Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marcel 14-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

Geweldige service

Mooie winkel en goed personeel. Ze weten waar ze over praten. Ik koop hier al jaren en zal dit ook nog jaren blijven doen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Toon 14-11-2018 In de winkel gekocht
Goes

Super Service !!!

In de winkel heb ik zeer deskundig advies mogen ontvangen en m.b.v. het advies een top tv aangeschaft.
Wij zijn erg blij met onze aankoop en komen zeker weer zakendoen met BCC Goes!
Netjes op tijd afgeleverd volgens afspraak.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter De-leth 14-11-2018 In de winkel gekocht
Beverwijk

Geweldige service top geholpen

Het is overzichtelijk en ruim maar toch niet te groot je word niet meteen bestormd en je word benaderd met kan ik u helpen of wil u nog verder kijken

Yakub 14-11-2018 Via de website gekocht

Super aankoop

Via outlet store koelvriescombinatie gekocht. Vergelijk met andere outlet store veel goedkoper. Met weinig krassen en deuken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R. van Hornsveld 14-11-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Heel vriendelijk geholpen en een goed en deskundig advies.

BCC is een hele prettige winkel met goede service en zeer scherpe prijzen. Het personeel is heel vriendelijk, deskundig en denkt met je mee.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wim Schulpen 14-11-2018 Via de website gekocht

Afspraak=AFSPRAAK

Gewoon goed, snel en accuraat. Bij een volgende bestelling zal ik BCC als een van de eerste overwegen. Nogmaals: gewon goed, snel en accuraat!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

L&S 14-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

BCC doet wat het belooft

Bij binnenkomst werden wij door meerdere personeelsleden vriendelijke begroet, daarbij laten ze je wel op je gemak rondkijken en vragen ze niet gelijk waar je voor komt of dat ze je ergens mee kunnen helpen.
Wij stellen dat altijd zeer op prijs.
Op het moment dat je vragen hebt zijn de personeelsleden makkelijk te bereiken.
Wij wisten totaal nog niet wat voor product wij wilden hebben, gingen voor een ander/nieuw koffieapparaat.
Bij BCC in Breda heb je ook de shop in shop van Nespresso, aangezien wij al een Nespresso machine hadden ging onze voorkeur daar ook wel naar uit, alleen dan een luxere variant.
Wij werden vriendelijk en vooral eerlijk geholpen door de nespresso medewerker, die ons ook nog door verwees naar een actie om over te stappen naar een andere energie leverancier met aantrekkelijke kortingen bij BCC.
Al met al, wij hadden onze keus gemaakt voor een luxer apparaat.
Daarna werden wij weer terug "overgedragen" aan de BCC voor de betaling etc.
De filiaalmanager kreeg duidelijk mee hoe de spreekwoordelijke vork in de steel zat en pakte dit gelijk op. Nam ons mee naar zijn computer om de factuur op te stellen, trok de kortingen eraf zodat we beneden alleen onze naam nog maar door hoefden te geven en te betalen.
Doordat BCC een kleinschaligere winkel is heeft het personeel ook echt oog voor de klant en wordt je vriendelijk geholpen.
Ook als je geen hulp wenst accepteren ze dit en laten je op rustig rondkijken.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Blije klant 14-11-2018 In de winkel gekocht
bcc the wall

deskundig personeel, leuke geholpen, goed advies en gekocht

snel na binnenkomst geholpen door een leuke spontane verkoper.
met zeker kennis van zaken. (een liefhebber en kenner van wat hij verkoopt) na wat soundbars en tv's bekeken te hebben en geluisterd hebben we samen een beste keuze gemaakt voor ons en gekocht. kan bbc de wall zeker aanbevelen en zeker Baris de verkoper. (nog een leuke korting gekregen ook).

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Petra 14-11-2018 Via de website gekocht

Super service, en op juiste plek gebracht.

Aardig mensen en je wordt gebeld 5 minuten van te voren en de droger wordt op zijn plek gezet en de oude mooi meegenomen. Echt super!!

Niels 14-11-2018 In de winkel gekocht
Veghel

Geweldige service

Super op weg geholpen in de bcc Veghel door jullie collega Bianca. Uitstekend advies gekregen over een Philips sonicare tandenborstel, waarna de keuze tussen oral B en sonica nog duidelijker naar voren kwam. Er werd zeer goed geluisterd naar mijn behoeftes mbt het verwijderen van tandplak en ik raad de tandenborstel en de bcc Veghel dan ook ten zeerste aan.

fam.schenk 14-11-2018 In de winkel gekocht
hoorn

geweldige service

wij zijn zeer tevreden over de bcc hoorn, wij worden daar altijd vriendelijk geholpen en zij zijn kundig in advise en als er iets is worden wij keurig gehoord en alles word perfect opgelost

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Joop van der Heijden 14-11-2018 In de winkel gekocht
Sliedrecht

Keurig geholpen

Om dat ik prettig geholpen ( en zo zou het altijd wn overal moeten zijn ) heb ik deze beoordeling ingevuld.

Janneke 14-11-2018 In de winkel gekocht
Leidschenhage

Wel geweldige verkopers en bezorgers, ertussen in .....

Ik heb in de winkel Leidschenhage een wasdroogcombi gekocht.
Geweldige verkoper, hij wist erg veel, en kon helpen in het maken van de juiste beslissing.
Machine was niet op voorraad, dus werd besteld.
Na 2 weken wachten klantenservice een bericht gestuurd. Dag erna plots een mail binnen dat de machine binnen was, en geen bericht meer van klantenservice gekregen.
Eerlijk zijn en toegeven dat de machine er al was, maar vergeten is, en excuses aanbieden, was beter geweest. Hierdoor het cijfer naar beneden bijgesteld.
Bezorgers waren weer top.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• Klantenservice

Jack Kersten 14-11-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen Zwaneveld

Goede service, en een prima levering!!

Overzichtelijke winkel en de scherpste prijzen!! Verder heerst er een gemoedelijke sfeer! Ga zo door1

Annamaria 14-11-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam noord

Goede service, je wordt gezien door het personeel

Ik vind het prettig dat het personeel de klanten opmerkt en niet dat je, zoals in een grotere winkel, je je een beetje verloren voelt qua aanbod van producten en op zoek moet naar iemand die je komt helpen een juiste keus Voor een product te maken. Prijzen zijn hetzelfde als bv bij de mediamarkt, maar de service en de aandacht voor een klant maakt echt verschil en is bij bcc vele malen beter. Ook fijn dat je de aankoop bon ook gemaild krijgt, dan kan je de bon makkelijk terugvinden!!

Gert 14-11-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Goede aankoophulp en snelle levering

Combi Magnetron gekocht. De hulp bij de aankoop was duidelijk en vriendelijk. De levering was al op de volgende dag. Van tevoren gewaarschuwd en netjes afgeleverd. Klasse!

Ella Moerkerken 14-11-2018 In de winkel gekocht
ROTTERDAM

Goede service!

Het was lekker dichtbij kan voor de winkel parkerken, en gratis ook! Goede service en alles duidelijk uitgelegd. Overzichtbare winkel en alles wat je nodig hebt.

T.Ferdinandus 14-11-2018 In de winkel gekocht
Bcc megastore alexandrium

Zo hoort het!!!

