is niet de service die je van ons zou mogen verwachten. Excuses voor het ongemak. Kun je het ordernummer doorgeven?

Ben en anny Heijblom 21-11-2020

Bij bccin breda een stapelkit gekocht voor op de wasmachine wij kommen vaak bij bcc breda .
Het personeel staat je vriendelijk te woord en geven altijd een goed en personelijk advies .
En als je ergens een probleem me heb zoeken ze altijd naar een passende oplossing
Ik beveel deze winkel dan ook warm aan.

Beste Ben en anny Heijblom,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

Mieke vaatwasser BCC 21-11-2020

We werden heel fijn geholpen en kregen goed advies in de winkel. Ook de installateurs waren super netjes en vriendelijk. Perfecte service en een fijne vaatwasser.

Beste Mieke,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel en door onze bezorgers.

M. Verbeek 21-11-2020

BCC Zoeterwoude vandaag bezocht om een cadeau voor mijn zoon te kopen. Aangewezen wat ik graag wilde hebben, complimentje gekregen voor de keuze en geen verkoopgezeur. Daar word ik blij van.

Beste M. Verbeek,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zoeterwoude.

Fam Kole 21-11-2020

Prettige winkel met deskundig personeel ,wij worden altijd super goed geholpen en goed geïnformeerd Nu een zochten we een koel/ vries combinatie en samen met de verkoper alle voor en nadelen bekeken en zo een goede keuze kunnen maken Top zaak

Beste Fam Kole,

Bedankt voor jullie review over onze winkel en deskundige medewerkers.

Lorenzo Schipper 21-11-2020

Ik ben heel fijn geholpen met mijn aankoop van een laptop oplader van het merk asus. Het is een universeel oplader en gij werkt perfect.
De medewerker die mij hielp was heel netjes en behulpzaam, en heeft ook meteen de juiste oplaad stekker erop gezet, kortom perfect!!!

Beste Lorenzo Schipper,

Bedankt voor jouw review over de hulp van onze medewerker.

Henk 21-11-2020

Was een probleem met het leveren van een vaatwasser op de afgesproken datum. Zijn naar Zoeterwoude gereden en de verkoper die ons geholpen had was gelukkig aanwezig en heeft een prime oplossing geboden met wel een andere vaatwasser, maar wel een dag later geleverd en geinstalleerd. We zijn zeer tevreden over de geboden oplossig. Prima service.

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zoeterwoude.

R Olthof 21-11-2020

Op donderdag een nieuwe wasmachine uitgezocht op de site van BCC, op zaterdag geleverd. Meerder opties waren mogelijk. De site is overzichtelijk, omschrijving en review over de wasmachine in één overzicht. Eerlijke prijzen, vergeleken met andere aanbieders. Verschillende betaalmogelijkheden die duidelijk zijn aangegeven. Overall duidelijke site en makkelijk bestelproces. Leuke BlackFriday korting. Tijd van bezorging wordt avond van te voren doorgegeven via mail én sms. Blok van 2 uur, absoluut acceptabel! Niet een hele dag in afwachting van komst maar keurige aanduiding. Bezorgers, 2 jonge mannen, waren uiterst vriendelijk. Bezorging ging vlot en netjes werd de machine afgeleverd in de bijkeuken. Puntje van kritiek, de bezorgbon en factuur werd direct over de mail gestuurd met een akkoord van koper (paraaf van bezorger) waarbij ik akkoord gegaan zou zijn met “geen beschadigingen “. Weet niet of ik in mijn recht zou staan wanneer blijkt dat apparaat beschadigd is na uitpakken en het niet mijn paraaf is maar die van de bezorger? Gezien de Corona situatie begrijp ik dat contact momenten minimaal worden gehouden maar een bon laten aftekenen door de klant lijkt mij wel wenselijk. Omdat ik niet had gekozen voor aansluiting a € 19,95 is het drempelbezorging. De aansluitkosten is ook nog puntje van kritiek, con-collega’s sluiten vaak aan, uit service zonder kosten. Het heeft mij overigens geen enkele moeite gekost de machine zelf aan te sluiten, dat terzijde. Vanwege mijn twee “puntjes van kritiek” een welverdiende 8.

Beste R Olthof,

Peter 21-11-2020

Fijne shop om te winkelen ruime keuze en prijzen waar je niet van achterover slaat en de bezorging helemaal top en op afgesproken data en tijd

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over onze services en de levering.

Janneke 21-11-2020

Heel tevreden over de levering van mijn wasmachine! Netjes uitgepakt, op de plek gezet en aangesloten. Nette afhandeling en bezorgers en duidelijke communicatie over wanneer de wasmachine geleverd zou worden. Top!

Beste Janneke,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Kees 21-11-2020

Simpele bestelprocedure en pijlsnelle levering. ´S-avonds om kwart voor 12 besteld en de andere dag had ik mijn bestelling al binnen. Goed, hoor.

Beste Kees,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak en de snelle levering.

Ben Geurts 21-11-2020

Ik ben al jaren lang klant van BCC in Heerlen en word altijd goed geholpen. Tot nu toe is hun reclame slogan laagste prijs garantie en hoge service geen loze kreet gebleken. Gisteren heb ik een soundbar gekocht en hou de prijzen natuurlijk sterk in de gaten. Ik ben benieuwd of ze ook deze keer niet moeilijk gaan doen als ik ergens anders het zelfde product goedkoper zie en het prijsverschil terug betalen. Ik hoop dat ze dit serviceniveau kunnen volhouden dan blijf ik natuurlijk als klant terugkomen.

Beste Ben Geurts,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Heerlen.

D. Hund 21-11-2020

BCC gaf duidelijk aan hoeveel van een artikel op voorraad was. Verder heeft BCC *recente* modellen op voorraad en niet slechts overjarige modellen. Bestellen ging makkelijk en snel.
Het product was er de volgende dag. Top!

Beste D. Hund,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Steenhuis 21-11-2020

Prima overzichtelijke winkel.
Wij waren er voor de eerste keer.
Hebben jaren in Brabant gewoond.
Dus gingen wij altijd naar BCC den Bosch.
Maar ook in Sliedrecht is een prachtige zaak met heel goed en vriendelijk personeel.
Daar zien ze ons zeker weer terug

Beste Steenhuis,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Sliedrecht.

Kessels 21-11-2020

Wij zijn in de winkel geweest omdat we hier al vaker aankopen hebben gedaan. Worden altijd heel vriendelijk en professioneel geholpen. Veel keuze, wat ik heel prettig vind. En natuurlijk de laagste prijsgarantie is zeer aantrekkelijk. Kortom een aanrader !!

Beste Kessels,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke en professionele hulp in onze winkel.

Fam. Bakker 21-11-2020

We zijn al heel vele jaren klant bij BBC en zijn altijd perfect geholpen. Ook nu weer voor de aanschaf van een externe harde schijf.

Beste Fam. Bakker,

Bedankt voor jullie review. Graag weer tot een volgende keer!