brigitta 11-11-2018 In de winkel gekocht
leidschendam

Geweldige service, goede uitleg vriendelijk, niets is teveel

heerlijke winkel, fijn personeel, niets is teveel. Je kan rustig door de winkel lopen, er wordt niets opgedrongen maar ze houden je in de gaten en als ze zien dat je met vragen zit komen ze graag langs en leggen alles rustig uit.
Kassamedewerkster is een pre, zeer vriendelijke mevrouw ondanks de enorme drukte die dag.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Renate 11-11-2018 In de winkel gekocht
Den haag megastore

Super service,

Bcc, goede winkel, goed adviserend personeel, hebben verstand van de producten die ze verkopen. Soms even wachten op beschikbaar personeel, maar dan heb je ook wat, luisteren naar je wensen, en helpen hier super in. Je voelt je niet opgejaagd als je meerdere vragen hebt

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

L. 11-11-2018 In de winkel gekocht
Emmen

Prima servise

Net en vriendelijke personeel zijn goed geholpen en goed voorgelicht over onze aankoop zijn zeer evreden

L. 11-11-2018 In de winkel gekocht
Emmen

Prima servise

Hetty Eykholt 11-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Ekkersrijt Son en Breugel

Mevrouw

Vriendelijk en goede voorlichting van het personeel en prijs en service was ook belangrijk bij onze beslissing om hier te kopen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A.M. Van Der Hulst 11-11-2018 Via de website gekocht

Perfecte levering

Heb 2 portofoons besteld en binnen 24 uur geleverd gekregen. Waren dringend dus perfect geleverd.
De levering was precies op het aangegeven tijdstip.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arie de jong 11-11-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Zeer goed geholpen

Vanwege grote sortering van veel veschillende producten
En daarnaast is er altijd genoeg personeel op de weekdagen.

Paul Tolstra 11-11-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Wij zijn super leuk en deskundig geholpen!!!

Wij zijn zaterdag 10 november in Zaandam heel leuk en gezellig geholpen door Denny. We waren op zoek naar een tv voor ons dochter hij maakte er echt iets speciaals van voor haar.
Gewoon een ouderwets gezellige aankoop in een echte winkel!!
Denny bedankt
Gr,
Paul, Angelique en Jessica

Wolkers 11-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Amsterdam Osdorp

Top geholpen

Prima winkel. Hebben aandacht voor de klant. Heel vriendelijk personeel. Keurig rekening ook per email ontvangen.

Apple airpods 11-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende kwaliteit en levering.

Het product is zeer goed verpakt, de eventuele retournerings papieren zitten er ook keurig bij. Het product levert goed helder geluid, en zit goed in elkaar. Het enige nadeel is dat ze naar mijn idee niet geheel solide in mijn oor blijven zitten en daarom durf ik er dan niet mee te fietsen. Verder een super product. Erg gebruiksvriendelijk.

Hal 11-11-2018 In de winkel gekocht
Zutphen

prima

We zijn goed geholpen vriendelijk personeel wij zijn erg tevreden gaan graag naar deze winkel heen als we iets nodig hebben

Jack 11-11-2018 In de winkel gekocht
son

zeer goede service

heb hier nieuwe telefoon gekocht .voor een zeer aantrekkelijke prijs. de winkelmedewerker was zeer vriendelijk. en we hebben samen de juiste keuze gemaakt .hij heeft ook de sim kaart nog op maat geknipt waarop de telefoon meteen in gebruik kon worden genomen

Nicky 11-11-2018 Via de website gekocht

Super service!

Vandaag bestelt morgen in huis!
En onze nieuwe koelvriescombina ook nog eens uitgepakt en op de juiste plaats, zonder het betalen van extra kosten. Ik kan niet anders dan BCC aanbevelen :D

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

BCC 11-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Buitenveldert

Geweldige verkoper Wouter

Met name de verkoper is opgevallen door zijn professionalisme, zijn betrokkenheid, zijn goede ideeën en zijn vriendelijkheid. Het klinkt overdreven, maar het is de pure waarheid.

Nicole tulp 11-11-2018 In de winkel gekocht
Utrecht the wall

Top service

Top service in de winkel goed geholpen ook naar onze wensen. Een super top service van bezorgen. Vriendelijke bezorgers zeer professioneel. Nette afhandeling we zijn zeer tevreden over alles

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Patrick Bakkum 11-11-2018 In de winkel gekocht
Beverwijk

Goede service.

Ik ben erg goed geholpen in de BCC Beverwijk, ik vertelde wat ik ga doen met een tablet en toen kwam de medewerker met een aantal tablets en gaf duidelijke aan waarom deze beter is dan de andere ook zei hij waarom ik niet de duurste nodig had, dat vond ik wel netjes, meestal proberen ze je bij een winkel de duurdere producten aan te smeren.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wariabels 11-11-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen Dukenburg

Geweldig geholpen

We kwamen naar de BCC om informatie op te doen voor ons komende koffiezetapparaat. Heel erg goed geholpen en de persoon heeft ons alles heel erg goed uitgelegd waardoor we eigenlijk gelijk met een apparaat naar huis zijn gegaan.

Bedankt voor de goede service BCC :).