Deze score is berekend op basis van 14825 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jadwiga Everts 19-11-2020

Ik heb daar al het een en ander gekocht zoals: tablet, printer, printerinkt en vandaag een scheerapparaat.

Ik kom, in de BCC Zeist, graag omdat de service altijd goed is ook al kom ik alleen met een vraag. Ze nemen de tijd en leggen mij het zonodig meerdere keren uit tot ik het begrijp.. Vandaag kwam ik met een scheerapparaat waarvan onderdelen kwijt waren geraakt. Meneer zocht op de computer of die onderdelen er waren, wat het kostte en of het het wachten op die onderdelen waard was.
Ik besloot zelf om een nieuwe aan te schaffen.

Beste Jadwiga Everts,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zeist.

Gerda Bonomo 19-11-2020

S,avonds besteld en de volgende dag geleverd. Nette communicatie via mail met Track en Tracé code. Prima verpakt. Kortom prima service

Beste Gerda Bonomo,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

HJ 19-11-2020

Waardeloze winkel. Bel je op omdat er een defect artikel word geleverd word je vervolgens 20 minuten in de wacht gezet verbinding verbroken niet teruggebeld en vervolgens krijg je te horen dat je het maar gewoon bij een dhl punt moet afleveren. En daar ben je dan een uur over aan het bellen. Had dat eerder gezegd. En ondertussen mailtjes binnen krijgen om te vragen naar een review. Dus bij deze!

Beste HJ,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. We komen hier graag meer over te weten. Kun je het ordernummer doorgeven?

HJ 20-11-2020

202011-00451111570

HJ 20-11-2020

202011-00451111570

Gerbrand 19-11-2020

BCC Middelburg is een mooie winkel met super-vriendelijk personeel. We werden uitvoerig en deskundig geïnformeerd naar aanleiding van onze vraag. De verkoper liet ons vrij in het maken van onze keuze. En de levering kon al tweedagen later plaatsvinden. Keurig op tijd werd het apparaat afgeleverd en keurig op zijn plek werd geïnstalleerd. Kortom: wij zijn super-tevreden over deze winkel!!

Beste Gerbrand,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Middelburg.

Leo 19-11-2020

Vandaag tablet gekocht bij bcc incl map. Erg goed geholpen in de winkel, duidelijke uitleg.

Beste Leo,

Bedankt voor jouw review.

Dries 19-11-2020

Een snelle, deskundige en aangename uitleg over de e-reader die ik wilde kopen. Kennis van zaken en zeer vriendelijk geholpen.

Beste Dries,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke en deskundige service van onze medewerker. Veel leesplezier!

Toon Aaltink 19-11-2020

shop is zeer helder en duidelijk genoeg keuze prima omschrijving van het artikel .De aflevering is keurig volgens afspraak verlopen aardige behulpzame mannen dik tevreden

Beste Toon Aaltink,

Bedankt voor jouw review over onze behulpzame bezorgers.

Franny 19-11-2020

Goede service. Snelle beoordeling van het product wat kapot is. En snelle terug levering. Klantvriendelijk en goede afhandeling.

Beste Franny,

Bedankt voor jouw review over onze services.

H. Stroek 19-11-2020

De site is overzichtelijk en zeer gebruiksvriendelijk. ook het bepalen van bezorgen etc. is heel gemakkelijk te regelen.

Beste H. Stroek,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website.

jjpriem 19-11-2020

we zijn goed geholpen keurige winkel we zijn blij met onze telefoon werkt prima zit zeer goed geluid in makkelijke aansluiting zo gepiept goed toestel voor ouderen

Beste jjpriem,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de telefoon.

frans verdijk 19-11-2020

bestelling ging moeizaam dit was iets met internet betalen ,daarna klantenservice gebeld keurig behandelt en duidelijk. naar de winkel leeuwarden betaling gedaan op woensdag11 november zou de aankoop geleverd worden, maar helaas weer gebeld iemand had de leveringsbon uit het systeem gehaald.
advies naar de winkel toe volgende dag gedaan en opgelost alleen, vandaag besteld morgen geleverd .
dat was niet het geval transactie datum 12 11 2020 aflevermoment 16 11 2020, dat staat op de website toch echt anders????
wel een serv polis(2)+3jrpremie!!

Beste frans verdijk,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Mats 19-11-2020

Ik was op de webshop om een PS5 te bemachtigen, dat is helaas niet gelukt. Wel kon ik prima de afstandsbediening bestellen en is die zonder problemen de volgende dag aangekomen. Ondanks alle drukte op de site is alles prima verlopen met deze bestelling!

Beste Mats,

Bedankt voor jouw review.

Hans 19-11-2020

Geen vraag te gek of moeite teveel voor de medewerkers van BCC van Utrecht-the Wall.
Nadat een paar weken geleden was afgesproken dat op 19 november mijn aangekochte wasmachine zou worden afgeleverd bij onze verhuizer in Putten op 18 november om 15.30 uur de stoute schoenen aangetrokken om aan the Wall te vragen of er de 19e ook nog een wasdroger bijgeleverd kon worden. Na enkele administratieve handelingen volgde er intensief overleg met het centrale magazijn en de distributie. Lang verhaal kort, op 19 november is geheel volgens afspraak de apparatuur afgeleverd. Ontzettend bedankt daarvoor!

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Utrecht The Wall.

erik 19-11-2020

netjes geholpen door eddy denkt mee belde zodra het artikel binnen was ga snel uitproberen

Beste erik,

A.vd Meer 19-11-2020

Heel fijn om in een winkel te zijn en prettig geholpen. Ook goede informatie gehad over ons aangekochte artikel.
Vriendelijk en klantgericht personeel.

Beste A.vd Meer,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel door onze vriendelijke medewerkers.

Kim 19-11-2020

Ben echt goed geholpen. Verkoper wist veel te vertellen. Zeer te spreken en blij met de wasdroger.

Beste Kim,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige medewerker. Veel plezier met de aankoop!

Stijn van Hoorn 19-11-2020

Online een duidelijke website waarop elk product goed staat beschreven. Verder een snelle levering en goede communicatie. Verder aardige medewerkers en duidelijke uitleg.

Beste Stijn van Hoorn,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en snelle levering.

Ronald 19-11-2020

Ik had een defect product en ben daarmee naar het BCC filiaal in Muiden gegaan. Ik werd gelijk goed en snel geholpen, ik kreeg uiteindelijk te horen dat mijn product niet gerepareerd kon worden en dat ik een terug kon komen naar het filiaal voor een oplossing. Ik ben er zsm naartoe gegaan en ik kon gelijk hetzelfde product meenemen zodat ik niet hoefde te wachten.
Ik ben zeer tevreden over de service van BCC.

Beste Ronald,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Muiden.

Fredywubbben 19-11-2020

Goede en vakkundige adviezen bij asnschaf van de tv in de winkel. Buitengewone service bij het afvoeren en levering. Van de Tv.

Beste Fredywubbben,

Bedankt voor jouw review over de services in de winkel als bij de bezorging.

Francis 19-11-2020

We werden keurig netjes behandeld bij bcc roosendaal
Konden netjes onbetasld parkeren recht voor de deur, ons artikel was helaas uitverkocht, we kregen na 2 dagen netjes een msiltje dat het artikel was gearriveerd, bcc iRoosendaal is wat mij betreft een keurige winkel waar je vlot en netjes wordt geholpen

Beste Francis,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Roosendaal.

Gino 19-11-2020

Via de webshop een Playstation 5 weten te bemachtigen en was natuurlijk erg druk maar toch geluk gehad..

Communicatie via Whatsapp ging netjes en snel,duidelijke uitleg over de verdere gang van zaken.

Bezorging via DHL is zoooooo veeeeel beter als Post.nl maar dat is algemeen bekend

Aftersale nog geen gebruik van gemaakt maar hoop daar ook geen gruik van hoeven te maken.

Beste Gino,

Bedankt voor jouw review en veel game plezier!

Marlies 19-11-2020

Deze winkel heeft een prima service! Prettige mensen. Ik werd snel en goed geholpen.

Beste Marlies,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerkers.

G Boele 19-11-2020

Word altijd correct en snel geholpen. Winkel goed berijkbaar. Uitgebreid assortiment.

Beste G Boele,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Ben 19-11-2020

Vriendelijke en kundige verkoper die ons geholpen heeft. Gaf goede uitleg over gebruik apparaat.

Beste Ben,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige verkoper.

henk 19-11-2020

zeer goede en accurate service niet overdreven maar gewoon afwachten en dan erin springen, klasse

Beste henk,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Dial 19-11-2020

Uitgebreide in productinformatie op de website. Snelle levering en goed geprijsd.

Beste Dial,

Bedankt voor jouw review over onze website en snelle levering.

Erik 19-11-2020

Last minute een PS5 besteld, site was overbelast maar toch gelukt. Bestelproces was simpel, levering zoals beloofd en netjes verpakt.

Misschien dat de status in je orderoverzicht wat duidelijker kan nog. Verder geen klachten.

Beste Erik,

Bedankt voor jouw review en feedback. Veel plezier met gamen!

Fam. Baks 19-11-2020

Naast de vriendelijke en servicegerichte uitstraling van de winkel zelf was het de inzet van de winkelmedewerker om een extra stap te zetten zodat het product snel kon worden gebruikt het element dat de aankoop zo aangenaam heeft doen verlopen. Echt top!

Beste Fam. Baks,

Bedankt voor jullie review over de klantgerichte en vriendelijke service van onze medewerker.

Marina Blom 19-11-2020

Wij komen al 45 jaar bij bcc en zijn nog steeds tevreden verkoper vriendelijk goede uitleg dringt niet

Beste Marina Blom,

Bedankt voor jouw review. Wow! Al zo lang een van onze vaste klanten. We verwelkomen je graag weer!

Robert 19-11-2020

Gisteren was ik opzoek naar een nieuwe Google nest audio voor in huis, deze was op voorraad bij de BCC in Oss.

Het product was makkelijk te vinden in de winkel en ik was eigenlijk binnen 5 minuten weer buiten, ik kon rustig rondkijken zonder dat er meteen een verkoper op me af kwam gerend. De kassa medewerker was erg vriendelijk!

Beste Robert,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oss.

R Jongbloed 19-11-2020

Wij vinden BCC een goede winkel ,omdat ze altijd bereid zijn om te helpen als wij een product zoeken of vragen hebben. We hebben veel producten gekocht vanwege de service, maar ook de kortingen die deze winkel biedt.
We hadden gisteren een inbouw combimagnetron gekocht via BCC website in de outlet. Ze bieden veel goede producten en ook flinke kortingen en hebben hierdoor ook gekozen voor deze outlet van BCC.ook de bezorgingservice is vriendelijk en bellen ons een kwartier van te voren, dat ze eraan kwamen. Dus kortom een top winkel! En ook het product is ook heel en goed ingepakt geleverd.

Beste R Jongbloed,

Bedankt voor jouw review over de service bij aankoop en levering.

