Deze score is berekend op basis van 14872 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Joop 14-11-2018 In de winkel gekocht
Bcc Noord

Goede SERICE met hoofdletters

Goede service en nazorg.
Ergens anders goedkoper verschil teruggehaald. Geen probleem.
Verkoper deed het uitstekend.

J. K. 14-11-2018 Via de website gekocht

Snellle levering, duidelijke informatie

BCC kwam voor mijn product naar voren als meest gunstige prijs, dus vandaar dat ik koos voor BCC. En ik moet zeggen dat deze webshop niet onderdoet voor topshop Coolblue. Snelle levering, heldere informatie op de site, en goede prijs.

Peggy 14-11-2018 Via de website gekocht

Het zonnetje op een zware dag

Wat een vrolijke mannen die onze wasmachine en droger thuis hebben gebracht tot aan de zolder!
Aangesloten en alles netjes zijn wij geholpen.
Twee vrolijke kerels die heel vriendelijk waren.
Het was een zware dag (zitten midden in een verbouwing) maar werd er gewoon helemaal vrolijk van.
Een droger van de outlet maar als nieuw en de schade viel REUZE mee, toch 230,- korting door de krasjes top!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Robert 14-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Lelystad

Goede service

Werd vriendelijk geholpen Ook nadat ik thuis problemen had. Een ander medewerker had me herkend en advies gegeven wat evt oorzaak zou kunnen zijn. Na de advies was de probleem opgelost.

helene stoker 14-11-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

geweldige service aan 2 digibete bejaarden !

geweldige, geduldige servive van Sander en anderen .. heel veel dank .. zeverdienen een 11 .. ondanks de drukte eenprettige, ontspannen sfeer ..ook tussen collega'sonderling ...

Marti 14-11-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Netjes geholpen

Zij hadden het product in de beste prijs/kwaliteit verhouding. Ben goed geholpen goed geinformeerd zoals het hoort.

Tonny 14-11-2018 In de winkel gekocht

Vakkundig personeel

We zijn naar BCC gegaan omdat je daar persoonlijk geholpen wordt. Je ziet en ‘voelt’ je aankopen, wat je via internet niet hebt. We kochten een fitbit horloge waarbij we uitleg kregen. Daarna een scheerapparaat en de verkoper van de fitbit zei dat zijn collega ons komt helpen omdat die meer verstand had van scheerapparaten.

Jaap 14-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende communicatie

BCC gekozen omdat zij de wasdroger ook gratis plaatsen. Bezorging vond plaats in het tijdsbestek dat ze per email meegedeeld hadden. Een kwartier van te voren belde de chauffeur dat hij eraan kwam. Droger netjes geplaatst.

Jan 14-11-2018 In de winkel gekocht

BCC Veghel: Goed advies en goede service

Je kunt als je wilt zelf rondkijken. Als je iets wilt vragen is er snel een deskundig personeelslid beschikbaar die er niet per se op uit is je iets duurder te verkopen dan het product dat je op het oog had. Je krijgt wel eerlijk advies met de voor- en de nadelen.
Het assortiment in de winkel is overzichtelijk en redelijk volledig maar natuurlijk passen niet alle machines in de winkel. Bestellen vanuit magazijn kan dan via de winkel en dan heb je je spullen ook snel thuis.

Dekker 14-11-2018 In de winkel gekocht
BCC , Westzijde , Zaandam

Geweldige verkoper. Die moeten ze houden.

Verkoper verkoopt met kennis van zaken en veel humor.
Alleen daarom zou je al meer willen kopen dan je nodig heb.

Yvonne 14-11-2018 Via de website gekocht

Top geregeld!

Ik kon zelf de dag van aflevering van mijn nieuwe wasdroger kiezen. Zelfs afleveren in het weekend was mogelijk. Op de dag van levering kon ik via een link heel precies volgen waar de bezorger was en wanneer die ongeveer bij mij zou aankomen. Keurig netjes geplaatst en aangesloten. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

L.C.W. Paulij 14-11-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Goede begeleiding en uitleg

je wordt vakkundig geholpen de prijzen zijn oké, en voor ons lekker dichtbij en gelijk bij de tv een harde schijf tbv timeshift en opnemen van programma's erbij gekocht

martha jonkers 14-11-2018 In de winkel gekocht
Hellevoetsluis

Prima geholpen

Wij vinden persoonlijk contact prettig. Zo maar iets ongezien via internet bestellen, doen wij zelden, zeker als het om een wat grotere uitgave gaat.

Frans 14-11-2018 In de winkel gekocht
Zeist

Prima service

Beste Prijs, aanbieding dat koelkast ok geplaatst werd.
Werd op afgesproken tijd bezorgt, en keurig ingebouwd.

mariska 14-11-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

géén internet bestellen maar gewoon naar de winkel !

we hadden een Bosch I Dos wasmachine besteld bij de outlet van BCC deze was geretouneerd en zou in doos zitten, echter kregen we een gewone wasmachine géén I Dos en zat in plastick , zonder boekjes na 1 1/2 dag bellen met de klantenservice werd me door Joyce van de "klantencervice" verteld dat ik alles beter kon retouren en naar een andere winkel moest gaan , nog geen 5 min daarna werden we gebeld door Kees uit het filiaal in Hilversum WAT EEN TOP MAN eindelijk iemand die me begreep... nu hebben we de machine die we wilden en dat al de volgende dag!!
ik raad IEDEREEN aan om naar het filiaal in Hilversum te gaan daar hebben ze top medewerkers lopen wij zeggen een dikke duim naar beneden voor outlet en een vette duim omhoog voor de medewerkers van filiaal Hilversum....!

een tevreden klant 14-11-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

prijs/kwaliteit en service ok!

Ik word altijd goed geholpen bij BCC en ze proberen met je mee te denken, aan de hand van je vragen. De service achteraf is ook goed. Geen massabedrijf maar klantgericht!

Paone 14-11-2018 Via de website gekocht

Snel,op tijd,super aardige jongens.

S’maandags ging mijn droger stuk,meteen gaan zoeken op websites naar een nieuwe.Bij BCC waren de aansluitkosten voor een elektrische trekschakelaar het goedkoopst ,29,95.Gratis nemen ze de kapotte droger mee,doen andere verkopers ook.Op woensdag,dus ander halve dag later,werd mijn droger geleverd en aangesloten.Twee jonge mannen waren op de afgesproken levertijd en super vriendelijk en efficiënt . Zeker een volgende keer,maar dan voor een ander product,kijk ik eerst bij BCC,een aanrader.

Sander 14-11-2018 Via de website gekocht

BCC maakt het weer waar.

Ik heb contakt gehad via de chat op de BCC website.
Uiteindelijk (omdat dat makkelijker was) heeft de medewerkster van de chat /filiaal mij gebeld. Na wat na vraag waren al mijn wensen vervult en is de bestelling afgerond en de volgende dag 14-11-18 bezorgt en netjes geplaats en aangesloten.
Ik de ochtend Netjes een sms ontvangen met de tijd indicatie en 10 min van te voren wert ik gebeld dat ze er aan kwamen.

Jan 14-11-2018 Via de website gekocht

Goedkoopste prijs en prima service

Goedkoopste prijs, gratis snelle levering, keurig twee urig tijdspad per sms en vervolgens 10 min vantevoren gebeld dat ze eraan kwamen. Oude apparaat zo mee retour. Prima!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marcel 14-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

Geweldige service

Mooie winkel en goed personeel. Ze weten waar ze over praten. Ik koop hier al jaren en zal dit ook nog jaren blijven doen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Toon 14-11-2018 In de winkel gekocht
Goes

Super Service !!!

In de winkel heb ik zeer deskundig advies mogen ontvangen en m.b.v. het advies een top tv aangeschaft.
Wij zijn erg blij met onze aankoop en komen zeker weer zakendoen met BCC Goes!
Netjes op tijd afgeleverd volgens afspraak.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter De-leth 14-11-2018 In de winkel gekocht
Beverwijk

Geweldige service top geholpen

Het is overzichtelijk en ruim maar toch niet te groot je word niet meteen bestormd en je word benaderd met kan ik u helpen of wil u nog verder kijken

Yakub 14-11-2018 Via de website gekocht

Super aankoop

Via outlet store koelvriescombinatie gekocht. Vergelijk met andere outlet store veel goedkoper. Met weinig krassen en deuken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R. van Hornsveld 14-11-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Heel vriendelijk geholpen en een goed en deskundig advies.

BCC is een hele prettige winkel met goede service en zeer scherpe prijzen. Het personeel is heel vriendelijk, deskundig en denkt met je mee.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wim Schulpen 14-11-2018 Via de website gekocht

Afspraak=AFSPRAAK

Gewoon goed, snel en accuraat. Bij een volgende bestelling zal ik BCC als een van de eerste overwegen. Nogmaals: gewon goed, snel en accuraat!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

L&S 14-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

BCC doet wat het belooft

Bij binnenkomst werden wij door meerdere personeelsleden vriendelijke begroet, daarbij laten ze je wel op je gemak rondkijken en vragen ze niet gelijk waar je voor komt of dat ze je ergens mee kunnen helpen.
Wij stellen dat altijd zeer op prijs.
Op het moment dat je vragen hebt zijn de personeelsleden makkelijk te bereiken.
Wij wisten totaal nog niet wat voor product wij wilden hebben, gingen voor een ander/nieuw koffieapparaat.
Bij BCC in Breda heb je ook de shop in shop van Nespresso, aangezien wij al een Nespresso machine hadden ging onze voorkeur daar ook wel naar uit, alleen dan een luxere variant.
Wij werden vriendelijk en vooral eerlijk geholpen door de nespresso medewerker, die ons ook nog door verwees naar een actie om over te stappen naar een andere energie leverancier met aantrekkelijke kortingen bij BCC.
Al met al, wij hadden onze keus gemaakt voor een luxer apparaat.
Daarna werden wij weer terug "overgedragen" aan de BCC voor de betaling etc.
De filiaalmanager kreeg duidelijk mee hoe de spreekwoordelijke vork in de steel zat en pakte dit gelijk op. Nam ons mee naar zijn computer om de factuur op te stellen, trok de kortingen eraf zodat we beneden alleen onze naam nog maar door hoefden te geven en te betalen.
Doordat BCC een kleinschaligere winkel is heeft het personeel ook echt oog voor de klant en wordt je vriendelijk geholpen.
Ook als je geen hulp wenst accepteren ze dit en laten je op rustig rondkijken.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Blije klant 14-11-2018 In de winkel gekocht
bcc the wall

deskundig personeel, leuke geholpen, goed advies en gekocht

snel na binnenkomst geholpen door een leuke spontane verkoper.
met zeker kennis van zaken. (een liefhebber en kenner van wat hij verkoopt) na wat soundbars en tv's bekeken te hebben en geluisterd hebben we samen een beste keuze gemaakt voor ons en gekocht. kan bbc de wall zeker aanbevelen en zeker Baris de verkoper. (nog een leuke korting gekregen ook).

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Petra 14-11-2018 Via de website gekocht

Super service, en op juiste plek gebracht.

Aardig mensen en je wordt gebeld 5 minuten van te voren en de droger wordt op zijn plek gezet en de oude mooi meegenomen. Echt super!!

Niels 14-11-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Super op weg geholpen in de bcc Veghel door jullie collega Bianca. Uitstekend advies gekregen over een Philips sonicare tandenborstel, waarna de keuze tussen oral B en sonica nog duidelijker naar voren kwam. Er werd zeer goed geluisterd naar mijn behoeftes mbt het verwijderen van tandplak en ik raad de tandenborstel en de bcc Veghel dan ook ten zeerste aan.

fam.schenk 14-11-2018 In de winkel gekocht
hoorn

geweldige service

wij zijn zeer tevreden over de bcc hoorn, wij worden daar altijd vriendelijk geholpen en zij zijn kundig in advise en als er iets is worden wij keurig gehoord en alles word perfect opgelost

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Joop van der Heijden 14-11-2018 In de winkel gekocht
Sliedrecht

Keurig geholpen

Om dat ik prettig geholpen ( en zo zou het altijd wn overal moeten zijn ) heb ik deze beoordeling ingevuld.

Janneke 14-11-2018 In de winkel gekocht
Leidschenhage

Wel geweldige verkopers en bezorgers, ertussen in .....

Ik heb in de winkel Leidschenhage een wasdroogcombi gekocht.
Geweldige verkoper, hij wist erg veel, en kon helpen in het maken van de juiste beslissing.
Machine was niet op voorraad, dus werd besteld.
Na 2 weken wachten klantenservice een bericht gestuurd. Dag erna plots een mail binnen dat de machine binnen was, en geen bericht meer van klantenservice gekregen.
Eerlijk zijn en toegeven dat de machine er al was, maar vergeten is, en excuses aanbieden, was beter geweest. Hierdoor het cijfer naar beneden bijgesteld.
Bezorgers waren weer top.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• Klantenservice

Jack Kersten 14-11-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen Zwaneveld

Goede service, en een prima levering!!

Overzichtelijke winkel en de scherpste prijzen!! Verder heerst er een gemoedelijke sfeer! Ga zo door1

Annamaria 14-11-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam noord

Goede service, je wordt gezien door het personeel

Ik vind het prettig dat het personeel de klanten opmerkt en niet dat je, zoals in een grotere winkel, je je een beetje verloren voelt qua aanbod van producten en op zoek moet naar iemand die je komt helpen een juiste keus Voor een product te maken. Prijzen zijn hetzelfde als bv bij de mediamarkt, maar de service en de aandacht voor een klant maakt echt verschil en is bij bcc vele malen beter. Ook fijn dat je de aankoop bon ook gemaild krijgt, dan kan je de bon makkelijk terugvinden!!

Gert 14-11-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Goede aankoophulp en snelle levering

Combi Magnetron gekocht. De hulp bij de aankoop was duidelijk en vriendelijk. De levering was al op de volgende dag. Van tevoren gewaarschuwd en netjes afgeleverd. Klasse!

Ella Moerkerken 14-11-2018 In de winkel gekocht
ROTTERDAM

Goede service!

Het was lekker dichtbij kan voor de winkel parkerken, en gratis ook! Goede service en alles duidelijk uitgelegd. Overzichtbare winkel en alles wat je nodig hebt.

T.Ferdinandus 14-11-2018 In de winkel gekocht
Bcc megastore alexandrium

Zo hoort het!!!

Afgelopen weekend een nieuwe wasmachine /droger en stofzuiger gekocht bij bcc alexandrium.
Wat een verademing... niets geen verkoper die je in de nek springt... gewoon ontspannen deskundig advies .....
Ik kom hier zeker terug!!!!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

jannyvandam 14-11-2018 In de winkel gekocht
breda

supergeweeldige service

nadat onze vaatwasser al voor de 5e keer stuk was gegaan werd er door bcc besloten dat we onze vaatwasser konden teruggeven voor hetzelfde bedrag als dat wij hem gekocht hadden en een nieuwe uitkiezen en dat verschil in prijs bijbetalen.
helemaal top

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Maria 14-11-2018 Via de website gekocht

Helemaal blij mee

Een heerlijk apparaat. Makkelijke installatie. Mooi design.
Heel erg blij mee.
Levering via BCC SUPER dat mag ook weleens gezegd worden.
IK ZEG Bestellen en genieten

John & Sylvia 13-11-2018 In de winkel gekocht
Zutphen

Perfecte klantvriendelijkheid

Wij waren op zoek naar een condensdroger omdat we niet tevreden waren over de warmtepompdroger die bij ons in gebruik was. We werden bij BCC Zutphen op een bijzonder prettige manier geholpen door de daar aanwezige vrouwelijke collega. Van informatie tot verpakken en inladen van de droger in de auto niets dan lof.

Loes L 13-11-2018 In de winkel gekocht
Hengelo

Geen goede service

Ik heb gekozen voor een bezoek aan de winkel van BCC. De dame daar was zeer klant en service gericht, echter de aflevering viel mij tegen. Tot achter de deur en zoek het verder uit. Ben ik van bijvoorbeeld Cool blue heel anders gewend.
Vind dat het een aandachtspunt voor BCC .

Stefan 13-11-2018 In de winkel gekocht
Bergen op Zoom

Geweldig klantvriendelijk.

Ik had een telefoon en een hoesje gekocht.
Ik dacht dat het hoesje €18.50 was, maar in werkelijkheid. Was die €30. Hoesje was door iemand verkeerd terug gehangen en ik had niet goed gekeken. Ik was wel teleurgesteld dat het hoesje duurder was. Maar begreep het wel.
Ik vulde daarna klantvriendelijkonderzoek in. Daar vulde ik in dat ik zeer tevreden was, behalve dat het hoesje duurder was dan verwacht.
Ik kreeg een mail van BCC dat ik het verschil €11.50 terug kreeg.
Echt super van BCC. Ze hebben mijn hart gestolen, alles draait om de klant.

Stefan

Ron verveer 13-11-2018 Via de website gekocht

Top service zoals ik gewend ben bij bcc

Deze winkel is van alles voorzien. Elke vraag kunnen ze behandelen .Goede service en prijs, goed opgeleid personeel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roy 13-11-2018 Via de website gekocht

Hele snelle levering!

Goede prijs, geen verzendkosten en hele snelle levering. Na 23:00 besteld en de volgende middag in huis.

Marloes 13-11-2018 In de winkel gekocht
Lelystad

Alweer zeer tevreden

Alweer een aankoop gedaan bij de bcc Lelystad. Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel en met een eerlijk advies. Bcc heeft een zeer uitgebreid assortiment en het blijft fijner om in een winkel
Te kopen ipv online. Bcc blijft ook lekker persoonlijk,
Dit in tegenstelling tot die hele grote concurrent in Almere. We hebben een Miele stofzuiger gekocht bij de Bcc en wat ons betreft is er geen betere (winkel) :)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans 13-11-2018 In de winkel gekocht
Venray

Uitmuntende service!!

Ik kwam met een vraag hoe De WIi kan aansluiten aan mijn Samsung TV. De verkoper vertelde me dat er een speciaal kabeltje bij de TV geleverd is. Ik heb dat kabeltje niet en de verkoper gaf mij zo’n kabeltje. Thuis geprobeerd en het werkt!!

Wat een goede service!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tevreden klant 13-11-2018 In de winkel gekocht
Ekkersrijt Son

Goede service

Met de aankoop van mijn condens droger heel goed geholpen goed advies en klantvriendelijk. Komen ze plaatsen en aansluiten en nemen mijn oude mee terug. Top service daar en zal er zeker terug komen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wil Durand 13-11-2018 In de winkel gekocht
Haagweg Den Haag

Prima geholpen door de verkoper goed advies gekregen super

De shop is overzichtelijk, uitstekend personeel, genoeg sortering, echt een fijn buurtwinkel waar het personeel ruim de tijd voor je neemt.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan 13-11-2018 In de winkel gekocht
Den Helder

Zoals altijd prima geholpen.

Uitgebreid assortiment in de winkel en anders via de website nog meer waar ook ruim de tijd voor word genomen dit in de winkel uit te zoeken.

ida ter keurs 13-11-2018 In de winkel gekocht
Hengelo

Fijne mensen die helpen en meedenken

Het is er rustig en overzichtelijk en kan snel alles vinden, krijg goede uitleg van producten en tips.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -