Martien 22-11-2018 In de winkel gekocht
Venray

Vriendelijke, deskundige verkoper

mooie overzichtelijke winkel, met vriendelijke, correcte verkopers. Deskundigheid en goede adviezen maken dat je een goede keus kunt maken.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Linda 22-11-2018 In de winkel gekocht
Den helder

Klantvriendelijkheid is super!

Gewoon een heel erg fijne winkel! Heel klantvriendelijke verkoopmedewerkers.
Ruime keus van produkten.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tonnt 22-11-2018 In de winkel gekocht
Bcc

Ivens

Ja heel goed, kon niet beter.
Keurig af geleverd en heel nette en sterke jongens
Keurig naar de zolder gebracht en oude mee genomen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Thomas Visser 22-11-2018 In de winkel gekocht
bilderdijk

Gevoel voor humor

Mevrouw heeft me uitstekend geholpen, kreeg een duidelijk advies en ook de prijs van het
artikel was nog weer goedkoper dan waar ie voor ging, wat wil je nog meer.

Anonniem 22-11-2018 Via de website gekocht

Snelle en keurige levering

Via internet droger besteld. Kort voor bezorging werden we gebeld dat de chauffeur in fe buurt was. Ideaal! Oude droger werd afgevoerd.

Danielle Van ruitenbeek 22-11-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Geweldige survice super geholpen

Vriendelijk personeel en word goed geholpen weten goed waar ze over praten en alles word goed uitgelegd! Gewoon top

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans Orlemans 22-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige Sony radio.

Eergisteren besteld bij BCC. De volgende dag geleverd. En vandaag per mail de factuur ontvangen. Prima service en mooi product!

Anoniem 22-11-2018 In de winkel gekocht
Den haag Loosduinseweg

Zeer vriendelijke en snelle verkoper

Lekker in de buurt, nette verkopers, die luistert wat je wil.
Snapt dat ik een stofzuiger meteen nodig heb, mag korting van black friday terughalen

P.Roks 22-11-2018 In de winkel gekocht
Lisse

Wij zijn al bij diverse aankopen fantastisch geholpen

De shop is goed het assortiment is ruim voldoende de medewerkers zijn terzake kundig.
Top dus. Zou deze winkel aanraden.

Sanny 22-11-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle service en perfecte levering!

Op internet gevonden wat ik nodig had (wasmachine) en daarna gemakkelijk op de website van BCC deze besteld voor de goedkoopste prijs met dezelfde service als waar andere bedrijven mee adverteren. Meteen die avond besteld en de volgende middag stond de wasmachine al op z'n plek op de zolder. Door de bezorgers 2 trappen op gesjouwd én aangesloten. De oude wasmachine werd meteen mee terug genomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Cedric R. Fokkens 22-11-2018 In de winkel gekocht
Emmen

Uitmuntende service

Erg aardige mensen in de winkel, die alle tijd nemen om je te informeren wat het beste bij je wensen past. We zijn al jaren klant. Super dat ze de laagste prijs garantie hanteren. De bezorging liep heel relaxed. We kregen een mail waarin de verwachte tijd stond en nog een telefoontje dat ze er over 10 minuten zouden zijn. De wasmachine is keurig aangesloten en de rommel en oude machine meegenomen. Met andere woorden: we zijn heel erg blij met BCC.

Pieterman 22-11-2018 In de winkel gekocht
Beek

Prima service

Had daardoor voldoende informatie om tot aankoop over te gaan na een gesprek met verkoper Ward. Het gaat om een inductie kookplaat waarover ik enige ophelderingen nodig had.

Kim 22-11-2018 Via de website gekocht

Goede prijs/kwaliteit verhouding

De prijs/kwaliteit verhouding bij BCC is prima. Ook in de winkels altijd vriendelijk geholpen. De website werkt helaas niet goed op mijn computer. Jammer dat jullie voor de levering samenwerken met DHL. Zij bieden helaas geen goede service.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Lobeck 22-11-2018 Via de website gekocht

Heel vlotte levering exact van hetgeen ik heb besteld.

Heel vlotte levering exact van hetgeen ik heb besteld. Gisteren besteld en vandaag al in huis. Geweldige service.

