DvdPol 23-11-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Altijd goed

Ik kies altijd voor BCC omdat ik altijd goed geholpen wordt. Mooie producten goede prijs achteraf zelfs nog een paar keer een aanpassing kunnen doen,omdat een product goedkoper werd.
Zeer tevreden deze keer was het in Hoorn niet anders. Uitstekend geholpen door X.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

pronk01 23-11-2018 Via de website gekocht

Hele fijne winkel

Snel geholpen. Winkel is netjes en overzichtelijk ingedeeld. De bedrijfsleider denkt met de klant mee. Goed hoor!

A.jandroep 23-11-2018 In de winkel gekocht
Bcc middelburg

Ik vind het geweldig dat ze me direct zijn komen helpen

Ik ben tevreden, ze waren vriendelijk en ze hebben me goed geholpen ik raad je om naar bcc te gaan shoppen alles is geweldig dat is mijn advies

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Klant 23-11-2018 In de winkel gekocht
Lelystad

Goed hulp, geen opdringen

Helaas hebben ze vaak niet de producten op voorraad die wij willen aanschaffen, wel proberen ze dat goed op te lossen met het laten thuisbezorgen of navragen naar de voorraad in een andere winkel. Gelukkig weten ze daarintegen wel goed de min en pluspunten van een product en smeren ze je dus niet per se de duurste aan maar wat het beste bij onze eisen past!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Roderik 23-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Goede service, uitgebreide keus

We zijn goed geholpen bij de keuze van een nieuwe TV. We hebben vriendelijke en duidelijke uitleg gekregen.

A. Huijgens 23-11-2018 In de winkel gekocht
Bergen op Zoom

Perfect advies!

BCC is een winkel waar de medewerkers je op een klantvriendelijke en deskundige wijze advies geven. Daarnaast is de service heel goed.

Gerrie-Anne Broekman 23-11-2018 In de winkel gekocht
Hertogdtraat Nijmegen

Vriendelijke, duidelijke uitleg

Het was prettig om in deze winkel vrijwel meteen geholpen te worden met duidelijke, Vriendelijke uitleg. Er was sprake van deskundigheid. Heel prettig.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Annamarie Violante 23-11-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Omdat ik het een winkel ervaar met fijne service klantvriendelijkheid en ontspanning leuk om in te rond te snuffelen met de nieuwste snufjes en ontwikkelingen.....

Ruud Procee 23-11-2018 In de winkel gekocht
Arnhem (woonboulevard)

Prettg geholpen

Ik heb gekozen voor BCC omdat ik daar als enige nog een (oude) VVV bon kon gebruiken om (deels) mee te betalen. Vriendelijk en deskundig geholpen door medewerker X. Nam de tijd voor mijn vragen en gaf uitleg. verkoper was geduldig en correct. Verkoper was terzake kundig.

Eric van der Vegt 23-11-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Altijd super service

Vriendelijk en snelle service in Hilversum! Mooi assortiment en hebben (bijna) altijd wat ik nodig heb voor me woning.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Huub de Wert 23-11-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Heel veel kennis

Door de verkoper werden we geweldig geholpen. Hij haf ons een gedetaileerde uitleg over de tv's. Gaf hierbij goed de voor- en nadelen aan nadat hij gevraagd had wat we allemaal met de tv wilde doen. Zeer klantvriendelijk en heel veel kennis over de producten. Nogmaals dank.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Blom 23-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Had iets besteld via de website de avond voor Black Friday, kon op vrijdag de bestelling ophalen, kreeg toen toch nog de korting van Black Friday. Werd zeer netjes beholpen ben er zeer tevreden over.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robert Bridié 23-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Buitenveldert

goede service en prima product. goede klantenservice ook.

Ten eerste was het een hele mooie winkel, groot assortiment en erg overzichtelijk. met lift, best handig voor zware producten. en ben goed geholpen en het ging ook erg vlot. ik ben erg blij met het product.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Jos 23-11-2018 In de winkel gekocht
Veghel

Snel en addequaat geholpen door vriendelijk personeel

Ik werd snel en goed geholpen door 2 vriendelijke verkopers met advies en assistentie met vervoer. Begleiding door de de winkel, direct naar de juiste afdeling met het juiste advies.
Binnen 20 min. ging ik weer met juiste spullen naar huis.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Paul 23-11-2018 In de winkel gekocht

Goed advies

Goed advies gekregen om het beste geluid uit al mijn Sonos speakers te krijgen voor zowel films als muziek!

Ingrid 23-11-2018 In de winkel gekocht
Hertogplein Nijmegen

Super service

Verkoper was erg attent en vriendelijk. Hij gaf belangrijke info en nam de tijd om een en ander uit te leggen.
Vestigingsmanager was ook erg vriendelijk.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

pgmei 23-11-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden, De Centrale

Een UITERMATE NETTE OPLOSSING geboden voor ernstige klacht!

Een bij BCC gekochte Canon-printer was al enkele malen ter reparatie geweest en kwam terug met al direct alweer een storing... Ik was des duivels!!
De BCC-Leeuwarden-medewerker Daniel heeft (terwijl de fabrikant-voorschriften nog niet omruiling/terugname toestonden...) mij een andere printer TEGEN EEN STERK GEREDUCEERDE PRIJS aangeboden. Zo heeft deze Daniel met een UITERMATE NETTE OPLOSSING mij als boze klant weer tot een enthousiaste BCC-koper weten "om te toveren"!
Hulde voor BCC-Leeuwarden en met name voor verkoper Daniel.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jet 23-11-2018 In de winkel gekocht
Middelburg

Prettige winkel

Stofzuiger gekocht nadat de andere nog in de garantie niet te maken was. Daar afhandeling van het garantieproduct werd goed behandeld. Kreeg een tegoedbon en daarvan weer bij bcc een nieuwe gekocht.

Bert 23-11-2018 In de winkel gekocht
Beverwijk

Geen black friday maar wel korting

Kom hier al jaren en wordt altijd netjes geholpen, laagste prijsgarantie wordt altijd toegepast het personeel is vriendelijk en toegewijd.

Peter de Jong 23-11-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Bilderdijkstraat

vriendelijk

we zijn in verschillende winkels geweest van BCC en overal zijn ze zeer deskundig en vriendelijk.
we komen er dan ook graag

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob 23-11-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam noord

Deskundig en snel

Goede service goedkoop deskundig advies vriendelijk geholpen alle tijd genomen voor informatie, top.

Christine 23-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

Goede service

Bosch wasmachine bij BCC Breda, net voor sluitingstijd op zaterdag, en op woensdagochtend afgeleverd. Kapotte machine weer meegenomen. Verkoper gaf zelfs door dat als de gekochte machine met Black Friday in aanbieding was, wij de korting als nog zouden krijgen. Goede service dus! Minpuntje: het aansluiten vd machine was prutswerk. Met punttang de mantel ve snoer strippen!!

Marijke 23-11-2018 In de winkel gekocht
Oss

Prima geholpen

Ondanks dat het druk was in de winkel snel geholpen. Bij de kassa werd ik er nog op gewezen dat ze een laagste prijs garantie hebben. Maw als hetzelfde artikel ergens anders goedkoper is kan ik terug komen.

anja cools 23-11-2018 In de winkel gekocht
Abe

Wij zijn heel netjes

Wij zijn heel netjes geholpen. Dus komen wij heel graag weer terug. om weer iets bij jullie te kopen .ik geef het altijd door aan mijn vrienden.dat ze zeker bij bbc netjes geholpen worden.

guido de kock 23-11-2018 In de winkel gekocht
barendrecht

Luisterend oor.

Wij werden goed geholpen door de winkelbediende van BCC Barendrecht.
Deze man had goede en concrete vragen gesteld aan ons waardoor hij ons een goed en gedegen advies kon geven welke tv aan onze specifieke wensen voldeed.Een luisterend oor zogezegd.
Zo gezegd zo gedaan en een Samsung tv van BCC aangeschaft..

Jaap van de Meent 23-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Hoogeveen

BCC Hoogeveen

Zeer aangenaam verrast. Wij moesten nogal wat zaken aanschaffen. Wesley de verkoper heeft ons meer dan perfect geholpen en niets aangesmeerd. Zelfs ons nog terug laten komen om de zaken welke in de aanbieding waren op black friday aanbrengen laten passen.
Helemaal perfect en een gele goede prijs. Ook niet onbelangrijk :-)

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Conny 23-11-2018 In de winkel gekocht
nijmegen Dukenburg

super service en heel aardig!

Was na onderzoek de goedkoopste voor de aankoop van apple macbook pro. Super service en aardige mensen!

Jolanda 23-11-2018 In de winkel gekocht
Den bosch

Geweldige service

Netjes geholpen en vriendelijk goede uitleg over produkt
Genoeg op voorraad.
Mooie winkel

B 23-11-2018 In de winkel gekocht
Emmen

Altijd even correct en een goede service

Een goede service en goede uitleg van het artikel waar je naar vraagt ook als het druk is hebben ze genoeg tijd voor je.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gerard 23-11-2018 In de winkel gekocht
Deventer

Prima verkopers met verstand van zaken.

Goede winkel,goed bereikbaar. Ruim opgezet met veel ruimte.prima verkopers met veel verstand van zaken.

JeroenvdB 23-11-2018 In de winkel gekocht
Bcc Hengelo

Super goed geholpen

Ik werd snel en zeer vriendelijk geholpen (vaak zit je op personeel te wachten). Goed advies gekregen. Prijstechnisch scherp in de markt.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Piet 23-11-2018 In de winkel gekocht
BCC in breda

Geweldig personeel

Was op zoek naar een geluidset
Werd goed naar me wensen geluisterd
Ze namen de tijd voor me
Lieten veel variaties horen
Ze hielpen me goed met de plussen en minnen van verschillende sets
Veel kennis van zaken
In een woord een geweldige winkel daar ga ik zeker terug als ik weer wat nodig heeft

Johanna 23-11-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

super goeie service

Bij binnenkomst begroet worden, wat inhoud we hebben u gezien en komen naar u toe om te helpen.Buitengewoon goed advies en goed wat prijstechnisch betreft.Maar klantservice gericht vinden wij het belangrijkst en dat was het ook.Top BCC Roosendaal!!!Waar we zeker als we weer iets nodig hebben naar toe zullen gaan.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan 23-11-2018 In de winkel gekocht
Oosterhout

Prettig geholpen

Gezellige shop, overzichtelijk . Voldoende personeel. Ze weten waarde over praten. Ruime collectie .

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

MM 23-11-2018 In de winkel gekocht
Utrecht The wall.

Prima

Verkoper nam goed de tijd om mij te helpen. Uiteindelijk heeft hij het door mij gewenste product besteld. Meteen afspraak kunnen maken voor de bezorging aan huis.

Giuseppe Martinetti 23-11-2018 In de winkel gekocht
Haagweg

Ben al langere tijd klant bij BCC Den Haag top service

Inlichting en service en klantvriendelijkheid dat is waar BCC voor staat ben zeer tevreden en zou het aanraden bij vrienden

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Els 23-11-2018 In de winkel gekocht
Middelburg

Geweldige service en vriendelijk personeel

Wij kwamen al jaren bij Mikro Electro en nu komen we bij BCC omdat er vriendelijk,behulpzaam en leuk personeel is de service is ook fantastisch.

ROB 23-11-2018 In de winkel gekocht
Muiden

BCC Muiden

Snelle afhandeling van de aankoop en product goed geprijsd t.o.v. andere aanbieders van het artikel. Had het op black friday wel wat drukker verwacht dus wat zegt dat over de aantrekkelijkheid van de aanbiedingen. Je kan mensen al over de streep trekken als je iets 5 euro goedkoper aanbiedt dan de rest.

J.C. Groen 23-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Delft " in de Veste "

Enorm geweldige service

Aardig persoon, hij legde het heel goed uit aan mij en ik werd zeer vriendelijk geholpen.

P.Spruit 23-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Hellevoetsluis

Ontvangst in de winkel was niet opdringerig maar netjes

Zoals reeds geschreven was de jongeman die mij te woord stond keurig netjes. Tevens wat ik erg belangrijk vond was de behaaglijke temperatuur in de winkel. Ook was de verkoper niet te beroerd om voor mij diverse dingen uit te zoeken. Persoonlijk vond ik deze jongeman ook over een gepaste humor beschikken.

Ans 23-11-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Fijne en bekwame medewerkers

We werden vriendelijk geholpen door 2 medewerkers 1 voor de afdeling tv, en de andere
voor de diepvries kast, ieder zijn vak dat was erg prettig.

peter 23-11-2018 In de winkel gekocht
eindhoven-woensel

service, acombimagnetron werkte niet meteen nieuwe gekregen

Direct zonder moeilijk te doen heeft men mij geholpen een niew apparaat uit te zoeken en meegegeven, alles bij elaar binnen 20 min. geregeld.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Michel 23-11-2018 Via de website gekocht

Erg verlate afleverdatum, wel netjes afgeleverd

In de actieweken van BCC heb ik een Samsung wasmachine gekocht, waarbij duidelijk vermeld stond dat de levertijd 15 dagen zou zijn. Ondanks dat dit een aardige tijd was, was de prijs zo goed dat ik hier toch voor koos. Na 15 dagen had ik nog steeds geen bericht gehad en werd me verteld dat ik geduld moest hebben. Ongeveer 1,5e week later kreeg ik een mail dat het nogmaals een ruime week kon duren en dat erna contact opgenomen zou worden voor een afleverdatum. Een ruime week later kreeg ik nog niks te horen, waarna ik weer contact opnam. Daar kreeg ik (trouwens na 2 dagen pas reactie via whatsapp) te horen dat de wasmachine pas 28 november binnen zou komen, nog niet eens met zekerheid! Dus dat is al 3x langere levertijd dan vermeld... Uiteindelijk maar een andere wasmachine gekocht via BCC die helaas een stuk duurder was en waar helaas maar €30,- van de prijs af kon, ondanks al het ongemak! Het eindcijfer zou eigenlijk een 1 moeten zijn, echter door de de mannen die de wasmachine hebben afgeleverd heb ik deze opgehoogd naar een eindcijfer 2: erg aardige gasten!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Uitstekend 23-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

Geweldige service

Bij de aankoop van een Karcher vloerreiniger ben ik geholpen door een zeer klantvriendelijk en deskundige medewerker, de aangeboden service was ook prima!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Maria 23-11-2018 In de winkel gekocht
BCC

Goede service

Vriendelijk personeel en helemaal volgens afspraak geleverd ,ook binnen goed opgelet voor beschadigingen ,de wasmachine en wasdroger netjes aangesloten.zeer tevreden

AstridB 23-11-2018 Via de website gekocht

Google Chromecast video NL

Een super snelle service. Nadat ik de Chromecast had besteld, had ik hem binnen 2 dagen al binnen. De site is heel overzichtelijk. Top!!!

San 23-11-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Super service

Ik ben super goed en zeer vriendelijk geholpen. Monique van BCC in Zaandam is echt een toppertje. Ben blij dat zij mijn geholpen heeft

Mike 23-11-2018 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Goede fijne service

Ben zeer goed en proffesioneel geholpen door Marcel bij de bcc in Apeldoorn opzoek naar een passende laptop voor mijzelf

M. Jansen 23-11-2018 In de winkel gekocht

Goede service, duidelijke uitleg

Erg gebruiksvriendelijke site, vooral het stukje 'vergelijken' maakt het erg makkelijk om verschillende producten te vergelijken. Ik wilde kiezen uit twee producten en daar hebben ze me in de winkel erg goed advies en uitleg over gegeven. Ik ben erg tevreden over mijn aankoop en de service van de medewerkers in de winkel.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Schoolen 23-11-2018 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Vriendelijk personeel met kennis van zaken

Ik was op zoek naar Chromecast v3. Goede uitleg gehad en verkoper ging mee in laagste prijs van Bol.com. Hier kon ik Freebees inleveren en de winkel zit op mijn route dus vind ik het fijn om hier langs te gaan ipv online te bestellen en af te wachten of het product bevalt. Ik moest alleen even zoeken waar de Chromecasts lagen. Dit had ik eerder ook al met een Logitech K400 toetsenbord, die bij de TV's hing ipv bij de andere toetsenborden/muizen

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -