D. Vuijk 23-11-2020

Allereerst naar customerservice gebeld om te checken of het gewenste apparaat aanwezig was in filiaal Hellevoetsluis.
Altijd blij om te horen dat dit inderdaad bevestigd werd, dus naar BCC Hellevoetsluis op een zaterdagmiddag. Het was een druk tijdstip maar super geholpen door medewerkster Jeanette👌🏻

Beste D.Vuijk,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hellevoetsluis.

marcolin 23-11-2020

De winkel bied een goede service ne denkt mee om je met het juiste product de winkel te verlaten

Beste marcolin,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Mari 23-11-2020

We zijn bij BCC winkel in Den Bosch geweest. Geholpen door zeer vriendelijk personeel. Er waren nog twijfels over het aan te schaffen merk en type tv. Het juiste advies is doorslaggevend geweest voor onze keuze. De volgende dag netjes thuis geleverd op afgesproken tijd.

Beste Mari,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Bosch.

Flexy 23-11-2020

Vriendelijk, goede service en deskundig advies.
Precies alle reden waarom ik graag bij BCC winkel!

Luc Beets 23-11-2020

Mooie zaak. Vriendelijk onthaal. Personeel behulpzaam zonder opdringerig te zijn. Een minpuntje is de lange trap naar de eerste verdieping. (Er is misschien een lift maar die vonden we niet zo direct)

Beste Luc Beets,

Feike Jorritsma 23-11-2020

Goede en duidelijke uitleg over het aangeschafte product.
Ook andere opties besproken om de verschillen aan te geven

Beste Feike Jorritsma,

Bedankt voor jouw review over onze service bij de aankoop.

Simon 23-11-2020

Mooie hp laptop besteld, snel geleverd. Super service. BCC zeker een aanrader

Beste Simon,

Wisse 23-11-2020

Wij kochten een Epson XP-4105 printer bij BCC Middelburg.
Prima compact apparaat werk naar behoren.
Uitstekende informatie gekregen zowel over de printer als over de andere producten waar wij vragen over hadden.
Goede service en prijs kwaliteit verhouding.

Beste Wisse,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Middelburg.

Marcel 22-11-2020

Gewoon een top winkel Bcc Hengelo
Service goed
Niet goed geld terug
Of vervangen van het artikel
Böse deed het niet goed
Super uitleg gekregen ondanks het druk was
Top top top
Gr Marcel

Beste Marcel,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hengelo.

Sabine1977 22-11-2020

Goed en vriendelijk geholpen in de winkel (Beek). Levering op tijd, vriendelijk en duidelijke informatie.

Beste Sabine1977,

Bedankt voor jouw review Over ons filiaal in Beek.

Ben Zwinkels 22-11-2020

Zeer goede ondersteuning in de aanschaf van een stofzuiger, waarmee de flinke dosis humor van de verkoper zelfs de aanschaf van een stofzuiger leuk maakt. Uiteindelijk gaat het over het resultaat en daar zijn we zeer tevreden over. Deze verkoper verdient een pluim!

Beste Ben Zwinkels,

Bedankt voor jouw review over de deskundige en humoristische hulp van onze medewerker. Veel plezier met stofzuigen! ;-)

Harm 22-11-2020

We zijn voor de zoveelste keer beslist niet teleurgesteld door de prima bediening van de mensen van BCC. De vriendelijkheid en het geduld werden door ons zeer op prijs gesteld,

Beste Harm,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Rosita Cozijnsen 22-11-2020

Ik ben super geholpen door een medewerker in uw filiaal.
Hij wist precies waarna ik opzoek was.
De kassa afhandeling ging ook netjes.

Bedankt voor de fijne winkel ervaring.

Beste Rosita Cozijnsen,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkelmedewerker.

Rob Bakker 22-11-2020

Waren onze stofzuiger kwijtgeraakt die wij ter reparatie hadden aangeboden. Na 2 weken zoeken en niet kunnen vi nden mochten wij een nieuwe uitzoeken voor de prijs die wij 4 jaar geleden betaald hebben, naast de nodige excuses ook nog weer de aanvullende garantie die wij al hadden er gratis bijgekregen. Wat begon met een voor ons groot probleem is dit door BCC super goed en netjes opgelost, van klantenservice tot personeel Alexsandrium onze dank voor deze oplossing

Beste Rob Bakker,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Thea 22-11-2020

BCC is al jaren de favoriet van ons. Over de fysieke winkel en de webshop zijn wij uiterst tevreden. In de winkels worden wij vakkundig geïnformeerd over het product wat wij aan willen schaffen. Wat ook helpt is dat BBC de laagste prijsgarantie hanteert. Deze keer via de webshop gekocht en dat is ons goed bevallen. Het is een duidelijke site met mooie, duidelijke foto's en een uitgebreide beschrijving van het product. Goed onderhouden website. Producten zijn gemakkelijk te vinden.
De bestelling en betaling zijn heel eenvoudig te regelen en je krijgt dezelfde dag na aankoop een mail met de bezorgtijden. De bezorging was de daaropvolgende dag en prima in orde, netjes in het tijdvak dat vermeld werd. Zeer tevreden.

Beste Thea,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. Veel plezier met de aankoop!

Ben 22-11-2020

Keuze snel gemaakt desondanks aangeboden assortiment. Snel afhandeling en gebracht tot auto.
Dank

Beste Ben,

meesen 22-11-2020

de aflevering is prima en de kookplaat is een aanwinst voor ouderen
de inductie plaat is makkelijk schoon te maken een goede aankoop via b b c .

Beste meesen,

Frank 22-11-2020

Uitstekend geholpen met de keuze tussen een Dolce Gusto en een Nespresso apparaat. Op de vraag of beide machines echt goede hete koffie geven werden er gewoon 2 kopjes koffie gemaakt, uit iedere machine 1. Uiteraard vergelijkbare sterkte zodat ik ook de koffie kon proeven. Daarmee kon ik een prima keuze maken. Kortom, prima advies van een zeer aardige verkoopster met kennis van zaken! Ga hier over een paar weken ook mijn laptop kopen. Want ook daar prima advies gekregen zonder druk van de verkoper. Voor mij nooit meer Mediamarkt!

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review over de services in onze winkel. Geniet van de koffie!

Petra 22-11-2020

We hebben een koffie apparaat en televisie gekocht, super goede service.

De tv was niet op voorraad, jammer dat je bij het afhalen vrij lang moet wachten, jammer dat er geen afhaal balie is, de tv was al betaald. Nu was het wachten wanneer er weer een verkoper beschikbaar was. ( was heel druk in de winkel met ophalen) anders was het een 10 geweest

Beste Petra,

G v bokhoven 22-11-2020

een erg ruime zaak ,enorm veel keuze , lekker dichtbij, vriendelijk personeel

Beste G v bokhoven,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Net 22-11-2020

ondanks dat we buiten in de rij moesten gaan staan
+|- 6 wachtende voor ons in de rij ivm black friday
Zijn we goed geholpen , niet het idee hebben dat ze weet snak naar de vlg klant moesten
Geduldig alles uitgelegd , super

Beste Net,

Bedankt voor jouw review over de geduldige service van onze medewerkers.

fijne winkel 22-11-2020

goede informatie en super vriendelijk personeel
een ruime winkel waar ik fijn en snel geholpen ben met mijn aankoop
verkoper goed op de hoogte van het product

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Ineke 22-11-2020

Wasmachine gekocht, werd heel vriendelijk geholpen , goede uitleg. De vrouw die me hielp nam echt de tijd voor mij. De jongens die de wasmachine kwamen brengen ook erg vriendelijk en behulpzaam.

Beste Ineke,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service bij aankoop en bezorging.

T. 22-11-2020

Het is een fijne winkel met een duidelijke webshop. De prijs-kwaliteit verhouding is ook heel goed. Ik heb een vriezer uit de winkel gehaald, maar durfde hem zelf niet met steekkar naar m'n huis te brengen (Ik woon een straat verder) toen heeft de meneer die me hulp een collega gevraagd hem diezelfde dag nog thuis te bezorgen. Dat verliep allemaal heel soepel en ik ben erg tevreden!

Beste T.,

Daniela 22-11-2020

Zeer vriendelijk en kundige medewerkers. Er werd goed de tijd genomen om mee te denken en advies te geven. Fijne winkel!

Beste Daniela,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Savas cakmak 22-11-2020

Ik heb bij bcc een vaatwasser gekocht in de garantie termijn is er een defect ontstaan. Na langer dan een week wachten is er een monteur langsgeweest die vertelde dat er iets met de pomp aan de hand was 2 weken gewacht. 3de week zijn ze langs geweest blijkt niet de pomp te zijn. Daarna zouden ze een slang vervangen na 2 weken geen reactie ontvangen, gebeld met bcc repair vertelden mij dat ze me zouden terug mailen of bellen binnen 2 dagen. Heb zelf maar gebeld 3 de dag krij te horen dat ze geen reactie hebben ontvangen van de leverancier. Ben nu bijelkaar 5 a 6 weken aan 't wachten.

Beste Savas cakmak,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je momenteel ondervindt. Kun je ons het case nummer doorgeven?

Edwin 22-11-2020

Goed geholpen en goed advies. Niet voor de duurste optie, maar goed naar de wensen geluisterd.
Goede service.

Beste Edwin,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte service.

Dill 22-11-2020

Erg fijne winkel met een goed aanbod aan producten en hele goede service! Heel fijn en goed geholpen door de medewerker! Was eigenlijk al vrij, maar heeft ons nog even geholpen aan een iPhone die bijna nergens meer op voorraad was. Wij komen zeker terug en raden iedereen BCC aan!

Beste Dill,

Jan 22-11-2020

Vriendelijk geholpen door ......, rustig begreep meteen wat ik zocht en was erg behulpzaam.
Gaf een vertrouwd gevoel en had plezier in haar werk.
Na de aankoop gaf ....... duidelijk aan dat als ik er niet uit kwam met mijn aankoop(mobiele telefoon) altijd welkom was om mij te hierbij alsnog te helpen. top

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkster.

Robert 22-11-2020

Laagste prijs voor mijn Samsung Tab A, online besteld en kon hem na 1 uur ophalen in de winkel.

Beste Robert,

Bedankt voor jouw review over de snelle service.

Wim Lemckert 22-11-2020

Goede service, nemen de tijd voor je. Ook mogelijkheid om gekochte apparatuur thuis te laten brengen en installeren (tegen meerprijs) is erg aan te raden. Top

Beste Wim Lemckert,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Patrick 22-11-2020

Zeer goede winkel, kom er al jaren en word altijd snel en goed geholpen, dus zeker een aanrader voor iedereen!

Beste Patrick,

Bedankt voor jouw review en aanbeveling.

Mw Van Arkel 22-11-2020

3 aankopen gedaan bij BCC Buitenveldertselaan Amsterdam. De jongen die mij hielp adviseerde mij grondig over alle 3 de aankopen (hoe klein de bedragen waren ook: in totaal 31 euro kwijt). Hij nam de tijd, en liep 3 x op en neer door de winkel om de aankopen te vinden net zo lang tot hij het door mij gewenste gevonden had. Het maakte het eigenlijk niet uit of ik het kocht of niet: hij vond dat het bij de service aan de klant hoorde om te helpen. Toch voelde het bijzonder. Dank.

Beste Mw Van Arkel,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal Amsterdam Buitenveldert.

Martin 22-11-2020

Goed en duidelijk advies gekregen.
Het lukte niet om op internetradio te komen, nu perfect!!

Beste Martin,

Woonboulevard Breda 22-11-2020

Een prima winkel, wij zijn snel en goed geholpen door vriendelijk en deskundig personeel.

Eric 22-11-2020

We zijn op zaterdag 21 november naar BCC in Breda gegaan. BCC draagt onze voorkeur weg boven Media markt. Het is er minder druk, minder lange wachttijden en meer ruimte in de winkel. Bovendien is de service er meer persoonlijk gericht. De bedoeling was om er een espressomachine te gaan aankopen. We hebben ter plaatse advies ingewonnen bij een verkoopster. Na dit advies - ondanks de deskundigheid van de verkoper - waren we nog niet tot een besluit gekomen. We zijn dan gaan kijken voor een soundbar. De verkoper was zeer vriendelijk; behulpzaam en deskundig. Dankzij hem hebben wij een JBL 5.1 soundbar aangekocht. Mede ook omdat de verkoper onmidddellijk akkoord ging met het overnemen van de lagere prijs - nl. 50 Euro goedkoper - voor deze soundbar die Media markt aanbood. De service in BCC Breda is telkens top. We hebben er nu al verscheidene aankopen gedaan. BCC = Betrouwbaar, Competitief/Concurrentieel en Charmant.

Beste Eric,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

Bestelling nieuwe GSM 22-11-2020

Uiterst snelle en correcte afhandeling van mijn on-line order voor een nieuwe GSM

Paul Van hooydonk 22-11-2020

Goede en nette winkel.
Goede service en ze zijn duidelijk.
En denken met je wensen mee.

Beste Paul Van hooydonk,

Paul 22-11-2020

Goede webwinkel erg gebruiksvriendelijk. Goede service, snelle levering. Zeker aan te bevelen!

Beste Paul,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

M de boer 22-11-2020

Vriendelijk en behulpzaam niets was te veel snelle servies snelle bezorging

Beste M de boer,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en snelle service.

klazien 22-11-2020

heb al vaak spullen bij bcc gekocht en tevreden daarmee,,,als ik iets wil hebben kijk ik altijd eerst op de vcc site

Beste klazien,

Smit 22-11-2020

deskundig en vriendelijk behandeld in de winkel.
Snelle levertijd. Zaterdag besteld in de winkel dinsdagochtend in huis

Enige opmerking; Er is door de verkoper niet gemeld dat de oude wasmachine, al ontkoppeld en leeggepompt klaar moet staan. Anders neemt de bezorgdienst deze niet mee.
Gelukkig na een belletje met klanten services is de oude wasmachine alsnog de volgende dag opgehaald.

Beste Smit,

J. M. G van de Water 22-11-2020

Goede uitleg van producten
Zeer Goede service. Had de tv kapot was niet meer te repareren. Gelukkig had ik er 3jaar extra garantie bij genomen.
Kreeg toen zonder verder vragen of wat dan ook. Een splinter nieuwe tv in de prijsklasse van mijn oude tv mee. Terwijl mijn oude tv al bijna 5jaar oud was.
Dat noem ik pas service!!!
Dus neem er maar extra garantie bij, dit zou ik zeker doen.

Beste J. M. G van de Water,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Joma 22-11-2020

leuke winkel kundig personeel product direct mee kunnen nemen.
Goede uitleg over de verschillende producten van ring.
Het betreft de videodeurbel van ring.

Beste Joma,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerkers.

Renata 22-11-2020

De prijs was zeer aantrekkelijk. Goede reviews en de bezorging ging uitstekend. Aardige bezorgers en netjes over de drempel. Ik ben heel erg tevreden over BCC.

Beste Renata,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

H. Witteman 22-11-2020

Snel en goede levering! Je wordt op de hoogte gehouden vanaf het moment van aankoop tot aan de levering aan huis en op meerdere momenten. Heel erg prettig, het geeft vertrouwen, rust en overzicht. Ook de afhandeling zoals facturen per mail. Efficiënt en direct!

Beste H. Witteman,

Bedankt voor jouw review over de levering.

Ronald 22-11-2020

Bestelling gedaan online en binnen 14 uur in huis; Geweldig toch, ga zo door 👍👍

Beste Ronald,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Martijn 22-11-2020

De shop is prima alleen gebruiken jullie een waardeloze vervoerder (DHL) je wordt gek gemaild dat het pakket onderweg is maar vervolgens loopt de zending 2 dagen vertraging op waar je vervolgens niets van hoort. Mail dan ook dat de zending vertraagd is.
Al met al twee dagen later geleverd dan beloofd maar zat geen haast op dus uiteindelijk geen probleem maar neem dit wel mee in jullie informatie voorziening richting de klant.

Beste Martijn,

anne 22-11-2020

vriendelijk en goed geholpen voor de aanschaf vaan een stofzuiger In de winkel er is ook genoeg keuze aanwezig.

Beste anne,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service in onze winkel.

Ruud 22-11-2020

Netjes geholpen! Tv was in een ander filiaal niet op voorraad dus hier achter gehouden en ook geholpen met inladen: vriendelijk & deskundig advies.

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkels.