Albert 23-11-2020

Prima ervaring. Vanaf de bestelling (duidelijke site) tot het afleveren van het pakket. Allemaal dik in orde. De ervaringen in het verleden waren ook goed. Vandaar deze bestelling bij BCC gedaan.

Beste Albert,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Hans Burgers 23-11-2020

Mooie strakke webshop, makkelijk om doorheen te scrollen . Duidelijke omschrijvingen.
En Zeer snelle levering.

Beste Hans Burgers,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke webshop.

dingeman van den kieboom 23-11-2020

Omdat alles goed op het web te vinden is en prima omschreven de levering is correct en snel bezorgd.
Officiële reactie van BCC 24-11-2020

Beste dingeman van den kieboom,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

gehem 23-11-2020

goede voorlichting, geen omhaal van woorden, de verkoper wist precies wat ik nodig had.

Beste gehem,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerker.

JGasse 23-11-2020

Op zoek naar een kwalitatief goede koffiemachine. Wisten dat BCC deze in assortiment heeft dus naar de winkel gegaan. Een breed assortiment zowel qua merken, mogelijkheden als prijs maakten keuze niet gemakkelijk. Maar de verkoper die ons geholpen heeft was in 1 woord TOP. Hij wist haarfijn uit te leggen waarop te letten zoals gebruiksgemak, service, onderhoud. Uiteraard hadden wij ons van te voren wel georienteerd maar zijn toelichting dichtte nog een aantal hiaten in onze kennis. Ook de service van thuis afleveren is comfortabel ter voorkoming van gesjouw met een zwaar apparaat door de binnenstad.

Beste JGasse,

Bedankt voor jouw review over de deskundige adviezen van onze medewerker. Geniet van de koffie!

ton 23-11-2020

ik werd uitstekend geholpen door een van de medewerkers. de aankoop was in huis en de verkoper kwam ook met goede alternatieven. hij gaf ook verder aan hoe ik de aankoop nog verder kon vrijwaren van schade of ongelukjes en dat als ik iets niet begreep van de aanschaf ik altijd terug kon komen bij BCC. De communicatie was helder en duidelijk en op een zeer prettige wijze gevoerd.

Beste ton,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke service van onze medewerker.

S.Dam 23-11-2020

Snel en vriedelijk geholpen en ik zal de winkel aan iedereen aanbevelen en gratis parkerewn als er plek is.

Beste S.Dam,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

S 23-11-2020

Ik ben erg tevreden over bcc! Wordt altijd netjes en vakkundig geholpen. Het enige wat ik storend vindt is dat de betreffende winkel niet telefonisch bereikbaar is als je even een korte vraag hebt aan diegene die je net geholpen heeft! Ik begrijp dat jullie het doen zodat de werknemers meer tijd hebben voor de klant en niet gestoord worden maar ik wordt liever een keer gestoord dan dat ik de betreffende winkel niet kan bereiken. Maar verder erg tevreden!

Beste S,

Vethaak 23-11-2020

Fijne winkel leuke en zeer bekwame medewerkers goede uitleg ,zal zeker aanbevelen aan vrienden en kennissen .

Beste Vethaak,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige winkelmedewerkers.

Roland/Daniëlle van Roest 23-11-2020

Echt een super winkel. Geweldig en professioneel geholpen.
Echt een aanrader!
2 weken geleden al iets gekocht en nu was het artikel wat goedkoper i.vm black friday. Waarop de verkoper aangaf dat ik verschil van de aankoop terug krijg omdat het binnen 2 weken was. Waar krijg je zoiets nog, nergens toch!!! Echt ik adviseer een ieder om de aankopen te doen bij BCC (Son).

Beste Roland/Daniëlle van Roest,

Bedankt voor jullie review over de service van onze winkel.

Helmy 23-11-2020

Ze gaven eerlijke mening over de positieve en negatieve kanten van de producten.
Ze waren vriendelijk, en behulpzaam ondanks de corona regels hielpen ze mij toch, ik zit in de rolstoel en had hulp nodig. Ze hadden ook kunnen zeggen, wat wel gebeurd in winkels nu, dit doen we niet ivm de RIVM regels en/of winkelregels

Beste Helmy,

tom vermeulen 23-11-2020

de shop was goed. en het produkt was in een dag geleverd. en we waren verrast met de snelle levering hoed je af.

Beste tom vermeulen,

Bedankt voor jouw review. Wat leuk dat we je hebben kunnen verrassen met de snelle levering!

van der Moolen - Hermans 23-11-2020

Mooie overzichtelijke winkel; vriendelijk en deskundig personeel; aflevering geheel volgens afspraak naar tevredenheid uitgevooerd;

Beste van der Moolen - Hermans,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en deskundige medewerkers.

Scheer 23-11-2020

Ondanks dat het druk in de winkel was zijn wij goed geholpen met het aanschaffen van een nieuwe tv.

Beste Scheer,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de nieuwe TV!

Lex 23-11-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding en prima service. Via website bestellen en je hebt een overzicht van waar je de aankoop op kunt halen. Simpel ophalen met de email en klaar.

Beste Lex,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

de Haan 23-11-2020

Scherpe prijzen voor een retailer MET fysieke winkels en een webshop, duidelijk qua beschikbare voorraad en levertijd.

Beste de Haan,

Bedankt voor jouw review over BCC.

M. Wijnstra 23-11-2020

Goede service en uitleg over de producten en geen opdringerige verkopers die bij binnenkomst meteen naast je staan

Beste M. Wijnstra,

Albert Buring 23-11-2020

Zeer goede service en snelle afhandeling,echt top!!!
Zeer tevreden inmeten vooraf en vervolgens plaatsen en het aansluiten van de apparatuur gaat echt heel netjes.Winkelpersoneel helpt je prima en zijn deskundig.

Beste Albert Buring,

Bedankt voor jouw review over onze installatieservice.

Angelique van Acquoy 23-11-2020

Ik heb een nieuwe droger gekocht, online via de site. De eerste droger was een condensdroger. Deze draaide 3 maal ruim 2 uur op verschillende programmas maar droogde niet.
Via de app communiceerde ik met iemand en kon ik een andere bestellen. Heb voor een warmtepompdroger gekozen, 70 euro bijbetaald en deze droogt goed.
Echter bleek men bij het meenemen van mijn oude droger dat men ook de slang had meegenomen.
De nieuwe kon alleen worden aangesloten op de afvoer als ik een nieuwe slang ging kopen en 20euro bijbetaalde. Dit omdat men beweerde dat ik zelf toestemming had gegeven voor het meenemen van de oude droger.
En dat klopt, echter heeft men mijn toestemming niet gevraagd voor het meenemen van de slang.
Men wilde mij op geen enkele manier verder tegemoed komen en ben dus over de service ontevreden

Beste Angelique van Acquoy,

Bedankt voor jouw review. Wat een vervelende situatie, excuses voor het ongemak. Zou je ons het ordernummer kunnen doorgeven?

Aad K 23-11-2020

Ik heb op 18 november een Dyson V11 Absolute extra besteld. afgesproken om deze op maandag 23 november te leveren, Direct betaald en een bevestiging van Cool blue ontvangen. Echter geen verzend mail met track en trace-nummer. De 23ste gebeld twee keer in totaal ruim een uur aan de telefoon voor dat ik werd geholpen. Werd aangegeven dat er wat mis was gegaan intern met meerdere klanten wanneer de stofzuiger geleverd zou worden morgen 24 of 25 november. Hoe is het mogelijk een bedrijf dat zo prat gaat op goede service en snelle levering. Heb al meer klachten over de bezorging over hen gehoord. Dacht dat het wel mee viel niet dus. Voor mij geen Cool Bleu meer en nu maar hopen dat de stofzuiger inderdaad wordt geleverd.

Beste Aad K,

Bedankt voor jouw review.
Wat een vervelende situatie met de levering van de stofzuiger door Coolblue.
Mocht het probleem nu niet worden verholpen en anders voor in de toekomst: De medewerkers van BCC zullen je met alle liefde willen helpen!

ja zeker 23-11-2020

snelle levering, mooie prijs, geen klachten verder. Prima afgehandeld!
Zeer tevreden hoe alles verlopen is.

Beste,

SanD 23-11-2020

Fijn mailcontact, en zoals afgesproken lag mijn artikel al klaar bij de kassa. Kortom erg tevreden en ook nog eens keurig geholpen door de winkelmedewerker. Voor mij een reden om terug te keren wanneer nodig naar dit filiaal.

Beste SanD,

Natalie 23-11-2020

Zondag besteld maandag in huis. Scherpe prijs en duidelijke foto's en beschrijving.
Een aanrader!

