Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ilona 21-11-2018 Via de website gekocht

Chromebook acer

Makkelijk te bestellen bij de BCC en de volgende dag opgehaald TOP!!!!! En voor een top prijs!!
De Chromebook is handig in gebruik en zeer makkelijk mee te nemen. Handig voor onderweg of voor school.

Paul Cornelissen 21-11-2018 In de winkel gekocht
Veghel

BCC Veghel: Super service van Bianca, een 10+

Ik verbaas me iedere keer weer over de service bij BCC. De verkoopster in BCC Veghel (Bianca) was zeer deskundig, maakte voldoende tijd voor ons vrij en was oprecht geinteresseerd & vriendelijk. Het product werd de volgende dag, op tijd, aan huis geleverd door een uiterst vriendelijke man. Beste retailers, zo kan het dus ook.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Eric 21-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Heldere duidelijke site, snelle levering en een goede prijs kwaliteit verhouding! Alles volgens afspraak.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marianne 21-11-2018 In de winkel gekocht
Hoogeveen

Goede service

Ben bij BBC goed en vriendelijk geholpen en de service was ook prima, de producten bevallen mij erg goed

Omer 21-11-2018 In de winkel gekocht
The Wall Utrecht

Fijne service en snel geregeld

In verband met een kapotte ingebouwde oven en twee weken moeten wachten totdat deze gemaakt wordt, op zoek gegaan naar een tijdelijke oven. Werd snel geholpen door iemand in de winkel en binnen 10min een keuze kunnen maken. Erg blij met het oventje voor tijdelijk gebruik. Dank!

N. Molenaar 21-11-2018 In de winkel gekocht
Delft

Zeer goede service

Niet in de shop gekocht. Ik vind het prettiger om in een fysieke winkel te kopen.
Via een web winkel vind ik toch iets minder prettig. Je kunt het desbetreffende artikel in het echt zien en evt vasthouden.

L. Jansen 21-11-2018 In de winkel gekocht
In Son op ECkerrijt

Inderdaad, heel fijn geholpen.

Goed uitgelegd en zelfs doos opengemaakt om te kijken of er een batterij bij zat en....weer keurig dichtgeplakt.

F. Meijer 21-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Rotterdam Alexandrium

Tot op heden wederom een service zonder weerga!

Een winkel met vriendelijk en deskundig personeel en waarbij de aflevering
niet bij achter blijft!

De reeds eerder gekochte artikelen voldoen tot op heen aan de gestelde verwachtingen.

m mastebroek 21-11-2018 In de winkel gekocht
BCC The Wall Utrecht

prima servce

goed advies in de winkel door een deskundige adviseur Goede service voor het bezorgen per sms en een telefoontje ca 15 minuten voor aankomsttijd bezorgauto. Plaatsing aansluiten door bijzonder vriendelijke medewerkers met veel desdundigheid

Evi 21-11-2018 In de winkel gekocht
HILVERSUM

Verrassend snelle en goede service!

BCC kwam uit een search op internet prima uit de veren. Duidelijke product omschrijvingen en beschikbaarheid. Een bezoek aan de winkel gaf de doorslag. Vaatwasser gekocht, gratis gebracht en geinstalleerd, de oude vaatwasser meegenomen. Een hele klus die op afspraak, snel en professioneel is afgewerkt. Ben ik van dat afwasteiltje af. Top!

Fam. Van Kuyck 21-11-2018 Via de website gekocht

Super snelle en vriendelijke service!

's Avonds een droger besteld, de volgende ochtend al in huis! Medewerker belde keurig vooraf en hebben de droger op de aangewezen plek neergezet. Vriendelijke medewerkers en vlotte afhandeling!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hetty Hasper 21-11-2018 Via de website gekocht

Vlot geleverd en geweldige service

Aan de telefoon bij klantenservice geweldig geholpen en goed advies gekregen. Degenen die de TV kwamen afleveren hebben uit zichzelf de TV helemaal geinstalleerd omdat ze zagen dat ik dit door mijn handicap niet zelf kon doen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Van Basten 21-11-2018 In de winkel gekocht
ZEIST

Alleen maar lof over de BCC - Zeist

Zowel in de winkel deskundig advies over de aankoop van een nieuwe wasmachine, als over de snelle levering (binnen 24 uur!), plaatsing en aansluiting. Compliment!

Phoenix 21-11-2018 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Top service, fijne winkel!

Opzoek naar een vaatwasser kwamen we bij BCC uit. Prijs was elders goedkoper en werd zonder gedoe meteen aangepast! Helemaal top! Op tijd bezorgd.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ayoub 21-11-2018 Via de website gekocht

Top service

Geweldige service. Buiten dat je een sms krijgt word je ook nog gebeld en geven ze aan dat ze 10 minuten van je zijn verwijderd. Eenmaal aangekomen advies geven wat ik het best kan doen. Bcc handen op elkaar voor jullie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ton Verwijk 21-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude Rijndijk

Prima Service

Altijd als ik wat kocht netjes en vakkundig geholpen.Nooit problemen als er iets niet in orde was dan wordt het altijd naar tevredenheid opgelost zonder problemen prima service dus.

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Jeroen 21-11-2018 Via de website gekocht

Goede website, prijs en service

Duidelijke website en persoonlijke omgeving. Bestelproces verloopt soepel en zonder onnodige drempels, zelf met betaling dmv Freebees en iDeal. Verbeterpuntje is het gebruik van DHL, zij lopen lichtjaren achter op PostNL en zorgt er daarom voor dat het geen 10 is.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Erwin8968 21-11-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Nette winkel en de prijs gelijk aan de "internetbeukers"

Voordat ik naar de winkel reed heb ik mij via internet geïnformeerd, dit was niet nodig want de verkopers op de vloer kunnen dit ook prima, de prijzen liggen gelijk aan die van de "beukers" op internet maar dan met een persoonlijke service. De aankoop was voor mij een hele nieuwe ervaring in een winkel, niet opdringerig maar toch aanwezig op het moment dat er vragen zijn. Ik ga voortaan weer gewoon naar BCC

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rinske 21-11-2018 Via de website gekocht

Snel en voordelig

Voor onze dochters verjaardag een JBL koptelefoon besteld bij BCC. Uit het grote aanbod op internet kozen we voor BCC omdat de website ons de duidelijkste info gaf, en qua prijs is BCC gewoon scherp. Het product was zorgvuldig verpakt en snel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Justin Van den Broek 21-11-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Onze droger was kapot en ‘s avonds voor 22:00 besteld. De volgende ochtend om 7:00 een sms bericht met de levertijden vermeld en ze waren mooi optijd. Binnen 5 minuten stond onze nieuwe droger op zolder aangesloten en ze namen de oude mee terug. Beter kan je het niet wensen. Bedankt BCC.

Bjorn 21-11-2018 Via de website gekocht

Fijne service

BCC kon leveren wanneer het mij uitkwam, beide machines waren binnen acceptabele tijd leverbaar en tevens was het ook betaalbaar.

Kees 21-11-2018 Via de website gekocht

Service was top

Heb mijn produkt online gekocht maar had nog vragen. Winkel geweest en werd goed geluisterd, kreeg goede antwoorden op mijn vragen. Perfect

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

VMC Mulder 21-11-2018 Via de website gekocht

geweldige instalaturs!!! Van mijn combimagnatron

BCC heeft altijd goede prijzen en service. Heel vriendelijk personeel, goede selectie. Ik kon de Dyson V8 goed uitproberen en kreeg heel veel informatie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ron Beekman 21-11-2018 In de winkel gekocht
Alexandrium Rotterdam

Geweldige service

Alles is naar wens verlopen zowel in de winkel als ook de levering en aansluiting. En ze namen de oude wasmachine en een vaatwasser mee terug.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Desiree dumpel 21-11-2018 In de winkel gekocht
Den Helder

De beste service en vriendelijk personeel

Ik koop al mijn benodigde apparaten bij BCC.
Vriendelijk personeel. Er wordt altijd de tijd voor me genomen als ik vragen heb.
Eventuele klachten worden professioneel aangepakt en wordt naar een passende oplossing gezocht.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Elke 20-11-2018 In de winkel gekocht
Leidschenhage

Fantastische service in de zaak en bij de levering

Vooral door het grote assortiment van met name wasmachines. De verkoper wist van elk produkt de specifieke info.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Laura 20-11-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Goed geholpen

Fijne uitleg bij mijn nieuwe laptop. Werd goed en redelijk snel geholpen. De medewerker nam ruim de tijd en ik ben heel tevreden met mijn aankoop.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fatima 20-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Utrecht The Wall

Zeer slechte service zowel de winkel als de klantenservice

Heb in de winkel op 16 oktober 2018 een Samsung warmtepompdroger aangeschaft natuurlijk was ik er blij mee omdat deze machine goede reviews heeft en ook nog eens aantrekkelijk is afgeprijsd. In de winkel is verteld dat zodra de machine binnen zou komen dan zou ik een bericht krijgen. Dat is daarna super snel gebeurd dus heb ik via de mail een datum in kunnen plannen. Zo gezegd zo gedaan maar niets is minder waar. Toen ze besefte dat ze fouten hebben gemaakt begonnen ze hierover te gaan liegen en bedriegen.

Hoe zij met klanten omgaan dat is echt met geen pen te beschrijven. Zo vaak geprobeerd de klantenservice te bereiken en de wachttijden zijn zo lang. Heb met de klantenservice geprobeerd uit te komen maar dat liep uit op niets. Ze geven elkaar maar de schuld en niemand die verantwoordelijkheid op zich neemt. Met de winkel contact gehad zowel per mail, telefonisch en zelfs nog een keer naar de winkel BCC Utrecht The Wall toegestapt en geprobeerd met de vestigingsmanager die in eerste instantie mij niet eens te woord had willen staan om tot een oplossing te komen maar tevergeefs. Eindelijk vandaag dinsdag 20 november 2018 is de machine geleverd en gelukkig zijn de bezorgers veel vriendelijker dan de medewerkers in de winkel of bij de klantenservice! Daar kunnen jullie nog veel van leren. Voor mij nooit meer BCC of deze winkel aanraden!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Mark 20-11-2018 In de winkel gekocht
Den Helder

Erg lang wachten in de winkel

Personeel is erg vriendelijk en probeert ook echt te helpen als je een probleem hebt.
Maar wat bij mij een simpele omruiling van tv moest zijn duurde erg lang en ben 2 keer terug geweest omdat bcc niet alle zaken op een rijtje heeft blijkbaar. Alles is natuurlijk wel opgelost maar koste me wel 2 keer naar de winkel waar ik gemiddeld elke keer 40 min. Moest wachten op andwoorden.

anneke grootveld 20-11-2018 In de winkel gekocht
Almere Buiten

het was even een hectische aankoop

eerst bij een andere winkel een wasmachine en droger besteld
deze werd geleverd en de bezorger vroeg aan mij is dit een 2e kans product
ik zeg nee zeker niet , ik heb 2000 euro uitgegeven dus wat is er aan de hand.
hij geeft aan dat het beschadigt is ik zeg sorry maar ik ga hier niet meer akkoord neem maar weer mee
naar bcc daar een combinatie gekocht bij aflevering is het geen combi totaal andere deur
wel het zelfde merk
droger werkte niet naar behoren bcc gebeld technische dienst die kwamen er ook niet uit waarom de droger niet werkte het lampje om te koelen bleef aan
wasmachine centrifugeerde niet droog genoeg ondanks 1400 toeren
op naar bcc de verkoper gaf aan als u niet tevreden bent . ben ik dat ook niet we gaan alles netjes omruilen en helemaal naar u zin maken , en als u daarna nog niet tevreden bent geven wij u het geld terug ...dus morgen hele nieuwe combinatie heel blij mee

geen idee wat jullie daarmee bedoelen 20-11-2018 In de winkel gekocht
PURMEREND

verkoper niet echt hulpzaam

had een tablet op het oog en die verkochten zij bij BCC. Verkoper leek er niet zoveel zin in te hebben, want kreeg summier antwoord op mijn vragen en kreeg te horen over dit merk als ik meer MB wilde (vroeg hoe het zat met een extra SD kaart), moest ik maar een duurdere kopen.
Misschien had hij een slechte dag, maar dat moet hij niet aan de klanten laten merken.

Marga 20-11-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam noord

Prima personeel!!??????

Het was allemaal prima in orde,fijn personeel wat de tijd voor je neemt,adviezen geeft,keurig bezorgd en alles meteen opgeruimd,heel fijn!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

jack 20-11-2018 In de winkel gekocht
helmond

prima service

netjes en deskundig geholpen om een goede keuze te maken voor een tv die bij onze situatie geschikt is.
werd ook meteen gekeken of de prijs ook bij BCC conform de markt was
ook gewezen op de uit te breiden de garantie
dus alle prima

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M.van.der 20-11-2018 In de winkel gekocht
The Wall

Een hele prettige ervaring.

We waren op zoek naar een nieuwe televisie, en die hebben we gevonden. De service was super. We werden netjes geholpen en er werd goed geïnformeerd over wat we naast de televisie verder nog nodig zouden kunnen hebben. De verkoper die ons hielp had mijns inziens ook een goede kennis van zaken. Hij hielp ons goed, zonder opdringerig te zijn. Er werd ook goed meegedacht over hoe alle aankopen binnen het budget konden blijven zonder dat het ten koste zou gaan van de kwaliteit. Al met al dus een heel prettig bezoek en ik zou deze winkel ook absoluut aanbevelen!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kopertje 20-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Bergen op zoom

Geweldige service

De verkoper neemt de tijd voor je en legt goed alles uit hoe het werkt. Wat wel en niet kan, vragen beantwoord hij vakkundig en in duidelijke taal.

Gardameer 20-11-2018 Via de website gekocht

Een uitstekende ervaring bij de webwinkel BCC

Voor het eerst iets besteld bij BCC , een hoesje voor mijn iPad, en ik moet zeggen dat dit een verademing was. Snel en correct is de order afgewerkt. Was het bij andere webwinkels ook maar zo goed geregeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

v Halteren 20-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

Nette vriendelijke verkopers

Ik was in de winkel. Het personeel was erg behulpzaam, vriendelijk en goed op de hoogte met de verkoop. Moest even bij de kassa wachten omdat er iets mis ging en kreeg een big shopper als goed maker. Dit vond ik erg vriendelijk.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tevreden klant 20-11-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Trouwe klant

Ik koop al jaren bij de bcc.
Nu ook weer tevreden en tegen een scherpe prijs. Mijn oude tv die bij hun gekocht was is stuk gegaan en door de extra verzekering ben ik goed geholpen

Yasar Kökcü 20-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Buitenveldert

Toppertje eerste klas!

Van tevoren gebeld over de voorraad van een iPad Pro, werd keurig te woord gestaan. Kon het desbetreffende product direct komen ophalen. Zo gezegd, zo gedaan. In de winkel nog een leuk hoesje erbij kunnen vinden; alles voor een schappelijk bedrag meegenomen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wim 20-11-2018 Via de website gekocht

Goed en snel

Product goed vindbaar op de webshop.
Snelle levering en een goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Al met al redenen om nog eens naar deze webshop terug te keren.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pieter83 20-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering goeie deal!!

Chromebook besteld met een black friday deal. Super deal! Veel waar voor je geld, hierbij ook een snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Floor Dweelaard 20-11-2018 In de winkel gekocht
Bilderdijkstraat Amsterdam

Uistekende service

Vriendelijke adequate informatie zonder drammerigheid. Heb op een rustige manier mijn keuze kunnen maken.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kenny 20-11-2018 Via de website gekocht

Gewoon top

Top zaak
Zondags wasmachine besteld
Dinsdags werd deze geleverd door drie gemotiveerde medewerkers van bcc
Duurde slechts 10 min om de nieuwe wasmachine op zijn plek te zetten, aan te sluiten en de oude weer mee te nemen
Dikke 10 voor bcc en diens service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Steven 20-11-2018 Via de website gekocht

Top service!

Scherpe aanbieding, levering super snel de volgende morgen en de chauffeur belde netjes 5min van te voren. Zo hoort een online bestelling te verlopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eline 20-11-2018 Via de website gekocht

Goede service

Ik heb een laptop voor mijn dochter besteld op de site van BCC. De site is overzichtelijk en de filters maken dat je snel een product kunt kiezen. Daarnaast werd de laptop de volgende dag al geleverd, helemaal super!

Koos Linders 20-11-2018 In de winkel gekocht
Heerlen

Vriendelijke, geweldige service, goed advies!

Wat dodelijk saai wordt dit. Na enkele grotere aankopen togen we vandaag natuurlijk weer naar BCC Heerlen voor een kleinere aankoop, een baardtrimmer. En natuurlijk als altijd werden we deskundig en vriendelijk geholpen. Én met een hoop humor, dank zij medewerkster ....... Zij had nog een vrolijke suggestie voor de baardtrimmer...
Dodelijk saai dus: ze zijn gewoon goed hier bij BCC in Heerlen, als altijd! Ik wacht de volgende review dus maar gelaten af... Zal wel weer prima in orde zijn...

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Maurits 20-11-2018 Via de website gekocht

Goed bedrijf,Goed product

BCC raad ik zeker aan om daar je spullen te kopen.
Goede winkel,goede producten en een goede klantenservice.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 20-11-2018 In de winkel gekocht
vlaardingen

duidelijk advies aankoop Panasonic KXTG6823NL

hier al meer gekocht. Aankoop telefoon aldaar, na lezen diverse berichten over de telefoon en vanwege de prijs. Bij aankoop keek verkoper ook nog even op div. sites of het ergens goedkoper was om de prijs dan aan te passen. Was nergens goedkoper - wel duurder!!

René 20-11-2018 In de winkel gekocht
Zoeterwoude

Betrokken medewerkers

De medewerkers geven aan wat het beste bij mij past. Dat was zelfs een goedkoper product dan ik al in mijn handen had. Tevens wordt er tijd genomen om op internet extra informatie op te zoeken. Erg tevreden over de aankopen.

Marjo 20-11-2018 In de winkel gekocht
Sittard

Geweldige service

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Fijn dat er ook meegedacht wordt. Ga vooral zo door! Goedzo!