Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Frans 26-11-2020

Correct en zeer snel geholpen door vriendelijke medewerker Martijn, locatie Deventer.

Beste Frans,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Deventer.

CH Weber 26-11-2020

Kom hier al jaren altijd vriendelijk personeel goede service doet echt moeite voor je.

Beste CH Weber,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke medewerkers.

Ronald 26-11-2020

Het gehele bestelproces heb ik als perfect ervaren. Product (Koelkast INVENTUM KV1430) goed te bestellen, meteen een bezorgmoment in te plannen, keurige informatieverstrekking per mail en sms, vriendelijke bezorgers. Kortom top! Dit in tegenstelling tot diverse andere aanbieders waar het bestelproces moeizaam ging en dit betreffende product tijdens het bestelproces ineens niet meer voorradig was, óf vervolgens alleen de optie boden om af te halen.

Over het product kan ik nog geen review schrijven want hij staat nog ingepakt, maar dat zal ik na ingebruikname doen.

Beste Ronald,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en onze vriendelijke bezorgers.

Twan 26-11-2020

We hadden wat artikelen gekocht een weekje geleden.
Nu waren ze bij de concurrent aanzienlijk goedkoper
We hebben netjes het verschil terug gekregen
Goede service
Top geregeld

Beste Twan,

Jan de Jonge 26-11-2020

T V staan netjes opgesteld, geen rommelige dozen zoals bij de Mediamarkt. Goede voorlichting over het product. Behulpzaam met het mee te nemen apparaat. Klantvriendelijk.

Beste Jan de Jonge,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel.

Ben 26-11-2020

Prima snelle levering van BCC. Goed overzichtelijk met de juiste communicatie via email.

Beste Ben,

Bedankt voor jouw review over de overzichtelijke en snelle levering.

Roy 26-11-2020

Eind van de middag een wasmachine besteld. Volgende dag om 13:30 was deze geleverd, 2 trappen naar boven gesjouwd, aangesloten en de oude machine en verpakkingsmateriaal afgevoerd door de bezorgers.
De jongens die kwamen bezorgen waren erg vriendelijk en hebben de boel netjes aangesloten.
Niks te klagen dus!

Beste Roy,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgers.

Janine 26-11-2020

Een 10 is voor God zeggen ze wel eens; dus hierbij een 9: waarom? Om dat het heel erg snel en goed te bestellen was en snel geleverd: ruim binnen de aangegeven blokuren. Super fijn, want de bezorging van andere spullen/ via andere kanalen laat momenteel lang op zich wachten. Ik ben dan onderhand vergeten wat ik heb besteld ( en vaak al heb afgerekend). Ondertussen ben je dan ook nog eens onthand of je moet intussen andere dingen regelen. Dank

Beste Janine,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak en de snelle levering.

Hannie 26-11-2020

Zelf het product opgezocht, daarna nog even contact gehad met de klantenservice. Dit verliep allemaal prima. Ook de plaatsing van de zware Miele wasmachine verliep vlekkeloos. Super gewoon en dan ook nog de oude Miele die nog zwaarder was meegenomen. Hartelijk dank voor deze service.

Beste Hannie,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Frans v Abeelrn 26-11-2020

Koop al jaren bij de BCC winkel en gisteren moest ik een huistelefoon hebben en wederom weer met plezier geholpen. Ook info over een nieuwe TV heb ik weer met vakkennis en vriendelijk gekregen

Beste Frans v Abeelrn,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke en vakkundige hulp in onze winkel.

Herman pol 26-11-2020

Voor prijs en service en elk apparaat
is BCC de beste kandidaat.Vlotte
bediening en een goede uitleg is BCC
de juiste weg.

Beste Herman pol,

KGAJ Bogaarts 26-11-2020

Goede communicatie, snelle verzending en duidelijk weten waar je aan toe bent.

Beste KGAJ Bogaarts,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Inge 26-11-2020

Snel geleverd en geheel volgens afspraak. De oude spullen werden meegenomen. Wasmachine en droger op zijn plaats gezet en de basisinstellingen werden voor mij gedaan (super).
Wat ik erg waardeerde was dat de bezorgers van tevoren vroegen welke apparaat ik aan welke kant geplaatst wilde hebben. En ze hebben ook nog een kastje verplaatst, wat ik niet van zijn plek kreeg (en weer teruggezet waar ik het wilde hebben).
Al met al, topservice.

Beste Inge,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgservice.

Elly Elings 26-11-2020

Gisteren een koelkast gekocht, vandaag geleverd. Geluk gehad.
Met een kwartiertje stond hij kant en klaar. Ook nog even de deur omgedraaid.
Vriendelijke vakkundige monteurs.
Top.

Beste Elly Elings,

Bedankt voor jouw review over onze vakkundige installatiedienst.

Jo 26-11-2020

Bijzonder goed geholpen in de winkel, alles goed afgehandeld, de volgende dag gratis thuisbzorgd, dat is nog een service!

Beste jo,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Eva 26-11-2020

Ik zocht een nieuwe laptop met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Door black friday waren overal veel laptops uitverkocht. Gelukkig vond ik bij BCC online nog wel een laptop naar keuze èn met korting. Gisteren besteld, vandaag in huis. Heel fijn!

Beste Eva,

Bedankt voor jouw review. Veel gebruiksgemak van de nieuwe laptop!

Imelda Coenen 26-11-2020

Daar ik in de afgelopen jaren meerdere keren bij BCC deskundig en vriendelijk geholpen ben had ik ook deze keer geen twijfels waar ik mijn nieuwe tablet zou gaan kopen.
Ben me eerst op internet gaan oriënteren en vervolgens met vragen naar BCC in Breda gegaan.
Daar nam een medeweker, ondanks de Corona drukte, alle tijd om me goed te informeren.
Heb gelijk gebruik gemaakt van de Black Friday aanbieding en ging met een happy gevoel naar huis door het deskundige advies, persoonlijke aandacht en mijn nieuwe aanwinst.
BCC denkt echt met je mee!

Beste Imelda Coenen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

Angie 26-11-2020

De webshop is gebruiksvriendelijk
Prijs/kwaliteit is top.
Afhalen in de winkel met super vriendelijk personeel maakt mijn dag goed.

Beste Angie,

Bedankt voor jouw review over onze webshop en winkel.

Brouwers. 26-11-2020

Goed geholpen. Vakkundige uitleg over aankoop. Achteraf bleek dat ik de verkeerde keuze had gemaakt waardoor ik het apparaat kon ruilen zonder problemen. Goeie service.

Beste Brouwers.,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Ellen 26-11-2020

vriendelijke medewerker en snel geholpen. Dus goed is goed. Meer is toch niet nodig.

Beste Ellen,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Bob 26-11-2020

Hele proces verliep top, geen problemen ondervonden. Gaan zeker weer gebruik maken van de service van BCC.

Beste Bob,

Bedankt voor jouw review.

Tiny 26-11-2020

Heb Senseo ontsmettingstabletten en een Aquaclean gekocht. Ben netjes geholpen, daarom toch een 6.
Maar het aansmeren van een abonnement op Essent....zodat je korting bij BCC krijgt, ben ik niet van gediend.
Erg vervelend, eerst een verhaaltje van Maria hierover en daarna bij de kassa nog een keer.
Niet doen BCC, schoenmaker blijf bij je leest.

Beste Tiny,

e 26-11-2020

Ik ben geholpen door een aardige /kundige en eerlijke verkoper.
Door zijn hulp heb ik de tv gelijk gekocht zonder mij nog te oriënteren in een andere winkel.

Het was rustig in de winkel en voldoende personeel in de winkel aanwezig waardoor voldoende aandacht voor ieder klant was.

Beste e,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerker. Veel plezier met de TV!

N. Bakker. 26-11-2020

Bij aankoop wasmachine -25 november 2920- bij BCC Alkmaar zijn wij heel prettig en vakkundig geholpen.
Verkoper nam alle tijd om onze vragen te beantwoorden en tevens uitleg te geven omtrent de werkwijze en bedienen van de aan te schaffen machine. Niets was tijdens de afhandeling opdringerig.

Beste N. Bakker.,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Alkmaar.