SLECHTE SERVICE BCC 19-11-2020

2 jaar geleden kocht ik bij bcc een laptop van apple van bijna 2 duizend euro. De laptop is toen een halve maand na fabrieksgarantie kapot gegaan zonder aanleiding of reden. De camera begaf het van de ene op de andere dag. Ik ben toen eerst naar de apple store gegaan en die vertelden mij dat als ik hem bij hen had gekocht ik daar gewoon onder de consumentenrechtgarantie hem had kunnen laten repareren. Ook deed mijn spatietoets het niet goed en zij zeiden dat dit een fout was van hen als bedrijf en daarom zij voor alle groothandelaren van hun producten hiervoor een gratis onderhoudprogramma binnen de 4 jaar na aankoop aanboden. Zij zeiden dat zowel de consumentenrechtgarantie als dit onderhoudsprogramma hoogstwaarschijnlijk ook bij bcc zou gelden. Ik ben toen naar bcc gegaan. In de winkel werd mij verteld dat dit bovenstaande allemaal inderdaad het geval was en dit allemaal onder de garantie zou vallen van bcc (consumentenrechtgarantie) omdat je recht hebt op een goed product voor een bepaald aantal jaren als je er netjes mee omgaat. Voor de duidelijkheid had mijn laptop (en heeft!) geen enkel krasje. De meneer in de winkel vroeg een ophaaldienst voor mij aan om mijn laptop te komen halen en hij werd opgehaald. Een paar weken later kreeg ik een mail van de reparatie dat ik binnen 5 dagen moest aangeven of ik 800 euro wilde betalen voor de reparatie van mijn camera of dat ik mijn laptop terugwilde voor 45 euro of wilde afstaan voor 0 euro. Als ik niet binnen 5 dagen deze keuze zou maken dan zou ik mijn laptop nooit meer terugzien. Dit was al idioot. Ik heb toen met verschillende klantenservicemedewerkers gesproken die mij allen een ander verhaal vertelden over hoe dit in elkaar zat. Daar had ik niks aan. Er kwam een lam excuus over dat ik verkeerd was geinformeerd terwijl op het formulier stond dat ik had meegekregen uit de winkel dat het allemaal onder de consumentenrechtgarantie zou vallen. Ik heb documenten van bewijs opgestuurd en kreeg uiteindelijk een lichte coulanceregeling van 200 euro over het bedrag van 800 euro en een kadobon aangeboden voor het bedrag dat ik zou moeten betalen als ik mijn laptop KAPOT terug zou laten zenden. Ik kreeg anderhalve dag extra bedenktijd. Nou...nou... Niet geholpen dus. Geen goede oplossing. Kapotte laptop terug. Ik koop nooit meer iets bij bcc. Communicatie vanuit hen was echt belabberd!!!! Geen aanrader voor dure producten dus, lekker bij de apple store apple producten kopen. Kwaliteit van producten niet gegarandeerd en service ook jammer.

Beste,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak. We willen dit graag nog eens nakijken. Heb je een casenummer voor ons?

H.W. Schakel 19-11-2020

Mooie en duidelijke site snelle levering via de winkel. De medewerker heeft mij geweldig geholpen verder.

Beste H.W. Schakel,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en snelle service.

Yvonne 19-11-2020

De bcc one line shop is heel fijn en makkelijk te gebruiken en met mijn aankoop ben ik heel tevreden

Beste Yvonne,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze webshop.

Nina 19-11-2020

Groot assortiment , maar meeste medewerkers zeer onvriendelijk ( vooral klantenservice). Paar keer beloofd om te bellen vervolgens hoor je niks meer van bcc. Kost heel veel tijd en moeite.

Beste Nina,

Bedankt voor jouw review. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn, excuses voor het ongemak. We komen graag met je in contact. Kun je het ordernummer doorgeven?

Frank 19-11-2020

Een stofzuiger gekocht die het na 3 maanden niet goed meer deed. Eerst ter reparatie aangeboden toen dat niet lukte zonder gedoe een nieuwe gekregen. Dat is fijnen service, goede reden om naar de BCC om de hoek te gaan.

Beste Frank,

Super service 19-11-2020

De service, en dan vooral in Veghel. Bracht een telefoon een maand na de verstreken ruiltermijn terug, en wel zonder doos. Mocht ik hem toch omruilen. Super service noem ik dat.

Beste,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel.

Rogier 18-11-2020

Ik kwam voor een combimagnetron en had een mooie van Inventum op het oog. Helaas niet op voorraad. Heer van BCC heeft een voorraad check gedaan en gaf aan dat hij binnen enkele dagen weer in huis was. Ik besteld en betaald. Via mail bericht de volgende dag opgehaald. Echt super geregeld. Dank ook voor de inzet van het personeel die het heel erg druk hadden maar toch ook even oog hadden voor de rest van de wachtenden. Er werd snel extra personeel geregeld. Top.

Beste Rogier,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel.

Jan de Klein 18-11-2020

Heb een printer gekocht en werd op verschillende dingen gewezen dat voor mij zeer goed uitpakte

Beste Jan de Klein,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

H. van der Pluijm 18-11-2020

Favoriete winkel voor witgoed en andere huishoudelijke elektrische apparaten. Deskundig personeel.
geven goed advies en zijn attent.

Beste H. van der Pluijm,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers. We verwelkomen je graag weer!

Musti 18-11-2020

Goede snelle afhandeling en wat betreft prijsvergelijking tussen winkels is bcc best wel goedkoper

Beste Musti,

Bedankt voor jouw review over de snelle service.

Len been 18-11-2020

Zeer goed geholpen na fout van bestelling zeer vriendelijk personeel gaven ook gelijk de fout toe en kreeg een korting daarvoor

Beste Len Been,

Jan en Ria 18-11-2020

Super goed geadviseerd door de verkoopster. Duidelijk advies wat betreft de verschillen tussen de wasmachines. Aankoop in 20 minuten geregeld. Vandaag is de machine geleverd en ook hier alles tot volle tevredenheid aangesloten en uitgelegd

Beste Jan en Ria,

Bedankt voor jullie review over de services bij aankoop en bezorgng.

M 18-11-2020

Onlangs weer een artikel besteld bij BCC, dit keer een Ring camera. Na één dag al thuisbezorgd en altijd super service. Ik ben vaste klant bij BCC en altijd zeer tevreden! Zeker een aanrader.

Beste M,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Cristien 18-11-2020

Geweldig geholpen, duidelijke uitleg over allemaal soorten TV’s en mogelijkheden. Ben echt perfect geholpen door iedmand met verstand van het product
De verkoper X (the Wall Utrecht) weet waar hij over praat.

Beste Christien,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Utrecht The Wall.

Jurrie 18-11-2020

Leuke webshop om te winkelen en een vlotte levering. Product doet volledig aan onze verwachting

Beste Jurrie,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Linda van den H 18-11-2020

Duidelijke omschrijving van product en makkelijke website. Product ‘s avond besteld, de volgende dag in huis klopt echt!

Beste Linda van den H,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website en de snelle levering.

Peter Rijvers 18-11-2020

BCC is een winkel waar we graag kopen. De prijs/kwaliteit-verhouding is prima. De verkopers weten waarover ze praten. Bij het zoeken naar het juiste produkt denken ze mee en zetten zonodig zaken in perspectief. Bij de aanschaf van de TV vandaag werd dit aanschouwelijk gedaan door bijvoorbeeld formaten vergelijkbaar te maken en de beeldkwaliteiten naast elkaar te tonen. Bijzonder was ook, dat men keek naar aankomende acties, waarbij de dan geldende prijzen getoond werden. De prijsgarantie was hierdoor goed zichtbaar en het betekende, dat bij een prijsverlaging niet opnieuw de tocht naar de winkel gemaakt hoefde te worden.

Beste Peter Rijvers,

Bedankt voor jouw review over de services in onze winkel. Veel plezier met de nieuwe TV!

M. Schobben 18-11-2020

Zeer behulpzame klantenservice. Levering op eerste dag kwam niet uit, meteen een afspraak kunnen maken voor de dag erna. Kreeg keuring 10 minuten vooraf een belletje dat ze eraan kwamen met mijn wasmachine, die ze zelfs voor me angesloten hebben. Mijn oude product mee genomen samen met het afval van de nieuwe machine.

Beste M. Schobben,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke services.

Z 18-11-2020

Ben heel tevreden! Nadat ik mijn order heb gedaan via internet kreeg ik binnen 1 uur een bericht dat ik het in de winkel kon ophalen. Goede service

Beste Z,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.