Trix 27-11-2020

Netjes en vriendelijk geholpen in de winkel in Barendrecht, goede uitleg over de machine van de verkoopster gehad en daardoor tot koop overgegaan.
Levering was niet helemaal zoals het hoort maar hopelijk gaan ze dat nog verbeteren.

Beste Trix,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Barendrecht.

Ted baars 27-11-2020

Was al vroeg in de winkel werd super geholpen goede uitleg gekregen over de dyson v11 stofzuiger en de e reader! Alles werd netjes ingepakt voor de kerst en verjaardag.
Kon makkelijk parkeren en was binnen het uur weer op mijn werk! Fijne winkel om te bezoeken alles overzichtelijk en vriendelijk personeel
Bedankt groetjes ted baars👍🏻

Beste Ted baars,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel. Veel plezier met de aankopen!

Ja zeker, ook via internet werkt prima. 27-11-2020

Via internet besteld, goed en overzichtelijk en zeer goede uitleg. Goed de avond voor levering mail gehad, en volgende dag 5 minuten voor ze er waren gebeld we komen eraan over 5 minuten. Zeer netjes geplaatst en uitleg gegeven. Zeer nette heren en zeer vriendelijk zeker de uitleg.

Beste,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website en onze vriendelijke bezorgers.

toorop1 27-11-2020

Top!!
Anderhalf jaar geleden een tablet aangeschaft. Problemen met opladen, twee keer terug naar de fabriek. Bij de derde keer gelijk het aanbod, komt u maar naar de winkel om een andere uit te zoeken!!
Ik blijf zeker gebruik maken van de webshop ook in de wetenschap dat je in de winkel TOP geholpen wordt!!

Beste toorop,

Beste toorop,

Paul uit Einighausen 27-11-2020

Ik kan redelijk kort zijn over BCC. Ik schaf de meeste consumentenelektronica aam bij BCC.
Waarom?
1. Altijd vriendelijk personeel, waar dan ook in Nederland.
2. Altijd de beste prijs.
3. Altijd de beste service.
Dus ja, ik beveel BCC zeker aan.

Beste Paul uit Einighausen,

Bedankt voor jouw mooie review.

johan heuvelink 27-11-2020

een tablet met problemen in de garantie is verholpen maar net na de garantie met dezelfde problemen is er geen overleg meer mogelijk

Beste johan heuvelink,

Bedankt voor jouw review. Dit is wel vervelend, excuses voor het ongemak. Kun je het casenummer doorgeven?

Peter 27-11-2020

Nette en verzorgd uitziende winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel die je graag te woord staan

Beste Peter,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

C.van der Hoek 27-11-2020

Ten eerste waren jullie de goedkoopste, ik heb de Siemens espressomachine net voor 12.00 uur besteld , de andere dag rond 13.00 geleverd gekregen, en de bezorger was een ontzettend vriendelijke jongeman, ik ben zeer tevreden.

Beste C.van der Hoek,

Bedankt voor jouw review. Geniet van de koffie!

Patrick 27-11-2020

Vakkundig geholpen door het personeel, nemen de tijd voor je om alles uit te leggen als je vragen hebt.

Beste Patrick,

Bedankt voor jouw review over onze vakkundige medewerkers.

Patrick 27-11-2020

Zeer goede informatie gekregen in de winkel en een snelle levering met vriendelijke monteurs die je uitstekend helpen en uitleg geven over het product

Beste Patrick,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige bezorgers.

A. van Wees 27-11-2020

Goede informatie en fijn geholpen
in de winkel in Veghel.
Je hoeft op de aflevering niet te wachten. Ze waren er op de afgesproken tijd. Super!

Beste A. van Wees,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Veghel.

Mirjam n. 27-11-2020

Snel gemakkelijk besteld
Volgende dag al in huis, netjes verpakt.
Dus we hebben nu veel plezier van het racestuur

Beste Mirjam n.,

Bedankt voor jouw review en veel plezier met de aankoop!

Elisa 27-11-2020

Het was rustig in de winkel, het aantal klanten is vanwege corona beperkt tot 40 per winkel. Daardoor konden we rustig rondkijken. En had de verkoper voldoende tijd om ons te adviseren. Het advies was prima, we zijn tevreden de winkel uit gelopen.

Beste Elisa,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Sylvia 27-11-2020

Bestelling was op voorraad en de volgende dag bezorgd. En dat in de drukke week voor sinterklaas. De rekening netjes in de mailbox.

Beste Sylvia,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

plajaa 26-11-2020

Waarom BCC? Een winkel waar je de gelegenheid wordt geboden om je te oriënteren op je voorgenomen aanschaf. Staan je op verzoek klantvriendelijk te woord en bezorgen het gekochte artikel zonodig naar je auto of gratis op je huisadres.

Beste plajaa,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Paardekooper 26-11-2020

Ik werd heel goed geholpen en geadviseerd.
De medewerker drong zich niet op en liet de keuze volledig aan mij.

Beste Paardekooper,

Bedankt voor jouw review over de klantgerichte service van onze medewerker.

Linda van Herpen 26-11-2020

Heel duidelijk en ik werd tijdig op de hoogte gesteld wanneer het pakketje werd geleverd. Goed geholpen in de winkel en heel klantvriendelijk. Overall super fijne service

Beste Linda van Herpen,

Bedankt voor jouw review over de klantvriendelijke service in onze winkel.

Filippus 26-11-2020

Prima plek om allerlei artikelen te zoeken en te bestellen. Bezorgen of ophalen in de winkel maakt het heel flexibel hoe je het wilt hebben. Een aanrader.

Beste Filippus,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Ewout 26-11-2020

erg mooie en goeie laptop gekocht voor een hele goeie aanbieding. de bezorg service was erg goed en de optie om savonds te bezorgen was er fijn.

Beste Ewout,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

yvonne 26-11-2020

wij gaan hier altijd naar toe wanneer wij iets met een stekker moeten kopen. Goede service, uitstekende adviezen, en meestal hebben ze op voorraad waar wij naar zoeken.

Beste yvonne,

Rini de wilde 26-11-2020

Mooie winkel leuk personeel en goede teks en uitleg ik heb er van alles gehaald voor ons huis vandaag nog een mooie tv gekocht

Beste Rini de wilde,

Bedankt voor jouw review over onze winkel. Veel plezier met de nieuwe TV!

Guber 26-11-2020

Mooie prijs, goed in verpakking. DHL slecht sevice, ik ben hele dag thuis, maar vermist gemeld en naar DHL servicepunt moet halen.

Nico 26-11-2020

Bij BCC vind ik altijd degelijk en prettige personeel.
Ze hebben een ruime keuze.

Beste Nico,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Kamal 26-11-2020

Allereerst moet ik BCC bedanken vriendelijk Ontvangst. Deskundig, vriendelijke Personeel.
Eindelijk kocht ik mijn favoriete Gopro 9 vol vertrouwen voor een redelijke prijs.
Dank je wel BCC

Beste Kamal,

Bedankt voor jouw review over de service van onze deskundige en vriendelijke medewerkers.

Marc 26-11-2020

Goede site en super snelle levering.
Gisteravond besteld en vandaag geleverd ;)

Beste Marc,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

H.van Lieshout 26-11-2020

Nou, wij worden altijd goed geadviseerd, het personeel is ontzettend vriendelijk en kundig, de prijzen zijn scherp en de producten zijn gewoon goed.
Daarnaast is de winkel héérlijk ruim opgezet en er is voldoende keuze.
Wij doen eigenlijk al onze inkopen op elektro-gebied bij BCC.

Beste H.van Lieshout,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

Merel 26-11-2020

Beste service in deze winkel sinds lang meegemaakt! Ik had online een combimagnetron besteld. Deze werd helaas met schade geleverd, kan gebeuren, maar ik moest voor retour dat gevaarte zelf bij een vestiging of dhl punt krijgen. Dat ding was super zwaar!! Uiteindelijk heb ik m naar de vestiging in Alexandrium gereden. Rob Machielse hielp mij enorm goed en heeft er voor gezorgd dat ik toch mijn nieuwe combimagnetron daar heb meegenomen, want ik had m eigenlijk elders willen gaan halen door de slechte online service.

Beste Merel,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal Rotterdam Alexandrium. We zijn wel benieuwd naar het verhaal voordat je naar de vestiging bent gereden. Kun je ons het ordernummer doorgeven?

Diny 26-11-2020

De site is zeer overzichtelijk en met veel goede aanbiedingen .Heb al veel via deze site gekocht en ben nog altijd zeer te vrede over de afgeleverde producten.

Beste Diny,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

Etienne Poelenjee 26-11-2020

Kwam mijn verjaardagscadeau oordopjes omruilen want deze zaten niet lekker in mijn oren. Ik wilde graag airpods pro hebben met bijbetaling Maar bij de mediamarkt waren deze goedkoper dan bij bcc ivm black friday. Liet het zien opmijn telefoon de aanbieding de zeer attentte en vriendelijke nedewerker Dion ging het meteen voor me regelen om een Dion Black Friday deal voor mij persoonlijk te regelen. Top service Dion en bedankt . Ga van mijn airpods genieten.

Beste Etienne Poelenjee,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Melissa 26-11-2020

Duidelijk en direct geholpen

Echte aanrader
grote winkel en personeel helpt vrijwel direct zodra ze kunnen

Beste Melissa,

Ad Haasakker 26-11-2020

Wij zijn goed geadviseerd in de winkel in Den Bosch en hebben er inmiddels een telefoon, computer en printer gekocht

Beste Ad Haasakker,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Bosch.

Soos 26-11-2020

Super goede verkoopster getroffen met alle tijd voor informatie en nog veel meer . Een topper !

Beste Soos,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkster.

Mevr. M. Huisman 26-11-2020

Ik ben naar BCC in Goes geweest om een Oled TV te kopen en werd fantastisch geholpen door medewerkers, die veel verstand hadden van de TV waar ik voor kwam. Ik heb de TV gekocht en nog geen uur later kwamen twee medewerkers hem afleveren en instellen. Ook dit werd zeer professioneel afgehandeld en ik kon gelijk TV kijken. Ik heb al eerder producten bij deze BCC gekocht en omdat ik altijd zo tevreden ben ga ik graag terug naar deze winkel. Super service en ik raad deze winkel daarom aan. Je zult er geen spijt van krijgen!

Beste Mevr. M. Huisman,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Goes.

Robbert 26-11-2020

Mijn Sony WH-1000XM3 was stuk gegaan. Deze ter reparatie bij de winkel aangeboden waarna ik na ongeveer een maand het bericht kreeg dat deze niet te repareren is en ik met een medewerker moest overleggen wat er mogelijk is.

Zonder aarzeling bood John mij de nieuwe versie van deze hoofdtelefoon aan (XM4). Daarnaast, omdat de huidige prijs van de XM4 35 euro goedkoper is dan wat ik voor de XM3 had betaald, kreeg ik een tegoedbon van 35 euro. En, een verse twee jaar garantie.

Ik bedoel. Fantastisch. Zo wil je geholpen worden.

Top!

Beste Robbert,

Marc le Jambon 26-11-2020

Makkelijke shop. Alles goed te vinden. Game is ook super. Urenlang speelplezier

Beste Marc le Jambon,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met gamen!

Monique 26-11-2020

Vriendelijk en goed geholpen. Binnen 2 dagen werd de droger thuisbezorgd, en netjes boven geplaatst.

Beste Monique,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Hans lonis 26-11-2020

Bij BCC Breda zeer goed geholpen heel deskundige personeel en zeer vriendelijk alles goed uitgelegd een aanrader voor iedereen.

Beste Hans Ionis,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Breda.

Hannie de krom 26-11-2020

Het was toeval dat we hier binnen liepen, we wisten niet dat hier een BCC winkel was gevestigd. Maar toen we weer naar buiten gingen, met onze aankoop, zei ik "ik ga dus alleen nog naar deze BCC, wat een goede uitleg van een hele vriendelijke dame".
Hebben al meer gekocht bij een ander filiaal, maar kan niet zeggen dat ze daar echt aardig waren. Dus 👍👍 en zeker tot ziens als we weer iets nodig hebben.

Beste Hannie de krom,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke winkelmedewerkster.