Nathalie 26-11-2020

De website is duidelijk en netjes ingericht
Leuke aanbiedingen en zeer netjes en positief geprijst.

Beste Nathalie,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Mark 26-11-2020

zeer deskundig en vriendelijk geholpen. Kwam met een probleem naar de winkel en dit is door het personeel zeer goed opgelost. het persoonlijke maakt voor mij een verschil t.o.v. de andere bedrijven, mij zien ze daar de komende tijd vaker !

Beste Mark,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige en oplossingsgerichte medewerkers. We helpen je graag weer!

Tineke van der Laak 26-11-2020

we zijn al vaker bij dit filiaal geweest en altijd vriendelijk en met kennis van zaken geholpen

Beste Tineke van der Laak,

Bedankt voor jouw review over onze winkel.

Sara 26-11-2020

overzichtelijke website !
Goeie prijs/kwaliteit verhouding
word goed op de hoogte gehouden over je bestelling

Beste Sara,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

Johan Elsinga 26-11-2020

Ik vind de persoonlijke benadering en vriendelijke behandeling uitsteken.
De kennis van zaken is prima en dus ook goede voorlchting.
Ik heb nu verschillende producten bij hen gekocht en ben zeer tevreden ook over afhandeling van reparaties en garantie.

Beste Johan Elsinga,

Bedankt voor jouw review over de persoonlijke en vriendelijke service in onze winkel.

Claudia 26-11-2020

Er is veel mis gegaan bij de aankoop van mijn koelkast. Het heeft 5 weken geduurd vanaf mijn 1e bezoek aan de winkel tot aan plaatsing. Toch een 7 omdat ik door alle medewerkers van BCC correct en vriendelijk ben geholpen. De medewerkers, van winkelpersoneel, heren van de meetservice en installatie tot de dame van de klantenservice allemaal even vriendelijk. Wat ik heb gemist is klantgerichtheid, deskundigheid en de adviserende rol. Wel weer hoog scorend op oplossingsgerichtheid

Beste Claudia,

Maassen 26-11-2020

Het is een overzichtelijke winkel en we zijn ook heel vriendelijk en correct behandeld

Beste Maassen,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke winkel.

Wejo 26-11-2020

We kozen voor BCC omdat we in de eerste plaats de locale winkel willen steunen
We waren verrast door de kundige verkoper die enthousiast alles over het apparaat vertelde, en daarom besloten we vol vertrouwen tot de aankoop

Beste Wejo,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige en enthousiaste medewerker.

Sharmaine 26-11-2020

Ik ben nog vrij nieuw bij BCC maar nu al tevreden. Goede kwaliteit en teminste het gevoel dat je echt iets nieuws koopt (in tegenstelling tot de retourtjes verkoop van Mediamarkt, waarvan tevens de klantensevice ook ruk is). BCC komt vertrouwd over, het product is top en tot nu toe enkel goede ervaring.

Beste Sharmaine,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met jouw aankoop!

Roland 26-11-2020

Deskundig hulp en voorlichting. We kopen vaker producten bij de BCC en dat bevalt goed. We komen zeker terug.

Beste Roland,

Bedankt voor jouw review over de deskundige hulp in onze winkel.

Fam Stam 25-11-2020

Snel en eenvoudig bestellen houd niet altijd in dat iets snel en volgens afspraak geleverd wordt.
Bij BCC wordt wel snel en volgens afspraak geleverd.
Wij zijn heel blij met ons 2 persoons elektrische deken.
Fam Stam

Beste Fam Stam,

Bedankt voor jullie review.

Gemma van der Heijden 25-11-2020

Snel en adequaat geholpen. Alles snel en goed geregeld. Bezorging en aansluiting voor een niet te groot bedrag.

Beste Gemma van der Heijden,

Haike 25-11-2020

Deze week gebruik gemaakt van de Black Friday Deals. 2x de Google Chromecast Ultra besteld voor een zeer mooie prijs. Beide maar 1 dag levertijd gehad.

Daarnaast waren ze zeer makkelijk in te stellen, eigenlijk zga plug and play.

Zoals ook mbt alle andere aangekochte producten, altijd tevreden over BCC.

Beste Haike,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

AnenHan 25-11-2020

Wij zijn vandaag weer op een zeer prettige manier geholpen bij BCC. Het contact verliep erg goed, er werd goed meegedacht en op het laatst ook nog overgestapt op Essent. Wat nog een extra korting met zich meebracht.

Beste AnenHan,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Bert 25-11-2020

Eigenlijk komen wij altijd weer uit bij BCC in Amsterdam noord, omdat wij elke keer goed en vakkundig worden geholpen.
Nu een TV aangeschaft en ontzettend vriendelijk en rustig geholpen door Jordy.
Hij wist werkelijk alles over het toestel (oled) wat voor ons nog nieuw is, wij konden hem alles vragen en hij gaf direct antwoord het was een verademing dus volgende keer weer BCC.

Beste Bert,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amsterdam.

Nelly 25-11-2020

Ik ben naar bcc in Amsterdam noord gegaan om een iPad te kopen. Ik vind het personeel erg vriendelijk en kundig. Ook kreeg ik info van Essent . Na vergelijking met mijn oude leverancier,een contract afgesloten. En dat werd beloont mee een bon van 175,00 . Deze werd meteen verrekend met het afrekenen.Alles zeer snel geregeld. Ik ben zeer tevreden,! geen opdringerige verkopers 👍🏻

Beste Nelly,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Amsterdam.

pieter 25-11-2020

Goede beschikbaarheid (product was bijna nergens meer te krijgen, en nog een scherpe prijs ook!), snelle levering en zelf aflevertijdstip kiezen (ik hoef het niet binnen 24 uur geleverd te hebben als ik toch niet thuis ben): Dikke prima dus!

Beste pieter,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Robin 25-11-2020

Ik heb gisteravond het product besteld. Vanochtend rond 11.00 uur werd hij al geleverd.  Perfecte service, snelle levering en een overzichtelijke website. Kortom, een leuke aankoop besteld bij een goede winkel. Bestel bij BBC.nl!

Beste Robin,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en snelle levering. Veel plezier met de aankoop!

Gottfried 25-11-2020

Ze doen wat ze beloven ben zeer tevreden levering op afgesproken tijd keurig verzorgd

Beste Gottfried,

Bedankt voor jouw review.

Elle 25-11-2020

Heel goed geholpen, medewerker geeft goed advies en is zeer klantvriendelijk. Top sfeer in de winkel

Beste Elle,

Bedankt voor jouw review over onze service. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

ton 25-11-2020

gemakkelijk toegankelijke site, makkelijk kiezen dmv geboden alternatieven,
afspraak is afspraak mbt bezorgen

Beste ton,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

Rosa 25-11-2020

Zouden tussen 14.15 en 16.15 bezorgen. Belden om 15u netjes dat ze wat vertraging hadden opgelopen en binnen nu en twee uur bij me zouden zijn. Waren er rond 16.30. Hebben mijn gasfornuis netjes op zijn plek gezet, maakten een vriendelijk babbeltje en hebben het verpakkingsmateriaal keurig meegenomen. Ik was erg tevreden over de service!

Beste Rosa,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgers.

Loesdijken 25-11-2020

Betrouwbaar en gauw geleverd ben erg tevreden en koop er geregeld
Duidelijke site

Beste Loesdijken,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

KBent 25-11-2020

The man who served me was very pleasent & gave me very good information about the smart watch i purchased ,a very helpfull man ....a credit to BCC also he had a good sense of humour which was a positive for me ...all in all well done

Dear KBent,

Thank you for your review about our employee. Enjoy your purchase!

Kind regards,

Chromebook 25-11-2020

Goede winkel, altijd deskundig advies. Altijd goed om lokaal te kopen zeker in deze tijd.

Beste,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Daniel 25-11-2020

Bcc is een wat rustigere winkel en dat ervaren wij als fijn
Verkoop gaat goed alleen zou de medewerker wat meer diepte kunnen geven over de producten ipv kaartjes oplezen welke zuiniger is dan de andere .meer ingaan waarom dit apparaat zo goed scoort bij gebruikers etc etc verder wat zijn de verschillen met dit merk en dat merk.

Beste Daniel,