BCCfan 30-11-2020

Zaterdagmiddag in BCC Zeist geweest. Product was niet meer voorradig. Werd nog geen 24 uur later (gisteren) thuis afgeleverd. Helemaal top!

Beste,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Zeist.

Dominique 30-11-2020

Vanwege de hoogste korting op de robotstofzuiger iRobot Roomba 976, bij BCC terecht gekomen. Scheelde met andere webshops soms wel €70. Alles prima in orde! Levering snel en zoals beloofd binnen 2 dagen binnen. Verpakking netjes en product werkt naar behoren. Dikke prima dus!

Beste Dominique,

N,C.P. Baltus 30-11-2020

Zag op de website een Oled Phillips Tv in de aanbeiding. Ben langs de dichtsbijzijnde winkel gegaan om deze te bekijken. Helaas was deze tv niet meer in deze winkel, de verkoper daar heeft netjes gekeken of de betreffende tv mogelijk in andere winkels wel beschikbaar was. Inderdaad waren er nog enkele in andere winkels. Thuis toch besloten om deze aankoop te doen en na contact te hebben gehad met de service desk, heeft deze medewerker een opdracht gegeven de tv voor mij reserveren. De volgende dag langs de winkelgegaan en inderdaad was keurig gereserveerd.
Hele vriendelijke en meedenkende service en goede communicatie onderling. Dank hiervoor

Beste N,C.P. Baltus,

Nardus 30-11-2020

Bij BCC in Hoorn geweest voor een telefoon. De medewerker had alle geduld, wist precies waarover hij vertelde en legde keurig alle voors en tegens van ieder model uit. Sommige verschillen kon hij werkelijk op de telefoon laten zien ipv alleen uit het boekje te vertellen. Ondanks dat we niet met het duurste model weggingen, was de service optimaal. De bon werd nog netjes gemaild om makkelijker te bewaren. De prijs was prima, de medewerker vriendelijk en kundig en de service ok. Wat wil je nog meer als klant?

Beste Nardus,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoorn.

Diederick 30-11-2020

Fijne benadering van het personeel. Niet te populair en professioneel. Van alle apparatuur is wel iemand die goed verstand heeft.
Overzichtelijke winkel. Prijzen ook in orde.

Beste Diederick,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

W. de Jong 30-11-2020

Vriendelijke en deskundige verkopers. Prima advies over de producten, en keurige afwikkeling van de aankoop.

Beste W. de Jong,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

D.Solcer 30-11-2020

Ik ben hier altijd vriendelijk geholpen en kom er nu zeker meer dan 10 jaar. Vandaag mijn nieuwe wasmachine gekregen door keurige bezorgers , zelfs onder de oude machine het vloertje schoon gemaakt. Waar vind je dat nog.
Mevr.D.solcer-Daenen .

Beste D.Solcer,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke bezorgservice.

Maus 30-11-2020

Mooie black friday aanbieding. Helaas was het product beschadigd toen we het uitpakte. Appje gestuurd naar klantenservice met foto's , snelle reactie en keuzemogelijkheden hoe op te lossen, Heel netjes en snel afgehandeld. Absoluut klantgericht.

Beste Maus,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte en oplossingsgerichte service.

Pauli 30-11-2020

'S zaterdags 's avonds een bestelling geplaatst. Wat schets mijn verbazing, 's zondags rond de middag had ik mijn bestelling al in huis. Geweldige service.

Beste Pauli,

Jacq 30-11-2020

Ik vond het zeer prettig zoeken, alles verliep heel soepel en de prijs was ook nog eens de laagste die ik op dat moment kon vinden! En ondanks de drukte gewoon de volgende dag in huis.

Beste Jacq,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

rogerthat2 30-11-2020

Bestelling online op de website van BCC geplaatst om product in de winkel af te halen. Kreeg binnen een uur een bevestiging dat het klaar stond in de winkel. Online betalen, nauwelijks contact met werknemers/ tijd in winkel doorbrengen tijdens drukke Black Friday. Helemaal coronaproof winkelen zo!

Beste rogerthat2,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

Marcel Schemkes 30-11-2020

Mooie afwikkeling van de aankoop, volgende dag geleverd met drie keer een update wanneer de aankoop geleverd zou gaan worden! Echt prettig online kopen zo!

Beste Marcel Schemkes,

Stijn 30-11-2020

Geweldig geholpen! Mooie aankoop gedaan nadat ik een vakkundig demo heb gekregen van het aangeschafte product. Gegarandeerd de laagste prijs gekregen.

Beste Stijn,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Chantal 30-11-2020

Bcc Deventer is altijd klantvriendelijk en denkt goed mee! zelfs met een groot prijsverschil gaan ze kijken of ze kunnen schipperen om de klant tegemoet te komen. Ik winkel graag bij de Bcc want naast de klantvriendelijkheid kun je ook rekenen op super goede service mocht er toch iets niet helemaal goed zijn gegaan.

Beste Chantal,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Deventer.

Edwin 30-11-2020

Koptelefoon gekocht, kon selecteren op welke dag hij werd bezorg met de mogelijkheid bij een van mijn buren te bezorgen (specifiek huisnummer selecteren). BBC een gevestigd merk, met 2 jaar garantie. Niks op aan te merken.

Beste Edwin,

Marjo Stoffels 30-11-2020

Ondanks dat het Black Friday was werd ik met alle aandacht geholpen. Ik ben zeer tevreden over het adviseren en meedenken. Ik beveel dan ook ten zeerste deze winkel aan.

Beste Marjo Stoffels,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Twiskie 30-11-2020

Koop vaker bij BCC Beverwijk wordt vriendelijk geholpen en ze houden rekening met het feit dat ik visueel beperkt ben .

Beste Twiskie,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Beverwijk.

Daan 30-11-2020

Bcc zit sinds kort ook op de meubelboulevard Spijkenisse, voor mij dichtbij huis.
Mooie overzichtelijke zaak, ik werd goed geholpen door het personeel.
We hebben een stofzuiger gekocht voor het zelfde lagere bedrag waarvoor deze elders aangeboden werd, helemaal super !

Beste Daan,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Spijkenisse.

Jan 30-11-2020

Ik ben heel fijn geholpen door Jonathan. Hij was niet opdringerig en gaf een subliem advies

Beste Jan,

Barbara 30-11-2020

Op zaterdag besteld. Direct een mail met bevestiging. Zondagmiddag was het pakketje binnen.
Er stond bij het bestelproces dat het oude apparaat meegenomen werd voor recycling, maar dit wilde de bezorger niet meenemen.

Beste Barbara,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Vervelend dat het oude apparaat niet is meegenomen. We kunnen dit alsnog voor je regelen. Kun je het ordernummer doorgeven?

Jansen 30-11-2020

Een bedrijf met ouderwets goede service en uitleg. Ervaren verkoper die meedenkt en die duidelijk weet waarover hij het heeft.
Veder is de extra garantie regeling beter dan die van de concurrentie. Ik kom er terug!

Beste Jansen,

Kaatje 30-11-2020

Top zaak met top service. Gewoon kort en krachtige review, goed, snel en klantvriendelijk geholpen!!!!

Beste Kaatje,

Bedankt voor jouw review over onze service. Klantvriendelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel!

Cor 30-11-2020

Snelle en vriendelijke benadering . Personeel zeer behulpzaam,hygiene en afstand werden goed in acht genomen.

Beste Cor,

Bedankt voor jouw review over de vriendelijke service in onze winkel.

HappyMe 30-11-2020

Goede uitleg bij product, reviews zijn goed. En bij regelmatig kijken en vergelijken kan je zomaar extra korting krijgen, wat bij mij weer aardig gelukt is. €100 extra van de prijs af. Het was weer een uitstekende deal deze aankoop.

Beste HappyMe,

Een prettige winkel. 30-11-2020

Een prettige winkel met redelijke parkeermogelijkheden. Een goede bediening voor een aankoop van een tablet diverse black Fryday mogelijkheden ook in diverse prijsklassen , geslaagd met een Samsung er is ook nog extra moeite gedaan voor een passende hoes voor een bijzondere lage prijs die kwam 2 dagen later . Een zeer prettige winkel.

Beste,

Bedankt voor jouw review over de services in onze winkel.

Milou030 30-11-2020

Ik ging naar de mediamarkt maar vond niks in deze prijsklasse en bij de BCC ben ik super geslaagd hebben de Asus chromebook C423NA-EC0301 aangeschaft

Verassend fijne lichte chromebook scherm is scherp en helder mooi extraatje is dat het scherm touchscreen is hij is snel
kwaliteit /prijsverhouding is het geld meer dan waard

Beste Milou030,

Fmc 29-11-2020

Ik was haastig opzoek naar een product. Bcc gebeld en naar andere plaats gereden. Daar aangekomen heel warm en netjes ontvangen, en ik blij met een overal uitverkocht product naarvhuis

Beste Fmc,

A 29-11-2020

Tablet waar wij naar opzoek waren, was overal uitverkocht en kwam terecht bij bcc, die een ruimere aanbod heeft en de tablet dus nog wel op voorraad had. Dus meteen nog heel laat in de avond besteld en eerst volgende dag meteen thuis ontvangen. Super snel, ondanks Black friday drukte, dus echt top en het mooiste van al, me zoontje snel superblij mee kunnen maken.

Beste A,

Bedankt voor jouw review over onze snelle leveringsservice.

Diego Silvestre 29-11-2020

People very interested to assist you in your choices. Good explanation about product and very useful the possibility to buy and collect. Good prices in comparison with the competitors.

Dear Diego Silvestre,

Thank you for your review about our employees and sercvices.

Kind regards,

Fred van alphen 29-11-2020

Had een gourmetstel nodig en werd gelijk heel aardig geholpen door een jonge jongen genaamd Giovanni wist waar hij het over had heb zelfs een horloge besteld bij hem

Beste Fred van alphen,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerker.

Alexandra 29-11-2020

Vrijdag besteld en zondag al netjes in huis. Veilig en netjes verpakt en de tablet is meteen in gebruik genomen.

Zou zeker nogmaals bij bcc bestellen

Beste Alexandra,

Jose 29-11-2020

Gemakkelijk zoeken naar je product op de site, duidelijke omschrijving en super snel geleverd. Volgende dag al stonden ze aan de deur, en dat was op zondag. Keurig binnen de aangegeven tijd waar ik erg blij mee was! Top hoor BCC, complimenten hiervoor. Dit nog niet eerder online ergens meegemaakt

Beste Jose,

John 29-11-2020

goede prijs, service en snelle afhandeling door vriendelijke verkopers, zal zeker weer komen bij deze winkel.

Beste John,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en vriendelijke medewerkers.

sander 29-11-2020

Nogmaals super geholpen in de winkel in Apeldoorn. Hele aardige medewerkers en service staat op nummer 1 bij hun. Ik raad deze winkel in Apeldoorn aan.

Beste sander,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Apeldoorn.

Jose Gerritzen 29-11-2020

ik heb een laptop gekocht bij BCC. Ik heb voor deze winkel gekozen omdat de laptop die ik zocht bij bcc te koop stond voor een goede prijs.

Beste Jose Gerritzen,

Jermain hayes 29-11-2020

Ik heb mijn nieuwe wasmachine bij BCC in oss gekocht heb hem nu pas 2 dagen maar ben zeer te spreken over de service van BCC en hun apparatuur in een woord super dankje BCC voor de goede service

Beste Jermain hayes,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Oss.

Mevr. Oosterlaan-Hes 29-11-2020

BCC heeft een snelle service. Bestellingen zijn snel geleverd maar als je wat terug wil brengen dan handelen ze dit ook correct af. De bezorging was zelfs op een zondag.

Beste Mevr. Oosterlaan-Hes,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

Drissen 29-11-2020

Duidelijke uitleg gekregen van de vriendelijke medewerker en door hem dus ook met een tevreden gevoel naar huis gegaan met product

Beste Drissen,

Bedankt voor jouw review over de duidelijke uitleg van onze medewerker.

Andre 29-11-2020

Bij de concurrent was het zo druk dat dat zeker geen optie was voor ons toen doorgereden naar de bcc en daar zeer aangenaam verrast door zeer vriendelijk en zeer deskundig en behulpzaam personeel top 👍👍👍

Hartman 29-11-2020

Ik schrijf deze review omdat we simpelweg goed geholpen zijn.
Wilde namelijk de TP link deco m5 bestellen via internet omdat de lokale ondernemer het niet had en bestellen even op zich liet wachten.
Dus gezocht op internet totdat ik op de site kwam van BCC waar ik zag dat het op voorraad was bij de dichtstbijzijnde BCC.
Via de chat heb ik nog gevraagd of het een probleem zou zijn als het de volgende dag kwam halen . Erg handig trouwens en kreeg direct te horen dat het geen probleem was.
Dus volgende dag langs gegaan en uiterst vriendelijk geholpen door een jongeman die zijn uiterste best deed om de installatie nog eens goed uit te leggen.
Erg prettig allemaal en hierdoor zullen we voortaan eerder aan BCC denken waar we eerder nooit aan hadden gedacht.

Beste Hartman,

Rene Vriendts 29-11-2020

Manier van bestellen is duidelijk. Productomschrijvingen zijn helder. Bezorgen ging zoals verwacht.

Beste Rene Vriendts,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze webshop.

Dita Rijksen 29-11-2020

Ik was opzoek naar een soundbar en heb deze gevonden bij Bcc.
Kreeg prima advies van de medewerker en konden ook luisteren naar verschillende soundbars.
Uiteindelijk gekozen voor de Jbl 2.0.

Helemaal tevreden dus!

Beste Dita Rijksen,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met jouw JBL soundbar!

Rogier van Bochove 29-11-2020

Snel nog even een 65 inch televisie besteld op black friday. Ze hadden hem alleen nog maar ter beschikking in Alkmaar. Wachten op de mail, het ophaalbericht. Deze kwam de volgende dag. Gelijk om 09:30u opgepikt. Kortom soepel en snel en o ja, heel betaalbaar.

Beste Rogier van Bochove,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Alkmaar.

DaimyS 29-11-2020

Vrijdag via de webshop een strijkijzer gekocht, er was geen bezorg optie dus gekozen voor het afhalen. Dit was super! Binnen 1 uur stond het strijkijzer klaar en kon ik zelf kiezen wanneer ik het afhaalde. In de winkel kreeg ik nog uitleg over het product en was mijn aankoop klaar.

Online gecombineerd met een winkelbezoek werkte goed!

Beste DaimyS,

Bedankt voor jouw review over onze afhaalservice.

haa.ns 29-11-2020

deskundig en zeer vriendelijk personeel, liet zijn koffie staan om ons te helpen.

Beste haa.ns,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en deskundige medewerkers.

R.K. 29-11-2020

Prima webshop, en mede door de black friday korting een zeer gunstig geprijsde monitor kunnen aanschaffen. Wel jammer dat ik hem niet kon laten thuisbezorgen. Nu moesten we ondanks alle Corona maatregelen alsnog naar een drukke winkel.

Beste R.K.,

Pluimpje verdiend. 29-11-2020

Deze winkel verdient een pluim... althans de medewerkers:). Zeer goede service, klantvriendelijk en heldere uitleg. Wilde nog even een tablet voor onze dochter kopen en zijn zeer goed geholpen. Ook nog wat vragen betreffende andere, eventuele, aankopen werden vriendelijk en deskundig beantwoord.
Kreeg zelfs meer service, omdat ik een showroommodel had.

Beste,

Bedankt voor jouw review over de service van onze klantvriendelijke medewerkers.

Marcel 29-11-2020

Fijne overzichtelijke winkel met goed geïnformeerd personeel, wist precies te vertellen welke TV voor ons t beste was..

Beste Marcel,

Bedankt voor jouw review over onze winkel en medewerkers.

Jeroen 29-11-2020

BCC heeft altijd scherpe prijzen en je wordt er uitstekend geholpen door vakkundig personeel. Het assortiment is groot genoeg om voldoende keuze te hebben en niet zo groot dat je er in verdwaalt zoals bij een grote concurrent.

Beste Jeroen,

Bedankt voor jouw review over onze vakkundige medewerkers.

Jeffrey 29-11-2020

Erg fijn geholpen door Danielle in filiaal hoorn, was enorm vriendelijk en wist alles te vertellen over de vaatwasser die ik gekocht heb. Zeker aan te raden, hangt een goede sfeer in de winkel

Beste Jeffrey,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Hoorn.