Piet Scholtes 26-11-2020

Al jaren koop ik mijn al mijn apparatuur bij BCC in Roosendaal, zowel voor onze twee zaken als privé. De service die ze bieden is uitermate goed, altijd bereidwillig en behulpzaam. Voor alle producten in de winkel hebben ze goed opgeleid personeel die precies weet wat ik nodig heb. Of nu het gaat om een tv, wasdroger, laptop of stofzuiger. Voor mij geen geen kijk en vergelijk, met andere winkels, want uiteindelijk is BCC betrouwbaar en de prijs eerlijk!

Beste Piet Scholtes,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Roosendaal.

Weijts 26-11-2020

Dicht in de buurt, goed en vriendelijk geholpen en goede uitleg gegeven over het aangekochte appareet

Beste Weijts,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service in onze winkel.

Annelief 26-11-2020

Ik was op zoek naar een telefoon voor mijn moeder. En kwam voor een senioren telefoon bij BCC terecht. Duidelijk overzichtelijk en keus genoeg. Duidelijke omschrijving. Dus prima als je iets goeds wil.
De telefoon ligt nu aan de lading, dus testen moet ik nog!
Ring my bell

Beste Annelief,

Jan 26-11-2020

Ik ging kijken voor een Oled tv, en ik werd geholpen door Pascal, wat een vriendelijke jongeman, en die verstand van zaken heeft, ik vroeg of ik het geluid mocht horen, hij was daar niet te beroerd voor.
Ik ben voor een Sony 65 inch gegaan, wat een mooi beeld, ik ben toen tot aankoop over gegaan, en nog eens korting op een hdmi kabel.
Pascal vroeg mij of ik nog geïnteresseerd was in een energie leverancier?
ik ben wezen praten en ik kreeg omdat ik een andere leverancier nam een korting van € 175 op mijn tv,
Dit is leuk shoppen bij Pascal in BCC te Hilversum

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hilversum.

Frank 26-11-2020

Prima geholpen door Bart
helaas komt de kassabon niet overeen met afgesproken prijs
dame aan de kassa weet van niets en ik moet in 1e instantie zelf op zoek naar Bart
nadat ik bij de kassa blijf wachten wordt er een jonge gast met mij meegestuurd
Bart is druk met een andere klant onderweg
inmiddels zit er een andere verkoper achter de kassa en hij weet wèl de juiste service te verlenen

Beste Frank,

Bedankt voor jouw review en feedback. Excuses dat het niet gelijk kon worden opgelost, maar gelukkig is het goed gekomen.

Hans425 26-11-2020

Zeer tevreden over deze bestelling. Probleemloos, snel, duidelijk, overzichtelijk.

Beste Hans425,

Plataantje 26-11-2020

Een winkel met veel keus en hele goede begeleiding bij het willen maken van een beslissing.
Was op voorraad wat we wilde hebben en uitleg gekregen van verschillen tussen de producten.
Keuze werd gemaakt en bij afrekenen konden we de papieren vvv bonnen inwisselen.
Volgende keer direct naar de winkel

Beste Plataantje,

Bos 26-11-2020

Er is ruim de tijd genomen om goed uitleg te geven en de bestelling, ontvangst en afhalen is volgens vooraf aangegeven verwachting door de medewerker tijdig aan gekomen.

Beste Bos,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerker.

Stas 26-11-2020

Na wat problemen met bestellen, uiteindelijk goed geholpen en duidelijke communicatie.

Beste Stas,

Gigaset van BCC 26-11-2020

Nieuwe thuis telefoon kocht bij BCC Lisse, snel geholpen in de winkel en tegen een scherpe prijs.
Gigaset A670A Trio binnen no-time geïnstalleerd en up-and-running!
Synchronisatie met 2e en 3e handset super eenvoudig en snel.
Heel tevreden!!

Beste,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Lisse.

Edwin 26-11-2020

Fantastische service en veel kennis bij de medewerker die mij geholpen heeft. Ook goed om te zien dat mensen die zich niet aan de covid maatregelen wilde houden weg gestuurd werden. Liever veilig winkelen dan alles maar richten op de verkoop. Een dikke duim voor de winkelmanager.

Beste Edwin,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Sjors 26-11-2020

Gebruiksvriendelijke site en hele fijne service. Voeg daar nog goede communicatie en snelle levering bij en dan kan het bij mij niet stuk

Beste Sjors,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en snelle levering.