Petra Kromsigt 24-11-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Uitgebreide aandacht

Altijd goede persoonlijke aandacht, er wordt echt de tijd genomen voor al onze vragen. Echt top. Het personeel heeft ook echt verstand van de apperatuur die je wilt aanschaffen en je wordt op speciale dingen gewezen. Denkt u hier om of vergeet u dit niet.

Hendrik Jan. 24-11-2018 Via de website gekocht

Goed product.

Ze doen gewoon wat zij beloven.
Een goed product voor een prima prijs en zeer snelle levering.
Voor ons, alleen maar positieve ervaringen met BCC.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud 24-11-2018 In de winkel gekocht
Leidschendam

Mooie deal

Mooie aanbieding black friday deal. Goede uitleg over alternatieven. Mede daarom deze tablet gekozen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jill 24-11-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Goed geholpen wederom!

Bij de BCC in Amersfoort worden we altijd snel geholpen en goed geholpen. Uitleg is perfect, verschillende keuzes worden voorgelegd, geen verkooppraatjes, maar gewoon goed advies. Tv werd zelfs naar de auto gedragen voor ons. Perfect weer.

Marc 24-11-2018 In de winkel gekocht
Helmond

Snelle service en goed geholpen

Gekozen voor BCC Helmond, omdat dit de enige elektronica winkel is in Helmond en ze hebben dezelfde prijsstelling als bv Mediamarkt .

Sandra 24-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

Vriendelijk, duidelijk en helder!

Thuis de site goed bekeken en in de winkel mn laatste vragen kunnen stellen. Ondanks Black Friday meteen geholpen! Een super vriendelijk mevrouw stond mij te woord in heldere taal. Ik kan er nooit zo goed tegen als er veel vakjargon wordt gebruikt, maar dit was helder en duidelijk. Na ook nog een korting bij Essent te hebben geregeld, met een tevreden gevoel de winkel verlaten met alles wat ik nodig had voor een goede prijs.

Sjef 24-11-2018 In de winkel gekocht
Venray

vertrouwd adres

Ik kreeg een goede voorlichting en ben zeer tevreden over mijn aankoop. Het voldoet volledig aan mijn verwachtingen.
En uit eerdere ervaring is de service bij problemen uitstekend.

Ruud Blom 24-11-2018 In de winkel gekocht
Spijkenisse

Zeer goed en met een duidelijke uitleg geholpen

Wat wij belangrijk vinden dat je eerst de tijd krijg om je evt aankoop goed te vergelijken na een paar minutjes komt er een verkoper vragen of hij wat ka betekenen voor je bij BCC spijkenisse was de uitleg en verschilen voor een keuze voor een nieuwe tv zeer duidelijk tevens vonden wij de indeling van de winkel bij de tv zeer overzichtelijk en de service prima
Zijn zeer blij met onze Qled tv .

Bas van Sprundel 24-11-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Snel en kundig geholpen

We zijn wederom door X geholpen in de bcc roosendaal. Altijd fijne service en ze weten ook echt waar ze het over hebben.
Ondanks black friday nam hij de tijd voor onze vragen en konden we tevreden vertrekken met een nieuwe Qled televisie

rinus 24-11-2018 In de winkel gekocht
oosterhof

ik vind dit echt een top zaak

vrijdag op black friday een iPad gekocht werd zeer vriendelijk geholpen goed advies goede kennis van het product dit is niet de eerste keer dat ik hier mijn aankoop heb gedaan ik kom hier met regelmaat je word altijd goed geholpen ook al is het geen black friday en altijd als je ergens anders het zelfde product goedkoper heeft gezien en kan dit aantonen dan krijg je hem bij bcc voor de zelfde prijs je krijg dus geld terug gestort, wie wil dit niet .
dus voor mij bcc ga zo door

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rene 24-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

super voorgelicht betreffende het product wat ik gekocht heb

Goede service en bekwaam personeel welke bruikbare informatie geven op het product wat je wilt aanschaffen

Chantal 24-11-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goede service ik had een vraag gesteld over de tablet en kreeg een dag later al een reactie terug met een duidelijk antwoord. Meteen besteld en de volgende dag werd de tablet geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hottinga 24-11-2018 In de winkel gekocht
Hengelo

Persoonlijk geholpen

Ik kies voor de BCC, omdat het verkopend personeel echt iets van het product weet. Bovendien is er geen enorm geluidsbehang van muziek, zodat je elkaar ook kunt verstaan. Wil je wel herrie ga dan naar de buren (Media-markt). Bij BCC kun je tenminste in alle rust een goed broodrooster uitzoeken.

Marchel 24-11-2018 In de winkel gekocht
Spijkenisse

Geweldige service

Zeer uitgebreid aanbod in alle prijsklasse. Professioneel personeel en zeer behulpzaam. Bij telefonisch contact goed te woord gestaan en in de winkel uitgebreid uitleg gekregen over het aan te schaffen product ( Samsung televisie )

Carmen 24-11-2018 In de winkel gekocht
Roosendaal

Snelle duidelijke service

Ondanks de Black Friday drukte werd ik erg vriendelijk en snel geholpen. Erg klantgericht personeel!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Huizer 24-11-2018 In de winkel gekocht
purmerend

heel klant vriendelijk

Goede uitleg over het aangeschafte product . Ruime sortering en een duidelijke en goede website.
Medewerker was klantvriendelijk en nam de tijd om het product uit te leggen .

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gert. 24-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Zaandam

Prettige winkel goede service

Een goede verkoper met kennis van zaken over de vragen die ik stel voor ik mijn aankoop van de apparatuur, dit heeft de doorslag gegeven tot mijn aankoop.

leny 24-11-2018 In de winkel gekocht
beek bcc

heel goed geholpen

omdat we graag winkelen in een winkel, het product kunnen zien, dat vinden wij prettig en dat je goede service en uitleg krijgt.

Els 24-11-2018 In de winkel gekocht
Purmerend

Fijne winkel en aardig en kundig personeel.

De mensen die er werken hebben verstand van zaken, en als ze iets niet helemaal weten halen ze er een collega bij die het wel weet. Fijne winkel en goed assortiment en redelijke prijzen.

Henny 24-11-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Service super goed!

Ruime opzet van de winkel, prettige rustige sfeer, enthousiaste gemotiveerde medewerkers die de tijd voor je nemen en niet opdringerig zijn.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Herman 24-11-2018 In de winkel gekocht
Den Helder

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Black Friday, topdrukte in winkels, klanten die elkaar bijna omver lopen. Maar het lichtpuntje op deze ‘donkere vrijdag’ was zeker het personeel van BCC Den Helder. Ondanks de topdrukte en de bijbehorende stress op dergelijke dagen voor dit personeel, werd er toch alle tijd genomen om de bestelling naar behoren en dus top af te wikkelen. Hulde daarvoor! En ook niet onbelangrijk: bijgaande meevaller was dat ook de prijzen bepaald niet tegenvielen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

jaw dibbes 24-11-2018 In de winkel gekocht
arnhem

Goede serviece

Vriendelijke omgang en goede uitleg van het product en een goede na behandeling werd thuis opgebeld of het product aan alles voldeed

Jack Davids 24-11-2018 In de winkel gekocht
Oude Haagweg , Den Haag

Erg goed en vakkundig geholpen !!

Ik wilde een goede tablet voor onder de € 200.- en hen toen, via internet mij georiënteerd op wat er zoal te koop is, de Samsung Galaxy A kwam er als beste uit. Toen gekeken naar de winkel met de gunstigste aanbieding. Dit werd BCC. Ik werd daar erg prettig en vakkundig geholpen en kreeg op al mijn vragen, ook over ander tablets, goede en vakkundige antwoorden. Uiteindelijk de Samsung tablet daar gekocht en ik kreeg er nog, gratis, een originele Samsung tablet etui bij. !!

Ruben 24-11-2018 In de winkel gekocht
Hengelo

Vakkundige verkopers

Toen bleek dat een bepaalde kabel niet (meer) met het product werd meegeleverd, heeft de verkoper deze alsnog gratis geleverd omdat tijdens de uitleg specifiek was benadrukt dat deze (dure) kabel erbij zou zitten. Keurige service!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Ineke 24-11-2018 In de winkel gekocht
Amsterdan Oostpoort

Zeer giede service

Op black friday heeft medewerkster heel erg haar best gedaan om mijn net aangeschafte laptop startklaar te maken. Dat is gelukt.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Charlotte 24-11-2018 In de winkel gekocht
Oostpoort

Super

Overzichtelijke winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ook wordt er meegedacht en zijn er vaak goede acties.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Amy 24-11-2018 In de winkel gekocht
Bij de Wall

cv mevrouw van der Velden

Ben voor de aankoop van een TV fantastisch geholpen, hij nam er echt de tijd voor en heeft mij ook goede advies gegeven.
Bij de aflevering en het installeren is ook alles naar wens verlopen.

In een woord gezegd een prima service bij jullie

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Cees 24-11-2018 In de winkel gekocht
Delft

Vertrouwd, prettig en persoonlijk

Bij BCC heb je echt het gevoel dat je geen nummer bent maar wordt je op een prettige manier behandeld. Daarnaast krijg je veel informatie over het product en is men scherp in de prijs. Kortom: ik ga er graag naar toe.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J Voois 24-11-2018 In de winkel gekocht
Ede

Geweldige service

Zeer deskundig en ontzettend vriendelijk geholpen .
De dame in kwestie was heel klantvriendelijk.
Ze gaf goede tips en heeft ons prima geholpen.Ze wist op al onze vragen antwoord te geven .

Betsy Bosch 24-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Geweldige shop. Duidelijke beschrijving van de producten, wat ze wel of niet kunnen. Gekozen voor BCC omdat de tablet die ik wilde kopen, een Lenovo bij BCC verreweg het goedkoopste was.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Raymond Turkenburg 24-11-2018 In de winkel gekocht
BCC plaza Buitenveldert

Gewoon Goed

Mijn titel zegt het eigenlijk al. Gewoon ouderwets goed. De verkopers weten waar ze over praten en denken mee met het budget van de klant. Hier geen verkoop methodes om maar met een duur artikel de deur uit te gaan. Prima locatie ook en prachtige zaak.

S. Tonnet 24-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

BCC Breda, personeel is vriendelijk en heel klantgericht!

Voor een koffiezetapparaat naar BCC. Zagen ook een mooie SMEG koelkast voor een aardige prijs vanwege de actie 'happy singles day'.
Uiteindelijk beide apparaten gekocht.

Een paar dagen na de aankoop kwamen we erachter dat de deur niet rechts-, maar linksdraaiend moest zijn. Terug naar de winkel en ons probleem voorgelegd. Dit bleek voor BCC Breda helemaal geen probleem! Order werd meteen aangepast voor dezelfde actieprijs. Levertijd zou alleen wat langer duren.
Ook dat viel reuze mee, nog geen 1,5 week later
is de koelkast geleverd. We zijn er heel erg blij mee.

Niels kroesen 24-11-2018 In de winkel gekocht
Hoogeveen

Top

De verkopers waren zeer vriendelijk en hebben mij uitstekend geholpen met het uitzoeken van een pc monitor

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

L Smit 24-11-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

In 1 woord geweldig

Ik ben voorzien van goed advies. Na de aankoop werd ik enorm vriendelijk geholpen doordat ze de soundbar voor mij in de auto wilden tillen. 2dagen later bleek de prijs bij de concurrent te zijn gezakt met 40 euro. Bcc past de prijs meteen aan en ik krijg meteen mijn geld terug. Ik ben overtuigd voor mij geen andere winkel meer. Ik ga voortaan alleen nog maar naar de bcc voor mijn Electronica aankopen.

Marius en Marja 24-11-2018 In de winkel gekocht
Barendrecht

Van teleurstelling naar succes

Na een geweldige ervaring vorige week bij de aankoop van een wasmachine en droger gingen wij verwachtingsvol naar BCC voor een nieuwe Qled TV. Ik had me al ingelezen via internet dus wist wat ik wilde. Onze keuze was gevallen op een toestel LG met € 400,-- korting van € 1249 voor € 849,--. Goede deal dus. In de winkel bleek alles anders. De verkopers stonden niet te trappelen om ons te helpen. Toe er eenmaal iemand kwam vertelde hij ons dat er maar € 100,-- korting op dat toestel zat. Ik zoeken op mijn telefoon maar kon het niet meer terugvinden. De verkoper liet het nog eens op zijn computer zien en liet ons verder achter. Na nog even rondgekeken te hebben verlieten wij teleurgesteld het pand. Thuisgekomen nogmaals de internetpagina opgezocht en jawel daar stond het weer € 400,-- korting. Dus met een rotgevoel gaan mailen naar BCC. Wat er daarna allemaal gebeurde is een soort droom. Er stond nog een QLED van Samsung in de aanbieding afgeprijsd voor € 999. Dat leek ons ook wel wat. Maar ja eerst eens verder kijken met de lowpricing.... Bij een ander was hij op BlackFriday € 799,--. En jawel BCC komt zijn afspraken na. Wij hebben de TV voor € 799,-- gekregen. Ook via de lowpricing kregen we de soundbar € 130,-- goedkoper en tot slot werd onze enthousiaste aankoop van de wasmachine en droger ook nog eens verlaagd met € 210,--. Dit alles vergezeld met de excuses voor onze eerste slechte ervaring. Dus voor mij nog steeds BCC blijft top en komt zijn afspraken 100% na. Toppie.

S de vries 24-11-2018 In de winkel gekocht
Hoorn

Toppie

Goed geholpen, vriendelijk en snel. Niks op aan te merken. Werd tijd voor mij genomen die ik nodig had

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M. 24-11-2018 In de winkel gekocht
Venray

Goede service!

Ik kwam aan met een vraag over een chromebook die ik graag wilde hebben. Er werd meteen een medewerker bij gehaald die mij zou kunnen hebben. Na veel vragen en veel interesse van de medewerker kwamen we tot de conclusie dat een tablet beter bij me paste en eventueel een los toestel makkelijker was.
De medewerker heeft uitgebreid de tijd voor me genomen en veel interesee getoond in wat ik graag wilde. Uiteindelijk door zijn goede hulp met een mooie tablet, hoes en voor 20 euro meer een mooie koptelefoon de deur uitgegaan! Ik ben blij met alles!

Paul 24-11-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijke verkoopster.

Ik werd geholpen door een vriendelijke verkoopster die ook kennis van zaken had. Deskundige uitleg gekregen en achteraf ook geen probleem over low price. Ik was hier voor de eerste keer bij BCC, maar kom zeker nog terug.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marc 24-11-2018 In de winkel gekocht
Sittard

Top service

Je word geholpen waar kan. Ze komen met een betere oplossing en alle vragen worden duidelijk beantwoord. Ben als tevreden klant naar buiten gegaan en beveel iedereen deze winkel aan.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Arjam 24-11-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Klantvriendelijkheid BCC is voorbeeld voor collega winkels.

De laatste jaren kopen we onze produkten altijd bij BCC omdat je er erg prettig wordt geholpen; men neemt de tijd voor je en er wordt goed advies gegeven. De medewerkers lijken het onderling goed met elkaar te kunnen vinden, dit geeft een relaxte sfeer en zorgt ervoor dat je er graag heen gaat.

Hanny Roelofsen 24-11-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Vriendelijke mensen

Goed bereikbaar midden in het centrum, vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed assortiment. We wisten waarvoor we kwamen dus geen hulp nodig, maar de dame in kwestie legde een en ander rondom garantie e.d. goed uit.

Myrthe 24-11-2018 In de winkel gekocht
The wall

Top service

Mooie winkel, personeel vriendelijk en kon mij goed helpen. Goede voorwaardes, eerst het product al gekocht een week later was het product in de aanbieding en kreeg ik het verschil terug.

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Mireille Nieuwkoop 24-11-2018 In de winkel gekocht
Bcc Den Bisvh

Super geweldige service

Super winkel vriendelijk personeel. We worden altijd geweldig geholpen. We kopen al onze aparaten bij bcc Den Bosch.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J brink 24-11-2018 In de winkel gekocht
Hoogeveen

Service gemiddeld bij bcc in Hoogeveen.

De winkel in Hoogeveen ziet er keurig uit! Het personeel mag iets vriendelijker toekijken, maar doordat het black friday was, was het erg druk. Zo druk nog nooit gezien daar, wij zijn al jaren klant daar. Ook belachelijk dat je als klant een euro moet betalen voor een reclametas!

Gewoon goed 24-11-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed

Het bestelde in goede staat geleverd, volgens de van te voren af gegeven tijdschema. Eveneens een track and trace code voor de exacte volging van het pakket.

KFI 24-11-2018 In de winkel gekocht
Hazerswoude Rijndikk

Wederom prima service

Vandaag een printer aangeschaft. Het derde product in een paar maanden tijd. Vriendelijkheid en deskundigheid personeel is top, de sfeer in de winkel is prettig en overzichtelijk.

Martien Vlemmix 24-11-2018 In de winkel gekocht
Oosterhout (NB) meubel boulevard

Persoonlijke aandacht en advies voor de klant !

De winkel is zeer overzichtelijk wat producten betreft . Het personeel is zeer behulpzaam zonder opdringerig te zijn. Ze zijn ook deskundig op hun gebied

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mark 24-11-2018 In de winkel gekocht
Beverwijk

Goede service

Bij bcc geweest voor het kopen van een tablet. Om advies gevraagd en werden geholpen door een personeelslid die verstand van zaken had. Om deze reden een samsung tab s3 gekocht.

Robin 24-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Service is goed... Alleen...

Winkel en bedrijf zijn betrouwbaar, het enige wat ik betreur is dat er zo weinig personeel loopt. Zeker op normale dagen. Nu met de black friday hadden ze wat extra personeel. Maar vaak moet je gewoon te lang wachten. Ze leveren wel kwaliteit en bieden goede service en als je geholpen wordt zijn de medewerkers vriendelijk.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marjon.mja 24-11-2018 In de winkel gekocht
Oss

Goed geadviseerd

Goede prijs kwaliteit verhouding en goed geadviseerd.
Zelfs keurig ingepakt en mij het papier laten kiezen 😁👍