Smit 23-11-2020

De gedegen productkennis en ongedwongen benadering hebben wij als zeer prettig ervaren. Ondanks zijn jonge leeftijd is hij nu al een topverkoper bij BCC Alkmaar.

Beste Smit,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Alkmaar.

René 23-11-2020

Goed advies geen mooie praatjes maar duidelijk en eerlijk zijn over je aankoop

Beste René,

Daniël gerritsen 23-11-2020

Duidelijke site. Gemakkelijk te gebruiken en service ook prima .

Levering ook snel en netjes verpakt en optijd.

Product zeer tevreden zoals verwacht was eigenlijk ..goed duidelijk en zeker nog lang plezier van .

Mvg Daniël gerritsen

Beste Daniël gerritsen,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze duidelijke website.

Chris 23-11-2020

Zeer snelle en klantvriendelijke levering!
Je word goed op d whiffed gehouden over het tijdstip van leveren!!

Hier kunnen veel winkels wat van leren!!!

Beste Chris,

Bedankt voor jouw review. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Marian 23-11-2020

We wilden een televisie kopen en in deze winkel staan de koopwaren duidelijk en ruim opgesteld, zodat je alles goed kunt zien .
De verkopers zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam

Beste Marian,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel en behulpzame medewerkers.

Henk 23-11-2020

Het bestellen via de webshop verliep prima. De vaatwasser werd op tijd geleverd door 2 aardige
jonge mannen. Ik ben dus erg tevreden.

Beste Henk,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de vaatwasmachine!

WENDY 23-11-2020

Tevreden klant. Voor de 2e keer een groot huishoudelijk artikel besteld bij BCC. De eerste keer waren wij zeer tevreden over het leveren en deskundig plaatsen van de inbouwkoelkast. Heren namen zich de tijd om de opbouwdeur die uit 2 delen bestond, netjes te monteren en zijn pas vertrokken toen zij en wij tevreden waren met de opstelling.
Deze keer betrof het de levering van een droogtrommel. Bij het bestelproces kreeg ik een foutmelding waardoor het bestellen niet lukte bij de optie 'alleen leveren' en kon ik alleen bestellen door het onnodig aanvinken van 'plaatsen en aansluiten', wat extra kosten met zich mee brengt. Door een snelle en deskundige respons van de live-chat is het alsnog gelukt om te bestellen en werd het artikel netjes geleverd, geplaatst en aangesloten zonder de extra kosten.

Beste WENDY,

Bedankt voor jouw review over onze hulp en services.

Wilma Hoogenhuyzen 23-11-2020

Twee keer achter elkaar wat besteld,prima leveringen vriendelijk personeel.
In de winkel was een artikel niet kon wel via website het personeel heeft ons hier mee geholpen en levering precies op tijd.
Ik zou iedereen willen adviseren om bij BBC te kopen!!

Beste Wilma Hoogenhuyzen,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

Marzena 23-11-2020

Ik woon 14 jaar in NL en het was mijn eerste keer bij de BBC .
Heel aardig en behulpzaam personeel .
Ik voelde me echt op mijn gemak in deze winkel .

Beste Marzena,

Cor 23-11-2020

Ondanks de grote drukte werdt ik in alle rust gestaan en kreeg een goede uitleg

Beste Cor,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service in onze winkel.

Jan 23-11-2020

We hebben een wasmachine gekocht bij BCC, en die werd precies optijd geleverd. In de winkel in Almere-buiten supervriendelijk ontvangen en geholpen goede uitleg over de machine.
De machine stond binnen 10 minuten op zijn plek op de tweede verdieping en de oude was in een handomdraai ook beneden. Dikke 10 waard

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Almere.

Iliane 23-11-2020

Snelle levering van de bestelling, zaterdag besteld en maandag geleverd zelfs rond de feestdagen. De verpakking van de producten word grondig gedaan zodat het product die je besteld hebt geen schade op kan lopen. Tevens bij bestellingen boven 20 euro geen verzendkosten in Nederland. Bij vragen over verzending of bestelling is klantenservice zeer vriendelijk en behulpzaam. Dus zeer tevreden over BCC. Ik bestel hier graag weer.

Beste Iliane,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke klantenservice en snelle levering.

Pim 23-11-2020

hoewel de gezochte inktcartridge niet in de winkel op voorraad was, heeft medewerker xxx mij uitstekend geholpen met de bestelling waardoor het artikel de volgende dag thuis werd bezorgd.

Beste Pim,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Henny 23-11-2020

Prima shop , snel bezorgt. Makkelijk betalen.
Prima kwaliteit! Goedkoop.
Geweldig

Beste Henny,

Barbara 23-11-2020

Het is een prettige winkel. Ik werd snel en vriendelijk geholpen en kreeg antwoord op al mijn vragen. Ik werd deskundig geholpen.

Beste Barbara,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke en deskundige hulp in onze winkel.

Yolande 23-11-2020

Goed en deskundig geholpen voor een nieuwe LG 48 inch TV met beugel. Extra controle door de verkoper of de beugel ook wordt aanbevolen voor deze TV door de beugelfabrikant Vogel

Beste Yolande,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

S 23-11-2020

Duidelijke site, maar BCC komt beloften niet waar met toegevoegde accessoires. Het gaat hierbij om een Samsung dual flex oven die op 10 november is besteld. Hierna zeker 4x gebeld in de periode omtrent de extra levering. De eerste meteen al na bestelling van de oven. De laatste maal vandaag.

Beste S,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je nu ondervindt met het nasturen van de missende accessoires. We komen hier graag meer over te weten. Kun je het ordernummer doorgeven?

Albert 23-11-2020

Prima ervaring. Vanaf de bestelling (duidelijke site) tot het afleveren van het pakket. Allemaal dik in orde. De ervaringen in het verleden waren ook goed. Vandaar deze bestelling bij BCC gedaan.

Beste Albert,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Hans Burgers 23-11-2020

Mooie strakke webshop, makkelijk om doorheen te scrollen . Duidelijke omschrijvingen.
En Zeer snelle levering.

Beste Hans Burgers,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke webshop.

dingeman van den kieboom 23-11-2020

Omdat alles goed op het web te vinden is en prima omschreven de levering is correct en snel bezorgd.
Officiële reactie van BCC 24-11-2020

Beste dingeman van den kieboom,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

gehem 23-11-2020

goede voorlichting, geen omhaal van woorden, de verkoper wist precies wat ik nodig had.

Beste gehem,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerker.

JGasse 23-11-2020

Op zoek naar een kwalitatief goede koffiemachine. Wisten dat BCC deze in assortiment heeft dus naar de winkel gegaan. Een breed assortiment zowel qua merken, mogelijkheden als prijs maakten keuze niet gemakkelijk. Maar de verkoper die ons geholpen heeft was in 1 woord TOP. Hij wist haarfijn uit te leggen waarop te letten zoals gebruiksgemak, service, onderhoud. Uiteraard hadden wij ons van te voren wel georienteerd maar zijn toelichting dichtte nog een aantal hiaten in onze kennis. Ook de service van thuis afleveren is comfortabel ter voorkoming van gesjouw met een zwaar apparaat door de binnenstad.

Beste JGasse,

Bedankt voor jouw review over de deskundige adviezen van onze medewerker. Geniet van de koffie!

ton 23-11-2020

ik werd uitstekend geholpen door een van de medewerkers. de aankoop was in huis en de verkoper kwam ook met goede alternatieven. hij gaf ook verder aan hoe ik de aankoop nog verder kon vrijwaren van schade of ongelukjes en dat als ik iets niet begreep van de aanschaf ik altijd terug kon komen bij BCC. De communicatie was helder en duidelijk en op een zeer prettige wijze gevoerd.

Beste ton,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke service van onze medewerker.

S.Dam 23-11-2020

Snel en vriedelijk geholpen en ik zal de winkel aan iedereen aanbevelen en gratis parkerewn als er plek is.

Beste S.Dam,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

S 23-11-2020

Ik ben erg tevreden over bcc! Wordt altijd netjes en vakkundig geholpen. Het enige wat ik storend vindt is dat de betreffende winkel niet telefonisch bereikbaar is als je even een korte vraag hebt aan diegene die je net geholpen heeft! Ik begrijp dat jullie het doen zodat de werknemers meer tijd hebben voor de klant en niet gestoord worden maar ik wordt liever een keer gestoord dan dat ik de betreffende winkel niet kan bereiken. Maar verder erg tevreden!

Beste S,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Vethaak 23-11-2020

Fijne winkel leuke en zeer bekwame medewerkers goede uitleg ,zal zeker aanbevelen aan vrienden en kennissen .

Beste Vethaak,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige winkelmedewerkers.

Roland/Daniëlle van Roest 23-11-2020

Echt een super winkel. Geweldig en professioneel geholpen.
Echt een aanrader!
2 weken geleden al iets gekocht en nu was het artikel wat goedkoper i.vm black friday. Waarop de verkoper aangaf dat ik verschil van de aankoop terug krijg omdat het binnen 2 weken was. Waar krijg je zoiets nog, nergens toch!!! Echt ik adviseer een ieder om de aankopen te doen bij BCC (Son).

Beste Roland/Daniëlle van Roest,

Bedankt voor jullie review over de service van onze winkel.

Helmy 23-11-2020

Ze gaven eerlijke mening over de positieve en negatieve kanten van de producten.
Ze waren vriendelijk, en behulpzaam ondanks de corona regels hielpen ze mij toch, ik zit in de rolstoel en had hulp nodig. Ze hadden ook kunnen zeggen, wat wel gebeurd in winkels nu, dit doen we niet ivm de RIVM regels en/of winkelregels

Beste Helmy,

tom vermeulen 23-11-2020

de shop was goed. en het produkt was in een dag geleverd. en we waren verrast met de snelle levering hoed je af.

Beste tom vermeulen,

Bedankt voor jouw review. Wat leuk dat we je hebben kunnen verrassen met de snelle levering!

van der Moolen - Hermans 23-11-2020

Mooie overzichtelijke winkel; vriendelijk en deskundig personeel; aflevering geheel volgens afspraak naar tevredenheid uitgevooerd;

Beste van der Moolen - Hermans,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerkers.

Scheer 23-11-2020

Ondanks dat het druk in de winkel was zijn wij goed geholpen met het aanschaffen van een nieuwe tv.

Beste Scheer,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de nieuwe TV!

Lex 23-11-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding en prima service. Via website bestellen en je hebt een overzicht van waar je de aankoop op kunt halen. Simpel ophalen met de email en klaar.

Beste Lex,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

de Haan 23-11-2020

Scherpe prijzen voor een retailer MET fysieke winkels en een webshop, duidelijk qua beschikbare voorraad en levertijd.

Beste de Haan,

Bedankt voor jouw review over BCC.

M. Wijnstra 23-11-2020

Goede service en uitleg over de producten en geen opdringerige verkopers die bij binnenkomst meteen naast je staan

Beste M. Wijnstra,

Albert Buring 23-11-2020

Zeer goede service en snelle afhandeling,echt top!!!
Zeer tevreden inmeten vooraf en vervolgens plaatsen en het aansluiten van de apparatuur gaat echt heel netjes.Winkelpersoneel helpt je prima en zijn deskundig.

Beste Albert Buring,

Bedankt voor jouw review over onze installatieservice.

Angelique van Acquoy 23-11-2020

Ik heb een nieuwe droger gekocht, online via de site. De eerste droger was een condensdroger. Deze draaide 3 maal ruim 2 uur op verschillende programmas maar droogde niet.
Via de app communiceerde ik met iemand en kon ik een andere bestellen. Heb voor een warmtepompdroger gekozen, 70 euro bijbetaald en deze droogt goed.
Echter bleek men bij het meenemen van mijn oude droger dat men ook de slang had meegenomen.
De nieuwe kon alleen worden aangesloten op de afvoer als ik een nieuwe slang ging kopen en 20euro bijbetaalde. Dit omdat men beweerde dat ik zelf toestemming had gegeven voor het meenemen van de oude droger.
En dat klopt, echter heeft men mijn toestemming niet gevraagd voor het meenemen van de slang.
Men wilde mij op geen enkele manier verder tegemoed komen en ben dus over de service ontevreden

Beste Angelique van Acquoy,

Bedankt voor jouw review. Wat een vervelende situatie, excuses voor het ongemak. Zou je ons het ordernummer kunnen doorgeven?

Aad K 23-11-2020

Ik heb op 18 november een Dyson V11 Absolute extra besteld. afgesproken om deze op maandag 23 november te leveren, Direct betaald en een bevestiging van Cool blue ontvangen. Echter geen verzend mail met track en trace-nummer. De 23ste gebeld twee keer in totaal ruim een uur aan de telefoon voor dat ik werd geholpen. Werd aangegeven dat er wat mis was gegaan intern met meerdere klanten wanneer de stofzuiger geleverd zou worden morgen 24 of 25 november. Hoe is het mogelijk een bedrijf dat zo prat gaat op goede service en snelle levering. Heb al meer klachten over de bezorging over hen gehoord. Dacht dat het wel mee viel niet dus. Voor mij geen Cool Bleu meer en nu maar hopen dat de stofzuiger inderdaad wordt geleverd.

Beste Aad K,

Bedankt voor jouw review.
Wat een vervelende situatie met de levering van de stofzuiger door Coolblue.
Mocht het probleem nu niet worden verholpen en anders voor in de toekomst: De medewerkers van BCC zullen je met alle liefde willen helpen!

ja zeker 23-11-2020

snelle levering, mooie prijs, geen klachten verder. Prima afgehandeld!
Zeer tevreden hoe alles verlopen is.

Beste,

SanD 23-11-2020

Fijn mailcontact, en zoals afgesproken lag mijn artikel al klaar bij de kassa. Kortom erg tevreden en ook nog eens keurig geholpen door de winkelmedewerker. Voor mij een reden om terug te keren wanneer nodig naar dit filiaal.

Beste SanD,

Natalie 23-11-2020

Zondag besteld maandag in huis. Scherpe prijs en duidelijke foto's en beschrijving.
Een aanrader!

Beste Natalie,

Nadia 23-11-2020

Zeer vriendelijk en snelle levering product goed aangekomen en ben super tevreden de volgende keer zal ik zeker weer een bestelling doen zeer aan te raden

Beste Nadia,

D. Vuijk 23-11-2020

Allereerst naar customerservice gebeld om te checken of het gewenste apparaat aanwezig was in filiaal Hellevoetsluis.
Altijd blij om te horen dat dit inderdaad bevestigd werd, dus naar BCC Hellevoetsluis op een zaterdagmiddag. Het was een druk tijdstip maar super geholpen door medewerkster Jeanette👌🏻

Beste D.Vuijk,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hellevoetsluis.

marcolin 23-11-2020

De winkel bied een goede service ne denkt mee om je met het juiste product de winkel te verlaten

Beste marcolin,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Mari 23-11-2020

We zijn bij BCC winkel in Den Bosch geweest. Geholpen door zeer vriendelijk personeel. Er waren nog twijfels over het aan te schaffen merk en type tv. Het juiste advies is doorslaggevend geweest voor onze keuze. De volgende dag netjes thuis geleverd op afgesproken tijd.

Beste Mari,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Bosch.

Flexy 23-11-2020

Vriendelijk, goede service en deskundig advies.
Precies alle reden waarom ik graag bij BCC winkel!

Luc Beets 23-11-2020

Mooie zaak. Vriendelijk onthaal. Personeel behulpzaam zonder opdringerig te zijn. Een minpuntje is de lange trap naar de eerste verdieping. (Er is misschien een lift maar die vonden we niet zo direct)

Beste Luc Beets,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Feike Jorritsma 23-11-2020

Goede en duidelijke uitleg over het aangeschafte product.
Ook andere opties besproken om de verschillen aan te geven

Beste Feike Jorritsma,

Bedankt voor jouw review over onze service bij de aankoop.

Simon 23-11-2020

Mooie hp laptop besteld, snel geleverd. Super service. BCC zeker een aanrader

Beste Simon,

Wisse 23-11-2020

Wij kochten een Epson XP-4105 printer bij BCC Middelburg.
Prima compact apparaat werk naar behoren.
Uitstekende informatie gekregen zowel over de printer als over de andere producten waar wij vragen over hadden.
Goede service en prijs kwaliteit verhouding.

Beste Wisse,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Middelburg.

Marcel 22-11-2020

Gewoon een top winkel Bcc Hengelo
Service goed
Niet goed geld terug
Of vervangen van het artikel
Böse deed het niet goed
Super uitleg gekregen ondanks het druk was
Top top top
Gr Marcel

Beste Marcel,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hengelo.