Beste Natalie,

Nadia 23-11-2020

Zeer vriendelijk en snelle levering product goed aangekomen en ben super tevreden de volgende keer zal ik zeker weer een bestelling doen zeer aan te raden

Beste Nadia,

D. Vuijk 23-11-2020

Allereerst naar customerservice gebeld om te checken of het gewenste apparaat aanwezig was in filiaal Hellevoetsluis.
Altijd blij om te horen dat dit inderdaad bevestigd werd, dus naar BCC Hellevoetsluis op een zaterdagmiddag. Het was een druk tijdstip maar super geholpen door medewerkster Jeanette👌🏻

Beste D.Vuijk,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hellevoetsluis.

marcolin 23-11-2020

De winkel bied een goede service ne denkt mee om je met het juiste product de winkel te verlaten

Beste marcolin,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Mari 23-11-2020

We zijn bij BCC winkel in Den Bosch geweest. Geholpen door zeer vriendelijk personeel. Er waren nog twijfels over het aan te schaffen merk en type tv. Het juiste advies is doorslaggevend geweest voor onze keuze. De volgende dag netjes thuis geleverd op afgesproken tijd.

Beste Mari,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Bosch.

Flexy 23-11-2020

Vriendelijk, goede service en deskundig advies.
Precies alle reden waarom ik graag bij BCC winkel!

Luc Beets 23-11-2020

Mooie zaak. Vriendelijk onthaal. Personeel behulpzaam zonder opdringerig te zijn. Een minpuntje is de lange trap naar de eerste verdieping. (Er is misschien een lift maar die vonden we niet zo direct)

Beste Luc Beets,

Feike Jorritsma 23-11-2020

Goede en duidelijke uitleg over het aangeschafte product.
Ook andere opties besproken om de verschillen aan te geven

Beste Feike Jorritsma,

Bedankt voor jouw review over onze service bij de aankoop.

Simon 23-11-2020

Mooie hp laptop besteld, snel geleverd. Super service. BCC zeker een aanrader

Beste Simon,

Wisse 23-11-2020

Wij kochten een Epson XP-4105 printer bij BCC Middelburg.
Prima compact apparaat werk naar behoren.
Uitstekende informatie gekregen zowel over de printer als over de andere producten waar wij vragen over hadden.
Goede service en prijs kwaliteit verhouding.

Beste Wisse,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Middelburg.

Marcel 22-11-2020

Gewoon een top winkel Bcc Hengelo
Service goed
Niet goed geld terug
Of vervangen van het artikel
Böse deed het niet goed
Super uitleg gekregen ondanks het druk was
Top top top
Gr Marcel

Beste Marcel,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hengelo.

Sabine1977 22-11-2020

Goed en vriendelijk geholpen in de winkel (Beek). Levering op tijd, vriendelijk en duidelijke informatie.

Beste Sabine1977,

Bedankt voor jouw review Over ons filiaal in Beek.

Ben Zwinkels 22-11-2020

Zeer goede ondersteuning in de aanschaf van een stofzuiger, waarmee de flinke dosis humor van de verkoper zelfs de aanschaf van een stofzuiger leuk maakt. Uiteindelijk gaat het over het resultaat en daar zijn we zeer tevreden over. Deze verkoper verdient een pluim!

Beste Ben Zwinkels,

Bedankt voor jouw review over de deskundige en humoristische hulp van onze medewerker. Veel plezier met stofzuigen! ;-)

Harm 22-11-2020

We zijn voor de zoveelste keer beslist niet teleurgesteld door de prima bediening van de mensen van BCC. De vriendelijkheid en het geduld werden door ons zeer op prijs gesteld,

Beste Harm,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Rosita Cozijnsen 22-11-2020

Ik ben super geholpen door een medewerker in uw filiaal.
Hij wist precies waarna ik opzoek was.
De kassa afhandeling ging ook netjes.

Bedankt voor de fijne winkel ervaring.

Beste Rosita Cozijnsen,

Bedankt voor jouw review over de service van onze winkelmedewerker.

Rob Bakker 22-11-2020

Waren onze stofzuiger kwijtgeraakt die wij ter reparatie hadden aangeboden. Na 2 weken zoeken en niet kunnen vi nden mochten wij een nieuwe uitzoeken voor de prijs die wij 4 jaar geleden betaald hebben, naast de nodige excuses ook nog weer de aanvullende garantie die wij al hadden er gratis bijgekregen. Wat begon met een voor ons groot probleem is dit door BCC super goed en netjes opgelost, van klantenservice tot personeel Alexsandrium onze dank voor deze oplossing

Beste Rob Bakker,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Thea 22-11-2020

BCC is al jaren de favoriet van ons. Over de fysieke winkel en de webshop zijn wij uiterst tevreden. In de winkels worden wij vakkundig geïnformeerd over het product wat wij aan willen schaffen. Wat ook helpt is dat BBC de laagste prijsgarantie hanteert. Deze keer via de webshop gekocht en dat is ons goed bevallen. Het is een duidelijke site met mooie, duidelijke foto's en een uitgebreide beschrijving van het product. Goed onderhouden website. Producten zijn gemakkelijk te vinden.
De bestelling en betaling zijn heel eenvoudig te regelen en je krijgt dezelfde dag na aankoop een mail met de bezorgtijden. De bezorging was de daaropvolgende dag en prima in orde, netjes in het tijdvak dat vermeld werd. Zeer tevreden.

Beste Thea,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. Veel plezier met de aankoop!

Ben 22-11-2020

Keuze snel gemaakt desondanks aangeboden assortiment. Snel afhandeling en gebracht tot auto.
Dank

Beste Ben,

meesen 22-11-2020

de aflevering is prima en de kookplaat is een aanwinst voor ouderen
de inductie plaat is makkelijk schoon te maken een goede aankoop via b b c .

Beste meesen,

Frank 22-11-2020

Uitstekend geholpen met de keuze tussen een Dolce Gusto en een Nespresso apparaat. Op de vraag of beide machines echt goede hete koffie geven werden er gewoon 2 kopjes koffie gemaakt, uit iedere machine 1. Uiteraard vergelijkbare sterkte zodat ik ook de koffie kon proeven. Daarmee kon ik een prima keuze maken. Kortom, prima advies van een zeer aardige verkoopster met kennis van zaken! Ga hier over een paar weken ook mijn laptop kopen. Want ook daar prima advies gekregen zonder druk van de verkoper. Voor mij nooit meer Mediamarkt!

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review over de services in onze winkel. Geniet van de koffie!

Petra 22-11-2020

We hebben een koffie apparaat en televisie gekocht, super goede service.

De tv was niet op voorraad, jammer dat je bij het afhalen vrij lang moet wachten, jammer dat er geen afhaal balie is, de tv was al betaald. Nu was het wachten wanneer er weer een verkoper beschikbaar was. ( was heel druk in de winkel met ophalen) anders was het een 10 geweest

Beste Petra,

G v bokhoven 22-11-2020

een erg ruime zaak ,enorm veel keuze , lekker dichtbij, vriendelijk personeel

Beste G v bokhoven,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Net 22-11-2020

ondanks dat we buiten in de rij moesten gaan staan
+|- 6 wachtende voor ons in de rij ivm black friday
Zijn we goed geholpen , niet het idee hebben dat ze weet snak naar de vlg klant moesten
Geduldig alles uitgelegd , super

Beste Net,

Bedankt voor jouw review over de geduldige service van onze medewerkers.

fijne winkel 22-11-2020

goede informatie en super vriendelijk personeel
een ruime winkel waar ik fijn en snel geholpen ben met mijn aankoop
verkoper goed op de hoogte van het product

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

Ineke 22-11-2020

Wasmachine gekocht, werd heel vriendelijk geholpen , goede uitleg. De vrouw die me hielp nam echt de tijd voor mij. De jongens die de wasmachine kwamen brengen ook erg vriendelijk en behulpzaam.

Beste Ineke,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service bij aankoop en bezorging.

T. 22-11-2020

Het is een fijne winkel met een duidelijke webshop. De prijs-kwaliteit verhouding is ook heel goed. Ik heb een vriezer uit de winkel gehaald, maar durfde hem zelf niet met steekkar naar m'n huis te brengen (Ik woon een straat verder) toen heeft de meneer die me hulp een collega gevraagd hem diezelfde dag nog thuis te bezorgen. Dat verliep allemaal heel soepel en ik ben erg tevreden!

Beste T.,

Daniela 22-11-2020

Zeer vriendelijk en kundige medewerkers. Er werd goed de tijd genomen om mee te denken en advies te geven. Fijne winkel!

Beste Daniela,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Savas cakmak 22-11-2020

Ik heb bij bcc een vaatwasser gekocht in de garantie termijn is er een defect ontstaan. Na langer dan een week wachten is er een monteur langsgeweest die vertelde dat er iets met de pomp aan de hand was 2 weken gewacht. 3de week zijn ze langs geweest blijkt niet de pomp te zijn. Daarna zouden ze een slang vervangen na 2 weken geen reactie ontvangen, gebeld met bcc repair vertelden mij dat ze me zouden terug mailen of bellen binnen 2 dagen. Heb zelf maar gebeld 3 de dag krij te horen dat ze geen reactie hebben ontvangen van de leverancier. Ben nu bijelkaar 5 a 6 weken aan 't wachten.

Beste Savas cakmak,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je momenteel ondervindt. Kun je ons het case nummer doorgeven?