Fred Schmidt 21-11-2018 Via de website gekocht

Super service had niet anders verwacht van BCC

Alles fantastisch vanaf bestelling via de web site tot bezorging ook het aangeven via sms voor de bezorgtijd en de levering ook prima uitstekende vaklui en erg aardig beleefd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wismans 21-11-2018 In de winkel gekocht
Venray

Een nat begin

Volgens de berichtgeving zou mijn wasmachine tussen 13.30 en 15.30 uur geleverd worden. De tijd ging voorbij, maar nog geen wasmachine in zicht! Ik had mezelf voorgenomen om tot 16.00 uur rustig te wachten en daarna BCC te bellen. Klokslag 16.00 uur kwamen ze aanzetten. In sneltreinvaart werd de machine geplaatst en aangesloten. Met een: "sorry dat het zo snel ging, maar we hebben haast", werd afscheid genomen. In de haast was de wateraansluiting niet goed aangedraaid en kreeg ik een natte bijkeuken.

Lily 21-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

Goed geholpen , wat betreft het advies over mijn keuze

Met enige regelmaat producten gekocht en altijd tevreden.
Goed advies bij aanschaf .
Prima levering en meldingen over aankomst.
Vriendelijke bezorgers.

uitstekende uitleg gehad over de tv 21-11-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen

goed te woord gestaan

op mijn mobiel reclame gezien van BCC . en verder op de tv , daarom zijn wij daar gaan kijken . een medewerker. gaf ons zeer goede informatie over de tv. wij hebben toen tot de koop besloten . de bezorgers die de tv aansloten gaven ons nog voldoende uitleg , waren netjes en beleeft . het is ook mooi dat betalen via pinnen mogelijk was.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Karin 21-11-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar centrum

Goed en snel geholpen!

Fijn dat je de gespaarde Free Bees bij BCC kunt inleveren. Ik ben in Alkmaar goed voorgelicht en snel geholpen!

Hans B sr 21-11-2018 Via de website gekocht

Vlekkeloos

Zeer vlotte afhandeling van de bestelling van een Samsung tablet ( binnen 18 uur in huis) . Gratis bezorging. Duidelijke informatie (ook van DHL) Dus 100% tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

GvZ 21-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Spijkenisse

Hij liet mij zelfs de tijd nader te overwegen.

Geweldig! Na een uitgebreide informatie over het hoe en wat liet de verkoper mij alle rust om te overleggen (met mezelf) of ik tot aanschaf over zou gaan en wat daarbij de doorslag zou geven. Ik en uitgebreide informatie. Precies wat ik nodig had.

Ray 21-11-2018 In de winkel gekocht
Utrecht the wall BCC

Geweldig service.

Hier kan je op je gemak winkelen en advies vragen. Personeel zijn vriendelijk en geven eerlijke antwoord op je vragen. Zelfs extra korting is in filiaal utrecht the wall mogelijk.

Loes 21-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude rijndijk

Super heldere en duidelijke service

Overzichtelijke winkel. Bekwaam personeel. Scherpe prijzen. En erg goed op de hoogte gehouden over de levertijden van mijn apparaat.

Jeroen 21-11-2018 Via de website gekocht

Super voordelig geprijst en vlot bezorgd

Een Epson inktpatroon besteld, qua prijs verweg de voordeligste, en geen verzendkosten. Een echte superdeal van BCC.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robert 21-11-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Zeer snelle antwoord op email en service afhandeling

Binnen een paar uren antwoord op mijn email i.v.m. defect scheerapparaat.
BCC email reactie:
Vervelend om te horen dat u wederom problemen heeft met uw scheerapparaat.
Zodra u hiermee bij ons langskomt kunnen wij het scheerapparaat voor u omruilen. Dit hoeft niet perse voor hetzelfde model te zijn, dus u mag inderdaad ook voor de Philips kiezen.
Ben goed en vriendelijke geholpen en een zeer tevreden trouwe klant!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wim 21-11-2018 In de winkel gekocht
Lelystad

Aankoop soundblaster

In de winkel werden we herkend door verkoper die ons eerder een tv heeft verkocht. Met zijn informatie en voorlichting heeft hij ons weer goed op weg geholpen om tot een goede deal te komen met aankoop sounblaster van Bose.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Thijs 21-11-2018 In de winkel gekocht
Oss

Keurig en snel

Nadat ik mijn product had gevonden werd ik richting de kassa aangesproken door een medewerker of ik dit product wilde gaan afrekenen. Na een snelle afhandeling en vriendelijke benadering was het al gedaan. Top!

Bert 21-11-2018 In de winkel gekocht

fijn geholpen

Mooie ruime winkel .Onlangs voor de tweede keen een aankoop gedaan en we zijn vriendelijk met lekkere koffie geholpen door An.

Henk 21-11-2018 Via de website gekocht

Keurige ?? levering

Goed verpakt en de volgende dag in huis. Doe al jaren zaken met deze winkel. Geen last van nepshops.

edwin kalf 21-11-2018 Via de website gekocht

goede service

zaterdag avond online besteld en dinsdag bezorgd . geweldig 👍 hier kan een ander bedrijf een voorbeeld mee doen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

André 21-11-2018 In de winkel gekocht
Beverwijk

Super Service

Ik heb een enorm goed advies gehad door een deskundig medewerkster. Ook de service is super goed op de vragen die ik had de volgende dag.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Janette 21-11-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Op verzoek van de cardioloog had ik voor mijn moeder snel een bloeddrukmeter nodig. Via de Nederlandse Hartstichting was er van Inventum een goedgekeurde meter voor 35 euro te koop. Google gaf aan dat BCC deze kon leveren.
Het lukte het niet om telefonisch BCC in mijn woonplaats te bereiken maar het internet bood uitkomst... gisteren rond 1 uur ‘s middags besteld en vandaag rond 1 uur keurig thuis bezorgd door een zeer vriendelijke dame van DHL! Kortom ben dol op winkelen maar met deze winterse temperaturen en de super snelle levering is dit een kado’tje!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

F . Vesterink 21-11-2018 In de winkel gekocht
Zutphen

Super service en klant vriendelijk.

In Zutphen in de winkel geweest voor een Garmin navigatie. Goede uitleg en klant vriendelijk personeel. Gingen zeer tevreden de winkel uit met de gekochte Garmin navigatie!

Els Machielsen 21-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering! Duidelijke email berichten! Super!!

Snelle service! Geen woeker prijzen! Vaak goedkoper dan andere winkels! Top bedrijf! Nu al een paar keer besteldt, en het is altijd goed! Ook de artikelen zijn goed verpakt met een savesticker erop!

John 21-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Machine gekocht voor de laagste prijs bij BCC en ook nog eens gratis bezorgd Ik ben heel tevreden over de website heel duidelijk allemaal

Rob van Nus 21-11-2018 In de winkel gekocht
Lisse

Deskundige uitleg

Goede en ter zake doende uitleg over de producten, daarnaast ook gefundeerde advisering over de voor en tegens van de verschillende producten. Ondanks de drukte in de winkel werd hier tijd en rust voor vrijgemaakt.

Ruud 21-11-2018 In de winkel gekocht
Helmond

Moeilijk geholpen te worden

Er loopt zo weinig personeel rond in deze winkel dat het erg moeilijk is om zelfs op een doordeweekse ochtend geholpen te worden.
De verkoper was wel kundig, en ik had voor BCC gekozen omdat zelf in gespecialiseerde telefoon-winkels minder keuze in merken was - bijna overal verkochten ze alleen Samsung en Apple.

Ton Kivit 21-11-2018 In de winkel gekocht
Filiaal 30 ‘s-Hertogenbosch

Prima service. Tijdige levering. Klantvriendelijk personeel

Wij hebben al meerdere producten bij BCC gekocht. Tot op heden geen enkele klacht over klantvriendelijkheid, service en aflevering.

BCC , wie anders 21-11-2018 In de winkel gekocht
Heerlen

Bcc, wie anders ?

Ik ben al lang klant van BCC. En dat komt door de prettige en deskundige sfeer. Bij BCC weten ze waarover ze praten en ze komen betrouwbaar over. Ze weten wat kwaliteit is en ook belangrijk, ze zorgen voor een prijs met een goed gevoel. je hoeft niet verder te zoeken !

Danielle 21-11-2018 In de winkel gekocht
Heerlen

Heel goede service

Snelle en goede service. Zowel via mail, app als in de winkel goed geholpen. Ook de service aan huis door de heren was helemaal super. Half uurtje vantevoren gebeld en netjes op tijd

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

A Hufman 21-11-2018 In de winkel gekocht
Middelburg

Prima geholpen door een aardige verkoopster

Had op internet gekeken, en BCC had de artikelen die ik zocht op voorraad voor een mooie prijs, dus naar de winkel en gelijk meemen.

Noor Tromp 21-11-2018 In de winkel gekocht
Deventer

Perfecte service!

Na eerst op diverse sites geneusd te hebben, voor de 2e keer terug op de BCC site.
Een keus gemaakt en de volgende dag naar de winkel. Zeer vriendelijk ontvangen en goed, deskundig en spontaan geadviseerd. Binnen 10 minuten het product gekocht, de Amerikaanse koelkast.
Binnen 1 dag geleverd en hij staat TOP!

Ad smits 21-11-2018 Via de website gekocht

goede gegevens van uit Deventer

Omdat ik eerst gemailt heb en een goede uitleg heb gekregen van uit Deventer en daarom heb ik die Wiko meteen besteld

B. Broek 21-11-2018 Via de website gekocht

Beko wasmachine type WTV8712BLS Goede service Wast perfect

Snelle regeling. Goed en vriendelijk personeel. Zeer tevreden over de wasmachine
Wij zullen BCC zeker aanbevelen bij onze vriendenkring en familie

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Carola 21-11-2018 Via de website gekocht

Goede service

Over zichtelijk en goed duidelijk en bestellen gaat ook goed
Goede omschrijving en de snelle levering

H.E.M.Balk 21-11-2018 In de winkel gekocht
Utrecht De Wall

Goede en makkelijke bediening goede uitleg over product

Zeer goede uitleg over een laptop en een leuke bediening.

Door het personeel prettig geholpen.

Bedankt.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

ronnie 21-11-2018 In de winkel gekocht
winkelcentrum woensel

Geweldige service

Naar aanleiding van mijn vraag voor een koelvriescombinatie die ik in gedachte had ,heb ik een goed passend advies gekregen en er is geleverd op tijd zoals er beloofd was.
Super.

Chris 21-11-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Buitenveldert

Prima shop

Ruime winkel met voldoende assortiment en veel medewerkers zodat je snel wordt geholpen. Wel mag het assortiment accesoires goedkope alternatieven bevatten.

A.P. Uijtterlinde 21-11-2018 In de winkel gekocht
zoeterwoude-Rijndijk

Bijzonder goede service, persoonlijk contact uitstekend

Nadat Its, De Block en nog een paar andere zijn verdwenen is BCC zoeterwoude de voor de hand liggende locatie voor ons makkelijk te bereiken en grote winkel en horica in de buurt voor iets lekkers We hebben meerdere apparaten bij BCC zoeterwoude al eerder gekocht en een tevreden klant komt altijd terug alleen jammer dat de locatie niet telefonisch is te bereiken, alleen een algemeen nummer waarvan ik het gevoel heb dat je met een robot heb te maken en geen echte medewerker krijgt te spreken, alles heeft zo zijn reden denk ik maar

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• Klantenservice

Fam.v. Steijn 21-11-2018 In de winkel gekocht
Winkelcentrum Schalkwijk Haarlem

Terry (BCC Schalkwijk Haarlem) super goed geholpen!

Vriendelijk geholpen! Terry (verkoper) is zelfs meegelopen naar mijn auto , omdat doos met magnetron te zwaar was voor mij.
Dat vind ik nou klantvriendelijke service!

Chris 21-11-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Buitenveldert

Jammer van verkeerde artikel, verder ok

Kocht hier een laptop omdat hij in de aanbieding was. Uiteindelijk pakte de medewerker de verkeerde laptop dus kon ik later terug om hem om te ruilen.
Er stonden diverse laptops en ook demos met aanbiedingen. Op zich geen verkeerde winkel voor een stadscentrum.

Carolien 21-11-2018 In de winkel gekocht
Buikslotermeerplein

Zeer goed en gezellig advies

Ik heb twee complimenten en 1 aanbeveling.
De wasmachine verkoper uit Kudelstaart is zeer kundig, denkt mee, neemt de tijd, is grappig en geeft zelfs een lesje scheikunde over kalk. Gelukkig had ik mijn wiskid mee.
De bezorgers en installateurs waren erg mooi op tijd, zeer dienstverlenend en sociaal. Binnen 15 minuten was de wasmachine aangesloten.
Enige aanbeveling: zorg dat de kassiere niet op haar telefoon tijdens het betalen. Beetje domper op de positieve ervaring. Toch een dikke 9 voor de verkoper en de installateurs.

Ilona 21-11-2018 Via de website gekocht

Chromebook acer

Makkelijk te bestellen bij de BCC en de volgende dag opgehaald TOP!!!!! En voor een top prijs!!
De Chromebook is handig in gebruik en zeer makkelijk mee te nemen. Handig voor onderweg of voor school.

Paul Cornelissen 21-11-2018 In de winkel gekocht
Veghel

BCC Veghel: Super service van Bianca, een 10+

Ik verbaas me iedere keer weer over de service bij BCC. De verkoopster in BCC Veghel (Bianca) was zeer deskundig, maakte voldoende tijd voor ons vrij en was oprecht geinteresseerd & vriendelijk. Het product werd de volgende dag, op tijd, aan huis geleverd door een uiterst vriendelijke man. Beste retailers, zo kan het dus ook.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Eric 21-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Heldere duidelijke site, snelle levering en een goede prijs kwaliteit verhouding! Alles volgens afspraak.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marianne 21-11-2018 In de winkel gekocht
Hoogeveen

Goede service

Ben bij BBC goed en vriendelijk geholpen en de service was ook prima, de producten bevallen mij erg goed

Omer 21-11-2018 In de winkel gekocht
The Wall Utrecht

Fijne service en snel geregeld

In verband met een kapotte ingebouwde oven en twee weken moeten wachten totdat deze gemaakt wordt, op zoek gegaan naar een tijdelijke oven. Werd snel geholpen door iemand in de winkel en binnen 10min een keuze kunnen maken. Erg blij met het oventje voor tijdelijk gebruik. Dank!

N. Molenaar 21-11-2018 In de winkel gekocht
Delft

Zeer goede service

Niet in de shop gekocht. Ik vind het prettiger om in een fysieke winkel te kopen.
Via een web winkel vind ik toch iets minder prettig. Je kunt het desbetreffende artikel in het echt zien en evt vasthouden.

L. Jansen 21-11-2018 In de winkel gekocht
In Son op ECkerrijt

Inderdaad, heel fijn geholpen.

Goed uitgelegd en zelfs doos opengemaakt om te kijken of er een batterij bij zat en....weer keurig dichtgeplakt.

F. Meijer 21-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Rotterdam Alexandrium

Tot op heden wederom een service zonder weerga!

Een winkel met vriendelijk en deskundig personeel en waarbij de aflevering
niet bij achter blijft!

De reeds eerder gekochte artikelen voldoen tot op heen aan de gestelde verwachtingen.

m mastebroek 21-11-2018 In de winkel gekocht
BCC The Wall Utrecht

prima servce

goed advies in de winkel door een deskundige adviseur Goede service voor het bezorgen per sms en een telefoontje ca 15 minuten voor aankomsttijd bezorgauto. Plaatsing aansluiten door bijzonder vriendelijke medewerkers met veel desdundigheid

Evi 21-11-2018 In de winkel gekocht
HILVERSUM

Verrassend snelle en goede service!

BCC kwam uit een search op internet prima uit de veren. Duidelijke product omschrijvingen en beschikbaarheid. Een bezoek aan de winkel gaf de doorslag. Vaatwasser gekocht, gratis gebracht en geinstalleerd, de oude vaatwasser meegenomen. Een hele klus die op afspraak, snel en professioneel is afgewerkt. Ben ik van dat afwasteiltje af. Top!

Fam. Van Kuyck 21-11-2018 Via de website gekocht

Super snelle en vriendelijke service!

's Avonds een droger besteld, de volgende ochtend al in huis! Medewerker belde keurig vooraf en hebben de droger op de aangewezen plek neergezet. Vriendelijke medewerkers en vlotte afhandeling!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hetty Hasper 21-11-2018 Via de website gekocht

Vlot geleverd en geweldige service

Aan de telefoon bij klantenservice geweldig geholpen en goed advies gekregen. Degenen die de TV kwamen afleveren hebben uit zichzelf de TV helemaal geinstalleerd omdat ze zagen dat ik dit door mijn handicap niet zelf kon doen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -