Deze score is berekend op basis van 14857 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gert 14-11-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Goede aankoophulp en snelle levering

Combi Magnetron gekocht. De hulp bij de aankoop was duidelijk en vriendelijk. De levering was al op de volgende dag. Van tevoren gewaarschuwd en netjes afgeleverd. Klasse!

Ella Moerkerken 14-11-2018 In de winkel gekocht
ROTTERDAM

Goede service!

Het was lekker dichtbij kan voor de winkel parkerken, en gratis ook! Goede service en alles duidelijk uitgelegd. Overzichtbare winkel en alles wat je nodig hebt.

T.Ferdinandus 14-11-2018 In de winkel gekocht
Bcc megastore alexandrium

Zo hoort het!!!

Afgelopen weekend een nieuwe wasmachine /droger en stofzuiger gekocht bij bcc alexandrium.
Wat een verademing... niets geen verkoper die je in de nek springt... gewoon ontspannen deskundig advies .....
Ik kom hier zeker terug!!!!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

jannyvandam 14-11-2018 In de winkel gekocht
breda

supergeweeldige service

nadat onze vaatwasser al voor de 5e keer stuk was gegaan werd er door bcc besloten dat we onze vaatwasser konden teruggeven voor hetzelfde bedrag als dat wij hem gekocht hadden en een nieuwe uitkiezen en dat verschil in prijs bijbetalen.
helemaal top

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Maria 14-11-2018 Via de website gekocht

Helemaal blij mee

Een heerlijk apparaat. Makkelijke installatie. Mooi design.
Heel erg blij mee.
Levering via BCC SUPER dat mag ook weleens gezegd worden.
IK ZEG Bestellen en genieten

John & Sylvia 13-11-2018 In de winkel gekocht
Zutphen

Perfecte klantvriendelijkheid

Wij waren op zoek naar een condensdroger omdat we niet tevreden waren over de warmtepompdroger die bij ons in gebruik was. We werden bij BCC Zutphen op een bijzonder prettige manier geholpen door de daar aanwezige vrouwelijke collega. Van informatie tot verpakken en inladen van de droger in de auto niets dan lof.

Loes L 13-11-2018 In de winkel gekocht

Geen goede service

Ik heb gekozen voor een bezoek aan de winkel van BCC. De dame daar was zeer klant en service gericht, echter de aflevering viel mij tegen. Tot achter de deur en zoek het verder uit. Ben ik van bijvoorbeeld Cool blue heel anders gewend.
Vind dat het een aandachtspunt voor BCC .

Stefan 13-11-2018 In de winkel gekocht
Bergen op Zoom

Geweldig klantvriendelijk.

Ik had een telefoon en een hoesje gekocht.
Ik dacht dat het hoesje €18.50 was, maar in werkelijkheid. Was die €30. Hoesje was door iemand verkeerd terug gehangen en ik had niet goed gekeken. Ik was wel teleurgesteld dat het hoesje duurder was. Maar begreep het wel.
Ik vulde daarna klantvriendelijkonderzoek in. Daar vulde ik in dat ik zeer tevreden was, behalve dat het hoesje duurder was dan verwacht.
Ik kreeg een mail van BCC dat ik het verschil €11.50 terug kreeg.
Echt super van BCC. Ze hebben mijn hart gestolen, alles draait om de klant.

Stefan

Ron verveer 13-11-2018 Via de website gekocht

Top service zoals ik gewend ben bij bcc

Deze winkel is van alles voorzien. Elke vraag kunnen ze behandelen .Goede service en prijs, goed opgeleid personeel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roy 13-11-2018 Via de website gekocht

Hele snelle levering!

Goede prijs, geen verzendkosten en hele snelle levering. Na 23:00 besteld en de volgende middag in huis.

Marloes 13-11-2018 In de winkel gekocht
Lelystad

Alweer zeer tevreden

Alweer een aankoop gedaan bij de bcc Lelystad. Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel en met een eerlijk advies. Bcc heeft een zeer uitgebreid assortiment en het blijft fijner om in een winkel
Te kopen ipv online. Bcc blijft ook lekker persoonlijk,
Dit in tegenstelling tot die hele grote concurrent in Almere. We hebben een Miele stofzuiger gekocht bij de Bcc en wat ons betreft is er geen betere (winkel) :)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans 13-11-2018 In de winkel gekocht
Venray

Uitmuntende service!!

Ik kwam met een vraag hoe De WIi kan aansluiten aan mijn Samsung TV. De verkoper vertelde me dat er een speciaal kabeltje bij de TV geleverd is. Ik heb dat kabeltje niet en de verkoper gaf mij zo’n kabeltje. Thuis geprobeerd en het werkt!!

Wat een goede service!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tevreden klant 13-11-2018 In de winkel gekocht
Ekkersrijt Son

Goede service

Met de aankoop van mijn condens droger heel goed geholpen goed advies en klantvriendelijk. Komen ze plaatsen en aansluiten en nemen mijn oude mee terug. Top service daar en zal er zeker terug komen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wil Durand 13-11-2018 In de winkel gekocht
Haagweg Den Haag

Prima geholpen door de verkoper goed advies gekregen super

De shop is overzichtelijk, uitstekend personeel, genoeg sortering, echt een fijn buurtwinkel waar het personeel ruim de tijd voor je neemt.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan 13-11-2018 In de winkel gekocht
Den Helder

Zoals altijd prima geholpen.

Uitgebreid assortiment in de winkel en anders via de website nog meer waar ook ruim de tijd voor word genomen dit in de winkel uit te zoeken.

ida ter keurs 13-11-2018 In de winkel gekocht
Hengelo

Fijne mensen die helpen en meedenken

Het is er rustig en overzichtelijk en kan snel alles vinden, krijg goede uitleg van producten en tips.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

C.A. Kramer 13-11-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam-zuid

Al jaren klant bij BCC. Leuke en prima aanbiedingen!

Hulp in de winkel , prima.
Bij het afrekenen bij de kassa zal ook het BCC personeel even op zijn beurt moeten wachten.
Niet even snel voorpiepen met een andere krant.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Jacques 13-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende en vlotte service

Was in de BCC winkel al uitstekend geholpen door een medewerker, die mij attendeerde op hetgeen ik nodig had. Dat was niet te krijgen in de winkel, maar wel te vinden in jullie webshop.

Jose 13-11-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Super geholpen

Ik ben goed en vriendelijk geholpen! Er wordt rustig de tijd genomen. Ook als er even andere
klanten staan te wachten. Heerlijk kopje koffie. Super klantvriendelijk!

George 13-11-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam bij VU

Goed product voor een scherpe prijs !

Vriendelijke, objectieve en deskundige bediening bij mijn aankoop van een e-reader. Bovendien scherp geprijsd. Een aanrader dus!!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Watertaxi Hoorn 13-11-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Kort maar krachtig

Het duurde even voor deverkoper tijd had maar daarna een super heldere uitleg gehad.
Ik kocht Bose speakers voor op onze Watertaxi’s dus voortaan lekkere muziek wanneer u dat wenst tijdens onze vaartochtjes!

Fabian Torres 13-11-2018 Via de website gekocht

Excellent service

Excellent quality to price ratio. Delivery was exactly as promised (next day) even when the purchase was done late in the evening.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JHDK 13-11-2018 Via de website gekocht

Snel en naar tevredenheid geleverd

BCC is een betrouwbare winkel die snel levert tegen een aantrekkelijke prijs. Ik werd op de dag van levering via sms-bericht keurig op de hoogte gehouden van tijdstip van leveren. De mannen die kwamen leveren waren vriendelijk en behulpzaam.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 13-11-2018 In de winkel gekocht
Veghel

Prima advies

BCC is altijd voordelig , heeft een uitgebreid assortiment en de medewerkers weten waarover ze praten. Ook dit keer kreeg ik weer een prima advies en dat bespaarde me nog geld ook!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Karin 13-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Almere

Service tot aan de deur

Bij de aankoop van nieuwe TV werd ik goed geholpen. Toen ik later nog een wijziging op mijn bestelling moest doorgeven, eveneens. Over het winkelpersoneel geen kwaad woord. Die krijgen een dikke acht van me.
Maar de mannen die mijn bestelling moesten plaatsen? Vanaf het begin liepen ze piepen over de werkzaamheden die ze moesten uitvoeren (tv + mediabox + zenders installeren) en op een gegeven moment werd er doodleuk tegen me gezegd dat ze nog andere klanten hadden dus wilden afrekenen. Daar zat ik met een tv, waarvan ik zelf nog de coaxkabel in de mediabox moest doen en die wel aanstond maar geen zender te bekennen. Dat heb ik zelf allemaal moeten instellen. De bezorgers krijgen van mij een 1, omdat ze ervoor gezorgd hebben dat ik niet met een tv van 23 kg hoefde te slepen. Maar een dienstverlening, om te janken!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Belly 13-11-2018 Via de website gekocht

Snel en netjes

Ze bezorgen snel, qua prijs veel goedkoper dan andere webshops. Netjes verpakt.
Helemaal tevreden. Ik heb voor het eerst besteld bij BCC en ik zal nu zeker vaker bestellen en zeker vanwege de prijs

Ilin 13-11-2018 Via de website gekocht

Service was ok maar kon beter

Ik vroeg of ik het pakket bij de buren kon laten bezorgen aangezien ik overdags werk. Via de chat van BCC werd mij verteld dat ze niet wisten hoe ik dat kon aangeven bij DHL, hun bezorger. Later, met de track en trace nummer, bleek dat zeer eenvoudig te zijn. Dit zou megenomen kunnen worden in de informatievoorziening van BCC.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JME Post 13-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Purmerend

Aardig en behulpzaam & vakkundig

Rustig. Aardig en niet dwingend toegesproken. Je wordt goed te woord gestaan en duidelijk advies.
Ze denken met je mee

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

W. Verburg 13-11-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende service

Goede, duidelijke en snelle website.
Bezorging was top en zonder kosten. Oude apparaat gratis meegenomen en nieuwe apparaat zelfs op verdieping afgeleverd. Verpakkingsmateriaal mee terug genomen.
Ze wilden hem zelfs nog aansluiten... en dat voor een outlet apparaat (met hoge korting)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

LRB 13-11-2018 In de winkel gekocht
'S-GRAVENHAGE

UItstekende, vriendelijke begeleiding bij koop.

Wij werden hartelijk ontvangen en doorverwezen naar de verkoper met de meeste kennis m.b.t. het door ons gewenste product. We moesten wel even wachten voordat deze beschikbaar was, maar vervolgens was er dan ook alle tijd voor ons. Koop ook keurig volgens afspraak geleverd. Nu natuurlijk nog even afwachten of alles zo goed is, als beloofd.

Dan Vijgen 13-11-2018 In de winkel gekocht
sittard

Geweldig advies bij wasdroger, magnetron, deurbel, e-book

deze mensen hebben de nodige ervaring en zijn klantvriendelijk, direct wordt je benaderd en dat vind ik fijn artikelen worden naar je auto gebracht

Jaimie Mus 13-11-2018 Via de website gekocht

In een handomdraai!

Na zoektocht koelkast met goede prijs/kwaliteit verhouding terecht gekomen op website BCC. Betaalmethode gemakkelijk en geen bezorgkosten is natuurlijk ook aantrekkelijk.
Enig minpunt is de telefonische bereikbaarheid van klantenservice, welke de gehele ochtend niet bereikbaar was vanwege drukte. Uiteindelijk is de koelkast keurig op afgesproken tijdstip afgeleverd en werkt hij voorlopig naar behoren.

tyaarts 13-11-2018 Via de website gekocht

Ockel Sirius A pro

Dacht voor reizen dat het interessant zou zijn een WIN10 pc van dit formaat te gebruiken.
Levering perfect, alleen DOA, ook enkele luchtbellen onder het scherm zichtbaar. BCC Alexandrium bezocht, kreeg via post 2 dagen later een nieuwe zonder discussie, prima van BCC.
Nieuwe doet het prima, alleen, weer een lelijke luchtbel onder het scherm, geprobeerd deze voorzichtig naar de rand eruit te wrijven, resultaat een nog lelijkere plek, die er nooit meer uitgaat.
Wordt er wel een beetje verdrietig van.
De laag onder de toplaag aan de randen is vrij zacht, bij iets te harde aanraking ontstaat een luchtledige lelijke plek. Uitkijken dus. Mooi nieuw apparaat met lelijk beeldscherm vanaf dag 1.

Jack Lahpor 13-11-2018 Via de website gekocht

senseo

Het geboden product heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding en heeft ook een prima uitvoering
en tevens een mooie zwarte kleur

G v Opzeeland 13-11-2018 In de winkel gekocht
Beverwijk

Snel en deskundig

Bekend adres altijd goed en voordelig goede service en vriendelijk deskundig personeel goed berijkbaar en een mooie overzichtelijke winkel

Antoon 13-11-2018 In de winkel gekocht
`s-Hertogenbosch

bij de aankoop zijn wij op een allerhartelijkst geholpen.

Mooie winkel, niet te massaal groot, vriendelijk personeel en zeer behulpzaam personeel.

Correcte levering.

B. CORNELISSENS 13-11-2018 In de winkel gekocht
Dukenburg

Goed werk geleverd

Mooie grote winkel waar van alles te koop is op het gebied van electronic,witgoed,geluid,tv,s noem maar op. Je word er goed geholpen en medewerkers zijn zeer vriendelijk

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nin 13-11-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijk personeel

Wasmachine in Hengelo gekocht, vriendelijk personeel, deskundig advies en zelfs op een zaterdag nemen ze de tijd om producten te vergelijken. Ze zijn eerlijk en stellen goede vragen zodat ze een heldere beeld krijgen met wat je zoekt.

aurelia 13-11-2018 Via de website gekocht

precies wat ik nodig had. elec.kookplaten en fornuis.

snel installed, vriendelijke mannen, good uitleg hoe het werkt., en oude fornuis meegenomen
geen extra kosten voor transport

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

senior 13-11-2018 In de winkel gekocht
leidschendam

goed en vakkundig geholpen

na het bekijken van de website voor een idee van de mogelijkheden zijn we in de winkel verder vakkundig geadviseerd over de pro's en contra's.
de levering is goed verlopen en de oven is snel geïnstalleerd

Bawow50 13-11-2018 Via de website gekocht

Gratis en snelle verzending, super

Gratis, snele verzending en en lage prijs op philips espressomachine onderhoud artikelen. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

L.welgraven 13-11-2018 In de winkel gekocht
Emmen

Prima service

Prima nette winkel.zeer klantvriendelijk.word echt een goede oplossing gezocht naar de klant toe.prettige winkel

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Alfred Ter Haar 13-11-2018 In de winkel gekocht
Hoogeveen

Geweldige service

Snelle en accurate service.
Goede uitleg over de producten en leuk en gezellig personeel, die de tijd nemen om je alle vragen rustig uit te leggen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Renske 13-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Goede service en apparatuur!

Goed geholpen in de BCC winkel in Zoeterwoude Rijndijk. Laagste prijs voor goede koelkast. Bezorging was op tijd en de bezorgers vriendelijk en behulpzaam!

SCPK 13-11-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en vlot proces

Gebuiksvriendelijke site, vlot aankoopproces, voldoende keuzemogelijkheden, goede prijzen.
Communicatie over levering laat niets te wensen over.

B Lorens 13-11-2018 In de winkel gekocht
Tilburg

Goede servise en goed advies

Word goed geholpen en geven goed advies en weten waar ze over praten en de problemen worden opgelost

B Lourens 13-11-2018 In de winkel gekocht
Tilburg

Goede servise en goed advies

Diny Siemerink 13-11-2018 In de winkel gekocht

Geweldige, snelle service

De keuze is reuze en voor elk wat wils. Vriendelijke bedienders. Gratis bezorgen en parkeerplaatsen dichtbij.

Mariska 13-11-2018 Via de website gekocht

Snelle aflevering, prima conditie gasfornuis van BCC Outlet

Via BCC Outlet een gasfornuis gekocht. Schade (klein putje) was beschreven en klopte ook. Aflevering tot in de keuken. Prima communicatie over het aflever moment zich daar ook aangehouden. Prime service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen 13-11-2018 Via de website gekocht

Snel, goed en...Hip!

Via Google goedkoopste originele Apple Ipad Air Smart Cover gevonden: bij BCC. Een gele, maar who cares, scheelt toch zo een paar tientjes. Bestelling, bevestiging, bezorging gaat allemaal snel en goed. En, goed geestelijk voorbereid, de cover op de Ipad gedaan. Drie pubers in huis, dus ik ga het vast horen: "Pap, waarom heb jij zo'n lelijke gele cover? Zeker in de aanbieding, echt een oude man ding".

Maar nee hoor, niets van dit alles. Eerste reactie na 5 minuten: "Ow Pap, wat een gave cover". De tweede reactie: "Een gele? Wat Hip!" en puber drie laat zich in gelijkwaardige bewoordingen uit. Kortom: mijn winkelervaring bij BCC kan niet meer stuk...

Puberpapa's van Nederland: koop hier...😳