Monique 15-11-2018 Via de website gekocht

supersnel een top apparaat geïnstallerd

Het was jammer dat we iets langer op de installatie moesten wachten; dat kwam waarschijnlijk door de geweldige actie "nu met gratis installatie". Het installeren ging zeer snel en soepel. De installateurs hebben uitleg gegeven en zelfs het testprogramma nog uitgevoerd. Alles weer netjes opgeruimd en de afvalmaterialen weer meegenomen. Deze service was het wachten meer dan waard!

Henny 15-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Zutphen

mee denkend vriendelijk personeel

Het is een mooie winkel ruim van opzet en zeer overzichtelijk. Het personeel is erg vriendelijk goed advies gevend en heel mee denkend.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

D H Bikker 15-11-2018 Via de website gekocht

Voor de prijs een uitstekend artikel

BCC shop is zeer uitgebreid en overzichtelijk. Telefonisch werd ik zeer vriendelijk geholpen.
Daar naast is de levering vlot verlopen en de bezorgers zij vriendelijk en behulpzaam

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans van Strien 15-11-2018 In de winkel gekocht
The Wall

Super service in verkoop en aflevering

Ontvangst was t.o.v. andere winkels perfect
Verkoper neemt ruim de tijd en was klantvriendelijk
Zeer degelijke uitleg van produkt en garanties
Aflevering nog niet eerder zo iets goeds meegemaakt
Kortom BCC was ik als winkel een beetje vergeten maar heb hem weer duidelijk terug gevonden

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Sjaakozzy 15-11-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service en afspraken perfect nagekomen.

In het verleden meerdere artikelen gekocht. En als er iets misgaat wordt het direct en snel opgelost. Ik ben dan ook zeer tevreden met BCC.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ben van veenendaal 15-11-2018 In de winkel gekocht
oss

goed hulp en uileg aankoop nieuwe tv

goed overzichtelijke winkel met genoeg vergelijkbare produkten en voeldoende uitleg hier over en klantvriendelijk personeel

Tom 15-11-2018 In de winkel gekocht
Sittard

Deskundig advies

Ik kwam naar de winkel om een bepaald product te kopen, maar de verkoper kwam met valide argumenten om een ander product te nemen, geheel vrijblijvend. Ben uiteindelijk zeer tevreden met het geboden alternatief. Deskundig advised gehad.

Arno 15-11-2018 In de winkel gekocht
Den haag

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Fijne winkel, service gerichte organisatie is wat ik bij alle BBC winkels ervaar. Garantie wordt geregeld. Ter vergelijking probeer dat maar eens bij MediaMarkt, dat laten ze je zitten.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Tim Harmsen 15-11-2018 Via de website gekocht

Goed opgelost

Wasmachine is geleverd, er zat een scheur in de afvoerbuis. Uiteindelijk in contact gekomen met de vestiging in den Bosch. Die hebben meteen een nieuwe besteld en het probleem snel verholpen!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Claudia Roos 15-11-2018 In de winkel gekocht
Lelystad

Super service

Prima service. Duidelijk advies.
Soms moet je wel even wachten op een verkoper.
Winkel is goed bereikbaar

Joing 15-11-2018 In de winkel gekocht
Oude Haagweg

Geweldige service, altijd net iets meer!

Van oudsher kopen wij onze spullen graag bij BCC. Dat deden mijn ouders al, dat doen wij ook. Altijd deskundig advies, prettig geholpen en goede service met plaatsen etc. Ik zeg; gewoon even naar de BCC.

R. Lachman 15-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Geweldige verkooper was erg enthousiast over de airfryer. En wij zijn ook enthousiast en nu maar uit proberen

Henk 15-11-2018 Via de website gekocht

Goed overzichtelijk

Duidelijk en heldere opbouw. Makkelijk om verschillende producten te vergelijken. Beste prijs garantie

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Florissen 14-11-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijk

Product besteld via webshop en in winkel Veenendaal afgehaald. Goede communicatie via e-mail.
Tevens duidelijke uitleg gehad over beveiliging. De verschillen, mogelijkheden en voor- nadelen werden goed weergegeven.

Linda32 14-11-2018 In de winkel gekocht
Beverwijk

Goede service

Je wordt hier altijd goed en vriendelijk geholpen. Hoeveel vragen je ook stelt altijd en overal een antwoord op weten ze het niet, zoeken ze het op!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

dhr. J.N. van derVring 14-11-2018 In de winkel gekocht
Zeist BCC

Te amicale benadering via de E-mail.

Deze manier van vragen in de e-mail van BCC vind ik onbeleefd. Ik wordt als klant graag met "u" aangesproken. Ik ben geen kindje dat je met "je" aanspreekt.
In de winkel werd ik wél correct met "u" aangesproken.

Bakker 14-11-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden, De Centrale

Altijd vriendelijke/professionele hulp/service.

Vriendelijk en professioneel personeel. Er word de tijd genomen om volledige en goede uitleg en adviezen te geven. Top service.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Damie vV 14-11-2018 In de winkel gekocht
Den bosch, meubelboulevard.

Een winkel die het verschil maakt!

Als eerste maal baarddrager, vond mijn vrouw het onverzorgde baardje na vier weken wildgroei toe aan een trimbeurt. Ik had geen idee wat zo’n apparaatje voor mogelijkheden heeft. Duidelijke uitleg van de voordelen van het ene t.o.v. Het andere, maakte mijn keuze simpel. Geen poespas of gelikt verkooppraatje, maar gewoon degelijke kennis van het produkt. Ik was daar blij mee.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Arend 14-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service!!!

S'avonds laat besteld en echt de volgende dag bezorgd. Echt niks op aan te merken.
Ga zo door. Btw ook in de winkel zelf de beste service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robert 14-11-2018 In de winkel gekocht
Spijkenisse

Prima geholpen, fijn personeel

Enthousiast personeel, niets is teveel. Goede uitleg over hetgene wat je wilt kopen. In ons geval een afwasmachine.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

J.Bouwens 14-11-2018 In de winkel gekocht
Oosterhout

Zeer goede uitleg over het product.

Er zijn in deze winkel voldoende verkopers die deskundig advies kunnen geven. Op elke afdeling word je goed begeleid met het vinden van het geschikte product.

H. Gomersbach 14-11-2018 In de winkel gekocht
UTRECHT de wall

vriendelijke medewerker

de bcc medewerker was zeer vriendelijk en nam alle tijd om uitleg te geven over de producten hierdoor kon ik een afgewogen beslissing nemen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Joop 14-11-2018 In de winkel gekocht
Bcc Noord

Goede SERICE met hoofdletters

Goede service en nazorg.
Ergens anders goedkoper verschil teruggehaald. Geen probleem.
Verkoper deed het uitstekend.

J. K. 14-11-2018 Via de website gekocht

Snellle levering, duidelijke informatie

BCC kwam voor mijn product naar voren als meest gunstige prijs, dus vandaar dat ik koos voor BCC. En ik moet zeggen dat deze webshop niet onderdoet voor topshop Coolblue. Snelle levering, heldere informatie op de site, en goede prijs.

Peggy 14-11-2018 Via de website gekocht

Het zonnetje op een zware dag

Wat een vrolijke mannen die onze wasmachine en droger thuis hebben gebracht tot aan de zolder!
Aangesloten en alles netjes zijn wij geholpen.
Twee vrolijke kerels die heel vriendelijk waren.
Het was een zware dag (zitten midden in een verbouwing) maar werd er gewoon helemaal vrolijk van.
Een droger van de outlet maar als nieuw en de schade viel REUZE mee, toch 230,- korting door de krasjes top!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Robert 14-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Lelystad

Goede service

Werd vriendelijk geholpen Ook nadat ik thuis problemen had. Een ander medewerker had me herkend en advies gegeven wat evt oorzaak zou kunnen zijn. Na de advies was de probleem opgelost.

helene stoker 14-11-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

geweldige service aan 2 digibete bejaarden !

geweldige, geduldige servive van Sander en anderen .. heel veel dank .. zeverdienen een 11 .. ondanks de drukte eenprettige, ontspannen sfeer ..ook tussen collega'sonderling ...

Marti 14-11-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Netjes geholpen

Zij hadden het product in de beste prijs/kwaliteit verhouding. Ben goed geholpen goed geinformeerd zoals het hoort.

Tonny 14-11-2018 In de winkel gekocht
Veghel

Vakkundig personeel

We zijn naar BCC gegaan omdat je daar persoonlijk geholpen wordt. Je ziet en ‘voelt’ je aankopen, wat je via internet niet hebt. We kochten een fitbit horloge waarbij we uitleg kregen. Daarna een scheerapparaat en de verkoper van de fitbit zei dat zijn collega ons komt helpen omdat die meer verstand had van scheerapparaten.

Jaap 14-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende communicatie

BCC gekozen omdat zij de wasdroger ook gratis plaatsen. Bezorging vond plaats in het tijdsbestek dat ze per email meegedeeld hadden. Een kwartier van te voren belde de chauffeur dat hij eraan kwam. Droger netjes geplaatst.

Jan 14-11-2018 In de winkel gekocht
Veghel

BCC Veghel: Goed advies en goede service

Je kunt als je wilt zelf rondkijken. Als je iets wilt vragen is er snel een deskundig personeelslid beschikbaar die er niet per se op uit is je iets duurder te verkopen dan het product dat je op het oog had. Je krijgt wel eerlijk advies met de voor- en de nadelen.
Het assortiment in de winkel is overzichtelijk en redelijk volledig maar natuurlijk passen niet alle machines in de winkel. Bestellen vanuit magazijn kan dan via de winkel en dan heb je je spullen ook snel thuis.

Dekker 14-11-2018 In de winkel gekocht
BCC , Westzijde , Zaandam

Geweldige verkoper. Die moeten ze houden.

Verkoper verkoopt met kennis van zaken en veel humor.
Alleen daarom zou je al meer willen kopen dan je nodig heb.

Yvonne 14-11-2018 Via de website gekocht

Top geregeld!

Ik kon zelf de dag van aflevering van mijn nieuwe wasdroger kiezen. Zelfs afleveren in het weekend was mogelijk. Op de dag van levering kon ik via een link heel precies volgen waar de bezorger was en wanneer die ongeveer bij mij zou aankomen. Keurig netjes geplaatst en aangesloten. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

L.C.W. Paulij 14-11-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Goede begeleiding en uitleg

je wordt vakkundig geholpen de prijzen zijn oké, en voor ons lekker dichtbij en gelijk bij de tv een harde schijf tbv timeshift en opnemen van programma's erbij gekocht

martha jonkers 14-11-2018 In de winkel gekocht
Hellevoetsluis

Prima geholpen

Wij vinden persoonlijk contact prettig. Zo maar iets ongezien via internet bestellen, doen wij zelden, zeker als het om een wat grotere uitgave gaat.

Frans 14-11-2018 In de winkel gekocht
Zeist

Prima service

Beste Prijs, aanbieding dat koelkast ok geplaatst werd.
Werd op afgesproken tijd bezorgt, en keurig ingebouwd.

mariska 14-11-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

géén internet bestellen maar gewoon naar de winkel !

we hadden een Bosch I Dos wasmachine besteld bij de outlet van BCC deze was geretouneerd en zou in doos zitten, echter kregen we een gewone wasmachine géén I Dos en zat in plastick , zonder boekjes na 1 1/2 dag bellen met de klantenservice werd me door Joyce van de "klantencervice" verteld dat ik alles beter kon retouren en naar een andere winkel moest gaan , nog geen 5 min daarna werden we gebeld door Kees uit het filiaal in Hilversum WAT EEN TOP MAN eindelijk iemand die me begreep... nu hebben we de machine die we wilden en dat al de volgende dag!!
ik raad IEDEREEN aan om naar het filiaal in Hilversum te gaan daar hebben ze top medewerkers lopen wij zeggen een dikke duim naar beneden voor outlet en een vette duim omhoog voor de medewerkers van filiaal Hilversum....!

een tevreden klant 14-11-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

prijs/kwaliteit en service ok!

Ik word altijd goed geholpen bij BCC en ze proberen met je mee te denken, aan de hand van je vragen. De service achteraf is ook goed. Geen massabedrijf maar klantgericht!

Paone 14-11-2018 Via de website gekocht

Snel,op tijd,super aardige jongens.

S’maandags ging mijn droger stuk,meteen gaan zoeken op websites naar een nieuwe.Bij BCC waren de aansluitkosten voor een elektrische trekschakelaar het goedkoopst ,29,95.Gratis nemen ze de kapotte droger mee,doen andere verkopers ook.Op woensdag,dus ander halve dag later,werd mijn droger geleverd en aangesloten.Twee jonge mannen waren op de afgesproken levertijd en super vriendelijk en efficiënt . Zeker een volgende keer,maar dan voor een ander product,kijk ik eerst bij BCC,een aanrader.

Sander 14-11-2018 Via de website gekocht

BCC maakt het weer waar.

Ik heb contakt gehad via de chat op de BCC website.
Uiteindelijk (omdat dat makkelijker was) heeft de medewerkster van de chat /filiaal mij gebeld. Na wat na vraag waren al mijn wensen vervult en is de bestelling afgerond en de volgende dag 14-11-18 bezorgt en netjes geplaats en aangesloten.
Ik de ochtend Netjes een sms ontvangen met de tijd indicatie en 10 min van te voren wert ik gebeld dat ze er aan kwamen.

Jan 14-11-2018 Via de website gekocht

Goedkoopste prijs en prima service

Goedkoopste prijs, gratis snelle levering, keurig twee urig tijdspad per sms en vervolgens 10 min vantevoren gebeld dat ze eraan kwamen. Oude apparaat zo mee retour. Prima!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marcel 14-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

Geweldige service

Mooie winkel en goed personeel. Ze weten waar ze over praten. Ik koop hier al jaren en zal dit ook nog jaren blijven doen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Toon 14-11-2018 In de winkel gekocht
Goes

Super Service !!!

In de winkel heb ik zeer deskundig advies mogen ontvangen en m.b.v. het advies een top tv aangeschaft.
Wij zijn erg blij met onze aankoop en komen zeker weer zakendoen met BCC Goes!
Netjes op tijd afgeleverd volgens afspraak.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter De-leth 14-11-2018 In de winkel gekocht
Beverwijk

Geweldige service top geholpen

Het is overzichtelijk en ruim maar toch niet te groot je word niet meteen bestormd en je word benaderd met kan ik u helpen of wil u nog verder kijken

Yakub 14-11-2018 Via de website gekocht

Super aankoop

Via outlet store koelvriescombinatie gekocht. Vergelijk met andere outlet store veel goedkoper. Met weinig krassen en deuken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R. van Hornsveld 14-11-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Heel vriendelijk geholpen en een goed en deskundig advies.

BCC is een hele prettige winkel met goede service en zeer scherpe prijzen. Het personeel is heel vriendelijk, deskundig en denkt met je mee.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wim Schulpen 14-11-2018 Via de website gekocht

Afspraak=AFSPRAAK

Gewoon goed, snel en accuraat. Bij een volgende bestelling zal ik BCC als een van de eerste overwegen. Nogmaals: gewon goed, snel en accuraat!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

L&S 14-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

BCC doet wat het belooft

Bij binnenkomst werden wij door meerdere personeelsleden vriendelijke begroet, daarbij laten ze je wel op je gemak rondkijken en vragen ze niet gelijk waar je voor komt of dat ze je ergens mee kunnen helpen.
Wij stellen dat altijd zeer op prijs.
Op het moment dat je vragen hebt zijn de personeelsleden makkelijk te bereiken.
Wij wisten totaal nog niet wat voor product wij wilden hebben, gingen voor een ander/nieuw koffieapparaat.
Bij BCC in Breda heb je ook de shop in shop van Nespresso, aangezien wij al een Nespresso machine hadden ging onze voorkeur daar ook wel naar uit, alleen dan een luxere variant.
Wij werden vriendelijk en vooral eerlijk geholpen door de nespresso medewerker, die ons ook nog door verwees naar een actie om over te stappen naar een andere energie leverancier met aantrekkelijke kortingen bij BCC.
Al met al, wij hadden onze keus gemaakt voor een luxer apparaat.
Daarna werden wij weer terug "overgedragen" aan de BCC voor de betaling etc.
De filiaalmanager kreeg duidelijk mee hoe de spreekwoordelijke vork in de steel zat en pakte dit gelijk op. Nam ons mee naar zijn computer om de factuur op te stellen, trok de kortingen eraf zodat we beneden alleen onze naam nog maar door hoefden te geven en te betalen.
Doordat BCC een kleinschaligere winkel is heeft het personeel ook echt oog voor de klant en wordt je vriendelijk geholpen.
Ook als je geen hulp wenst accepteren ze dit en laten je op rustig rondkijken.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Blije klant 14-11-2018 In de winkel gekocht
bcc the wall

deskundig personeel, leuke geholpen, goed advies en gekocht

snel na binnenkomst geholpen door een leuke spontane verkoper.
met zeker kennis van zaken. (een liefhebber en kenner van wat hij verkoopt) na wat soundbars en tv's bekeken te hebben en geluisterd hebben we samen een beste keuze gemaakt voor ons en gekocht. kan bbc de wall zeker aanbevelen en zeker Baris de verkoper. (nog een leuke korting gekregen ook).

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Petra 14-11-2018 Via de website gekocht

Super service, en op juiste plek gebracht.

Aardig mensen en je wordt gebeld 5 minuten van te voren en de droger wordt op zijn plek gezet en de oude mooi meegenomen. Echt super!!