Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

andjenie 18-11-2018 In de winkel gekocht
Den haag Megastores

Goed geholpen

Heel goed geholpen. Er was gelijk een medewerker beschikbaar om te helpen veel informatie gekregen over verbruik van een wasdroger.
En een cadeaukaar van 50 euro erbij gekregen.blij met mijn aankoop.

Annemieke B 17-11-2018 In de winkel gekocht
Ekkersrijt

Beter dan in webwinkel

Zo fijn, dat je in deze winkel al je vragen kunt stellen, goed advies krijgt. Als de aankoop toch niet werkt zoals afgesproken (mijn refurbished IPhone stopte er nog 2 weken mee), komt er direct een goede oplossing!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Chris 17-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Breda

Persoonlijk en deskundig advies

Al vele jaren zeer tevreden klant bij BCC Breda puur vanwege de klantvriendelijke en deskundige medewerkers. Prettig om steeds vertrouwde medewerkers tegen te komen die de tijd nemen om te luisteren naar je vragen en wensen. Je krijgt niet het gevoel dat men loopt te pushen om je zo snel mogelijk iets te verkopen. Persoonlijk advies staat hoog in het vaandel!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Klant uit Voorburg 17-11-2018 In de winkel gekocht
Leidsenhage

Goede voorlichting

Bij BCC werken nog mensen met verstand van zaken die ook de tijd nemen voor de klant. Het is ook prettig dat BCC bestelde artikelen bezorgd en zo nodig laat installeren door deskundig personeel.

Robin 17-11-2018 Via de website gekocht

Prima service bij bestellen, brakke bezorgservice van DHL

Ik vind BCC een fijne winkel waar ik graag kom en online bestel. Toch zoek ik volgende keer een andere webshop bij gelijke prijs, want bezorging met DHL is slecht voor mijn bloeddruk. Als BCC met PostNL bezorgt, zou ik ze direct een 10 geven. Nu komen ze niet hoger dan een magere 6.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Jacco 17-11-2018 In de winkel gekocht

Top service

Wederom super geholpen in de winkel in Hoogeveen.
Duidelijke uitleg en waarom wel en waarom niet.
Parkeren voor de deur en inladen maar weer

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Daan 17-11-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Fijn om je apparaat eerst even vast te houden

Samsung Galaxy tab S3 gekocht voor dezelfde prijs als op internet. Verkoper gaf ook nog wat goede tips

DMC 17-11-2018 Via de website gekocht

Alles zoals het moet

Via kieskeurig.nl op zoek gegaan naar een nieuwe weegschaal. BCC bood de goedkoopste. Via de site is het makkelijk bestellen en werd het artikel de volgende dag al afgeleverd. Je kunt ook je oude apparatuur meegeven voor recycling, wat weer een ritje naar de milieustraat scheelt. Al met al een supersnelle- en goede service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cathalien Velthuis 17-11-2018 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Echt goede service!

Heel goed geholpen!
De medewerkers zijn zeer professioneel. Ik was getuige van een situatie met een andere, zeer onhebbelijke klsnt. De medewetker bleef zeer vriendelijk. Chspeau!

Nick 17-11-2018 In de winkel gekocht
Alexandrium

Zeer goed geholpen

Ik was al een tijdje op zoek naar gewoon een frietpan niks bijzonders maar toen ik bij bcc kwam konden ze om iets simpels als een pan kopen nog veel uitleggen. Zo kon ik mijn beste keuze maken.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sonja Endres 17-11-2018 In de winkel gekocht
Beverwijk

Goede service

Beverwijk is lekker in de buurt en de mensen daar zijn erg vriendelijk
Verder krijg ik elke keer ook een hele goede uitleg over het product

Mevrouw Janssen 17-11-2018 In de winkel gekocht
Heerlen

Vriendelijke dame bij BCC Heerlen.

Problemen met de levering via Home Delevery. BCC is moeilijk telefonisch te bereiken. Netjes opgelost bij BCC Heerlen met een commerciele geste voor het ongemak!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

hans derckx 17-11-2018 In de winkel gekocht
venray

service perfect

e en of allesen geweldige uitleg ruim assortiment service bezorging perfect.navraag of alles naar wens was

Wil 17-11-2018 In de winkel gekocht
fil Vlaardingen

goed geholpen

Vriendelijk en goed advies omtrent aankoop van een tablet.Ook goede prijs t.o.v andere aanbieders in omgeving.

Pi-Air 17-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Lisse

Pro actief en zeer klantgericht!!

Ik kwam voor de 2e keer deze week bij BCC Lisse en werd gewezen oo de actie die op mijn gekochte product opeens van kracht was. Ook werd ik gewezen op de aankomende voordelen van Black Friday. Ik wist niet dat dit nog bestond en koop dus meestal via internet. Ik ben echt blij verrast door het enthousiasme, accuraatheid, professionaliteit en kwaliteit van de dienstverlening van BCC Lise. Chappeau!!!!!!

Uitstekende Service!! 17-11-2018 In de winkel gekocht

Zeer goede service!!!

Online via bcc outlet een tv gekocht. Zeer snelle levering... echter.... verkeerde tv geleverd. Aangezien het een tv via outlet was, was deze niet meer leverbaar. N.a.v. gesprek met de klantenservice van bcc mocht ik naar de winkel in Breda toe en een tv uitzoeken voor het betaalde bedrag met €100,00 erbij op.

Dezelfde dag een nieuwe tv thuis, mede door de uitstekende service van BCC.

Mijn volgende aankoop zal BCC mijn voorkeur hebben 💪

Vr.gr. Paul

CBvL 17-11-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam buitenveldert

Veel keus en goede uitleg

Deze zaak is voor ons dichtbij en kan heel goed geparkeerd worden. Wordt snel geholpen en vakkundige uitleg

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Ben 17-11-2018 In de winkel gekocht
Vlaardingen

Goede service met prima adviezen .

Mooie overzichtelijke zaak,alleen de opmerking op de site ,dat het product als showmodel in het filiaal te zien was ,klopte niet.Voor mij niet zo'n probleem,maar deze gegevens zouden wel steeds goed bijgehouden moeten worden.Gelukkig was alles wel op voorraad.

Ron 17-11-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Mijn MacBook werkte na korte tijd niet goed meer. Na onderzoek in de winkel bleek het probleem niet op te lossen. Binnen een week werd een nieuwe MacBook Pro geleverd

Piet 17-11-2018 In de winkel gekocht
Barendrecht

Prima winkel. Veel keuze en goed advies.

Hier al mening maal producten gekocht. Goed advies bij aankoop en prima service bij problemen. Aanrader.

Simon 17-11-2018 In de winkel gekocht

Eerlijke verkopers

Eerlijke verkopers gaven een eerlijk advies los van de prijs van de producten. Waren zeer mee denkend en duidelijk

De Jagertjes 17-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

Geweldige winkel met zeer goede service!

We waren op zoek naar een Expresso-apparaat en kregen goede uitleg. Tevens werken ze samen met Essent, ons contract was bijna afgelopen en we kregen een zeer goed aanbod. Kortingsbon van €175,00.
Gelijk een apparaat gekocht en kunnen nu genieten van een lekker bakje koffie!
Goede service en niet opdringerig verkooppraatjes. Vriendelijke mensen bij Essent en BCC

Ronald 17-11-2018 In de winkel gekocht
Veenendaal

Fijn geholpen. En goed advies

Elders goedkoper dan passen we de prijs aan. Dat doen ze dus echt, tv gekocht en €50,00 goedkoper. Ze vergelijken de prijs en passen de prijs direct aan. Top...

Marike 17-11-2018 In de winkel gekocht
winkelcentrum Woensel

prima service !

Snel even een huis telefoon kopen en toch nog alle service, aandacht en vriendelijkheid krijgen die je als klant zo graag voelt in een winkel? Dat kan bij BBC Winkelcentrum Woensel. Tegen verwachting hebben ze nog een breed assortiment huistelefoons, zodat ik ook nog echt kan kiezen. Prima service dus !

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Suzanne 17-11-2018 Via de website gekocht

Super

Exact zoals beschreven, 2200 besteld, volgende dag 1330 in huis.
Alleen jammer dat mijn oude aparaat niet meegenomen werd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ahora 17-11-2018 In de winkel gekocht
Bilderdijkstraat

Top service

Bij BCC heb ik mij tweede smart tv gekocht, en alle 2 keren hebben ze me goed geholpen met advies en tip, een Sony triluminos 2017 wouden ze me dikke korting erop geven, en hun smart tv prijzen zijn niet duurder dan wat je op internet bij ander webshop of winkels ziet, vergelijken met andere bekende webshop en winkels. En wanneer het Black friday is, dan kan je met je bon komen van je tv, en krijg je alsnog geld terug, top is dat.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Arnold 17-11-2018 In de winkel gekocht
Barendrecht

Mensen met passie voor hun werk

Verkopers hebben passie voor wat ze doen. Hebben verstand van zaken. Adviseren, denken mee. Vind het een fijne, klantvriendelijke winkel.

Susanna 17-11-2018 In de winkel gekocht
Wall Utrecht

Vol verbazing zeer tevreden

Mijn zoon had eind april JBL oortjes gekocht. Helaas kwam uit 1 oortje meer geluid dan uit het andere oortje. We kregen het volledige aankoopbedrag terug en hebben iets anders uitgezocht. Zoontje helemaal blij en wij zeer tevreden. Aardige verkoper Steven , legde alles goed uit en was zeer vriendelijk.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

esjumico 17-11-2018 In de winkel gekocht
Den Helder

Prima service

Aan een man met twee linker handen uitleggen dat het aansluiten van een wifi booster vergt het nodige doorzettingsvermogen en overtuigingskracht. Dat is de medewerker prima gelukt en het bereik in het hele appartement is nu van uitstekende kwaliteit.

N. Roorda 17-11-2018 In de winkel gekocht
Zutphen

Rustig winkelen mét een goed advies

Het winkelen bij BCC is een verademing vergeleken met andere grote elektronica ketens. Het is er rustig, overzichtelijk en er is altijd iemand beschikbaar voor advies en hulp!

Edwin Lubbers 17-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

De kookplaat besteld op de website van BCC. Je kon bij het bezorgen voor een pin betaling. De monteur heeft de kookplaat netjes ingebouwd. Alles netjes op geruimd. En het afval mee genomen. Ook een duidelijke instuctie gehad.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Job 17-11-2018 In de winkel gekocht

Super goed geholpen

Kwam voor een adapter voor mijn tv. Verkoper Jaap van filiaal Breda was niet te beroerd om diverse verpakkingen te openen om de juiste uitgangsstekker erbij te vinden. En als het niet goed is, mag je hem gewoon in je woonplaats inleveren!

Havi 17-11-2018 In de winkel gekocht
Hellevoetsluis

Fijne, niet opdringerige service!

Vriendelijke verkopers en ruim aanbod. Je krijgt de gelegenheid je eerst te oriënteren voordat iemand vraagt of je hulp nodig hebt. Wel zo relaxed!

Jan 17-11-2018 In de winkel gekocht
Oosterhout

Goede service

Zeer goed geholpen met de vervanging van de aangekochte stofzuiger, deze was kapot gegaan in de garantie deze werd terug genomen en het aankoop bedrag werd gelijk verekend met een nieuwe stofzuiger, verder zeer goed geadviseerdaangaande de nieuwestofzuiger

Tevreden klant 17-11-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Bijzondere ervaring

Onze bijzondere ervaring bij BCC was dat wij tijdens het kopen van een elektrische Inventum onderdeken naast de verkoopster werden aangesproken door een medewerker van Essent voor een verspillingscheck. Prettig gesprek gehad met beide en daarom overwegen wij om over te stappen naar Essent. BCC bedankt dat jullie in zee zijn gegaan met Essent.

Gerard 17-11-2018 Via de website gekocht

Correcte levering en snel

Ondanks dat het systeem even "plat" lag toch snel kunnen bestellen. VVV-cards inleverbaar! Telefonische navraag werd netjes afgehandeld en de beloofde mail kwam op het afgesproken moment.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Afp67 17-11-2018 In de winkel gekocht

Top service

8 oktober een wasmachine gekocht deze was niet goed afgesteld ze kwamen na ruim ander halve maand deze als nog goed neer zetten zonder kosten

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tim 17-11-2018 Via de website gekocht

Perfect

Vanaf het moment van bestellen en moment van aflevering helemaal top! Goede uitleg gekregen over de wasmachine!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mariska 17-11-2018 Via de website gekocht

Low pricing, High service

BCC is een professionele en vriendelijke elektronica winkel, waarbij je online met een medewerker kan chatten om je vragen te stellen. Online is het product duidelijk omschreven. 's Avonds heb ik een Tomtom besteld en de volgende dag rond 12.30 uur al binnen. Snelle service. Al eerder heb ik een koelkast besteld bij BCC en tot op de dag van vandaag nog steeds plezier van. Doordat ik gelukkig nog geen gebreken van beide producten heb ervaren, weet ik niet wat de service is wanneer je een product terug brengt. Door mijn ervaringen met BCC, zullen zij dit klantvriendelijk oplossen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ali kashev 17-11-2018 Via de website gekocht

Lekker snel

Ik vond het echt supersnel en gemmakelijk de bestelling was erg sn3l gelever aan de leverantier dus top! Ben zeker onder de indruk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Van der Doorn 17-11-2018 In de winkel gekocht

Top medewerkers!

Wij kwamen voor een nieuwe droger, zijn uitzonderlijk goed geholpen en geïnformeerd!
De medewerkster aan de kassa was ook erg behulpzaam en gaf ons de beste informatie!

Alex 17-11-2018 In de winkel gekocht
'S-HERTOGENBOSCH

mooie ruime winkel

BCC den Bosch is nieuw, ruim en helder. Er was een goede aanbieding voor wasmachine, die heb ik ter plaatse besteld. Wel jammer dat dit model uiteindelijk niet leverbaar was. Bezorging en installatie ging prima en klantvriendelijk. Ik koop al jaren alles bij BCC vanwege de service.

Ok 17-11-2018 In de winkel gekocht
Hengelo

Geweldige service

Staan altijd klaar voor de klant en denken ook mee. En zijn altijd in voor extra service. Zal winkel aanbevelen bij derden.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mika 17-11-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam Alexandrium

Top verkopers!

Aardig personeel en goede service. Nemen de tijd voor je als klant en geven goed advies. Daarnaast heben ze ook aantrekkelijke prijzen.

Erik 17-11-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Oostpoort

Gul, maar wisselende kwaliteit van de monteurs

Het prijs niveau is gunstig, het assortiment is groot en de kwaliteit van de winkelmedewerkers is vrij goed. Ik kocht via de webshop een vaatwasser en betaalde om die te laten bezorgen en installeren. De eerste keer zeiden ze dat ze de nieuwe zou passen, maar dat ze oude er niet uit konden halen omdat die te ingewikkeld was gemonteerd. De tweede keer zeiden ze dat de nieuwe niet paste en dat ik een andere moest bestellen, wat ik vervolgens heb gedaan (eerst online een tweede model, maar dat heb ik later gewijzigd in een derde model in de winkel). De derde keer beschadigden ze de verf op de voorzetdeur door de achterzijde met boor en hamer te bewerken zonder de voorzijde met een doek tegen het contact met de tegelvloer te beschermen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

JJ 17-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering/goede prijs

Via chat voor mij belangrijke vragen over het product gesteld. Het produkt dat ik voor ogen had voldeed aan mijn wensen. De koop kon zelfs via chat geregeld worden. Prima, snelle beantwoording van vragen en aangeboden service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Engelina 17-11-2018 In de winkel gekocht
Hengelo

Prima service. Vriendelijke en hulpvaardige medewerkers.

Mijn keuze voor BCC is een bewuste. Ik word telkens goed begeleid bij de keuze van een product. Prima uitleg. Per mail kreeg ik bericht dat een bij hen gekocht product mankementen vertoonde. Oproep om terug te brengen. Keurig afgehandeld.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J. Withaar 17-11-2018 In de winkel gekocht
Buitenveldertselaan Amsterdam

Deskundig advies

Keurige winkel, breed assortiment, bestaande uit veel merken en deskundig advies.
Goede bereikbaarheid van de winkel en gratis parkeren.

t.a 17-11-2018 In de winkel gekocht
hoogeveen

ontevreden

* 23 okt wasmachine besteld
* 27 okt wasmachine wordt geleverd, kabel blijkt niet veranderd te zijn waardoor aansluiten trekschakelaar niet mogelijk is. Men plaats de wasmachine zo dat ik gewone stopcontact gebruiken kan totdat aansluiting plaats vindt. En men zet men wasmachine op de verhoger
* 8 nov kan schakelaar aangesloten worden,men komt erachter dat machine niet goed geplaatst is op verhoger en geeft aan dat ik blij mag zijn dat hij er nog op is blijven staan tijdens wassen. Men zet de wasmachine op de juiste manier op de verhoger. En bevestigt een kabel aan trekschakelaar waarna men mbv een contrastekker de wasmachine aansluit.
* 8 nov. mijn man komt thuis, bekijkt de aansluiting maar vertrouwd deze niet
we nemen contact op met een familielid welke elektromonteur is.
* 9 nov. familielid komt en constateerd dat de aansluiting zowel bij de contrastekker als bij het kastje van de trekschakelaar onjuist is. Achter dit laatste komt hij bij puur toeval omdat ik aangeef dat het lampje van de trekschakelaar het plots niet meer doet. Hij geeft aan dat er kortsluiting en brand had kunnen ontstaan als zou zijn gaan wassen. We maken foto's en ik dien dezelfde avond nog een klacht in. Tot op heden niets vernomen van BCC.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Tineke 17-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

Duidelijke website waarbij je snel een goede keuze kunt maken. Er stond bij mn wasmachine dat er een lange levertijd was en toch binnen een paar dagen al binnen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -