MM 23-11-2018 In de winkel gekocht
Utrecht The wall.

Prima

Verkoper nam goed de tijd om mij te helpen. Uiteindelijk heeft hij het door mij gewenste product besteld. Meteen afspraak kunnen maken voor de bezorging aan huis.

Giuseppe Martinetti 23-11-2018 In de winkel gekocht
Haagweg

Ben al langere tijd klant bij BCC Den Haag top service

Inlichting en service en klantvriendelijkheid dat is waar BCC voor staat ben zeer tevreden en zou het aanraden bij vrienden

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Els 23-11-2018 In de winkel gekocht
Middelburg

Geweldige service en vriendelijk personeel

Wij kwamen al jaren bij Mikro Electro en nu komen we bij BCC omdat er vriendelijk,behulpzaam en leuk personeel is de service is ook fantastisch.

ROB 23-11-2018 In de winkel gekocht
Muiden

BCC Muiden

Snelle afhandeling van de aankoop en product goed geprijsd t.o.v. andere aanbieders van het artikel. Had het op black friday wel wat drukker verwacht dus wat zegt dat over de aantrekkelijkheid van de aanbiedingen. Je kan mensen al over de streep trekken als je iets 5 euro goedkoper aanbiedt dan de rest.

J.C. Groen 23-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Delft " in de Veste "

Enorm geweldige service

Aardig persoon, hij legde het heel goed uit aan mij en ik werd zeer vriendelijk geholpen.

P.Spruit 23-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Hellevoetsluis

Ontvangst in de winkel was niet opdringerig maar netjes

Zoals reeds geschreven was de jongeman die mij te woord stond keurig netjes. Tevens wat ik erg belangrijk vond was de behaaglijke temperatuur in de winkel. Ook was de verkoper niet te beroerd om voor mij diverse dingen uit te zoeken. Persoonlijk vond ik deze jongeman ook over een gepaste humor beschikken.

Ans 23-11-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Fijne en bekwame medewerkers

We werden vriendelijk geholpen door 2 medewerkers 1 voor de afdeling tv, en de andere
voor de diepvries kast, ieder zijn vak dat was erg prettig.

peter 23-11-2018 In de winkel gekocht
eindhoven-woensel

service, acombimagnetron werkte niet meteen nieuwe gekregen

Direct zonder moeilijk te doen heeft men mij geholpen een niew apparaat uit te zoeken en meegegeven, alles bij elaar binnen 20 min. geregeld.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Michel 23-11-2018 Via de website gekocht

Erg verlate afleverdatum, wel netjes afgeleverd

In de actieweken van BCC heb ik een Samsung wasmachine gekocht, waarbij duidelijk vermeld stond dat de levertijd 15 dagen zou zijn. Ondanks dat dit een aardige tijd was, was de prijs zo goed dat ik hier toch voor koos. Na 15 dagen had ik nog steeds geen bericht gehad en werd me verteld dat ik geduld moest hebben. Ongeveer 1,5e week later kreeg ik een mail dat het nogmaals een ruime week kon duren en dat erna contact opgenomen zou worden voor een afleverdatum. Een ruime week later kreeg ik nog niks te horen, waarna ik weer contact opnam. Daar kreeg ik (trouwens na 2 dagen pas reactie via whatsapp) te horen dat de wasmachine pas 28 november binnen zou komen, nog niet eens met zekerheid! Dus dat is al 3x langere levertijd dan vermeld... Uiteindelijk maar een andere wasmachine gekocht via BCC die helaas een stuk duurder was en waar helaas maar €30,- van de prijs af kon, ondanks al het ongemak! Het eindcijfer zou eigenlijk een 1 moeten zijn, echter door de de mannen die de wasmachine hebben afgeleverd heb ik deze opgehoogd naar een eindcijfer 2: erg aardige gasten!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Uitstekend 23-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

Geweldige service

Bij de aankoop van een Karcher vloerreiniger ben ik geholpen door een zeer klantvriendelijk en deskundige medewerker, de aangeboden service was ook prima!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Maria 23-11-2018 In de winkel gekocht
BCC

Goede service

Vriendelijk personeel en helemaal volgens afspraak geleverd ,ook binnen goed opgelet voor beschadigingen ,de wasmachine en wasdroger netjes aangesloten.zeer tevreden

AstridB 23-11-2018 Via de website gekocht

Google Chromecast video NL

Een super snelle service. Nadat ik de Chromecast had besteld, had ik hem binnen 2 dagen al binnen. De site is heel overzichtelijk. Top!!!

San 23-11-2018 In de winkel gekocht
Zaandam

Super service

Ik ben super goed en zeer vriendelijk geholpen. Monique van BCC in Zaandam is echt een toppertje. Ben blij dat zij mijn geholpen heeft

Mike 23-11-2018 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Goede fijne service

Ben zeer goed en proffesioneel geholpen door Marcel bij de bcc in Apeldoorn opzoek naar een passende laptop voor mijzelf

M. Jansen 23-11-2018 In de winkel gekocht
Veghel

Goede service, duidelijke uitleg

Erg gebruiksvriendelijke site, vooral het stukje 'vergelijken' maakt het erg makkelijk om verschillende producten te vergelijken. Ik wilde kiezen uit twee producten en daar hebben ze me in de winkel erg goed advies en uitleg over gegeven. Ik ben erg tevreden over mijn aankoop en de service van de medewerkers in de winkel.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Schoolen 23-11-2018 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Vriendelijk personeel met kennis van zaken

Ik was op zoek naar Chromecast v3. Goede uitleg gehad en verkoper ging mee in laagste prijs van Bol.com. Hier kon ik Freebees inleveren en de winkel zit op mijn route dus vind ik het fijn om hier langs te gaan ipv online te bestellen en af te wachten of het product bevalt. Ik moest alleen even zoeken waar de Chromecasts lagen. Dit had ik eerder ook al met een Logitech K400 toetsenbord, die bij de TV's hing ipv bij de andere toetsenborden/muizen

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J C v d Zon 23-11-2018 In de winkel gekocht
Oude Haagweg

uitstekend geinformeerd over aflevering en montage Top

Aflevering en montage werd door 2 vriendelijke monteurs uitgevoerd/werden van tevoren gebeld dat ze er binnen 5 minuten zouden zijn en de installatie is keurig uitgevoerd. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Baib 23-11-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Gisteren via de website een wasmachine besteld, vandaag al thuis! Gratis bezorging en aansluiting. Oude wasmashine hebben ze meegenomen voor recycling! Mooi zo!
Grote assortiment, vriendelijke prijzen, geweldige service! Heel aangenaam! Aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

F. Rappange 23-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

Nieuwe inbouw vaatwasser besteld. De oude had het na 15 jaar begeven. Personeel voor bezorging en installatie waren uitermate vriendelijk, zeer behulpzaam en vakkundig. Binnen 20 minuten alles geregeld!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Karin 23-11-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

slechte service

Onderlinge slechte communicatie bij BCC.
Door fout medewerker geen levering van koelkast op de dag van afspraak.
Toezeggingen die op de mail staan worden niet nagekomen, mailverkeer hierover gaat traag.

Cristina 23-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Osdorp

Top service!

Alles top vanaf binnenkomst in de winkel tot aan levering en installatie van apparaat thuis. Al 20 jaar een trouw en tevreden klant.

A. POUBIL 23-11-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Noord

Excelent service

I visited BCC Nord and I received extremely good service.
I am very satisfied with the consultancy I received. Very professional and with lots of care!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Patnat 23-11-2018 Via de website gekocht

Top

Prima service goed geregeld kan niet anders zeggen besteld en volgende dag netjes in huis mail verkeer verloopt ook goed

G. van Eijkeren 23-11-2018 In de winkel gekocht
Den Bosch

deskundig advies ,. klantgericht, eerlijk en vriendelijk

Afspraken die zijn gemaakt worden nagekomen. Dat geeft een betrouwbaar gevoel.
De eerst volgende aankoop wordt gewoon BCC.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

H.Schut 23-11-2018 Via de website gekocht

Top product en geweldige survice!

Ik heb voor dit product verschillende shops vergeleken en ze waren het goedkoopst. Savonds om 21.00 besteld en volgende dag om 13.00 geleverd. Product goed ingepakt in doos met genoeg versteviging erin zodoende deze niet beschadigd kan worden. Top service volgende product zeker weer bij hun halen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

miranda 23-11-2018 Via de website gekocht

hele goeie service en vriendelijkheid

IK was op zoek naar een koelvriescombinatie maar wilde hem wel kopen bij een betrouwbare winkel.Dus ik kwam op de site van BCC en ja daar stond hij precies zoals ik hem wilde hebben.Mooi voor 22.00 besteld en de volgende dag in huis stond er.Bestelling geplaatst en wat blijkt inderdaad ik kon hem de volgende dag al laten leveren.Nog mooier was dat ik ook een andere dag kon uitkiezen.Super je kan dus bestellen wanneer je wilt en hebt ook nog keuze van de leverdag.Ik zou de leverdag een berichtje ontvangen met het tijdvak dat ze kwamen.Netjes op tijd ging de deurbel en er stond een jongeman aan de deur die zich netjes voorstelde.Gevraagd of ik oude apparatuur had die ze mee moesten nemen(dit kon je al eerder bij je bestelling ingeven) maar dat had ik niet.Apparaat werd buiten uitgepakt zodat je geen rommel in huis hebt en werd netjes op zijn plaats gezet.Even tekenen voor ontvangst en men wenst je een fijne dag verder.Echt super blij met deze aankoop en zeker met deze goede service en vriendelijke medewerkers.Dit was de 1e keer voor mij dat ik zoiets online gekocht heb maar zeker niet de laatste keer bij BCC.Toppie ga zo door BCC

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Willem 23-11-2018 In de winkel gekocht
bcc Arnhem

Heel goed geholpen

Ik ben dus in de winkel geweest vind ik prettiger als online kopen in de winkel kun je gelijk je vragen stellen
Ik ging voor een mobiele telefoon heb een Asus gehad ook daar gekocht prima toestel wou eigenlijk weer een Asus maar de verkoper vertelde mij dat hij voor dat geld nog een beter toestel had nou dat noem ik nog eens service ik ben maar een leek wat dat betreft

Natascha 23-11-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam noord

Geweldige service

Onze droger ging op dinsdagmiddag stuk. Wij zijn op internet zoek gegaan naar een nieuwe droger. Zoveel keus. Uiteindelijk voor gekozen om naar BCC te gaan en daar werden wij zo goed geholpen. Namen de tijd voor ons, kennis van zaken, en een hele goede keuze kunnen maken. De volgende dag was de droger hij ons thuis bezorg, netjes aangesloten en de oude droger meegenomen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Christa 23-11-2018 In de winkel gekocht

Goed advies en zijn altijd vriendelijk

Medewerkers hebben er echt verstand van en leggen alles goed en rustig uit.zijn ook altijd vriendelijk. Goede sfeer.

R.J. De Dreu 23-11-2018 In de winkel gekocht
Sliedrecht

Zeer kundig personeel

Zeer gemotiveerde en kundige jongen.
Hier kunnen nog wat zaken een voorbeeld aan nemen.
Geweldige uitleg van tv, muurbeugel en ook samen een voor ons passende soundbar uitgezocht. Alles laten zien én horen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ben Schuurman Hess 23-11-2018 In de winkel gekocht
Bilderdijkstraat Amsterdam

Ik ben goed en vlot geholpen en vragen zojn besnteoord

Prijs kwaliteitverhouding is goed en vriendelijk personeel en prima produkten ik ben als tevreden klant met tv de zaak uitgegaan.

W.Peters 23-11-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Top service!

Wij werden goed geholpen in de winkel, kregen een uitgebreide uitleg over het artikel wat wij wilden kopen, werd keurig uit de verpakking gehaald en uitgelegd hoe het allemaal werkt, dus gekocht!

Ronald van Staverden 23-11-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam, Buikslotermeerplein

Alle tijd gekregen, uiteindelijk tevreden klant

Verkoper XXX ging alles opzoeken, kwam uiteindelijk met een voorstel. Paste volledig bij datgene waarnaar ik op zoek was.

Toon 23-11-2018 In de winkel gekocht
BVC Son

Waarmaken van toezegging

Apparaat gekocht 12 dagen terug. Bij andere aanbieder hetzelfde apparaat tegen € 20,- lagere prijs gezien. Zonder probleem direct het verschil terug ontvangen en zeer vriedelijk afgehandeld. Top service!

Marja 23-11-2018 Via de website gekocht

Altijd goed geregeld

Altijd op tijd , heb ik vragen dan bel ik naar BCC WCW Eindhoven en ze staan altijd klaar !!! Met antwoorden of oplossingen Super

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Thea de Boer 23-11-2018 Via de website gekocht

Goede service, deskundig personeel.

Ik kom hier graag als ik electronica nodig heb. De klant is hier duidelijk koning.
Men is altijd bereid dingen uit te leggen, en kleinigheden worden ter plekke verholpen.

Jo 23-11-2018 Via de website gekocht

Snelle correcte levering

Tevreden over alle geleverde producten.
Via webshop snelle en correcte leveringen.
Product was elders uitverkocht.
Laagste prijs garantie wordt toegepast als aangetoond wordt dat de prijs elders lager is.

Jos 22-11-2018 In de winkel gekocht
Sittard

Zeer goede verkoper

Een zeer ter zaken kundige verkoper die ons op een zeer vriendelijke manier heeft geholpen en ons op de voordelen van de verschillende aankopen heeft gewezen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Winter 22-11-2018 In de winkel gekocht
Hoogeveen

Prima hulp met kennis!!

Prima behandelt hebben kennis van zaken en goede tips.
Men gaf aan dat er andere mogelijkheden waren dan ik bedacht had.

John C 22-11-2018 In de winkel gekocht
Woensel

snelle service op Black Friday

Ik wist natuurlijk al lang dat ik een nieuwe iPad nodig had. Mijn oude van 2011 had kuren omdat een deel van het scherm na twee schermbreuken, niet meer reageerde op aanrakingen. Black Friday trok mij over de streep. Om 19.00h stond ik bij BCC Woensel voor de deur en kon als eerste binnen. Om 17.00h was ik al even binnen gelopen en verkoper Maarten meldde dat pas om 19.00h de condities en prijzen vrijgegeven zouden worden. Maarten werkte mijn bestelling vlot af. Hij zal a.s. Dinsdag als het niet meer zo druk is, alle gegevens van mijn oude iPad overzetten op de nieuwe voor het luttele bedrag van € 14,95!

John 22-11-2018 In de winkel gekocht
Den Helder

Echt een goede service bij BCC in Den Helder

Mijn zoons wilde graag nieuwe tv 's voor op hun slaapkamer, op naar de BCC en na daar even gekeken te hebben goed advies van de verkoper gehad over de t.v. 's. We hebben 2 Samsungs gekocht. Top winkel, top verkopers.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

K. Dee 22-11-2018 Via de website gekocht

Prima levering en nakoming laagste-prijs-garantie.

Het bestelproces is duidelijk en eenvoudig. De levering, installatie, advies en ook afvoer van oude wasmachine was allemaal prima in orde. En ook het beroep op de laagste-prijs-garantie door een nog scherpere aanbieding bij een online concurrent, is soepel gehonoreerd door een vriendelijke medewerkster van de klantenservice van BCC. Al met al zeer positief v.w.b. deze grote aankoop via de website van BCC.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Marian 22-11-2018 In de winkel gekocht
Benedenleeuwen

Klantvriendelijke en duidelijke taal service

Deze shop heeft alles in huis, daarbij word je vriendelijk geholpen, hoe druk het ook is , ze nemen echt tijd voor je, en als je iets niet begrijpt ,dan vertalen ze het in jip en Janneke.
Geweldige service.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rene 22-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Ekkersrijt,

Deskundig uitleg en super service,

We kopen van alles bij BCC, deskundig en vriendelijk personeel , die tijd voor je nemen en concurrerend met prijzen. Prima ligging en uitgebreide keuze.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Roland 22-11-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen Dukenburg

Prima winkel

Snel en vakkundig geholpen. Personeel aanwezig en aanspeekbaar, maar niet opdringerig. Erg prettige ervaring.

Ank 22-11-2018 In de winkel gekocht
Goes

Prettige zaak in alle opzichten

Eigenlijk zijn we al wel 30 jaar klant bij de winkel maar eerst onder 2 andere namen. De laatste paar jaar onder naam BCC. Naam veranderd maar service en aandacht niet. Perfekte winkel in mijn woonplaats.

B,van Wijhe 22-11-2018 In de winkel gekocht
BCC Nijmegen HERTOG.

Ik kom daar verkopers tegen die weten waar ze over praten .

Het is een fijne winkel waar genoeg keuze is en je altijd vriendelijk word geholpen.en ze helpen je om de juiste keuze te maken.

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M.jacobs 22-11-2018 In de winkel gekocht
Breda

Makkelijk en snel

Ik wouw een tv kopen en had hier mij product gevonden met duidelijke makkelijke uitleg blij met de hulp van het inladen van de tv

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

van Baarsdorp 22-11-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Prima en duidelijk advies, goed geholpen

Vanavond ben ik geholpen door Klaas bij de aankoop van een printer. Goed en duidelijk advies, ondanks de enorme drukte in de winkel. Ik koop vaker bij BCC Hilversum, bevalt uitstekend!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Susan. 22-11-2018 In de winkel gekocht
Buikslotermeerplein

Super servic

Bij het kiezen van n inbouw koelkast werden we zeer goed geadviseerd en goed naar onze wensen gekeken.Helaas paste de koelkast niet doordat de maat van de keuken niet klopte.Maar geen probleem weer werd er meegedacht niet alleen door de verkoper maar vooral door de jongens díe de koelkast plaatsten.De verkoper regelde dat de zelfde jongens met de andere koelkast kwamen zodat ze precies wisten hoe de situatie was.En ze hebben meer service verleend dan ze moesten .Echt top geregeld allemaal.Susan