Afgelopen weekend een nieuwe wasmachine /droger en stofzuiger gekocht bij bcc alexandrium.
Wat een verademing... niets geen verkoper die je in de nek springt... gewoon ontspannen deskundig advies .....
Ik kom hier zeker terug!!!!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

jannyvandam 14-11-2018 In de winkel gekocht
breda

supergeweeldige service

nadat onze vaatwasser al voor de 5e keer stuk was gegaan werd er door bcc besloten dat we onze vaatwasser konden teruggeven voor hetzelfde bedrag als dat wij hem gekocht hadden en een nieuwe uitkiezen en dat verschil in prijs bijbetalen.
helemaal top

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Maria 14-11-2018 Via de website gekocht

Helemaal blij mee

Een heerlijk apparaat. Makkelijke installatie. Mooi design.
Heel erg blij mee.
Levering via BCC SUPER dat mag ook weleens gezegd worden.
IK ZEG Bestellen en genieten

John & Sylvia 13-11-2018 In de winkel gekocht
Zutphen

Perfecte klantvriendelijkheid

Wij waren op zoek naar een condensdroger omdat we niet tevreden waren over de warmtepompdroger die bij ons in gebruik was. We werden bij BCC Zutphen op een bijzonder prettige manier geholpen door de daar aanwezige vrouwelijke collega. Van informatie tot verpakken en inladen van de droger in de auto niets dan lof.

Loes L 13-11-2018 In de winkel gekocht
Hengelo

Geen goede service

Ik heb gekozen voor een bezoek aan de winkel van BCC. De dame daar was zeer klant en service gericht, echter de aflevering viel mij tegen. Tot achter de deur en zoek het verder uit. Ben ik van bijvoorbeeld Cool blue heel anders gewend.
Vind dat het een aandachtspunt voor BCC .

Stefan 13-11-2018 In de winkel gekocht
Bergen op Zoom

Geweldig klantvriendelijk.

Ik had een telefoon en een hoesje gekocht.
Ik dacht dat het hoesje €18.50 was, maar in werkelijkheid. Was die €30. Hoesje was door iemand verkeerd terug gehangen en ik had niet goed gekeken. Ik was wel teleurgesteld dat het hoesje duurder was. Maar begreep het wel.
Ik vulde daarna klantvriendelijkonderzoek in. Daar vulde ik in dat ik zeer tevreden was, behalve dat het hoesje duurder was dan verwacht.
Ik kreeg een mail van BCC dat ik het verschil €11.50 terug kreeg.
Echt super van BCC. Ze hebben mijn hart gestolen, alles draait om de klant.

Stefan

Ron verveer 13-11-2018 Via de website gekocht

Top service zoals ik gewend ben bij bcc

Deze winkel is van alles voorzien. Elke vraag kunnen ze behandelen .Goede service en prijs, goed opgeleid personeel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roy 13-11-2018 Via de website gekocht

Hele snelle levering!

Goede prijs, geen verzendkosten en hele snelle levering. Na 23:00 besteld en de volgende middag in huis.

Marloes 13-11-2018 In de winkel gekocht
Lelystad

Alweer zeer tevreden

Alweer een aankoop gedaan bij de bcc Lelystad. Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel en met een eerlijk advies. Bcc heeft een zeer uitgebreid assortiment en het blijft fijner om in een winkel
Te kopen ipv online. Bcc blijft ook lekker persoonlijk,
Dit in tegenstelling tot die hele grote concurrent in Almere. We hebben een Miele stofzuiger gekocht bij de Bcc en wat ons betreft is er geen betere (winkel) :)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans 13-11-2018 In de winkel gekocht
Venray

Uitmuntende service!!

Ik kwam met een vraag hoe De WIi kan aansluiten aan mijn Samsung TV. De verkoper vertelde me dat er een speciaal kabeltje bij de TV geleverd is. Ik heb dat kabeltje niet en de verkoper gaf mij zo’n kabeltje. Thuis geprobeerd en het werkt!!

Wat een goede service!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tevreden klant 13-11-2018 In de winkel gekocht
Ekkersrijt Son

Goede service

Met de aankoop van mijn condens droger heel goed geholpen goed advies en klantvriendelijk. Komen ze plaatsen en aansluiten en nemen mijn oude mee terug. Top service daar en zal er zeker terug komen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wil Durand 13-11-2018 In de winkel gekocht
Haagweg Den Haag

Prima geholpen door de verkoper goed advies gekregen super

De shop is overzichtelijk, uitstekend personeel, genoeg sortering, echt een fijn buurtwinkel waar het personeel ruim de tijd voor je neemt.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan 13-11-2018 In de winkel gekocht
Den Helder

Zoals altijd prima geholpen.

Uitgebreid assortiment in de winkel en anders via de website nog meer waar ook ruim de tijd voor word genomen dit in de winkel uit te zoeken.

ida ter keurs 13-11-2018 In de winkel gekocht
Hengelo

Fijne mensen die helpen en meedenken

Het is er rustig en overzichtelijk en kan snel alles vinden, krijg goede uitleg van producten en tips.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

C.A. Kramer 13-11-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam-zuid

Al jaren klant bij BCC. Leuke en prima aanbiedingen!

Hulp in de winkel , prima.
Bij het afrekenen bij de kassa zal ook het BCC personeel even op zijn beurt moeten wachten.
Niet even snel voorpiepen met een andere krant.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Jacques 13-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende en vlotte service

Was in de BCC winkel al uitstekend geholpen door een medewerker, die mij attendeerde op hetgeen ik nodig had. Dat was niet te krijgen in de winkel, maar wel te vinden in jullie webshop.

Jose 13-11-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Super geholpen

Ik ben goed en vriendelijk geholpen! Er wordt rustig de tijd genomen. Ook als er even andere
klanten staan te wachten. Heerlijk kopje koffie. Super klantvriendelijk!

George 13-11-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam bij VU

Goed product voor een scherpe prijs !

Vriendelijke, objectieve en deskundige bediening bij mijn aankoop van een e-reader. Bovendien scherp geprijsd. Een aanrader dus!!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Watertaxi Hoorn 13-11-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Kort maar krachtig

Het duurde even voor deverkoper tijd had maar daarna een super heldere uitleg gehad.
Ik kocht Bose speakers voor op onze Watertaxi’s dus voortaan lekkere muziek wanneer u dat wenst tijdens onze vaartochtjes!

Fabian Torres 13-11-2018 Via de website gekocht

Excellent service

Excellent quality to price ratio. Delivery was exactly as promised (next day) even when the purchase was done late in the evening.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JHDK 13-11-2018 Via de website gekocht

Snel en naar tevredenheid geleverd

BCC is een betrouwbare winkel die snel levert tegen een aantrekkelijke prijs. Ik werd op de dag van levering via sms-bericht keurig op de hoogte gehouden van tijdstip van leveren. De mannen die kwamen leveren waren vriendelijk en behulpzaam.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 13-11-2018 In de winkel gekocht
Veghel

Prima advies

BCC is altijd voordelig , heeft een uitgebreid assortiment en de medewerkers weten waarover ze praten. Ook dit keer kreeg ik weer een prima advies en dat bespaarde me nog geld ook!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Karin 13-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Almere

Service tot aan de deur

Bij de aankoop van nieuwe TV werd ik goed geholpen. Toen ik later nog een wijziging op mijn bestelling moest doorgeven, eveneens. Over het winkelpersoneel geen kwaad woord. Die krijgen een dikke acht van me.
Maar de mannen die mijn bestelling moesten plaatsen? Vanaf het begin liepen ze piepen over de werkzaamheden die ze moesten uitvoeren (tv + mediabox + zenders installeren) en op een gegeven moment werd er doodleuk tegen me gezegd dat ze nog andere klanten hadden dus wilden afrekenen. Daar zat ik met een tv, waarvan ik zelf nog de coaxkabel in de mediabox moest doen en die wel aanstond maar geen zender te bekennen. Dat heb ik zelf allemaal moeten instellen. De bezorgers krijgen van mij een 1, omdat ze ervoor gezorgd hebben dat ik niet met een tv van 23 kg hoefde te slepen. Maar een dienstverlening, om te janken!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Belly 13-11-2018 Via de website gekocht

Snel en netjes

Ze bezorgen snel, qua prijs veel goedkoper dan andere webshops. Netjes verpakt.
Helemaal tevreden. Ik heb voor het eerst besteld bij BCC en ik zal nu zeker vaker bestellen en zeker vanwege de prijs

Ilin 13-11-2018 Via de website gekocht

Service was ok maar kon beter

Ik vroeg of ik het pakket bij de buren kon laten bezorgen aangezien ik overdags werk. Via de chat van BCC werd mij verteld dat ze niet wisten hoe ik dat kon aangeven bij DHL, hun bezorger. Later, met de track en trace nummer, bleek dat zeer eenvoudig te zijn. Dit zou megenomen kunnen worden in de informatievoorziening van BCC.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JME Post 13-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Purmerend

Aardig en behulpzaam & vakkundig

Rustig. Aardig en niet dwingend toegesproken. Je wordt goed te woord gestaan en duidelijk advies.
Ze denken met je mee

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

W. Verburg 13-11-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende service

Goede, duidelijke en snelle website.
Bezorging was top en zonder kosten. Oude apparaat gratis meegenomen en nieuwe apparaat zelfs op verdieping afgeleverd. Verpakkingsmateriaal mee terug genomen.
Ze wilden hem zelfs nog aansluiten... en dat voor een outlet apparaat (met hoge korting)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

LRB 13-11-2018 In de winkel gekocht
'S-GRAVENHAGE

UItstekende, vriendelijke begeleiding bij koop.

Wij werden hartelijk ontvangen en doorverwezen naar de verkoper met de meeste kennis m.b.t. het door ons gewenste product. We moesten wel even wachten voordat deze beschikbaar was, maar vervolgens was er dan ook alle tijd voor ons. Koop ook keurig volgens afspraak geleverd. Nu natuurlijk nog even afwachten of alles zo goed is, als beloofd.

Dan Vijgen 13-11-2018 In de winkel gekocht
sittard

Geweldig advies bij wasdroger, magnetron, deurbel, e-book

deze mensen hebben de nodige ervaring en zijn klantvriendelijk, direct wordt je benaderd en dat vind ik fijn artikelen worden naar je auto gebracht

Jaimie Mus 13-11-2018 Via de website gekocht

In een handomdraai!

Na zoektocht koelkast met goede prijs/kwaliteit verhouding terecht gekomen op website BCC. Betaalmethode gemakkelijk en geen bezorgkosten is natuurlijk ook aantrekkelijk.
Enig minpunt is de telefonische bereikbaarheid van klantenservice, welke de gehele ochtend niet bereikbaar was vanwege drukte. Uiteindelijk is de koelkast keurig op afgesproken tijdstip afgeleverd en werkt hij voorlopig naar behoren.

tyaarts 13-11-2018 Via de website gekocht

Ockel Sirius A pro

Dacht voor reizen dat het interessant zou zijn een WIN10 pc van dit formaat te gebruiken.
Levering perfect, alleen DOA, ook enkele luchtbellen onder het scherm zichtbaar. BCC Alexandrium bezocht, kreeg via post 2 dagen later een nieuwe zonder discussie, prima van BCC.
Nieuwe doet het prima, alleen, weer een lelijke luchtbel onder het scherm, geprobeerd deze voorzichtig naar de rand eruit te wrijven, resultaat een nog lelijkere plek, die er nooit meer uitgaat.
Wordt er wel een beetje verdrietig van.
De laag onder de toplaag aan de randen is vrij zacht, bij iets te harde aanraking ontstaat een luchtledige lelijke plek. Uitkijken dus. Mooi nieuw apparaat met lelijk beeldscherm vanaf dag 1.

Jack Lahpor 13-11-2018 Via de website gekocht

senseo

Het geboden product heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding en heeft ook een prima uitvoering
en tevens een mooie zwarte kleur

G v Opzeeland 13-11-2018 In de winkel gekocht
Beverwijk

Snel en deskundig

Bekend adres altijd goed en voordelig goede service en vriendelijk deskundig personeel goed berijkbaar en een mooie overzichtelijke winkel