Anouck 12-11-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen Dukenburg

goede service

zeer ruime keuze vriendelijke medewerkers ziet er schoon en netjes uit en kreeg nog een kom thee erbij

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hr. H. Mathijssen 12-11-2018 In de winkel gekocht
bcc tilburg

goede service

mooie overzichtelijke winkel heb er al vaker iets gekocht en de site ziet er mooi uit ik raad iedereen
aan om eens een kijkje te nemen en ook vriendelijk personeel

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

W.Gijsbers 12-11-2018 In de winkel gekocht
Venray

oplossingsgericht geholpen

Ik had verschillende artikelen gekocht. door omstandigheden had ik van elk artikel een aparte factuur. Daar ik graag had dat alle artikelen op een factuur kwamen, heeft medewerker dit via hoofdkantoor geregeld

Mia Rombout 12-11-2018 Via de website gekocht

oede snelle service

Ik heb hel goed ervaring bij Bcc Goede service vriendelijk personeel en ook aan wie je ook wat vraagt zij er verstand van hebben en niet eerst een ander moeten roepen Als ik iets nodig heb wat ze daar verkopen koop ik het ook daar en ga niet eens bij een andere winkel kijken

Westelaken 12-11-2018 In de winkel gekocht
HELMOND

Aankoop printer

We hebben recent een printer gekocht die na installatie niet het gewenste resultaat had , wij terug naar de winkel binnen het termijn , we hebben een nieuwe printer uitgekozen met de hulp van een BCC medewerker met een goed advies, we zijn zeer tevreden over de nieuwe printer , maar ook over BCC

H.A 12-11-2018 In de winkel gekocht
Utrecht (the Wall

Dienstverlening waar je u tegen zegt!

Vriendelijk, juiste info en snelle hulp.
BCC medewerker was goed op de hoogte van alles en heeft me zonder pushen over de streep getrokken.

j.v.driel 12-11-2018 In de winkel gekocht
bcc alexandrium

verstand van zaken

bbc gekozen om de heldere uitleg en service. ook na een aantal malen te zijn terug gegaan voor h et definitieve besluit, goed geadviseerd en blijvend vriendelijk. ook na aankoop goed geholpen en geadviseerd. kunnen ze bij een andere grote Media zaak nog wat van leren.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jamie 12-11-2018 In de winkel gekocht
Goes

Geweldige service

Ik ben erg blij met de service van bcc. Ql een wasmachine gekocht die netjes geleverd is en aangesloten nu een tablet gekocht die 2 dagen erna in de aanbieding was. Even langs gegaan en zonder problemen het verschil terug gekeregen! Goed geholpen Door de medewerkers ze luisteren en dat vind ik het belangrijkst!

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Herman 12-11-2018 In de winkel gekocht
Schalkwijk Haarlem

vriendelijk en goede service

Een goed ingerichte en overzichtelijke winkel. De service door de verkoper was vriendelijk en gaf duidelijke aanwijzingen voor over het gekochte product. Het gaf dan ook een voldoening en eventuele volgende aankoop BCC meenemen in mijn aankoop plan.

J.W. van 't Hoog 12-11-2018 In de winkel gekocht
Arnhem Zuid

personeel maakt het verschil

De laatste tijd nogal wat gekocht bij BCC (Koffiemachine,2x Fitbit's, Dyson kamerventilator, Dyson stofzuiger etc) en steeds weer die vriendelijke "BCC AMBASSADEURS" die plezier uitstralen naar de klant en de tijd nemen iets uit te leggen en geweldig adviseren. Het is extra opvallend aangezien in de retailwereld het aspect fysieke winkel versus online vaak de nadruk ligt op online. Bij BCC is die goed maar de fysieke klant is de reclame en dat heeft men daar, althans in Arnhem, zeer goed begrepen. Chapeau!!!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ger-Jan 12-11-2018 Via de website gekocht

Snelle service, gehaast met plaatsen Droger

De shop was duidelijk en snelle levering, alleen bleek na het plaatsen dat er niet gekeken was of de
droger het ook daadwerkelijk deed.
We hebben Miele moeten bellen en er bleek een fabrieksfout in te zitten.
Dit is opgelost, maar was door de bezorgers niet gezien omdat ze de droger alleen geplaatst hadden en aangesloten, niet gekeken of deze het ook daadwerkelijk deed.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

MLagendijk 12-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Even chatten en gelijk een verlaagde prijs en supersnelle levering geregeld. Levering binnen de geadviseerde tijden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Hans van Holst 12-11-2018 Via de website gekocht

Onduidelijk over meenemen oude apparaat.

Een van de redenen om bij BCC te bestellen was de mogelijkheid om het oude apparaat door BCC mee te laten nemen, want qua prijs zijn er meerdere opties.
Bij levering weigerde DHL het oude apparaat mee terug te nemen. Bij nader onderzoek op de website bleek dat bij levering door DHL het oude apparaat in een doos moet worden verpakt of anders niet wordt meegenomen. DIt staat bij bestellen niet duidelijk vermeld.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Bart 12-11-2018 In de winkel gekocht
Bergen op Zoom

Top zaak!

Ik ben wederom fantastisch geholpen door het vakkundige en klantvriendelijke personeel.
Ze nemen de tijd om je verhaal aan te horen en geven dan passend advies.

Marga 12-11-2018 In de winkel gekocht
Zutphen

Hele vriendelijke mensen die je correct benaderen, helpen

Als een product niet goed werkt wordt er zorgvuldig mee omgegaan en wat ik heel fijn vind is dat je geloofd wordt. Winkel is vlakbij.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nikki 12-11-2018 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen, snelle levering

Ik kon makkelijk bestellen en VVV bonnen inleveren tijdens het afrekenen in de webshop. Dit ging allemaal met gemak. Op zondagmiddag besteld, maandag rond lunch pakketje ontvangen. Werd duidelijk op de hoogte gehouden van mijn zending via de mail en track and trace.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Raymond 12-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Lelystad

Goed advies, fijne keuze!

Ik kwam binnen met in gedachten al welke printer ik wilde hebben. Na overleg en goede uitleg gekomen tot een printer die toch echt net iets betere aansluit bij wat ik zoek, zonder heel veel meer kwijt te zijn. Top!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Lk 12-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige snelle levering

Makkelijke site! Overzichtelijk en veel keus. En snelle levering! Handig dat je met freebees kunt betalen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fem 12-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Prettige service..goede uitleg

Omdat je weet dat de mensen die er werken
Er verstand van hebben..
En niet opdringerig zijn ..
Gewoon goede sfeer

leo 12-11-2018 In de winkel gekocht
amsterdam noord.

snel contact met verkoopster.

wij hebben gekozen voor de winkel in amsterdam noord omdat je er goed en snel word geholpen door verkopers de verstand van zaken hebben.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

L. 12-11-2018 Via de website gekocht

Letterlijk ‘High service’

Zondag besteld, maandag voor de middag in huis!
En dat met een kortingsactie...top!!
Tevens Keurig verpakt

Lies bos 12-11-2018 In de winkel gekocht
Sittard

Beste service ooit goede prijs

Alles heel goed service aflevering en verkoop prima al jaren klant kunt goed gesprek met ze voeren verkopen je nooit t duurste

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Madelief 12-11-2018 In de winkel gekocht
Vlaardingen

Heel snel naar boven gebracht en geinstalleerd

Site erg gebruikersvriendelijk, genoeg medewerkers in de winkel om informatie te vragen. De informatie die gegeven wordt klopt en is erg duidelijk.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ron 12-11-2018 Via de website gekocht

Goede service en levering op tijd

Wasdroger besteld bij BCC. Mooi op tijd geleverd (je krijgt 's ochtends een mailtje en je wordt nog 20 minuutjes van te voren gebeld) en alles netjes aangesloten.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Leeverink 12-11-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Service geweldig

Goed en kundig geholpen in de winkel.
Service van de monteurs thuis was ook uitstekend.
Goed en snel geplaatst en hebben alle rommel meegenomen.

Wasmachine 12-11-2018 In de winkel gekocht
Bcc breda

Prima service

Winkel is goed toegankelijk
Er staat kwalitatief goed personeel
Goed advies maar geven je de ruimte voor je eigen keus ze dringen niks op
En je krijgt sms hoelaat ze komen
En ze bellen nog als ze eraan komen

Ton 12-11-2018 In de winkel gekocht
Lisse

Man, man, wat goed!

Fijne winkel, goede service, kundige medewerkers, tja wat moet ik er nog meer van zeggen. Aardige mensen?

D.Koelewijn 12-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service TOP

Het product werd op tijd aangeleverd en vakkundig aangesloten.
Ook de uitleg van mijn nieuwe TV was top.
Ik kan iedereen aanraden, als je wat koopt ook door de bezorgers het product aan te laten sluiten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Pravin 12-11-2018 In de winkel gekocht
Osdorp Amsterdam

good service!

ik kreeg een kabel die ik bij Mediamarkt niet kon bestellen. En BCC had hem wel. Zeer goed. Ik heb ook een JBL gekocht die bij Mediamarkt in de aanbieding was. De prijs werd gelijkgesteld aan de aanbieding daar. Medewerker was heel vriendelijk. Zeer tevreden. Sfeer bij BCC is fijn dit i.t.t. een massawinkel als Mediamarkt.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Boudewijn Dunki Jacobs 12-11-2018 In de winkel gekocht
Bilderdijkstraat, Amsterdam

Advies over de aanschaf van de droger was een 'openbaring'.

Zeer goed advies, had m'n 'huiswerk' gedaan, maar kreeg informatie die ik niet wist. Heb m'n keuze 'aangepast. Goede afspraak gemaakt over de levering, installatie. Ook de bezorging verliep uitstekend, vlot, professioneel.

BossLady 12-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service

Ik wou een laptop bestellen voor mijn zoon en de site is heel overzichtelijk en duidelijk. Specificaties van de laptops zijn ook duidelijk vermeld. Bestelling in de avond besteld en de volgende dag al in huis! Zeker een aanrader, ook voor onze eigen aankopen :)

I 12-11-2018 In de winkel gekocht
Veenendaal passage

Geweldige service!

Goede uitleg over producten! Geven advies op maat waardoor je met het best passende product thuis komt!

Joop harbers 11-11-2018 In de winkel gekocht
Winkelcentrum woensel

Vriendelijke hulp

Dicht bij huis gratis geleverd .ook snel geleverd na twee dagen kon ik weer verder want mijn droger was kapot .Verder vind ik dit raar dat ik meer dan Honderd woorden moet schrijven om mijn goedkeuring gekregen aan dit berijd mieteren waarin ik bij de eerste vragen al heb duidelijk gemaakt wat ik vind .

tevreden klant 11-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Hengelo

Perfecte en professionele service / advies

Bij aankoop van een Samsung TV type UE43NU7470 en een Vogels NEXT8365 muurbeugel kregen wij goed, helder en eerlijk advies. Precies wat wij nodig hadden. Niet omzet gedreven maar geïnteresseerd in onze zoektocht. Échte aanrader.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Migom 11-11-2018 In de winkel gekocht
Terneuzen

Goede communicatie over levering en keurig op tijd

besteld via de bcc vestiging hier in de buurt, eerder.ook een tv naar tevredenheid gekocht. Levering netjes verzorgd en vriendelijk personeel. Installatie keurig verzorgd ook al was er sprake van een noodzakelijke aanpassing

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

René Witteveen 11-11-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Uiteindelijk best wel oké

Ik vind de BCC Hilversum best een prima zaak maar als ik binnen kom zoek ik eerst naar iemand die hard voor de zaak heeft en die was er vandaag niet en ging nu naar een nieuwe medewerker. Top medewerker qua uitleg info over het product, maar wordt duidelijk geduwd in verkoop van alles en extra's. Daar heb ik een verschrikkelijke hekel aan en weet zeker anderen ook. Leer graag verkopers in te schatten wat ze willen en niet extra's duwen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Marsha 11-11-2018 In de winkel gekocht
Alexandrium

Teleurgesteld

Wij hebben een Siemens expresso/capuchino apparaat gekocht.
Wat zeer werd aanbevolen door de verkoper.Het apparaat waar ik de winkel voor in kwam werd door de verkoper afgekraakt.Dat moest ik echt niet doen.Ik heb dus geluisterd naar het advies van de verkoper.Stom van mij.
Na 3 weken hadden wij klachten over het apparaat. De koffie was niet altijd heet en de melk schuimde ook niet bij elk kopje het zelfde.
Wij gingen terug met het apparaat naar de winkel.
Ons werd geadviseerd om het weer mee naar huis te nemen omdat Siemens het thuis zou maken en dan zouden we het minder lang kwijt zijn.
Wij nemen contact op met Siemens en dan blijkt dat we alsnog ons apparaat moeten opsturen.
Wij kopen nooit meer iets bij BCC.
Zeer slechte service en informatie.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Zoraida 11-11-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

goede service

Ik vind de shop overzichtelijk en klantvriendelijk. Ik heb voor deze shop gekozen omdat de bestelling vrij vlot gaat. De levering was prima in orde. Alleen op de bovenkant van de inbouw koelkast ligt er een soort foam ofzo waarvan ik niet weet of die eraf moet of niet.

Petra 11-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Rotterdam-Alexandrium

Geweldige service

Het is een overzichtelijke winkel waar je vakkundig en netjes geholpen wordt. Men beantwoord al je vragen, weten ze het anteoord niet vragen ze een collega om huklp

C van Leeuwen 11-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Zoeterwoude

Het juiste geweldige adres voor een aankoop

Een laptop aanschaffen is, zoals met de aanschaf van ieder wat duurde artikel, een proces van ontdekken welk merk en versie en prijs matchen met een idee en waar de aanschaf dan het beste plaats kan vinden.
BCC heeft een goede website hiervoor met duidelijke en uitgebreide informatie omtrent het artikel en de beschikbaarheid in elke vestiging.
Bovendien goede uitleg plaatselijk en veel alternatieven zijn er te zien en te ervaren.
Tevens mogelijkheid tot garantie uitbreiding en accessoires en dit naar eigen keuze.

En als het dan thuis even niet lukt na de aanschaf met installatie is er goede bereidheid tot hulp

Aenj 11-11-2018 In de winkel gekocht
Den Bosch

Prima service

Op zoek naar nieuwe televisie werden we vriendelijk te woord gestaan en vakkundig geholpen met onze vragen. Nu gelukkig met onze aankoop

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A.J. van Hoorn 11-11-2018 In de winkel gekocht
Winkelcentrum Woensel Eindhoven

De service bij de winkel in Woesel is ruim voldoende

Wij wonen vlak bij een grote concurrent van BCC, maar wij lopen liever een half uur naar het winkelcentrum, omdat wij tot nu toe uitstekend geholpen worden. Service is top.

Matthee 11-11-2018 Via de website gekocht

Top service

was perfect op tijd en antwoorde al mijn vragen goed en netjes, hebben me goed op de hoogte gehouden via de mail.

Ks 11-11-2018 In de winkel gekocht
Oosterhout Zuid

Goeie zaak dicht bij huis

Na uitleg mijnerzijds kon een Sodastream cilinder tóch worden besteld. Dus prima. Alle vragen goed beantwoord

Groot de 11-11-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Aad

Goede uitleg vakkundig geholpen op tijd geleverd door vriendelijke welwillende bezorgers, maar voor op het afgesproken tijd stip.

KimH 11-11-2018 In de winkel gekocht
Zutphen

Deskundig geholpen!

Op zoek naar een geschikte laptop, verkoper begreep precies wat ik nodig had en hield rekening met budget.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Amy 11-11-2018 Via de website gekocht

geweldige service, en supere levering

ik vind de service heel fijn, voor vragen kun je altijd heen, zelf een hele tijd nadat je het hebt gekocht. ook vind ik de snelle levering heel fijn, het komt vaak in de ochtend al binnen, dus ik hoef niet de hele dag te wachten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ben 11-11-2018 In de winkel gekocht
Middelburg

Uitstekende service!

Ik vind de mensen bij BCC nou juist geen dozenschuivers. Zowel de verkopers in de winkel als de bezorgers hebben een zeer persoonlijke, kundige en klantgerichte instelling.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 11-11-2018 In de winkel gekocht
Filiaal in winkelcentrum Alexandrium te Rotterdam

Een zaak waar ik zeker terugkom!

BCC was bij mij nog niet zo bekend. Dit komt waarschijnlijk ook door het feit dat er in Rotterdam Centrum geen filiaal aanwezig is. Gisteren het filiaal in winkelcentrum Alexandrium bezocht voor de aanschaf van een nieuwe blu ray speler. Ik werd daar perfect en professioneel geholpen. De adviezen die ik daar kreeg waren prima en ik heb dan ook besloten om daar mijn blu ray speler te kopen. De verkoper dacht met me mee en heeft mij niet op onnodige kosten gejaagd. Dit had ik elders al eens meegemaakt en was daar zeer op bedacht. Ik liep met een tevreden gevoel de zaak uit. Thuis aangekomen voldeed het gekochte artikel ook geheel aan mijn verwachtingen.

Koen 11-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Amersfoort

Stofzuiger

Wij zijn zeer prettig en vakkundig geholpen door BCC. De verkoper had verstand van zaken en kwam met zeer handige tips.
De verkoper was er in mijn ogen niet op uit om iets duurs aan te smeren, maar luisterde goed naar onze wensen.
Zeer tevreden!