R. Haver-Talstra 22-11-2018 In de winkel gekocht
Buitenveldert

Klasse!

Onze vaatwasser begaf het. Tijd voor een andere. Bij ons is dat: op naar BCC! Gewoon lekker in een winkel, waar je de spullen aan kan raken, waar je advies krijgt, waar ze vertellen waar je op moet letten qua inmeten, en wat voor onze gezinssituatie passend zou zijn. Eerlijk is eerlijk: ik kijk het op internet allemaal na. Maar de aanschaf gun ik aan de mensen die de tijd voor me hebben genomen en die ik nu ook de omzet van harte gun. De installatie werd door 2 bijzondere jonge mannen gedaan die niet opgaven bij tegenslag en net zo lang doorwerkten totdat de vaatwasser vrolijk draaide. Klasse! Fijn dat jullie er zijn, BCC!

veldman 22-11-2018 In de winkel gekocht
nijmegen dukenburg

super service! super snel!

snelle bediening, snelle bezorging en goed advies! ook nog extra korting ivm dubbele aankoop, echt super!

Debbie 22-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Vlaardingen

Gespecialiseerd

Wij hebben fantastische uitleg gekregen en zijn bijzonder prettig geholpen. De verkoper was zeer deskundig en vriendelijk.

M.van Wingerde 22-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

Ipad pro gekocht duidelijke uitleg en snel geholpen

Nieuwe ipad pro 10.5 gekocht bij de BCC uiteraard gekeken waar deze het goedkoopste was,bij een vertrouwde firma met goede service.
Voor de deur parkeren en goed geholpen in de winkel, na duidelijke uitleg mijn nieuwe Ipad gekocht.
Deze ipad is aanzienlijk sneller als de vorige Ipad air, ebn tevreden met deaankoop

Cynthia 22-11-2018 In de winkel gekocht
Bergen op Zoom

Top service en nog leuk ook!

Ik was op zoek naar een nieuwe laptop iets sneller en zwaarder dan de huus en tuin versies en ben heel goed geholpen en kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen, zeer tevreden.

Diana 22-11-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Goede omschrijving. Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden via e-mail over de levering en een apparte mail met het garantiebewijs

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Shuta 22-11-2018 In de winkel gekocht
Delft

Prima winkel

Ik had een oudere verkoper. Prettig contact.
Hij had goede kennis van zaken. Was niet opdringerig.
Na drie dagen stond mijn product €40 goedkoper op de site, en heb deze vandaag terug gekregen.

linda 22-11-2018 Via de website gekocht

Prima service, 22.00 uur vesteld volgende dag 15.00 in huis

Bcc gekozen vanwege de prijs op het artikel van mijn keuze. Stond bovenaan bij de andere leveranciers met dezelfde prijs en een bekende naam.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

B van Broekhuijsen 22-11-2018 In de winkel gekocht
Loosduinse weg .Den Haag

Geweldige service

Ik ben geweldig geholpen maar helaas niet zoals ik had gewild. Ging naar BCC om een nieuwe tv te kopen .Helaas heb ik er zelf weinig verstand van en wilde er mijn fam en vrienden niet mee lastig vallen . De verkoper is zowaar nog bij mij thuis geweest om te kijken of het mogelijk was wat ik wilde met ophanging. Toen een tv uitgezocht die op die muur paste . Wat ik en de verkoper niet wisten was het een holle muur dus kon het niet . Ook de tv deed het niet .kon alleen 1,2 en 3 krijgen . uiteindelijk veel telefoontjes en afspraken met ziggo .deze wisten het ook niet.Was al in de planning dat ik een grotere tv wilde en hem dus wilde inruilen maar dat duurde dus nog een paar weken .Toen de monteur deze kwam omruilen en ophangen vertelde hij mij dat het voor 99% aan de parasonic tv lag .Heb nu een LG tv doe het gelukkig wel goed doet.Kortom heb enkele weken geen tv kunnen kijken en veel contact met Ziggo en BC C gehad.Vind eigenlijk wel dat Ik een tegemoetkoming mag verwachten . Dit heeft me veel stress en tijd gekost .

W.van der Heijden 22-11-2018 In de winkel gekocht
Zutphen

Zeer vriendelijk geholpen en konden rustig uitzoeken

een dame heeft ons alle voor en tegens van verschillende vaatwasmachines uitgelegd. Tevens gewezen op het feit om er nog een verzekering bij te nemen. Niet opdringerig. Super en we hopen weer lang plezier van het app. te hebben.

Emilie 22-11-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Super tevreden

We werden goed geholpen en ze waren erg duidelijk. Het is fijn dat we werden geholpen door personeel dat deskundig is. Ook fijn dat iemand ons hielp met de dozen dragen naar de auto, echt super want het was heel koud buiten. Ook lekker kopje koffie gehad. Ook word mijn besteling 1 dag later al geleverd, super!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J. Brummelman 22-11-2018 Via de website gekocht

keurige levering van de wasmachine

Wij kopen vaker bij BCC. Dit keer onze Bosch wasmachine online gekocht bij ze. Vrijdag besteld en maandag konden ze hem al leveren. Zondag een mail dat ze de wasmachine maandag kwamen brengen Keurig om 7 uur op de dag een sms wanneer de wasmachine geleverd zou worden. De tijd was verdeeld in tijdsvakken van 2 uur . Keurig op tijd kwamen ze. Zetten de wasmachine op de plek en sloten hem aan. Deden de wasmachine aan om te kijken of hij het deed en draaiden de 1 e ronde.(dit ivm mogelijke" fabriekssmeer".
Ze namen de oude wasmachine en de kapotte senseo ed mee.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

René 22-11-2018 In de winkel gekocht
Veenendaal

Geweldige garantie

Ik kocht in november 2011 een Bose media center van € 1299 euro met garantie van 7 jaren. Tegen betaling dat wel. In oktober 2018 net binnen de termijn ging hij stuk. Bleek te oud om te repareren. Geen nood. Ik kon voor dit bedrag nieuwe apparatuur komen uitzoeken. Ook de hulp hierbij was prima. In Veenendaal overigens prettige mensen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marc 22-11-2018 Via de website gekocht

Onwetendheid

Het shoppen ging prima, maar....

20-11-2018 zijn 2 monteurs van U langs geweest en ons probleem bleek een heel eenvoudige oplossing te hebben. Er zat een stopje in de afvoerslang. Die heeft de monteur er uitgehaald en de vaatwasser heeft zijn eerste wasje gedraaid naar volle tevredenheid.
Door onkunde/onwetendheid van de monteur/bezorger op 3 november hebben we feitelijk, door onze verhuizing, 1 week zonder vaatwasser gezeten.
Op 3 november brachten uw monteurs/bezorgers bij ons een inductie fornuis en een vaatwasser. Wij hadden speciaal voor BCC gekozen, omdat deze slangen verlengd en de aansluitingen doet. Wij hebben een ruimte voor 2 apparaten in onze huurflat. De afzuiger zit links en daarom was het logisch om het fornuis links neer te zetten en de vaatwasser rechts. We hadden de afvoerslang laten verlengen. Bij deze opstelling bleek de aanvoerslang te kort te zijn. De monteur/bezorger belde naar iemand van BCC met de vraag of ook de aanvoerslang verlengd kon worden. Daarover zou ik terug worden gebeld. De monteurs/bezorgers gingen weg. Na een half uur zelf teruggebeld. Er werd gemeld dat er nog geen mogelijkheid was om aanvoerslangen te verlengen. Toen hebben we toch, maar de vaatwasser verwisseld qua plek met het fornuis en toen kon de aanvoerslang worden zelf worden aangesloten.
En toen kwam het de vaatwasser hebben we met vuile vaat aangezet. Helaas werd na 5 a 10 minuten teleurgesteld. De foutmelding E24 doemde op en dat betekende dat er iets was met de afvoer van het water. Daar de gootsteen het water niet goed wegliep en de afvoerslang ook daar op het sifon is aangesloten hebben we eerst de verstopping laten verhelpen door de wooncorporatie. Na deze reparatie zetten we weer de vaatwasser aan, maar ook nu weer na 5 a 10 minuten de E24.
BCC klantenservice gemeld en verhaal gehaald. De reparatie werd aangemaakt in het systeem en ik zou worden teruggebeld. Dit gebeurde vlug daarna, maar toen in de agenda van *** werd gekeken kon dit pas een week later. De oplossing bleek de eigen monteurs. Daarover zou ik worden teruggebeld, maar na 24 uur nog niet terug te zijn gebeld zelf, maar weer bellen. Toen de afspraak voor 20-11-2018 gemaakt
Het probleem is opgelost, maar als de eerste monteurs hun werk goed hadden gedaan en ons hadden gemeld dat de aanvoerslang niet wordt verleng dan had de vaatwasser meteen op een andere plek gezet kunnen worden en aangesloten kunnen worden. De BCC gaat ons een cadeaubon toesturen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Carola 22-11-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Goede duidelijke informatie

Mooie ruime winkel.

Hadden ons op de website al georiënteerd maar de verkoper die ons hielp wist ons precies alle verschillen tussen de merken te vertellen en nog meer wat onze keus makkelijker maakte. . We waren er toevallig in de buurt {zaandam ) wonen in Gorinchem daar is geen BCC
Hij was vriendelijk duidelijke en vlotte uitleg

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Daisy Hoornweg 22-11-2018 In de winkel gekocht
Vlaardingen

Goede informatie en veel hulp

De ontvangst is netjes. Je wordt niet gelijk in de nek gesprongen maar als je aangeeft dat je klaar bent voor wat meer informatie dan staan ze ook helemaal klaar. Geweldig!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Eric 21-11-2018 In de winkel gekocht
Beek (Makado)

Tevreden klant

Inmiddels is bijna alle elektronica in huis afkomstig van BCC. Tevreden over BCC. Een probleemapparaat gehad en dit is steeds goed opgepakt.

Hanneke 21-11-2018 In de winkel gekocht
Purmerend

Zeer vriendelijk geholpen!

Ik koop al jaren bij BCC. Nooit klachten gehad, altijd even vriendelijk en deskundig geholpen. Fijn!

H. 21-11-2018 In de winkel gekocht
Arnhem, Heerlenstraat 11

Super service!

Wat een fijne shop, ik kwam om te kijken naar een vriezer maar besloot toch een hele vries/koelkast combinatie te kopen. Heel erg blij mee! Aardige, betrouwbare mensen die echt willen dat je blij met je aankoopt bent en dus niet je iets aansmeren. Ook eerlijk gezegd dat je via een overstap nog een bon kreeg die je gelijk mocht spenderen, en dus niet pas bij een volgende aankoop. Fijn als je toch wat op moet letten qua kosten! Bij de kassa was het gezellig, alles werd uitgelegd en nogmaals ontzettend lieve mensen. 2 dagen later al thuis bezorgd (2 hoog!) binnen de aangegeven tijd. Netjes en goed verpakt zodat niks kapot kon gaan. Kortom bedankt medewerkers van de BCC! Ik ben er super blij mee.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R.Mansour 21-11-2018 In de winkel gekocht
Den Helder

Fantasties geholpen

Na een vervelend verloop van mijn reparatie en niet goed door de klantenservice werd geholpen is mijn probleem uitstekend opgelost door verkoper "R" in filiaal Den Helder.

Fred Schmidt 21-11-2018 Via de website gekocht

Super service had niet anders verwacht van BCC

Alles fantastisch vanaf bestelling via de web site tot bezorging ook het aangeven via sms voor de bezorgtijd en de levering ook prima uitstekende vaklui en erg aardig beleefd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wismans 21-11-2018 In de winkel gekocht
Venray

Een nat begin

Volgens de berichtgeving zou mijn wasmachine tussen 13.30 en 15.30 uur geleverd worden. De tijd ging voorbij, maar nog geen wasmachine in zicht! Ik had mezelf voorgenomen om tot 16.00 uur rustig te wachten en daarna BCC te bellen. Klokslag 16.00 uur kwamen ze aanzetten. In sneltreinvaart werd de machine geplaatst en aangesloten. Met een: "sorry dat het zo snel ging, maar we hebben haast", werd afscheid genomen. In de haast was de wateraansluiting niet goed aangedraaid en kreeg ik een natte bijkeuken.

Lily 21-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

Goed geholpen , wat betreft het advies over mijn keuze

Met enige regelmaat producten gekocht en altijd tevreden.
Goed advies bij aanschaf .
Prima levering en meldingen over aankomst.
Vriendelijke bezorgers.

uitstekende uitleg gehad over de tv 21-11-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen

goed te woord gestaan

op mijn mobiel reclame gezien van BCC . en verder op de tv , daarom zijn wij daar gaan kijken . een medewerker. gaf ons zeer goede informatie over de tv. wij hebben toen tot de koop besloten . de bezorgers die de tv aansloten gaven ons nog voldoende uitleg , waren netjes en beleeft . het is ook mooi dat betalen via pinnen mogelijk was.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Karin 21-11-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar centrum

Goed en snel geholpen!

Fijn dat je de gespaarde Free Bees bij BCC kunt inleveren. Ik ben in Alkmaar goed voorgelicht en snel geholpen!

Hans B sr 21-11-2018 Via de website gekocht

Vlekkeloos

Zeer vlotte afhandeling van de bestelling van een Samsung tablet ( binnen 18 uur in huis) . Gratis bezorging. Duidelijke informatie (ook van DHL) Dus 100% tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

GvZ 21-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Spijkenisse

Hij liet mij zelfs de tijd nader te overwegen.

Geweldig! Na een uitgebreide informatie over het hoe en wat liet de verkoper mij alle rust om te overleggen (met mezelf) of ik tot aanschaf over zou gaan en wat daarbij de doorslag zou geven. Ik en uitgebreide informatie. Precies wat ik nodig had.

Ray 21-11-2018 In de winkel gekocht
Utrecht the wall BCC

Geweldig service.

Hier kan je op je gemak winkelen en advies vragen. Personeel zijn vriendelijk en geven eerlijke antwoord op je vragen. Zelfs extra korting is in filiaal utrecht the wall mogelijk.

Loes 21-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Super heldere en duidelijke service

Overzichtelijke winkel. Bekwaam personeel. Scherpe prijzen. En erg goed op de hoogte gehouden over de levertijden van mijn apparaat.

Jeroen 21-11-2018 Via de website gekocht

Super voordelig geprijst en vlot bezorgd

Een Epson inktpatroon besteld, qua prijs verweg de voordeligste, en geen verzendkosten. Een echte superdeal van BCC.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robert 21-11-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Zeer snelle antwoord op email en service afhandeling

Binnen een paar uren antwoord op mijn email i.v.m. defect scheerapparaat.
BCC email reactie:
Vervelend om te horen dat u wederom problemen heeft met uw scheerapparaat.
Zodra u hiermee bij ons langskomt kunnen wij het scheerapparaat voor u omruilen. Dit hoeft niet perse voor hetzelfde model te zijn, dus u mag inderdaad ook voor de Philips kiezen.
Ben goed en vriendelijke geholpen en een zeer tevreden trouwe klant!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wim 21-11-2018 In de winkel gekocht
Lelystad

Aankoop soundblaster

In de winkel werden we herkend door verkoper die ons eerder een tv heeft verkocht. Met zijn informatie en voorlichting heeft hij ons weer goed op weg geholpen om tot een goede deal te komen met aankoop sounblaster van Bose.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Thijs 21-11-2018 In de winkel gekocht
Oss

Keurig en snel

Nadat ik mijn product had gevonden werd ik richting de kassa aangesproken door een medewerker of ik dit product wilde gaan afrekenen. Na een snelle afhandeling en vriendelijke benadering was het al gedaan. Top!

Bert 21-11-2018 In de winkel gekocht

fijn geholpen

Mooie ruime winkel .Onlangs voor de tweede keen een aankoop gedaan en we zijn vriendelijk met lekkere koffie geholpen door An.

Henk 21-11-2018 Via de website gekocht

Keurige ?? levering

Goed verpakt en de volgende dag in huis. Doe al jaren zaken met deze winkel. Geen last van nepshops.

edwin kalf 21-11-2018 Via de website gekocht

goede service

zaterdag avond online besteld en dinsdag bezorgd . geweldig 👍 hier kan een ander bedrijf een voorbeeld mee doen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -